Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazzzs
senior tag
A teszt és a képek alapján nagyon megtetszett a játék. Erősen elgondolkodtam a beszerzésén, csak most időm nem lenne rá
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
-
CriticalHit
őstag
Csak letölthető formában elérhető?
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
X Factor
addikt
-
Lewzke
őstag
válasz Attilakirály #54 üzenetére
11 órát toltam és most vagyok a Nyomornegyedben, nem szoktam elsietni, a Torchlightt 2-t is kb 23 óra alatt fejeztem be. Ez rövidebb sajnos.
-
Tbs82
tag
Én is megvettem, elég jó játék, szvsz 3500-at megérte Steamen...
-
Zedz
addikt
Neocore helyett valamiért mindig Ncoret olvasok
-
Gl4diator
tag
Kicsit elakadtam kéne egy kis segítség Az Orikalkum bánya utáni pálya jön, a csillés. Van ott egy fúrófej, azt kéne kinyírni. Bekapcsolom az elektromos tornyokat, meg körzök, jönnek rám a pókok ezerrel, futok körbe-körbe, meg próbálom a fúrófejet gyakni, de csak kicsiket tudok sebezni. Aztán idővel csak hibázok, és kinyírnak a pókok. Mi itt a lényeg? Néztem Youtube-os végigjátszásvideót is, de nem értem hogy nyírja ki ott a kolléga. Egy idő után nagyokat tud sebezni a fúrófejen. Kb ugyanazt csinálom mint ő, de nekem nem megy.
-
Mr. Teddy
őstag
Én most játszottam végig. Összességében nekem tetszett. Időről-időre előjön nálam, hogy játsszak ilyesmi rpg játékkal és ez tökéletesen kielégítette étvágyamat. Nem vagyok a műfaj rendszeres művelője, így nem "szakmai" véleményként, pusztán sima véleményként a következőekben pontokba szedem, ami tetszett/nem tetszett:
Ami tetszett:
-Fix bajtárs nagyon eltalált dolog volt, illetve hogy azt is lehetett rendesen fejleszteni.
-Párbeszédeket mindenki kiemelte. Tény, hogy megmosolyogtató volt, nem szakadtam a röhögéstől, de valóban nem akart klisés rpg lenni, és ezért tetszett.
-A világ nagyon tetszett! Elején tökre azt hittem, hogy ilyen sablon erdőben mászkálgatás, szörnyek, boszorkák, stb ellenfelek. Aztán amikor előkerültek az elektromos cuccok, akkor már éreztem itt több lesz mint egy sima fantasy rpg-ben. Ez a kezdetleges elektromos cucc keverve a szörnyekkel mágiával, ez nagyon jó választás. Végre valami új. (bár mondtam csak pár rpg-vel játszottam).
-Jók voltak a térképek, sokfajta helyszín, és szerencsére 1-1 térkép nem volt olyan nagy. Nagyon nem szeretem a túl nagy térképet, aztán amikor kell keresni 1-1 tárgyat akkor órákat kell bolyongani.
-Illetve az is tetszett, hogy az ellenségeket nem spwanolta vissza a játék. Amit az ember szépen kipucolt, az úgy is maradt. Nem kell mindent oda és vissza is megcsinálni.Amit furcsának találtam:
-Összességében úgy tűnt számomra, hogy a játék világa, karakterek, térképek készen vannak, viszont maga a játékmenet nem lett finomhangolva. Úgy tűnt nekem, hogy az arányok nem passzolnak. Például az aranygyűjtésből bejövő zseton eltörpül a mögött, ahány fegyvert fel lehet szedni majd eladni. Kb bármit meg tudtam vásárolni, pénz volt dögivel, mert annyi fegyvert találni, hogy a végén nem lehet annyi aranyat elkölteni.
-A skillfa összeállításánál hasonló érzésem volt. A játékidőhöz, a játékban elérhető szintekhez és a szintenként kapott pontok alapján kb 1/3 annyi skill kellett volna. Illetve egy fokkal átláthatóbb rendszer jobb lett volna. Most két helyen is van passzív képesség, meg aktív képesség. A nagy területen ható extra képességeket ritkán használtam, nem esett kézre a használatuk.
Szóval ilyen sok skill lehet nem kell bele, igazából annyira pörög egy csata, hogy esélyét nem láttam annak, hogy érdemben tudjak menet közben átváltani más módra. Mivel az esetek 80%-ban közelről támadnak, körbevéve az ellenfelek, nagyjából csak a kardra fejlesztettem. Illetve mivel nem lehet orrba szájba nyakalni a gyógyítót, így leginkább a HP regenerálásos skillekre tettem több pontot. Végülis végig a suhintást használtam, ami 3m-es sugarú körben sebez és a turbója az, hogy találatonként nő a hp-d. Melléknek meg azt, hogy körülöttem tüzet gyújtok. Amekkora henteldék voltak itt, csak ezt a kombót láttam értelmesnek.
-Illetve utolsónak a történet az, ami nem volt egy nagy durranás. Szerintem az "univerzum" amit megkreáltak, elbír egy fokkal bonyolultabb, csavarosabb történetet is.Szóval ismételten, a játék képvilága, térképei, univerzuma jó találat. Ezekkel az eszközökkel kell egy rendes egyensúlyt alkotó játékot következőre összehozni, és a második rész sikere garantált. Ez is jó, csak sokmindent bent lehet hagyni, nem lehet csomó mindent kipróbálni és talán nem is érdekes. Vagy a játékidőt kell 3x növelni, és akkor végig ki lehet mindent próbálni akár. Bár számomra ez a befektetett 14 óra tökéletesen elég volt. Ha ennél sokkal több lenne, akkor mindegy, hogy melyik játékról van szó, elkezdem unni.
+1 A zene. Hát, önmagában a zenével nincs gond. Viszont számomra monoton volt, így egy idő után elkezdett ilyen statikus zajként hatni, ami idegesített néha, egy picit lightosabb is lehet akár az alapzene. Bár ez a legkevesebb.
Huh, így utólag visszanézve kicsit sok lett. Bocsánat előre is, nem akartam teletömni a fórumot, csak mivel magyar fejlesztésről van szó, ezért éreztem úgy, hogy bővebben írok tapasztalatot róla. Ki tudja, hátha a fejlesztők is olvassák, és a visszajelzés mindig hasznos tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
mpierre
veterán
Áhhhh.. Le kéne jönni a DIII-ról... Ez a játék segít ebben..?
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
Dyingsoul
veterán
D3 vs VH összehasonlítás... vicc... Bár mind kettő H&S oké, de szerintem egyáltalán nem lehet egy lapon említeni a kettőt, legfőképpen a játékidő miatt. Tetszik a VH, de nyomába sem ér a D3-nak éppen ezért szerintem nem szabad őket egy lapon említenünk. Különleges alkotás, nagyszerű a hangulat, a párbeszédek lebilincselőek és viccesek és a grafika is megállja a helyét. Az összeg amit elkérnek érte teljesen reális. Lazán megérne négyszer ennyit, ha mondjuk kétszer ennyi content lenne benne és mondjuk 100+ óra játékidő. A PH értékelést túlzónak vélem (bár itt biztosan grátisz pontokat jelentett, hogy honfitársaink készítették).
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Kampó
senior tag
na szerintem én leszek az 1. aki nem dicséri az egekig a játékot. Bár nem játszottam vele sokat. De számomra nagyjából semmilyen. A hangok (karakter hangok) unott monologok.. A föbb szörnyek csak ottvannak semmi körítés hogy wááááááááá én vagyok itt a goré kis hangulat fokozás hogy áá bazz ez ki a rák.. Hogy fogom lenyomni... Látváányilag korrekt korrekt. De tartalmilag pontosítok hangulatilag lehetne darkosabb .
AMD volt AMD van AMD lesz
-
Kampó
senior tag
én olyan hangulat fokozó elemekre gondolok pl Boss harcoknál.. mint mondjuk a Darksaiders-be mikor volt egy egy fő mansta jött egy kis átvezető animáció amibe verte e mellét a delikvens mire WAR csak mormogott ..és elkentük a száját
AMD volt AMD van AMD lesz
-
1tom
tag
Nem rossz játék...
Bunkók kiméljenek! Amiga rulez always!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen