Új hozzászólás Aktív témák

  • janinitez45

    tag

    válasz Sensut #36417 üzenetére

    http://tzsweb.hu/cop-a-szovetseg-ideje-3-0/ az oldal legalján van [Tippek, segítség]
    Pár hasznos tipp | sensut tippjei . Én simán startból beállítottam a futást gyorsabbra, mert már nincs türelmem számlálgatni a bokrokat ugyanazokon a pályákon ki tudja már hányadára a modok során :D Az optimális sebesség valahogy így néz ki: run_coef = 2.1 sprint_koef = 2.6 run_back_coef = 1.8 walk_back_coef = 0.8 Plusz megnöveltem a súlyt is kicsit, mert vannak cuccok, amik kelleni fognak és jó ha kéznél vannak mindig, valamint módosítottam a billegést, hogy egyáltalán ne tipegjek úgy akár a Donald kacsa. Ehhez viszont kell az alap COP effectors.ltx fájlja és benne: [bobbing_effector] run_amplitude = 0.0 walk_amplitude = 0.0 limp_amplitude = 0.0 run_speed = 10.0 walk_speed = 7.0 limp_speed = 6.0 Ja, és a célkereszt is elég nagy és ronda, ezt a system.ltx-ben lehet csinosítani pld. ilyenre: [hud_cursor] cross_length = 0.006 min_radius = 0.001 max_radius = 0.02 radius_lerp_speed = 0.01 cross_color = 0.7,0.7,0.7,1.0 disp_scale = 0.008 Ennyi belefér és nem zavar semmit a játékban. Jó szívvel :) Így utólag még valamit kellett segítsek, mivel ez a mod nem áll másból mint fuss ide, fuss oda egy-egy kérdés/válasz miatt. Az előző rész sem volt kismiska a küldözgetés terén, de ez aztán mindenen túltesz és kezd az agyamra menni a sok járkálás. Ezért kivettem a fáradást is, hogy legalább egyfolytában tudjak sprintelni. Remélem ez nem fogja befolyásolni a játékmenetet, de hát ez a sok futkosás nem munka! Az actor.ltx-ben kell átírni ilyenre: jump_power = 0.00000001 jump_weight_power = 0.00000005 stand_power = -0.5 walk_power = 0.00000002 walk_weight_power = 0.00000001 Így fáradás nélkül lehet száguldani és haladni, ha már ez a sorsunk :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák