Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
"problémájára vonatkozó ingyenes javítást sem lehet majd igénybe."
Krumpli
Tomorit
VENNINew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Jim Tonic
nagyúr
Nagyon korrekt hozzáállás.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Tomcat
őstag
Főleg az a korrekt benne hogy egy ilyen régi gép esetén és hogy felhívja a figyelmet az utolsó ingyenes ingyenes javítás lehetőségére. Ez a vásárlókat megbecsülő hozzáállás más cégekre is átragadhatna.
Tomcat
-
hemaka
nagyúr
Korrekt dolog, bar a maga idejeben borsos aru geprol beszelunk.
-
Jhonny06
veterán
válasz macilaci78 #6 üzenetére
Mondjuk egyszerűbb lenne normálisan megcsinálni őket, felső kategóriás gépekről beszélünk, elég piti hiba.. ez lenne a korrekt dolog inkább..
-
Wajzy78
csendes tag
Nekem egy ősöreg PowerShot A75-ös gépem van, ami egy kompakt gép, nem ilyen drága darab. Ettől függetlenül pár éve, amikor elromlott, ingyen cserélték benne a CCD-t, mert a gyár elismerte a gyártási hibát. Nagyon kellemes csalódás volt, bár nyilván jobb lett volna, ha el sem romlik. A mai napig használom.
-
shiftac
aktív tag
Bárcsak más gyártók is így járnának el.
Xiaomi Mi 9 SE (LineageOS 21 - Android 14), Jabra Elite 3
-
Stauffenberg
nagyúr
A Canon "customer care" fényévekkel van sok riválisa előtt. Neveket nem mondok, mert csak flame lesz belőle, de aki követi a híreket vagy maga is belenyúlt olyan típusokba, az tudja, hogy miről van szó. Van ahol az utolsó körömszakadtáig küzdenek azért, hogy ne kelljen súlyos tervezési hibákat elismerni, hát még javítani (pénzért se, sehogy sem).
Persze azért ez mégsem egy Leica, ahol 60 éves típusokat is tudnak javítani a márkaszervizek. A garanciaidőn túli ingyenes javítás nemes gesztus, de szerintem a 10 év után lejáró szerviztámogatás már jelzi azt, hogy manapság milyen rövid termékciklusokban gondolkozunk.
-
Tomcat
őstag
válasz Stauffenberg #10 üzenetére
Tudom miről beszélsz, jó a tapasztalatom a Canonnal nekem is. Ennek ellenére sajnos ebből a hozzáállásból van egyre kevesebb manapság. Gyakorlatilag csak addig kell a fogyasztó amíg fizet.
Tomcat
-
batman777
aktív tag
Nekem 5D-m van, 1 éve nyaraláskor leesett a tükör, nem lehetett fényképezni vele. Elvittem a szervizbe, ott új tükröt raktak bele, két fekete műanyag lemez csikkal ráragasztották a tartó sinre. Ingyenes volt a javitás. Nem lett szép igy a gép belseje, de legalább biztos nem esik le többet, alul és felül is ragasztva lett, korábban csak alul volt pont ragasztás. Az érzékelőt is megtisztitották és kiolvasták az aktuális expo számot, ez bonus volt, a szolgáltatás része.
Sajnos a javitás miatt akkor eladhatatlanná vált a fényképező gép, mert már javitott és csúnyácska a belseje, de ha mindenkinek ilyen lesz a gépe nemsokára, akkor ismét eladhatóvá válik, de az ára valószinüleg sokat fog esni.Üdv. :)
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz batman777 #13 üzenetére
Szeptember 30. után már csak a javított példányoknak lesz értéke. A szervizt nem látott példányoknál magas lesz a rizikófaktor, hogy ha leesik a tükör, azt már nem fogják javítani sehol.
Ez olyan mint az EOS 40D, ahol annak magasabb az ára ami már átesett a zárszerkezet cserén, azok már tényleg elmennek az örökkévalóságig.
-
batman777
aktív tag
válasz Stauffenberg #14 üzenetére
Igazad van, erre nem is gondoltam.
Nekem volt 40D-m, 18.000 expoval nagyon nehezen tudtam eladni, mert mindenki ezt mondta, hogy átlag 30-40e körül szokott elromlani, mi a biztositék, hogy ez nem fog....A legkorrektebb az lenne, ha minden 5d vázat visszahivnának, vagy hiba nélkül is rendesen megragasztaná a szerviz. Mivel kifizetted az árát, jogod van egy széria hiba mentes eszközhöz, nem ? Persze ez csak költői kérdés ....
Üdv. :)
-
Stauffenberg
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest