-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz dodopek #5365 üzenetére
Idáig a Láposban zajló rész az, ami nem tetszik a játékban. Addig eljutottam, hogy a banditák is megjelentek, a végén ők puffantották le a Sztalker pajtásomat, a mutánsokkal elbántam.
Csak egy emberem maradt a csapatból a mérések elvégzéséhez (Hamukupac és Lápos), mert mire a korábbi küldetésben kikeveredtem Topolékhoz (ő is odalett), addigra az Irányító elintézte őket. Még ezt az egyetlen embert sem tudom megvédeni a végén.
-
félisten
válasz dodopek #5368 üzenetére
Az nem tetszik benne, hogy szvsz hülyén van megcsinálva. A Láposban úgy bukkannak fel a banditák, mintha a földből pattantak volna ki.
A mutánsok rohama már messziről látható, azzal nincsen gond, de utána mire fegyvert váltanék, (AC 96/2, ez lett a kedvenc fegyverem az AK-47 után), addigra lelövik a társamat.
Ez a rész számomra már nem a Zónás hangulatot adja vissza, hanem egy erőltetett feladatot kell végrehajtani. Ehhez képest a Szennyvíztisztító zsoldosaival való összecsapás egy leányálom volt, ott jó fedezékből könnyen meglehetett oldani, Jupiterben is, vagy Mityáj kiszabadítása is egyszerű volt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz dodopek #5368 üzenetére
Megvan a megoldás, ez könnyű feladatnak bizonyult az összes védendő Sztalkerrel.
Korábban azért nem tudtam teljesíteni a védelmet, mert csak egy emberem maradt. Miért?
Először hibásan hajtottam végre a korábbi feladatot, és az ajtónyitás után visszabóklásztam. A Kontroller közben kinyírta a csapatot, egy emberem maradt.Tehát visszamentem az előző helyszín mentésére, és közelről, fedezékből kiugorva letámadtam az Irányítót. Az összes emberemmel együtt teljesen más volt a helyzet, gyorsan végeztek a mérésekkel, és a munka végeztével időben elhúztunk a helyszínről.
Azóta Szikra kutatócsoporttá váltak, csak lestem, hogy milyen öltözetben várakoztak odakint. Most lett meg a Svarog-detektor.
Az egyik délelőtti indulásomkor vad lövöldözés tört ki a vasúti várótól keletre. Nappal, 10 órakor egy Kiméra rontott az emberekre, Az Eliminátorral én is adtam neki, és sikerült kinyuvasztani, valamint azt sebesültet kötszerrel láttam el, akire ráesett a Kiméra.
Kalandra fel!
[ Szerkesztve ]
-
Vladi
nagyúr
válasz dodopek #5368 üzenetére
A hullámmal én is szívok. Még csak 2 irányító lett meg. Micsoda, hogy lesz 3.?
Egyébként kb honnan jönnek a hullámok? Van egy szemből, egy jobbról meg egy balról?Ha megvan a helye én isten bizony aláaknásítom.
A játék használja a sok magot? Nekem rémlik, hogy nem.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
félisten
válasz dodopek #5375 üzenetére
Amikor az alapjátékban elrontottam a korábbi küldetést a rendellenes Pszi-mezőnél, akkor az egyetlen életben maradt emberemmel a Láposnál kaptunk vagy húsz percen át tartó több hullámos támadást, mert nagyon sokáig tartottak a mérések.
A teljes csapat már hamar végzett a munkával, utána még jöttek a mutánsok, de Topolnak javasoltam a mielőbbi távozást, így vérveszteség nélkül megúsztuk.
Ebben a felállásban a Láposhoz érve rögtön banditaharccal nyitott, de ott lévő idegen Sztalkerek is segítettek lelőni őket.
A rontott egy emberes játéknál rögtön két zombival kellett harcolni, majd a mérések befejeztekor vadkanok, és a földből előpattanó banditák (ez röhejes volt) tették fel az i-re a pontot. na ezt kellett korrigálnom, úgyhogy visszatöltöttem a korábbi küldetésre, és sikerült rendesen befejezni.
-
Vladi
nagyúr
válasz dodopek #5375 üzenetére
Ok, köszi. VAlamikor nekiállok a küldinek, mostmár van olyan cuccom...
Úgy emlékszem az 1. rész még használta a több magot.
De amúgy ez nagoyn gáz. Ott van az embertelen gépigény, oszt akkor csak hűti a 3 mag a 4.-et nálam.
Nem félünk! Nem félünk! Itthon vagyunk e földön. Nem félünk! Nem félünk! Ez nem maradhat börtön!
-
félisten
válasz dodopek #5400 üzenetére
Talán, de le fogom ellenőrizni.
Két törpe? Három volt, plusz az Irányító, a szellemekről nem is beszélve. A zombik és a rágcsák meg a Monolithosok egyszerűbb feladatot jelentettek.
Az viszont mekkora marhaság volt, amikor az óvodában jelentettem a megtalált katonát, és közben letámadott egy vámpír, az animáció ideje alatt ott rohangált körülöttem. Amikor visszajöttem az animációból, akkor rögtön elkezdte színi a véremet. No de felugrottam egy csúszdára, és onnan le Gaussoztam őkelmét.
A Vörös Erdő tényleg kegyetlen volt a CS-ben, és ráadásul úgy jött ki a lépés, hogy mindig éjjel kellett belemennem. A Vörös Erdőben ugyan összeszedtem néhány ereklyét, de többnyire csak arra emlékszem, hogy futok vagy ugrok a téranomáliába, mert vagy vámpírok, vagy szellemkutyák vagy a sugárzás igyekezett elpusztítani, a kétlábú ormótlan szörnyről nem is beszélvén.
-
félisten
válasz dodopek #5416 üzenetére
Köszönöm a gratulációt!
Amit lehetett, minden küldetést elvégeztem. Meglehetősen régóta játszogattam vele, csak a sorrendiség nálam másképpen alakult, mert ahogyan a Zóna helyszínein bolyongtam, közben kezdtem el kapiskálni, hogyan s merre, miként menjek tovább.
Az iratokkal néha gondban voltam, mert számomra nem volt mindig egyértelmű, hogy kinek kell odaadni.
Ma még a régi SOC-ot végigtoltam az Agropromig (benne néhány mellékküldetéssel) és a katonai bázison való iratmegszerzésig, utána pedig visszakutyagoltam Szidorovicshoz. Hm, nagy játék a SOC még ma is.
Várhatóan már nem fogok tovább játszani egyik Stalkerrel sem, de szívesen gondolok vissza rájuk, főleg a COP-ra, mert izgalmas élményekkel ajándékozott meg. Hangulatában nálam az első helyezést érte el, és korunk egyik nagy játékának tartom.
Most már elkövetkezik a valódi világban való bolyongás, amely ugyanúgy telis-tele van életveszélyes anomáliákkal, alattomos kelepcékkel, elfajzásokkal, ritka és csodás relikviákkal, kétlaki emberekkel és hűséges társakkal, jó barátokkal.
A földi Zónába született Stalkerek kikerülhetetlen sorsa ez; szembenézni az Élet veszedelmeivel és a fáradságos küzdelmek során, időről-időre megmerítkezni a szerencsésebb napok adta boldogságban. Aztán megújult erővel, a Reménység szárnyai alatt tovább haladni a beteljesülés felé, míg végül Célba érkezünk.
Mindannyiótoknak további örömteli, játékos órákat kívánok!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz dodopek #5426 üzenetére
Így van.
Csak nagyon zsákbamacska a megrendelés tartalma.
Szinte fölösleges gyűjtögetni. Annyira megpakoltam a privát ládáimat, mégsem lehetett értelmesen fejleszteni a ruhát. A SEVA-ra nem tudtam pluszban egy vagy két ereklyetartót szereltetni, pedig mondjuk egy másik Aranyhalnak is olyan jól jött volna.
Így főként a Buborék, a Hópihe és az Aranyhal triumvirátusát használtam, illetve forró anomáliákat érintve a Tűzlabdával, vagy a kémiai védelmet növelő Húscafattal cseréltem fel az Aranyhalat, de akkor a teherbírásomra nagyon kellett ügyelni.
Kellene egy olyan Modot készíteni, ami nem a minden irányból ezer támadó sokkoló perceire épül, hanem a relikviagyűjtésnek, a hasznos kereskedésnek, a segítségnyújtásnak nagyobb szerepet szán. Rossz érzést okoz az, ha a fáradságos, szívós munkaórák eredménye a végén veszendőbe megy.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz dodopek #5461 üzenetére
Az alapjátékban azzal szívtam, hogy hiába volt 3db Aranyhalam, összesen csak 3 ereklyetartó volt a SEVA-ruhámon, fejleszteni meg nem lehetett.
Kardánnál bevásároltam egy rakat Gauss-lövedéket, de csak keveset bírtam magammal hurcolni a nagy súlya miatt (a Gauss-puska sem volt könnyű, mellette meg ott volt az AC 96/2 Obokan, plusz az Eliminator és a Makarov a lőszereikkel), pedig az Éjjeli csillagot kombináltam Aranyhallal, és mellettük Buborékkal ellensúlyoztam a sugárzást.
Lehet, hogy korábban el kellett volna mennem Pripyatba a kalibrációs szerszámkészletekért, és akkor a technikusoknál a ruházatot felfejleszthettem volna +2 ereklyetartóval; összesen 5-tel?
-
-
-
Misua
senior tag
válasz dodopek #5499 üzenetére
Quest lényege - duty kiséri a tudósokat, neked rá kell beszélni freedomot hogy intézzék el őket.azt nem hagysz tanut...
Csinálj egy mentést a quest elött, mivel több baki is lehetséges.
Ahogy nálam volt: felveszem a questet> Janovon beszélek fő freedomossal hogy intézzük el a dutyt >beszélek fő dutyssal hogy ne küldje több csapatot Zatonba> megyek Zatonba> találkozok freedommal>csapdát állítunk> freedom kinyira a dutyt> te kinyírod a tudósokat> azt kinyyírod a freedomot. A hídon találkozol zsoldossal, azt mész Janovba magyarázkodni hogy semmi közöd az egészheyHa nálad valami nem úgy alakul, akkor tuti nem fog összejönni a quest.
-
Misua
senior tag
válasz dodopek #5547 üzenetére
Nekem is ez a görény nem akart megszólalni a hídon , de van megoldás!!!
Bemész a fájlba:
zat_quest_the_spez_killer_razvodayshi.ltx (gamedata\configs\scripts\SGM\zaton\)És legfelül
Code
active = move@binocátírod
Code
active = move@guardEzzel megváltozik a NPC viselkedési logikája és képes leszel dumcsizni vele...
Nyílvánvaló, hogy a questet újra kell vinned az elejétől (mielött beszélsz freedom és duty vezetőivel) -
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen