Új hozzászólás Aktív témák
-
Champipi
aktív tag
Áh de jó, egy kis Samsung gyalázásban én is benne vagyok: Fúj Szarszung!
Én azért utáom, mert az Apple-től lop pofátlanul, és közben megpróbálja ezt úgy beállítani, mintha ő lenne a piacvezető.
Miért nem gyűlölöm a KIA-t, Hyundai-t, LG-t? Azok valahogy nem ilyen ellenszenvesek.
-
DFB
tag
válasz gyuribácsi88 #49 üzenetére
Akkor mázlid van.
Ez azoktól magasabb kategória, és elvárható lenne, hogy ne heteket legyen szervízbe, és fél tucadszor jöjjenek ki töketlenkedés miatt.
Ehhez jön a garancia különbözősége, ami lutri.
Azt hiszem aki mindent gyárt ott nem sikerül minden jóra.
Kétségtelen elég előkelő helyen áll a tv piacon a samu, meg az LG is.
Itt nem nagyon akarnak cserélni.
Ennek nem a képe rossz hanem a smart része.Lehet mondani minek az.
Csak azért, mert a jobb panelokat csak a csúcskészülékekbe hajlandóak betenni.
Minden fórumon én sem hirdetem , egyelőre, de majd fogom ahol tudom.
Megírtam nekik miután írásban kellett válaszolnom a levelükre.
Nem hiszem , hogy sok vizet zavar mellesleg.
De engem kurvára bosszant.
Én akárhányszor hívtam a "szervízt " vagy fel sem vették vagy órákat csengett a telefon és foglalt lett.
Ami itt van cserekészülék azsem jó és még ráadásul új is.
Mennyi véletlen és mind nálam.
De lehet csak kitalálom.Nem?[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Nem irigyellek
Olyan 70%-hogy szar a tápja a TV-d nek, hitvány minőségű szakadt kondi miatt ingadozik valamelyik tápfesz és ez bolondítja meg az egész masinát.Amióta van rá lehetőségem csak japán/koreai gyártmányt vásárlok, és első dolgom a tápegységet átnézni.
Érdekes módon semmi nem pusztult meg mióta így állok neki a kérdésnek. -
DFB
tag
válasz #16939776 #54 üzenetére
Azt meg a panelt(kijelzőt) nem cserélték.
Érdekes módon egy évnél kicsit több ideig nem jutott eszembe, hogy szar a tv.Még örültem is neki.
A képével nem volt gond soha.
Most hogy nézegetem mi lenne helyette, csak káoszosabb lett a választás.
Lg-nek jobb a smart része, képe állítólag szarabb.
Boltban persze mást mondanak.Tesztekre se tudom mennyire lehet adni.
Akkor derül ki ha otthon van.
Azt hiszem legjobb ha leszarom a smarthubot, a 3d meg amugy sincs használatba.
Többen nézték, van aki lát valamit, van aki nem.Én nem.
(Persze jól felidegesíti az embert a helyzet, meg a válasz és a huza-vona amit kap). -
Mp3Pintyo
aktív tag
-
vadkörte
addikt
Ez a Denon erőlködő érdekesnek tűnik.
Vicces, hogy egy a TV-ivel ismertséget szerzett gyártónak pont a TV-jével van gáz.
Lassan 10 éves a 750W-os Samu mikrónk és már nem tökéletes. Néha nem csenget...
Annó 14 éve pont Samu TV-t néztem ki, de Sony lett belőle. Eddig a távirányító elemeinek cseréjén kívül nem volt vele gond, de lassan csereéretté válik. Samut is néztem, de lehet inkább Phillips lesz belőle.Érdekes ez a TV-be integrált okoskodó funkció. Kövezzetek meg, de ma már elég sokTV-n van USB port. Így én inkább vennék egy butaTV-t és az (egyik) USB-re cstlakoztatnék egy Smart stick-et.
Üdv. V. Körte
-
sb
veterán
válasz gyuribácsi88 #49 üzenetére
Valóban abszolút hülyeség általánosítani. Főleg olyan stílusban mint az első hsz. Hangulatkeltésre jó maximum.
Nekem is fut már 6 éve egy A szériás Samsung LCD TV-m hibátlanul, most F6500-at használok, annak sincs baja. Telefonból S3, tökéletes. Az S1, Ace meg szart se ért. Ismerősöknél meg pl. LG-k mennek évek óta.
Nyilván ez az egész modellfüggő, szériafüggő és főleg eszközfüggő. Szerencsére egyiket sem kellett még gariztatnom, de az S3 topicban azt látom, hogy elég flottul megy pl. a telefon szervíz. Hozzák-viszik, gyorsan intézik és cserélnek mindent.Na mindegy.
Nekem pl. hétvégén elég savanyú barackot sikerült vennem a piacon, de asszem ettől megyek még oda.szerk: DFB: A magyarországi forgalombahozatal és magyar gari miatt az MM-et kellene ütni. A Samsung vélhetően pontosan tudja melyik példánya milyen, ne hiszem, hogy ők tévednek az ügyben. Ha az MM úgy adta el neked, hogy magyarországi (garanciaidőből látszódni fog) akkor ők hibáztak.
Ez minden boltban régóta így megy, de a jobb boltok - még webshopok is - kiírják régóta, hogy az adott TV-re 1-2 év bolti garit adnak-e (ilyenkor külföldi a cucc), vagy 1+(1-2) év gyári garancia vonatkozik rá. Én pl. kis boltban vettem, de direkt megnéztem melyik típusú garival adják. Kifizettem, hazamentem és beregeltem a Samsung honlapján a +2 év garanciát mire hazahozták utána a TV-t.
De másik TV-t másik boltból ugyanígy tudtam regisztrálni, SSD-t szintén +2 hónap gariért.
[ Szerkesztve ]
-
vadkörte
addikt
"Valóban abszolút hülyeség általánosítani."
Az asztali gépemben lassan 5 éve megy egy 320-as Samu HDD, problémamentesen. A cégesben 2 db 250-es szintén Samu kapja az ívet szintén öt éve (a cégnél van kb. 30db 250GB-os és 2 db 1TB-os (utóbbiak szerverben 24/7-ben mennek és nem szerver HDD-k!) hiba nélkül működnek, a noteszemben egy 840-es SSD van (TLC-s, alapból 3 év garis).
Szóval tényleg nem szabad általánosítani.
Na be is fejezem az OFF-ot...Üdv. V. Körte
-
DFB
tag
Nem csak nekem van gondom a samuval.
Itt se a képe szar.
Mellesleg éppen a "rábeszélőember" is ott volt mikor vette.Egy büdös szóval senki nem mondott semmit a gar-ról.
Bennt voltam a MM-ban, mint írtam, azt mondták az lehetetlen, hogy nem a SM-töl van.
Nem hosszabbodott meg a garancia.
Hűtőnél ugyan ez volt, atz is samu.(Kivánci leszek mikor szarik be, de akkor kuka lesz, én nem tortúrázok a szervízükkel az biztos).Ott volt a samus ember Ő mondta, regisztráljam akkor megkapom az öt év garanciát, nem kaptam (nem volt a listában csak az ami ugyan az a típus, mint az enyém csak az fehér volt)
A nyomtató feleidöben gyakorlatilag használhatatlan.
A monitor állványa összecsuklik.
Épp most hozták vissza a tv-t.
Persze nem indul el.
Kártyaazonosítási hiba.
Ha holnapig nem jó, akkor reggel jönnek.
Pedig előre megírtam, hogy jöjjön szerelő is. -
sb
veterán
Értem mi a gondod. A szerviz balf*szkodása amit leírtál valóban tarthatatlan, de már itt is a 2-3. alkalomnál az asztalra kellett volna csapni és nem hagyni a szarakodásukat.
Persze ez attól még a cég hibája, de tényleg kár általánosítani, mert mondom: mások mással meg épp a Samsungnál ügyintéznek flottul szerviz esetén. (Én még elkerültem szerencsére, de hasonló balfaszkodással voltam már Braun, Philips, stb... szervizekben, szóval nem újdonság és nem csak a Samsungnál van ilyen.)
A garancia hosszával viszont tényleg egyszerű a helyzet. Az MM-ben csak tudod, hogy mennyi garral vetted a TV-t. Ha 1 évvel akkor nem tudsz mit csinálni. Ha 3 évvel árulták és a Samsungtól csak 1 évet kapsz, mondván, hogy nem hosszabbítják meg a forgalmazás miatt akkor az MM-on kell leverni. Ennyire egyszerű.
Ha meg nem kérdezted meg előre akkor...szerk: Samsung HDD-ből nekem 1db volt bades 5-6db-ból. WD-ből kb. 2-3 rosszat fogtam ki eddig hasonló mennyiségből, Seagate-ből csak 2-3db-om volt, de az mind szétment. Ráadásul nem úgy volt bad-es, mint az előbb említettek. Pl.a Samsungon 3-4 év után lett 13db sector és azóta úajbb 2 éve így működik.
A Seagate-ek 1 év alatt tönkrementek több 100 bad sectorral és kuka lett belőlük vagy csere.(Kuka úgy lett, hogy még garis volt, de megszűnt a bolt. A gyári Seagate gari meg úgy kezdődik, hogy lefutott a saját ellenőrző programukkal egy 11 órás long teszt, miután kiírta a 900db bad-re, hogy "excellent condition".
A windows install kb. 30mp alatt futott kék halálra. Ennyit a Seagate-ről pl. )[ Szerkesztve ]
-
DFB
tag
Ezek után nem tudom mit vegyek jövőre.Mindegyik neves márka.
Nekem wd-van, de már 6. éves.Jövőre vennék egy ssd-t a w9 mellé.A Braun "Szervíz" is szégyenszemre olyan sufniműhely.Én a szájcenterekkel nem vagyok kibékülve.Száz évig gyártanak egy típust mégis szar.
A TV novemberben lesz 2 éves.Mivel csúcskészülék gondolom ezért alapból 1+1 év van.(Hogy ezt miért nem lehet 2.-nek írni?Most úgy árulják, hogy 1 év +2 ha sikerül a regisztráció.)Elég kuszán van fogalmazva.
Most jöttem a MM-ból, csak akkor cserél ha van Samutól cserepapírja.Samu M.o ezt nem hajlandó kiadni mert szerinte nem tőle van a készülék.Ezt le is írta, meg is mutattam.
A MM meg azt állítja, hogy onnan van.
Azt kell várnom mit kegyeskedik írni a Samu talán egy héten belül ( lesz az szerintem kettő is), arra a levélre amiben nem fogadtam el a garancia időn belüli ingyenes javítást, amit nagylelküen felajánlottak.
Már hónapok óta tart ez a hajcihő a javítással.Szerintük persze jó, illetve volt olyan szerelő aki szerint nem.Szerintem sem, de ha jó lenne is mit várhat az ember ilyen előzmények után. -
Findzs
addikt
nekem a hagyományos tv -k -ről a crt képcsöves tévék jutnak az eszembe
lehet én vagyok túl öreg?"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
sb
veterán
1+2 év járt az F6500 feletti TV-kre. Én is annyit kaptam az F6500-ra, szóval az F7000-re is annyi járt.
"Samu M.o ezt nem hajlandó kiadni mert szerinte nem tőle van a készülék.Ezt le is írta, meg is mutattam.
A MM meg azt állítja, hogy onnan van."
Ennyi a lényeg. Innentől nem neked kell lemeccselned, hanem nekik. Meg kell mondani mindkét oldalnak, hogy akkor most fogyasztóvédelem, stb...De főleg az MM-nek, mert ebben meggyőződésem, hogy ők a sárosak.
http://www.samsung.com/hu/support/warranty/
http://www.samsung.com/hu/support/warrantyinformation/Samsung_warranty-bill_mixed_MINTA.html
https://my.samsung.hu/termekregisztracio"Milyen esetekben biztosít kiterjesztett jótállást a Samsung termékregisztráció?
A Samsung Electronics Magyar Zrt. az általa forgalomba hozott egyes termékekre a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerinti kötelező jótállás 12 hónapos időtartamán túl további jótállást vállal a vonatkozó jótállási jegyben, illetve egyéb jótállási kötelezettségvállaló nyilatkozatban meghatározott feltételek szerint (kiterjesztett jótállás). A kiterjesztett jótállás a megjelölt termékek tekintetében kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A termékregisztráció az alábbi esetekben szükséges a kiterjesztett jótállás érvényesítéséhez:
(a) A Samsung Electronics Magyar Zrt. az általa forgalomba hozott egyes termékekre a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerinti kötelező jótállás 12 hónapos időtartamán túl további jótállást vállal a vonatkozó jótállási jegyben, illetve egyéb jótállási kötelezettségvállaló nyilatkozatban meghatározott feltételek szerint (kiterjesztett jótállás). A kiterjesztett jótállás a megjelölt termékek tekintetében kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A termékregisztráció az alábbi esetekben szükséges a kiterjesztett jótállás érvényesítéséhez:
(b) a Samsung Electronics Magyar Zrt. által esetileg meghirdetett promóciók egyedi feltételei szerint – az esetleges egyéb kiterjesztett jótálláson felül – további kiterjesztett jótállás érvényesíthető a termékre az adott promóció egyedi feltételei szerint, az ahhoz esetlegesen megkívánt termékregisztrációval."Vagyis a linken látható garjegyet kellett kapnod hozzá. Ezen múlik ki hibázott (nem kaptál hozzá ilyet: MM, ilyet kaptál a Samsung mégis azt mondja nem érvényes: Samsung), de te nem lehetsz az.
-
Piftuka
veterán
"A Shure SRH440 belépőkategóriás fejhallgató beválhat otthoni vagy kisebb stúdióknál, ugyanakkor alkalmas a mindennapi zenehallgatásra is. A forgalmazótól kapott információk szerint meglepően jó hangvisszaadást produkál, pontos reprodukcióra képes teljes frekvenciatartományában. A technikai jellemzők pedig megfelelnek akár a professzionális audioeszközök által támasztott követelményeknek is."
Ettől a névtől az ember éppen ezt is várja el.
Más kérdés, hogy énekesként, zenészként nekem a SHURE márkanévről elsőre nem a fejhallgatói jutnak eszembe. (Hanem mondjuk kapásból az SM58 énekmikrofon.)
Stúdiózásra előbb választanék az Audio-Technica, vagy AKG modelljei közül. (Persze attól a SHURE még lehet jó.)
"Aquila non captat muscas."
-
-
Piftuka
veterán
Kérlek, fejezd be ezt, mert nagyon veszélyes dolog, hogy félinformációkat és dezinformációkat terjesztesz a lehető legnagyobb magabiztossággal, tényként!
(Nem neked dolgozik a nagybátyád az NFH-nál?)
"Fogy.véd-hez be kell menni,[..]"
A területileg illetékes békéltető testülethez kell "bemenni", de nem feltétlenül személyesen, hanem egy eljárás iránti kérelemmel. Ennek tartalma kötött, és írott formában kell benyújtani.
"A "tárgyalásra" el kell menni, a samsungosok úgysem mennek, így biztos hogy nyerő pozícióban leszel. 5 perc után vége is, kapsz egy pénzvisszafizetési kötelezvényt, azzal besétálsz a boltba leteszed az asztalra, és csak annyit kell mondani, hogy: becsókolhattok."
Nem "tárgyalásra" (nem Bíróságról van szó!), hanem "meghallgatásra", és semmilyen "pénzvisszafizetési kötelezvényt" nem adnak, különösen akkor, ha a forgalmazó (vállalkozás) képviselője nem vesz részt a meghallgatáson.
A békéltető testület "ajánlást" ad, amely nem kötelező érvényű a vállalkozásra nézve. Kötelező határozatot csak akkor hozhat a testület, ha a vállalkozás nyilatkozatott tett arról (a döntés meghozataláig), hogy a döntést kötelezően elfogadja, vagy az eljárás előtt alávetési nyilatkozatot tett.
"Régen volt valami olyasmi jogszabály, hogy 3 sikertelen javítást követően nem vagy köteles tovább tűrni, és visszakérheted a vételárat, vagy új terméket kell adniuk."
