Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archttila

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz *Ropi* #3150 üzenetére

    Ennyire hiánycikk lett? :D

    Nos azt nem tudom, viszont én kikötöttem nekik (is), hogy csak és kizárólag fóliázott, bontatlan darabot küldjenek. Hozzáteszem az egyik olyan üzletről beszelünk, akivel még soha semmiféle problémám nem volt ellenben sok magyar webshoppal, akiktől időnként visszaküldött/cseredarabokat kapok annak ellenére, hogy odaírom gyárilag bontatlan terméket küldjenek.
    Legutóbb egy méregdrága Noctua ventit rendeltem (Amazonról) aminek lekváros volt a doboza, :D a lapátokból itt-ott lepattanva egy darabka, tiszta por... egyszóval katasztrófa ilyen téren a helyzet! (és én csak egy vagyok a sok panaszos közül)
    Mivel vidéki vagyok így marad a rendelés és a figyelemfelhívás :) bár kétségtelen, hogy sokszor ez is kevés...

    Olyankor kb. 2 lehetőséged van: szervizmenüből (ha engedi a teve), vagy forrás oldalon.

    A service menü az stimm, viszont a forrás oldal nem teljesen tiszta, gondolom itt a lejátszóra vagy az azt helyettesítő szoftverre gondolsz. Egyébként csak kíváncsiságból kérdeztem, mivel mint írtam csak a madVR miatt fontos a TV kalibrálása.

    [ Szerkesztve ]

    Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

Új hozzászólás Aktív témák