Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    Ez így rendben van, csak nem kell megint a PC-s vészharangot kongatni. API-s, GPU memória menedzsmentes limitációkról sztem egy az egyben szó volt ennek a generációnak a kezdetén. Aztán kiderült, hogy mégsem volt annyira limitáló tényező. Illetve csak a generáció végére.

    1 év mire kész az engine (és a konkurencia is így lehet vele), még több év mire kijön az első játék ami keményen használja (2025?). Addigra PC-n már van PCI-E 6.0 (akár intelnél is ;] ), DDR5 memória, GPU-n meg ki tudja mi... és persze nem csak a sebesség hanem a méretek is növekedni fognak. Az meg elég ha az átlagember gépében van PCIE4.
    Az API-k pedig ugyan úgy felzárkózhatnak, az majd kiderül mennyire kell alapjaiban más. Max megoldják brute force-ból, ahogy eddig is tették.

Új hozzászólás Aktív témák