Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @jozso1989 -

    Please make sure that Viber is the cause for the battery drain by isolating Viber (having no other apps running) on a device with stock settings (factory settings).

    We conduct strict testings in our labs with devices, and other than when making a call (when it is natural for the battery to be used), we did not come across any significant battery drain when Viber was simply idling in the background. Furthermore, over the course of over 15 hours, on average the battery usage was only a few %'s

    You can find additional information on tests performed by independent Viber users themselves, which show similar results, at: http://whrl.pl/Rc0APn
    Meanwhile, know that are continuously working to reduce Viber's battery consumption. A brand new version (Viber 4.0) will be released soon. please test it when it's available.

    @bozont -

    The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

    If it still doesn't work, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    Thanks in advance :)

    ====================

    @ jozso1989 -

    Kérjük, ügyeljen arra, hogy Viber az oka az akkumulátor lefolyó elkülönítésével Viber ( hogy nincs más alkalmazások futnak ), a készülék állomány beállítások (gyári beállítások ) .

    Végzünk szigorúan testings laborjainkban eszközökkel , és kivéve , ha hívást kezdeményezünk ( amikor természetes , hogy az akkumulátor használható), mi nem találkoztam olyan lényeges elem csatorna , amikor Viber egyszerűen alapjáraton a háttérben. Továbbá során több mint 15 óra , átlagosan az akkumulátor használatát csak néhány % ' s

    Talál további információt a bizottság által végzett vizsgálat független Viber felhasználók saját maguk , amelyek azt mutatják, hasonló eredményeket , at : http://whrl.pl/Rc0APn
    Közben tudom, hogy folyamatosan dolgozik, hogy csökkentse a VIBER energiafogyasztás . Egy új verzió ( Viber 4.0) hamarosan megjelenik . kérjük, kipróbálni , ha az elérhető .

    @ bozont -

    A forrás a kérdés nagyban változhat . Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk , kiemelve néhány lehetséges megoldásokat , amely segít indítsa újra szinkronizálása a névjegyzék :

    Ha még mindig nem működik, akkor nagyra értékelnénk , ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket , hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/ RenderForm / 1

    Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " . Ezt az információt , a fejlesztő csapat , remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását , és végül megoldani.

    Előre is köszönöm :)

  • ViberMedia

    tag

    Unfortunately Viber is not compatible with your device or operating system version, and this may be the reason for the problem you are experiencing. You can find the full list of compatible devices and OS versions in this link in our HelpDesk: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/159/26/is-your-windows-phone-7-compatible-with-viber-system-requirements

    We are continuously working on support for more and more devices, and we recommend that you follow our Facebook page or HelpDesk for the latest news.

    ===========

    Sajnos Viber nem kompatibilis a készülékkel vagy az operációs rendszer verziója, és ez lehet az oka a tapasztalt problémára. Itt található a teljes lista a kompatibilis eszközök és az operációs rendszer változatai az alábbi linket a HelpDesk:

    Folyamatosan dolgozunk támogatás több és több eszköz, és azt javasoljuk, hogy kövesse a Facebook oldalon vagy HelpDesk a legfrissebb híreket.

  • ViberMedia

    tag

    Hmm...
    Then i could be a problem specifically with that ROM.

    we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    Thanks in advance :)

    *Make sure to write the ticket in English

    ======================

    Hmm ...
    Akkor lehet a probléma kifejezetten, hogy a ROM.

    Nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum". Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.

    Előre is köszönöm :)

    * Győződjön meg róla, hogy írjon a jegyet angolul

  • ViberMedia

    tag

    Some mobile operators across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.

    In order to verify this, we recommend to contact your cell company and confirm this with them, as well as ask friends who have the same data plan (on the same carrier) to try Viber on 3G as well.

    =============

    Egyes mobilszolgáltatók világszerte blokk Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, ha a felhasználók egy "egyszerű" adat terv (vagy a prepaid szerződés), ami azt jelenti, hogy nem kell külön fizetnie az a VoIP a 3G hálózat.

    Annak ellenőrzése érdekében, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba a sejt cég és ezt velük, valamint kérje barátai, akik ugyanazokat az adatokat terv (ugyanazon a hordozó), hogy próbálja Viber 3G is.

  • ViberMedia

    tag

    @Maximum1 -

    As modd3r said (thanks modd3r!), we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    Thanks in advance :)

    *Make sure to write the ticket in English

    @Nasca -

    Which version of Android is installed on your phone?
    Did you try testing this issue when connecting to a few different networks?

    ===========

    @ Maximum1 -

    Mint mondta modd3r (köszönet modd3r!) Nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/ RenderForm / 1

    Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum". Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.

    Előre is köszönöm :)

    * Győződjön meg róla, hogy írjon a jegyet angolul

    @ Nasca -

    Melyik verzió az Android telepítve van a telefon?
    Próbáltad tesztelés ezt a kérdést, amikor csatlakozik egy pár különböző hálózatok?

  • ViberMedia

    tag

    @jozso1989 -

    "Online" means that Viber is running in the foreground or background (the user is available for calls or messages).
    When the phone has no internet connection, or the user manually used the "Exit" option inside Viber, then their status will change to "Last seen..."

    If you delete a contact from your addressbook (and even if both of you didn't save each other's number in your contact lists), you can still communicate through Viber (you can manually dial the number).

    Regarding your question "why" - our idea of "online" is that the user is actually available to receive the call or text (in other words - the user is online). We understand that this behavior may be different from other applications.

    ============

    "Online" azt jelenti, hogy Viber fut az előtérben vagy a háttérben (a felhasználó számára hívások és üzenetek).
    Amikor a telefon nincs internet-kapcsolat, vagy a felhasználó kézzel használta a "Exit" opciót belső Viber, majd az állapotát változik "Utoljára látható ..."

    Ha töröl egy névjegyet a addressbook (és akkor is, ha mind a ketten nem mentette egymás számot a kapcsolati listák), akkor is kommunikálni a Viber (kézzel tárcsázza a számot.)

    Ami a kérdés: "miért" - a mi elképzelésünk az "online", hogy a felhasználó valóban tudja fogadni a hívást vagy szöveges (más szóval - a felhasználó online). Tisztában vagyunk azzal, hogy ez a viselkedés bizonyos más alkalmazásokat.

  • ViberMedia

    tag

    @Tinusz18 -

    Do you mean that you are not receiving the code?

    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.

    In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

    Does the problem persist?

    =========

    Úgy érti, hogy nem kapja meg a kódot?

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra, és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja mind az SMS-és az automatikus vételi opció). Ön is megpróbál regisztrálni a VIBER útján néhány különböző WiFi hálózatokhoz.

    Ezen felül, akkor megpróbálja regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes szám, egy barátja szám stb), annak megállapítására, hogy a probléma csak a szám, vagy egy általános.

    A probléma továbbra is fennáll?

  • ViberMedia

    tag

    Hi,

    We are excited and proud to announce that we have just released a major new update to our mobile application: Viber 4.0!

    What's new in the new version?

    - Choose from over 1,000 stickers in the brand new Sticker Market. The Sticker Market features endless possibilities for brightening up your conversations. Download themed sticker packages and enjoy the party!
    - Push-to-talk voice messaging. Send messages instantly with the new push-to-talk feature that streams your voice message as you record it.
    - (Android only) Supported tablet compatibility. Viber is now fully compatible with your tablet device(s). Enjoy quality conversations, wherever is most comfortable for you!
    - Group capacity increased to 100 members. Whether you want to share with your nearest and dearest or just send a message to a large group of people, Viber groups let you get in touch with even more people, all in one place.
    - Beautiful conversation backgrounds in the new background gallery. Choose elegant backgrounds to decorate your conversations from our new collection, designed by our very own Viber artists.
    - Forward messages to your groups. Sharing is caring. The popular feature for contacts is now also available for all groups!

    As usual, we will be right here to receive your thoughts and feedback. If anyone encounters any problems or would like to share their experiences from our new update, please don't hesitate to contact us.

    Best regards,
    the Viber Team.

    ================

    Hi ,

    Izgatottan várjuk , és büszke arra, hogy már most megjelent egy újabb jelentős frissítést a mobil alkalmazás : Viber 4.0 !

    Újdonságok az új verzióban ?

    - Válasszon a több mint 1000 matrica az új matrica Market. A matrica piaci jellemzők végtelen lehetőségek csillogó fel a beszélgetést . Letöltés témájú matrica csomagok és élvezze a párt!
    - Push -to -talk hangüzenet . Üzeneteket küldeni azonnal az új push- to-talk szolgáltatás, amely a patakok hangüzenetet , ahogy felvétel.
    - (Android csak ) Támogatott tablettát kompatibilitás . Viber most már teljes mértékben kompatibilis a tablet készülék (ek ) . Élvezze a minőségi beszélgetések , ahol a legkényelmesebb az Ön számára!
    - Group kapacitás 100 tagja van. Akár akarjuk, hogy ossza meg a legközelebbi és legkedvesebb vagy csak küldj egy üzenetet , hogy egy nagy csoport ember , Viber csoportok segítségével felvenni a kapcsolatot , még több ember , minden egy helyen .
    - Gyönyörű beszélgetés háttérrel az új galéria háttérben . Válasszon elegáns háttérrel díszíteni a beszélgetések az új kollekció , amelynek célja a mi nagyon saját Viber művészek.
    - Üzenetek továbbítása a csoportban. Megosztás gondoskodó . A népszerű funkció kapcsolat most is elérhető az összes csoport !

    Mint mindig , mi lesz itt , hogy megkapja a gondolatait és visszacsatolás . Ha valaki találkozik bármilyen probléma vagy szeretné , hogy megosszák tapasztalataikat a mi új frissítést , ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.

    Üdvözlettel ,
    A Viber Team.

  • ViberMedia

    tag

    @modd3r -

    The new update for Viber Desktop (and also Windows Phone) is coming soon ;)
    When we have news, we will of course let you know.

    @jozso1989 -

    We're glad you are enjoying our new version!
    Unfortunately there is no way for us to write in Hungarian at the moment (we might have this option in the future), so for now we prefer using Google Translator in order to communicate with our Hungarian users.
    As far as we can tell, it helps at least deliver the message to our Hungarian users, and helps them solve the problem.
    We are aware of the fact that the translation is far from accurate, but if it helps us help our users, we prefer choosing this option ;)

    Do you think it is too bad, even if it helps our users?

    ===============

    @ modd3r -

    Az új változat a Viber Desktop (és Windows Phone) hamarosan;)
    Ha van hír, akkor természetesen tudd.

    @ jozso1989 -

    Örülünk, hogy élvezi az új verzió!
    Sajnos nincs mód számunkra, hogy írjon magyarul jelenleg (már lehet, hogy ezt a lehetőséget a jövőben), így most inkább a Google Fordító, hogy kommunikálni a magyar felhasználók számára.
    Amennyire meg tudjuk mondani, ez segít legalább az üzenetet, hogy a magyar felhasználók számára, és segít nekik megoldani a problémát.
    Tisztában vagyunk azzal a ténnyel, hogy a fordítás messze pontos, de ha ez segít, hogy segítsünk a felhasználóknak, hogy inkább választotta ezt a lehetőséget;)

    Gondolod, hogy túl rossz, akkor is, ha ez segít a felhasználók?

  • ViberMedia

    tag

    @jozso1989 -

    If there are errors in the app itself, that's something totally different.
    I kindly ask that you email us at logs@viber.com and explain the translation problems that you found. We will do our best to fix it ASAP :)

    @Murphys2 -

    Help and information about Viber Out will appear in our HelpDesk soon. We apologize for the delay, and we thank you for the compliments about the new features :)

    @modd3r -

    Thanks for the positive review ;)
    Enjoy!

    @ClioRS -

    Unfortunately for now voice calling in Viber on Symbian is not planned :(
    We will let you know if we have news.

    ===================

    @ jozso1989 -

    Ha vannak hibák az app is, ez valami egészen más.
    Azt kérjük, hogy írjon nekünk logs@viber.com és elmagyarázza a fordítási problémák, hogy megtaláltad. Mi mindent megteszünk, hogy rögzítse ASAP :)

    @ Murphys2 -

    Segítséget és információt Viber Out megjelenik a HelpDesk hamarosan. Elnézést kérünk a késésért, és köszönöm a bókokat az új funkciók :)

    @ modd3r -

    Köszönöm a pozitív felülvizsgálat ;)
    Jó szórakozást!

    @ ClioRS -

    Sajnos most hang hívja Viber a Symbian nem tervezik :(
    Azt tudatja Önnel, ha van hír.

  • ViberMedia

    tag

    It is not possible to disable Viber when connecting to 3G, and make it activated only on WiFi.

    However, note that you can simply choose to not accept calls when you are connected to 3G. From the caller's side, it appears the same.

    ==========

    Nem lehet letiltani Viber csatlakozáskor a 3G, és ez csak az aktív WiFi.

    Ne feledje azonban, hogy egyszerűen úgy dönt, hogy nem fogadja a hívást, ha csatlakozik a 3G. A hívó fél oldalán, úgy tűnik, ugyanaz.

  • ViberMedia

    tag

    @Roxan -

    "Seen" status will arrive in Desktop soon :)

    =========

    "Látható" állapot érkezik Asztal hamarosan :)

  • ViberMedia

    tag

    @gyula38 and @modd3r -

    ViberOut rates and information can be found here: http://account.viber.com
    ( the FAQ page is here: https://account.viber.com/what-is-viber-out/ )
    gyula38 - please contact us at this direct link if you are not able to use the credit you purchased: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    @FoBCRaistlin -

    Block feature is not available yet. We plan to add it in the future.
    We apologize for the temporary inconvenience.

    ================

    @ gyula38 és @ modd3r -

    ViberOut árak és információk itt találhatók: http://account.viber.com
    (A GYIK oldalt itt: https://account.viber.com/what-is-viber-out/)
    gyula38 - kérjük, írjon nekünk ezt a közvetlen kapcsolatot, ha nem tudja használni a hitel vásárolt: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    @ FoBCRaistlin -

    Blokk a funkció még nem elérhető. Azt tervezzük, hogy add meg a jövőben.
    Elnézést kérünk a kellemetlenségért ideiglenes.

  • ViberMedia

    tag

    @Bailey -

    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.

    If the problem persists, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    Thanks in advance :)

    *Make sure to write the ticket in English

    ================

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra, és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja mind az SMS-és az automatikus vételi opció). Ön is megpróbál regisztrálni a VIBER útján néhány különböző WiFi hálózatokhoz.

    Ha a probléma továbbra is fennáll, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum". Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.

    Előre is köszönöm :)

    * Győződjön meg róla, hogy írjon a jegyet angolul

  • ViberMedia

    tag

    @g0dl -

    I apologize, I'm not entirely sure I understand the problem. Please try to explain again.

    Thank you!

    ================

    Elnézést kérek, nem vagyok teljesen biztos, hogy értem a problémát. Kérjük, próbálja elmagyarázni újra.

    Köszönjük!

  • ViberMedia

    tag

    @viralmind -

    (Sorry for translation. I'm using a translator)

    Viber's "exit" capability is relatively unique in the messaging space. Our statistics indicate that the vast majority of Viber users (well over 95%) never use this feature. In discussions with users about this feature we learned two things:

    1. Those who wanted exit were typically "power users"
    2. Overwhelmingly, the reason they wanted "exit" was not to become inaccessible but rather to make sure Viber does not consume any resources. Still, they expected Viber to be accessible even if they exit the app (via C2DM).

    We believe the number of users that want to an exit feature that will turn off Viber completely represents an extremely small number of users - maybe 1 in 10,000 overall. As such, we do not believe adding an "exit and turn off notifications" feature is needed. It would merely serve to unnecessarily complicate the application. We are sorry if this is not the answer you were looking for, but we need to make sure that adding features that would make some happy would not hurt other users.

    @modd3r -

    Thank you, we will look into it.

    ===========

    @ viralmind -

    (Bocs a fordítás . Én használ a fordító )

    VIBER " exit " képesség viszonylag egyedülálló az üzenetküldő térben. A statisztikák azt mutatják, hogy a túlnyomó többsége a Viber felhasználók ( több mint 95%) soha nem használja ezt a funkciót . A megbeszélések a felhasználókat ez a funkció két dolgot tudtuk meg :

    1. . Azok, akik akartak exit jellemzően " Kiemelt felhasználók "
    2. . Mindenekelőtt , az oka, hogy szeretett volna " exit" nem az volt, elérhetetlenné válnak , hanem inkább az, hogy megbizonyosodjon arról, Viber nem fogyaszt forrásokat. Mégis várhatóan Viber is elérhető akkor is, ha kilép az app (via C2DM ) .

    Hisszük, hogy a felhasználók száma , hogy szeretne egy kilépési funkció, amely kikapcsolja a Viber teljesen képviseli rendkívül kis számú felhasználó - talán 1 10000 teljes . Mint ilyen , nem hiszem, hozzá egy "exit , és kapcsolja ki értesítések " funkció van szükség. Ez csupán arra szolgálnak, hogy feleslegesen bonyolítja az alkalmazást. Sajnáljuk , ha ez nem az a válasz, amit keresett , de meg kell , hogy megbizonyosodjon arról , hogy ha jellemzőket is, hogy néhány boldog , nem árt más felhasználók számára.

    @ modd3r -

    Köszönöm , nézzük bele.

  • ViberMedia

    tag

    @viralmind -

    I apologize for the confusion :)

    As modd3r said, we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    * Please write the ticket in English.

    @Siriusb -

    I am very sorry, but I'm not sure I understood the question.
    Would you mind explaining again please?

    Thank you!

    =================

    @ viralmind -

    Elnézést kérek a zavart :)

    Mint modd3r mondta, üdvözölné, ha lehetne egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".

    Előre is köszönöm!

    * Kérjük, írja be a jegyet angolul.

    @ Siriusb -

    Nagyon sajnálom, de nem vagyok benne biztos, hogy megértette a kérdést.
    Megtenné, hogy elmagyarázza, újra kérem?

    Köszönjük!

  • ViberMedia

    tag

    Thank you for the feedback, everyone.
    We ar glad to hear you are enjoying our new Desktop update :)

    We are working on addition updates. When we have news, we will let you know.

    ==========

    Köszönjük a visszajelzést, mindenkinek.
    Mi ar örömmel hallom, hogy élvezi az új Desktop frissítést :)

    Dolgozunk továbbá frissítéseket. Ha van hír, akkor tudd.

  • ViberMedia

    tag

    @BMBB -

    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.

    If it still doesn't work, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    * please write the ticket in English

    ===========

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra, és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja mind az SMS-és az automatikus vételi opció). Ön is megpróbál regisztrálni a VIBER útján néhány különböző WiFi hálózatokhoz.

    Ha még mindig nem működik, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/ RenderForm / 1

    Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".

    Előre is köszönöm!

    * Kérjük, írja be a jegyet angolul

  • ViberMedia

    tag

    @togabi -

    I hope I understood your problem correctly:
    The "Seen" status appears on messages when the destination user opened the specific conversation of both of you. It will not appear as "Seen" if the user simple opened Viber.
    Note that both sides need to have the "Seen" option enabled in their settings in order for this feature to work.

    @jozso1989 -

    This is a known issue, and we're hoping to fix it in our upcoming update. We apologize for the temporary inconvenience, and we'd appreciate if you could get back to us after installing our next update and report whether or not the problem has been fixed :)

    Thank you!

    @Bferibörs -

    Thanks for the report of the problem.

    we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    * please write the ticket in English

    ==================

    @ Togabi -

    Remélem, megértettem a problémát helyesen :
    A " tó" szöveg jelenik meg az üzenetek Ha a címzett felhasználó megnyitja a speciális beszélgetés Mindketten. Akkor nem jelenik meg a " tó" , ha a felhasználó megnyitotta Viber egyszerű.
    Note volt bothsides kell, hogy a " tó" opcióval a beállításaikat ahhoz, hogy ez a funkció működjön.

    @ Jozso1989 -

    Ez egy ismert probléma , és reméljük , hogy rögzítse a következő frissítést. Elnézést kérünk az átmeneti kellemetlenségért , és örülnék , ha lehetne még vissza hozzánk telepítése után a következő frissítés és beszámol arról, hogy a hiba javításra került :)

    Köszönjük!

    @ Bferibörs -

    Köszönöm, hogy a jelentés a baj .

    nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through whichChannel kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .

    Előre is köszönöm!

    * Kérjük, írja be a jegyet angol

  • ViberMedia

    tag

    @jozso1989 and @Metal213 -

    We have received similar reports from some other users, and we are trying to find the source of the problem.
    Try connecting your PC to a few different internetwork (if it's possible). Does this issue occur in all of them?
    Please see if the problem remains in the next few days. If it does, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    * please write the ticket in English

    @snoopycica -

    The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/173/29/windows-phone-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

    ==============

    @ jozso1989 és @ Metal213 -

    Kaptunk hasonló jelentéseket egy másik felhasználó , és megpróbáljuk megtalálni a probléma forrását .
    Próbálja meg csatlakoztatni a számítógéphez , hogy néhány különböző internetwork ( ha ez lehetséges). Ez a kérdés fordul elő mindet ?
    Kérjük, olvassa el , ha a probléma marad a következő napokban. Ha igen , akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .

    Előre is köszönöm!

    * Kérjük, írja be a jegyet angol

    @ snoopycica -

    A forrás ez a kérdés nagyban változhat . Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk , kiemelve néhány lehetséges megoldásokat , amely segít indítsa újra a szinkronizálás a névjegyzék : http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/173/29/windows-phone-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

  • ViberMedia

    tag

    In order to use Viber, there is no requirement that either side is saved on each other's contact list at all, since it is possible to use the keypad in order to make a call between any Viber user.

    ========

    Ahhoz, hogy használni Viber, nincs olyan követelmény, hogy mindkét oldalon van mentve egymás névjegyzék egyáltalán, mivel lehetséges, hogy használja a billentyűzetet annak érdekében, hogy a hívás között minden Viber felhasználónak.

  • ViberMedia

    tag

    @ClioRS -

    We are looking into the possibility of adding our voice service to as many platforms we possible. Not always it's posslble (technologically), and at other times it just takes more times, it requires cooperating with the manufacturer, etc.

    If we have news about our voice service in new platforms, we wil let you know.

    ===========

    Keresünk annak lehetőségét, hozzátéve, a hangszolgáltatás, hogy minél több platformon is lehetséges. Nem mindig ez posslble (technológiai), máskor meg csak úgy többször van szükség, mert együttműködik a gyártó, stb

    Ha van hír a hang szolgáltatás új platformok, mi wil tudd.

  • ViberMedia

    tag

    @ZsoltG60 -

    The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

    ==============

    A forrás ez a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, kiemelve néhány lehetséges megoldásokat, amely segít indítsa újra a szinkronizálás a névjegyzék: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

  • ViberMedia

    tag

    @ClioRS -

    video calls are already available in Viber Desktop. We are checking the possibility to bring this feature to our mobile app, and when we have news we will let you know.

    @madmike -

    All of the updated ViberOut call rates can be found here: http://account.viber.com

    Viber Out rates are meant to be competitive with premium international providers. We try, but cannot always, compete with local carriers.

    We are continuously working to find the cheapest rates as possible (while keeping Viber's call quality).

    ====================

    @ ClioRS -

    videohívások már rendelkezésre állnak a Viber asztalon. Mi ellenőrzi a lehetőséget, hogy ezt a funkciót, a mobil app, és amikor már hírek fogjuk tudd.

    @ madmike -

    Az összes frissített ViberOut hívás aránya itt található: http://account.viber.com

    VIBER arányának célja, hogy versenyképes prémium nemzetközi szolgáltatók. Igyekszünk, de nem mindig, a versenyt a helyi fuvarozók.

    Folyamatosan dolgozunk, hogy megtaláljuk a legolcsóbb áron, mint lehetséges (miközben VIBER hívás minőségét).

  • ViberMedia

    tag

    @Bferibörs -

    Note that Viber can now be installed on your mobile phone and your Tablet simultaneously (you need to choose "Secondary device" when you register Viber on your Tablet). This will synchronize all information (including contacts and messages) between your phone and your Tablet, even if it has no SIM card.

    @Petyka3 -

    When you are inside the application, try presing the left "Alt" tab twice. Also, make sure you have the latest version of Viber Desktop (you can always find the most up to date version in our homepage).

    ================

    @ Bferibörs -

    Ne feledje, hogy Viber most már telepítve van a mobiltelefon és a Tablet egyszerre (ki kell választani a "Másodlagos eszköz", ha regisztrálja Viber a Tablet). Ez szinkronizálja minden információt (beleértve a kapcsolatokat és üzenetek), a telefon és a tablettát, akkor is, ha nincs SIM-kártya.

    @ Petyka3 -

    Ha belül a kérelmet, próbálja presing balra "Alt" fülre kétszer. Is, győződjön meg arról, hogy a legújabb verzióját Viber Asztal (mindig megtalálhatja a legfrissebb verziót a honlapunkon.)

  • ViberMedia

    tag

    @sandró60 -

    Unfortunately there is no way to delete a contact through the Desktop app.
    We might add this feature in the future.

    We apologize for any inconvenience that was caused.

    @lognboy -

    The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

    @strains -

    "Online" means that Viber is running in the foreground or background (the user is available for calls or messages).
    When the phone has no internet connection, or the user manually used the "Exit" option inside Viber, then their status will change to "Last seen..."

    If you find problems ("last online" that does not make sense), then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    * please write the ticket in English

    @gyula38 -

    Viber uses the currency values provided by the phone's manufactorer (Apple, Google, etc.)
    If you are experiencing problems or charge you received does not make sense, then please contact our support team at: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    * We kindly ask that you submit the ticket in English.

    ===========

    @ sandró60 -

    Sajnos nem lehet törölni a kapcsolatot az asztal kb.
    Lehet hozzá ezt a funkciót a jövőben.

    Elnézést kérünk a kellemetlenségért , amit okozott .

    @ lognboy -

    A forrás ez a kérdés nagyban változhat . Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk , kiemelve néhány lehetséges megoldásokat , amely segít indítsa újra a szinkronizálás a névjegyzék : http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/67/13/android-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

    @ törzsek -

    " Online " azt jelenti, hogy Viber fut az előtérben vagy a háttérben ( a felhasználó számára elérhető hívások vagy üzenetek) .
    Amikor a telefon nincs internet -kapcsolat , vagy a felhasználó kézzel használta az " Exit" opciót belső Viber , akkor az állapotát átvált " Utoljára ... "

    Ha úgy találja, problémák ( "utolsó online" , hogy nincs értelme ), akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index . php ? / Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .

    Előre is köszönöm!

    * Kérjük, írja be a jegyet angol

    @ gyula38 -

    Viber használja a valuta értéke , amelyet a telefon manufactorer (Apple , Google , stb )
    Ha problémákat tapasztal , vagy díjat kapott nincs értelme , akkor kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal at : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    * Kérjük , hogy küldje el a jegyet angolul.

  • ViberMedia

    tag

    @jozso1989 -

    Yes, we release a new update to PlayStore, with many bug fixes.

    It could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.

    1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
    2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer or your Internet Service Provider)

    @lognboy -

    I am not sure I understand your question, I apologize... could you please try to explain again?
    Thank you in advance :)

    * note that the instructions in the link I gave you give you a few different ways to trigger the synchronization with our servers and re-check your contacts. One of those ways is to edit a contact's number, then edit it back.

    ==================

    @ jozso1989 -

    Igen, ki új frissítés PlayStore, sok hibajavítás.

    Lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja Viber forgalom.

    1.. Először is, próbáld meg eltávolítani és újratelepíteni Viber csatlakoztatásakor néhány más WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrása). Mik az eredmények?
    2.. Kérjük, ellenőrizze, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni portokat, vegye fel a kapcsolatot az útválasztó gyártója vagy az Internet Service Provider)

    @ lognboy -

    Nem vagyok benne biztos, hogy értem a kérdést, elnézést kérek ... tudna próbáld elmagyarázni újra?
    Előre is köszönöm :)

    * Vegye figyelembe, hogy az utasításokat a linket adtam neked adni egy pár különböző módon kiváltani a szinkronizálás a szerver és újra ellenőrizze a kapcsolatok. Az egyik ilyen módon, hogy módosítsa a partner számát, majd módosítsa vissza.

  • ViberMedia

    tag

    @gyula38 -

    If you wrote to our Support Team and they haven't replied to you, or you are not satisfied with the response you received, then please give me your ticket ID and I will personally make sure they handle your problem.

    About the rates:

    Our prices are competitive with premium international providers like Skype. We try, but we cannot always compete with local carriers.

    @modd3r -

    Thanks for the information. We will look into it right now.

    we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    ====================

    @ gyula38 -

    Ha azt írta, hogy a Support Team és ők nem válaszoltak neked, vagy nem elégedett a kapott, akkor kérjük, adja meg a jegyet azonosítóját és én személyesen győződjön meg róla, kezelni a problémát.

    Az árak:

    Áraink versenyképesek prémium nemzetközi szolgáltatók, mint a Skype. Igyekszünk, de nem mindig a versenyt a helyi fuvarozók.

    @ modd3r -

    Köszönjük az információt. Mi meg fogja vizsgálni, hogy most.

    nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".

    Előre is köszönöm!

  • ViberMedia

    tag

    @gyula38 -

    Thank you for the details.
    If you were charged for this amount but you never ordered it, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    * please write the ticket in English
    ** If you don't get a response from our representatives, please give me your ticket ID.

    ==========

    Köszönjük, hogy a részleteket.
    Ha volt fizetnie ezt az összeget, de nem rendelte el, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken: http://helpme.viber.com/index.php? / Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".

    Előre is köszönöm!

    * Kérjük, írja be a jegyet angol
    ** Ha nem kap választ a képviselők, kérjük, adja meg a jegyet azonosító.

  • ViberMedia

    tag

    @gyula38 -

    It seems like the link I posted was warped for some reason.
    In the message viralmind wrote, he put the correct link.

    The reason we kindly ask you to submit this ticket is because we would like this information to be logged and documented, so we can refer to it easily and handle it in the most organized manner. We apologize if this seems like trouble to you.

    As I mentioned, once you give me the ticket number, I will make sure that this issue is checked. Without a ticket number, i cannot assist you further unfortunately.

    @EDL -

    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.

    If the problem persists, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    ===================

    @ gyula38 -

    Úgy tűnik, a kapcsolat én írt volt megvetemedett valamilyen okból.
    Az üzenet viralmind írta , tette a megfelelő kapcsolatot .

    Az ok, kérjük , hogy küldje ezt a jegyet , mert szeretnénk ezt az információt be kell jelentkeznie és dokumentált , így lehet hivatkozni , hogy könnyen és kezelni a legtöbb szervezett módon . Elnézést kérünk , ha ez úgy tűnik, mint a baj , hogy te .

    Mint már említettem, ha adsz nekem a jegy száma , teszek róla, hogy ez a kérdés van jelölve . Nélkül a jegy száma , nem tudok segíteni, tovább sajnos.

    @ EDL -

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber , várjon 24 órát , újra, és próbálja újra ( győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t , és az automatikus hívás opció ) . Ön is megpróbál regisztrálni a Viber segítségével néhány különböző WiFi hálózatokhoz.

    Ha a probléma továbbra is fennáll , akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .

    Előre is köszönöm!

  • ViberMedia

    tag

    @Pedy1225 -

    Thank you for the report of the problem.

    First, please make sure you have the latest version of Viber installed.
    Also, please test this issue on a few different internet networks, and see if it occurs on all of them.

    If the problem persists, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    * Please write the ticket in English.

    ================

    @ Pedy1225 -

    Köszönjük, hogy a jelentés a probléma.

    Először is, győződjön meg róla, hogy a legújabb verzióját Viber telepítve.
    Kérjük, kipróbálni ezt a kérdést néhány más internet-hálózatok, és nézd meg, hogy előfordul mindet.

    Ha a probléma továbbra is fennáll, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".

    Előre is köszönöm!

    * Kérjük, írja be a jegyet angolul.

  • ViberMedia

    tag

    @gyula38 -

    You get a ticket ID as soon as you submit the ticket to our support team (you see the ticket ID immediately on your screen).

    If for some reason you can't see it, then we would still like to assist you. Please write to this address and we will refer you to one of our support representatives. Here is the email: logs@viber.com

    Thank you, and we apologize for the temporary inconvenience.

    ===========

    Kapsz egy jegyet ID amint be a jegyet, hogy a támogató csoport (látod a jegyet ID azonnal a képernyőn).

    Ha valamilyen okból nem látja meg, akkor azt is szeretném, hogy segítsek. Kérjük, írja meg erre a címre, és mi hivatkozni, hogy az egyik támogató képviselők. Itt az e-mail: logs@viber.com

    Köszönöm, és elnézést kérünk az átmeneti kellemetlenségért.

  • ViberMedia

    tag

    @Zsolt and @Roxan -

    If you have problems with the location feature on Viber, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    * please write the ticket in English

    @jozso1989 -

    Note that this behavior (reducing the music volume for a second when upon an incoming message) is not unique to Viber - it is common among many other messaging/communication apps.

    Unfortunately we still don't have an option to disable this.

    We invite you to enter our Feature Request page and post your suggestion there, or join an existing similar suggestion. Unfortunately it is not possible for us to integrate every suggested feature into Viber, but the more people join on a request, the faster it will become reality :)
    You can find it here: http://viber.kayako.com/Knowledgebase/Article/View/43/0/have-an-idea-for-a-new-feature

    ==============

    @ Zsolt és @ Roxan -

    Ha problémája van a helyet funkciót Viber , akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets / Submit/RenderForm/1

    Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .

    Előre is köszönöm!

    * Kérjük, írja be a jegyet angol

    @ jozso1989 -

    Megjegyzendő, hogy ez a viselkedés ( csökkenti a zene hangerejét a második, amikor fel egy beérkező üzenet) nem egyedi Viber - ez gyakori a sok más üzenetküldő / kommunikációs alkalmazások.

    Sajnos még mindig nincs lehetőség, hogy tiltsa le ezt .

    Meghívjuk Önt, hogy adja meg a Feature Request oldalt , és írjon javaslat van , vagy csatlakozni egy meglévő hasonló javaslatot . Sajnos nincs lehetőség a számunkra, hogy integrálni minden javasolt funkciót a Viber , de minél több ember csatlakozik a kérésre , annál gyorsabban válik valósággá :)
    Megtalálható itt : http://viber.kayako.com/Knowledgebase/Article/View/43/0/have-an-idea-for-a-new-feature

  • ViberMedia

    tag

    If you can't receive the code, please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.

    =============

    Ha nem kapja meg a kódot, kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra, és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t, és az automatikus hívás opció). Ön is megpróbál regisztrálni a Viber segítségével néhány különböző WiFi hálózatokhoz.

  • ViberMedia

    tag

    @G ^ zC ^ s € r -

    It could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.

    1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
    2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer or your Internet Service Provider)

    * If it still fails, please specify what country you're located in, and which cellular network you're subscribed to.

    ============

    Lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja Viber forgalom.

    1.. Először is, próbáld meg eltávolítani és újratelepíteni Viber csatlakoztatásakor néhány más WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrása). Mik az eredmények?
    2.. Kérjük, ellenőrizze, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni portokat, vegye fel a kapcsolatot az útválasztó gyártója vagy az Internet Service Provider)

    * Ha még mindig nem sikerül, kérjük, adja meg, milyen országban vagyunk található, és amely mobilhálózat Ön feliratkozott.

  • ViberMedia

    tag

    @gyula38 -

    Thank you. We will assist you shortly, and I have sent a notice to the support team to look into this issue.

    @_Lilla_ -

    Are you sure you have administrator permission on this Windows XP?
    Remember that Viber can only run an administrator user.

    About your second question -

    Viber can be installed with the same number on a 'primary device' (mobile phone), and 'secondary devices' (which could be Desktop and Tablet).

    First, install Viber on your mobile phone. Then, download the latest version of Viber to your Tablet, and when you register, please make sure to choose "Secondary device" on the Tablet. (The Tablet can also be your primary device, but it is not recommended if you already have Viber on your mobile phone).

    Viber Desktop is automatically a 'secondary device', so the activation code will be sent to your mobile phone in order to complete the activation on your Desktop app.

    ================

    @ gyula38 -

    Köszönöm. Mi segítünk Önnek hamarosan, és küldött egy értesítést, hogy a támogató csoport, hogy vizsgálja meg ezt a kérdést.

    @ _Lilla_ -

    Biztos vagy benne, hogy rendszergazdai jogosultsággal ezen a Windows XP?
    Ne feledje, hogy Viber csak akkor fut egy adminisztrátor felhasználó.

    Körülbelül a második kérdés -

    Viber telepíthető azonos számot egy "elsődleges eszköz" (mobiltelefon), és a "másodlagos eszközök" (ami lehet Asztal és Tablet).

    Először telepítse Viber a mobiltelefon. Ezután töltse le a legfrissebb verziót a Viber a tábla, és ha regisztrál, győződjön meg róla, hogy válassza a "Másodlagos eszköz" a tábla. (The Tablet is lehet az elsődleges eszköz, de ez nem ajánlott, ha már van Viber a mobiltelefon).

    Viber Desktop automatikusan a "másodlagos eszközt", így az aktiváló kódot fog küldeni a mobiltelefon, hogy az aktiválás befejezéséhez az asztalon kb.

  • ViberMedia

    tag

    @Bferibörs -

    Yes, it is possible.

    You need to register to Viber on your mobile phone, and when you install Viber on your Tablet, make sure to choose 'Secondary device'.
    Viber Desktop is automatically a secondary device.

    ============

    Igen, ez lehetséges.

    Be kell regisztrálni a Viber a mobiltelefonján, és amikor telepíti Viber a táblagépen, győződjön meg róla, hogy válassza a "másodlagos eszköz".
    Viber Desktop automatikusan másodlagos eszköz.

  • ViberMedia

    tag

    @szlibud and @whiskey -

    Please make sure your phone meets our system requirements: http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/472/0/supported-platforms

    If it does, and the problem persists, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    * please write the ticket in English

    @AndrisBoy -

    We (Viber) do not keep our users' message history in our servers. It is only the mobile app and the Desktop app that keep a copy of the message history, and they synchronize the messages between themselves.
    Unfortunately there is no (official) way to transfer message history between devices at the moment. We might add this feature in the future.

    We recommend to use our “Export message history” function every once in a while, in order to make sure that those messages are backed up.

    =======================

    @ szlibud és @ whisky -

    Kérjük, ellenőrizze, hogy a telefon megfelel a rendszer követelményeinek : http://helpme.viber.com/Knowledgebase/Article/View/472/0/supported-platforms

    Ha igen , és a probléma továbbra is fennáll , akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken : http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit / RenderForm / 1

    Amikor be a jegyet , a sorban az úgynevezett : "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés " , kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a " Technikai Fórum " .

    Előre is köszönöm!

    * Kérjük, írja be a jegyet angol

    @ AndrisBoy -

    Mi ( Viber ) ne vezessen a felhasználók üzenetet történelem a mi szervereket. Ez csak a mobil app, és az asztalon app, hogy egy példányát az üzenet a történelem , és szinkronizálja az üzeneteket egymás között .
    Sajnos nincs ( hivatalos ) úgy, hogy át üzenetet történelem készülékek között abban a pillanatban. Lehet hozzá ezt a funkciót a jövőben.

    Azt javasoljuk, hogy használja az "Export üzenetet történelem " funkciót hébe -hóba , annak érdekében , hogy megbizonyosodjon arról , hogy ezek az üzenetek alátámasztani.

  • ViberMedia

    tag

    @Falka -

    In almost all cases, delay is caused by a relatively weak network connection.
    It is recommended to test ViberOut when connecting to a few different networks (WiFi), and see if the problem occurs on all of them.

    ============

    Szinte minden esetben, a késés egy viszonylag gyenge hálózati kapcsolat.
    Javasoljuk, hogy tesztelje ViberOut való csatlakozáskor néhány különböző hálózatok (WiFi), és nézd meg, a probléma az összes rájuk.

  • ViberMedia

    tag

    @the default. -

    Unfortunately this option is not possible yet. We are familiar with this request by our users, and we hope to add this option in the future.
    We apologize for the temporary inconvenience.

    ===========

    Sajnos ez a lehetőség még nem lehetséges. Ismerjük ezt a kérést a felhasználóink ​​számára, és reméljük, hogy adni ezt a lehetőséget a jövőben.
    Elnézést kérünk az átmeneti kellemetlenségért.

  • ViberMedia

    tag

    @Syrian -

    Please try uninstalling Viber on both devices, and reboot them.
    Then, try installing the latest version of Viber through Play Store.

    If it still doesn't work, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1

    When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum".

    Thanks in advance!

    ===========

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber mindkét eszközön, és indítsa újra őket.
    Ezután próbálja meg telepíteni a legújabb verzióját Viber játékon keresztül Store.

    Ha még mindig nem működik, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogató csoport segítségével közvetlen linken: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/ RenderForm / 1

    Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum".

    Előre is köszönöm!

  • ViberMedia

    tag

    @Pinnacle -

    Viber can be installed on an iPad, using any phone number than can receive our SMS or automatic call.

    Instructions for activating Viber on iPod/iPad/Tablet:

    1. connect to WiFi from your iPad/iPod/Tablet.
    2. download and install Viber app. when asked for your number, enter your regular cellphone's number (or any other number of yours that can receive the code, for example a landline (fixed) number, a prepaid number, etc.), then confirm.
    3. an SMS message with the code will be sent to your regular cellular phone.
    4. take that code and use it in your iPad/iPod/Tablet. Viber will then be activated, and you're good to go.

    * this means that if anyone dials your number on Viber, you will get the call on your iPad/iPod/Tablet.
    ** Please note that Viber is not fully optimized for iPods/iPads/Tablets yet. In the future, we plan to release fully optimized ersions, but unfortunately we still don't know when exactly it will be ready.

    However, iPad is still not defined a 'secondary device', meaning you can't install Viber on your iPad and on your mobile phone with the same number.

    We plan to allow this option in the future.

    @rosco111 -

    We received some reports about problems with Viber on Huawei Y300. This issue was discussed in this link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2244571
    In that thread, there are suggestions by users that seem to resolve the problems. You might want to check it out.

    @strains -

    I hope I understood your questoin correctly -

    If Viber messages are sent to a user while he/she is offline, then the messages are pending in our servers for 2 weeks, waiting for the destination user to connect to the internet. This is true for both Viber Desktop, and the mobile application.

    =======================

    @ Pinnacle -

    Viber telepíthető egy iPad , bármilyen telefonszámot nem tud fogadni a SMS-ben vagy automatikus hívás .

    Utasítások aktiváló Viber az iPod / iPad / Tablet :

    1. . csatlakozni a WiFi az Ön iPad / iPod / Tablet .
    2. . töltse le és telepítse Viber app . amikor megkérdezték a számát , adja meg a rendszeres mobiltelefon számát (vagy bármely más számot a tiéd, hogy kaphat a kódot, például a vezetékes (fix ) szám , az előre fizetett szám , stb ) , majd erősítse meg.
    3. . SMS üzenetet a kódot fog küldeni a rendszeres mobiltelefon .
    4. . hogy ezt a kódot, és használja a iPad / iPod / Tablet . VIBER majd aktiválódik , és te jó menni.

    * Ez azt jelenti, hogy ha valaki tárcsázza a számot Viber , akkor megkapod a hívást az iPad / iPod / Tablet .
    ** Felhívjuk figyelmét, hogy Viber nem teljesen optimalizált iPod / iPad / tabletta még . A jövőben azt tervezzük, hogy engedje teljesen optimalizált ersions , de sajnos még mindig nem tudjuk , hogy pontosan mikor lesz kész .

    Azonban iPad még mindig nem határozta meg a "másodlagos eszköz " , ami azt jelenti, nem telepíthető Viber az iPad és a mobiltelefon ugyanazt a számot.

    Azt tervezzük , hogy ezt a lehetőséget a jövőben.

    @ rosco111 -

    Kaptunk néhány jelentés a problémák Viber a Huawei Y300 . Ezt a kérdést tárgyalja ezt a linket : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2244571
    Ebben a téma , vannak olyan javaslatok, amelyeket a felhasználók , hogy úgy tűnik , hogy megoldja a problémákat. Lehet, hogy nézd meg.

    @ törzsek -

    Remélem érthető a questoin helyesen -

    Ha a VIBER üzeneteket a felhasználó , míg ő / ő nem aktív , akkor az üzeneteket folyamatban van a szervereink 2 hét , várva a cél felhasználó csatlakozni az internethez . Ez igaz mind a Viber asztali és a mobil alkalmazás .

Új hozzászólás Aktív témák