-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz
sklopp #27499 üzenetére
ezek alapján akkor inkább neki se állok.....
na nem mintha mostanában nekikezdtem volna.
de a jó k***a anyját annak a barom állatnak, amelyik a fix mentési pontos játékot legelőször kitalálta, akármelyik is volt (gondolom valamelyik idióta konzolrafejlesztő hülye) ha csak így tudja a játékidőt hosszabbítani, mert amúgy nincs hozzá ötlete, fantáziája, az ne is kezdjen játékot csinálni. konkrétan most a wolfensteinről van szó, de az összes olyan hulladék szar, amelyik konzolon meg pc-n is megjelent, ebbe a hulladék kategóriába tartozik. szerintem.
-
sklopp
őstag
Hali stalkerek! Kezdek mérgelődni A Halál ellen mod-ra. Olyan zakkant hibákkal van teli, hogy már sok. Bevállalok egy rakat feladatot, teljesítem, majd vinném az anyagot a megrendelőnek, de nem lehet átadni. Példák: Szakállnak viszem a megrendelt artifaktokat, átadás helyett közlöm vele hogy unom és nem csinálom, nálam meg ott az anyag, Kardánnak kéne adnom a forrasztó állomást, de nem vesz róla tudomást, Janovban Gariknak kell egy-egy Húscafat és Galacsin, de ilyen nincs a játékban, viszont helyette elfogad egy Harangot meg egy Zöld Agyagot, Fürgének kéne átadnom a megrendelt pisztolyt, de nem vesz róla tudomást, Gontának elvállalom a kiméra vadászatot, megyek 3-kor, de csak annyi a szövegem, mesélj a mutánsvadászatról és viszlát, Janovban a tudósoknak elvállalom egy Iránytű artifakt beszerzését, megtalálom de Zatonban felejtem, viszont gond nélkül átveszik a tudósok, kapok is szép pénzt érte, és így tovább hosszú sorban. Hogy szerszámot csak egyet találtam Zatonban, többet sehol, bármi keresni való dolgot szinte lehetetlen megtalálni, már csak hab a tortán. Kár érte, egy jól elképzelt történet és elképzelés ilyen slendrián módon megvalósítva csak dühíti az egyszerű stalkert.
-
-
hubai1979
őstag
válasz
shield #27488 üzenetére
Nem terheli le a gépet,még csodálkoztam is rajta hogy menyire simán megy de sajnos nem tudok vele játszani mert tönkre ment a gyári Stalker lemezem.Ezek a hibák azért jöttek elő mert nem gyári cucot használtam, hanem fölraktam a The Project Medeiors játékot és annak tötőltem a gamedata könyvtárát és azt használtam.
Szerintem nem rossz kis mod lehet, aki az alapjátékot akarja végig játszani megint kicsit tuningólva annak ajánlom.Próbáld ki mester, hátha találkozól az új mutánssal és mesélsz a találkozásról.A fegyverek teteszetek benne.
Meg is találtam a drágámat.[link]
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #27493 üzenetére
Ahogy mondod. Szerencsére volt egy kép arról, hogy kb. hol van, mert nekem nem látszott, de állva még csak nem is jelent meg a helye se, ha a "használ" gombot nyomtam is. Valósággal "négykézláb" kellett végigtapogatnom azt a pontot és közben nyomtam az F-et, s egyszer csak megvolt a semmiből, mintha jó mélyben lett volna a padló alatt. Ugyanez volt a gond, amikor korábban egy dekódert kellett megtalálni a másik bunkerben. Na az a cucc az AA-s változatban nem látszott volt, ebben viszont már távolról láttam. Az is lehet, hogy ezektől a javítócsomagoktól vannak ezek a hibák, lehet, hogy egy sima alap ST2-ben ezek a gondok nem lennének. Ki tudja. De lényeg a lényeg, segítség nélkül itt cumi van, mert képtelenség megtalálni ezt a papírt csak úgy.
-
rétisün
veterán
válasz
Sensut #27492 üzenetére
ha jól emlékszem, az ilyen 'elveszett' cuccok jó része több helyen is felbukkanhat, legalább 2-t máshol találtam meg, mint a végigjátszás(ok) szerint kell(ett volna) lennie.
erre konkrétan nem emlékszem, de pl. a törpék (nem jut eszembe a neve hirtelen
) által ellopott számláló(?) a monolit bunkerben se nagyon volt észrevehető, csak nyomogattam az F-et, amerre sejtettem, hogy lehet, egyszer csak felkaptam.....gyakorlatilag a semmiből.
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #27491 üzenetére
Na jó, nálam meg 1-en volt hagyva, s ettől még az a golyó is kinyírt, amit a zsákomba tettem
. Jól emlékeztem, hogy az AA-s verzió azért nem volt ennyire golyóérzékeny, de nem sok különbség volt. Itt máshova is alaposan beletúrtak, attól ennyire durva. Meg kell találnom egy dokumentumot a monolit bunkerben, de sehol se találom. Ahol mutatják, ott sincs. Remélem ez nem egy hiba, mert akkor betelik a pohár. Újra
...
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #27489 üzenetére
Van, az alapjátékokban is van, és az alapérték 1.0. Csak keress rá a Notepad++ -ban a hit_part kifejezésre.
[actor_condition]
satiety_v = 0.000015 ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ ńűňîńňč ńî âđĺěĺíĺě
radiation_v = 0.0001 ;ńęîđîńňü óěĺíüřĺíč˙ đŕäčŕöčč
satiety_power_v = 0.000055 ;óâĺëč÷ĺíčĺ ńčëű ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_health_v = 0.0001 ;óâĺëč÷ĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč óěĺíüřĺíčč ńűňîńňč
satiety_critical = 0.0 ;ęđčňč÷ĺńęîĺ çíŕ÷ĺíč˙ ńűňîńňč (â ďđîöĺíňŕő îň 0..1) ęîăäŕ çäîđîâüĺ íŕ÷čŕíŕĺň óěĺíüřŕňüń˙
radiation_health_v = 0.004 ;óěĺíüřĺíčĺ çäîđîâü˙ ďđč âîçäĺéńňâčč đŕäčŕöčč
morale_v = 0.0001 ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ ěîđŕëč
psy_health_v = 0.001 ;ńęîđîńňü âîńńňŕíîâëĺíč˙ psy-çäîđîâü˙
alcohol_v = -0.0003
health_hit_part = 1.0 ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ çäîđîâü˙
power_hit_part = 0.1 ;ďđîöĺíň őčňŕ, óőîä˙ůčé íŕ îňíčěŕíčĺ ńčëű
max_power_leak_speed = 0.0 ;íŕęîďëĺíčĺ óńňŕëîńňč (ěŕęń ăđŕíčöŕ, äî ęîňîđîé âîńńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ ńčëŕ) â ńĺęóíäó čăđîâîăî âđĺěĺíč
max_walk_weight = 60 -
shield
Topikgazda
válasz
hubai1979 #27468 üzenetére
Mesélj valamit az új modról! Érdemes foglalkozni vele?
Letöltöttem, de még nem próbáltam ki.
Most egy CoP-ot tolok. S.T.A.L.K.E.R. Call Of Pripyat ru 1.6.02 - AtmosFear 3 UltraTextures (2012) PC RePackJellemzők: (google fordítás)
Photorealistic tilalmi zóna - újra valós prototípusok város Pripyat , vasútállomás Yanov , üzem " Jupiter " , p . Kopachi stb
• Új történet , számos egyedi karakter.
• Kiterjesztett rendszer oldalsó küldetések .
• Új szörnyek és kiméra byurer . Új viselkedés és képességek minden szörnyek.
• Új A -Life létrehozott alapján a legkedveltebb játékosok eleme az első két játék a sorozatban .
• kibocsátás jelentősen befolyásolják a világot a Zone
• Elalvás funkció ki a játék .
• új lejátszó felület .
• képes legyen továbbra is a játék után a folyosón a mód freeplay .
• A játék motort fejlesztett X- Ray V.1.6---------------------------------------------------------------------------------------------
Repack jellemzői:- Patch 1.6.02
- AtmosFear 3 UltraTextures
- HDR textúra (tárgyak és fegyverek)
- Absolute Nature Texture Pack
- Abszolút Textúrák Pack
- Abszolút Scope (eredetileg - monitor 16:09. A mappa a telepítő összes felbontást.)
- Szerző: Salat ProductionNem terheli le a gépet nagyon.
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #27483 üzenetére
Na, én megoldottam bazeg: visszaállítottam a játékos hitpointját az eredetire, s így már teljesen élvezhető a játék. Ez az "one hit kill" miatt képtelenség volt megmenteni Ghostot, mert én még csak nem is láttam az épületet, amiben van, ő már ki is jött onnan és a monolitosok egyből leszedték. Minden oldalról megpróbáltam belopakodni, de képtelenség. A megoldás az, hogy le kell rohanni a monolitosokat, csakhogy ez nem volt lehetséges amíg egy lövés leterített, mert ott négyen is négy oldalról lőnek rád, és azt se látni honnan. Így most sikerült elterelni a figyelmüket, és Ghost kettőt le is szedett az ajtóból, mire én nekirohantam és visszalöktem az épületbe így saját maga hülyeségétől védve meg őt, a qrva anyját
. Kaptam néhányat a faromba, de nem haltam meg legalább. Ettől arrafelé csak rosszabb lenne azzal az alacsony hitpointtal, mert most visszaküldtek az erőműbe és ott egy egész sereg monolitos vár rám
. Nem is tudom mi lenne, ha minden katona úgy tudna célozni, mint ezek. Egy zseb lőszerrel világháborút lehetne nyerni
. Realitás a tököm...
Ja, amúgy aki nem tudja, a golyóérzékenységet itt kell módosítani:
gamedata\configs\creatures\actor.ltx
"health_hit_part" értékét 1.0-ről kell cserélni alacsonyabbra, mondjuk 0.5 -re, és akkor a golyó kevesebb sérülést okoz. A ST2 ben máshol is vannak módosítások e tekintetben, gondolom a lőszereknél és fegyvereknél is, ezért a 0.05 lett a számomra optimális érték.
-
rétisün
veterán
válasz
Sensut #27483 üzenetére
félbehagytam, mert megbolondult egy kicsit (alighanem én csesztem el a gamedata mappák cserélgetésével
) de mindenképpen szeretném folytatni. majd ha elintéztem a csúnya rossz nácikat wolfensteinben...
valóban elég idegesítő a harc, egy-egy ilyen feladatnak jó párszor neki kell futni (még szerencse, hogy itt nem az a balf**z fix mentési pontos rendszer van) de eddig minden harcból ki tudtam keveredni győztesen
igaz, a legritkább esetben elsőre
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #27483 üzenetére
Végig ugyan nem vittem, de emlékeim szerint azon a részen már túl vagyok és sikerült. Ott hagytam félbe, amikor Yantarból visszafelé kirabolnak a banditák és egy szál bicskával kell valahogy kivágni magam közülük a Vadvidéken (Rostock Factory). Pontosabban ezen már túljutottam, de a Bárba még nem mentem vissza, mert közben belevágtam a fordításokba.
Ghostot mintha jóval korábban kellett volna megmenteni még Pripjatyban, amikor a Monolit ellenségessé válik, vagy közvetlenül az előtt. Ez után mutatják meg, merre lehet kijutni a városból a Mocsárba.
Pontosan meg nem mondom, hogy csináltam, meg mintha több ilyen akció is lett volna (pl elkisérni a mocsár felé vezető kijárathoz, ahol szintén volt pofozkodás bőven), és biztos, hogy sokszor neki kellett futni, de megoldható. Csak előre kell rohanni, elintézni mindenkit...Sok olyan akció van, amit többszörre lehet megcsinálni, mert az erős fegyverek miatt könnyű meghalni, de csalni sosem kellett... Van, ahol előre lehet dolgozni (még az adott feladat felvétele előtt elintézni a később gondot okozó ellenséges erők egy részét), de nem mindig. Van ahol csak az után kerülnek be, amikor felveszed a feladatot. Pl mikor Pripjatyban a monolitosokat segítve kell elfoglalni a kultúrközpontot. Meg amikor ez a kisérgetős akció van.
-
Sensut
őstag
Tegye fel a kezét, aki végigvitte a Secret Trails 2-t. Itt esélyed sincs ha harcra kerül sor. Meg kellene menteni Ghostot, de bármerre kerülök, mire odaérek ő már halott, a monolit már kinyírja. Taktikázás kizárva, azok már kilométerekről egy lövéssel leszednek, ködön, bozóton, bármin keresztül (ezt nevezem én realitásnak
). Már oda kerültem, hogy videókat keresek a YT-on a végigjátszásról, mert a mellékelt kézikönyv egy nagy 0, inkább csak egy forgatókönyv, mert tippeket nem ad arra, hogy miként, csak hogy mit kell csinálni. Viszont a YT-on a faszi is feladta a végigjátszást épp ott, ahol én most tökölök. Meg lehet menteni Ghostot egyáltalán? Be lehet ezt csalás nélkül fejezni egyáltalán?
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #27480 üzenetére
Bocs, a kép nem jó. lemaradt a teteje, ráadásul a leíró is rossz hozzá.
Ez már biztos, ellenőriztem, a kép is megfelelő, elvileg a pirossal bekarikázott fegyverről van szó:inv_grid_width = 6
inv_grid_height = 2
inv_grid_x = 0
inv_grid_y = 45Az is biztos, hogy nálad valamiért minden el van írva, mert ez a puska 2x6 mezőt foglal, míg a bevágott képed szerint nálad csak 1x6-ot.
A számítás módja a megfelelő helynek a következő:
A bal felső 50x50 képpontnyi mező a 0:0 (ezen a képen az SVD van abban a pozícióban)
Neked meg kell keresned az ui_icon_equipment.dds-ben azt a "mezőt", ami a puska képének bal felső sarkát tartalmazza és ennek a pozícióját kell beírni.A sztalker wiki úgy magyarázza, hogy azt a pozíciót kell megadni, ami a tényleges kép előtti pozíció balra és felfelé, mert nem jött rá az írója, hogy a mezők számozása nem 1-gyel, hanem 0-val indul...
dds fájlt az xnview-vel is meg lehet nézni, ha telepítve van az xnview xnshellext kiegészítője. Jobb klikk a dds-en, a menüből kiválasztani az XnShell-t, majd a megnyíló kis képre bökve betölti az xnview.
Ha mozgatod a kurzort a kép fölött, kiírja, melyik pixelre mutat éppen, abból ki lehet számolni, hogy hányadik "mezőn" jár. Osztani kell 50-nel és az egész értéket beírni a megfelelő gridhez, a tizedes rész és a maradék érdektelen. Azaz a 30. pixel grid értéke 0, a 78.-é 1, a 634.-é 12. -
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #27472 üzenetére
A winchester 1300-as adataiban elírták a kép pozícióját és nem a puskára, hanem a képződményekre mutat.
A sztalkerekben egy nagy dds fájlban van lerajzolva az összes tárgy "inventoy" ikonja. Egy kép 50x50 képpont, vagy annak egész számú többszöröse lehet, A kép 50 képpont magas sorokra és 50 képpont széles oszlopokra ven felosztva elméletileg és azok pozícióját beszámozták, mint egy táblázatban.
A leíróban meg van adva, hogy mekkora (hány ilyen 50x50-es mezőt fed le vizszintesen és függőelegesen, a hátizsákban és a kereskedőnél is ennyi mezőt fed le) és az, hogy melyik sor melyik oszlopában van e képhez tartozó első ilyen 50x50-es mező.
Ennél a fegyvernél ezt elírták és egy olyan mezőre mutat, ahol a relikviák képei vannak egymás mellett szép sorban, mindegyik egy mezőnyi. Az is lehet, hogy a dds-hez hozzáfűztek egy "sort" és a puska leírója kimaradt a módosításból, de erre elég kicsi ez esély.Nálam a w_wincheaster1300.ltx-ben ezek az adatok vannak:
inv_grid_width = 5
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 10
inv_grid_y = 5Ha ilyen a gamedata\textures\ui\ui_icon_equipment.dds bal oldala, akkor neked is erre kell átírni, ha nem stimmel. Valószínű az inv_grid_y van elírva...
A relikviák alatti első puska kéne legyen bal oldalon, ha jól tudom. -
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #27467 üzenetére
Kösz! Megpróbálom a Spectrum Project-et újra felrakni. (Elsőre xrengine hibázott.)
-
shield
Topikgazda
válasz
hubai1979 #27472 üzenetére
A képen egy képződmény véletlen Winchester 1300 lett. Azt nem tudni, hogy lőni lehet-e vele.
Gondolom még lesz mit javítaniuk benne.SaGa59 ez a lény van a Diverzans-ban is. Ebben egyvelegben ez a Zanoza mod.
A Szilánk elnevezést kicsit furának találtam, nem jutott eszembe semmi, akkor láttam meg a script hivatkozást, elneveztem ZanoZa-nak. -
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #27470 üzenetére
Hiányzik a dev_bandage_spec.ogf, amit keres.
Ha esetleg látszólag ott van, meg kéne nézni, hogy a nevében a "c" nem egy orosz sz-e véletlenül, ami hasonlít a c-re, de nem azonos vele. De az is lehet, hogy abban a fájlban, ami hívja, van elcserélve a latin c az orosz sz-re. Ha nincs dynamics\devices könyvtár a modban, akor inkább ez utóbbi lehet a baj, mert akkor a betömörített resources fájlokban van ez is és ott valószínűleg latin "c" van benne, csak a modder nem figylet a kódlapváltásra. Ha orosz-angol modokat kevernek, előfordul az ilyen tévesztés.
Gyakori még a latin x és az orosz h keverése, azok is nagyon hasonlítanak egymásra. Pl lőszerleírókban szoktam fordítás közben látni, hogy a 7.62x39 helyett 7.62ő39 van, amikor cirillről kelet-európai kódlapra váltok... -
hubai1979
őstag
válasz
SaGa59 #27469 üzenetére
Köszönöm mester a gyors választ.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 117
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find model file 'dynamics\devices\dev_bandage\dev_bandage_spec.ogf'.stack trace:
Ez mi a francért van.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #27468 üzenetére
Ez egy mod kombináció a CoP-hoz.
AtmosFear, Absolute Nature, egy fegyver csomag, "visszanyert" mutánsok (macskák, izlomok, civil zombik, patkányok), Lootmoney (rangtól függően 400-700 rubelta lehet találni a halottaknál. A monolitosoknál nincs pénz.). Új ruha modellek, egy új fajta mutáns (Szilánk), leginkább egy óriás skorpióra hasonlít.Csak a páncéltörő lőszer fogja, elrejtőzik, kilyukasztja a páncélokat is. Dinamikus anomáliák (időnként elköltöznek). Intellectual Marauder mod. Ezzel le lehet húzni mindenkiről (ellenség, barát) a ruhát, azaz gatyára lehet vetkőztetni mindenkit. Más se hiányzott a Zónából. A ruhákat el is lehet adni, de csak az értékesebbeket...
-
Antonius1978
addikt
-
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #27464 üzenetére
Gravitációsat akartam, a plusz különleges képződményt is ahhoz vittem, de nem jött össze. Egyszerűen nem jelent meg olyan sor, hogy dolgoztatni lehetett volna. Talán vasárnap volt...
Majd legközelebb, most elhagytam a Zónát, legalábbis a Halál ellent. Néznék egy másik mod-ot, de még nem tudom, melyiket. -
shield
Topikgazda
válasz
shield #27463 üzenetére
Ebben milyen rendben mennek a küldetések, csak csodálkozok.
A helikoptereknél is rendesen kiírja a szöveget, ha találkozok valakivel, akkor hogy kicsoda és mit mond, de még ha Szakaáll vagy Bagoly utánam szól, azt is.
Ezt bele kell pakolnom az általam használt, mindenkori CoP-ba. -
Antonius1978
addikt
De ne feledd el, hogy 5 fajta fejlesztett kepzodmenyt tud csinalni.
Ha jol emlekszem a leirasbol - amit a doki mond - akkor a Meduzakbol gravitacios kepzodmenyt csinal.
Biztos hogy azt valasztottad ki ? Mert ha mast, akkor egyertelmu, hogy nem csinalhatta.
Egyenkent probald ki mind a 5 valasztekot, es meg kell csinalja, kepen amit betettem, lathattad, hogy nekem savas kepzodmenyekbol csinalt, nekem ahhoz voltak hozzavaloim. -
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #27461 üzenetére
Közben másikra pakoltam fel a magyarítást és észrevettem, hogy az ui_custom_msgs.xml-t akarja felül írni. Gyorsan összehasonlítottam őket, hatalmas az eltérés köztük. Most az eredetit akarom visszarakni, telepítős a cucc, úgyhogy most jön a tökölés.
Majd megírom, hogy megoldódott-e. -
SaGa59
őstag
-
shield
Topikgazda
Felraktam: CoP AF3 Ultra (Salat). Valamelyik orosz oldalról szedtem le.
A legfrissebb magyarítás van rajta.
Zatonon vagyok, kiírja, hogy Radió aktív csapadék jön és Savas csapadék.A 2 kiírás egyszerre jelenik meg, de időpontot 1 perc eltéréssel írja. Itt ki is akad a játék. Többször indítottam, de ugyanaz.FATAL ERROR
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : atm_indik_rad_green_16
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xmlVan valakinek ötlete, hogy mi a f@sz baja van? Előre is köszi.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #27458 üzenetére
Nem megy. Eldobtam az összeset s felszedtem újra, de a 4-es gomb nem csinál semmit. Irányítást visszaállítottam, minden, de semmi. Az a gáz, hogy nem lehet csak gránáthoz külön billentyűt rendelni, a 4-es fegyverhez tehetek bármit, nem csinál semmit. Szerintem ez egy hiba, amit valamelyik add-on generált. Olvastam több helyen erről, de megoldást senki se ajánlott. Csak a dozimétert, aminek semmi értelme. Még kutakodom, hátha találok megoldást amivel ki lehetne javítani.
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #27455 üzenetére
Nem emlékszem semmi olyasmire, hogy a sugárzásmérőbel vacakoltam volna, de gránátokat használtam benne. Még azt a hibát is tapasztaltam, ami minden sztalkerben előjön néha, hogy hiába van a tatyóban gránát, nem lehet elővenni mindaddig, mag le nem dobok egyet és felveszem. Ez főleg olyankor fordul elő, ha valami tárolóba, ládába kipakolásztam cuccokat, pl gránátokat, aztán visszaszedtem. Mintha ilyenkor nemm jegyezné meg, hogy van nálam gránát. A megoldás: ki kell dobni a hátizsákból a földre, majd felvenni. Utána már lehet használni.
-
Erdő
tag
válasz
Sensut #27436 üzenetére
Ezek közül melyiket ajánlod? Az SGM 2.2-vel és a Halál ellen-nel játszottam eddig.
A Spectrum Project-et felraktam, kijavítottam azt, amit a leírásban ír, így egy xrengine hibán túljutottam, de utána, az első pálya betöltésekor megint ugyanazzal kiakadt.
Van ennek valamilyen megoldása? A gépem nem túl izmos...
És a többi mod-ból melyiket érdemes kipróbálni? (Úgy tűnik, hogy van egy jópár, ami félkész.) -
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #27424 üzenetére
Én nem tudtam zöld ágra vergődni a Mocsári Dokival: vittem neki 5 db Medúzát, és a hozzá való különleges képződményt, pénzem is volt, de nem csinált semmit. Furcsa...
-
Sensut
őstag
Itt kérdezem meg, mert ez a topic mégiscsak aktívabb, mint a SOC. Tud valaki ötletet adni, hogy miért nem tudok kézigránátot használni A Secret Trails 2 + Photorealistic Nature + Horusmod verzióban? Olvasgattam angol fórumokon, hogy először egy dozimétert kell az övre akasztani, ami startból a zsákban van, vagy ilyesmi. Nos, nincs ott, és nem is találtam sehol. Mellesleg doziméterem már van, mert Tab-bal megjelenik és mutatja a sugárzást, csak nem az övemre akasztva, hanem láthatatlanul beépítve, akár a kés vagy a távcső. Korábban egy másik verziót futattam, az Autumn Aurorást, de nem emlékszem ilyesmire ott, bár annak már az elején kiszálltam. Lehet ez egy hiba, amit nem vettek észre, amikor hivatalból beépítették a dozimétert
.
-
shield
Topikgazda
válasz
xFreex #27450 üzenetére
Nem, az ENOT-ot. Azt írta működik rendesen az AF3.
"Ha valaki játszik még az SGM 2.2 Enot verziójával, kijavítottam az AtmosFear merge hibákat. Van minden, kitörés, psi storm, és még a feladatokat is adja a fedezék kereséshez ahogy kell. Akit érdekel innen letöltheti:
http://www72.zippyshare.com/v/40420838/file.html
Telepítési sorrend:
1) CoP
2) SGM 2.2 Enot (Albor)
3) Fix 01.03.13
4) AtmosFear 3 by CrommCruac
5) Merge patch a fenti linkről
6) magyarítások (először a sima SGM2.2 majd az enot magyarítás, mert előbbi tartalmazza csak az AtmosFear 3 magyarítását)Tetszés szerint telepíthetőek a textúra packok"
-
shield
Topikgazda
Megtaláltam Pel összeállítását.
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #27446 üzenetére
Igen. A Spectrumot viszont alaposan módosították más oldalról. Egyike azon ritka modoknak, amelyben vannak új terültetek és épületek is. Azt észrevettem a modok során, hogy ritkán nyúlnak bele az épületek vagy akár a pályák eredeti szerkezetébe. Mindig még az eredeti ládák és zsákok is ott vannak, ahol az alapjátékokban, maximum nem nyithatók vagy üresek. Ha sokat játszol modokkal, egy idő után szinte ösztönösen mész rá a rejtekhelyekre, mert azok 99%, hogy ott vannak
.
-
shield
Topikgazda
válasz
xFreex #27441 üzenetére
Melyik ENOT-ot tolod?
Pár hónappal ez előtt volt szó az ENOT-okról, de már nem emlékszem ki ajánlott fullost. Mármint a amiben rendesen működik a savas eső és a többi nyalánkság. Eddig még nem volt dolgom olyan moddal amiben minden időjárás és egyéb nyalánkságok mind működött volna. Most érdekelne, szívesen fogadnám ha valaki ajánlana egy ilyet, de amiben tényleg működnek. -
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #27442 üzenetére
Épp most fejeztem be a Változás Idejét. Illetve a sztorinak vége lett, aztán bejártam a pályákat, összeszedtem amit csak tudtam, szereztem vagy másfél milliót és annyi. Még vannak olyan mutánsvadász feladatok szanaszét, de már unom azokat. A pályák fele fölösleges ebben a modban, illetve csak freeplayhez valók.
---------------------@Antonius: épp a hangtompítónál hagytam abba, azt egy ürge kéri a boltban, ha jól emlékszem. De közben kell valami savanyúság az ukrán műszerésznek, és ahhoz jönne jól a hangtompító, mert akkor adna az illető cserébe savanyúságot (ezt a bomba ötletet
). Aztán rájöttem, hogy random rakja be a játék ezeket a dolgokat az NPC-hez, s akkor kiakadtam és abbahagytam. Ez nem fair, hogy folyton ugyanazokat az embereket vallatom s az istennek se azt a dolgot adja be, amire épp szükséged lenne. Ez a random spawn dolog amúgy se tetszett ezekben a Stalker modokban, mert mi van, ha kidob a játék (mert előbb-utóbb ugye kidob), és újra kell töltenem. Kezdhetem átkutatni újra az egész terepet, mert a dolgok már nem ott vannak, ahol egyszer már átkutattam, mivel az újratöltés triggereli a tárgyak helyváltoztatását
.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #27440 üzenetére
Nos, hat a Photograf eleg cseles mod, neha en is videot kellett nezzek, egyszeruen nem tudtam hogy mi a feszkes fenet kell csinalni, mert egyes targyak nem voltak angolra forditva, oroszul nem ertettem, es volt olyan, hogy epp olyan kajat kellett gyujteni, de az angol szoveg ugye nem talalt az orosszal, igy fingom nem volt hogy melyik leforditatlan kajabol kell szerezzek, csak a video segitsegevel, keprol tudtam beazonositani.
Sajnos vannak benne hibak is, mert kaptam jutalomkepp egy nagyon utos fegyvert, amibe asszem 100 db 5,56-os loszer fert, de letettem, mert nagyon szukos az a loszer, vagy nagyon draga, igy nem volt ra penzem, betettem a ladaba Szidorovicsnal/mintha o lenne az arus, es eltunt belole minden.
Meg szerencse, hogy ami cuccot fontosnak itelek, hogy majd egyszer jol jon, azokat mindig magammal hurcolom, lehet hogy sosem kell, de ki tudja
Igy aztan szerencsere megmaradt az AK74 Tactical - ehhez lehet viszonylag boven loszert talalni -, egy banditas kuldetes kapcsan a banditatotl szereztem egy valami M16 valtozatot tavcsovel, ezt hasznalom mesterlovesznek, aztan meg meg volt valami soretes SPSA asszem, talan pisztoly, a tobbi loszer es egyeb fontos dolog, meg kristalyok, stb.
Ugyhogy szerencsere nem tett a sirba annak a fegyvernek az elvesztese, de lehet hogy kesobb marha fontos lenne pl epuletharcnal, vagy mutanscsordak ellen, ki tudja...UI : melyik feladat halt be neked ? amikor hangtompitot kell szerezz ? abbol csak 1 van, ha eladtad, akkor kuldetes kampeca...ha odaadod a banditanak a hangtompitot, akkor meg meg kell neki valami kaja asszem, vagy az mar masnak kell, nem tudom, nem emlekszem, de en is ott elakadtam, amig videorol meg nem neztem, hogy mi a mennydorgos istennyila kell oda...
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #27438 üzenetére
A fenéket nyomtam végig a Fotografot
. Helyesbítek, a listán levőket ismerem. A Fotorgaf ott van on hold vagy egy éve a SOC-ban, valahol még az elején abbahagytam s többé nem jött, hogy folytassam annyira felidegesített. Valami savanyúságot kellett szereznem egy valakinek, ez már nevetséges. Sehol nem találtam olyat a környéken. És még 2 mod ugyanígy: Oblivion Lost és Priboj Story. A PS azt hiszem rosszul ment, azért tettem félre, az OL pedig egyszerűen nem az én stílusom, túl 'kihívós", ahogy nevezik. Akárcsak a ST2. Azt most újra elővettem jobb híján, de az istennek se szórakoztat
.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #27436 üzenetére
Az igen, a Photographot is vegignyomtad ? en kb 2 eve abbahagytam, de jo lenne folytatni, most jelenleg ott tartok, hogy kulonbozo kristalyokat 4 kulonfele anomaliaba beledobva 4 uj kepzodmenyt csinalva el kell vinni oket a tudosokhoz a tamaszpontra.
Ha ez igy ismeros neked, akkor kb a jatek hany %-nal tartok ? -
xFreex
aktív tag
SaGa59
Ismét szeretném a segítségedet kérni. Enotban belefutottam egy ilyenbe:
A fájlokat átnézve a magyarításnál, gondolom az angol donor miatt, teljesen kimaradt a küldetés szövege. Szerencsére oroszban megtaláltam, de semmit nem értek belöle. A kérdéses szakaszt kimásoltam txt-be. Ha le tudnád fordítani és visszaküldeni, hogy csak be kelljen másolnom a magyar fájlba, azzal örök hálára köteleznél.
-
Sensut
őstag
Ajánljatok még valami jó modot, mindegy melyik játékhoz. Még lenne némi szabad időm, de kifogytam a tartalékokból. Ezeket végeztem ki mostanig:
A Halál Leple Alatt
A Halál Ellen 1
Rossz Társaság
A Szolgálat Katonája
Újságíró Története
GLADIATOR II - A Szövetség Ideje
A Szövetség Ideje v.2
Suttogások Völgye
A Változás Ideje
Secret Trails 2
Way to Pripyat
The Project Medeiros
Spectrum Project
SGM 2.0 Geo
SGM 2.2
FotographPersze új sztorikkal, a sima látvány vagy nehézségi szint módosítások nem érdekelnek (AA, AMK, Misery stb.).
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #27433 üzenetére
Igen, idáig nekem is tiszta, bár a feladatok sorrendjét jól összekavartam (nem Szidorovicsnál kezdtem a keresést), csak azt nem találom, hogy mi a sztori vége. Az, hogy Pripjátyba menet megbocsájt nekem Strelok, egy dolog, de ott nincs vége a játéknak. Én utána mentem, de többé nem találtam rá. Lényegében a fő szál alig 4-5 feladatból áll, amiket különböző pályákon kell végrehajtani. És annyi, a többi feladat már nem tartozik a sztorihoz. Még bóklászok benne egy kicsit, hátha találok valamit. Amúgy ez a mod a COP megjelenése után készült, mert a COP-os Pripjáty területe van benne, nem a SOC-beli.
-
rétisün
veterán
válasz
Cheesus #27427 üzenetére
igen, csak tegnap valahogy nagyon bénán próbálkoztam, annyira nem is erőltettem a dolgot. továbbjutottam, alighanem végigtolom (ha el nem akadok megint valami hasonló hülyeség miatt
) bár az ilyen fix mentési pontos csőjátékok annyira nem tetszenek
hiába a csili-vili grafika.... -
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #27431 üzenetére
Ebben a modban is Sebhelyest (Hegest) alakítod, akit az alap Clear Sky-ban, csak annak a vége után. Abban segítettél elfogni Sztrelokot, de te magad is áldozatul estél a kitörésnek. Viszont a monolitosok megtalálták nálad azt az amuletetet, amit a CS vége felé kaptál a CS górétól és azt hiszik, egy monolitos tiszt vagy (amikor eljutsz Pripjatyba, rájönnek, hogy tévedtek és kiadják rád a vadászengedélyt).
És elküldenek Sztrelok után, akit nemrég vittek ki a halálkamionnal a Kordonra, azaz indul a ShoC története.Ebben segítesz Sztreloknak néhányszor, addig, míg el nem jut Pripjatyba. Pripjaty előtt elbúcsúztok, minden meg van bocsátva, tisztázódott, hogy a Tiszta Égbolt frakció igazából az O-Tudat kreálmánya volt. Az egyik laborban meg is találod a góréjuk fotóját.
Innen szabadjáték van. Van pár frakció, bármelyikhez be lehet állni, ehhez el kell nekik végezni 2 feladatot, majd a frakció tagjaként is akad 1-2. Ezek lehetnének többen is, és lenne benne lehetőség csavarokra (pl a zsoldosok elmondják, hogy szívesen visszavesznek, de utána már nem léphetsz ki, ha mégis, levadásznak. Amennyire tudom,ez pl elmarad, ha kilépsz, ezt a vonalat nem dolgozták ki.
Szóval ez a mod arról szól, hogyan rója le Heges a "tartozását" Sztreloknak azért, amit a CS-ban elkövetett ellene. Először ki kell derítened ki is ő, segítened kell, hogy végigcsinálhassa a ShoC sztoriját, és abban is, hogy ráébredjen, ki is ő.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #27419 üzenetére
Ne öld magad, nem vesztettél semmit (most már ide írom, holott ez egy CS mod, A Változás Idejéről van szó). Végigmentem rajta a Szarkofágtól az Ingoványig, meg vissza, pályáról pályára, de egyszerűen nem értem miről is lenne itt szó
. Azt kivettem az elején, hogy egy zsoldos vagyok, aki a Szarkofágban ébred a monolitosok közt és talán a tudósok átvertek, mert odacsaltak és törölték az emlékeimet, vagy valami ilyesmi. Aztán elküldenek a Megjelölt után, akiről közben ugye kiderül, hogy ő Strelok. Qrva sokat kell nyargalni pályákon át egy-egy feladat miatt, erre csak a rengeteg rejtekhely az egyetlen vigasz, ebben legalább jól lehet lootolni meg fejleszteni-kereskedni, mert van amivel. Aztán egyszer csak a Csapos elküld Sötét Völgybe, hogy fedezzem Strelokot amikor kijön a laborból, majd találkozom vele a Bárban, aztán Jantarban. Csatlakozom hozza a Radarhoz, ott ő lemegy a laborba, majd vissza is jön, aztán valami kollégákkal elmennek Pripjátyba, tőlem meg búcsút vesz. Szidorovicshoz is kell mennem, ami a világ másik vége. Mikor odaérek Szidorovicshoz, ő elkezd nekem mesélni Strelokról, amit már tudok. Ekkor értettem meg, hogy mindjárt a legelején nekem egyenesen hozza kellett volna vágtázni, és nem más feladatokkal foglalkozni. Vagyis ez egy alapvető hiba, egyik feladat nem befolyásolja/módosítja a másikat, ha közben teljesül. És ezen a ponton a feladatok meghaltak, csak némi bugyuta freeplayhez valókat osztogatnak szanaszét... Nem tudom mi akart ez a sztori lenni, de nincs tovább
. Szóval szépnek szép a mod, de vagy nagyon el lett b...szva, vagy egyszerűen csak ez is egy félbehagyott munka. Kár, mert jók benne a fegyverek, meg szépen megy a grafika is, leszámítva, hogy betöltésekkor gyakran kidob. Ilyen látványos anomáliákat, meg kitöréseket még nem láttam egyik játékban se. Meg elég jól használható járművek is vannak benne, be lehet rúgni néhány jó öreg Zsigát is. Szóval, ez inkább egy freeplay modnak felel meg.
-
Antonius1978
addikt
Vegulis rosszul emlekeztem, nem 2 ezer, hanem 20 ezer maradt kb, de vettem egy panceljavito szerszamladat, maradt 12 ezer penz.
Ime a ladam tartalma :Aztan elmentem a dokihoz - persze kozben eladtam a pancelruhat 60 ezerert a zold/haveri kereskedonek es egyebeket - es tudtam keszittetni vele egy savas kepzodmenyt, ugy tunt, hogy a tobbi keszitesehez is volt alapanyag, csak a fo kepzodmeny, a katalizator hianyzott, es azokbol nem talaltam, kivetel, talan ha elmegyek es felveszem azt a kepzodmenyt a szenyviztisztitoi rejtekbol, akkor meg 1 ilyen kepzodmenyt tudok keszittetni.Lehet hogy egyszer lesz kedvem ezzel tolteni az idom, es akkor keresek meg kepzodmenyeket, vagy akar atmehetek a tobbi palyara is kepzodmenyek utan.
Ime, ezt csinalta a doki : -
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #27425 üzenetére
Igen, emlekszem, hogy emlitetted Smaragdot, megneztem, de nem talaltam ott semmit, azaz megis, egy szep kis terkaput, ami egyenesen a vaserdei anomaliaba kozepeben tett le, ahol szenne egtem
Nem volt penzed ???
A hiba az on kereskedoi keszsegeben van
En pl vettem nehezpancelt Furgetol, sot, a Tiszta Egbolt szervoruhat is megengedhettem magamnak, pedig csak fegyvereket adtam el, kuldetesekbol kaptam penzt, egy kepzodmenyt el nem adtam - igaz amugy is alacsony az aruk - es megis lett annyi hogy megvehettem amit meseltem, igaz utanna vagy 2 ezrem maradt, varj lovok 1 kepet. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
rétisün #27421 üzenetére
Az új nagyon megosztotta az igazi rajongókat.Számomra pld. semmit sem jelent hogy kiadták.
A S.T.A.L.K.E.R mellett a másik kedvencem a Wolfenstein széria, de már a 2009-es se volt az a hangulatú játék. A Return to Castle Wolfenstein az igazi szerintemModok is vannak hozzá, ha esetleg elővennéd és kipróbálnád szólj...
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #27424 üzenetére
Szerszámokkal kapcsolatban engem is szédítettetek össze-vissza, aztán Smaragnál találtam egyet a bozótban, azt is véletlenül még a téli verzióval a havon. Nyáron nem hiszem, hogy észrevettem volna a gazban. A Doki készít képződményeket, de láttad mennyiért? Annyi plusz pénzem nekem sose volt ebben a modban, igaz Zatonon kívül sose jártam. Egy dolog biztos ezzel a moddal kapcsolatosan: ez nem egy keresedésre épülő sztori, de folytatódnia kellene.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #27416 üzenetére
En mar nem megyek at sehova, meguntam a modot, picitt engedekenyebben kellett volna hozzaalljanak, szinte keptelenseg a kerdeses kepzodmenyeket osszegyujteni, az egyik fajtabol nem is talaltam egyaltalan...
Jupiteren meg lehet azt palyazni, hogy az osszes haszontalan kepzodmenyt berakod Kardan ladajaba, Enotos vagy Geonesises tapasztalat, betettem egyszer probabol az osszest, es kb 90-et ugrott az alkatresz mutato, 112 lett, kaptam is uzenetet hogy Kardan kedvence lettem vagy ilyesmi, es igy mar a rendes arakon fejlesztett.
Fegyverekbol nem volt annyi, csak 52 alkatresz lett meg.Erdő Aha, akkor haszontalan a kuldetes, mert amugy a vegen Noe elmondja, hogy neki epp van egy olyan ritka kepzodmenye, valoszinuleg azert torlodik a kuldetes egy ponton.
Viszont a mocsari dokinal lehet valami kepzodmenyeket keszittetni, ha megvannak a hozzavalok, azt valaki probalta ? vajon milyen kepzodmenyeket keszit ?
Szerszamok : en nem talaltam meg, pedig 3 helyet javasoltak, erdogazdalkodas, antennakomplexum es kikotoi daruk, a szennyviztisztitot nem is emlitettek, es Smaragdot sem. -
rétisün
veterán
wolfenstein-el játszott valaki? megkérdezem itt is, hátha nagyobb az aktivitás, mint a topikjában....
de azért az sehol sincs a Zóna világához
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #27411 üzenetére
A Halál ellen 2-re még várni kell kicsit. A feladatleírások fordítása talán ma (de inkább holnap) este kész lesz, a párbeszédekbe meg épp csak belefogtam, hogy megtaláljam, melyik fájlban vannak azok a szövegek, amiket ez a mod használ.
Kezdésnél ki kell választani, milyen felszerelést akarsz (mesterlövész, diverzáns, gyalogos katona, ezek mindegyike más páncélt és fegyvert jelent, ezen kívül választhatsz, hogy gázálarcot, vagy többlet lőszert, gránátokat vagy gyógycsomagokat, spéci felszerelést [pl hangtompító] vagy valami mást (nem ugrik be, mit lehet választani) szeretnél. Azaz három féle választás van, vagy az egyik, vagy a másik elem a sorban. Ezek mindhárom kezdő készlethez válszthatóak.Az biztos, hogy már az elején legalább három variáció van, illetve inkább 6. Igazából nem jöttem rá, hogy mitől függ az, hogy hova kell menni a pályára érkezés után, de eddig már két variációval találkoztam.
Az első taggal beszélgetve háromféle folytatás lehet, bár ez csak az elején jelent eltérést (ott viszont jelentőset, mert vagy meg kell küzdened egy csapattal, vagy nem), a későbbiekre nem sok hatása van, vagy még nem jöttem rá, hogy van-e. Később is lesznek olyan beszélgetések, ahol attól függ, merre megy a sztori, hogy mit válaszolsz. Azaz figyelmesen el kell olvasni mit mondanak és a megfelelő módon válaszolni, vagy gond lehet...
Az biztos, hogy a látványvilága más, mint az alapjátékokban, a színek kevésbé mosottak, élénkebbek, mint a megszokottak. A gázálarc szemüvege igen karcos, jól látható. Az anomáliák kemények. Itt nem úgy van, hogy elkap egy gravitációs anomália, jól megrángat, aztán ki lehet ugrani belőle némi sérülés meg ruha amortizáció árán. Itt ballagsz, egyszer csak azt hallod, hogy plfff és egy nagy véres paca terjed minden irányban a képernyőn. Na ez voltál te... Szóval kell a csavar... Nagyon.
Bizonyos képzettségeket el kell sajátítani, ami pénzbe kerül. 1000-2500-5000 rubel. Pl a kaja megmelegítését, hogy fogyasztható legyen (ezt talán alapból megkapjuk), a mutánsok testrészeinek megszerzését (mutánsfajtánként), vegyészkedést, relikvia mókolást... Ezt okítják az északi tanyán meg a halászfaluban a helyi lakosok, ha sikerül bevágódni náluk. Meg elhitetni velük, hogy te vagy az a zsoldos, akire vártak..
A történet nem az első rész folytatása. A főszereplő Vörös (eredetileg Red), a zsoldos, akit elküldtek a Mocsárba egy feladattal, de gyakorlatilag az első 5 percben rájön, hogy valami nem OK és a zsoldosok többé nem haverok, hanem ellenség. A másik nagy ellenség a Szolgálat. A Szabadsággal lehet, sőt kell haverkodni, bár a vezetőjük kissé excentrikus (zakkant). Nagyon sokat kell harcolni, sok tanút el kell elhallgattatni végleg, profi bérgyilkos, vagy üldözött módjára kell gondolkodni, csak a saját életed számít, a többiek kikapcsolhatóak.. Ahogy látom ez is egy pályás mod, csak a Mocsárban kell melózni. A záró beszélgetést (legalábbis azt hiszem az lesz) már lefordítottam, annak alapján azt kell mondanom, méltó utóda az 1. résznek, itt sem lesz happy end...
A fő cél kideríteni, hogy mi a bánatot keresünk a Mocsárban, miért küldtek ide és ki a akar kinyírni mindenáron. A feladatoknál mindig egyes szám első személyben tárgyalgatja meg magával a karakter, hogy mit is kell csinálni és miért...
-
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #27401 üzenetére
Összeszedtem a Bugához kellő képződményeket, de semmit sem tudtam vele kezdeni, mert mikor visszamentem a Dokihoz, nem volt olyan párbeszédsor, ami arra vonatkozott volna. A szolgálatos pedig nem volt ott a Sevcsenkón.
Kétszer játszottam végig A halál ellen-t, mindkétszer lejutottam a Vaserdő anomália alatti laborba. Egyszer csak úgy nyitva, volt, másodjára mintha valami kellett volna hozzá, talán egy iratot találtam - erre nem emlékszem pontosan.
Szerszámokat egyszer a Szennyvíztisztítóban, egyszer pedig Smaragd területén egy bokorban találtam. Érdemes rákérdezni a sztalkerektől, és megnézni azt a helyet, amit többen ajánlanak. Amikor átugrottam Janovra, ott is találtam egy finom szereléshez valót, de semmit sem tudtam kezdeni vele. Jobban mondva: Kardán nem tudott. (Ez a kotródaru felé volt, abban a táborban, ahol az SGM 2.2-ben a szolgálatosok raktárát lehetett dézsmálni.) Igaz, olyan fegyverek voltak nálam, amelyeket Janovban szedtem össze - talán emiatt.
A laboros papírok messze nem voltak meg, de ez persze nem jelenti azt, hogy nem is lehet összegyűjteni.
Zaton így túl szegénynek tűnt a feladatokhoz képest, de Illúzió képződményt például még úgy sem találtam, hogy mind a három területet bejártam. -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #27401 üzenetére
Én nem vehettem fel Szakáll feladatát, mert akkor törlődtek a feladatok. A végére hagyom.
A Fekete Buga küldetés teljesen eltűnt. Úgy látszik nem mindegy hogy jönnek az események.
Kicsit átruccantam Pripyatba lövöldözni és gyűjtögetni, most Jupiteren vagyok. Innét vissza fogok menni Pripyatba, mert olcsó a javíttatás és a kaja, ezután térek vissza Zatonra.
Jupiteren irreális a javítási ár.
Jupiteren jónéhány Sötét Angyal csapattal futottam össze. Nagyon jól lőnek, csak komoly fedezékből érdemes velük harcba szállni. -
Dhampir
félisten
válasz
' Tzs , #27414 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire számít a videokártya driver + oprendszer kombinációja.
Többször is visszatölthetetlenül kivágott a Változás ideje mod, ellehetetlenült a mentések visszatöltése, mindez Nvidia Quadro + Win 8 64-bit alatt.
Lehet, hogy majd még kipróbálom Intel 4000 és Win 7 64 alatt is.
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #27412 üzenetére
A launcher alapvetően a PSzH-k (BTR-ek) kezeléséhez kell. Ha nem azzal indítod, nem tudsz vele lőni. Az, hogy közvetlenül betölti a mentett állást is, inkább csak bónusz...
Egyébként nem tudom, mi a gond, mert engem csak olyankor dobott ki néha, amikor olyan szintváltó jött, ahol nem volt kérdés, hogy mennék-e tovább, csak elsötétült a kép és átdobott a következő pályára. Megjegyzem, ezeknél néha elég sokat kell várni, ha türelmetlen az ember, néha hamarabb lelövi a programot, minthogy befejezné a betöltést... -
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #27411 üzenetére
Én úgy álltam hozza az olvasottak után, hogy ha megy jó, ha nem kukába vele. Mentés visszatöltésekor valóban vacakol, egyszerűen lezárja magát a játék, de mintha erre a készítők is gondoltak volna, betettek egy launchert, amivel direkt lehet a mentéseket indítani, kikerülve a menüket. Így aztán elfogadtató, más bajom nekem nem volt még vele.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Sensut #27403 üzenetére
Hát azt hiszem feladom ezt a modot. Ugyan az van mint eddig. Mindent SaGa leírása szerint figyelmesen követtem.
Kifagy, mentést nem tölt vissza, pálya váltáskor fekete képernyő és semmi nincs utána...ja de ctrl-alt-delete, feladat bezárása.Én is fullon nyomom csak az anizotrópikus szűrés a 0 meg az antialising. A nap árnyék közepes. Valóban szép a mod és tuti izgalmas is lehet, én a Vörös erdőig jutottam el. Akkor is kifagy mikor a hangot akarom állítani, hogy halljam a játék zenéjét, ami ugye a 28 nappal később-ből van kiollózva
Azóta volt egy rendszer re-install is, azt gondoltam hátha a Win7-el van valami. Mindegy.
Azt hiszem megvárom én ezt a Halál ellen 2 magyarítást...
-
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #27399 üzenetére
Nekem minden alkalommal törli a Norton 360 a telepítő exe fájlt, amikor telepíteni próbálom a modot. Visszaállítani sem lehet, mert a következő próbálkozásnál megint kilövi. Nálatok nem jelzett a vírusvédelem?
Pedig szívesen játszottam volna vele, fölkeltettétek az érdeklődésemet a mod iránt. -
sklopp
őstag
válasz
Antonius1978 #27401 üzenetére
A szerszámokat a szennyvíztisztítónál találtam, ahol át lehet mennyi az épület alatt, az oszlopok között. A többihez: még nem sokkal az eleje után tartok.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #27400 üzenetére
Ez megy, rendesen elment mindent, csak olykor-ritkán, leginkább területváltáskor vagy visszatöltéskor, kidob. Viszont az autosavet megcsinálja, úgyhogy azt lehet is visszatölteni és folytatni. Még én se vittem végig, de eddig nem volt különösebb problémám vele. Mintha a statikus megvilágítással lenne itt is gond, én teljes dinamikussal tolom, mert furcsamód ez jól megy legmagasabb beállításokkal is, ellenben az alap CS-el, ami eléggé laggol fullon. Emellett, ahogy mondtam már, a legszebb mod amit eddig láttam, úgy grafikailag, mint hangzásilag is. És a legfélelmetesebb is ugyanakkor, igazi horror hangulata van. A magyarítást azt hiszem Saga oldaláról szedtem volt le, de nem biztos.
-
Dhampir
félisten
Андрей Круз (Andrej Kruz) posztapokaliptikus történetei érdekesek lehetnek:
Az egyik sorozat:
Серия: Эпоха мертвых -
Antonius1978
addikt
Na, en is befejeztem a Halal Ellent.
Sem a Mocsari Doki, sem Szakall kepzodmenyeit nem szedtem ossze, a Dementor nevu kepzodmenybol egyet sem talaltam, volt ket 2 kek kepzodmeny, es 2 harang is, Donorbol pedig vagy 6 darabot is osszeszedtem, a Dementorral meglett volna Szakall kuldije.
Ami a mocsari doki kuldeteset illeti, csinalta meg valaki ? es ha igen, azaz egyaltalan lehetseges volt, akkor el kellett menni a Sevcsenkora odaadni a Fekete Bugat a Szolgalatosnak ? mifele jutalom jart erte ?Valaki emlitette hogy le tudott menni a Gauss laborba, nekem sem volt nyitva sose az ajto, van ott egy egyeni rejtekhely, mar nem tudom kie, abban mi volt ?
Erdekes volt, hogy a nehezpancelt, amit Furgetol rendeltunk, Kardan teljesen fejleszteni tudta...
Kardan szerszamkeszletet hol lehetett megtalalni ? Emlitettek az erdogazdasagot, kikotoi darukat, antennakomplexumot, de en nem talaltam meg ott...valaki Smaragdot emlitette, hogy talan ott talalta meg.Az osszes laborjelentest ossze lehet szedni ? en 2-t talaltam csak...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Beszámítás! Apple Mac mini 2020 M1 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Intel Core I5 14600K Processzor!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest