Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Steve_Brown #1 üzenetére
"ha veszek egy új ford focust 1.0 ecoboostal biztos lehetek benne, hogy van egy kocsim amit 150.000 kilométer múlva ki kell dobni a picsába..."
-
8th
addikt
válasz FireKeeper #24 üzenetére
Én valamelyik kínai gyártóra tippelnék.
-
8th
addikt
Önként? Dalolva? Könyörgöm ne tegyünk már úgy mint ha az autógyártóknak lenne választásuk. A beleszólásuk nélkül rég eldöntötték a fejük felett, hogy nem gyárthatnak tovább belsőégésűt. Ez nem az ő választásuk, nem az ő döntésük volt. Ha nem gyártanak belsőégésűt értelemszerűen az átlag polgár is kénytelen lesz elektromost vásárolni. Eszi nem eszi nincs más. Méghogy önként dalolva... Újabb kamu tőled, bukta.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
A közelmúltig szinte az összes gyártó modellpalettáján ott figyelt egy átlag csóró számára is elérhető 3-4millió forintos takarékos kis 1.0 pöcsköszörű. Ennek vége. Akinek elég volt egy ilyen kis vacak is az szopóágra fog kerülni. Vehet jó kis elektromos szappantartót 40-60% felárral 200 kilométeres hatótávval. Örvendezzünk a szép új jövő itt van.
szerk: Az átlag pénztárcával rendelkező gipsz jakab már csak abban reménykedhet, hogy idővel megjelennek majd a kínai gyártók az olcsó kisautóikkal és úgy ahogy van bedöntik az európai autóipart a g*cibe. Meg is érdemelnék ha annyi lobbierejük nem volt, hogy kicsavarják a bürokraták kezéből a nyakukra szorított kést.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Hogy a személyautókkal mi lesz számomra lényegtelen is. 80%-ban nem azzal járok. De mi lesz velünk egyéni vállalkozókkal akinek 3.5t platós teherautóra van szüksége? Ha mindenhonnan kitiltják a dízelt, hogy közelítsünk meg egy városi munkaterületet? Vigyem a hátamon a szál anyagot meg szálljak fel szerszámokkal hegesztőgéppel stb a villamosra? Szórakozhatok majd nap mint nap behajtási engedély kéréssel? De még ez is oké. Legyen. Rendben tiltsák ki a dízelt. Az enyém is öreg szar füstöl meg káros, nem vitatom. Milyen elektromost vegyek helyette amire adott esetben egy 6 méteres úszókaput vagy épp szálanyagot fel tudom tenni és a lényeg: mennyiért? Jelenleg nincs ilyen platós kisteher a piacon csak alváz van amire egyedi platót kell gyártatni kétmillióért. De szerencsére legalább az elektromos alváz olcsó, ja nem. És ha minden megvan kész az autó milyen hatótávot fog tudni? Belefér majd töltögetés nélkül egy fővárosi munka vagy nap végén dög fáradtan hazafelé tartva még meg kell álljunk töltögetni is? Mert más sem hiányozna. Nincs ez az egész végiggondolva de a vízfejű bürokraták eldöntötték mindenki feje felett, hogy így lesz jó. Nekik lehet. Az "okos" döntésük következménye nem őket sújtja majd.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Én az ország leggyérebben lakott területén élek, itt kifejezettem vacak a töltőhálózat. A városunkban évek óta egyetlen töltési pont van amit 2023-ban több mint viccesnek tartok. Annak fényében különösen, hogy a szomszédos Kiskőrösön ami ugyanekkora város mint Kalocsa három is akad. Tehát még itt az isten háta mögött is legfeljebb 28km-t kell autózni a következő töltési lehetőségig. Szóval egyáltalán nem olyan rossz a helyzet. Csak szar, hogy az átutazóknak rendszerint sort kell állni rá. A helyi ev tulajok mind otthon töltenek. Én is otthon töltögetném ha lenne és csak végszükség esetén cuppannék rá valami nyilvános töltőre.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Politikusok. Nem vagyok róluk jó véleménnyel. Ha ezek a "bölcsek" valami csoda folytán meg is buknának odaültetnek a helyükre alapos szűrőn átesett megbízható szövetséges hülyéket akiket dróton rángathatnak. Sajnos jól kitömött lobbista az összes magas döntési pozícióban lévő akik pontosan azt mondják amit a hátuk mögé felsorakozott tőke kinyilatkoztat akitől a karrierjük 1:1 függ. Az aksi fejlesztésbe beletolt lóvé semmiség, láthatatlan aprópénz az elektromosokhoz szükséges globális infrastruktúrájának kiépítésén bezsebelt felfoghatatlan haszonhoz képest. Így értelemszerűen most az elektromos autó következik mert abban van számukra a nagy pénz. A fosszilisből már kifacsarták amit lehet így az mehet a kukába. Tesznek ők magasról a bolygó védelmére, ezt csak a naiv álmodozók kajálják be. Csak a pénz számít. Ez mindig is így volt és így is lesz.
-
8th
addikt
Rákkeltő, rákkeltő. Na és? Manapság már minden rákkeltő még a kaja is. Bárkinél ezer és egy okból kialakulhat rákos megbetegedés. Teljes hülyeség ezt ráhúzni a közlekedésre még légzőszervi rák esetében is mert bebizonyíthatatlan. Épp ezért képtelenség megmondani hány ember hal meg ténylegesen a közlekedés okozta légszennyezés miatt. Senki sem tud erre pontos számot mondani, nem is lehet. Persze készülnek csuda jó tanulmányok becslésekre alapozva, ezekkel nagyjából segget lehet törölni. Semmi másra nem jók csak muníciónak a sötétzöldeknek (levegő munkacsoport és társai), hogy hergelni tudjanak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...