-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #29392 üzenetére
Nos, az a helyzet, hogy a Thiefnek sosem volt magyar tábora. Illetve voltak játékosok, de az alapjátékokon kívül sosem magyarították az FM-eket (értsd Fan Mission - Rajongói Küldetés). Én készítettem volt régen egy magyar verziót az egyik hadjáratomhoz, innen leszedheted, bár ez a kampány nem kimondottan a Thief világához kötődik. A Thief magyar atyja Kőszeg György volt, az ő honlapján még találni ezt-azt.
-
prodata2
tag
válasz
Musicking #29391 üzenetére
Én is hasonló véleményen vagyok . Teljesen ingyenes , ilyen labilis motorral aki képest egy új móddal ami történet is megváltoztatja előállni én csak istennek hívom őket
. Sajna ez a motor képes elnyelni a hibákat is és ok nélkül kiakadni . " ha a készítők tudtak volna a hibáról akkor azt javítják nem így adják ki az tuti 100% " De ettől független ennyi ingyenes mód arzenált nem sűrűn láttam más játékokhoz.Én csak gratulálni tudok az összes ilyen módhoz , és irigyelem őket !
Ez csak az én véleményem és általánosságban írom ...
-
Musicking
aktív tag
válasz
Sensut #29390 üzenetére
A miserynél az halom használhatatlan vacak könnyíti meg a játékmenetet érdekes hogy ez nem esett le egy végigjátszás alkalmával. Amúgy kb majdnem ilyen fikázás ment egy idő után a Lost Alpha esetében is ott se értem mi a tökömet vártak egyesek. Van pár ember aki összeáll és család meg meló mellett a szabadidejük rovására ezekkel foglakoztak, persze teljesen ingyen. Még ha fizetni kellett volna érte meg is érteném a zúgolódást. A modder meg mihamarabb pakolja tele tartalommal? Ezen az alapon te is neki állhatsz, csak 'kis' script írás. Annyi hogy egy nagyon kis időt rá kell áldozni ennek az elsajátátására, az új eredeti ötletek megírására és a tesztelésre.
-
Sensut
őstag
válasz
Musicking #29389 üzenetére
Én úgy álltam neki, mint minden Stalker rajongo és ahogy ezt a modot beharangozták, hogy ez lesz az évszázad modja. Naná, hogy csalódtam bmeg
. Az új Miseryt végigvittem de az se jött be mivel semmi újat nem hoz egy halom használhatatlan vacakon kívül, és csak nehezíti a már meglevő alapjátékot. Én az új sztorikat szeretem mint utólag a Project Medeiros vagy a Halál Ellen 2, teszek a grafikai meg mit tudom én miféle finomításokra. Már azt se lehet tudni hány van belőlük. Azok csak lassan megölik a játékot, amire jó példa a Thief, a másik legtöbbet moddolt játék. Amíg a Thief az eredeti motorral ment még vagy 12 évig, addig naponta jöttek ki az újabbnál újabb FM-ek. Csak én vagy 30 Thief küldetést tettem az asztalra 6 év alatt, és ott nem modifikálás van, hanem teljesen új pályát építünk a nullából teljesen új sztorikkal. De aztán kiadtak egy forradalmi javítást a játékhoz, és azóta mindenki a grafikával kísérletezik és Crysist akar csinálni abból a régi játékból, és alig jönnek már ki FMek. Engem már egyáltalán nem érdekel azota, mert odalett a játék hangulata. Szép lett de meghalt - kész. Szerintetek ki fog még a COC-ra bőrt húzni manapság? Ha én lennék a szerzője, nekilátnék azonnal telepakolni sztorival ezt a modot és nem várnék másra.
-
-
Sensut
őstag
válasz
Musicking #29387 üzenetére
Hát én ami mod csak létezik és angolra fordítva van, én végigvittem gond nélkül fejlövéssel vagy a nélkül. Ez a mod harci szempontból egy pipepurc mondjuk egy ST2 vagy Alternativa stb. mellett, amik igazi modok. A lövöldözés nekem egyáltalán nem probléma ebben a modban, még egyszer se haltam meg azért, mert lelőttek. Inkább az, hogy nincs akire lövöldözni. Bár ez sem igaz, mert katonaként több az ellenség, de még jobban ki vagyok csesződve mert a Csapos rám lőtt, és rám lőtt Nitro, meg az összes Skadovsk stb. Minden kulcsfigurát ki kellett nyírjak. Tudtommal a Stalkerben ezek az emberek és helyek semleges zónák, ahol senki nem lő senkire. Na, de itt ki kellett mindenkit nyírnom mert rám támadtak kivétel nélkül. A baj csak az, hogy nincs ahol javítatnom a cuccot se Jupiteren, se Zatonon, csak ha visszalovagolok legalább Agropromba. És itt adtam fel a játékot. Igaz is, vajon miért maradt ki a gyors utazás ebből a modból?
Nekem semmi bajom a készítőkkel vagy a moddal, csak átverve érzem magam, mert jó ideig etettek vele, aztán kiderül, hogy nem is játszható modról van szó, hanem egy BEJÁRHATÓ dologról, ami igazából nem egy játékosnak készült, hanem egy másik moddolónak. Kipróbáltam két karakterrel is, de egyik se győzött meg eléggé ahhoz, hogy végigjárjam az összes pályát, úgyhogy mehet a süllyesztőbe akárcsak a OL 3.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Sensut #29386 üzenetére
Látszik hogy nem vagy hozzászokva a komolyabb nehézségű modokhoz, pedig ez még masteren és fejlett ai célzással is nudli. Szabadságosként keztem annyi kihívás volt hogy pisztollyal kellett terítenem egy exos tagot , de már utána megvolt két karabély majd később ment rá a távcső és kész. A fegyverek nem eladhatósága is csak a lepukkant fegyverekre vonatkozik kb 60-70% állapot felett szinte bárki megveszi, a rosszabb állapotúakat meg a felfogadott követőkre rá lehet sózni álltalában addig fogadom fel őket még lepasszolom a cuccokat. Ha fejlövésekkel operálsz akkor nem kell nagy fegyveramortizációval számolni. Talán 5-6 óra lehet a játékban 4 artim van (horn, meduza, kővirág, húscafat) amit a medve detektorral szedtem össze és javítókészletből már 3at is találtam (szabadságos bázis, bár, meg ha jól emlékszem agropom). Pénzzel sincs gond megy egyes feladatokért 5 ezer nem rossz ha esetleg tűzharcba is keveredik az ember akkor azokból is fel lehet plusz stexet szedni. Bár nekem könnyű dolgom van mert ritkán indulok el 20kg-nál nehezebb felszereléssel, ha harc van fegyver meg hozzávaló lőszer úgyis lesz. Egyébként meg a COC meg freeplayként lett beharangozva nem is ígért hatalmas sztori missziókat, a freeplay meg már ismerős lehet a complete modokból.
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #29384 üzenetére
Igen ez a COC a lehető legrosszabb játékstílus, amikor azzal akarják a játékost lekötni, hogy hatalmasakat gyalogoljon mondhatni a nulláért. A súlylimit a padló, még a saját cuccaidra sem elég, de a távolságok hatalmasak. Fegyvereket nem lehet eladni, nincs pénz, de a javítások és fejlesztések irtó drágák. Nem találtam javítókészletet, egyet se sehol, holott már 3 mérnök is kéri, méghozzá először egy alap eszközt, majd a profikat is. Már 3 alap javítókészletre volna szükségem, de sehol egyet se találtam az egész játékban. Egyetlen artit kaptam Yantarban a domb tetején az anomáliában, de azért is meghaltam vagy 3x mert egyszerűen nincs kellő ruhám. Aztán mérgemben spawnoltam egy exot, de nem ér egy kutyafülét, mert 2 elektromos sokk a padlóra tette, pénzem meg nincs javítani, és egy életbe telne felfejleszteni annyira, hogy legalább futni tudjak benne, ha egyáltalán lehetséges, mivel oda már készletek szükségesek, ami ugye nincs. Az elit detektor egyáltalán nem is működik, meg se nyikkan. Értem értem villanymotor, de mi hajtja
. Nem szabadott volna erre a modra kijelenteni, hogy "játszható". Dolgoznak még ilyen add-on csomagokon, de azok inkább csak a látványon javítanak és semmit nem tesznek a játékmenethez sajnos. Pedig ideje lenne valami játszhatót is az asztalra tenni ekkora cécó után.
-
-
morbias2
aktív tag
Hali!
Agroprom undergroundba hol van a kulcs? Én már mindent végig kerestem, de nem találtam
SGM 2.2 be
köszi -
hanS20
csendes tag
válasz
xFreex #29378 üzenetére
Köszönöm srácok, úgy tűnik felszívódott az npc... ahogy megérkeztem gyors odamentem valakihez és elvitetettem magam egy távolabbi helyre, aztán mikorra visszamentem nem volt ott. Egyébként az SGM 2.2 Enot-ról volt szó. Egy utolsó kérdés. Van még olyan mod, ami a történetet változtatja meg, de a grafika (szar gép miatt) marad? Szívesen kipróbálnék egy másikat is, ha ennek vége!
-
xFreex
aktív tag
válasz
hanS20 #29376 üzenetére
Elsőnek az tudom ajánlani, ha még nem tetted meg, hogy jupiter területén tölts el pár napot a játékban. Csinálj küldiket, aludj, gyűjts képződményeket vagy valami. Utána térj vissza Zatonba. Ha még mindig ott fetreng az ipse akkor lehet, hogy nem lehet "kikerülni"
Másodiknak, ha ott fetreng az npc akkor nem tudom elég-e a fél perc arra hogy olyan messzire fuss tőle amilyen messzire csak lehet. Lehet, hogy elég távolra jutnál tőle és a megjelenített téren kívül lenne amikor feldobja a bakancsot...
Harmadiknak ha nem lehet kikerülni akkor csinálj nekem egy képet az npc-ről.
Nem akarlak egyből modellcserére vinni, mert a mentés tartalmaz bizonyos paramétereket, és előfordulhat hogy az új modellel meg a mentésnek lenne baja...
-
prodata2
tag
válasz
hanS20 #29376 üzenetére
Huu ez feladná leckét ha le is írnám akkor sem biztos ,hogy sikerülne elsőre
xFreex tudna erről mesélni mert ő tanított erre engem is . El lehet vele vacakolni és a végén amire kimazsolázol -átírsz mindent akkor kiderül ,hogy szintén nem jó a modell felejthetetlen érzés. És akkor nem beszélve a variánsokról ha van , nem muszáj meg csinálni és törölni is lehet de nagyon bután tud kinézni ha egyforma mind . Nem akarok félre beszélni csak itt körülményes lenne leírni a modell cserét . És lehet ,hogy nem is az a baj .....
Pontosan melyik módról van szó? -
prodata2
tag
válasz
hanS20 #29374 üzenetére
Én próbálkoznék a cserén mármint a modellel . Nálam egyből jelentkezik a fagyás már belépésnél ha nem jó a modell . De nem olyan régen pont ezt beszéltük xFreex-el ,hogy ha össze van esve és nem fagy ki a játék akkor jó a modell . Én az összeset akarom cserélni , már bajlódtam velük . Az a tuti 100% működő modell ami az MS-be nem fagy ki . " saját tapasztalat "
Most éppen itt tartok .
[link]Én legalább is javaslom a cserét , de kíváncsi leszek xFreex véleményére ...
-
hanS20
csendes tag
válasz
xFreex #29369 üzenetére
Kár volt leírnom, hogy minden ok... Ismét egy hasonló probléma, csak most egy kicsit rosszabb helyen. Ha visszamegyek Zatonba, a hajón ott van stalker (olyan cuccban ami zatonban egyébként sztem nincs) és a bárban össze van esve... tök mind1 h adok-e neki mentőládát vagy úgyhagyom, fél percen belül kifagy.. nem lehet valahogy kivenni onnan azt az npct? vagy várjak, aludjak pár napot janovban, hátha eltűnik? nagyon idegesítő h nem bírok visszamenni.
-
Sensut
őstag
válasz
shield #29348 üzenetére
Ezt a csomagot mindenképpen megéri betenni a COC-ba, mert az alap készlet nagyon szegényes. Talán az eredeti SOC-ban volt csak ilyen kevés cucc. Ez a fegyver csomag viszont sokat dob a játék hangulatán, legalább a fegyverek közt lehet válogatni. Sajnos új játék indítása szükséges és nálam volt egy textúra probléma a távcsöveknél, amire a megoldás ott van a csomag leírásában.
-
hanS20
csendes tag
válasz
xFreex #29369 üzenetére
Félig megoldottam a problémát, annyira elvarázsolt a mod, hogy a grafikai beállításokat nem is néztem, és Magas-on voltak... (érdekes mert nem szaggatott a játék egyébként)
Levettem 0-ra mindent és kikapcsoltam az alpha osztagokat, mert ők csinálják a legnagyobb balhét (szórnak mindenkit, és lehet ők lövik le azt a bizonyos karaktert amit nem kellene). Néha így is kidob, de 100x jobb. Köszönöm segítséged.
-
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #29370 üzenetére
Jupiteren voltam, meg Zatonban, de alig van valami feladat. Jupiteren egy tudóskísérés volt a Kátrány anomáliáig meg vissza, ami komolyabb, Zatonban meg eddig semmi. Itt-ott burerekbe, irányítókba futni a szokott helyeken, Bagoly, Szakál, Kardán megvannak, viszont Janovban csak a Szabadság lakja a vasútállomást, a Szolgálat nincs sehol. Ez a két pálya feladat szempontjából kifejezetten szegényes vagy inkább üres. Az szép, hogy mindenhová be lehet menni, még a játékokban csak feladattal nyitható helyekre is, meg ezer pálya van, de nagyon hiányzik a sztori, ami összerántja.
Ha valaki még tolná: érdemes mielőbb ellátogatni Red Forestbe az erdészhez, mert az öreg - igaz, iszonyat drágán - minden fejlesztést meg tud csinálni fegyveren, ruhán. -
Sensut
őstag
Hát, sajnos a COC-al az van, amit gondoltam: az agyperzselő kikapcsolása után a feladatlista kiürült és sehol se találtam több érdekeset a Bártól felfelé, azokon kívül, hogy vigyek 1-2 alanynak ezt-azt, mert kifogyott a készlet és lusta utánajárni. Ebben a formában ez a mod csak hardvertesztnek való, mert bár sandboxnak reklámozzák, ahhoz is kicsit több tartalom kellene. Az OL 3-hoz hasonlóan egyszerűen nincs motiválva semmivel az ember, hogy újra bejárja a már jól ismert pályákat úgy, hogy nem talál semmi érdekeset néhány kinyírandó ellenségen és mutánson kívül. Ha ez lett volna az első mod évekkel ezelőtt, akkor talán lenne értelme ennek a kiránduló túrának, de ma, ennyi mod után az égvilágon semmi értelme. Egy kifestős könyv, amit ki kell színezni. Szép és stabil, de annak is kell lennie mivel szinte semmi se terheli még a motort. Egy kövér sztorival az előtérben kíváncsi lennék azért, hogy mire képes ez a COC váz. Talán megérjük azt is. Minden esetre ebben a formában ökológusnak nem érdemes lenni, irtó unalmas. Na meg monolitosnak se, mert annál még ez az egy kezdő feladat sincs megadva. Elvégre miért is kapcsolná ki épp egy monolitos az agyperzselőt?
-
xFreex
aktív tag
válasz
hanS20 #29351 üzenetére
Bocs, most meg én nem voltam egy ideig net közelben.
Ez akkor jelenkezik, ha egy npc olyan sebesülést kap amit nem tud animálni, mert másik módból/játékból van a modell. PL Clear Sky modellekkel előfordul CoP-ban.
Kaptam már én is hasonlót. Amikor mocsárban a templomnál az egyik banditát lőttem le. Javítása nincs.
Egy megoldás volt, hogy nem én lőttem le az ipsét. Ott persze többen támadtuk a területet. Ne tudom nálad mi a helyzet. -
Sensut
őstag
válasz
shield #29366 üzenetére
Egy érdekes feladatba én is belekeveredtem. Ökológusként nincs sok ellenségem, de ha hozzám szegődik egy másik klán tagja, akkor az ő ellenségei rá támadnak és ha beszállok hogy megvédjem, akkor máris szereztem ellenséget magamnak. Kordonból, a hídon túli farm-bázisról egy loner elküldött át a Mocsárba, hogy ott szabadítsam ki az egyik társukat a banditák fogságából, és kísérjem vissza a kordoni bázisra. Egyszerű feladatnak tűnt, ám nem is annyira egyszerű, mint kiderült utólag, mert ugye a lonereknek már több ellenségük van, többek közt a katonák is, akik a Mocsár jelentős részét uralják. Kordonról 2 átjáró is van a Mocsárra el-vissza, de a vasúti híd körül katonák portyáznak, ezért csak a farmokhoz legközelebbi átjárót használhattam ahhoz, hogy a lonert épségben visszavezessem a bázisra. Ám hogy a Mocsárról ehhez az átjáróhoz jussak, először a Mocsárban kellett rengeteget taktikáznunk, hogy ne fussunk katonai vagy bandita táborokba, mert azok simán lelövik a túszt. Az egyszerűbben elérhető átjárót a Clear Sky őrizte, aki mindkettőnknek barátja, de túl, Kordonon ez Szidorovicshoz vezetett és erről az oldalról képtelenség volt átjutni a katonákon a híd alatt, mert mindig lelőtték a túszt. A dolgot nehezítette az is, hogy a túsz nem volt hajlandó belegázolni a Mocsáron a radioaktív vízbe, csak kimondottan a szárazon követett. És persze a bandita tábor pont a térkép ellenkező sarkában volt
A másik átjáróhoz pedig az egész mocsarat meg kellett kerülni, ami köztudottan egy mutánsfészek. Ez a feladat egész jól lekötött és letesztelhettem egyben a COC MI-ját, ami mondhatni remek. Ugyanis van egy csomó parancs amit kioszthatunk egy hozzánk szegődő NPC-nek. Ezek olyan "maradj csendben", "ne nyiss tüzet", "kutasd át a holttestet" stb. parancsok, és láss csodát működnek is! Hagyományosan a szereplők, ha egy ellenségük hatókörébe kerülnek, automatikusan harcba lendülnek. Ha ez így lett volna most is és nincsenek ezek a parancsok, akkor ezt a feladatot lehetetlen lenne végigcsinálni. De itt csak annyit mondtam a kollégának, hogy ne nyiss tűzet, és ő szófogadón követett végig a táborok között a nélkül, hogy felhívta volna magunkra a figyelmet. Szóval ez egy remek újítás amellett, hogy a szereplők MI-ja is eléggé remek. Természetesen ez függ attól is, hogy mennyire bonyolult egy mod története, ami ugye itt (még) nincs és nem zavar be.
Közben megszereztem én is a sisakot a tudóstól, leállítottam a csodagépet az X-16-ban és látom, hogy működik, úgyhogy most megyek lekapcsolni az agyperzselőt. Kíváncsi leszek a hogyan továbbra, hogy lesz-e még feladat és mi, mert egy ideje, a távolabbi pályákon egyáltalán nincsenek már mellékküldetések se sajnos. Egyszerűen fölösleges kóborolni pályáról pályára, mert minden láda üres és 1-2 mutánson vagy banditán kívül nincs sehol semmi. Még egyetlen képződményt se kaptam, pedig már 8 pályát is körbejártam. -
Musicking
aktív tag
Az elégedetlenkedőknek az feltűnt hogy a feljavított (openx-ray) x-ray engine-el mennyire frankón oszlik a terhelés a cpu magokon?
-
shield
Topikgazda
válasz
borovi #29357 üzenetére
Na én is elkezdtem a CoC-t, Stalkerként indultam Kordonon. Itt azért zajlik az élet. A katonaság sokszor előfordul a Vasúti hídnál és arrébb az alagútnál (ami anomáliás volt). Itt összeakaszkodnak mindenkivel és érdemes ilyenkor beszállni. Egy katonától egy halom fegyvert és más cuccot sikerült elszednem. Lassan, de biztosan gyűlik a pénzem, már egy Stalker páncélt is vettem és van 10E. Pedig még sok fegyvert és egyebet nem is adtam el. Gyűjtögető vagyok. A hídon a vagonoknál mesterlövészeik tevékenykednek, már 4db SVD-m2-őt begyűjtöttem. Elkezdtem a mesterlövészre lövöldözni, meghallotta a Tiszta Égboltos, már is (sárgáról zöldre váltott) és rohant oda, és Ő is lőtte, ez nagyon tetszett.
Jelenleg a zöldfülű falut a Tiszta Égbolt uralja.
Eddig csak Kordonon bóklásztam, van két követőm most. A Déli előőrsöt is kipucoltam, a katonák kemények nem lehet csak nekik rontani, trükközni kell. Eddig az a tapasztalatom, hogy eléggé visszanépesül a terület.RobberBaron én gratulálok a modhoz, eddig nekem bejött. Én már játszottam ilyen fajta free play moddal. Csak annál az volt a baj, hogy egyáltalán nem népesedett vissza a terület. Így a majdnem teljes fordításom is érdektelen lett.
Amit hiányolok ebből a modból, az a magyar nyelv. Az hab lett volna a tortán, de így is jó. -
Sensut
őstag
válasz
borovi #29357 üzenetére
Úgy képzelem ezt a COC modot, mint a Forma 1-ben a szabadedzést. Ott a pálya, aztán szokjad mielőtt jön az igazi verseny
. Jól össze van rakva, az biztos, most már csak egy kőkemény sztori kellene rá. Mondjuk egy DMX vagy Gladiator. Micsoda egy f@sza mod lehetne belőle
.
-
borovi
aktív tag
válasz
ZetorGumi #29353 üzenetére
Nagyon jó!
Ez se rossz! -
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #29354 üzenetére
Igen, a pénz bizony nehezen gyűlik. Meg is untam, és jól átírtam a kezdő összeget egy jelentősebb summára. Onnantól kicsit haladósabb lett a játék...
Most megyek az antennákhoz, kíváncsi vagyok, ha azt teljesítem, lesz-e még valami fő küldetés-féle, vagy már csak a szerezz ezt - hozd el azt típusúak maradnak. Revideálnom kell egy korábbi kijelentésemet is: nem, nincs akkora nyüzsi azért ezeken a pályákon, és a stash-ekből, hulláktól összeszedhető lőszer, fegyver, miegymás is elég szegényes. A fegyverek ráadásul teljesen vagy majdnem teljesen le vannak amortizálva, így eladhatatlanok. Javíttatni csak drágán lehet őket, és nem lehet annyiért eladni, hogy visszajöjjön a javítás ára. Egyedül a toolkit boxokkal éri meg a javítás, azokból viszont kevés bukkan föl. Így aztán el szoktam ajándékozni az összeszedett fegyvereket (Donate gomb).
-
Sensut
őstag
válasz
borovi #29350 üzenetére
Végül is startból szereznem kell 17500 RU-t Sakharovnak, hogy ideadja a PSI sisakot, amivel elmehetek Radarra kikapcsolni az agyperzselőt. Ez elég feladatból, mert eléggé lassan gyűl a lóvé ökológusként, mert nem kell kinyírnom szinte senkit. Kaptam egy olyan küldit is, hogy vezessem körbe a tudóst Yantar területén, hogy lőhessen mutánsokat tanulmányozás szempontjából. A baj csak az volt, hogy én már körbe jártam egyszer a területet és minden mutánst kinyírtam, spawn viszont nem akarózott történni, így bandukoltunk süketen egy ideig. Aztán a tudóst elkapta egy anomália és a feladat failed lett
. A másiknak valami Radioprotector kütyüt kell szereznem valahonnan. Aztán egy loner antiradot kért egy másik pályán. A mérnöknek meg szerszámok kellenek a Bárnál. Szóval vannak feladatok, csak sokat kell császkálni értük és a jutalom legtöbbször csak istenfizessemeg.
-
ZetorGumi
addikt
-
hanS20
csendes tag
válasz
xFreex #29310 üzenetére
Bocs a lassú válaszért, vidéken voltam az utóbbi hétben. Tehát a mod_crash_log.txt-ben a következő hibaüzenet van: [start]
wrong wounded animation sim_default_bandit_231762
[end]
[start]
ERROR: ILLEGAL SET STATE CALLED!!! nil fo sim_default_bandit_231762
[end]
Meglepődtem, mert memóriahibát vártam én is. Valaki ötlet? -
borovi
aktív tag
süni, Antonius:
Én is el vagyok a csatangolással. Nem olyan pörgős, mintha konkrét történet mentén haladna a játék, de nem is teljesen halott a dolog. Lehet kisebb küldiket felvenni, a pályák sem olyan üresek, mint mondjuk a LA-nál. Mindig bele lehet botlani egy kis tűzharcba vagy mutánsirtásba. Egyébként úgy rémlik (lusta vagyok visszakeresni), írja is a készítő a moddb oldalon, hogy freeplay a játék, tehát senki ne várjon valami cizellált sztorit. Ennek tudatában érdemes nekivágni.
-
shield
Topikgazda
-
Antonius1978
addikt
Skacok, ezt a modot RobberBaron a moddereknek keszitette, kimondottan azert, hogy ne kelljen egy rakas dologgal vacakoljanak - uj palyak, vagy fegyverek bevitele egy elkezdett modba, stb -, szoval ez nem olyan mod mint amire ti vartok, ez nyilvanvalo...Nincsenek kimondott kuldetesek, viszont van benne egy rakas, ha nem az osszes terulet, azaz palya, ami a Stalkerekhez volt keszitve...
-
rétisün
veterán
kezdtem új játékot, de annak a mentéseit nem látja a játék, csak amit tegnap este csináltam, a maiból se a gyorsmentést, se a menüből készítettet.
ja, CoC mod.
megpróbáltam megint, most mentett, ahogy kell. elkezdem még egyszer, de ha most se lesz jó, felejtős ez a mod.
-
Sensut
őstag
válasz
Lui Puttony #29341 üzenetére
Abszolúte
. Én már meguntam. Ökológust indítottam én is, mert minden voltam eddig, csak ökológus nem. De túl sok a barát és unalmas. Kipróbálok egy banditát, annak mindenki ellensége, legalább lövöldözni kell, mert egyéb úgysem történik ebben a modban sajnos. Nagy csalódás az egész.
-
Lui Puttony
csendes újonc
Jelenlegi formájában unalmas és hiányzik a tartalom az az egy-két hozd ezt öld meg ezt küldik unalmasak.
Látszik hogy Modder alap. -
borovi
aktív tag
Wow, ez a spawn menü maga a stalker-menyország! MINDEN van!
Innentől persze kérdésessé válik a játék értelme, de most még nagyon élvezem a terülj-terülj asztalkámat!
Egyébként valami hasonló volt a Clear Skyhoz is, csak az önálló mod volt, külön kellett fölrakni, ott is mindenfélét be lehetett rakni a játékba. Meg még valamelyik másik modban is azok közül, amiket SaGa fordított, de nem emlékszem, melyikben. -
borovi
aktív tag
válasz
Sensut #29337 üzenetére
Egy-két dolgot (súlylimit, kezdő pénz, sérülékenység, ugrás magassága) átírtam benne, eddig simán fut. Bízom benne, hogy ez így is marad.
A Gladiatornál már el sem indult a játék, ha átírtad.
Köszi az infót, ezt a spawn menüt én is mindenképp kipróbálom!
Hehe, nálam is az E:-n van a játék / vannak a játékok... -
Sensut
őstag
válasz
borovi #29332 üzenetére
Szerintem nem érdemes macerálni a fájlokat, mert az az érzésem, hogy van egy beépített védelmi szkript elrejtve, ami előbb-utóbb kiüti a fejét valahol, mint a Gladiatorban is volt. Hanem van egy beépített spawn menű a játékban, amivel lehet úgymond segíteni a dolgokon, ha szükséges. Ez a következő képpen érhető el:
- a parancsikonba, az Asztalon, a Cél sorba be kell tenni a sor végére ezt a paramétert: -dbg . A parancssor így fog kinézni: "E:\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\Stalker-CoC.exe" -dbg (az E a meghajtó betűjele pld. nálam).
- játék indít, betölt és a képernyőn pluszba megjelennek mindenféle "debug" információk.
- Esc a menübe és S. Itt, a panelen mindenféle "hasznos" dolog elérhető, még teleport is.
-
borovi
aktív tag
válasz
rétisün #29329 üzenetére
Hát nálam szart se csinál.
De nem is tudom honnan tömörítene ki, mert a feltelepült gamedata mappában alig van valami. Tömörített fájlokat nem látok ott .
Megtennéd, hogy átküldöd nekem a kicsomagolt actor.ltx meg system. ltx fájlt? Azokkal már sokmindent meg tudnék oldani. -
borovi
aktív tag
válasz
RobberBaron #29327 üzenetére
Köszi a választ! Bemásoltam, futtattam, ahogy írtad, de semmi. Kábé fél órája volt ez, szerintem ennyi idő alatt valaminek lennie kéne már az unpacked mappában, de sajnos teljesen üres.
Még megpróbálom újrarakni a cuccot, hátha... -
borovi
aktív tag
Hogy kell ezt a CoC konvertert használni???
Nyomogatom a két nyomogatható fájlt, valami fekete, DOS-ra hajazó kis ablakban futnak is a sorok, mint őrült, meg írja, hogy a folytatáshoz nyomjak billentyűt, de aztán rohadtul nem történik semmi se, vagy csak én nem veszem észre.
-
Musicking
aktív tag
válasz
rétisün #29318 üzenetére
A gamedata mappában lévő tartalom felülírja a játék illetve a patches mappa fájljait. Tehát a gamedata mappába kibontod a módosítandtó fájlokat és azokat bütykölöd. A töltési idők redukálása melett ezért jó a DB-s (xrcompress) csomagolás, meg ha valami nem oké elég a gamedata mappában rendet rakni.
-
borovi
aktív tag
válasz
RobberBaron #29319 üzenetére
De telepítésnél kicsomagol mindent, vagy nem? Tehát a telepített játékban ott kéne lennie a gamedata teljes mappának. Vagy rosszul gondolom?
-
borovi
aktív tag
válasz
rétisün #29318 üzenetére
Nem elég, ha visszaírod az eredeti értékeket? Én is megpiszkáltam egy-két dolgot benne, amit lehetett, ki is vágott, ahogy kell (illetve dehogy kell, ez mégis kivágott
), de visszajavítottam, és minden oké lett. Én is sajnálom a gamedata hiányát (mappa megvan, csak nem a szokásos), mert ez feleslegesen bonyolítja a játékot...
-
RobberBaron
tag
válasz
rétisün #29318 üzenetére
Ki van téve a CoC-hoz a converter, ami kicsomagolja a db fájlokat. Ez egy sima COP converter, a CoC ugyanolyan db fájlokba van csomagolva, mint a vanilla COP (db fájlokba csomagolva a mod mérete 8.5 GB helyett csak 3.5 GB, és a töltési idők is a töredékére csökkentek).
-
borovi
aktív tag
Ez a Call of Chernobyl brutális cuccnak tűnik: a kilépés után 2 perccel még úgy tekerte a gépemet, hogy alig tudtam vele kommunikálni...
Pedig nem a gyenge a vas. Egyébként fasza kis játéknak tűnik: szép a grafikája nagyon (talán ezért is tekerte, mint állat). Az elején választhatsz, még a játék megkezdése előtt, hogy melyik frakció tagja leszel. Én az ecologistot választottam, mert azok csak a monolittal meg a banditákkal vannak fasírtban. A jantari bunkerben indul a sztori. Azt nem tudom, ha más frakciót választottam volna, akkor is innen indulna-e. Majd kipróbálom mással is egyszer. Amit eddig láttam (kábé negyed óra, tényleg csak belekukkantottam, de majd éjjel!), az tetszett.
-
Alienhun79
tag
válasz
RobberBaron #29313 üzenetére
Fú muti
-
rétisün
veterán
válasz
RobberBaron #29313 üzenetére
köszi
-
borovi
aktív tag
válasz
RobberBaron #29313 üzenetére
Köszi!
Töltöm!
-
Lui Puttony
csendes újonc
;D az spec
-
Antonius1978
addikt
válasz
hanS20 #29309 üzenetére
Tobb oka lehet a kifagyasnak, de leginkabb en is a memoriahianyra tippelek.
A log-ban kellene megnezd, hogy mit ir a legalso sorban, lehet hogy out of memory-t.
De lehet hogy egyebet, es a fix amit irsz, en is azt hasznaltam, asszem nincs mas...vagy ha van is, nem tudok rola. -
xFreex
aktív tag
válasz
hanS20 #29309 üzenetére
Mert idővel egyre több szajrét pakolsz a tárolókba, meg a rangod is növekszik közben ami növeli valamennyire a mutánsok spawnolását is, + ott vannak még a küldetések scripjei is.
Gondolom többnyire out of memory hibaüzetet van a logban.
Nálam is ez volt többnyire a helyzet... Főleg napkeltekor, meg napnyugtakor.
-
hanS20
csendes tag
válasz
Antonius1978 #29300 üzenetére
C2Q 2.4, ati 4890, 2gb ram. Tudom hogy a ram szánalmasan kevés, de akkor eddig meg miért ment normálisan... Enot_Fix 01.03.13 van fennt, nem tudom van-e ennél újabb.
-
Riot Gin
aktív tag
Emberek! A Call of Chernobyl kint van rég Orosz földön, sőt , még fegyver adaptációkat és mod adaptációkat is csináltak hozzá!
CALL OF CHERNOBYL MOD :
http://stalker-mods.clan.su/load/stalker_zov_pripjati/s_t_a_l_k_e_r_call_of_chernobyl/1-1-0-1083ARSENAL OVERHAUL 3.0 FOR CALL OF CHERNOBYL:
http://stalker-mods.clan.su/load/stalker_zov_pripjati/arsenal_overhaul_2_5_for_call_of_chernobyl/1-1-0-1089REBORN FOR CALL OF CHERNOBYL:
http://stalker-mods.clan.su/load/stalker_zov_pripjati/r_e_b_o_r_n_team_parametrs_adaptation_to_call_of_chernobyl/1-1-0-1080 -
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #29303 üzenetére
Nem mondtam, hogy úgy kell csinálni, csak ajánlottam egy alternatívát.
Szándékosan nem is írtam le a pontos menetet.
Arsenal Overhaul 3 ? Amennyire én ismerem (videók, képek) a lehető leg ralisztikusabban ábrázolja a fegyvereket. Tehát a fegyverek többsége jobbra szórja a hüvelyeket benne...
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #29302 üzenetére
Az egész modban az összes fegyver szinte bal felé veti ki a hüvelyt
És amúgy azt tervezem, hogy az összes modellt lecserélem a játékban , valami értelmesebb modellre, mert amik benne vannak, azok silányabbak, mint a spiáter.
És, speciel, megvannak a modellek, most éppen küzdök, mert arra gondoltam, hogy az Arsenal Overhaul 3 modelljeit raknám be a játékba, de sajnos a 3 gigabájtos cuccot kell alkalmaznom + vissza kell vegyem a grafikát, hogy megnézhessem a modelleket.
És őszinte leszek: nekem jobb az hogy kicserélem az összes hangfájlt, meshes-t, texture-t, és átírom a z LTX-et, mint hogy most próbálkozzak más módszerrel.
-
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #29301 üzenetére
Szerintem a "( Mivel a hüvely kivetés BAL oldal felé van beállítva.)" problámát egyszerübb orvosolni, mint az egész modellt cserélni animációval, ltx-el meg hangokkal együtt.
Van olyan fegyver a játékban aminek a hüvelyeket jobbra szórja? Lehetőleg ne sörétes, vagy pisztoly legyen. Jó lenne, ha lenne 5.56-os kaliberből.
Ha nincs akkor egy másik módból kell áthozni 2-3 fájlt +1-et szerkeszteni. -
Riot Gin
aktív tag
FIGYELEM MINDENKI! FELHÍVÁST TESZEK KÖZÉ!
Kellene nekem egy Biryl modell ( Lengyel gyártmányú kalashnikov, drót válltámasz, 5.56 nato kaliberű), mert ami ebben van benne, annak jobb oldalt van a hüvely kivető nyílása, és az nekem gondot jelent. ( Mivel a hüvely kivetés BAL oldal felé van beállítva.)
Továbbiakban egy 9mm -es beretta modell javaslatra van szükségem, mert annál meg a szán nem mozog, mikor lősz vele, sőt, még a hüvely kivetés sem történik ( szerintem).
Másik arany bogaram: az APB. ( Sztecskin más néven). Kérem szépen, használhatatlan a nyílt irányzéka drágicámnak, úgy hogy megint "új modellt kell keresnem".
Úgy hogy akinek van valamilyen másik modban az előbbiekben felsorolt fegyverek közül számára tetsző modell, küldje el a mod nevét, és ha lehetséges persze, nézze meg a fegyver LTX fájlában a hivatkozást, hogy hol és merre található a hangja, a textúrája, és a meshes fájla, és küldje el nekem. ( Felgyorsítva és megkönnyítve a munkámat.)
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Autós topik
- Call of Duty: Warzone
- Red Magic 10 Air - gaming telefon is lehet kecses
- Rekord vékony lesz a Z Flip7 is
- Home server / házi szerver építése
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óvodások homokozója
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Gamer/Multimédia PC Eladó - GTX 1070 + Ryzen 5 + 16GB RAM
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG UltraWide 29WQ60A-B LED IPS Monitor! sRGB 99% / 5ms / 100Hz / FreeSync
- Honor 400 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG UltraWide 34WR50QC-B Monitor! VA 3440x1440 / 100Hz / FreeSync
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest