-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Riot Gin
aktív tag
A teljes hiba újból, Stalker Call of Pripyat 1.6.0.2 Angol eredeti, Sigerous mod 2.2 Stalkersmod.ru edition. Eddig normálisan működött, majd egyszer rosszul ment, utána újra raktak 1 és másod javítással, gázmaszk körvonal eltávolítóval, éjjellátók jobbátevő fájlokkal és a HUD -ot normalizáltam.
"FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'ammo_9.3ő63_7h33'. Please attach [*.ini_log] file to your bug reportstack trace:"
Így, ez a hiba.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #26996 üzenetére
Egyébként , ez eddig nem volt probléma. Csak akkor lett, mikor újra raktam az első és az utolsó javítással a modot. Azért köszönöm a válaszodat, remélem a továbbiakban lehet valahogy orvosolni a problémát. ( Egyébként az w_ammo nevű fájlban átírtam az ő-t x-re mert ez a kaliber jelölés akar lenni, és még mindig ugyan ezt a hiba üzenetet adja be.)
-
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #26995 üzenetére
Nem a meghajtóval van a baj. Azzal nem kell foglalkozni. A probléma a következö:
[error]Arguments : Can't open section 'ammo_9.3ő63_7h33'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
Mivel van benne 1 ő ezért szerintem ott valami cirill karakter van, mivel a game nyelvezete angol. Abban meg nincs ilyen karakter. Kérdés, hogy a fegyvernél ahol a hozzá való löszert írja, vagy a löszertípusoknál fut bele a karakterbe?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #26993 üzenetére
Használt a dolog, de most megint más bajjal (FA**sággal) jön elő a játék. Tehát, ez a hibaüzenet most:
FATAL ERROR[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'ammo_9.3ő63_7h33'. Please attach [*.ini_log] file to your bug reportAz egész játék, az E meghajtón van, és hogy a D meghajtón, amiben épp a cd van, mit csinál, nem tudom.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #26993 üzenetére
Nem. A megoldás az ENOT előző fixében van benne. Ez a neve: Fix_11.05.12. (Kései válasz: tévedtem, ne vedd figyelembe ezt a hsz.-t)
Ha ad valaki egy e-mail címet, akkor átküldöm, vagy felteszem valamilyen nyilvános tárhelyre, mert ezt is fél órát kellet vadásznom + lengyel oldalon van csak már fenn ez a javítás.
-
Riot Gin
aktív tag
Hubai: Belinkelted anno az "enot vacaknak" nevezett Sigerous mod 2.2 Stalkersmod.ru edition-t. A következő a probléma vele.
Az első:! Invalid ogg-comment version, file: e:\games\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\ksvk\ksvk_shoot.ogg
compiling shader particle_alphaonly
compiling shader model_distort_2
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_def_lqs_2FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....k.e.r. - call of pripyat\gamedata\scripts\_g.script:1832: attempt to index field 'actor' (a nil value)Ez az egyik, a 2.-ik pedig:
ha most ez egy enot féle verzió akkor enot fixeket használjak rá? Vagy jók a sima SGM 2.2 fixek hozzá?
Azért írom, mert az előbbi hibaüzenetet nem tudom hogyan lehet kijavítani, mindenesetre újra rakom a modot, azt a mentésemtől indulok.
Pripyatba vagyok már, lelőttem a zsoldost és az ügyfelet akik beakartak volna jutni az X8 laborba.
A 3.ik: Emberek, eddig nem volt ilyen, de leírom, mert azaz igazság hogy képet kellett volna készítenem róla, de nem. A bug: ha sisakot viselsz (ami persze egy exonak is van, meg a seva ruhának) és megsebesülsz, és a sisakod / ruhádnak leromlik kb 80%-os állapotra, és épp akkor távcsöves fegyverrel harcolsz éppen, és rányomsz egy zoomot: akkor lehet hogy a képernyő bal felső sarkába megy szépen a játék, és a képernyőd háromnegyede fekete lesz. Megoldás: vedd le a sisakot és az enot féle fix-et rakd be, amit az összefoglalóban találsz, azok közül tedd be a gázmaszk nézet eltörlését.
-
rétisün
veterán
azért trükkösek ezek a Время Альянса-s készítők...végre találok egy kódot (4 kell összesen), naná hogy a legtávolabbi rejtekhelyhez jó. ja, klánok könyvét gyűjtögetem, az az érzésem, hogy már nem sok van vissza.
-
Dhampir
félisten
S.T.A.L.K.E.R. Therm-Inator orosz trailer.
-
rétisün
veterán
-
Dhampir
félisten
válasz
mrobes #26977 üzenetére
Ez a mod (talán az első részt próbálgattam) produkál ilyeneket Limanszkban. Nálam full golyóállók voltak a fazonok és ki-be mászkáltak meg leereszkedtek a falon, mint Marcel Aymé Faljárója.
(#26982) SaGa59
Gyógyulj meg mihamarabb!
(Tudom, hogy nem vigasztal, de februárban engem is elkapott ez, vagy egy hasonló nyavalya.)
-
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #26939 üzenetére
Elnézést, de péntek este úgy kiütött valami torokfájós, hidegrázós, lázas, szédülős nyavalya (lehet hogy az influenza, a fele család már hetekkel ezelőtt átesett rajta), hogy pillanatnyilag gondolkodni nem tudok, nemhogy fordítani vagy tesztelni. Most is itt borzongok, köhögni meg nem merek, mert olyan, mintha kiszakadnának a manduláim. Pedig bíztam benne, hogy a Zóna sugárzása megvéd, de nem....
Csúszik a teszt verzió egy hetet, bocs...
-
Aarpok
őstag
válasz
hubai1979 #26973 üzenetére
Azon nem állítottam semmit.Jobb klikk futtatás rendszergazdaként.Vannak benne járművek viszont nem használhatóak.Odamegyek az ajtóhoz (open door F) és semmit sem csinál.Végül is megnéztem a beállításokat nincs motorindító gomb tehát hiába is szállnák be nem tudnám elindítani a motort.
-
hubai1979
őstag
Le töltötem ezt a történetet de nem akar indulni, zöld bogár mi lehet a gond.
Nem tetem rá magyarosítást csak simán elindítotam.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #26969 üzenetére
minek ennyire bonyolítani?
fent van pl. az enot mod. a gamedata mappát átnevezed pl. gamedata_enot-ra, aztán simán mehet be a másik mod gamedata mappája. ha ezután az enottal akarsz játszani, a másodiknak feltett gamedata mappát átnevezed gamedata_akárminek, a gamedata_enot nevéből kitörlöd az _enot végződést, és van is egy enot modos CoP-od.
-
Antonius1978
addikt
válasz
#90933760 #26968 üzenetére
Mar egyszer leirtam hogy en hogy csereberelem a modokat 3 masodperc alatt.
Es mar egy jo ideje csinalom, szoval mukodik.
1.Ha mar modokrol van szo, akkor a modok Gamedata mappaban vannak.
2.Van egy kezdo modod, aminek Gamedata mappaja van.
3.Ezt a modot le akarod cserelni egy masik modra.
4.A jatek fo mappajaban letrehozod az elozo mod nevet , pl Enot.
5. F6-al a Gamedata mappat atmasolod az ujonnan letrehozott Enot mappaba.
6.A jatek fokonyvtaraba bemasolod a kovetkezo, azaz masodik mod - mondjuk a Spectrum Project Gamedata mappajat.
7.Ha a SP modot is cserelni akarod egy 3ikra, akkor letrehozod az SP mappat, Gamedata F6 az SP mappaba es kesz.
8.Ekkor akar az elozo Enot konyvtarbol visszateszed F6-al a modot, es az SP modbol Enot modod van, es igy tovabb.
Remelem ertheto.Jo tudni akkor hogy 32 bit alatt hiaba van 4 gigad ha a rendszer csak 3at lat.Kosz.
-
#90933760
törölt tag
válasz
Antonius1978 #26967 üzenetére
Akkor lehet egy fullos újrahúzás kéne. Bár az alapjátékot ellenőriztem, az elindul rendesen előtte. De ugye az AMK mod volt rajt előtte, ki tudja.
32 bites rendszeren nem segít, ott az oprendszer nem lát 3 Gigánál többet, hiába rakod fel a peccset. Nálam konkrétan össze is omlott utána állandóan.
-
-
#90933760
törölt tag
Felraktam a Misery 2.1.1-et, ez a hibaüzenet fogad.
Expression : !m_error_code
Function : raii_guard::~raii_guard
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line : 748
Description : ...call of pripyat\gamedata\scripts\ui_main_menu.script:18: attempt to call field 'main_menu_on_init' (a nil value)Esetleg van valami patch is amit még fel kell tenni? Az hivatalos oldalról töltöttem le a legújabbat, úgyhogy elvileg nincs.
-
shield
Topikgazda
válasz
hubai1979 #26958 üzenetére
Látom, közismert lesz SaGa fordításai. Megérdemli.
Van 4GB-os patcher is. Természetesen kell neked is a patcher, mert hiába a 8GB memória (nekem is ennyi van) ha nem használja a játék, ezért kell patchelni.
Amúgy IDE felraktam és van benne már patchelt exe-k. Amihez nincs arra engedd rá! -
#90933760
törölt tag
Töltöm a Misery 2.1.1-et, hivatalos oldaláról. 1.6 Giga, ekkora lenne a mod? Az elég brutális. Kell még utána feltenni valamit? Alapjáték magyarításon kívül. Vagy van hozzá külön magyar?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
hubai1979 #26958 üzenetére
Köszi az ajánlatot, jelenleg azzal az "enot vacakkal" nyomulok, amit belinkeltél.
Közérdekű Információ: Nekem az előzőekben a sima SGM2.2 all in one, és a SGM2.2 Enot edition ment ugyan, de be crashelt állandóan, mert kevés memóriám volt. ( 3 gb a jelenlegi....) Ezért már a legelején búcsúztam tőlük.
A megoldás ez a 3 Gb-os Fix. (Így keress rá: Stalker-COP_3GB_RAM_Be_fixed)
2011-es, és ez működik nálam. Stalker Call of Pripyat SGM 2.2 Stalkermods.ru verziónál ez tökéletesen működik.
-
hubai1979
őstag
válasz
Riot Gin #26954 üzenetére
Van egy Clear Sky.sgm,én végig játszottam, semmi olyan dolog nincs benne, hogy egetrengető lenne, de valahogy olyan öszzerakott lett vagy teljes,kipótólták a hiányzó dolgokat, na mindegy. Mindenképen próbáld ki.De a legjobb még most jön szerintem, a legjobb mod ami készűlt az utóbbi időben.
https://www.youtube.com/watch?v=nd0Hr6NTsYE olyan hangulata van hogy az nem igaz, engem nagyon megérintett.SaGa59 bátyánk oldalán megtalálható mindkét magyarosítás hozzájuk.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
hubai1979 #26924 üzenetére
Hát, ez is egy jó mod, bár a legelején vagyok. Ennek kevesebb memória igénye van hál' istennek mint a többi SGM 2.2 -es modnak ( az alapra és az Enot-ra gondoltam).
Esetleg tudtok olyan modokat írni ide, amikben sok fegyver van, sok fejlesztési lehetősséggel és nem kell hozzá HI-TECH pc?
(Amiket kijátszottam eddig: Dolina Sohorov, The Way in Pripyat, Time To Alliance)
-
hubai1979
őstag
válasz
Aarpok #26949 üzenetére
Én nem sokat értek a fordításhoz sajna, de szerintem ha kapol egy feladatot annak csak az érdembeli részét kéne fordítani.Ne foglalkozni a sok baromságal amit néha össze hordanak.Pl menj el janovra hozz egy fegyvert vissza mert Berike tele itta a pöcsét, vagy épen a mutánsok megzavarták, enyiből is meg lehet érteni egy történetet nem fontos hosszasan elmesélni.
Vssza térve az sgm2.0 az egyik legjobb mod amit valaha készítettek.
Egy rohadt sudárzás közepén állok, azért ilyen gyönyörű a kép.
-
#90933760
törölt tag
Minden zenéhez a Darude - Sandstorm mémet irkálják be. Akkor mi meg mindenhova a Cheeki Breeki-t fogjuk majd írni.
-
Dhampir
félisten
válasz
SaGa59 #26943 üzenetére
Szóval szegényes a vidék, ellenben a történet jó, van benne nyomozás, árulás, ellentmondó feladatok, olyanok, amihez nagyon oda kell figyelni a beszélgetésekre, amelyek néha nagyon hosszúak. Időnként dönteni kell, ki mellé állsz, de ez a későbbi feladatokra hatással van. Olyan is van, ami meg sem jelenik, ha rosszul választottál. Vagy azonnali halál a vége. Vagy kapsz a fejedbe egy időkapszulát, ami meghatározott idő múlva aktiválódik és valami agyrágót bocsát ki, ha nem szedik ki időben. Stb...
Hűha, agyas sztalker játék, érdekesnek ígérkezik.
-
Aarpok
őstag
válasz
borovi #26948 üzenetére
Szívesen és jó szórakozást hozzá.Annak ellenére,hogy csak a 3 alapterület és a sötétvölgy kapott benne helyet mozgalmas és sok feladatot adó mód lett.Kár,hogy nincs hozzá fordítás jó lenne érteni a dolgokat benne bár pokoli sok melót követelne mivel sok-sok párbeszédet,háttér információt tartalmaz.Annyi a könnyebbség lenne a fordításhoz,hogy tartalmaz pár SGM2.2 - ben volt feladatot.Talán egyszer valaki(k) nekiállnak és lefordítják.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #26939 üzenetére
Nem biztos, hogy tetszeni fog. Csak Zatonon játszódik, alig van benne fegyver meg ruha. Az az alaptörténet, hogy Zaton teljesen el van vágva a külvilágtol, még Navigátor (ő szokott Janovra vinni) se hajlandó elkisérni senkit, mert majrézik, ugyanis tömegesen tünedeznek el a sztalkerek. Szóval abból kell megélni, am helyben van. Igaz, Fürgének megvannak a kapcsolatai, de az árai... Alapvetően csak a mutánsok, meg egy-két magányos szabadságos vagy szolgálatos ellenséges, (ők viszont a pálya túlfeléről is eltalálnak, ha kidugod a fejed), de hamar meg lehet haragítani egy komplet klánt, ha rosszul reagálsz valamire. Akkor is, ha előtte a legjobb haverok voltak.
A relikviákból kevés van, nem érdemes eladogatni, mert három feladat is van, amihez kellenek, egyet mindenképp teljesíteni kell (2 ritka relikvia Navigátornak) a másik kettő közül csak az egyiket lehet megoldani, annyit nem lehet találni, hogy mindkettőre elég legyen. Azt neked kell eldöntened, hogy egy ismeretlen, halott szolgálatos halálos beteg lányát, vagy Szakállt segíted-e ki egy ilyen melóval.
Fejleszteni is csak első szintig lehet, egy-két kivétellel, mert csak alap szerszámokat lehet találni.Szóval szegényes a vidék, ellenben a történet jó, van benne nyomozás, árulás, ellentmondó feladatok, olyanok, amihez nagyon oda kell figyelni a beszélgetésekre, amelyek néha nagyon hosszúak. Időnként dönteni kell, ki mellé állsz, de ez a későbbi feladatokra hatással van. Olyan is van, ami meg sem jelenik, ha rosszul választottál. Vagy azonnali halál a vége. Vagy kapsz a fejedbe egy időkapszulát, ami meghatározott idő múlva aktiválódik és valami agyrágót bocsát ki, ha nem szedik ki időben. Stb...
Írtam hozzá (pontosabban lefordítottam és aktualizáltam) egy help.txt-t, jól jöhet, ha nagyon elakad valaki. Van két olyan feladat, amin agyalni kell jó sokat, papír, ceruza, számítások, megjegyezni 12 gyógyszer hatásmechanizmusát és kitalálni, hogy az adott sérülésre mit kell felhasználni belőle, különben a beteg meghal... Meg kellett gyártanom egy titkosítási algoritmust. Pontosabban meg kellett oldanom, hogy magyarul is működhessen...
Közben arra is rájöttem, miért nem tudtam Fürgének leadni az egyik feladatot. Csak éjfél és reggel 5 között lehet vele melóról beszélni...
-
borovi
aktív tag
válasz
SaGa59 #26938 üzenetére
Köszönöm a választ! Ezek szerint rosszul emlékeztem.
A Diverzánst elkezdtem, aztán valamiért abba is hagytam. Addig, amíg vittem, nem találkoztam ilyen feladattal. (Vagy csak elkerülte a figyelmemet? Nem tudom.)A fordítást nagyon várom! Jöhet akármilyen állapotában is! Ki vagyok éhezve egy jó kis, magyarul játszható modra!
-
SaGa59
őstag
válasz
borovi #26934 üzenetére
Én csak az emlegetésével találkoztam fordítás közben, de magában a modban nincs benne, de abban is úgy, hogy neked védened kellene a hajót, nem támadni.
Viszont nem kizárt, hogy a Diverzánsban van ilyen akció (mármint megvédeni a Szkadovszkot a Végkesek klánja ellen).Azért vagyok bizonytalan, mert az kiderült, hogy a Diverzáns és a Halál ellen 1 szövegállományainak nagy a közös halmaza, de úgy tűnik olyan is van benne, aminek egyik modban sincs szerepe ténylegesen. Úgy látom, Geonezis azt a szokást vett fel, hogy az sgm_xml_dialogs.xmlt folyamatosan bővíti és benne hagy korábbi általa készített modokból is részeket, amiknek az adott modhoz semmi közük. Emiatt kell nekem most minden szálon végig tesztelni a modot, hogy maradt-e olyan lefordítatlan szöveg, ami fel is bukkan a játékban.
Lehet, hogy a hét végén kiteszem a Halál ellen 1 magyarítás aktuális állapotát és lehet teszteni, de aki belefog készüljön fel arra, hogy egy ponton esetleg a beszélgetés oroszba fordul. Mosta a ténylegesen megjelenő feygverekhez tartozó leírásokat és a töltő kpernyő "Évezredes bölcsességeit" fordítgatom, a beszlégetések talán, a feladatok biztosan kész vannak. A fegyver encikopédia itt is háttérbe szorul, de itt szerepe nincs is, csak egy jó pénzért eladható pda...
-
borovi
aktív tag
Szép napot, kollégák, kérlek, segítsetek!
Pár hete olvastam itt, hogy valamelyik modban szerepel a Szkadovszk elleni harc, a hajó elfoglalása. Ez konkrét harcot jelent, vagy csak mesélnek róla valami beszélgetésben? Ha lehet lövöldözni a szkadovszkiak ellen, akkor melyik az a mod? Rákerestem, de nem dobott találatot. Most vagy én emlékszem rosszul, vagy én vagyok a balf.sz... -
morbias2
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy olyan gondom, hogy ami itt van fent enot verzió nekem állandóan lefagy eredeti steamos verzió alatt. Valahonnan esetleg le lehet szedni ami jó verzió? Mindent fix stb.. jól raktam fel.
Köszönetem!
üdv.
m2 -
#90933760
törölt tag
válasz
hubai1979 #26917 üzenetére
Köszöntem mester.
Vicces ez az AMK. Elmentem Alföldön a terület végére ahol a tornyok vannak amire nem lehet felmenni meg az a két bódé is a 8 kerekűvel. Gondoltam itt nézek körben elsőnek mert itt nem sokan lesznek.
Messziről odanézek millió izlom meg zombi. Hentelés. Gránátok, sörétes ezerrel. Közben az izlomok egy része kinyírta azt a pár embert aki ott volt, esélyük se volt szerencsétleneknek.Mikor közelebb mentem akkor spawnolta oda őket az izlomsereg mellé.
Aztán bespawnol elém két másik embert is. Kipucolok mindent, felszedem a cuccokat hogy válogassak mert elfogyott a lőszer, újabb kettőt benyom elém. Ráadásul úgy hogy mászkálnak körülöttem és nem vesznek észre csak mikor megmozdulok.
Aztán meg ahogy kutattam a hullákat, egyik beszorult a kocsi alá, elkezdett rezegni, meg fejre fordult, pörgött, kerekei méterekkel odébb rezegtek és ha odamentem megütött életet vett le.
Felmásztam a toronyba, hogy a hátizsákban matassak, de most meg újabb hármat nyomott be, de itt fent nem vesznek észre. Nem szeretem az ilyen modokat ahol a semmiből folyamatos utánpótlás van. Bóklászok még kicsit aztán asszem lassan a Misery2-t felrakom. -
#90933760
törölt tag
AMK modban Alföldön mikor kijövök a Bárból, és elkezdek bóklászni akkor valami halk fuvolás háttérzene megy. Azt nem tudjátok mi a címe vagy honnan lehet kiszedni?
-
lsc
nagyúr
Srácok valami új mod magyarítással készülőben?
-
#90933760
törölt tag
Most van egy kis időm megint játszani. Így három hónappal később. Csak már azt is elfelejtettem, hol a francba vagyok meg mit csináltam.
Kezdek inkább egy új modot. Látom van egy csomó magyarított mod már. -
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #26905 üzenetére
Supermanannel van valami baj, mert nem érzékelik a mutánsok. Menet közben elvágtat a vadkanok mellett és azok egyáltalán nem reagálnak rá. Engem viszont letámadnak. Amikor mellette mentek és visszatöltöm, ő nincs ott de a térkép jelzi a helyét, majd hirtelen a bázisra ugrik. Elindulok a bázis felé, és egyszer csak a jel visszavándorol a mérési helyre és ott lesz Superman is. Ezt minden mentésénél végigcsinálja a játék. Van ott elég mutáns, egyik oldalt vadkanok, túl sznorkok, arrébb 2 irányító is, de nem történik semmi. Újratöltöttem a pálya legelejétől is párszor, de mindig ugyanaz. Végül töröltem a játékot, megnéztem a végét videón. Ez lehetett volna a legjobb mod amivel játszottam, de ez lett az egyetlen legszarabb, amit egy ilyen abszurd hiba miatt nem tudtam befejezni, s ez idegesít. Még soha nem vártam ennyire egy mutánstámadást Stalkerben, mint itt, de nem történt meg
. Elindítottam az Újságírót, de egyelőre visszamegyek egy ideig a Thiefhez, mert folytatódik egy projekt, aminek tagja vagyok már egy éve, és be kellene fejezni végre. Viszont a Lost Alphát azt lesem, illetve az új javítást, mert abban még van vas
.
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #26905 üzenetére
Vagy valami más hiányzik. Vannak ilyenek.
Tegnap teszteltem a most fordítás alatt lévő modot egy másik ágon, mint amerre eddig haladtam, mert azzal egy agyalós-méregkeverős (tényleg, ricint kell gyártani, de nem mindegy, milyen töménységben) feladat elveszett volna. Viszont most nem akar kinyílni a rejtjelzáras láda, hiába tudom a kódot, Ki kell derítenem, mi nem tetszik neki. Lehet, hogy az, hogy nem lőttem le a szolgálatos árulót, mint korábban... De az sem kizárt, hogy idő előtt jöttem ide, mert még nem végeztem el a fő történet megnyitását lehetővé tévő előzetes feladatokat sem, csak gondoltam, ha már úgyis arra járok, benézek a Szabadságosokhoz is és felveszem ezt a feladatot...
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #26904 üzenetére
A Szentjánosbogarat Lemur adja elvileg, miután sikerült Supermannak elvégezni a bemérést, neked meg elkisérni Denis-t Radarról hozzájuk a gyószeralapanyaggal, vagy legalább elvinni a táskát, ha Denist elveszíted.
Azt ajánlják, hogy a mérések megkezdése előtt ments, mert nem kizárt, hogy többször is bele kell vágni. Azaz tudják, hogy ott valami nem stimmel, bár ők arra hivatkoznak, hogy lehet, hogy sokat kell lövöldönzi. Nem kizárt, hogy ha előtte kitakarítottad a környéket, nincs elég mutáns a támadáshoz, azért kell annyit várni.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #26903 üzenetére
Az Iránytűt megtaláltam úgy, hogy megnéztem a végigjátszásba belinkelt kép nevét, ott van zárójelben a végén, hogy Radar. Csakhogy kell még egy Szentjánosbogár is, amit észre se vettem eddig. Na, de megtaláltam egy videón azt, ami nálam nem történt meg Supermannál: a mutánstámadás. 20 perc után kezdődik a jelenet a videón . Nálam a mutánsok ott vannak körben, de csendesek és egyáltalán nem támadnak. Egy ideig én mentem oda és henteltem őket, de semmi eredménye, mert legalább 10x újraspawnolódtak és ott töltöttem vagy 1,5 órát ingyen - semmi se történt, úgyhogy ...
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #26901 üzenetére
Az Iránytűhöz lejjebb ott van a video is....
Amúgy Radaron van, közel ahhoz a helyhez, ahol át lehet menni a drótkerítéseken a Pripjaty felé vezető útkereszteződésnél, arrafelé, ahol a zombikat kellett lehentelni.
Meg a sziklafal és egy nagyobb kő között (a képeken talán pont az látszik hátul) van egy hulla is, a hátizsákjában értékes cuccal, de nagyon magas a sugárzás. Nekem úgy sikerült kiszeni, hogy a drótkerítés felől közelítve felmásztam egy közeli sziklára a fal mellett, onnan beugorva és futva fel tudtam kapni a cuccot és kirohantam, épp megísztam a sugárhalált, maximumra tunningolva a sugárvédelmet. Azt már meg nem mondom, mi van ott pontosan, de fontos lehet, mert tudom, hogy vagy fél órát köröztem arrafelé, mire meglett és vagy négyszer töltöttem vissza, mire sikerült.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #26900 üzenetére
Hát van benne munka, az biztos.
Sajnos nem tudok onnan tovább menni, már mindent kipróbáltam, de Superman nem mozdul. Kellene egy Iránytű képződmény a továbbjutáshoz, de sehol se találok. Gondolom Superman adná azt. A végigjátszásban van egy kép a képződményről, ami az első verzióhoz való, de bárki is linkelte be arra nem volt méltó, hogy a hely nevét is odaírja. Ugyanis az illető betett egy sziklás képet egy fával meg a relikviával, de az rengeteg helyen lehet több térképen is. Végigjártam az ismerős helyeket, de semmi. Meguntam a keresgélést, inkább elkezdek egy másik modot, aztán időközben talán rájövök valamire.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Óvodások homokozója
- Medence topik
- Donald Trump azt mondja, hogy megtalálta a TikTok vevőjét
- Vivaldi (böngésző)
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Hardverkemping június végén
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- AKCIÓ - 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest