-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz
Highground #26099 üzenetére
nézd meg először más grafikai beállításokkal, hátha találsz olyant, amivel a látvány nem lesz sokkal rosszabb, de nem kell ennyit várnod.
-
rétisün
veterán
válasz
Highground #26097 üzenetére
nem régen fejeztem be, de semmi ilyesmit nem tapasztaltam
de mivel még fenn van a gépen, el is indítottam, se betöltéskor, se menübe kilépéskor, quicksave-kor se lassabb, mint akármelyik másik mod,
-
Highground
aktív tag
A "Suttogások völgye" modban, mindenkinek ilyen lassú volt a mentés/betöltés? Még az Esc gomb megnyomásakor is 30 mp-et várnom kell mire bejön a menü. Egy-egy mentés pedig eltart 1 teljes percig. Rányomok az F5-re és hirtelen mintha befagyna a játék. Eltelik 1 teljes perc kb. és utána visszajön. Ez normális? Vagy van esetleg valami amire ennél a modnál oda kell figyelni a beállításokban, hogy ne legyen ilyen lassú? Soha egyetlen mod sem csinálta ezt nekem. Minden grafikai beállítás maxon van.
Ez így elég idegőrlő tud lenni -
Sensut
őstag
A legjobb a "turned into zombies", mert akkor zombiként majd levadászhatod őket és elszedheted a cuccot tőlük anélkül, hogy az ellenségeiddé tennéd őket. Egy jó puskával ez gyerekjáték, és még mókás is
.
-
-
válasz
Alienhun79 #26088 üzenetére
Kozben kiprobaltam ezt a complete modot, rengeteget dob a jatekon, am szerintem most erte magat utol. Alap esetem a cop visszalepes grafikailag az elozo resztol (szerintem), a clear sky ennel sokkal jobban nezett ki. Igy a mod utan azt mondom mar okes! A magyaritas egyelore mukodik frankon. Azt nem tudjatok veletlen a fegyvereknel melyik erteket kell atirni, hogy ne fogyjon a loszer? Vagy azt nem lehet? Meg a regi jatekombol atmentettem a trader fajt, igy be tudok rendesen vasarolni, a vintarnak pedig atirtam a tarat 200-ra, de a tobbi ertek nem tudom egyelore micsoda.
-
PeL
addikt
SGM 2.2 Enot-ban nem volt régebben radioaktív minden pocsolya a játékban? Most a swamp-on ugyen az volt, de Zatonban már nem, és úgy rémlett hogy ott is az volt.
-
op.erik
aktív tag
Durva milyen módon fejleszti az új verziót a Shoker csapat... Az M4-esre csak 20 felszerelhető kiegészítő van faszán megcsinálva...
-
-
válasz
Alienhun79 #26086 üzenetére
Hello!
Igen, erre a modra gondolok es ebbol kiindulva letezik hozza kulon magyaritas is.
Ezt keresem igazibol.
-
-
Sziasztok!
Felnyomom ma ujra a jatekot, kicsit kaszabolnom kene a zonaban.
Erdeklodnek, hogy letezik-e ujabb frissites, akarmi hozza, amit ajanlatos feltelepiteni. Eredeti a jatek.
Koszonom!
-
SaGa59
őstag
Kicsit lazítottam, így kipróbáltam az SGM 2.2-t (ez nekem eddig kimaradt).
Az elején, amikor Szidorovics bunkerjének ajtaját kellene felrobbantani, lemegyek és amikor odalépek, jön egy ctd ezzel:[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : global_wnd
[error]Argument 1 : ui\game_tutorials.xmlMindig. Valami ötlet?
Orosz SGM fórumon is említik néhányan, de semmi érdemlegeset nem találtam rá.
Amúgy ilyen global_wnd ebben a fájlban van vagy 15... -
SaGa59
őstag
válasz
Alienhun79 #26072 üzenetére
Hát még én...
-
Carasc0
őstag
A betyárját.... SGM 2.2 ENOT Cordon híd.... 2x crash.... másnál is?
-
SaGa59
őstag
Hír a Halál Ellen fordításról. Már addig eljutottam, hogy a játék első fél-egy órája magyarul játszható. És meg kell mondjam, kemény lesz. Benne van a teljes SGM, a szövegei kicsit átgyúrva, hogy ne lehessen csak úgy beemelni a korábbi fordítást (ezért tart olyan soká, pl. ebben kb kétszer olyan hosszú az sgm_dialogs.xml, mint a 2.2-ben volt.).
Nos úgy kezdődik, hogy lelőtték a helikopterünket, 3 félhalott túlélő, egy 60%-ra amortizált Hajnal páncél, aminek a golyófogó képessége gyakorlatilag 0, egy sárgába roggyant (nem bírták a zuhanást a cuccok) AKS 74U, egy pisztoly, két tár lőszer. Némi beszélgetés után 3 féle lehetőség van továbblépni. Az első kettőben kicsit később kapsz a nyakadba négy oldalról egy össztüzet (el lehet futni, ha ügyes vagy, de a romos AK-val hátulról, 5 lépésről sem sikerült fejbelőni az egyiket, csak talán 4.-re), a harmadikban meg 8 vérszívót. Ja, mindezt éjjel, vak sötétben...
Még a 8 vérszívó volt a könnyebb ellenfél... Zöldfülű szinten teszteltem...
Szóval lesz vele küzdés az biztos. A sztorija jó, van benne árulás, fordulat, ahogy kell.
Viszont sajnos még nagyon sok hátra van a fordításból. A sztoriján kívül úgy tűnik sok SGM-es feladat is megjelenik, de nem tudom megmondani, mi az, ami nem, így kénytelen vagyok az egészet lefordítani. Amit lehet azért átemelem a 2.2 magyarításból, köszönet érte a fordítójának.
Illetve van benne egy titkos kód, amihez orosz ABC-t kellene használni, na ezt nem tudom, hogy oldom meg. Itt scriptet is kell majd módosítani valószínűleg. -
Sensut
őstag
Ezt fogom tenni. Visszamegyek a parancsnokokhoz és újrakezdem mindkét szempontból.
-
Sensut
őstag
Az SGM 2.2-ben (nem Enot), a "Fedett ellenség" küldetésben, amikor azt a feladatot kapjuk, hogy "Beszéljen egy ismeretlen zsoldossal", az illető (Seme), ott áll a hídon és távcsövezik, de nem tudok szóba elegyedni vele, nem mond semmit. Valamit rosszul csináltam, vagy ez valami hiba?
-
Dhampir
félisten
A Változás ideje modban az elején le lehet támadni a monolitosokat?
Senki? Akkor mentem támadni.
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
A Változás ideje modban a legelején le kell támadni az átmenetileg barátságos Monolitosokat, vagy később lesz jelentősége küldetés szempontjából az ottani frakciónak és az emeleten található tudósoknak?
-
hubai1979
őstag
Kellemes karácsonyi ünnepeket minden fórumtársamnak.
-
op.erik
aktív tag
... és persze Boldog Karácsonyt! minden egyes fórumtársnak! -
' Tzs ,
senior tag
Boldog Karácsonyt!
http://tzsweb.net/index.php/topic,885.0.html -
op.erik
aktív tag
Mit nem találok - Shoker Weapon Mod 3.0
Valószínűsíthető kiadás - 2015. március 1.
-
Aarpok
őstag
válasz
Antonius1978 #26049 üzenetére
Szerintem sem nehéz lenyomni őket akkora mellénnyel jönnek szinte csak lőni kell.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #26048 üzenetére
Hat ha ovatosan csinalod, akkor le lehet gyurni oket, de jol megtomnek geppuskagolyoval
Viszont a szajre is tetszetos, asszem 1 alkalommal (teherbirastol fuggoen), olyan 100-120-150-et lehet gyujteni a fegyverek eladasaval,UI : marmint 100-120-150 ezret.
De az is lehet hogy amit elmondtam az nem az Enot, hanem a Geonesis 2 -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #26041 üzenetére
Nem is nehéz már lenyomni a szennyvíztisztítós zsoldosokat ha megtaláltad a kedvező búvóhelyet. Rendszeresen járok vissza a modokban szajrét szerezni.
-
Antonius1978
addikt
Ertem.Csak azert kerdem, mert en is ujra nekifogtam valamikor - mar fene tudja meghatarozni, es en is eljuttam egy pontig, ki tudja meddig.De vegulis en elvezem az elso palyat, meg a mocsarat is
Ha kihagyod az ostromot (en sem probaltam meg soha) akkor elmarad egy fasza kis lovoldozes.
A jol felfejlesztett fegyverrel meg olyan alomszep fejeseket lehet loni, hogy orom nezni
Egyszeruen imadom azt a kezdofegyvert, meg akar Janovban is lehet vele ervenyesulni. -
rétisün
veterán
(#26045) SaGa59: még kóválygok egy kicsit, megvárom míg a prof feljavítja az artit (nem találtam volna meg a screenshotod nélkül
) érekes nem is volt gombám, mégis csinálja....ha végez, viszek neki egy másik artit, azt is megcsinálja-e gomba nélkül.
meg közben keresek bombát, de úg vettem észre, hogy nem nagyon termelődnek újra az artik, kitörésre nem is emlékszem ebben a modban -
PeL
addikt
válasz
Antonius1978 #26041 üzenetére
Megvan a ruha, a kezdőfegyver is tuningolva van, nem fullosra, de a lényegesebbek igen (kezelhetőség, pontosság, visszarúgás). Pénz nincs sok a karakternél, olyan 15K RU, mert igazából csak átvágtattam az elején, hogy minél előbb túllegyek rajta, a rejtekhelyeket se néztem át mindet, szóval aki akar majd visszatérhet oda körülnézni.
-
Antonius1978
addikt
Pel a kezdofegyvert teljesen felfejlesztetted a mentesben, es megvan a zsoldos ruha is ?
En csak ugy mentem at Zatonyra, ha osszeszedtem annyi penzt (kb 50-60 ezer ha jol dereng), hogy mindent felfejlesszek a kezdofegyveren.Asszem a zsoldos ruhat is lehetett valamelyest fejleszteni, ha jol emlekszem, de teljesen szetszakadt, mire Zatonyra ertem, ott pedig egyelore nem lehet ruhat venni penzhiany miatt, igy a szennyviztisztitos zsoldsokat kisse nehez lebirni
Lehet forditva kellet volna csinaljam, hagyjam a fegyvert, es a rengeteg meloval osszeszedett penzt pancelba fektetni -
PeL
addikt
válasz
Highground #26037 üzenetére
Köszi, Boldog Karácsonyt.
-
PeL
addikt
Ígértem egy Zaton-ba érkező mentést az SGM 2.2 Enot verziójához.
http://www61.zippyshare.com/v/64535995/file.html
Ebben csak a Cordon - Mocsár rész van teljesítve, azon kívül érintetlen. Ha esetleg valaki unja már az elejét.
AF3-as verzió, tehát az fent kell legyen mindenképp hogy a mentés menjen. A merge patchem itt van hozzá:
http://www72.zippyshare.com/v/40420838/file.html
Ez is szintén csak ENOT verzióhoz való.
-
Highground
aktív tag
-
PeL
addikt
válasz
Carasc0 #26034 üzenetére
Üdv. Az nem magyarítás hiba, de javítható egyébként, rájöttem mi a gondja. Arról van szó hogy a task_manager.ltx tartalmazza az atmosfear event kiírásait (blowout, fallout, psi-storm), amiket ugyan a merge patch tartalmaz, de rossz helyre teszi, mert az SGM modokban ez a fájl egy mappával beljebb van (\gamedata\config\misc\tasks\ helyen van a megfelelő). Itt megnyitod szerkesztővel az említett fájlt, és a végére bemásolod ezeket a sorokat:
;AtmosFear Fallout
[hide_from_fallout_rad]
icon = ui_inGame2_Fallout_rad
prior = 199
title_functor = fallout_task_title
descr_functor = fallout_task_descr
target_functor = fallout_task_target
;dont_send_update_news = true
condlist_0 = {=fallout_complete()} complete
condlist_1 = {!actor_alive()} fail[hide_from_fallout_acid]
icon = ui_inGame2_Fallout_acid
prior = 199
title_functor = fallout_task_title
descr_functor = fallout_task_descr
target_functor = fallout_task_target
;dont_send_update_news = true
condlist_0 = {=fallout_complete()} complete
condlist_1 = {!actor_alive()} fail;AtmosFear Psi Storm
[hide_from_psi_storm]
icon = ui_inGame2_psi_storm
prior = 199
title_functor = psi_storm_task_title
descr_functor = psi_storm_task_descr
target_functor = psi_storm_task_target
;dont_send_update_news = true
condlist_0 = {=psi_storm_complete()} complete
condlist_1 = {!actor_alive()} failMajd elmented, és innentől minden ilyet megfelelően fog működtetni a játék, és nem bugol be a quest log sem tőle többé.
-
Carasc0
őstag
Sziasztok!
A Musicking MEGA oldaláról letöltött SGM 2.2 ENOT-ban már van egy magyarítás. Ez a legutolsó változat, vagy van hozzá egy újabb. No mert csak azért mert 1-2 dolog nem helyesen jelenik meg. Vannak ilyen TITLE_ meg ilyen hasonlóak. Pl. nem írja hogy "Radioatkív kitörés" Csak akkor írja ki mikor vége van! Nem vagyok kényes ,mert nekem jó így is, csak kérdem hátha van hozzá javított magyarítás!
-
Telda
addikt
Hali!
A szövetség ideje modban még az eleje felé, amikor az északi kapunál a pszh-val kell irtani a mutánsokat, ott a helikoptereket le lehet lőni, vagy nem is kell?
-
Dhampir
félisten
válasz
rétisün #26025 üzenetére
Ezen én is derültem, habár egyúttal illúzióromboló is volt.
(#26023) rétisün
Kirablás után egy szál gatyában, sebesülten visszavergődtem a bázisra. Hülye fejjel korábban eladtam a tartalék cuccaim 98%-át is, de azért a ládában meglapult még egy fejlesztetlen Vintorez is. Ahhoz vettem pár darab töltényt, majd a támadás közben szajréztam alap cuccokat.
-
Carasc0
őstag
Értem! Köszönöm azért... Most jelenleg az ENOT-ot bütykölöm... Megpróbálom benépesíteni a mapokat. Igaz felmerült egy kérdés. Ha egy STALKER bespawnol a mapra, az össze vissza sétál, vagy erre is van valami útvonal script? Jó lenne ha bespawnoltatnék pár katonát, de az össze vissza császkálna.
-
rétisün
veterán
"-És nem akarod kideríteni azt a titkot?
-Dehogynem. De nem ebben a modban. Ebben a verzióban nem cél a Zóna misztikumának felderítése. Van épp elég más feladat is. Talán egyszer még visszatérhetünk a Völgybe és megvizsgálhatjuk ezt a kérdést is. Vagy így lesz, vagy nem - ki tudja, mit hoz a jövő…
-Hogy te mekkora egy tetű vagy! Épp csak egy kis komplikációnk akad és máris meghátrálsz?
-Ez nem az én döntésem, hanem a fejlesztőké."
-
rétisün
veterán
atyaég, kiraboltak
még az oázis szíve képződményemet is elvették, bár úgyse tudnám elvinni szakállnak, az egy másik mod
ez meg a dolina shohorov.
de aztán visszatöltöttem azt a mentést, mielőtt elindultunk volna a téranomáliához, kipakoltam a cuccaimat, csak pont oda, ahol majd a kirablóim tanyáznak.
megint visszatöltöttem, kipakoltam máshova, aztán majd jól szétvintorezem a seggüket -
hubai1979
őstag
Eről beszélsz mester [link]
Én toltam egy keveset az sgm2.0- ra épűl,a mutáció burjánzik benne de erősen,a Braz magyarosítása körűl belűl olyan 80százalékban jó hozzá,valahól olvastam hogy 60-küldi van benne.A grafika lenyűgözö,levegőben mozgó vasutivagon meg hasónló látványoságok, Minden féle mutáns,pókok,civilzombik,vizi valamik de nagyon gyilkosak valami sáska szerűség meg mit tudom én. Tuttommal shield apánk javitgasa hozzá a magyarosítását persze ha van rá ideje.
Ha izgalomra vágysz próbáld ki minden képen.
-
Telda
addikt
Hali!
Érdemes belekezdeni ebbe a Диверсант (Saboteur) modba?
Végig vitte valaki? -
xFreex
aktív tag
Akkor:
Dolina Sorohov Suttogások völgye?
Változás ideje 3 Mondjuk ez Clear Sky mod
Mindhez van magyaritás. SaGa59 aláírásában találod öket.
-
PeL
addikt
Egyébként van valami új mod amit érdemes kipróbálni?
-
hubai1979
őstag
Egy kis retro [link]
-
shield
Topikgazda
Valaki mondjon nekem egy jó progit az FPS kijelzéshez a Fraps-on kívül, mert nekem valahogy nem akarja mutatni! Ami korrekten mutatja az egyik sarokban. Más funkciót nem is kell, hogy tudjon. Míg el nem felejtem, ne akarjon netre kapcsolódni, mert a játékgépem nem tud. Köszi.
-
Carasc0
őstag
válasz
shield #25996 üzenetére
Szia!
Jó hát na izééé....fut minden...de pl. most a STALKERSOUP-t próbálom ki... Max fűvel simán csak 17 FPS volt.
Amúgy nagyon durva ez a mod...Hardcore gameplay-en nyomom...Szerintem van annyi cucc benne mint a LEGENDARY-ben.Amúgy ez OFF... tehát sorry érte, mert a fenti modok Shoc-hoz valóak...
-
PeL
addikt
Nehezebb. Pl. kevesebb a stamina, hamar kifulladsz még terheletlenül is, lassabb a futás, kötszerezés, medkit is lassabb, elteszi közben a fegyvert szóval csak fedezékben ajánlott, több fegyver van benne. Inkább a realisztikusság felé hajlik. Alapból nagy kihívás az SGM mod, ez még nehezebbé teszi
HC mod eléggé
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- iPhone 12 Pro Max / 128 GB / 88%-os akku / gyári független / Pacific Blue
- GAMER PC : RYZEN 5 4500 / 16GB DDR4 / ASUS RX 480 8GB / WiFi / Bluetooth / 512GB M.2 SSD / 500GB HDD
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS , I5-7300U CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Acer PREDATOR HELIOS NEO 16 / i9-14900HX / RTX 4070 (140W) / 1 TB SSD / 240HZ
- Topping A70 Pro fejhallgató erősítő
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest