Új hozzászólás Aktív témák
-
elithun
őstag
De jó, érdekes látni ahogy fejlődik.
Tereptárgyakat és dialógusablakokat is mind ti rajzoljátok? Azokat is Sculptrisban?
Én épp egy HoMM és böngészős játék egyvelegén dolgozok, de nekem még közel sincs mit felmutatni belőle.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Joccc07
addikt
Nagyon tetszik!
Mi az engine alatta?
Sisakgyűjtemény eladó-- https://hardverapro.hu/apro/star_wars_sisakgyujtemeny/hsz_1-50.html -->Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
Mr.Csizmás
félisten
nini, progmacska
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
szupermacs
veterán
Minden amit az interfacen látsz Sculptirsban készült, majd képszerkesztőbe lett átrakva és ott kicsit megdolgozva.
Sajnos a netes dolgokhoz nem értünk, így nekünk az kimarad. Amíg ez így lesz, addig csak local coop (Hot-seat) várható a játékban is, pedig szeretnénk legalább egy online rendszert, ami alapján leaderboard is lenne.(#2) Joccc07: Teljesen saját motor, Game Maker Studioban lett az egész az alaptól kezdve megírva. Ezért is tartunk még csak itt lassan 2 év alatt.
U.i.: A cikk még frissülni fog, az alján lehet majd még infókat látni. Leginkább a fejlesztő ismerősöm fog tudni válaszolni a kérdésekre, most is csak az ő szavait tolmácsolom. Én a játék ötletgazdája vagyok és a "marketinges".
[ Szerkesztve ]
-
szupermacs
veterán
válasz Mr.Csizmás #3 üzenetére
Sajnos a programozásban nem veszek részt, de ezt kitalálhattad volna, nem úgy nézek ki. Viszont örülök, hogy te is megtaláltad a blogbejegyzést!
[ Szerkesztve ]
-
Kasya
nagyúr
visszatalalos
[ Szerkesztve ]
-
elithun
őstag
válasz szupermacs #4 üzenetére
Köszi az infot a Sculptrisról, kipróbálom. Mindig hadilábon álltam a digitálisan saját kezüleg készített modelekkel, textúrákkal, így hátha sikerül a "tehetségem" digitálissá alakítani.
Egy leaderboard készítése talán még egyszerűbb dolog, mert ott csak egy egyszerű adatbázis szinkronizációra van szükség. Majd utána az ott tárolt adatok vannak megjelenítve.
A bonyolult az valóban az, hogy a másik játékos műveletei valós időben vannak szinkronizálva. Abba még én sem vágnék bele. Legalábbis egyelőre.Sok sikert a fejlesztéshez!
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz szupermacs #5 üzenetére
de, úgy nézel ki
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Bence_Monori
újonc
válasz Mr.Csizmás #8 üzenetére
Köszönjük a biztatást! Sokat jelent ez számunkra!
-
szupermacs
veterán
Köszi!
A leaderboard azon alapulna, hogy lenne egy "arcade" mód a játékban, ami minden egyes lépést (építkezés, csata megnyerése, kalandtérképen található mobok legyőzése, artifactok felvétele, illetve fejlesztése, stb.) számolna pontokkal. Minél komolyabb dolgot hajtunk végre, annál több pontot kapna az ember. A játék alatt és a pálya teljesítése után pedig összesítené a kapott pontszámot és ezzel lehetne plusz játékelemekhez jutni (fejlesztések a képességekhez, artifactokhoz) de ez még korai egy kicsit.
Egy olyan online többjátékos mód viszont rettentő macera lehet és a költsége is komolyabb lehet, ami például HOMM játékokban van. Gondolom a szerver bérlése és még több munka, amikhez én személy szerint nem értek.(#8) Mr.Csizmás: Zavarba ne hozz.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Bence_Monori #9 üzenetére
imádom az ilyen kézműves digitális dolgokat
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Bence_Monori
újonc
válasz Mr.Csizmás #11 üzenetére
-
Hajrá, nagy kalappal ehhez, régen jött már vmi értékelhető ebben a stílusban. Ha kell tesztelni, szóljatok!
https://www.coreinfinity.tech
-
szupermacs
veterán
Mindenképp, most leginkább a hős mozgása és az építkezés, amit tesztelgetni kell, de arra még elegek leszünk mi is. Eddig kevés probléma volt vele, ami meg volt, nálam pillanatok alatt kijött (az ökörködésnek hála).
Ha beindul a tesztfázis, mindenképp rakok ki bejegyzést egy Drive linkkel együtt, ahonnan le lehet húzni a játékot.
-
Silεncε
őstag
Én is akarok már régóta elkezdeni valami hasonló projektet. Nálam mondjuk a játék alapja C++ és SDL vagy Python + PyGame alapokon lenne, csak sajnos nem megy még annyira egyik nyelv se (sebaj, majd az egyetemen megtanulom...) meg igazából ötletem sincs, mit kéne csinálni. Sok sikert kívánok a ti projektetekhez!!
-
Bence_Monori
újonc
Ezek a nyelvek, fejlesztő környezetek sokkal komolyabban hangzanak mint pl a mi "Gmk" (game maker ) megoldásunk. Én azért választottam ezt a megoldást mert már kb 12 éves korom óta ütöm el az időm szerkesztéssel, ebben a progiban/programokban van sok tapasztalatom, más felől inkább rajzos vagyok, nem akarok ezzel hivatás szerűen foglalkozni. Viszont ha te ezeket a program nyelveket elsajátítod azért vagány lesz, én már a C++ elején feladnám
Nagyon köszönjük a biztatást! Nagy szükségünk van rá!
-
.mf
veterán
Visszatalálós hsz
Majd munka után jobban belenézek, de addig is Hajrá!!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Goldberg03
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Futás, futópályák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Netfone
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen