Új hozzászólás Aktív témák
-
Rez_Grof
őstag
válasz sing1ep1ayer #16 üzenetére
A trolibuszokban van akkumlárot vész esetére illetve van dizel aggregátoros is.
hu.wikipedia.org/wiki/Ganz_Solaris_TrollinoA bus station is where a bus stops. A train station where a train stops. On my desk, I have a work station....
-
kekegsm
őstag
válasz sing1ep1ayer #16 üzenetére
metro az tényleg drága....
De egy kábelt belefektetni az aszfaltba nem annyira veszélyes pénzben, időben és munkában.
Írországba kiépítettek egy követőrendszert abba a pár tízkilométernyi autópályájukba, veszélyes szállítmányok/járőrautók/stb érzékelésére, meg forgalmi viszonyokat elemeznek vele, meg ilyesmi. Persze ott nem áramot vesznek fel, hanem csak mágneses mezőt mérnek.
Ott csak simán belevágtak az aszfaltba a marha nagy flex-el, a résbe belehúzták a kábelt, amjd kitöltötték a rést aszfaltal. Lenyűgőzően gyorsan haladtak, naponta szerintem egy kilométert is ment egy brigád. Pedig az Írországban nagy szó, nem kapkodós fajták...
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...