-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Erdő
tag
válasz
Sensut #31698 üzenetére
A szennyvíztisztítónál, a Kör antennáknál stb. szoktak lenni zsoldosok, tőlük lehet zsákmányolni zsoldosruhát.
Én meg most ebbe futottam bele: rádiózavarásos küldetés Pripjatyban: odamegyek, ahol az osztag eltűnt, kiírja, hogy vizsgáljam meg a holttestet, de nincs egy sem. ??? -
Sensut
őstag
válasz
Sensut #31697 üzenetére
Még valami. Ha valaki úgy jár, mint én, hogy elveszti a zsoldos ruháját és már nincs honnan szerezni egyet ahhoz, hogy bejusson a zsoldosok közé, akkor szóljon, mert küldök egy ideiglenes fájlt, amivel a janovi csapos csajszitól 15500-ért vehet egyet. Én nem tudom hova lett, pedig egyet őriztem a ládában direkt erre a célra. Most meg nézem és sehol sincs és már az sincs ahonnan zsákmányolhatnék egyet
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #31696 üzenetére
Tehát, néhány alapbeállítás, de figyelem - EZ CSALÁS!
- a cipelhető súly növelése (két fájlban kell átírni adatokat). Például, hogy 250 kilót tudjál vinni, de 260 legyen a maximum:
1. gamedata / configs / system.ltx
max_weight = 250
2. gamedata / configs / creatures / actor.ltx
max_item_mass = 250
max_walk_weight = 260 ;ez adja meg a maximum kilót, ami általában 10-zel több.
- hogy ne fáradjál cipekedés közben:
gamedata / configs / creatures / actor.ltx
jump_power = 0.01 ; minél több 0 az 1-es előtt annál kevesebb erőt veszítesz ugráskor - pld: 0.00001
jump_weight_power = 0.05 ; minél több 0 az 5-ös előtt annál kevesebb erőt veszítesz ugráskor túlsúllyal - pld: 0.00005
stand_power = -0.005 ; minél kevesebb 0 az 5-ös előtt annál hamarabb nyered vissza az erődet amikor megállsz - pld: -0.5
walk_power = 0.000008 ; minél több 0 a 8-as előtt annál kevésbé fáradsz menés/futás közben - pld: 0.000000008
walk_weight_power = 0.0001 ; minél több 0 a 8-as előtt annál kevésbé fáradsz menés/futás közben túlsúllyal - pld: 0.00000001
- a játékos alap mozgási sebességei:
gamedata / configs / creatures / actor.ltx
jump_speed = 7.6 ; minél nagyobb szám annál nagyobb az ugrás magassága.
climb_coef = 0.7 ; minél nagyobb szám annál magasabbra kapaszkodik.
run_coef = 2.1 ; minél nagyobb szám annál gyorsabban megy.
sprint_koef = 2.6 ; minél nagyobb szám annál gyorsabban fut.
run_back_coef = 1.8 ; minél nagyobb szám annál gyorsabban fut hátrafelé.
walk_back_coef = 0.8 ; minél nagyobb szám annál gyorsabban sétál hátrafelé.
- tárgyak / szereplők elérési távolságának növelése (pld. párbeszédkor vagy zsákok dézsmálásakor és kereséskor):
gamedata / configs / system.ltx
take_dist = 2 ; minél nagyobb a szám, annál távolabbról ered el a célt, de 3-nál nagyobb már sokat ront a játékmeneten!
gamedata / configs / creatures / actor.ltx
pickup_info_radius = 5 ; minél nagyobb szám annál távolabbra "látsz" kereséskor (a "használ" gomb).
-
' Tzs ,
senior tag
Még, hogy nem pörög a topic. Kicsit nem nézek be máris 2 oldalnyi hsz van
A sárkányt én pripyatban találtam először meg, a tudós hátizsákjában a Rák1 Exoval együtt.
Ez a több száz kiló cipelhető megoldás hogy van? Amúgy az ilyen kekeeci féle trükközéseket lehetne publikálni valamilyen formában (mit hol mire kell átírni), kipróbálnék páratAmúgy asszem nekem vége a játéknak egyenlőre. A helikopterek rég elmentek már, ott maradtam. Kemény a helyzet
400 zombi kiirtása majdnem meg is volt (76 volt vissza), és egy pár küldetés még volt, lettek újak is. Például beálltam a Monolithoz még vezekeltem is, hogy bevegyenek. A Monolith főnök elküld az Élet vizéért először Zatonba. Ott megoldom amit meg kell, de Jupiterre visszamenni már nem lehet. Kilép a játék, és a korábbi mentések sem tölthetők vissza. Nem tudom mi történt, semmihez nem nyúltam. A helikopterek felszállása után többször kilépked a játék van hogy szó nélkül, van hogy a "szokásos" hibát észlelt táblával+log.
Szerintem újra teszek mindent, majd az eddig mentések visszamásolása, aztán újra próba...Amúgy nekem csak a helikopterek felszállása után sikerült megcsinálnom a Szkadovszk védelme küldetést. Az elhelyezett bombák nem robbantak, hanem lelövöldöztem mindenkit szépen több hullámban. Akinek sikerül a játék vége előtt írja majd meg, valszeg én rontottam el valamit.
A Monolith-os Kharon iratai hol vannak? Sehol nem találom. Átnéztem a területet fent is, lent is
-
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #31692 üzenetére
A szörnytestrészek begyűjtése (bioradar) utáni képződmények összegyűjtése feladat nem olyan nagy gáz, mert zsoldosoknál és anomáliákban is lehet olyanokat találni.
Én sajnos Csapajevet buktam, mert Sakáltól úgy vittem vissza a pisztolyt, hogy előbb elfogadtam a kenőpénzt, majd utána kinyírtam Sakált (és a többi zsoldost). Azt hittem, hogy így is jó lesz, de sajnos így árulónak érzékeltek. Nem életszerű, de nyilván így van bedrótozva. Visszamenteni meg nem tudtam, mert egy csomó mindent megcsináltam közben. Szívás...
(Ja, és én megvettem a "Rák" ruhát 700 sokezerért, de lesz majd egy ilyen egy pripjatyi rejtekhelyen. Vagy legalábbis nekem volt.) -
Antonius1978
addikt
válasz
agojozsef #31693 üzenetére
Koszonom, kozben bementem a barlangba, es meglattam, viszont a meglepi is jol jott, mert meglett a 3 torpe mancs, mar csak 1 feher verszivo csap hianyzik, es minden mutans testreszt leszallitok.
Viszont az Exot nem vettem meg, ugyanis gyengebb mint amit Furgevel hozattam, 150 teherbiras, ennek meg csak 100, es a Hajnalnak jobb a golyoallosaga is, megfejelve 2 aranyhallal, es 2 eletko-vel, az osszesen +70% golyo, es 40% utesallosag, plusz a 2 eletko 46 regeneraciot ad, gyakorlatilag fegyverrel csak a Gauss vagy raketaveto tudna elpusztitani, a macska es kimerakarmolastol viszont szinte azonnal kimulok
Azt hittem, hogy 300 kg a teherbirasa, de mostmar sejtem, hogy te matattal bele1 tanacs : a kontenerraktar es a Monolitosok kozotti dombocskan van egy kis hatizsak, benne egy Sarkany nevu kovecskevel, igy mar nem sok gondja van az embernek a tuzre,vegyi tamadasra,es elmetamadasra
Es fejlesztetni is lehet, en + kilokat tetettem ra, mert en nem szoktam csalni a jatekban -
agojozsef
csendes tag
válasz
Antonius1978 #31692 üzenetére
A fensíkon bent a barlangban a helikopterrel szemben Az exo kb 200000-rubel a pripyati kereskedőnél
-
Antonius1978
addikt
Egesz pontosan nincs teljesen jol, ugyanis kisse felre is ertelmezheto, ugyanis azt mondja a zsoldos, hogy vigyel 6 etelcsomagot es egeszsegugyi taskat, valahogy igy.Namarmost ez ertelmezheto ugy, hogy 6 kaja+6 taska, vagy ugy is, hogy 6 kaja+1 taska, de a helyes valasz 5 kaja es 1 taska, ennyit vettek el tolem.
Kifagyas sok ladaban tarolt cucc miatt : nekem is jo sok mindent el kellene adnom, csak az az idegesito ebben a modban, hogy elore nem lehet tudni, hogy mire lesz kesobb szukseg.Shield leirasaiban valami olyasmit olvastam, hogy kell majd 5-6 valamilyen fegyver, es 5 Veles detektor, valahol majd, kerdes hogy milyen fegyver kell, es egyaltalan meg hany ilyen kuldetes van, ahova valamilyen fajta fegyver kell, mert amint ezt megtudtam, azonnal adom is el az osszes tobbit.
Erdo : jo akkor tudni ezeket a kepzodmenyes dolgokat is, akkor gyujtom majd ezeket a kepzodmenyeket.
En eloszor beleptem Csapajevhez, 2 kuldi, vege, utanna a Hajnalosokhoz, a mutans kuldik utan vege - ha meg visszamegyek Csapajevhez, akkor szoba sem all, lehet azert, hogy beleptem a Hajnalba ? tuti, kerdes, ha kilepek a Hajnalbol, akkor ujra szoba all-e velem, a zsoldosokhoz meg nem leptem be, jol is tettem ha utanna ok sem adnak kuldit, marmint a gyar kipucolos kuldiken kivul.
En mar 1400 hirnevnel tartok, nem tudom ez mennyire befolyasolja a kuldetest adokat...
Jelenleg 2 dolgot csinalok/csinalnek, van 750 ezrem, es ha jol lattam, akkor egy AgoJozsef kepen levo Exo-t tudok venni a tudosoknal belole, egyelore csak tesztkent, mert a zsozsot berakom kamatra, es amikor lesz osszvissz vagy 2 millam akkor megveszem, addig nem, de ki tudja.
A masik, hogy meg kell szerezzem az Iranytu/Compass kepzodmenyt, fel is megyek a fennsikra a orrmanyosok feszkepe a helikopterhez egyenesen, mert oda mutat a nyil, de se a kopter tetejen, se alatta nincs semmi, fejlesztett Svaroggal is pasztaztam, semmi, hol a fenebe lehet az a kepzodmeny ?! -
Erdő
tag
válasz
agojozsef #31688 üzenetére
Kösz! Az üzem kipucolása a zsoldosokkal - megvolt. Úgy értettem, hogy ha utána belépek hozzájuk, akkor felszerelést ugyan adnak, de újabb küldetést nem. Legalábbis rögtön, aztán ki tudja, mi van később.
Szerintem érdemes újra végigjárni a pripjatyi átjárót, noha nem muszáj, mert lehet Garikkal utazni. De tök izgi, más sztalkerek is mászkálnak benne, és újra tele van mutánsokkal. -
Dhampir
félisten
-
agojozsef
csendes tag
Csak addig vagy zsoldos ameddig rajtad van a zsoldos ruha. Nekem lehet hogy szerencsém volt Molfarral .A kereskedő mögötti épületben találod.Küldije a következő:Molfar zsoldosaival aJupiter gyár területén mutánsokat kell kiirtani na én itt találkoztam a Stalkerjátékok legerősebb irányítójával csak menekülni lehet elöle,és ez a feladat............első megoldása.Egy kicsit emeli az adrenalin szintet "ez a lényeg " Zombivá válást is láthatsz.A kereskedőnél az előőző képen látható mesterlövész puskát rendelhetsz csutkára tuningolva aránylag jó. Mellesleg Mennykő vintarja egy lövéssel a legerősebb exóst is leszedi 3-400-méteren belül.úgy hogy nem is kell pixell pontosan céloznod Kószával nem sokat veszítesz, de ha meg akarod menteni mielőtt a nagytermben a kapcsolókat felkapcsolod a mutánsokat le kell vadászni.Egy tipp amikor visszakapcsoltam az áramot ott a konténereknél a zsoldosokat láng szóróval sec -pec elintéztem, és közülünk mindenki életben maradt. Mennykőnek odaadom a vintarját a játék végén
-
Erdő
tag
válasz
shield #31679 üzenetére
A Diverzáns_cuccokban, a Mit kell gyűjteni előre mappában lévő fájlban az utolsó négy képződmény:
3 Húscafat
2 bengáli tűz ?
2
1 Szem
Nekem a következőket kell Ozerszkijnek vinnem (bár lehet, hogy ezt nem mindig ugyanígy adja):
3 Húscafat
2 Szikrancs
2 Facsarék
1 Szem
(És a "fekete" vérszívó csápot itt is érdemes lenne javítani.)
Kösz! -
Erdő
tag
válasz
agojozsef #31684 üzenetére
Igen, csak arra kell vigyázni, hogy mikor veszi föl az ember a zsoldosruhát
És be is lehet lépni hozzájuk, de kipróbáltam, és nem adott újabb küldetést a belépés után. Ráadásul az sgm 2.2-ből úgy rémlik, hogy ha belépek hozzájuk, akkor a Hajnal-tagságomat törli. (Bár épp ők sem adnak küldetést.)
Kószát valaki át tudta vinni Pripjatyba? Nálam a nagy, kupolás terembe érve meghalt úgy, hogy csak lövések hallatszottak, és összeesett, pedig nem volt sehol senki sem. Talán a Monolit szólította magához. De ez törvényszerű, vagy kezdjem elölről az átkelést? -
Erdő
tag
válasz
shield #31679 üzenetére
A vérszopó csáp megnevezését a feladat leírásánál szerintem is javítani kellene, mert nem a "fekete" kell (nekem abból már van vagy 30, de nem veszi át Hermann), hanem a sima, jelző nélküli.
És ha már belenyúlsz, azt is érdemes lenne átírni, amit Antonius mond: a zsoldosok kajakérésénél: amikor a zsoldos mondja, akkor jól van a szövegben, hogy kajacsomag, eü. csomag, de amikor később a feladatlistában nézi az ember, akkor ott kenyér, kolbász stb. szerepel. Ez utóbbit kellene javítani.
Kiakadások: csak tipp, de ha másnál nincs ilyen pályaváltás probléma, akkor talán a túl sok felszerelés játszik be... Próbáltad úgy, hogy leteszed a ládába, és úgy váltasz pályát?
(Én bekapcsolt alpha csapattal játszok, és nem volt ilyen jelenségem.) -
Sensut
őstag
válasz
shield #31679 üzenetére
A hibajelentések, amiket korábban írtál volt, azok mintha az alpha csapatokra vonatkoznak, talán azokkal lehet valami gond. Próbáld meg kikapcsolni az SGM beállításokban. Én az elején vagy 2 hullám után kikapcsoltam, mert az agyamra mentek és semmiféle crash nem volt eddig. Nem akarom elkotyogni, de már nagyjából kivégeztem a 3 nagy pályát és most kell átmennem Sötét Völgybe, de még egy összeomlás vagy fagyás sem volt eddig ebben a modban, pedig sokszor elég nehezen találtam fel magam benne és sokszor kóboroltam el-vissza a pályák közt potyára. Ilyen szempontból stabil a játék, bár Janovnál eléggé laggol néha. Kíváncsi leszek Sötét Völgyre. Úgy látom ez nem az az SGM, amelyikben a Raktárakhoz is át kell majd menni, csak Sötét Völgy van benne. De mondom, az alpha csapatok nálam kikapcs már az elején.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #31679 üzenetére
Ez akkor tortenik, ha a banditaval mesz Janovra, vagy azt kihagytad, es Navigatorral mennel ?
Ha nem a banditaval mesz, akkor lehet hogy az az oka ? Nem tudom, csak 1 otlet.
En ujabban nagyon ovatosan jatszom, eloszor az alapjatekbeli kuldiket csinalom, csak utanna vallalom el a tobbit, ugyanis egyszer elvallaltam Novikovnak a fejlett detektoros kuldit, es lehet meg masokat is, es osszeomlott, nem tudtam atmenni Zatonba.Aztan visszatoltottem egy regebbi allast, ahol nem mentem Novikov cucca utan, es helyrejott, azota sem omlott ossze, pedig ma jatszodtam kb 10-12 orat osszesen.
Most en is a bioradar dolgai utan koslatok, meg kell asszem 3 torpe kez, es van 2 feher verszivo csap is, valamelyik fontosabb karakter szajreja kozott talaltam, talan Csapajev Sakalos kuldetesekor Sakal cuccai kozott, mar fene tudja.A pokokat imadom, adnak egy jo kis + adrenalint, amikor meghallod a cserregesuket, az elejen duplacsovu vadaszpuskaval szikla tetejerol, esetleg masfajta soretessel, aztan a kezdo Grozaval (felfejlesztve minden rajta), ujabban meg - Sensut mester utmutatasai nyoman
- mar PKM-el irtom oket, allatira elvezem a hangjukat, kb olyan mint a visitas es lonyerites kevereke, amikor kipurcannak, akkor ugy nyeritenek mint egy lenyilazott csatamen (ezt a kifejezest valami regenyben olvastam)
Amugy a zsoldosoknal is van 1 hiba, amikor kajat kernek, tulajdonkeppen nem egyszeru kajat, hanem 5 db olyan talcara csomagolt abrakot (2 fele van, mind1 melyik tipusut), es egy doktortaskat kernek, mar nem emlekszem milyen fajta, valami Autodoc es mustarsarga szinu, valamelyik rejtekben talaltam.
-
shield
Topikgazda
válasz
Physicist03 #31673 üzenetére
Üdv újra itt! Van néhány jó mod, nézd meg SaGa59 tárhelyét (aláírásában), jó néhány fordítást készített, és igen jók.
Antonius1978 én is csinálnám a távcsöves küldetést, de nem tudok át menni Jupiterre, megáll, a mentést sem tölti be. A ku.va anyját!
Riot Gin nálam 2.5t a teherbírás, a franc se fogja állandóan pakolgatni a cuccot. Így is sok időt visz el a pakolgatás és javítgatás. Alapjárat 1t.
Sensut majd megnézem a vérszopó csáp témát, ha valahogy át tudok jutni Jupiterre.
kekeeci köszi az F kereső tanácsot, jól fog jönni.
-
Dhampir
félisten
válasz
Physicist03 #31673 üzenetére
Ezerrel pörög, és itt vannak a S.T.A.L.K.E.R. - StalkerSoup és Narodnaya Solyanka és a S.T.A.L.K.E.R - Lost Alpha topikok is.
Érdemes kipróbálni a ShoC-os Hullócsillagot is.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31666 üzenetére
Köszi, műkszik a dolog
-
Physicist03
senior tag
Üdv Sztalkerek
Jó rég nem jártam errefelé. Mi újság? Ahogy látom már nem pörög annyira a topic mint régen. Van valami új érdekes mod amit érdemes kipróbálni? Most az SGM 2.2-őt kezdtem el újra grafikai modokkal, jó rég nem játszottam azzal sem.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #31669 üzenetére
Lehet hogy voros verszivo csap kell neki, vagy masfele, amibol 3-at talalsz az elejen valami relytekhelyen, de az feheres szinu, szoval vagy a voros szinu, vagy a feher szinu kell esetleg, de az is lehet, hogy masfele testresz...
Agojozsef mutatta kozben, igen, akkor a feher kell, azt nem tudom hol lehet talalni, szerintem csak SGM relytekhelyeken vagy fene tudja...a megolt verszopok vagy feketet vagy voroset adnak.
Amugy bealltam Csapajevhez, az baj ? 2 kuldetest kaptam, 1 zsoldos kinyiras, 2 tavcso, most meg mas mar nincs.
-
Erdő
tag
Shield, Kekeeci: ezek nagyon jól jöttek!
-
borovi
aktív tag
Most találtam, érdemes megnézni, nagyon érdekes!
-
Riot Gin
aktív tag
Hogyan lehetséges az, hogy a jegyzet fájlokban(.txt) a ciril betűket is láthassam?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31661 üzenetére
COC? Sima COP? MISERY?
-
kekeeci
senior tag
Egy kis segítség
(csalás)az 'F' nyomogatáshoz:
az actor.ltx-ben apickup_info_radius
változót átírni nagyobbra (pl. 30), akkor távolabbi cuccokat is észre lehet venni. Eredetileg ez csak 2 - 5 szokott lenni. -
Sensut
őstag
Engem nem érdekel, nem használom egyiket se, csak jeleztem Shieldnek, ha javítani akarja a fegyvereket. Ez a mod engem egyáltalán nem győzött meg
Amint befejeztem - delete.
shield: nekem is mindig odarakta az eredeti SGM-ben, gondoltam, hogy ezen is változtattak a Diverzánsban. Csakhogy sehol se találom itt. Egyébként én le se veszem az ujjam az F-ről, szinte mindenhova már úgy megyek
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #31653 üzenetére
Ezt érdemes letöltenetek, benne a Segítség.
Valószínűleg a fenti nagy épület Savastó felőli ajtó mellett lesz a fal és a polcok között (nálam eddig mindig oda rakta), érdemes F nyomkodásával keresni, mert már volt olyan hogy nem látszott a pendrive.Erdő ahogy múltkor írtam, belehet kapcsolni a gránátvetőt, amit próbáltam működött, csak nincs hozzá animáció.
Én meg szívom a fauszt, Zatonon nem mindenhol lesz jó a mentés, most pl. nem tudok átmenni Jupiterre.
A bandita kereskedőnek vittem vissza a lámpáját, ott mentettem, már nem is lehetett visszatölteni. Ugyanígy jártam az Alállomáson és a Fűrésztelepen is. -
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #31649 üzenetére
Beszéltem már Zlatával, nem maradt ki, ennek ellenére nem találtam, de negyedik átnézésre megvan!
-
Sensut
őstag
Én meg azt a fejlesztést nem találom az Informátornak, ami a Fűrésztelepnél van (?), a páncél fejlesztést. Felkutattam mindent a fűrésztelep környékén, de sehol se találom. A konténereknél levőt keresd a kis oldaltetőn annál a legbelső garázsnál, amiben a bandita boss van. Arra a tetőre a párkány mentén tudsz eljutni a csöveken.
Itt van 2 másik gránátvetős fegyver, amiken a gránátvetőt nem lehet használni:
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #31650 üzenetére
Valami lua/LUA hibaja volt,a log a masik gepen van sajnos, remelem hogy nem fog sokszor osszeomlani, Zatonon nagyon stabilan mukodott, asszem csak 1x omlott meg.
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #31649 üzenetére
A CoP motorja nem nagyon tud meghalni a sok küldetéstől, max ha rosszul van megírva.
-
Antonius1978
addikt
Mer eloszor beszelned kell a Janovi arussal, mivel a futar neki probalta meg eladni a cuccot.Beszelsz vele, es utanna ott lesz,a banditabazison belul menj teljesen balra, lesz egy folfele vezeto pallo, amogott van, a kerites es az epulet talalkozasanal.A durva szerszam meg a bejarattal szembeni kontenerek kozott es folott
az egyik sarokban.
Furgetol felvetted a Mossberg fegyver utani kutatast ? Mert azt is oda teszi be, a banditabazisra.
En 3 kuldit csinaltam (volna egyszerre) - az elso vegigjatszasnal a jatek kezdett kiakadni, szerintem felvettem tul sok uj kuldit, es azert.Masodszorra 2 kuldi volt - Mityaj es a Mossberg, keresem a papirokat, nincs...aztan eszembe jutott hogy nem beszeltem a janovi csapos csajjal, utanna mar ott volt. -
Erdő
tag
Zvjagincev-et én is kerestem, úgyhogy jól jött!
Utána elég durva mutáns-hullámok vannak. És közben volt, hogy nem jött a következő hullám, mert egy-két mutáns elakadt a kerítésben vagy a bokorban és egy helyben járt... Őket meg kell szabadítani, és akkor jön az újabb adag.
Viszont Informátor dokumentumai közül azt, amit a konténerraktárban kellene fellelni, nem találom. Már háromszor körbementem, az F-et is nyomogattam közben, hátha csak nem veszem észre, de sehol nem lelem. -
Dhampir
félisten
válasz
Sensut #31643 üzenetére
A Clear Sky-ban benne volt (Duty).
-
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #31636 üzenetére
Meg a szellőztető elején, ahogy mész az Oázist megkeresni (azt hiszem, az is "finom" volt).
Illetve Bagolynál meg lehet venni e-rubelért a koordinátákat. (Én sajnos nem találtam még meg Informátor feljegyzéseiből kettőt, így nincs e-pénzem.) -
speki1982
tag
válasz
Antonius1978 #31636 üzenetére
A vaserdőben van, a labor bejárata mellett balra a kerítés tövénél egy kis beugróban asszem.
-
speki1982
tag
Hehe, hosszú évek stalkerozása alapján mertem javasolni
Dum-dumot lehet rejtekhelyeken találni, igaz, a játék elején alig van, de amint eléred az 1000-res, vagy inkább az 1500-as rangot már lehet kapni a kereskedőknél is. Ahogy 500-zal emelkedik a rangod, úgy lehet egyre több dum-dumot kapni egy-egy alkalommal a boltosoknál. 2300-nál a janovi csaj már egyből 60 darabot kínál, igaz, elég borsos áron, de ha már elértél idáig, a pénz nem lehet akadály...
A lángszórót köszi, de nekem az előző végigjátszásomnál már a pripjatyi átkelésnél már régen megvolt a lángszóró, Noénak már azzal mentem segíteni. Most valahogy sehol sem találok, a kereskedőknél nincs ekkora rangnál sem, a fegyver ltx-ben már régen átírtam, hogy npc-k is hordozhassák, de semmi. Gyanítom, kell hozzá a tehetős ügyfél című feltétel, ekkortól lesz nagyobb választékú és olcsóbb az összes fegyver. Az meg egymillió rubelnél aktiválódik asszem...Más. Szerintem a patch-es exés diverzáns sokban különbözik az orosz verziójú, kumulatívos-másolgatós változattól, abban például aknák is voltak, ebben semmi, hiába kapcsolgatom a mod beállításait. Igaz, ez a mod sokkal hamarabb összefosta magát, a full exés pedig még !!!!egyszer sem!!!! állt meg a játék kezdete óta.
A 9.39-es trükköt nem tudtam, amíg kevés volt, addig spóroltam, de most már mindenkire ezzel megyek, van skuló bőven
-
shield
Topikgazda
Nálam a Diverzans ezt dobálta Zatonon.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'ac'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report--------------------------------------------------------------------------------------
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'acáZ#>'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report-------------------------------------------------------------------------------
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'ac}€oď©9'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report-------------------------------------------------------------------------
FATAL ERROR
[error]Expression : no_assert
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CCharacterInfo>::GetById
[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrserverentities\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments : module_alfa_control(squad)if find_in_string(squad:name(),"alfa_squad") then
local squad_level=""
if find_in_string(squad:name(),"zat_d?
Nem tudom SaGa benéz-e a topikba, mert szerintem a 2. és 3.-ban talán cirill betűs dolog zavar be. Neki már van tapasztalata benne.
szerk.:
Most ez dobta, ez van a log végén, ezt már többször dobta, a mentés nem töltődik be.* phase time: 463 ms
* phase cmem: 469897 K
* phase time: 64 ms
* phase cmem: 478886 K
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10126 v(20), 5368 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(197K), IB(31K)
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 478909 K
* Loading HOM: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat - a diverzans\gamedata\levels\zaton\level.hom
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 479573 K
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 479573 K
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 479573 K
* t-report - base: 1663, 502610 K
* t-report - lmap: 16, 16386 K
stack trace:0023:6EB45190 MSVCR80.dll, memcpy()
0023:100050E1 xrNetServer.dll, IPureClient:nMessage()
Fogalmam sincs, hogy most mi a fene baja van.
-
Antonius1978
addikt
Sracok, a Diverzansban merre lehet megtalalni a finom szerszamokat ? A durvat megtalaltam a szennyviztisztito magasan levo csoveben ahonnan a zsoldosokhoz lehet bemenni lopakodva, a kalibralo az Noe barkajan volt, de a finom cuccot nem talalom.
-
Erdő
tag
válasz
speki1982 #31630 üzenetére
Ez az egyedi Vintar jó ötlet volt! Én eddig, rendszerető módon, mindig leadtam a fegyvert Mennydörgőnek. Pedig a legjobb mesterlövész fegyver, amit eddig találtam. A dumdum a szűk keresztmetszet, de 9.39-es lőszerrel is működik, és akkor nem kell minden(ki)re dumdum-ot használni. (Nálam a 9.39-es be van állítva a fegyver ltx-ében, csak a dumdum után nem vessző, hanem pontosvessző van (volt), ezért nem lehetett rá átváltani.)
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
' Tzs , #31632 üzenetére
Amikor megkapod az xray-es kisablakot a crash után, menj a more -ra, utána zárd be, majd egy üres jegyzettömböt hozz létre , nyisd meg, és ctrl+v, és kijön a crash log. (Call of Pripyatnál így működik.)
Akkor instanba megkapod , hogy mi a hiba. ( Legalább is számomra sokkalta érthetőbb így a crash oka, mint a x-ray kisablakba a sátán kódexe) -
' Tzs ,
senior tag
Antonius1978: köszönöm, hogy foglalkoztál vele! Várok én akármennyit, ha esetleg lehet megoldás
SaGa: igen várok. Természetesen a te segítségeddel és leírásoddal csináltam korábban is a dolgokat, nem felejtettem el, hogy te is segítettél
Amúgy most próbáltam megint. Laucher.exe indít, az utolsó mentések közül kiválasztok egyet, elindul a betöltés aztán kilép a játék és ezt látom:
[link] és [link]. továbbá feltöltöttem az utolsó logot a mappába: [link].
Amúgy eddig az volt, hogy nem pripyati mentést még betöltött, most már azt sem.Balathruin: igen szépek a képek!
Ezt lehet majd én is kipróbálom.
speki1982; shield: Hehe, azt a fegyvert én is megszereztem, bár vissza adtam az üldögélő figurának, ami nálam volt épp az jobban tetszett
.
A lángszórót akkor kapod meg amikor Noénak segítesz visszaverni a mutánsok támadását, asszem 4-5 hullámban jönnek. 2 fegyvert ad eleve, egy gépágyút, jó nehéz, futni nem lehet vele, 1500 körüli tölténnyel asszem, meg a lángszórót.
A jelenet lemegy, nem spoilerezek, akkor egyszerűen csak megtartottam, a gépfegyvert meg eladtamÉn eddig csak így találtam a lángszóróra, de miután magadnáltartod szerencsére Janovon már lesz is hozzá nafta, én kb 1200 naftával meg AS-Val 700 tölténnyel indúltam neki a pripyati alagútnak. A lángszóró mint írtam igen jól jött! Ja meg volt nálam 30 gránát a monolithosokat fentről, ahol az ajtónyitó kapcsoló van igen jól le lehet vadászni, kb a elő se tudtak jönni, hogy levadásszanak
-
shield
Topikgazda
válasz
speki1982 #31630 üzenetére
Nem tudom honnét van nekem, nem emlékszem, talán valamelyik rejtekhelyen találtam. Jupiternél messzebb nem voltam és elég kevés(relatíve) küldetést csináltam meg, de nekem meg lett. Próbálok majd visszatöltögetni, talán rájövök. Ha jól emlékszem Tzs írt a lángszóróról, ezért én is elhatároztam, hogy a pripyati átkelésnél ezt használom. Gyűjtöm is a naftát hozzá. Lehet hogy Tzs tudja a kérdésedre a választ.
-
speki1982
tag
Ha már a Diverzánsban használt fegyverek... Én a átalakított Grozával megyek, ami ugye nem sérül, nem használódik, extraként pedig egy spéci Vintart nyüstölök, ami dum-dum golyót lő ki, és elég belőle egy-két lőszer az irányítóra és a kámzsás törpe úriemberre is
Ezt egyébként egy küldetés során lehet megszerezni, Zulu tornyának földszintjén üldögélő fószerkém bíz meg azzal, hogy keresd meg a Vintarját a cementgyárnál. Nem vittem vissza neki azóta sem...adna érte tízezret, nem vagyok én hülye
Sajna nem lehet rajta tuningolni, de legalább nem sérül. Ja és ha meghúzod a ravaszt, akkor mintha gránát robbanna az áldozatba...
Lángszórót hol lehet kapni, mert nekem még nincs, pedig az előző végigjátszásomban sokat használtam.
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #31626 üzenetére
Kilép, vagy csak nem vársz eleget? Ezt mindenképp érdemes a launcher.exe-vel indítani. A telepítés módja, a letöltés helye mind benne van az olvass-el.txt-ben a fordítás mellett.
Jellegzetessége, hogy a nem szabványos átjáróknál nem adja fel a pályaváltó kérdést, hanem áttesz a másik pályára, de közben néha egy-két percig fekete képernyőt látsz.Ja: ez egy CS mod.
-
Antonius1978
addikt
válasz
' Tzs , #31626 üzenetére
Majd hetfon ranezek, amikor nem kell dolgozzak, ugyanis ma es holnap kell.
Sokat nem tudtam kihamozni a log fileokbol, valami olyasmi hibat tudtam csak eszlelni, hogy valami gubanc van/volt a mentesekkel, de hogy mi okbol, azt nem ertem.Nem mozgok otthonosan a ShoC es CS logfileokkal, en a COP logjait ismerem kisse.
Amugy elolvastam Saga59 olvass el-jet, es enyhen ismeros a sztori, lehet tavaly amikor otthon voltam januartol majusig, akkor lehet hogy jatszodtam ezzel a moddal, vagy legalabbis volt egy CS standalone mod - ugyanis a CS nekem nincs meg eredetibe - , amivel jatszodtam, vagy talan csak akartam ?! nem tudnam mar megmondani.
De az is lehet hogy keverem a mas Valtozas Idejevel, mar nem tudnam megmondani.
Esetleg majd amikor idom lesz visszakeresem a hozzaszolasaimat, es abbol kiderul
Viszont van egy gond, cseszekedik a monitorkartya, ma pl a World of Tank-nal is csinalt egy fekete kepernyos mutatvanyt, a homerseklete 68-69 fok volt, lehet azert, vagy egyeb miatt, fingom nincs.
Azaz magyaran arra akarok kiterni, hogy lehet hogy ez a mod is ezt fogja eloidezni, igy majd nem tudok neked sokat segiteni, mert nem fogom magamat sz*patni percenkenti osszeomlasokkal.
Ha megis ez tortenne, akkor varnod kell 2 honapot, amig hazamegyek, vagy ki nem valtja a tarsam a popec szervert a 4 procival, 32 giga rammal es jatekra valo monitorkartyaval de erre keves eselyt latok egyelore.
A tobbieknek : kosz a segitseget, a felulirt .ltx-et vissza tudtam allitani a restore previous version paranccsal, es lam egybol elokerult az osszes mentes.
Shield .ltx-e volt a hibas valamiert, attol sz@rodott el a dolog.A Diverzans egyelore marhara stabil, kb mint a mi modunk, aztan majd meglatom, hogy miket csinal, van most kb 1 ora idom jatszani, aztan alvas es melo.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Antonius1978 #31622 üzenetére
Oké.
Köszi az jó lenne, örülnék ha működne. A link a modhoz:
[A változás ideje 3.0] vagy [A változás ideje 3.0 + all fix]
SaGa oldala kiegészítésnek:
[SaGa g00gle drive]Ez amúgy szerintem egy jó sztorival, új klánnal bővült, jó fegyverekkel megáldott mod. Viszont a gond ott van, amikor pripyatba érsz és onnan akarsz átmenni bármelyik pályára a játék kilép. Az alábbi linken megosztom a logokat, mazsolázz bátran belőlük.
[link]Próbáltam én már mindent. Eredeti CS feltesz, rá a mod, patch-ekkel. Próbáltam patch nélkül is. Volt teszt SeregA verzió. GoG-os CS, sima CS stb. Minden esetben a pályák közi váltás tönkreteszi a játékélményt. A másik hogy a kilépés után betöltöd a játékot, már ha elindul, az utolsó mentést nem lehet visszatölteni, crash. Meg eleve egy laucher.exe-vel kell indítani, mert az xRengine.exe nem találja az fsgame.ltx-et...
Vagyok olyan elvetemült, hogy írnék a készítőknek valami segítségért, de annyira megy az orosz, hogy gugli tránszlétörrel nem akarok nekiállni
Ha még mindig úgy gondolod, hogy ránéznél, akkor köszönöm!
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #31623 üzenetére
Hát ha nem matattál bele, akkor a mentések, screenshotok és log fájlok a "user_data" mappába kerülnek, nem pld. a megszokott "_appdata_"-ba, vagy hasonló. Ez alapból működik ebben a Diverzánsban s ha nem, akkor tedd be ezt az fsgame.ltx fájlt, mert valami azzal nem jó.
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #31623 üzenetére
Fsgame.ltx határozza meg a mentés helyét.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Antonius1978 #31622 üzenetére
Az miert van, hogy a Diverzansnal nem tudok menteni ? Ramasoltam a cuccokat az eredeti COP-re, es nem tudok menteni, ugy tunik, a Diverzans exe valahova mashova akarna menteni, de nem tud, vagy mi a nyavaja ?
-
Antonius1978
addikt
válasz
' Tzs , #31620 üzenetére
Hagyd csak, most szedem le Shield oldalarol, Sensut hivatkozasa alapjan, ki kell probaljam, lam ez a mod hogyan viselkedik, a ShoC oldalra epp most irtam Sensutnak magyarazatot, neki van igaza, a monitorkartya a hibas, tobb mint valoszinu.
A befurodtem az jelen esetben azt jelenti, hogy a mod annyira nem mukodik nalam, hogy keptelenseg vele jatszani.Az a baja, hogy ugy tunik, amikor tul nagy terhelesnek teszi ki a monitorkartyat, a gep leall, azaz olyan mintha elmenne sleep modba, se kep, se hang - szo szerint - csak fekete kepernyo, reset gombbal kell ujrainditani a gepet.Az ejjel ugyanez tortent a RadioPhobia es We are not alone modokkal is.Szar a kartya,nem birja a gyurodest.
Ranezhetek a Valtozas Ideje 3-ra, most nem dereng, de mintha 2 reszt Saga59 leforditott volna, ez valami uj mod amugy ? Es ha igen, vagy nem, mind1, neked mi a gondod vele ? Nalad mi tortenik, es ha valami tortenik, mifele hibauzenetet kapsz a logfile-ban ?
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #31616 üzenetére
Nekem ez a Diverzáns Shield oldaláról és az ő magyarításával idáig tökéletesen megy. Ott vagyok, hogy most toborzom a csapatot Pripyatba.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Antonius1978 #31616 üzenetére
Nálam úgy gondolom, hogy egy működő verzió van, shield és riot gin segítségével. Feltölthetem mega-ra, vagy a korábbi posztjainkban van egy orosz link amiről tölthető. Melyik legyen?
A "befürödtem" mit jelent? (Amúgy ha már modot keresel és még nem próbáltad ránézhetnél a Változás ideje 3.0-ára, hátha te rájössz hogy mi a gond vele...)
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #31618 üzenetére
Halasan koszonom, szedem is lefele, a RadioPhobia is lejott, mostmar meg 2 patch hozza, es mindjart kiprobalhatom mindket jatekot
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #31616 üzenetére
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31616 üzenetére
Megpróbálom
-
Antonius1978
addikt
Sracok, ki szedne le nekem Yandex-re a We are not alone nevu modot ? [link]
Az OGSE es Slayer-el befurodtem, most toltom a RadioPhobia-t, de lehet azzal is gond lesz, marad a We are not alone es a Diverzans, a Diverzanst tokeletesen mukodo allapotban kitol lehet leszedni ? -
Dhampir
félisten
-
Sensut
őstag
válasz
Riot Gin #31610 üzenetére
Megvan, beugrott. Ott van lent az alagútban az illető
Ez ugyanígy benne van az eredeti SGM-ben is még az elején, csak itt az Informátorral úgy összekevertek mindent, hogy a sorrend sehol se talál, azért nem jöttem rá. Azt nem tudom, hogy számít-e az éjszaka, én éjjel mentem oda. Később tudom hogy számít, amikor Jupiteren kell találkozni velük. De az Erőművel kapcsolatban valami nem tiszta.
-
Sensut
őstag
A Diverzánsban a Skadovskon a kezembe nyomtak egy levelet valami "összekötőtől". A levél az Erőmű területéről beszél és megjelölt egy helyet a térképen a Kör antennáknál, hogy ott kell(ene) találkoznom az összekötővel. Csakhogy ott a környéken sincs senki és tudtommal ebben a modban az Erőmű sincs benne. Mi ez az egész, aggódnom kellene e miatt?
-
Sensut
őstag
válasz
shield #31605 üzenetére
Hát, utólag ami COP modra emlékszem, hogy jól működtek a fegyverek az a A Szövetség Ideje volt (Gladiator 2). Más modokkal amire emlékszem az a helyzet, hogy extrémre van húzva bennük minden, ezért nehéz lenne azok után belőni úgymond normálisra. Pld. Misery vagy COC, vagy Solyanka/Stalkersoup. Az OGSE-ban is jól működnek, viszont ott csak az alap fegyverek vannak, meg plusz 1-2 más. Az a mod sem igazán a fegyverekről híres. Ha nem okoz gondot a Groza, akkor be kell kapcsolni, bár én úgyse használom a Grozát. Sose kedveltem, csak a gránátvetője miatt, amíg kerül egy másikra is gránátvető.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Android szakmai topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi belépő szinten
- Google Chrome
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Intel Core i7 8700K 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A16 12 hónap garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest