Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
(#1) iday
Legtöbb műszaki dolgomat szeretem. De azért a helyén kezelem. Itt sem az érzelmek döntöttek.
Nem egy nagy extra, lényegében csak az a felni van rajta, ami dob valamit, szóval kb ezzel a képpel meg is mutattam mindent.
Köszönöm a dicséretet, és a jó kívánságot.(#2) Czimby
Én köszi hogy elolvastátok.Ez jó kérdés, nem tudom, de hogy ez az első szériák között volt, az tuti.
Szerviz nem arról híres, hogy olcsón számol. A korábbi szerelőmnél én is magam vettem, ő meg lecserélte. Lacinak jó árai vannak, ha tudom, én is tőle veszek mindent. Jelen esetben csak az EBC-ket és Motul fékolajat tudtam venni, mert különben nem ennyi az óradíj. A 3 l-t majd megnézem, mert lehet hogy a listát nem frissítettem a számlával. És elképzelhető hogy a munka felvételkor 3 l-t mondott hasraütés szerűen, de a számlán már több van. Én meg a 3 l-t rögzítettem a listámban.
Hűtőfolyadék és váltóolajhoz nem kellenek valami spéci szerszámok? Megcsinálnám én szívesen amúgy ezeket, csak félek. Ezeket komolyabb műveletnek gondolom, mint egy olajcserét.
Kuplungot miért felkiáltó jelezted? Kuplung folyadékot is cserélni kell? Azt hogyhogy nem írja a szervizkönyv. Illetve a szervo olajat sem, de arra azt mondták, hogy abból csak úgy nem megy el a folyadék. Azt akkor cserélik, ha valami baj van. Fékbetétektől is félek, pedig nem tűnik nehéznek az sem. Azt szívesen megtanulnám még.
(#3) Evil Snowman
Imin én is gondolkoztam, de az Győrből nekem elég nagy macera lenne.
Nem a pénzzel volna gond, hanem a távolsággal.Bízom benne. A futómű komplett ellenőrzése is benne volt a listában, és a szerelő fazon elvileg 20 éve ott van, azért is került hozzá a kocsim. Ő mondta nekem a vezérmű tengely széria hibáját is. Ebben bízva, remélem, hogy más típushibákkal is képben van, és emiatt erre is odafigyelt. Olvastam már sok helyen erről, de egyértelműen én sem tudom, hogy menet közben is lehet probléma, vagy csak fordulásnál. Sokan azt írták, hogy egyenes haladásnál nem, hanem lassú kanyarodásnál adja meg magát. Valóban elég cink lenne, ha autópályán ez keresztbevágná a kocsit. :/ Én tudom ezt ellenőrizni? Mert aknám van otthon.
(#4) sutszi
Köszönöm szépen.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
2 évente...2 évente megyek 70-80e km-t.
Igazad van...240 000-nél szervo folyadékot is cseréltettem az akkori szerelőmmel. Honda PSF-S. Mi a faszért mondta nekem a Honda szervizben a tag, hogy azt nem szokták cserélni?
Kuplung folyadékot meg még sosem cseréltettem. :/
Akkor a check lámpával együtt mondhatom nekik, hogy pls, ezt fejezzük be?
Szervoba gyári Honda megy, kuplungba meg fékfolyadékot kell? A kuplung nincs egy körön valamivel? Csak mert nem akarom hogy hülyéének nézzenek.
Esetleg tudsz erre valami hivatalos táblázatot, hogy megmutathassam nekik, ha esetleg kérdésük lesz?[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
El. Bocs, hogy most vettem észre.
Bevittem, és a 20 lépcsős protokoll helyett kitörölték a hibakódot arra hivatkozva, hogy ezt így nehéz megmondani, akkor lehetne pontosan kitalálni, és bemérni, ha folyamatosan világítana.
Nem vagyok egy erőszakos fickó, szóval megkérdeztem, hogy mivel tartozom, és eljöttem onnan...örökre.Májust kihagytam, és élveztem az életet, hol világító, hol elalvó check lámpával. Ha lesz kedvem, akkor majd júniusban folytatom, vagy Tóth Imivel, vagy a motor szerelőm által ajánlott autószerelővel. Még van 4 napom, addig leszarom.
De ha már így alakult, meséld el neked mi volt!