Új hozzászólás Aktív témák

  • Angel18

    csendes tag

    Sziasztok!

    Én vagyok ennek a sérült laptopnak a tulajdonosa. Nagyon köszönöm az eddigi hozzászólásokat. Igazából, most még várok a válasz levélre, és próbálok mindent megtenni, hogy találják embereket, akiknek még hasonló problémájuk van, hátha ezzel sikerül segíteni, és gyorsítani az ASUS munkáját.
    Elvileg garanciálisan kéne javítsák, de a szervíz visszaküldte, hogy "Ügyfél által okozott kár!" és ezért kaptam a számlát.... :S
    vtechun, a Te ismerősödnek mikor történt ez a készülékével? És hogy zajlott az ügy menete? Megtudnád írni?

    A továbbiakban is nagyon várom a segítő hozzászólásokat. Hátha sikerül előrébb lépni, és ha másnak is van ilyen problémája akkor pedig közösen bizonyítani az igazunkat az ASUSnál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák