Új hozzászólás Aktív témák

  • tomazin

    veterán

    válasz sirarcheer #22 üzenetére

    Akkor mondok egy konkrétabb történetet, mert látom a fentiből nem jött át.
    Volt egyszer egy szolgáltató. A szolgáltató szolgáltalása 1000ftba került, amiben benne volt annak a díja is, hogy a szolgáltatás ellenértéke csekken lesz befizetve. Aztán rájöttek, hogy sokkal több pénz megmaradna az 1000ftból, ha a drága csekk/levél helyett eszámla és bankkártyás fizetésre raknák az embereket. Úgyhogy azt mondta a szolgáltató, hogy válts át és adunk 200ft kedvezményt (pozitív diszkrimináció). Úgyhogy akik átváltottak 800ftot fizettek, egészen a következő kampányig. Akkor már úgy volt meghirdetve, hogy a szolgáltatás 1000ft, de ha csekken akarsz fizetni, akkor 1200ft (negatív diszkrimináció). Rájöttek ám arra gyorsan, hogy ez a kommunikáció nem jó, úgyhogy a következő kampányban megint pozitívan diszkrimináltak, tehát az 1200ra kaptál 200ft kedvezményt ha eszámlás voltál.
    És valójában mi történt? 200ft-al megemlték a szolgáltatás díját, kb 1év alatt.

    Remélem ebből már sikerül megérteni, hogy mit szeretnék neked mondani.

Új hozzászólás Aktív témák