-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
Az SGM 2.2-ben (nem Enot), a "Fedett ellenség" küldetésben, amikor azt a feladatot kapjuk, hogy "Beszéljen egy ismeretlen zsoldossal", az illető (Seme), ott áll a hídon és távcsövezik, de nem tudok szóba elegyedni vele, nem mond semmit. Valamit rosszul csináltam, vagy ez valami hiba?
-
Sensut
őstag
Ezt fogom tenni. Visszamegyek a parancsnokokhoz és újrakezdem mindkét szempontból.
-
Sensut
őstag
A legjobb a "turned into zombies", mert akkor zombiként majd levadászhatod őket és elszedheted a cuccot tőlük anélkül, hogy az ellenségeiddé tennéd őket. Egy jó puskával ez gyerekjáték, és még mókás is .
-
Sensut
őstag
válasz Balathruin #26151 üzenetére
Nem, azok megjelennek rendesen. Ez valami új, annak a katonai szerelőnek kell, aki Pripjátyban van, a mosodában. Attól még lehet kalibráló, de ezt a mod hozza.
-
Sensut
őstag
Befuccsolt a sima SGM 2.2 nálam, vagyis egy ideje a feladatok nem teljesülnek. Illetve teljesülnek, csak nem tűnnek el a térképről, így nem jelennek meg újak. Már a vége felé vagyok, kivégeztem, amit lehetett, de már nincs kedvem visszamenni valahova, ahol még lenne remény a javulásra. Azt a mészárlást a Katonai Raktáraknál még egyszer nem akarom átélni Feladom .
-
Sensut
őstag
Hm, valaki valaha befejezte rendesen ezt az SGM 2.2-t, a simát. A múltkor leállt a feladat áramlás a vége felé, illetve a teljesített feladatok beragadtak. Az volt a gond, hogy a pripjátyi sztori közepén átmentem Sötét Völgybe majd a Katonai Raktárakhoz és közben befejeztem azokat, de ez leblokkolta a másik sztorit. Újrakezdtem egészen a Pripjátyba való átkeléstől, egy ideig nem voltak gondok, az eredeti sztorit befejeztem, habár valamiért kimaradt a mesterlövészes megfigyelés; de most Sötét Völgyben, amikor lemegyek először az X-18 laborba, egyből az a feladat ugrik be, hogy térjek vissza a felszínre, holott lényegében először a titkos dokumentumokat kellene megtalálnom.
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #26320 üzenetére
Pontosan. Visszatöltöttem egy helyen ahol a vezető megsúgja a tutit, majd mentem is meglesni a találkozót. A modban ott van egy vérszívós mellékküldetés is, előzőleg az is kimaradt. De hogy az X-18-ban mi történt, azt nem tudom, újra pedig nem kezdem még egyszer az biztos. Sajnos fő küldetés ez is, s ha nem teljesűl, újra befagy az egész. Pedig még nem is jártam a raktáraknál. Mindegy, szerintem tesztelni kellene ezeket a modokat mielőtt kidobják, mert ez így csak időpocsékolás.
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #26319 üzenetére
Na na! Még van remény. Kíváncsiságból még átkutattam az X-18 labort, annak ellenére, hogy rossz feladatot adott be. A dokumentumok ott voltak, bár nem ugyanott, ahol a másik ottjártamkor, tehát itt is spawn van, és működött is. Miután megtaláltam őket és kijutottam a laborból, egyből jött a rendes "találkozzak az összekötővel" feladat. Tehát átugrotta a dokumentumkeresést az elején és a "jussak ki a laborból" se teljesült, hanem egyszerűen eltűnt. Most látszólag újra rendben van a folyamat, kíváncsi leszek tovább.
-
Sensut
őstag
Úgy néz ki befejezhető lesz a sima SGM 2.2, már a vége felé vagyok. Hanem vannak ezek a kitüntetések és nekem hiányzik még három tétel. Nem tudja valaki hol lehet olyan GPS konduktorokat találni. Volt 3 amit felhasználtam és még van egy. Ennyit találtam az egész játék alatt, de ha kér itt 12-t, akkor valahol forrásnak kell lennie :
-
Sensut
őstag
válasz Aarpok #26363 üzenetére
Köszi, ki is nyomtatom őket.
én ezt találtam angolul:
GPS Conductors (from sgm forum):
spawn point gps-conductorsZaton
1. the exit pipe from the ground toward the forest area, under the concrete canopy, east Skadovsk;
2. in forestry in the back of a truck, in a non-main building;
3. Shevchenko, 2 floor, room north of the fire;
4. for processing plants near the fence around the middle;
5. in a cave south of the burned-out village, in the great hall, a stone;
6. BIS Circle, near the fence on the west side, roughly opposite the entrance;
7. The boiler is an anomaly in one of the faults on the north side;
8. filling in the half of the room, falling in the rift;
9. by stone, at the eastern edge location, between dredgers and anomaly Boiler;
10. substation south of the Guild, under a bush, opposite the western corner;
11. Northern Railway timber 2 stones from the slope to the left of the stones at a distance approximately equal to the distance between them;
12. at the top of the southernmost pond, in a straight line between the BIS and the Emerald Circle, approximately in the middle, but closer to the Emerald;JUPITER
1. north west tonel the base-Dawn, a venti box in the corner with the anomaly;
2. fence in the pool to the south of the ashes of the anomaly;
3. Eastern tonel, on a ledge of the southern wall;
4. Plant Jupiter, in the room next to the fallen helicopter;
5. Plant Jupiter, in the main hall, where the entrance to puteprodov, in the northern part of the hall, under the tank, where the number of red drum;
6. Heliports, which collapsed a helicopter near the eastern wall, about the middle mine, the first bend of the wall;
7. CPT in the yard, next to the UAZ, left;
8. Cement plant, the southern two-storey building, 2 floor, on the eastern side, grilled, with a vertical tank;
9. Store containers in front, with the containers, the western-iron gate, between two buildings;
10. Plavni anomaly in the reeds, in the north west corner of the reservoir;
11. SAM Volkhov, between 3 and 4 of the islands formed paths, clockwise from the entrance, near the fence on the west side, under elkochkoy (she's one);
12. ---PRIPYAT
1. Shop Books, under the stairs;
2. Old CCD, 2 floor, room with wardrobe and drawers;
3. River port on the north side of the building, a machine for water;
4. CCD Jubilee, will return to the floor, shattered stairwell, in the south western part of the building;
5. From kindergarten to the left, horizontally arranged the house in the corner by the fence, on the west side of the house;
6. building up the left side from department stores, northern descent into the basement;
7. small building below the Hospital, room in the north east corner, west of the building;
8. in Tierra del anomalies;
9. under a bush just to the right of arch horizontal house, laundry below, in the south eastern part of the location;
10. building to the left of Gastranoma, northern descent into the basement;
11. School, south east corner of the building, 3 rd floor;
12. ---[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Nos, úgy látszik, hogy a sima SGM 2.2-ben a laborok feladatfolyamata hasonló, mivel az utolsó métereken az Agropom földalatti laborjánál ugyanazt a hibát követte el a játék, mint korábban az X-18 labornál. Odáig minden rendben hogy juss el a laborig, itt viszont egyből a "menekülj el a laborból" feladatot adta be mindkét esetben, holott Agropomnál előbb 2 dokumentumot is meg kell találni odalent. Szerencsére már kivégeztem ezt a helyet is egyszer és tudtam, hogy 2 dokumentumot keresek. Amint ezek megvoltak és kijutottam, ismét helyre állt minden. A tanulság az, hogy nem hiába írja a leírásban hogy a feladatokat megkapásukkor ajánlatos azonnal teljesíteni. Csakhogy ez egy adott pillanatban lehetetlen, hiszen a teljes új Sötét Völgy-Katonai Raktárak-Agropom szál épp a pripjátyi nagy buli közepén ugrik be. Először én nyomban mentem is Sötét Völgybe hagyva a fő sztorit, és teljesen kivégeztem azt a szálat, de ez teljesen és menthetetlenül leblokkolta a további pripjátyi fő sztorit - a feladatok mind beragadtak. Második nekifutásból először végigvittem a fő sztorit és már free playben mentem át Sötét Völgybe, miután a tulajdonképpeni játék véget ért. Ekkor viszont jöttek a labor problémák, bár egyéb gond nem volt. Tehát ha valaki így jár, hogy kimaradnak a feladatok és először játssza az SGM 2.2 modot, akkor tudnia kell, hogy az X-18 laborban 3 dokumentumot kell megtalálni, Agropomnál pedig 2 dokumentumot. Ez fontos, mert a feladatokon kívül semmi sem utal ezekre a számokra és megtalálásuk után is csak akkor kapunk visszajelzést a sikerről, ha már kijutottunk a felszínre.
Erről a verzióról van szó: SGM 2.2 MOD + absolute nature + absolute structures + Atmosfear 3 (max) + magyarítás, egy csomagban.
-
Sensut
őstag
válasz op.erik #26380 üzenetére
Fent van a Mod Databasen, csak a magyarítást csaptam hozza.
-
Sensut
őstag
Befejeztem az SGM 2.2-t bakker, majdnem egy hónap alatt. Igaz 2 nekifutásból, de összejött s nagyon tetszett. Ez a második mod, amit végivittem a LA mellett és melegen ajánlom mindenkinek, főleg azoknak, akik esetleg még nem játszották volna a COP-ot. Az eredeti játék helyett mindenképpen ezt kell kipróbálni, mert rengeteget tesz úgy az eredeti sztorihoz, mint a fejlesztésekhez és a játékmenethez is. Valahogy egyensúlyba hozza a játékost a játékmenettel, igazi kaland végigvinni ezt a darabot, a hibái ellenére is. 10+
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26547 üzenetére
Abszolúte egyetértek, ugyanez volt a véleményem a Secret Trails 2-vel kapcsolatban. Viszont tudni kell, hogy az oroszok és rokonaik nagyon rámennek az úgynevezett kihívásokra és a puzzle-re. Ez valahogy a vérükben van. Ezt már tapasztaltuk a Thief közösségen belül is, hogy az oroszok által, vagy a közreműködésükkel készített Thief FM-ek szinte megoldhatatlanok segítség nélkül . Ezért nem is csodálkozom egy olyan játékkal kapcsolatban, ami voltaképp róluk szól.
-
Sensut
őstag
Valaki ismeri ezt a modot? Érdemes vele foglalkozni? Winter Of Death
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #26551 üzenetére
... Akkor majd én Feltettem és elég hangulatosnak tűnik, mindjárt egy csata közepén indít. Sajnos ide erőmű kell mert a FPS eléggé pengeélen táncol statikus megvilágítással is, de a hangulata az jó, igazi orosz téli. A sztori és a felszerelés sem egészen a régi, remélem lesznek más újdonságok benne. A környezet, az hangulatos, érdemes kipróbálni.
-
Sensut
őstag
Kösz. Valamit valóban javít, viszont így is a távoli látómezőkön erősen laggol a játék. Nem úgy, mint ahogy a COP szokott szakadozni, itt inkább a FPS esik le drasztikusan. Máshol, zárt helyeken jobban fut mint az eredeti COP. Tudja a fene, szerintem a távoli animációk zavarják a FPS-t. De játszható, csak azt nem értem miért jó, ha kiveszik a célkeresztet. Itt nincs. A beállításokban bármikor ki lehet kapcsolni aki akarja, miért kell teljesen letiltani, nem értem. Nem tudom ki a barát és ki az ellenség csak amikor már félig szétlőttek.
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #26556 üzenetére
Nem találom ezt a sort a fájlban, a 76. sor üres. Notepad++.Itt van a fájl. Lehet, hogy teljesen törölték a bejegyzést és ha csak bemásolom oda, nem elég, nem indul a játék .
@ Antonius1978: A modról annyit mondhatok, hogy nem az őrnagy vagy, hanem egy zsoldos.
Ettől aztán a sztori is más, egyelőre egy valami képződményt keresek, de azt nagyon, egy lezuhant helikopterben . Egyből az elején átküldenek Janovba, itt meg emberről emberre kell kérdezősködnöm a képződmény felől. A grafika, annak ellenére hogy olykor jól belassít, nem egy nagy durranás, szerintem az eredeti COP-nál csúnyább. De a tél az megteszi a hatását. Egy furcsa mellékküldetést is kaptam a hajón, de többet nem árulok el, próbáljátok ki. Szerintem érdemes ha nem zavar olykor ez a belassulás.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #26558 üzenetére
Mindegy, kezdem megszokni. Néhány bandita lövöldözött valami kutyákra és úgy láttam messziről, hogy rám céloznak. Ártatlanul kinyírtam őket. Vissza kellett töltenem a játékot. Aztán rájöttem, hogy a célkereszt alatti távolságkijelzőt még be lehet kapcsolni és az az ellenségeknél bevörösödik, így nyújt némi segítséget.
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #26563 üzenetére
Köszi, megsasolom .
Közben haladtam egy kicsit a WOD-ben, nagyon tetszik a hangulata. A sztori meg a feladatok nem nagyon tolonganak, még mindig a képződmény nyomát követem miután már csapdába is csaltak, de nem is ez a lényeg. A készítők tudták hogy kell havassá varázsolni a Zónát, a hangulat, az atmosfear kiváló. 2 crashem volt, egyik miközben játszadoztam az AA beállításokkal, a másik a letehető hátizsák miatt (lásd SGM), mert megpróbáltam használni egy nyitott ládában.
Na de az NPC-k lopnak, mint a szarka. Itt nem lehet csak úgy elhagyni a cuccot, hogy majd visszamegyek érte. Nem, már jó messziről kiszúrnak a kalandorok és a szajrédnak annyi . Végre ez is összejött.
A hullák egy idő után eltűnnek, csak a fegyverek maradnak ott, ha épp nem jár arra valaki. A mutáns hullák viszont nem tűnnek el, ami egy idő után terhelheti a rendszert.
Vannak hóviharok a nyári viharok helyett és vannak ugye erőteljes kitörések is, meg minden ami kell.
A kereskedés emberbarát, Bagoly minden fegyvert megvesz, nem mint az alap játékban, csak épp a fegyver állapota nem legyen teljesen vérvörös. Az ingatlanok mind a helyükön vannak, az ingóságok viszont kikerültek vagy máshol lehetnek, még nem tudom, de egyelőre az eredeti sztorinak semmi nyoma.
Feltettem 2 ízelítőt a Youtubera:[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26574 üzenetére
Nem rossz, viszont azt hiszem ez csak demo, vagy mi, mert elég hamar vége lett amolyan befejezetlenül. Például Pripjáty területe tök üres. A vezető elvisz oda az állomásról, vissza pedig nem lehet jönni és csak 2 zombival találkoztam ott mindössze. Mellékfeladatok sincsenek, mintha azok csak ezután kerülnének be. Nem tudom, hátha lesz belőle valami később, habár erre semmiféle utalást nem találtam.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26576 üzenetére
A Medeirost én is kiszúrtam, de nem találtam fordítást hozza sajnos .
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26604 üzenetére
Nos, sikerült elindítani, ezzel az önálló verzióval: [RePack by SeregA-Lus] S.T.A.L.K.E.R - The project Medeiros . Mást nem próbáltam, de ehhez nem kell az alapjáték mert tartalmazza azt. A fordítás viszont elég guglis, de azért ki lehet hámozni a lényeget. Az orosznál, számomra, mindenképpen jobb, mert 0 vagyok oroszból. .
A játék elég szép és igéretes. Mindjárt az elején belefutottam egy ilyen csodába, amiről nem tudom eldönteni, hogy egy bug-e, vagy valami furcsa jelenség -
Sensut
őstag
válasz Balathruin #26607 üzenetére
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26609 üzenetére
Én a fenti torrentet szedtem le már régebben, ma telepítettem fel de semmit nem jelzett az Avast, pedig az is elég kötekedő. Megy gond nélkül a játék.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26624 üzenetére
Lenyomtam pár órát, összeszedtem a 9 relikviát és az öreg doki összegyúrta őket. Megvan néhány mellékküldetés is, de néhánynál fogalmam sincs mi akar lenni, annyira rossz a fordítás . Majd menet közben valahogy megoldódnak, a fő vonal az halad szépen. Strelok elküldött a BIS-be, azt hiszem itt területet váltunk mostmár. Közben üzletelek mint a meszes, annyi fasza cucc meg fegyver van ami kéne...
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26633 üzenetére
A 9 relikvia nem képződmény. Majd meglátod, azok részei egy nagyobb dolognak. Na meg van 9 amulett is, amiből ha megtalálsz 6-ot, akkor valami elképesztő csoda birtokosa leszel, képes leszel beszélni a Zónához, vagy mi. Eddig 2-t találtam meg.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26642 üzenetére
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
Befejeztem a The Project Medeiros-t.
Nos itt arról van szó, hogy ez csak a történet első része. Zaton után Pripjáty csak egy küldetés, de az egész várost át kell fésülni miatta. Miután ott megvan a cucc és visszatérünk Zatonba, elszámoláskor jön egy bejátszás, hogy a történet folytatása következik, és vége. Nagyon tetszett, mindenkinek ajánlom.
Az az Újságíró mod hol is található?
-
Sensut
őstag
válasz shield #26668 üzenetére
@ Shield: nálam is van ilyen gond az Újságíróval, csak nálam újratöltéskor kidob a játék a szokásos Windows hibaüzenettel. Indítom újra és megy, olykor megbír 2-3 újratöltést, aztán megint crash. Na, de ugyanez van a Medeirosban is a Pripjáty területen. Úgy látszik, hogy ez a baj közös a két modban. De csak Pripjátyban, máshol nem. És más pripjátyi módokban ezt nem tapasztaltam.
@Antonius1978:
Az első kérdésre már nem is tudom a választ, de úgy emlékszem, hogy valami pénzt elvett tőlem. Aztán vissza kellett mennem Strelokhoz és beszámolnom neki, majd újra vissza Gupihoz, és csak ez után küldött el Gupi a cuccaiért a Fűrésztelepre. Azt megsúgom , hogy ne vegyél drága páncélt ez előtt, mert Gupi ad egy tippet a szinháznál, ahol van egy fasza, méregdrága cucc a padláson.A gauss nincs a hajón, sokat kerestem én is. Ott csak egy üzenet van Szultántól, ami nem tudom mire jó. Gausst majd hozol Pripjátyból.
A konténerek, azok olyan kis kék fémládák lezárva. A képek után, amit adnak a leltáradba, könnyű megtalálni őket, elég messziről látszanak, csak nappal keresd őket. Egyeztetned kell a képeket a térképpel. Egy ott van a térkép jobb alsó sarkában a Szennyvíztisztító udvarának bejáratánál, a portásfülkében.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya