PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
exedoc
senior tag
Értem amit írtál, de azt már nem miért nem sikerült a fejlesztőknek semmilyen opciót berakni skálázhatóságra. Meg kell nézni, hogy működik egy Unreal Engine-nél az object culling / view frustum, object / texture LoD-al együtt. Bár ilyen nagy nyílt terepen egy kicsit az is problémásabb, azonban létezik olyan stúdió aki ezt mégis sikeresen valósította meg egy nyílt világban. A Guerilla Games - Horizon Zero Dawn-ra gondolok. A Decima Engine ezen a téren csodákra képes. Az Unreal Engine 5 is az (lesz majd), bár ott még vannak problémák azért.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest