Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Dare2Live #4 üzenetére

    arról nem is beszélve, hogy mondjuk a mostanában divatos huawei-re jön egy android frissítés és attól kezdve alapvető dolgok nem működönek azokon a készülékeken, mert a hivatalos megoldások helyett valami inkompatibilis kókányolást csinál a rendszerük. Persze csak az, amelyik széria utólag kapta meg azt az androidot (gyári 5 -> update 6, gyári 6 -> update 7 ...). Amivel megjelenik az még talán okés, de lehet valami külső kókány céggel csináltatják az update-ket.

    Szép is az, amikor rebootol a telefon bizonyos app telepítés közben valami misztikus okból. Kedves huawei mate7 android6-ra frissítve... de hogy ugyanez történik Soraka Z8 (sikítva induló, kínai alsópolcos, nem viccelek [link]) és archos 50e neon nóname készülékekkel is. Fyi, a legfrisebb gradle pluginnek mintha megszűnt volna ez az inkompatibilitás.

    Vagy, amikor a grafikus felületben felülbírálják az appok által definiált megoldásokat, mert az ő dizájnjukba az jobban illik. A fejlesztők meg pislognak, hogy miért jönnek az ügyfélpanaszok és a kressek, amit nem lehet reprodukálni a konkrét készülék nélkül.

    Erre most az eu is bekavar és mindenféle kókány forkra is fel kell engedjék majd tenni a play service pakkot. Amelyek még annyira sem kell, hogy kompatibilisek legyenek a sima androiddal, mint a nevesebb gyártók kókányai. Mondjuk a google most a target sdk kényszerítést bevezette, de lehet majd ebbe is beleköt valami kókány gyártó és eu-ra viszi, akik majd törvénybe foglalják, hogy minden szemétre meg kell engedjék a telepítést.

    Az egészet pedig megkoronázza az, hogy a play store értékelési rendszerében minden panasz halmozódik és soha sem lehet megszabadulni a rossz értékelésektől. Míg ios esetén minden új app verziónál el lehet dobni a korábbi rossz karmát..

  • azbest

    félisten

    válasz Remus389 #24 üzenetére

    hát persze... vannak kacsák meg vannak disznók, ebből következik hogy milliomos lesz, aki andoidra játékot fejleszt. Jaj én is képes vagyok ilyen zagyvaságokat összehordani.

    Ilyen apróságok, hogy androidon mennyivel lehet nagyobb a kalózkodás... meg hogy mennyivel nehezebb ios-en kalózkodni, az biztos nem számít. Majd a sok-sok 100 dolláros telefonnal jól bevásárol a sok android felhasználó, csak mert sok kicsi semmi sokra megy.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz Remus389 #26 üzenetére

    nem kevésbé zagyvaság, mint az a minden alapot nélkülőző légből kapott levezetésed abból a grafikonból.

    Ezzel szemben, 8ad annyi készülékkel dupla annyi bevételt generálnak az ios platformon. [link]
    Az app letöltések száma pedig csak valamivel több, mint duplája androidon az ios-hez képest, mert a fehasználók többsége nem telepít minden nap tucatnyi alkalmazást.

    Nem meglepő módon ez passzol is az általad is beidézett grafikonhoz:
    android letöltésenként 0.1 * 2 mert dupla annyi letöltés mint ios, tehát 0.2 és durván fele így is az ios-nek, ami 0.44

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz GeorgeV #151 üzenetére

    Fogalmazzunk inkább úgy, hogy a play store-ba nem tehető fel 100MB feletti apk. Viszont engednek 2x2GB kiegészítő pakkot is használni az ő szervereiken keresztüli terjesztésre. Régebben a fejlesztőknek kellett saját tárhelyet biztosítania a plusz adathoz [link]

    Emlékeim szerint az appok telepítése és frissítése van wifire limitálva alapbeállítással a play store appban. És valóban, ezzel volt már nekem is negatív tapasztalatom. De nem azért, mert olyan nagy lett volna az app, hanem mert aki csak mobiltelefont használt mobilnettel, az nem frissítette sohasem az alkalmazásokat. Volt aki egy push notira is 1-2 hónap késéssel nyomott rá. Szóval a tanulság az volt, hogy muszáj force-update opciót tenni az appba, ami a backend alapján felszólítja frissítésre a felhasználót.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák