PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
paprobert
senior tag
A Vulkan-nak és a DX12-nek pont az a lényege, hogy a memóriamenedzsment a fejlesztő kezében van.
Ez alapján nekem az tűnik logikusnak, hogy főleg DX11 címekben lesz hasznosítva a nagy méretű cache, mert ott a játékot az AMD által szállított driver kontrollálja. Az új API-kkal viszont fejlesztői bevonásra lesz szükség.
A konzolokban pedig nincs ilyen cache elméletileg, tehát az új multiplatform címekben nem ezzel terveznek a fejlesztők, vagyis csak AMD-szponzorált játékban lesz ez az "optimalizáció" várható.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések