Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
jelenleg az összes szoftvert, kivétel nélkül, úgy kapod meg, hogy as-is
Nem.
Oké, értem én, hogy te láttad az emacs meg a Windows licenszét és ebből kiszámoltad, hogy akkor az összes ilyen. Meg azt is értem, hogy viszonylag ritkán látod hogy pl. a röntgengépek vagy a vasúti biztosítórendszerek szoftverénél mi a helyzet. De ezzel együtt szerintem nem lepődsz meg azon, hogy ez utóbbiaknál egyáltalá nem as-is van.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
ricsi99
addikt
Ezzel az erővel ,bármi amit computer vezérel az autóban az ugyan oda tartozik.
1.) ücsörög valaki az autóban aki használ bárminemű vezetés-rásegítéses cuccot... legyen az tempomat ,abs ,kipörgésgátló ,mamasütije... na most a sofor felel mindenért.jóval több tonnát rábíznak computerre... lásd teherhajók /vonatok /repülök... de ott felkészített pilóta/sofőr/kormányos van....
az hogy sokan még egy full manuális verdában is a facebook-ot tolják ,az is van..
idióta meg megtöbb... egy villankörtét se tud kicserélni ,de youtube-n már elleste ,hogyan kell átverni az automatikát ,hogy a kezét se kelljen a kormányra tenniEgy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
dabadab
titán
bemész a kórházba, mielőtt bármit tennének veled, kilométeres beleegyező (=lemondó) nyilatkozatot kell aláírnod.
Szerintem sokkal értelmesebb lenne vitázni, ha megmaradnánk a tényeknél és nem azt csinálnád, hogy egyszerűen kitalálsz mindenfélét és azt valóságként adod elő.
Valójában egyrészt tudom betegoldalról, hogy ha bevisznek megröntgenezni, akkor ahhoz semmit sem iratnak alá veled, főleg nem lemondó nyilatkozatot.
Másrészt tudom, hogy ilyen papírosokkal nem lehet elhárítani a felelősségrevonást.
Harmadrészt meg annyit azért tudok az orvosi cuccok firmware-ének fejlesztéséről, hogy ott szó sincs as-isről.Szóval hogy ha az érveid csak úgy állnak meg, hogy elhazudod a tényeket, akkor azok nem olyan nagyon erős érvek
DRM is theft
-
dabadab
titán
a vasúti biztosítórendszerekkel meg az a helyzet, hogy azok nem mesterséges intelligencia cuccok, hanem nagyon sok nagyságrenddel egyszerűbb cuccok.
Akkor maradjunk annyiba, hogy - velem ellentétben - soha az életben nem láttad egy ilyen rendszer forráskódját.
Egyébként a felelősség megállapításánál az, hogy az adott szoftver konkrétan milyen bonyolult belül, az semmilyen elvi jelentőséggel nem bír.
DRM is theft
-
Az, hogy a jogászok, meg általában a lakosság sötét, nem jelenti, hogy tökéletesen haszontalan az önvezetés.
Az emberek nagy része amúgy sem érti a sokkal egyszerűbb cuccait sem, amiket 20-30 éve használunk. Mit vártunk?
A repülésben meg minden szénné van biztosítva, és kontrollálva (üzemórák, ellenőrzések). Látszik is a balesetek számának csökkenése az évtizedek alatt. Na, az autóknál is kellene valami hasonló.
Illetve azért ki vállal felelősséget, hogy pl. egyszerre megpusztul egy kanyar közepén egy autó mindkét első H4-ese éjjel? kb. senki. Egyszerű, vagy nem, belátható, hogy semmi nem tökéletes.Illetve amit itt sokan mondanak, hogy néha olyan fogalmatlanok vezetnek, hogy a jelenlegi Level3 is jobb sofőr
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
strogov
senior tag
"Arra a tényre, hogy több, mint két tonna száguldó acél egy távolban ücsörgő programozó klimpírozásának eredményeképpen olyan döntést hozhat"
Egyelőre nem hozhat önállóan semilyen döntést, ahogy egy adaptív tempomat sem. Persze körültekintően átengedhetünk egyes folyamatokat az irányítása alá, de ez egy emberi döntés amiért vállni kell a felelőséget.
Mindig lesznek felelőtlen emberek. Van aki prank-ként rablósdit játszik, és meglepődik amikor agyonlövik. Az autó veszélyes üzem akárki fogja a kormányt. M. Richárdok most is vannak akik még egy félkész automatánál is hülyébbek, mégis vezethetnek. És látható, hogy ők mindig ki akarnak bújni a felelőség alól. Egy gép _jelenleg_ semmiért nem lehet felelős. -
strogov
senior tag
A valóság az, hogy a tulaj hitt valamiben aminek a valóságalapja az intelligens mosópor szintjén van. Majd lenyelte a tide pod-ot, és most a gyártót hibáztatja, mert úgy nézett ki mint egy cukorka.
A gyártó a reklámban mutat valamit, majd a valóságban ott a kézikönyvben, hogy mit kell tenni. pl. nem lenyelni. Nem a gyártó a hibás ha a reklám után elhiszed, hogy GI Joe figura tud repülni. Nem tud. Benne van a leírásban. -
dabadab
titán
Te eddig egy kő alatt éltél? Többi tízmilliárd dollárnyi bírság meg börtönbüntetés már eddig is kiment, de jópár VW-s fejes ellen még folyik büntetőeljárás, ahol szintén kinéz némi börtön.
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_emissions_scandal#Legal_and_financial_repercussionsDRM is theft
-
" ezt szajkózták a két boeing utasainak a hozzátartozói is"
Igen, ott lehetett is tudni, hogy az eljárások lesz@rása vezetett a balesetekhez. A tervezőasztaltól kezdve. Ezek a dolgok pont ezért alakultak ki, hogy ne lehessen bármilyen sz@rt levegőbe engedni... Erre a Boeing meghackelte az engedélyezést. De azért ha megnézed a repülés nagy részét, ezek a ritkább esetek, és szinte mindig baleset a vége. Amikor a kiforrott szabályokat normálisan tervezett cuccokkal párosítod, akkor az működni szokott.Az már más kérdés, hogy észreveszi-e az autó, hogy a vezető belenyúlt. Csak annyit tudok, hogy olyankor vissza kell adnia az irányítást. Na most innentől kezdve a sofőr tudja, hogy az autó nem tökéletesen önvezető, így amúgy el is van neki mondva, hogy figyelje az utat. Ha nem teszi, akkor felelősségre vonható.
Ezek amúgy is bőven kezdetleges cuccok, szóval ne csodálkozzunk, hogy nem tökéletesek."mi a biztosíték arra, hogy majd ha lesz engedélyezett önvezető rendszer, abban nem fog ez a hozzáállás előfordulni?"
Semmi. Ez már nem a technikai részén múlik, hanem az embereken.A dízeles cucc nem ide tartozik, az egy mezei csalás.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
-
-
dabadab
titán
például a cikk témáját adó esetben egy önvezető autó olyan dolgokat csinált, amiről már most is elvárható lenne, hogy ne csinálja.
arra is van esély, hogy a kezelési utasítást mindenben megtartó sofőr sem tudta volna megfékezni.
ehhez képest mindenért a sofőr a felelős.Á, tökre meg vagyok lepve, hogy a szokásos történik:
1. Bambano tesz valami bombasztikus kijelentést.
2. Kiderül, hogy abszolút semmiféle konkrétumot nem tud mögé tenni, teljesen légbőlkapott dolgokkal érvel.DRM is theft
-
"az viszont teljesen biztos, hogyha az autó az önvezetési szabályok megsértését feltételezi (mert pl. nem érzékeli a kezed a kormányon) egy dolgot biztosan nem csinál: nem gyorsít. "'
Nekem eddig is ez volt a gyanús az egészben.
Nem lehet, hogy a sofőr avatkozott be (akár véletlenül) és azért ment át a piroson, mert kikapcsolt a tempomat/önvezető a gyorsítástól?Mutogatni való hater díszpinty
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5