Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz flexxx2 #12 üzenetére

    A DXR 1.1 ugyanúgy megengedi, hogy a hardveresen nem támogatott részekre írj egy szoftveres megoldást, ahogy a DXR 1.0 megengedte. Tehát amelyik hardver képes legalább a compute shaderre, annak csak egy driver kell a DXR 1.1-hez is. A kérdés, hogy kap-e drivert, illetve ha kap, akkor milyen sebessége lesz. Ha jó sebességet akarsz, akkor új hardvert veszel.

    (#13) b. : Az éppenséggel kompatibilis vele. Az hardver szálkezelésének ütemezésével lesz majd a gond. Mivel a Turing fő optimalizálási ajánlása, hogy a hit/miss shadereket kötegeld, nyilván nem tesz majd neki jót egy olyan API, ami a kötegelés lehetőségét nem is tudja biztosítani. Az egyik fő sebességnyerő optimalizálást nem tudod végrehajtani Turingra. Az újabb hardvereknek erre nincs is szüksége amúgy, tehát nem véletlenül alakult ez így át.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák