Új hozzászólás Aktív témák
-
David75
őstag
Itt Nagy-Britanniában havi £512 az ID3, ami itt is rohadt drágának számít, arról nem is beszélve, hogy mindenki SUV-ot akar venni és ennyiért vehet is. Ez itt nyugaton se lesz népautó, 2020-ban itt a 3 legtöbbet eladott autó a Ford Fiesta, a Vauxhall Corsa és a Volkswagen Golf, amik mivel a legtöbbet eladottak szerintem népautónak tekinthetők, viszont jóval olcsóbbak az ID 3-nál, tehát az állításod nem csak lenéző, de helytelen is. Best-selling cars in the UK 2020
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
8th
addikt
A legfapadosabb ID.3 is 14,2M Ft listaáron tehát ja, borzalmasan drága, igen. És nem csak a csóró magyarnak drága az e-autó. Valahogy kint sem látom, hogy boldog németek tömegei ülnének ilyen autókban. Épp ellenkezőleg. Járnak filléres eldobható ötös golfokkal meg hasonló tízensok éves autókkal. Ez sehol sem lesz népautó. Németeknél sem. Az elektromos autózás még ott is csak a tehetősebb réteg úri hóbortja, az olyan szar gazdasági helyzetben lévő országokban mint mi vagyunk pedig csak szimpla rongyrázás. Ennyi pénzért már autót is vehet az ember.
-
8th
addikt
Maradjunk annyiban, hogy nem kapható tehát nincs. Majd lesz. Egyszer.
Az ID.3 egy félkész autó. Jönnek majd hozzá sorban a szoftveres javítások. Addig meg használd így. És mindezt tizennégy millióért. A világ legnagyobb égése, hogy a vw konszern jelenleg itt tart. Na meg érdemes rálesni miket kapni ennyi pénzből...
"Vagy itt mindenki lopja az üzemanyagot, hogy ennyire megéri a benzin/dízel? Vagy csak senkinem sincs se 12m se 14 milliója autóra, csak fröcsög?" Vagy simán csak nem éri meg a felár egy sima hibridhez képest. Ez gondolom eszedbe sem jutott csak nyomod a süket dumát már megint. -
Azért más dolog, hogy egybe kiraksz 14-15M-et autóra, vagy megveszed 5-6-7M-ért, és tankolgatod. Nyilván a Golfba is belemegy az a 14-15M, csak nem azonnal, hanem "X" év alatt.
Akármit mondasz, ez nem népautó. Ez drága, és még az alap 11M körüli se lesz olyan hűde nagy dobás. Az összes többi villanyautó is (ami használható méret, nem mint a Honda e) is 11M körül van, mégse akarják nevezni / nevezik népautónak.
Csináltak egy villanyos golfot, egy kicsit más formával. Semmi extrát nem tud ez az autó a vetélytársaihoz képest szerintem. Amennyire be lett hypeolva, hogy ez ilyen meg olyan jó meg olcsó lesz, meg Golf árban lesz, ahhoz képest egy egész jó, de drága és nem túl különleges villanyautó lett, tesztek szerint anyagfelhasználás sem egy nagy szám. (szintén azért 14M-es autó)
Az meg hogy indulásra AA és Carplayt nem tudják belerakni (ami a legolcsóbb Dacia-ban is megoldanak) az egyszerűen nevetséges. És ez még a jéghegy csúcsa, ennyi pénzért ez nem vállalható.Szóval tömören jó autó, de nem nem egy Bogár / Golf.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
David75
őstag
De nem érted, hogy a golfot se szarrá extrázva veszik itt nyugaton se, és az hogy ID3-ból az alapmodell is már sok "extrát" tartalmaz az nem segít a népautóvá válásában vagy az elektromos autók terjedésében, mert ez az árán is meglátszik. Ennyiért elmegy és vesz mercit, audit bmw-t mert annak a belseje fényévekkel jobb lesz és tud vele menőzni a kollégái meg a csajok előtt. Az se érdekli hogy a szervíz, meg a benzin költség 10 év alatt mondjuk behozza a különbözetet mert nem is tervez 10 évre az autóval. Tehát ez max annak éri meg aki vallásos környezetvédő, vagy ilyen handrás/karotta szintű elektromos autó püspök/főpap/rabbi.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
David75
őstag
Tehát te a már belinkelt eladási statisztikák alapján ami rámutat, hogy az legtöbb angol vásárló leginkább a ~£20000-os árkategóriában vesz autót arra következtetsz, hogy pár év múlva ez a £20000 felmegy az ID3 £32000-es árszintjére és így népautóvá válik. Mondod mindezt egy jelenleg tartó gazdasági vállság közepén amikor a munkanélküliség sokéves rekordokat döntöget szerte Nyugat-Európában? Csak mert ez így ebben a formában megalapozatlan és leginkább a valóságtól messze elrugaszkodott következtetés.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
hobizoli
nagyúr
ennyi erovel kezd el extrazni az ID3-t is, es pikk-pakk eleri egy Model3 arat az is...
akkor melyiket venned mar? a szembol rajzfilmfiguranak kinezo ID3-t?
nulla megjelenese van
meg ami "csak" ugy megy, mint egy fele annyiba kerulo atlag ICE auto?a fapad ID3 es a Pro kozott van 3.3millio ardiffi
aztan olyan fude sok minden extra nem jut bele annyiert, az akksi is 58kWh-s abban is, meg az alufelni a Pro-nal is kulon opcinalis extra a 17.5misis arcedula ellenere is
ennyi erovel a 77kWh-s akksis majd mennyi lesz, ~20?tudod miert nem menozik a VAG a elorendelesi szamokkal? mert nem vmi fenyes...
ha lenne ra 300k db elorendelesuk mostanra, mar reg tele lenne vele kiabalva a szaksajtoa Model3-ra meg csak az USA-bol volt egy het alatt 400k eljegyzes anno ugy, hogy teszt sem volt rola kint sehol meg akkor, csak bemutattak egy szinpadon a prototipust par szinben
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Részletkérdés, hogy 12,5-ért én már nem Golfot nézegetnék, sok egy Golfért.
Kedvedért megnéztem, őszintén szólva, ha megelégszem a kézi váltóval, nekem az alap verzió 1,5TSI-vel, meg a sárga fényezéssel tökéletesen elég lenne, minden benne van ami
nekem kell. (tolatókamera, ledes lámpák, automata klíma, kulcs nélküli indítás, usb-c, AA/Carplay, tempomat) Ennyi nekem teljes mértékben megfelel, és ez 7M lenne.Ami jólenne, de nem létkérdés, az ülés-kormányfűtés, meg a HUD ami tetszik az új autókban.
Ha kiválasztom automatával + HUD, ülés + kormányfűtés, akkor lenne 10M. Mondjuk azt nem tudom a HUD-hoz miért kell mindenképp egy fél millás rádió-navigáció.
De ennyit meg nem érne meg a HUD, szóval automatával + ülés + kormányfűtéssel lenne 9,2M. Nem tudom neked mi muszáj, ami miatt 12,5M lett, gyakorlatilag fullextrásra nyomogattad.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
8th
addikt
"De ha valaki ült már teslában, az tudja hogy a high tech feeling teljesen feledteti a minőségbeli gondokat, vagy a szigetelés hiányát"
Ez hatalmas baromság! Épp ellenkezőleg. Az, hogy minden egyes padkára felállásnál megnyeklik alattad a bódé közben hangosan pattog és nyikorog a műszerfal egy új autóban az 2020-ban több mint kínos. És nem egy négymilliós kis fapados szarról beszélünk aminek még elnézne az ember ilyesmit.
-
Igen, olvastam ezekről. Nekem nincs bajom a Teslával, alapvetően szeretem őket, jó kis autók, de vannak hibái.
Pl. most lökhárító esett le, valakinek az üvegtető, ami speedzone-ba volt annak a hátsó spoilere lötyögött, stb... Ülni nem ültem benne, szóval arról nem nyilatkozom.
Technikailag viszont egyértelműen a legjobb szerintem az e-autók között. (Mondjuk nekem a beltér a túl steril kategória és nem tetszik, hogy minden a központi kijelzőn van)„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
#72042496
törölt tag
A #156 Balika911-ben a pozitív dolgok elismerésével kezdtem. Autóként viszont szembeötlő volt, hogy beleülve kellemetlen, olcsó, mozgásban pedig nyeklik. Komolyan meglepett, hogy ezekről nem esnek le dolgok, majd jöttek a hírek, hogy de, leesnek.
Aztán egy beszállító mondott számokat az elvárt tűréseikről és folyamataikról, hát nagyjából ott tartanak, ahol a koreaiak tartottak évtizedekkel ezelőtt. A tényleg csodálatos koncepció és hajtás mellett a Tesla ebben is magasan kilóg a mezőnyből, csak sajnos lefelé.
Tulajdonképpen minden autót lehet szarozni, igen, csak míg a fentiek kapcsán egy Porsche Taycant pl. könnyű lenne a hibái ellenére megvédeni, addig egy Teslánál a cizelláltabb véleményalkotásra tudnám csak megkérni az illetőt.
[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
Model S-ben talán egy pártíz órát az évek során. Nem akarom szarozni, leírtam amit leírhattam erről, összefoglalva a #156-ot tartom.
#177 Mik76
Nem csodálom, ha belegondolsz, helyettesítője sincs igazán. A gyúnyolódást viszont mellőzd légy szíves, rosszul esik és nem tesz hozzá a témához.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen