Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz dragon1993 #11 üzenetére
Beülsz, megnyomod az indító gombot.
"Rendszer kész, indulhatunk!" üzenet helyett:
"A biztonsági rendszerek meghibásodtak, a jármű nem indítható. Kérjük hívja a szervízt!"Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Kb 50-el suhanunk, nekem meg zabszem a seggemben, hogy B+, padka! O_O
Véletlenül vettem csak észre a jobbára lombok között bujkáló táblákat.De nyugodtan állj ki szerintem bármelyik ilyen villamosmegállóhoz, és méricskéld, hányan tartják be a sebességet.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Ez a videó 9 éves, tehát a technológia még régebbi. Azóta gondolom nem malmoztak a mérnökök, hanem fejlesztettek a technikán.
Inkább az lesz a baj, hogy túlparázza magát a technika. Talán a Totalcar-on olvastam, hogy képes befékezni az útszéli korlát miatt is a fékasszisztens pl Suzukikban.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
"ráadásul esetleg a kamionos is satuzik egyet, fékezéssel esélytelen leszel bejutni mögé. akkor marad a padlógáz."
Szóval a kamionos satuzik, mert lát valami balhét, de azért te padlógázzal belerongyolsz ugyanabba a balhéba, amit amúgy még a kamiontól lehet, hogy nem is látsz, mert nem férnél be mögé
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
-=RelakS=-
veterán
"A korlatozott látótér kérdést annyira nem érzem kritikusnak."
Mennyi idős az autód?
Opel Astra K-ban az A oszlopok is elég durván vastagok, ráadásul az ablaktörlő cseszik kimenni a szélvédő széléig (vagy 5 centit még mehetne) , szóval időnként a kieső részek takarásából elég nagy autók tudnak "megjelenni" :S
Az meg, hogy hátra gyakorlatilag 0 kilátás van, úgy tűnik, általános. Éljenek a tolató kamerák (különösen a 360°-osak)Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Totalcar-os cikkbe írta valaki, hogy ezentúl a kölkök mivel fognak szórakozni
"Már látom magam előtt, hogy a jövő autópályafelüljáróról dobáló huligánjai nem köveket, zacskóstejet dobálnak majd, hanem random kilógatnak egy 20-as táblát aztán elszaladnak."
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Opel Astra K is belepofázik rendesen. Elég erősen ahhoz, hogy feltűnjön, hogy korrigálni kéne, de nem elég erősen ahhoz, hogy rányomjam a bringásra az autót.
Ettől még egy sávelhúzásnál folyamatosan harcolok a rendszerrel, mert okoskodik, én meg tartok ellen neki (nem, nem fogom 200m-ért kikapcsolni )
Ráadásul az Astra még nem áll be a sáv közepére, hanem idióta módon ping-pongozik a két vonal között.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Elvileg elnyomja, mivel mikor elhagyom az autópályát, vagy sávot váltok, akkor nem nyúl a kormányba.
Egy sávelhúzásnál viszont nem fogok indexelni, hülyét kapnának körülöttem A rendszer viszont nincs felkészítve arra, hogy ha van sárga vonal, akkor ahhoz igazodjon.A ping-pont számomra elég zavaró, mert olyan érzés, mintha ki akarna sodródni az autó (túl nagyot korrigál), de mivel folyton forgalomban vagyok, nem nagyon hagytam önvezetni.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
és Ghoosty
Az is sávelhúzás, mikor valamit mókolnak a pálya közepén vagy szélén, és ehhez kell némi hely. Ilyenkor esetleg nem zárják le a teljes sávot, hanem csak keskenyebbre veszik, és sárga vonallal mutatják az ideiglenes határokat.
Pl tavaly év vége felé, mikor az M3 kivezetőn csinálták a belső korlátokat, akkor sávelhúzással csináltak helyet a munkagépeknek. A külső sáv jobb széle maradt a helyén, a középső és külső határát 30-50 centivel kijjebb húzták, még ennyivel a belső-középső határát, és megint ennyivel a belső sáv bal szélét. Elférni alig lehetett, de a munkához keletkezett elég hely.
Most hasonló van az M3 Budapest felé vezető oldalán Mogyoród után. Ott a leállósávban matatnak, és ugyanígy sávelhúzással csináltak még kb fél méter plusz helyet a melóhoz.Akartam képet rakni, de a melós net több, mint szar
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hieronymus #146 üzenetére
"De festenek hozzá világos lilás jelzést. A szakasz elején egy táblára németül, kézzel felpingálják, hogy aznap melyik színű jelzés van érvényben."
Jesszusúristen! Ez milyen nyomorék német nyelvterületen honos?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #73495296 #164 üzenetére
Viszont milyen jó érzés, mikor emelkedőn felfelé a külső sáv belassul, és eleged lesz a tötymörgésből, akkor csak vissza 4-be, padló, és az idióta, aki csakazért is bement a belső sávba, pedig szépen időben kiraktad az indexet, úgy marad le mögötted, mint a borravaló
Pedig csak nyamvadt 125 lóról beszélekItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hieronymus #166 üzenetére
Hátizé, meg mégannyi...
A gépkönyv szerint 2000-3500 között 230Nm.
Fura, hogy a 150 lovasra is ezt írják, csak 4000-ig tart a fordulatszám.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Méghogy a prekoncepciók nem hatnak arra, amit olvasunk.
Háromszor olvastam át az általad kifogásolt mondatot, mire rájöttem, hogy tényleg fordítva írja az erőviszonyokat, csak én értettem jól XD (ha a hajtásláncon nem jön át elég erő, lassulsz)
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Elnézést, hogy itt belepofázok a nagyok dolgába, de a váltó nem arra jó, hogy a forgatónyomatékot beáldozzuk a sebességért cserébe?
Ha az autó nem megy fel egy emelkedőn, akkor visszaváltunk, és fel tud menni. A motor teljesítménye és a tengelyén mért forgatónyomaték egyértelműen nem változott, azonos fordulatszámot figyelembe véve persze, viszont a kerekek több erőt képesek kifejteni az útra, mert a nyüves dög fel tud menni az emelkedőn. Lassabban persze. Mivel a kerék átmérője sem változott, ezért csak úgy fejthet ki több erőt, ha nagyobb a tengelyén a forgatónyomatéka.
Senki ne mondja nekem, hogy a fenti példa rossz, mert ha visszaváltunk, akkor magasabb fordulatszámon fog pörögni a motor, mert szerintem ha 4-esben 80-al 3000-es fordulaton nem megy fel az emelkedőn az autó, akkor 3-masban majd felmegy 60-al 3000-es fordulaton.A forgatónyomaték kiszámításánál amúgy csak a tengelyre ható erő mérete és iránya (vektora), illetve az erőkar mérete számít, hogy mennyit forog szerencsétlen, az lényegtelen. Ebből legalábbis nekem ez jön le. Főleg, ha belegondolunk, hogy a 40Nm-el meghúzott kerékpár csavart ha 30Nm nyomatékkal próbáljuk lazítani, az nem fog mozdulni, de a nyomaték azért ott lesz, amíg küzdünk.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hieronymus #196 üzenetére
Minden szép és jó, egy dolgot rontasz el:
A Nm az nem munka!
A távolság benne nem megtett út, hanem erőkar. Forgatónyomatékod ugyanis akkor is van, ha a kereked nem mozdul, mert éppen máshol képes egy ugyanakkora forgatónyomatékkal ellensúlyozni, mert pl a tehetetlen tömeg megindításhoz a kerék kerületén nagyobb erőre, ezáltal a tengelyén nagyobb forgatónyomatékra van szükség.
Ahhoz, hogy munkád keletkezzen, ahogy dabadab is írta, a forgatónyomatékot a szögelfordulással össze kell szoroznod, pont úgy, mint a sima erőt a megtett távolsággal.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hieronymus #203 üzenetére
Ne legyél ostoba...
W = M * α, azaz Munka = Forgatónyomaték szorozva az elfordulással.
Osztasz az elfordulássalW / α = M, azaz Munka osztva az elfordulással = Forgatónyomaték.
Mit nem lehet ezen érteni?
A forgatónyomaték amúgy is az elfordulás középpontjában keletkezik. Bárhol máshol a keréken már erő keletkezik, ami azonos forgatónyomaték esetén az erőkarral fordítottan arányos.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hieronymus #205 üzenetére
Növeli.
4 fokozatú váltó nyomaték jelleggörbéje
Feltételezem, hogy a mögötte lévő motor azonos.Ohh, biztos ők is hülyéket beszélnek:
A sebességváltó vagy nyomatékváltó olyan hajtómű, mely a behajtó tengelyen mérhető nyomatékot és fordulatszámot fokozatonként vagy fokozatmentesen képes megváltoztatni az erőforrás és a hajtott gép lehetőségeinek és igényének megfelelően.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen