Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Köszi.
Autokuplung: passz, nem használok kuplung pedált (ACC és F1 amikkel főleg nyomulok)
Rugócsere nálam sokat számított.
Fékpedál: T3PA el van rakva, T-LCM van már helyette (röviden: qrvajó ).
FYI jelleggel mindenkinek: cikk 2 hónapja íródott (csak most jelent meg), azóta is hibátlanul dolgozik a kormány az új tápjával.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Nem tőlem van (én is ilyet tekergetek).
Gyorsultam is valamennyit T-LCM-mel, de ami inkább jellemző és fontos, hogy sokkal könnyebb eltalálni a féktávokat, nincs annyi elfékezés, blokkolás (F1 2019-ben nagyon könnyű blokkolni őket ABS nélkül), mint a sima pedállal. Sokkal stabilabb köridőket tudok menni vele, mint T3PA-val, nincs akkora szórás, mikor határon megy az ember.
T-LCM-nek a gázpedálja is alapból keményebb, jobb, nem kell tuningolni, mint T3PA-nál (rugócsere). És iszonyatosan jól személyre, körülményekhez szabható, nagyon jó sw-e van. Nincs cockpitom, íróasztalon van a kormány, a pedál a padlón és gurulósszékben nyomom. Nem a legideálisabb körülmények egy LC pedálhoz. Leglágyabb rugókat berakva, a gurulós szék alá vastag szőnyeget rakva és a sw-en jól beállítva szuperül használható ez az lc-s pedál.
Először furcsa volt, hogy nem a fékpedál megtett útja határozza meg a fékerőt, hanem az, hogy milyen erősen nyomod a féket, de könnyű a jót megszokni.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...