Nincsen ilyen jogszabály, és legjobb tudomásom szerint korábban sem volt. (De ezen a területen - is - rengeteget változtak a vonatkozó jogszabályok az elmúlt években is.)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
"Most jöttem a MM-ból, csak akkor cserél ha van Samutól cserepapírja.Samu M.o ezt nem hajlandó kiadni mert szerinte nem tőle van a készülék.Ezt le is írta, meg is mutattam.
A MM meg azt állítja, hogy onnan van.
Azt kell várnom mit kegyeskedik írni a Samu talán egy héten belül ( lesz az szerintem kettő is), arra a levélre amiben nem fogadtam el a garancia időn belüli ingyenes javítást, amit nagylelküen felajánlottak.
Már hónapok óta tart ez a hajcihő a javítással.Szerintük persze jó, illetve volt olyan szerelő aki szerint nem.Szerintem sem, de ha jó lenne is mit várhat az ember ilyen előzmények után."Nagyon sajnálom, hogy így jártál! Ez valóban nagyon bosszantó lehet számodra.
Na de a világ nem látott még olyat, hogy a fogyasztónak (Neked) kellene egyeztetni a forgalmazó és az importőr között!
Erre nem kötelezhetnek. A Media Markt garanciális kötelezettségei között van ez is. (Még akkor is, ha én személy szerint nehezen tudom elképzelni, hogy nem az importőrtől szerezték be a készüléket.)
Az eltelt idő, a többszöri javítás, és "kálvária" miatt egyébként hivatkozhatsz arra, hogy megrendült a bizalmad a termékben, és emiatt kéred a termék cseréjét, vagy elállnál a fogyasztói szerződéstől (ami a termék vételárának visszafizetésével jár).
Sajnos az elmúlt évek, fogyasztóvédelmi jogszabályokat érintő módosításai jelentősen megnyirbálták a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörét!
A fenti esetben például nem rendelkeznek intézkedési jogkörrel:
"! A szerződéses jogviták kötelező jogi erővel történő eldöntésére kizárólag a bíróság rendelkezik hatáskörrel. A polgári bírósági eljárás alternatívájaként lehetőség van a békéltető testület segítségét igénybe venni a vita eldöntésében. " (Forrás: http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/ellenorzes )
/A panaszbejelentésre vonatkozó tudnivalókat egyébként itt találod. (Forrás: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/panaszintezes)/
Amennyiben megelégelted, hogy ide-oda küldözgetnek, a területileg illetékes békéltető testülethez fordulhatsz, és szerencsés esetben az ott megszületett "ajánlás", vagy "kötelező határozat" a számodra kedvező eredménnyel jár. Amennyiben mégsem, úgy az illetékes bíróságon polgári perben élhetsz a kifogásaiddal a forgalmazó ellen. (Mondjuk engem meglepne, ha addig jutna az ügy.)
Itt találsz egy leírást a békéltető testületi eljárásról. (Forrás: www.magyarefk.hu )
A te eseteddel kapcsolatban is probléma, hogy megváltozott a javításra kötelezően rendelkezésre álló idő maximumának meghatározása. Már nem kötelező, csak "törekedni" kell arra, hogy a hibát 15 napon belül kijavítsák, és ha ez nem történik meg, akkor sem tudsz mit tenni, mert nehéz bizonyítani, hogy nem volt indokolt a "késés". Szóval ez sajnos egy tipikus "gumiszabály"!
Én javaslom átolvasásra az OFE honlapján a "Minőségi kifogásokkal, szavatossággal, jótállással" kapcsolatosan elhelyezett FAQ-t!
Különös tekintettel az alábbi bekezdésekre:
"Mi a teendő, ha a kereskedő nem ismeri el a reklamáció jogosságát?"
"Milyen igényeket lehet érvényesíteni hibás teljesítés esetén?"
"Módosíthatja-e a fogyasztó a választott szavatossági igényt?"
"Hányszor lehet javítani egy terméket?"
"Mennyi időn belül kell elvégezni a javítást, illetve a cserét?"
"Mi van akkor, ha nem javítják meg határidőben a terméket?"
"Szabályosan jár-e el a kereskedő, ha le akarja vásároltatni a termék vételárát."Úgy vélem, leginkább ezek érinthetnek téged jelen esetben.
Ha bármi kérdésed van a fentiekkel kapcsolatban, keress meg nyugodtan privát üzenetben. Amennyiben tudok, szívesen segítek!
(Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy egy ilyen értékű termék esetében, a fenti események függvényében véleményem szerint óriási presztizsveszteség mind a Media Markt-nak, mind a Samsung képviseletnek, hogy még mindig nem rendezték számodra kielégítő módon a panaszodat. Ez nagyon nem "európai".
Egyébként nem jellemző rám az ilyesmi, de a példádat olvasva erősen elgondolkodom, hogy az életben bármikor is vegyek bármilyen terméket is, amin a SAMSUNG logó látható!?)"Aquila non captat muscas."
-
Flashget
félisten
Valamit nem jól csinálsz, mert én kiharcoltam a csereutalványt a samsungtól a hibás D6500 CI+ miatt mikor már a 3. alaplapcserén is túl voltak és nem működött.
Ha érdekel a történet priviben elküldhetem. 1 hónapig tartott a "harc", de amikor nekem digikábelesnek azt tanácsolta a samsung, hogy béreljek UPC-től stb-t ha a kódolt filmcsatornákat akarom nézni és részéről ezzel az ügy lezárva, elszakadt a cérna nálam és kész tények elé támasztottam őket, alátámasztva képekkel, linkekkel. 1 nap múlva jött az ajánlatuk a csereutalvánnyal.
Aki/k nem harcolnak a jogos igazukért lerázzák sablon szöveggel. Nem így kéne lennie, de egy ekkora országban sajnos így működik..harcolni és kitartani az igazunjk mellett.
Nyugatabbra simán cserélik a készüléket amennyiben jogos a reklamáció és már 2x kellene pl. alaplapot cserélni.[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
DFB
tag
Itt azon megy a vita, hogy a samu magyarországtól van-e vagy sem.
Ez miatt nem adta ki a csereutalványt a samu.
A MM azt állítja tölük.
Most itt megy a toporgás.
Persze akkor sem biztos, hogy adnak csereutalványt ha tőlük van.
Gondolom attol is függ mi baja.
Neked hogy sikerült és mennyi ideig tartott?
Mit kaptál helyette ugyanazt a típust vagy másikat? -
Flashget
félisten
Az kimaradt csak már nem engedi szerkeszteni, hogy többen hibásan regisztrálják a tévét samsung oldalon.
Nem a dobozon lévő számokat kell, mert arról hiányzik az utolsó biztonsági okokból és visszadobja a rendszer, az ismert szöveggel. Ami a tv hátuljára van ragasztva matrica és azon lévő számsort kell megadni neki. Nem ez történt nálad is?Realme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
Maga az első hiba megjelenése februárban, amit kijavítottak egészen 3 hónapon át működött a CI+.
Majd májusban ismét elromlott és onnantól kezdve 1 hónapig ment a "csata. Hoztak új alaplapot, CI+ adaptert és kapásból rossz volt mire elvitték szervizbe és ott állt 1 hónapig. 1 hét után hívtam őket mire elmondták nem csináltak vele semmit beleraktak egy Mindigtv kártyát (ami csak CI-s a kábeltv CI+t használ) az működött...ennyit a szervizről.
Ezután írtam samsungnak sehsupport@samsung.com amire semmi válasz nem jött a sablonon kívűl. Majd 1 hét múlva megint írtam megint semmi válasz. Ismét írtam, de már bővebb választ kérve, mint a sablont "levelét megkaptuk válaszunkig szíves türelmét kérjük" ekkor találták ki azt amit írtam. persze választ arra nem tudtak adni, hogy ha szerintük nem kompatibilis a D6500 a CI+al, hogyan tudott 3 hónapig az lenni?
Ekkor csereutalvány amit a szervizben kitöltöttek majd go az edigitlhoz (anno ott vettem) de mivel ez már rég kifutott tipus volt és már F6500 sem volt nekik a pénzt kértük vissza amit 2 hét múlva át is utaltak a számlára. De mi még aznap az MM-ben vettük az F6640-et mellé egy biztosítást 5 évre (javítás gyári gari lejártát követően, fagykár, tűzkár,vizkár,oszkár minden van benne) samsung oldalon beregeltem az 1+2 évet és ennyi.
Persze, hogy ne legyen minden jó az új tévén kapásból rossz volt a smart része (pedig én választottam ki a boltban melyiket adják) távjavítással 20 perc alatt megcsinálták a Hbbtv-t is kértem aktiválják rajta. Most már elmondhatom minden jó rajta.[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
DFB
tag
Az az email cím elég titkos, én is az ügyfélszolgálattol kaptam.
Még nem kaptam választ, állítólag 3-4 m.nap.
Ezekután lehet ez is sablon.
Azt hiszem az a tv volt nálam cserébe(F6xxx) itt egy hónapig.
A szélén koncentrikus körökkel a képen, és awi-fi helyből szar volt benne.
Illetve létrejött a kapcsolat, de ha bementél a smartba, akkor azt mondta nincs kapcsolat.
Hagytam az egészet.
Mi az a hbbtv?Fizetős?
Én leginkább a skypot meg a böngészőt használtam (az elég nehézkes) -
-
Flashget
félisten
14K volt a Garancia Plussz Gold biztosítás.
De ez csak a vásárláskor köthető szemben a kiterjesztett garanciákkal ami a 11 hónap elteltével is lehet.
pedig az sxxh egyértelműen ide gyártott készüléket jelent és az MM samsung viszonteladó tehát a rendszernek elkellene fogadni. Kivéve ha ők egy központi elosztóból pl. németország hozták be a tévét és nem a magyarországitól vették meg. Az MM a hunyó ebben az esetben.Realme GT Master Edition
-
szabi80sz
tag
Én mindig Samsung monitort vettem és nem volt gond amikor az egyiket, garanciálisan javítani kellett. Szép képe van a Samsung monitoroknak, ezért megfogadtam, hogy csak Samsungot veszek. Tvből viszont a boltokban csúnya képe szokott lenni, ezért Lg-t vettem eddig. Eredetileg most is Lg tv-t szerettem volna, de mikor megláttam a MM-ben a UE48H8000SL képét: inkább ezt vettem. Nagyon meg vagyok vele elégedve: gyönyörű színek, éles kép, szuper 3D. Az itt leírtak után viszont egy kicsit megijedtem..
[ Szerkesztve ]
-
caprine
senior tag
Az a philips tv nagyon bejön, csak az ára nem
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
DFB
tag
válasz szabi80sz #82 üzenetére
Nem a képével van a gond, hanem döntően smarthubbal (iletve azzal a résszel ami miatt okosnak nevezik).
Jelenleg a H sorozatnál amit olvastam tesztet a 8000-es jobb képileg a 7000-nél.
Valószínü akkor is így volt, de az csak 40 felett van nem fér el, és persze jóval drágább.
Ennek más a hubja, jobb lett, de semmiképp sem szabad pc szinthez mérni.
Neked megy vele a billentyüzet (ha van)?
A monitor nekem is az még, de már nem sokáig.Szerencsére elkerülte a szervizt.
A talpa szerintem konstrukciósan hibás, de design-os. -
DFB
tag
Mondjuk enyémbe volt, illetve amig itt van a tv van.
Skypra használtuk (pc-n nem volt), meg mivel vannak a neten lányoknak való tornagyakorlatok, és egy app is van olyan, meg lehet nézni tornászás közben úgy csinálod-e ahogy mutatják.Ez olyan tükörféle.Mondjuk ez nem volt használatban.
Még olyanokat mondanak, ha van pl házibuli akkor ezzel felveheted-úgy ahogy- nem kell valakinek ezzel foglalkozni.Ilyesmit írogatnak róla.
Most már 20-25e-ért adnak hozzá külön kamerát.Úgy nem biztos, hogy megvenném.
Csak a sajátjuk jó hozzá.
Állítólag azért nincs már benne mert nem nagyon kaptak rá az emberek.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC v6 , R5 5500 , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Gamer PC v5 , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD , 240 víz
- Corsair Vengeance RGB PRO SL 16GB POSTA AZ ÁRBAN!
- Eladó Lenovo Legion Slim 5 16IRH8 gamer laptop
- Samsung S22 256GB garanciális újszerű állapotban eladó!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest