Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    A Sony, Panasonic helyet ertem. Minden szegmensben, de az also es kozepso szegmensben mindenkepp tularazottak. A okos TV platform valasztasuk se sikerult jol.

    A tobbi kisebb marka jellemzoen vagy uj, ismeretlen, vagy regi tonkrement marka, tobbszor eladott brand nevvel, akik megjelennek majd eltunnek a piacrol.

    Az LG - Samsung viszonya mar erdekesebb. Az LG szerintem jobban araz az also szegmensben, overall jobb valasztas is szerintem, foleg a Web OS miatt, bar lehet hogy nem kellene annyira ragaszkodnia az IPS panelekhez. Marketingben viszont magasan a Samsung vezet...szerintem sokkal tobbet koltenek reklamokra, promokra.
    Felsobb szegmensben nem tudom hogy all a harc. Azt latom hogy az LG megallt az OLED aranak csokkenteseben, de a Samsung premium QLED sem igazan olcsobb. Itt talan megint a marketing donthet a Samsung fele.

    A Samsung QLED elegge csaloka dolog, mert a teteje premium, de az alja nagyon nem az... viszont a QLED nev azokat is elviszi a hatan. Az LG fele SUHD - Nanocell neveknek nincs ilyen ereje.

    Ahogy a telefonok eseten is, a Samsung marketingje uthenger szeruen hatekony. Az LG helyeben en kb. megfeleznem az arult modellek szamat, foleg az LCD szegmensben, a megsporolt penzt meg marketingre forditanam.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák