-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
"Anti-cheat?
Nem rémlik hogy lenne ilyesmi a STALKER játékokban..."
Most pl. olyan moddal játszok, aminél bizony nem hatásos a súlyhatár átírása és benne van a fejlámpa merülése is. Valószínűleg ezt is hiába írtam volna át, mert ott találtam a kiiktatását, ahol a súlyhatárt is.
Ez a mod a Lost World - Origin 1.5, ami bizony nem mai mod.Van olyan modom is, amiben másképp van megoldva. Több mod is van, amiben eleve benne van a tiltás lehetősége, csak akkora értéket írtak bele, amit nem valószínű hogy felül akarsz írni.
-
shield
Topikgazda
-
Alusky
senior tag
Már az akkoriakat is nehezen használta ki, mivel a motor ugye az őskorban lett elkezdve írva aztán folyamatosan csúszott.
Még a CoP sem tudott két magot használni, csak valami kis programmal, de nyilván az meg nem natív, nem valami jó, csak fingreszelés.
Szerintem rendben van a grafika, környezet, állatok, még az inventory is hasonló. Pont attól tartottam, hogy nagyon elviszik más irányba, de eddig jónak tűnik az irány, ha megmarad a régi játékból sok ismerős dolog.
Csak aztán nehogy túl kevés legyen az újdonság és unalmassá tegye. -
Antonius1978
addikt
Vissza kellett oolvassam amiket irtal, igy sokkal erthetobb amit irtal, engem is megfogott, eleg jonak tunik, az a lenyeg, hogy ne legyen olyan nehez annyira mint a Misery, mert azt 3x elkezdtem es 3x hagytam abba kb, egyszeruen idegesito es idohuzas volt...Majd valamikor felteszem a gepre, a Moddbrol kell lszedni, es annyi, vagy meg kell valami masis hozza?
Amugy lattam egy Fallout 4 modot, ami Stalker, az is nagyon jonak tunikErdekes, jopofa, ahogy sutik a szalonnat
Majd holnap meg dumalunk, csak akkor fogok raerni
-
Antonius1978
addikt
Aham, kosz az otletet, ez picitt elfogadhatobbnak tunik, de picitt meg visszafog a mikromanagement, majd egyszer valamikor kiprobalom, de nem egyhamar, sokt jatek van felteve, valamint egy HOI4 jatekmodderenek akarok segiteni, hogy vegre legyen nagyjabol befejezve az Expanded Hungary.
Azon gondolkodom, hogy utoljara 2 mod fogott meg, az egyik csak palyat tartalmaz es amolyan nyomozosdi, a masik is talan ilyesmi, csak tobb palyaval?! Talan az elsoben egy foldalatti laborban ebredunk, onnan kell kitorni a zombik kozul, a masik mod vagy talan ugyanez, hogy egy verszivot kell levadasszunk az erdoben, egy hazbol indulunk...az egypalyasrol meg annyit hogy van valami banditabazis, meg valami stalkerbazis is, ott lehet valamit csinalni es ha jol dereng nekem ott beakadt a jatek...
3ik dolog, ami pl COP mod, azt ki vallalna el,l hogy foltozassal, magyaritassal es minden egyebbel egy erre valo progival ugymond kotegelje? mi ezt csinaltuk xFreex-el, a`z adott allomanyt csak bemasolod a Bin-be, es mar megy is a mod, ezt csinaltuk a Turul moddal, amit valamikor amint helet talalunk neki, jo lenne mar megosszam, de lam TZS oldala nem megy, oda szerettem volna.
-
-
Dhampir
félisten
Páran az Anomaly moddal biztosan, még külön topikja is van:
-
shield
Topikgazda
Na annyi a fejlemény, hogy rápakoltam a rendszerre a Crimson 15.12-es driver, dx10-ben megint fagyott, ekkor átállítottam dx11-re, feltolva textura minőség, fűsűrűség stb... Nem akarom elkiabálni, eddig megy. A Crossfire is megy. Letöltöttem a legújabb Crimsont is, ha már új driver kell a dx11-nek.
Amikor kiadták az első Crimsont nagyon sokan beszoptak vele, mert levette a venti fordulatot ezért több embernek is meghalt a kártyája.
Majd elválik, hogy jó marad-e.Más: A Win8.1 vagy Win10 lenne a jobb választás?
Engem nagyon zavar a GoG-os CoP angol hangja, nem akarok megint zűrt vele, de jó lenne oroszra cserélni.
Simán cseréljem le az oroszra? Esetleg tudtok adni olyan orosz hangot ami nem fog bekeverni?
Már félek valamihez is hozzányúlni. -
Riot Gin
aktív tag
Az Outfit Addon-ban nincsenek Skat-9 Típusú ruhák, és ezt a ruhát ahogy a képen látható, olyan formában már láttam SGM játékok ikonképei között. De egyébként helyes a meglátás, mert valóban a Skat-9-hez hasonlít és csak a sisak nem az.
De újból leírom:
- Fenti képen így látható a földön a ruha
- Ha felvetted az inventoryban Skat-9 a neve és a leírása is
- Ha a ruhát felhúztad akkor Skat-9 kinézete van és a statjai is tökéletesen Skat-9-et tükrözik. -
shield
Topikgazda
A kísérgetős küldiket én sem szeretem, de a Legendary-ban felfogadtam egy társat a zöldfülűek falújában, még az elején, amikor még igen gyengécske voltam. Egy exo-s, jó felfegyverzett tagot. Nagy segítség volt, sokszor jóval előbb észrevette az ellenséget és jól nyírta is őket. Igaz a földalatti helyekre nem jött utánam. Az Erőműnél kint maradt, de amikor végeztem bent, kijöttem és Ő ott kóválygott. Végül is vele vittem végig a játékot. Persze párszor voltak bosszantó dolgok vele, de végeredményben jó társ volt.
-
Riot Gin
aktív tag
Kösz, akkor baromira félre értettem a DoctorXDesolation modot. Lost Alphával játszottam 2 órát, és nem lettünk barátok, nagy csalódás volt számomra, bár igaz, ha elvárásaid vannak akkor csalódásaid is lehetnek.
Én a Call Of Chernobylban lévő NPP-ben annyi stasheket tudok, hogy van katonai ruha, nem szervo, hanem az a fajta , amelyik van a dutynak is , csak fejlesztve. ( A duty azon ruhája, amelybe nem lehet képződmény tartót tenni, csak és kizárólag harctéri rendszereket ( hp töltő, vérzés ellálító, stb,) csak ugye a dutys verzió az a fejlesztettje a katonainak.
+ egyébként NPP-ig eljutni úgy, hogy jól felszereld magad, és a felszerelésedet amit gyűjtesz ugye át-át csoportosítani előrebbi stashek, jó játék
-
Riot Gin
aktív tag
Ja, még egy kis irónia: Agropom Underground-on is található Stash. Pont ott, ahol nem várnád
Nem, ezek nem olyan stashek, amiket soha nem jelez ki a játék, akárkit fosztasz ki éppen , és akkor sem jelenik meg, ezek a stashek bizony valamikor megkapják a Zöld Stash jelzést, és találsz benne cuccot, nem is keveset!
-
Riot Gin
aktív tag
Ezt a bugot én is megtapasztaltam, az 1.3.20 verzióban a Duty területen lévő Rostok-ban. Hát mit ne mondjak, ha nem azt hogy anyáztam a dolgot.... Ami igazából elég zavaró dolog, hogy pl az olyan modok is pl.: DoctorXDesolation, úgy érzékeltem hogy lófa-t sem tesznek Zatok-Jupiter-Darkscape mapokon. De tényleg. Sőt, a többin se. Nem tudom milyen modder emberek ezek, de azért még egyszer megnézem hogy én telepítettem-e rosszul a dolgot vagy használom rosszul, de mióta mod az, ami nem tesz semmit egy játékkal csak plusz fájlok a gamedata mappában?
A másik meg: mivel még mindig fejlesztik a dolgokat, nem kell csodálkozni ugyan azon, hogy Darkscape üres, stb. Még a Vanilla Stasheket se hozták vissza a Call of Pripyat pályáin. úgy hogy van itt mit bevárni sajna.
Egyébként kicsit olyan ez a Call of Chernobyl dolog, hogy egyes mapok érdekesen vannak betáplálva a játékba, vagy a modderek nem használnak ki más pályákat, mert pl.: Cordon-Dark Valley - Garbage - Agropom - Army Warehouses - Rostok - Red Forest - Yantar - Wild Territory - Great Swamp - Pripyat Outskirts - ezeken a mapokon van leginkább Stash, a többin éppen hogyan, de Darkscape-en és Chernobyl NPP-n noku, semmi.
Call of Misery: Ha tényleg azt akarom, hogy valósághűen legyen részem a Zónában, akkor nem ezt a modot telepítem fel, hanem elmegyek katonának. A Misery nem az én stílusom valamiért. De nem is érdekel.
-
shield
Topikgazda
Ha jól emlékszem, én az 1.2.22-es verziót kezdtem el. Azt hiszem Kordonon bóklásztam csak. Ehhez készített op.erik fordítást. Emlékeim szerint volt élet a területen.
Lehet hogy kellene még várnod másik patch-re.Nem tudom mi lehet op.erik-kel, április eleje óta nem jelentkezett. Pedig hamar elkészült egy-egy fordítással.
-
Riot Gin
aktív tag
DoctorXDesolation1.2 segít a problémádon.
A másik meg lehet hogy rosszul raktad be azt amit beraktál a játékba, mert nekem is voltak ilyen érdekes dolgaim, ami amiatt volt, mert a cuccokat nem elég precízen raktam be a játékba. Zaton-Jupiter-Darkscape: ez a három mapon tutira nem találsz nagy intenzitást és életet, és mivel még a játékot fejlesztik, és pláne, mivel a múltban volt olyan hogy 1 nap 2 update, ne csodálkozz hogy crash itt és crash ott.
Azért, amikor a Yantarban a zombi támatásoknál kifagy a játék 30 perc alatt 20x az megfizettethetetlen. Meglepő módon, az nem húzott fel, de a mod használatok miatt ezt betudtam.
-
Balathruin
veterán
-
Riot Gin
aktív tag
Jupiteren tuti van stash, de Zatonban nem tudom. Egy biztos, hogy a monolitosokon ne csodálkozz, mert Zatonból lehet menni egyből az erőműhöz. A másik meg az , hogy Zaton mellett Ott van Darkscape is , ahová a büdös életben nincs és nem is lesz stash elrejtve, maximum küldetés lesz ami oda szól. Nem mintha egy hű de jó pálya rész lenne a Darkscape, csak feltűnt.
Zatonról meg annyit kérlek, hogy az is majdnem Darkscape lett, úgy hogy én speciel örülök hogy annyi, amennyi van rajta, az rajta van.
-
Riot Gin
aktív tag
DoctorXDynamicFactionRelations: Annyira nem rossz, csak arra ügyelj, hogy az egyensúly megmaradjon. Egyébként igaz, hogy elég masszívan megkavarja a dolgokat. Kezd el Freedomosként irtani a Duty-t és a Lonerek az ellenségeid lesznek.... F*CK LOGIC!
Én Arsenal Overhaul fegyver csomaggal nyomtam, abban minden rendben volt, STCOP-ban sem tapasztaltam mást, csak annyit egyébként, hogy a banditák csodálatos bőrdzsekijükkel nem nehéz irtani őket. A puska kaliberű fegyvereknél előfordul az egyensúly felborulása. ( NEM , Kalashnikov meg barátai nem tartoznak oda, nem vagyok hajlandó fegyver történeti előadást tartani, az internet kiszolgál mindenkit ha nem érti valaki a PUSKA KALIBERŰ fegyverek címszót). Például garantálom hogy a játék átmegy Easy modba ahogy szerzel egy SCAR-H meg ilyesmi játékszereket. Lehet hogy nehezebbek, mint a Köztes Lőszerű Roham fegyverek, de pikk-pakk kikapsz vele minden emberkét, de a lőszer ritkább hozzá és drágább is.
Amúgy Monolitos barátaink a kedvenceim: Puska kaliberek és a speckó ruszki 9x39mm-es fegyverekből fejlövésből elég nekik 1. De az alatt felejts el mindent, mert van olyan hogy 2-3-4 lövés és akkor csuklik össze ha darálod a fejét.
Ami igazából zavar még egy kicsit az Outfit Addonban, hogy basszus, tök kevés az a fajta páncél, amihez kell sityak. Például anno egy SGM modban volt egy két jó ruha, de nyilván azokból importálni elég érdekes dolog, mert optimalizálatlanok, azt pedig már megtapasztaltam, hogy az optimalizálás nem 5 perc egy ruha illetve fegyver esetében sem.
-
' Tzs ,
senior tag
Fogalmam sincs... Itt a link feltöltöttem mindent, hátha, te jobban érted, hogy mi történik: [CS - Változás ideje 3.0 logs/saves]
Jó lenne rájönni, az egyik kedvenc sztorim lenne, de elakadtam benne és nem lehet tovább menni a pályaváltások problémája miatt. -
Riot Gin
aktív tag
Nos, Jelenlegi verziószám 1.4.10, de már leszedték a moddb-ről, úgy hogy jön a következő verzió.
Egyébként igen, játszható már a játék, bár mivel Call of pripyat modja, így az alapjáték fegyverei nem nagy durranások.Ez a 1.4.10 kb 2-3 hétig volt, előtte folyamatos update maraton volt, 1 nap volt úgy hogy 2 patch is jött. Az addonok optimalizálása és kompatibilitásai emiatt nem voltak megbízhatóak, amíg ment az update maraton.
A fentieket mind a Moddb oldalán fent lévő dolgokról állapítottam meg, fontos azonban tudni, hogy az orosz ap-pro.ru-n egész komoly kis kiegészítők is készülnek már: például Call of Misery mod néven a Misery modot portolják a Call of Chernobylra rá. Sőt mitöbb, az orosz oldal pár apróbb és jobb dolgokban is kiemelkedik, például hogy az oroszok már csináltak a játékhoz Optimized Textures-t a játékhoz. Magam már kipróbáltam, és működik a dolog. DX10-ben nyomom már emiatt is.
Fegyver modok területén egyre jobban finomulnak a dolgok és forranak ki, vannak kisebb hibák még (pl.: a virtuális célkereszt még akkor is bent marad, mikor te éppen a fegyver nyílt irányzékaival célzol - ). De a legsúlyosabb az amikor egy fegyverre ráteszed a távcsövet ás hangtompítót , és mikor ráteszed a gránátvetőt, és használni is szeretnéd - nincs irányzéka. Vagy konkrétan a hangtompító vagy a távcső annyira bezavar, hogy nem igen tudsz az előbb felsoroltaktól célozni a gránát vetővel. Egyebek mellett jók. Én az STCOP és az Arsenal Overhaul fegyver modokat nyomom. Az előbb leírt fegyver csomag tapasztalatok ezekből vannak. OWR nem izgat, de kár, hogy mondjuk Shocker Weapon Mod nincs még portolva a Call Of Chernobyl-hez.
Remélem hasznos volt számomra a hsz-om.
Az orosz ap-pro oldali link ( google chrome oldal fordító Oroszról angolra / magyarra sokat segít!):
OROSZ OLDAL!Annyival számolj, hogy memória használatban a 4 giga nem lesz elég, mert nálam 12 giga ramnál mindig kifagy a Truck Cemetery.
GOOD LUCK, STALKER!
-
Sensut
őstag
Én elindítottam, de már nem emlékszem az eredetire, hogy mi lenne a különbség köztük. Viszont furcsa SOC és COP Complete betöltő képernyők jelennek induláskor, ami nem tudom mire utal
Azonban pont úgy jártam ezzel is, mint az Enot verzióval: az első küldetés, amikor támogatni kell a sztalkereket, hogy elfoglalják a falut - behalt. Kinyírtuk a banditákat, a főnök túl is élte, de a feladat nem teljesült, ott villog a sárga karika a falu közepén. Valami ilyesmi történt nálam az Enottal is, az eredeti sima viszont ment egyből tovább rendesen. Aztán meg ott ragadt fent a "fejlövést szereztél" eredményjelző is, nem akar eltűnni. Az eredeti SGM 2.2 magyarítás megy vele, de hiányos, mert az egyik sztalkernél lehet árut cserélni is, ami nincs az eredti SGM 2.2-ben, ezért krix-krax. De van hozza direkt angolosítás, ami az eredeti SGM 2.2 Lost Soulos módosítása. Majd egyszer újra próbálom a feladatot, talán csak én néztem el valamit, de szerintem nincs mit elnézni. Lehet, hogy az Enot lett ebből, vagy ez lett az Enot-ból? Csak mert ez a hiba nálam tipikus Enot.
-
Sensut
őstag
Kösz. Valamit valóban javít, viszont így is a távoli látómezőkön erősen laggol a játék. Nem úgy, mint ahogy a COP szokott szakadozni, itt inkább a FPS esik le drasztikusan. Máshol, zárt helyeken jobban fut mint az eredeti COP. Tudja a fene, szerintem a távoli animációk zavarják a FPS-t. De játszható, csak azt nem értem miért jó, ha kiveszik a célkeresztet. Itt nincs. A beállításokban bármikor ki lehet kapcsolni aki akarja, miért kell teljesen letiltani, nem értem. Nem tudom ki a barát és ki az ellenség csak amikor már félig szétlőttek.
-
mert_csokis
senior tag
A listát csak a weapon mod miatt linkeltem, hátha ismeri és használta valaki.
Nyilván erősen szubjektív, hogy ki mit tart jónak.
Személy szerint én úgy szeretnék játszani a játékkal, ahogy a fejlesztők elképzelték.
De ahogy nézegettem, elég divatosak lettek a gigányi méretű modszörnyek.
Több száz kilós hátizsákkal (baromi reális), nem is tudom milyen "űrruhával", zsákszámnyi új fegyverrel, amiket valszeg idő sincs kipróbálni.
Teljesen eltorzított, giccses grafikával, ami persze az erősebb gépeket is hazavágja. Az egész játék egyensúlya felborul, stb.
A kevesebb sokszor több szerintem. Az ok, hogy lelkes rajongók a valódi bugokat, hibákat orvosolják, netán próbálják optimalizálni a játékot.
Mindegy...
A weapon mod témához akkor nem tudsz hozzászólni? A fejlövés jogos, de a harc hevében ez nem mindig kivitelezhető, és alapvetően gáz a sebzésrendszer.
Egy nyavalyás kutyára ne kelljen már egy teljes pisztolytárat kilőni, ahogy egy lövés a sörétes puskából is elég kellene hogy legyen közvetlen közelről, hogy a barna vászoninges ürge megfeküdjön. -
shield
Topikgazda
Úgy néz ki, hogy megoldódott a VS_send_news.script rejtélye. SaGa59-nek működik és már nekem is.
SaGa le is fordította, csak hát angolból készült a fordítás, ami sok félre fordítást tartalmaz és így a magyar is . Ezért majd oroszból kell kijavítani, ez mellett még a megszokott kifejezéseinkkel még lehet dobni rajta
Kordonon nyomutam vele a Hubai féle Sniperrel, jöttek rendesen az üzenetek, de nem vágott ki.
A másik Sniperrel nyomulok, így most oda is befogom berakni, ott hosszabb ideig tudom tesztelni. -
rétisün
veterán
ide feltettem még régebben mind a 3-at.
(#26365) SaGa59: én oda oldalról, a kerítésen szoktam beugrani, igaz kicsit meg kell növelni hozzá az actor-ltx-ben a jump_speed értékét.
-
SaGa59
őstag
OK, ha kész leszek a "Halál ellen" fordítással (illetve asszem kész nem leszek vele teljesen, csak a feladatok, párbeszédek, tárgyak nevei, tulajdonságai, üzenetek, lesznek kész, azt hiszem a "töltelék" szövegek maradnak oroszok, vagy nagyon sokat kell még rá várni... A fegyverek története, a relikviák leírása és hasonlók) és nem felejtem el, belekukkantok, hátha...
-
SaGa59
őstag
Próbáld meg a fordítást "távirati stílusra" venni. Ne legyenek ragozva a szavak. Ha jól láttam, van valami szerkezete az üzeneteknek
Melyik csoport (banditák, szabadúszók, Szolgálat...) egy név.
Esemény (meghalt valaki), ilyenkor benne van, hogy hol (Mocsár, Halászfalu, közelében, északra, stb...) lelőtték, megette egy vérszívó, stb...)Nem kell a szavakat ragozni, és vesszőkkel elválasztva kiscit ugyan szagatott, de nem zavaros
Pl:
Szabadság
Gyenyka Ibrahimov
Látott mutáns, Mocsár, Halászfalu, Észak-kelet, vérszívó,Meghalt, lelőtték, egy bandita.
Meghalt, Zaton, Smaragd, anomália, Elektra.
Valahogy így lehet megoldani, mert a ragok egyeztetése sokkal bonyolultabb scriptete igényelne. Angolul pont azért könnyebb, mert nincsenek ragok és az "on" gyakorlatilag mindenfajta helymeghatározásba belefér.
-
shield
Topikgazda
Én is próbálkoztam vele, de ugyanúgy gondom volt vele mint neked. A Braznál működik, de mivel mozaikszavakból rakja össze a híreket, így elég kusza lett sokszor, de azért meglehet érteni a hírt. Végigjátszás után lehetne megcsinálni több száz képmentésből, nagyon nagy munka lenne, ennyit azért nem ér meg. Így is el van túlozva a szavak variálása, meghallottam, észrevettem, észleltem, stb... Ami szerintem a magyarban kicsit már fura és ráadásul oroszból nehéz is jól megcsinálni.
Az SGM-nél próbáltam, apránként fordítani és próbálni, hogy kiszűrjem a hibát, de arra lyukadtam ki, hogy mindegy hogy 20 sor van fordítva vagy az egész,akkor is ugyanúgy crashlet.
Már arra is gondoltam, hogy talán nem mindegy milyen progival nyúlunk bele, vagy elhelyeztek benne valamit, nem tudom miért csinálja.
Santuri biztos tudná rá a választ. -
SaGa59
őstag
A legendáriumban nem egészen így van. Jurij Szemeckij az "Örökkévaló sztalker" A története a Spectrum modban is szerepel (meg még egy másikban is, mint elmesélt sztori), meg abban a könyvben is van rá utalás, amit magyarul is kiadtak.
Szemeckij elérte a Kívánságteljesítőt és örök életet kívánt magának.
A Kívánságteljesítő megadta neki, de a maga kicsavart módján. Szemeckij minden nap meghal, majd éjfélkor feltámad, és folytatja a bolyongást a Zónában. A közelében lévő sztalkerek a halálhírét jó ómennek tartják mert Szemeckij elhasználta az arra a területre jutó aznapi balszerencsét...Van még pár hasonló legenda. Pl Gyimka Suhov, a Fekete Sztalker.
-
-
SaGa59
őstag
Gyakorlatilag az exe headerben kell engedélyezni, hogy a program induláskor 2 GB-nál több RAM-ot kérjen az oprendszertől, mert alapértelmezetten csak ennyit kapna. Ez egy windows specialitás.
Large Address Avare a flag neve, ha jól tudom, és ha nincs ilyen exe-d, akkor a cff explorer nevű programmal lehet átbillenteni.Van pár program, ami ez után nem indul el, mert megváltozik a header és ezt ellenőrzi. Pl a Mount and Blade széria ilyen.
Megjegyzem, egyelőre nálam se megy a enot. A legtovább addig jutott, hogy elindult, de ahogy megjelent a gránátot tartó kéz, azonnal fagyott. Nem dobott ki, lefagyott. Totálisan.
A SeregA-Lu-sos orosz SGM 2.2-ben cseréltem le a gemeadata mappát az enotosra. Majd még megpróbálom a GOG-os angollal is. -
Antonius1978
addikt
En leszedtem valamit a Moddb-rol, es ugy tunik hogy hasznalt amit a leirasban csinalni kellett, ugy tunt, hogy sokkal gyorsabban toltotte vissza a gyorsmentest (igaz a pripjatyi alagutban), es egyaltalan nem szaggat, 1x volt hogy megallt a mozgas egy fel masodpercre.
De ha neked van kulon ilyen exe-d akkor jo lenne azt kulon letolteni. -
miklos3391
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Hálózati / IP kamera
- Medence topik
- A Bosch szerint Európának nem kellene az AI-t a halálba szabályozni
- Formula-1
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Windows 11
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- További aktív témák...
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy S23 , 8/128GB, Kártyafüggetlen
- Macbook White 13" unibody
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H610M I5 12400F 32GB DDR5 512GB SSD X 4060 8GB SPIRIT OF GAMER CLONE 3 Chieftec600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged