Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz aok1 #44 üzenetére

    Rise-nak elég rossz a DX12 módja,talán a legrosszabb a DX12/Vulcan címek közül.CPU limiten kiütésén kívül más haszna nincs.GTX 670-el más DX12 játékban se lenne sokkal jobb a helyzet,csak korlátozott mértékben támogatja a videó kártyád.Én kijátszottam Quantum Bréket r9 390-el,nagyon jó játék,trágyán optimalizált játék de DX12-vel és ilyen kaliberű kártyával korrektül játszható(a vele egy kategóriában lévő 970-el max grafikán játszhatatlanul beesik az FPS harc közben,az a kártya sem támogatja teljeskörüen,ez az egész 900-as szériára igaz,Pascalban már javította a hiányosságokat Nvidia).Ettől függetlenül jól optimalizált játék lett a Tomb Raider, régebbi kártyákon is szépen fut,igaz valamennyit le kell venni a grafikából,de alig észrevehető a különbség szóval nincs nagy jelentősége.Annyiból lett volna jó a rendes DX12 mod hogy a akinek kompatibilis kártyája van még jobban futna a játék(nekem nincs meg de úgy tudom hogy 290X/390 kártyákon mindent fel lehet tekerni maxra kivéve az SSAA élsimitást, az megeszi a gépet, Én a Metro Reduxokban próbáltam ki ezt a csodálatos élsimítási eljárást és az 1200mhz-ra tuninmgolt 780TI-ommal 2xSSAA mellett nem volt meg a stabil 60 képkocka 4x melltt pedig 23-25 FPS-em volt,de az is gaz hogy ez az egyik legjobb minőségü élsimitási eljárás,sokkal élesebb képet kapsz tőle,27 Colos FullHD monitorom van és ide már kevéske ez a felbontás,érezni hogy kevés a PPI(pixelsűrűésg)2xSSAA mellett tű éles a kép,más játékba hiába állítom a be 8xMSAA-t nincs meg ugyanez a hatás.A Sniper Elite-3 játszottam a napokban,ott volt még ugyanez a hatáspedig nem SSAA-t használ).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák