Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Ismerem a villanymotorokat és a benzineseket is. Egy 2.0 tdi 340 Nm-t tud 1700-as fordulat felett, márpedig egy padlógázas gyorsításnál 2800 és 4000 között van a fordulat, ahol végig meg van a 340 Nm és 130-150 lóerő a fordulatszám fv-ében. Persze nem tudjuk az adott villanymotor karakterisztikáját pontosan (persze a neten talán fent van, ahogy a véghajtás nyomatékmódosítása is), ettől függetlenül, ha igaz a 7,9 másodperces gyorsulás, akkor azzal épphogy megveri a 2.0 tdi-t 0-100-on, a dsg gyorsan váltogat, így tud menni végig a villanyautóval.
ui.: egyesben nem is adja le ez a dízelmotor a max. nyomatékot, gyorsan leforog a fokozat, nem is épül fel a turbónyomás.
(#35) Mura: Ez biztos, városban nem is használok autót, ott a motor, bkv. 5 km-nél rövidebb útja nem nagyon volt még ennek a tdi-nek.
(#34) Krisztián: Pontosan, ráadásul ez egy régi passat. Méretben amúgy is a golf passzol a leaf-hez és az e-golf-hoz, ami könnyebb 200 kg-mal a passat-nál, a 150 lovas tdi golf szó nélkül legyorsulja ezeket. No nem mintha ez ennyire számítana, de tényleg a váltáson múlik a dízellel kettőt is kell váltani 100-ig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- P15 Gen2i 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 512GB NVMe ujjlolv., gar
- Brocade 6505 24 port 16Gb FC SAN switch
- Kingston 32 GB 3200 MHz DDR4 notebook RAM AkciÓÓ!!
- Bontatlan CableMod Pro kábel 90 fokos 12VHPW 600W, 4 DB Type 5 csatlakozóra végződik Corsair PSU-hoz
- XPS 9530 15.6" 3.5K IPS érintő i7-13700H RTX 4060 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen