Új hozzászólás Aktív témák
-
lajthabalazs
senior tag
Ugyanezt meg lehet csinálni hálózaton keresztül, és akkor
1. Nem kell célhardvert gyártani / programozni
2. Tetszőlegesen bonyolult lehet a kód, a rendelkezésre álló erőforrások alapjánSzerintem egyébént jó megoldás a netes dolog, magam nem foglalkoztam még adatbiztonsággal, csak amennyit az egyetemen tanitottak, de az az érzésem, hogy meg lehet ezt csinálni törhetetlenre, csak az a kérdés, hogy mennyibe kerül hozzá az infrastruktúra. De ha azt mondják, hogy rászánták magukat, akkor valószinüleg kitaláltak valami okosat.
És onnantól a mondatra, hogy :
"A piac szereplői közül többen ismét csak kevésnek tartják az eredeti példány birtokosainak szóló előnyöket"
Végre meglesz a magától értetődő válasz, amit sokan elfelejtenek:
Aki megveszi a játékot, az annyival kap többet, mint az aki nem, hogy tud játszani vele. Már régen így kéne múködnie a dolognak...
Új hozzászólás Aktív témák
it A Ubisoft radikális DRM-megoldást vezet be az általa forgalmazott videojátékokban.
- ThinkPad 10.gen.core i5(8x4,2Ghz) FullHd IPS,Vil.bill.8GBDDR4,512GB SSD,Jó akku
- Slim Lenovo,15,6"HD,Intel Silver n5000,4mag!4x2,7Ghz,8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus Játékra is Érintőkijelzős ,core i7,GT740 2/4GB 128bit!!!VGA,8GB RAM,SSD+HDD,Új akku,nagyon szép
- PEAQ(MSI)vékony,gyors laptop,core i3 6100 (4X2,3Ghz),8GB DDR4 RAM,SSD,Új 10 órás!akku, nagyon szép