Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vicze #78 üzenetére

    A Big.Little esetében is hintekkel dolgoztak a fejlesztők, és ugyanúgy lehet hintet alkalmazni bármilyen rendszerre. Nagyon is hasznos dolog ez, mert ugye borzasztó akadásokat kapnának a játékosok, ha az OS csak úgy rárakná a parancskreálást a kis magra úgy, hogy közben legalább tíz parancsot batch-el az adott csomag. Gyakorlatilag fél másodpercig megállna a feldolgozás. Aztán hiába korrigálja magát, hogy megy vissza a nagy magra a szál, a baj már megtörtént. Az Intel nem véletlenül vezette be a flagelést, mert nyilván ez náluk is ugyanolyan probléma, mint az ARM-nál, és ezt az okozza, hogy az egyik mag látványosan kisebb teljesítményű a másiknál.

    Ha ezt pusztán az OS-re bíznák, akkor az elég nagy gondokat okozna, mert az OS-nek se jósgömbje nincs, hogy pontosan lássa mi lesz, és időgépe sincs, hogy a rossz döntéseket visszacsinálja. Egyedül és kizárólag a fejlesztők tudnak tenni azért, hogy ne legyen egy lagfest a program. Persze az Android már önmagában egy akkora szarlavina, hogy komoly játék nem érkezik rá, de technológiailag lehetséges lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák