-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
Sziasztok. Ha még nem vettétek volna észre, a napokban megjelent végre a Chornobyl Liquidators nevezetű játékocska a Steamen. Ez nem egy lövöldözős akció játék, hanem egy tűzoltó-likvidátor szimuláciuó az atomkatasztrófát követően, viszont előre szólok, hogy a Steam, jó szokásához híven ezt a megjelenést is kicsit elhamarkodta, mert elég bugos a játék, viszont korántsem annyira, hogy ne lenne érdemes kipróbálni. Már csak maguk a helyszínek megérdemelnek egy próbát, mert sorra bejárhatjuk a Zóna jellegzetes helyszíneit közvetlen a katasztrófa után. És remélem a javítások is következnek...
-
Sensut
őstag
Szerintetek rendben van, hogy a Stalker 2-t nem fogják kiadni Oroszországban, mindazok ellenére, amit az orosz modderek tettek ezekért a játékokért - hogy annyi éven keresztűl életben tartották őket a modjaikal? Szerintem ez felháborító
A játékosoknak semmi köze a háborúhoz!
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #37123 üzenetére
Láttam oldalakat ahol megrendelhető Magyarországról a Csernobili Eposz, de azóta meg is feledkeztem róla. Utána fogok nézni alaposabban...
Amúgy ennek a Stalker feliratnak a karakterei is majdnem ugyanazok, mint a játéké például, szerintem a kettő nagyon is összefügg. Egyébként ez valami hotel vagy motel neve lehet a Zóna belépőjénél, ahol megszálltak. A gyerekek pedig iskolabuszra várnakAzt hiszem én értettem félre az angol híradót amikor azt mondta, hogy a létesitmény működik máig is, de nem akkora kapacitással, vagy jelentőséggel(?), fene tudja..., de a lényeg, hogy valójában nem reaktor működik ott, hanem egy villanyhálózat központja. Az viszont már elég gáz ha elfoglalták, bár ezzel kapcsolatosan semmiféle hír nem terjeng azóta se, csak hogy megemelkedett a radioaktivitási szint a környéken, miután a harckocsik és a többi végig vonultak és felverték a port.
-
-
Sensut
őstag
válasz
Csimba Wamba #37116 üzenetére
Én is így tudtam eddig, csak a CNN-t idéztem a tegnapról.
-
Sensut
őstag
válasz
Csimba Wamba #37104 üzenetére
Ez feltehetően azért van, mert az orosz kollegák így szeretik összerakni a modokat. Még az is szerencse, ha van minimapod és célkereszted, mert általában azokat is eltüntetik. Persze lehet valami bug is, de nem valószínű. Nem tudom melyik modról van szó, de sokat tudok ami alaposan meg van herélve. Természetesen vissza lehet állítani őket, de az elég pepecs munka fájlokkal meg szkriptekkel.
Azt is tudni kell, hogy az úgynevezett "összetevők" több kárt szoktak okozni, mint amennyi jót hoznak, úgyhogy bármiféle bugra számítani lehet ha nem a tiszta alap játékot vagy modot játszod. Leggyakoribb bug a CTD, de hiányosságok is előfordulnak gyakran, kimaradt feladatok vagy nem teljesülő feladatok, kimaradó spawnok stb. -
Sensut
őstag
válasz
kekeeci #37078 üzenetére
Találkoztam én is ilyennel, de nem jöttem rá hogy lehet kijavítani. Az a gond, hogy a cucc bele spawnolodik a textúrába. Ha a cog (center of gravity), ami pld a zsák közepe, bekerül a textúra alá, akkor tulajdonképpen "használhatatlanná" válik az illető tárgy, vagyis nem tudsz semmit vele kezdeni. Ez régebben emlékszem egy téli modnál fordult elő gyakran, egy olyan modnál, amit lehetett változtatni télire vagy nyárira. Amikor a télire váltottál, a vizek fölött jég keletkezett és az ilyenek a part közelében mind bekerültek a jég alá, s használhatatlanná váltak
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #37075 üzenetére
Érdekes alak. Emlékszem rá a Singularityben is. Itt ugye a Fotograf mod meséli el az ő történetét a Zónában, tulajdonképpen te vagy benne Semetsky, azaz a fényképész, aki például elsőként térképezi fel a Zónát és kategorizálja a mutánsokat, el is jut az erőműbe, majd a végén... Ezek szerint lehetett volna író is, az még jobban illett volna rá
-
Sensut
őstag
Tudtátok, hogy ő Yuri Semetsky, az első sztalker, aki a legenda szerint elérte a Kívánság Teljesítőt az erőműben és azt kívánta, hogy legyen halhatatlan. Utána többször is halálhíre kelt a PDA hálózaton, de senki se tudta mi lett vele. Aztán egyszer csak abba maradtak ezek a hírek és bejelentkezett maga Yuri. Azóta a PDA hálózaton belül kísért, mint félig ember, félig szellem...
-
Sensut
őstag
A sima SGM 2.2 -höz is volt egy peccs, ami Zatonon kezdődött, kihagyva a mocsári balhét az elején. Benne volt az eredeti csomagban, csak be kellett tenni.
-
Sensut
őstag
válasz
Rony949 #37054 üzenetére
A Discordon beszéltek róla az ukránok, aztán elég sok forrásból igazolták a hírt. Kiszivárgott a stúdióból és több mint biztos, szerintük, csak még nem tették hivatalossá. Mikor jön, akkor jön, csak éppen legyen játszható, mert több szemétért nem szeretnék előre fizetni, hogy aztán pár év múlva legyen valami belőle.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #37026 üzenetére
Ez is valószínű, a PC válság miatt nagyon kezdtek nyomulni a konzolok. Hiába annyira népszerű az UE, én személy szerint, amit tőle látok egy ilyen játékban, nem szeretem és az open world játéknak, ami ezt a motort használja, annak startból egy mínusz pont a részemről. Lehet, hogy technikailag jól működik a fejlesztőknek, de nekem, mint felhasználó, nem tetszik. Ott voltam amikor anno megjelent az Unreal és csodálkoztunk a égen repülő madarakon, addig nem volt olyan és akkor nagyot durrant, de ma már ez nem elég. A nyílt területekben főleg nem egy zászlóvivő, általában ezekben a játékokban a pályák jól le vannak korlátozva és tele vannak töltő zónákkal... lusta és gyakran tele van képhibákkal... jobban bejön nekem pld a Crytek vagy a Creation Engine. Persze fejlesztik egyfolytában, csak épp tudjad követni pénztárcával. Ezért félek a Stalker 2-től.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #37019 üzenetére
Biztos az Atom lehetett, az egy qrvára nehéz felülnézetes szerepjáték. A környezet jó orosz és radioaktív, de baromi nehéz a játék, ezért nem foglalkoztam vele.
A Facebookon valaki feltette egy Stalker csoportba ezt a teljes Stalker 2 cikket beszkennelve a PC Gamer magazinból, de még nem volt időm átböngészni, mert a telefonon túl apró a szöveg és még nem kerültem PC mellé. De átolvasom, hátha kiderül valami újdonság, mert csuda mód, az utolsó 100 méteren motor verziót váltottak U4-ről az új U5-re. Ez lehet jó is nekünk, meg kevésbé jó, mert így elnézve az U5 bemutatóját... hát elég hardverigényesnek tűnik. A kérdés az, hogy miért döntöttek mellette? Azért, mert jobb lesz tőle a játék, vagy azért mert az Epic Games jól lepénzelte a céget hogy promoválják az új csodát, elvégre még egy ekkora kaliberű játék nemigen készül mostanában Unreal motorra és a mai videókártyaválság idején igencsak szükség lehet egy ilyen reklámra. -
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #37017 üzenetére
A Chernobylite egyáltalán nem hasonlít a Stalkerre aki arra számít, az csalódni fog. A Falloutból is inkább a 4-esre üt a bázis épités miatt, de mérföld kövekkel marad el a tartalom szempontjából. Nekem kereken 24 valós órába telt befejezni a Chernobyliteot, a Fallout 4-et viszon 2 év után se, mert még mindig fedezek fel benne rejtett újdonságokat, ahányszor csak elindítom. A Metro széria..., nos egyezünk meg, azon kívül hogy orosz, semmiben sem hasonlítható a Stalkerekhez, vagy a Falloutokhoz. Én inkább a Doommal hoznám rokonságba, csak egy halvány történettel megfejelve ami tulajdonképpen a játék erőssége is egyben. Ennyi. Egy egyszer játszandó játék, ami első játszásra kimaxolja magát. Viszont a Chernobylite motorja nagyon közel jár a Stalker 2 motorjához úgyhogy lehet vele tesztelgetni a vasat.
-
Sensut
őstag
válasz
shield #37002 üzenetére
Ne tegyek fel egyelőre modokat a Skyrim Anniversary Editionre, mert nem kompatibilisek és (állítólag) újra fogják optimizálni őket. Legalábbis ez az elv. A magyarítás csak részben működik, mert az új kiadásba, hivatalosan, bele pakoltak némi extrát (pld. halászat meg hátizsák...) és ezek leírása angol marad. Amúgy nem okoz gondot a magyarítás, ha a játék frissítését is felteszitek. Talán a magyarítást is hozzá fogják igazítani, de hogy mikor...
Én épp a Dying Light Platinum Editiont nyomatom éppen - ilyen fasza játékot már nem nagyon adnak ki manapság. Várom ennek a második részét... -
Sensut
őstag
válasz
shield #36947 üzenetére
Sajnos jelenleg nincs időm nagyon vele játszani, csak két küldetésen vagyok túl az elején, de hamarosan helyére áll az élet és akkor belehúzok.
Más:
Az este megnéztem ezt az új, orosz Chernobyl filmet, amiről folyton azt hajtogatják, hogy az oroszok replikája az HBO-s Chernobyl sorozatra, mert az nekik nem nagyon tetszett. Nos, bizton állíthatom, hogy ez marhaság, és aki látta ezt a filmet, azt már tudja hogy ez így van. Egyáltalán semmi utalás nincs a filmben olyasmire, még csak nem is keresztezik a történetek egymást sehol. Ez egy teljesen más, inkább családi dráma azokról a tűzoltókról, akik azt a bizonyos hőstettet véghez vittek, és ez a sorozatban is pontosan így volt előadva, csak más szemszögből. Míg az HBO a katasztrófa politikai oldalát boncolgatta, ez kimondottan a tűzoltók hőstettére összpontosít, és aki ebben mást lát, az még mindig a hideg háborúban él. Mindenképpen ajánlott a film, mert látványos is és vannak benne fontos részletek is, amit talán csak az oroszok tudtak eddig. Ehhez hasonló, ám sokkal kisebb költségvetésű adaptáció volt az ukrán Motylki. A film a Netflixen érhető el, én eredeti orosz hanggal és magyar felirattal néztem meg - szerintem így az igazi. Ne hagyjátok ki! -
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #36941 üzenetére
Nem kéri a high-end konfigot ugyan, de eléggé leterheli a vasat. Egy FX 8350 4GHz - 12 GB RAM - GF 1050TI 4GB konfigon futtatom jelenleg (még mindig ez a kedvenc játékgépem) és minden ultrán megy, viszont hallom amint keményen pörgeti a műszert. Ezt legegyszerűbben úgy tudom szemléltetni, hogy amíg pld. a Stalker - Anomaly alatt, full beállításokon a videókártya 2 ventilátora alig mozdul meg, a Chernobylitnél fullban pörög mind a kettő és a proci hűtő sem lustálkodik. Méréseket nem végeztem, nem szokásom amíg minden rendben van
És még néhány szó a legfrisseb tapasztalataim alapján a Chernobyliteről. Ez egy bázisépítő, lopakodós szerepjáték, édes testvére a Fallout 4-nek, azon belül pedig a bázisépítős részének. Tehát aki szereti a FO4-et, az simán bevállalhatja ezt is, bár itt a hangulat abszolúte szomorú, amolyan gótikus hangvételű, épp olyan komor, amilyen Csernobilhoz illik. Kezdetben egy bázist kell felfejlesztened a társaid igényeinek a kielégítésére, miközben egy erőmű-rohamra is készülnöd kell. Addig viszont naponta vannak küldetések a Zónában, melyek közül mindig egyet elvállalhatsz te, a többit pedig kioszthatod a társaidnak tetszés szerint. Gondoskodnotok kell élelemről, gyógyszerekről, lőszerről stb. és ezeket a küldetések alatt gyűjthetitek be. Hogy aztán tovább mi lesz, még nem tudom, de idáig a dolog guberálásról szól a leginkább. Vannak kereskedők is szanaszét, meg más NPC-k, akik akár mellékküldetéseket is adhatnak és te döntesz mindig, hogy mit teszel és mit vállalsz be. A combat rész inkább lopakodásban merül ki, mert így észrevétlenül iktathatod ki az ellenfeleket és ez jól is működik. Tűzharc nem igazán szükséges (legalábbis itt az elején), jobb ha okosan dolgozol. -
Sensut
őstag
Itt van egy másik játék, az ATOM, amit már nézegetek egy ideje, csak folyton javították és javították, amíg most kijött belőle egy végleges-szerű verzió. Ez egy felülnézetű túlélő RPG és jónak tűnik, már csak a neve után is. Természetesen az oroszoknál játszódik az egész. Annyira aprólékos, hogy a jelenetek párbeszédei alatt leírja azt is, amit éppen a szereplők éreznek, vagy amit éppen az arcuk kifejez
Sajnos ez csak angolul elérhető, de hátha lesz magyarítása is. Csak 14,99 a Steamen.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
shield #36934 üzenetére
Elindítottam a Chernobylite sztori módját, az előrendeltben már mászkáltam egy csomót a free pályákon. Grafikailag semmit sem változott, szép a játék és ami jó, hogy tartalmazza most már a magyar feliratot is. Simán felismerte az előrendelt verzió mentéseit és beállításait, semmit sem kellett újra kalibrálnom. Kicsit komplexnek tűnik a játékmenet és nem egy egyszerű FPS-ről van szó, annyit már kivettem az elején. A mentési rendszer is kicsit komplikált, nem egy Stalker típusú játék, de attól még lehet jó. Majd később tovább folytatom...
-
Sensut
őstag
Jön a Stalker 2, kell az alapanyag
-
Sensut
őstag
SPATIAL ANOMALY 4.1 final
A téranomáliában csapdába esett sztalkerek története végre elérte a végső fejlesztési stádiumát és a final verzió elérhető tökéletes angol fordítással. A zsoldos Beast története nem új, már írtam volt róla régebb itt, de akkor még open beta volt a játék besorolása és az angol szövegek is alig voltak érthetőek benne. Mostanra végre megérettt ez a mod is és bátran neki lehet esni, akár a fordításának is, mert megéri. Ez egy profi COP mod: [link]
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #36880 üzenetére
Hát a skill táblázat szerint nem lesz egy rövid játék ez a Chernobylite, de remélem, hogy több pálya is lesz benne, mert itt csak 5 van a freeplayben egyelőre. A sztorival nem foglalkoztam, tartogatom a végleges verzióra.
Még néhány kép befejezésül, megtaláltam az óriáskereket és az első képen a híres markoló a Vörös Erdőben, ami a valóságban is ott van és állítólag még ma is úgy sugároz, mint az istennyila.
-
Sensut
őstag
válasz
Yutani #36877 üzenetére
Nem Yanov a pályaudvar, hanem a Vörös Erdő széle. A pályák elrendezése nagyjából hasonlít a Stalkeréhez, de pld. Pripjáty több pályából áll és kettőn is láttam távolról az óriáskereket, de egyszer sem jutottam el oda, mert mindenfelé bozót és akadályok vannak, na meg sugárzás, mellesleg a kerék sem ott van a színház közelében, mint a Stalkerben, hanem valahol messzebb a kikötő régiójában. Szerintem itt a valós térkép szerint modellezték le a helységeket ellenben a Stalkerrel, ahol sok objektum össze van tömörítve egy helyre. Pld. van egy olyan pálya hogy Moskow Eye, ami a Duga régiója, de ez az antenna komplexum szinte minden pályáról látszik, akkora. Kíváncsi leszek a teljes játékra, mert a hangulata - már mint a zene és az ambient - nagyon ütős. Szellemeket is láttam, mutánsokat is és anomáliákat is... Egy dolog nem tetszett - ki van véve, illetve nincs benne a célkereszt, hagyományos orosz módra
. Remélem a teljes verzióban benne lesz.
-
Sensut
őstag
Kipróbáltam a Chernobylite legfrissebb early access verzióját és készítettem néhány képet a játékról, amiket felteszek ide csak úgy ízelítőnek. A játék inkább hasonlít egy Crysisra, mint a Stalkerre. A pályák szépek, de szűkek, mivel Unreal motor hajtja, és az sosem volt a nagy területek bajnoka. Valami hasonlóra lehet számítani a Stalker 2 kapcsán is, gondolom. Mindenfelé dzsungel honol és ettől olyan érzésem volt, mintha ez az egész beerdősödés a Stalker megjelenése óta eltelt időt mutatná a pályákon
A történetbe nem mentem bele, csak freeplayben barangoltam egy keveset, hogy ne lőjem le a poént a végleges játékról, ami állítólag július tájékán lesz elérhető. És akkor a képek Pripjátyról, Kopacsiról, a Vörös Erdőről, a Dugáról...
-
Sensut
őstag
Fasza játékocska lesz ez: Chernobyl Liquidators Simulator Fel lehet iratkozni béta tesztre a Steamen...
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #36806 üzenetére
Természetesen benne van a Mocsár is, az összes létező Stalker pályát tartalmazza az Anomaly, mivel az alapja a Call Of Chernobyl. Talán 2 pálya hiányzik a Stalker történelméből: a Barlang (ezért nem is kár), és a Suttogások Völgyéből a pálya. Viszont kimondottan a COC-hoz készítettek egy vadonatúj roncstemetőt is a meglévő mellé, ami lényegében a valós roncstemető a több száz járművel és nem a klasszikus Szeméttdomb. A COC-t nem fejlesztik már tovább egy jó ideje, az Anomaly vette át a helyét és már számottevő a különbség a kettő közt (már csak a 64 bites motortt tekintve is). Egy halvány fő történetet is adtak a játéknak, viszont az igazi ereje az alkalmi küldetésekben van és annál tovább pedig a klánok közti kapcsolatokban rejlik. A játék indításakor szabadon kiválszthatod melyik klán tagja leszel és a szerint viszed a játékot. Minden klánnál mások a kapcsolatok és ezért nagyon okosan kell kijátszanod sokszor a kártyáidat ahhoz, hogy ne te legyél a végén az első számú közellenség. Én a Clear Sky-t preferálom mert mivel ők semlegesek a Zónában, nekik van a legkevesebb ellenségük, szám szerint 2: a banditák és a Monolit. Velük tartva szerintem a legtöbb küldetéshez jutsz a játék során, mert mindegyik szövetséges vagy baráti klán ad megbízásokat amikor felkeresed őket. Viszont ügyeskedned kell, hogy ezzel ne haragíts magadra más szövetségeseket amikor épp egy ellenük szóló feladatot kapsz. Ez olyasmi, mint az alap SOC-ban amikor a Raktáraknál a Kötelességiek a Szabadságosok ellen úszítottak, vagy fordítva. Ott nem volt sok választásod, de szerencsére a Kötelességiek szakadárok voltak és ha Lukash mellett voksoltál, akkor a Bárnál nem orrolt meg rád az egész Kötelességi klán, bár nekem egyszer ez is sikerült valami hiba folytán (a Stalkersoupban viszont ezt a részt szépen korrigálták azzal, hogy ha lopakodva dolgoztál, ki tudtad úgy játszani mindkét felet, hogy azok egymást elintézték és te semleges maradtál a végén)
Amikor az Anomalyt indítod és bandát választasz, mindegyik egy más helyszínről startol:
Loner - Cordon falu
Freedom - Raktárak bázis
Duty - Bár
Bandita - Sötét Völgy
Katonaság - Agroprom
Clear Sky - Mocsár bázis
Tudós - Yantar
Monolit - Pripiat kultúrotthon
Zsoldos - Dead City tornateremMég nem tudom mik a változások ebben a verzióban, de állítólag sok van benne és sok a meglepetés is...
-
Sensut
őstag
Megjelent a
S.T.A.L.K.E.R. - ANOMALY 1.5.0 RC 22
ami repackot is kapott (csak telepíted és játszol).torrent: [link]
-
Sensut
őstag
válasz
grizlisandor #36784 üzenetére
A Metro és a Stalker csak annyiban hasonlít egymásra, hogy mindkettő a túlélésről szól és orosz területeken játszódnak. A Metro egy csőjáték, inkább a Doomra hasonlít a sok szörny miatt, s bár az utolsó Metroba ígértek nyílt világú pályákat is, nem sok valúsult meg belőle. Személy szerint én nem vagyok oda a Metroért, egyszer végigvittem az összeset és nem motivált bennük semmi, hogy még egyszer végigjátszam, ellenben a Stalkerekkel, amiket számtalanszor vittem már végig és még mindig szívesen nekifognék bármelyik résznek. Ha Stalker szintű nyílt világogat szeretnél, akkor ott van a Skyrim és elődei, a Falloutok, a The Withcher III, The Outer Worlds... de gondolom ezeken már mindenki túlesett
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #36636 üzenetére
Értem, csak nekem nincs orosz verziójú játékom, csak angol. De utána nézek...
A kérdés itt az volt, hogy mi a különbség a két verzió között, ami miatt egyes orosz modok csak az orosz verziójú játékokon hajlandóak futni? A nyelvi fájlokon kívül van még valami, ami miatt a .dll hibát dobja. Mi lehet az a különbség? -
Sensut
őstag
válasz
shield #36634 üzenetére
Én ezt értem, de akkor miért nem indulnak az orosz modok az angol játékkal - lásd fentebb? Nekem nem a nyelvvel van gond, hanem az alapjáték verziójával vs. mod. Annyi nem elég szerintem, hogy csak nyelvet cserélsz az angol játékban és kész, már indul is az orosz mod rajta.
-
Sensut
őstag
válasz
kekeeci #36631 üzenetére
A fegyverek jól néznek ki, de ezek szerint kihúzhatjuk ezt is a listáról egyelőre. Kösz az infót, ha nem kérne orosz játékot, talán így is kipróbálnám, de nem kutakodom. Amúgy próbáltam a SOC-ban rájönni mi a különbség az orosz és az angol verziók között a nyelv és a karakterkészleten kívül, és hogy miért nem indulnak el egyes modok, de nem jöttem rá. Valami még van, de hogy mi?...
-
Sensut
őstag
válasz
M@trixfan #36621 üzenetére
Nincs láz, mert még mindenki kételkedik a második rész megjelenésében
Az a néhány képsor, amit megszellőztettek, nem bizonyít semmit, amiért kétségbe kellene esni. A fejlesztők örömre egyáltalán semmi okot nem adtak eddig, mintha államtitkon ülnének, de azért reménykedünk. Viszont ha nincs miről beszélni, akkor minek a topik? A találgatásoknak nem sok értelme van. Mellesleg az ilyen hosszan kitolt folytatások csak nagyon ritkán érnek célba, mindig valami reboot sül ki belőlük (Thief, Duke Nukem Forever...), de reméljük a legjobbakat. Az Unreal Engine nem túl igényes, elég széles a konfigurációs skálája, ezért nem kell konzolt venni. Mellesleg ha szép játékokra utazol, a PC a legjobb választás, a konzolok sose fogják elérni a PC-s grafikát.
-
Sensut
őstag
válasz
shield #36530 üzenetére
Abszolúte. Kicsit megorroltam a klasszikus Return Of Scar SOC modra, amivel éppen háburúztam, mert egy adott ponton elkezdett kidobálni a játék, SOC szokás szerint. De amikor kipróbáltam ezt az unalmat, úgy menekűltem vissza ROS-ba, mint amikor az ember kitör a szaunából a friss levegőre. Most már nem étdekel, hogy crashel néha. Azóta nem is dobott ki még
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #36527 üzenetére
Tettem egy kört a Call Of The Zone nevű, modnak nevezett COC klónban, és sajnálattal konstatálom, hogy ez semmiben sem különb az alap COC-tól kivéve, hogy betettek holmi mellékfeladatokat. Ha valaki a COC-ban gondolkodna, akkor inkább az Anomaly a jobb választás még mindig. Szóval röviden, a játékot kezded csóróként egy tréning szvetterben s egy szál gatyában, munkás sipkában és egy 50 kilós zsákkal, amit én gyorsan felnyomtam 450 kilóra, mert egy zsebtáskával nem vagyok hajlandó nekivágni a nagy Zónának. El is küldenek amolyan orosz módra egy rossz pisztollyal, hogy nyírjál ki van 10 banditát s közben Szidorovics ott ül a babérjain várva, hogy leszállíts neki némi szajrét amivel átverhet, mert annyi pénzed sincs, hogy kenyeret vegyél nála.
Aztán nyomban bedobnak Agroprom alá - vajon miért -, hogy keress meg valami FONTOS dokumentumokat. Nos mondom elnyargalok oda, háta ez lesz a nagy történet kezdete, mert a környéken tényleg nincs mit csinálni. Láss csodát, Agroprom is tök üres. Csak néhány kulcsszereplő bámészkodik tétlenül a katonai bázison és nem érti, hogy mért vagyunk ellenségek amikor nem is tudjuk egymást kinyírni. Hiába lövöm, egyesek nem halnak meg, így ha nem bántanak, én se bántom őket.Aztán csak előkerül egy haragos közkatona valahonnan a semmiből a hátam mögött és rámlő... lett egy újabb AK-m és néhány töltényem. Szanaszét az asztalokon a megszokott Vodka és energiaital, ugyanott, ugyanannyi mint az eddig összes modban.
Az alagsorba a tulajdonképpeni kijáraton megyek le és ez meg is lepi kicsit az ott lapuló kék sapkásokat, mert ők a másik irányból vártak és akik ugyanott, ugyanannyian vannak, mint az eddigi összes modban. Már szinte becsukott szemmel daráltam le őket, s gyűjtöttem be a jelvényeiket, hátha valaki majd megveszi. Kitárazom a fegyvereiket, csak minden tizedikben van golyó. Sosem értettem miért épp akkor fogynak ki a lőszerből, amikor lelövőm őket. Közben megéhezek, bekapok egy rúd szalámit, bekötöm a sebeimet és eredek a dokuk nyomába.
A katakombában loholnak a vérszívók, ugyanott, ugyanannyian, mint az eddigi összes modban. Egyből Strelok rejtekhelyére megyek, mert mindenki oda rejti el a dolgait, de lám a hely üres. Csak a megszokott sztalker dzseki és a lőszeres dobozott ugyanott, ugyanannyian, mint... Micsoda kreativitás! Akkor vajon még hova lehet eldugni ezt azt? Aztán tovább a folyosókon jön egy tűz kísértet, ami már újdonságnak számít itt az Agroprom Undergroundban, majd még több épp azért, mert újdonság, majd a bajt egy újabb ideges vérszívó tetézi hátulról. Közben elfogy a nagy kaliber, csak néhány pisztoly golyó maradt.. most mit csinálsz loner? Még egy kísértet látok de többen is vannak az nem kétes. Lopakodnom kell tovább, de a dokuk sehol. Már már kezdtem azt hinni, hogy végre valami változott a történetben, amikor eszembe jut, hogy a COC-ban vannak még további alsó szintek is, ami az alapjátékban nincs és tuti, hogy ott lesz a cucc, mégpedig pontosan ott, ahol eddig minden más modban. A szokásos irányító, sznorkok lent ugyanott, ugyanannyian, mint..., repülnek a hordók, száguldanak a kísértetek... A cucc ott van szem előtt, még a vak is látja és amikor felveszem azt kapom, hogy menjek vissza a jutalomért.Nos, ekkor végképp meggyőződhettem, hogy ez a mod is csak egy nagy átverés és a kiadós sztori ezúttal is elmarad. Visszafele a rendes lejáraton megyek. A banditák ugyanott, ugyanannyian, mint... 100 kilónyi rozsdás puskával hagyom el a helyet, hátha megveszi majd valaki, de számomra ez a játék vége.
Ember, amíg csak ennyivel tudsz előállni 2020-ban, addig nem vedd ki a minimapot a játékból, amit gyárilag beépítettek!
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #36519 üzenetére
Köszi az infót (Call Of The Zone). Letöltöttem (jó darab), elindítottam s a tököm van tele ezekkel a modokkal melyikekből eleve kiszedik a minimapot. Gondolom tovább is meg van herélve keményen, egyelőre fájlalom, hogy nincs a menüben semmiféle hang és az egészet az ürge úgy bezippelte, ahogy az ő gépén volt. Most azzal kezdem, hogy megkeresem a minimapot, mert a nélkül neki se indulok semminek. Amúgy ez is egy (újabb) COC klónnak látszik, még az indító COC logot se vették ki. Lássuk mi kerekedik ki belőle...
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #36472 üzenetére
A GOG és a Steam csak a legújabb digitális verziók és a lemezes verziókat hivatottak helyettesíteni manapság, nem kell frissíteni őket. Nem is tudom ha még lehet kapni lemezes verziókat. Amikor anno én megvettem volt a játékokat sorra a legelső verziókkal, akkor még nem volt se Steam, se GOG és folyamatosan kellett frissíteni őket, ezért van annyi exe verzió is
A lemezes verzió az eredetiségét azzal követeli, hogy kéri az eredeti lemezt, vagy nem indul el. A Steam-esnek is megvan a saját védelme, mert csak úgy nem indul el bárkinél a játék. A GOG-ost nem ismerem, de szerintem ott is igazolni kell az eredetiséget valami módon. Viszont ezekkel az exe-kkel semmiféle igazolás nélkül, bárkinél simán elindulnak a játékok, és ez nem igazán "hivatalos" megoldás, mint inkább a kalózkodáshoz áll közelebb. A Serega féle csomagok szintén nem hivatalosak éppen azért, mert az eredeti játékot feltörve adják tovább mindenkinek. Ez olyan, mintha a torrentekről ingyen leszednéd a feltört játékot és azt használnád. A moddolás kódexében nem szerepel ilyesmi, hanem minden felhasználónak rendelkeznie kell az eredeti játékkal, amit az ingyenes moddal bővíthet. Most legutóbb a Road To The North mod hozott egy olyan újítást, hogy bár tartalmazza az alapjátékot is, de igazolnod kell, hogy te is rendelkezel egy eredeti verzióval, amit ellenőriz, vagy nem megy. Ez már így tiszta sor. De szerintem ezt mindenki tudja.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz
dodopek #36464 üzenetére
Nagy csodát nem kell várni ezektől a javításoktól, ezek inkább a textúrák meg az ilyen erőforrások kezelésében segítenek valamelyest, a laggolások pld megmaradnak. Sőt, a crashek se tűnnek el teljesen. Ezek nem 64 bitre emelt exek, csak kicsit bővítettek a 32 bites fájlokban a RAM szélességén. És nem is új cuccok, elég rég bukkantam rájuk épp ebben a topikban valahol.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #36450 üzenetére
Nálam működött a mentés miután leszedtem a téli packot. Én is beszívtam volt a zsákokkal egyből
Tzs: nem foglalkoztam többet a Miseryvel (ha erre gondoltál). Illetve feltettem volt, szép tényleg, de baromira nehéz s azt nem szeretem már csak a sok, lassú visszatöltés miatt, mert azt én se hiszem el, hogy valaki visszatöltések nélkül ezt végigviszi. Hogy mit élveznek benne, nem tudom, de ez a mod tényleg el van túlozva nehézségi szintek terén. A kezdő szint benne annyi, mint legalább a ST2 3x
-
Sensut
őstag
válasz
janinitez45 #36419 üzenetére
Még most sem értem mi a probléma, ezeket nagyrészt az actor.ltx-ben kell átírni, viszont volt valami kavarodás ott a fájlokkal. A magyarítás tartalmazott egy módosított actor.ltx-et és ha a magyarítást utólag tetted fel, akkor az felülírta az eredeti actor.ltx-et, így annullálta tulajdonképpen a te módosításaidat. Szóval a helyes sorrend:
1. mod telepít,
2. javítások telepít (ha van),
3. magyarítás telepít és
4. legutoljára az actor.ltx módosítás a gamedata/config mappában.
Így működnie kell.
Az effectors.ltx-et az eredeti COP-ból kell kicsomagolni, mert a mod nem tartalmazza ezt a fájlt. A hud curzort pedig a system.ltx-ben lehet módosítani.
Remélem ez segít... -
Sensut
őstag
válasz
janinitez45 #36416 üzenetére
Nem tudom milyen tippekről van szó, ha tudnád kicsit bővebben...
-
Sensut
őstag
válasz
Milos136 #36414 üzenetére
A mentésre ráduplázok, itt van egy hivatalos addon, amit bemásolva a modba a játék egyből Zatonon startol mint az alap COP, kikerülve Cordont és a Mocsarat az elején. Ezt nem sokára a mod elkészülte után tették közzé, mivel a Mocsár így indulásból a nulláról nagyon nehéz feladat és sokaknak gondot okozott átjutni rajta. Nekem nem, én élveztem, habár jó pár tucatszor újratöltöttem a játékot amíg átvergődtem Zatonra
Ja, ez nem mentés, ez egy peccs! A játék a nulláról indul Zatonon.
-
Sensut
őstag
válasz
sklopp #36403 üzenetére
Erről a polgárról van szó, a neve "Seme", beszélned kell vele egy adott ponton. Alapjáraton a játékban egy távcsővel kémleli a környéket és nem áll szóba. A képen már javítva van az állapota és dumaképes.
De csak bizonyos körülmények között okoz bajt, ha úgy játszod ki a kártyádat az összeesküvésben. Valószínűleg te másképp alakítottad a helyzetet és azért nem találkoztál vele.
-
Sensut
őstag
válasz
Milos136 #36392 üzenetére
Csak az egyik keresési pont jó, ami a házaknál van. Ott kell kinyírni az árulót. A repülő tetején levőnél nincs semmi, de ha az előzőt megcsináltad, akkor az eltűnik amint odaérsz. Vagy valami ilyesmi, nálam ez alakult ki. Akkora gebaszok vannak néha a feladatsorban, hogy én se tudtam sokszor mi történik.
Detektort adnak később, amikor küldened kell egy üzenetet a torony tetejéről. Azzal az artik is megjelennek. Svarog. De amúgy se a pénznek, se a képződményeknek, se a fejlesztéseknek semmi értelme, mert nincs aki ellen használni. -
Sensut
őstag
Hát, ez a Pain Of The Past tényleg nem nagy durranás. Olyan, mint amit egy amatőr modder unalmában egy vasárnap délután összerak. Se teteje, se feneke. Rövid fuss ide, fuss oda és a vége az tök béna. Mikor azt gondoltam, hogy na végre most beindul valami, egy mondattal lezárják és jönnek a kreditek
. Mellesleg ami van se működik rendesen, a mutánsok sok helyen teljesen leblokkolnak és egy helyben topognak, a feladatok egy alkalommal Jackalnél úgy összekuszálódtak, hogy alig tudtam kibogozni hol is tartunk, pedig tényleg nem bonyolult egy sztori, stb... egy próbát megér, de amúgy felejtős.
-
Sensut
őstag
válasz
Milos136 #36382 üzenetére
Kóboroltam én is egy csomót, végigmentem az egész pályán, aztán egyszer csak jött egy sárga üzenet, hogy azonnal jelentkezzek mert meló van. Nem tudom, hogy mitől függ, de akkor éppen a faluból kivezető úton voltam annál a háznál, ahol a rádión valaki segítséget kér.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #36373 üzenetére
Köszi szépen! Elindítottam, működik. A játék és a frissítés megtalálható a hivatalos orosz oldalon, a Google fordítja az oldalt.
-
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #36371 üzenetére
Az javításlista gugli fordítása oroszból
:
Az 1. javítás listája:
1. Hozzáadott textúra a "Soldier of Fortune" színpadi ruhához.
2. Javítva egy stabil ütközés után a Basilisk-szel folytatott párbeszédet a "Fújás" témában.
3. A Gloomy kérése alapján rögzítették a vérszívó megölésének díját.
4. Javítva egy hibát a küldetések kézbesítésével, hogy a Basilisk tárgyait megtalálja.
5. Hozzátette a dolgok jelenlétének ellenőrzését a Gg-n, amikor a küldetéseket teljesíti.
6. Javítva helyesírási hibák a szövegekben.
7. A PDA és a dokumentumok csavarral való megemelése után távolítsa el a teleport Gg-t.
8. Egyes tárgyak rögzített ívása.
9. Textúra változások (A textúra törlődik, vagy valami más).
Az eredeti szöveg:
Список изменений патча #1:
1. Добавлена текстура к комбинезону "Солдат Удачи".
2. Исправлен стабильный вылет после диалога с Василиском, касательно "Одувана".
3. Исправлена награда за убийство кровососа, по квесту от Хмурого.
4. Исправлен баг со сдачей квестов по поиску артефактов для Василиска.
5. Добавлена проверка на наличие вещей у Гг при сдаче квестов.
6. Исправлены орфографические ошибки в текстах.
7. Убран телепорт Гг, после поднятия КПК и Документов у Винта.
8. Исправлен спавн некоторых артефактов.
9. Текстурные правки (Текстура будет удалена, или еще что-то). -
Sensut
őstag
válasz
Laris2 #36368 üzenetére
Biztos hogy játékhiba, mert többen is jelezték az orosz fórumon, hogy az elején, valahol a kereskedővel való duma után kidobál. Van egy 7 M-ás javítás, feltetted-e? Habár az nem említ ilyenféle javítást. De még mindig dolgoznak rajta.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #36366 üzenetére
Valljuk be, hogy ha nem lenne a Staker játék, a franc se emlékezne és annál többen nem is tudnának a Piknik novelláról, se a Stalker filmről. Hogy Sztrugackijék megírták a Zónájukat, az rendben van, senki nem is állította, hogy ők nem alkottak semmit. Még egyszer: itt arról volt szó, hogy a GSC főnök megalkotta a játékbeli Zónát, ami lényegében a Piknikbeli Zóna és a valós csernobili zóna elegye, tehát alkotott egy harmadik Zónát a kettőből, ha így jobban tetszik, ezzel interaktívvá téve a Piknikbeli Zónát is. És mivel ez nem egy irodalom est hanem egy játék fórum, ezért elsősorban a játékokról beszélünk és nem könyvekről. Neked Sztrugackijéktól indul a Stalker, nekünk pedig Csernobilből, ezzel nincs semmi baj. De Sergey Grygorovych ötletei nélkül nem lenne Stalker játékunk és nem lenne most miről vitáznunk se, mert engem pld. se a novella se a film nem ejtett annyira seggre, hogy egy életen keresztül hódoljak neki. És gondolom sokan másokat se.
PS: amúgy a "stalker" egy angol kifejezés, ami settenkedőt, amolyan nindzsaszerű lopakodót, behatolót jelent (konkrét magyar megfelelője nincs is), és a szerzők csak elnevezték stalkereknek ezeket az embereket, nem ők találták ki ezt a kifejezést.
Közben sikerült jól széttrollkodni egy születésnapi kívánságot...
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
Boldog Szülinapot a Stalker játékok és a Zóna megalkotójának, Sergey Grygorovych-nak!
"He was the one to shape the image of the most ambitious strategy game to date — and gave us Cossacks.
Then with S.T.A.L.K.E.R. he created the Zone, full of mysteries and treasures to find.
He is the Chief — a man with the whole universes in his mind. They are bright, attractive and one-of-a-kind. We can’t stop returning to them.
The words fail to describe how much we value and respect him. Especially on a day he was born.
Happy Birthday, Sergey Grygorovych!"-= Official S.T.A.L.K.E.R =-
-
Sensut
őstag
válasz
hubai38 #36157 üzenetére
Van direkt ilyen szerszám, olyan mint egy ceruza, aminek a hegye felforrósodik és rajzolsz vele. Először felviszed rendes ceruzával a vázlatot, aztán utána égeted. Anno mi forrasztó pisztollyal is csináltunk ilyeneket, az is épp úgy működik, csak kicsit kényelmetlen vele dolgozni.
-
Sensut
őstag
válasz
Papa Joe #36151 üzenetére
Nálunk Erdélyben és úgy általában Romániában, a mintegy 3 és fél millió előfizetőjével a Digi az elsőszámú szolgáltató, lévén a romániai magyar főnökkel
Potom áron hozzák már vidékre is a netet + tv + mobil + fix, fénykábelen és a legkisebb sávszélesség 150 MB le és ugyanannyi fel. Nekem is az van már egy éve és csúcs minden téren. A második a Telekom, de rengetegen elhagyják mert szemétkednek az emberekkel. Náluk viszont a fix net nagyon gyenge. Legutóbb nekem csak a max 20 MB le és 1 MB fel volt tőlük jó drágán és egy szenvedés volt megválni tőlük még a szerződés lejárta után is. Ma ők Romániában az első számú közellenség
-
Sensut
őstag
válasz
Papa Joe #35966 üzenetére
Ez azért van, mert ha megtaláltad a cuccot, hozzá kell elvinned. Még lesz egy csomó ilyen megbízás, amikor a megbízót jelöli a térkép és akkor jól jön a nagy zűrzavarban a sok feladat között. Amúgy én sem találtam meg a lövedéketet, pedig többször is átkutattam a sìrokat. Nem tudom mit is kell keresni egyáltalán, mert ásásról beszél, de az hogy néz ki?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Magisk
- Lexus, Toyota topik
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Nem keres több megrendelőt az Intel 18A node-ra az Intel
- Ismét a Honoré a legvékonyabb hajlítható
- Call of Duty: Black Ops 6
- Sorra igazolja le az OpenAI szakembereit a Meta
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5450 Intel Core Ultra 5 135U 4nm 32GB DDR5 érintőképernyős laptop Dell gari 2027.09.hó
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged