-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weareus
addikt
Most nézegettem egy kis videót "Tecső"-n a gamesról és hát, hmmm... Nyálcsoargatós... 1080-ra felnyomva, még így youtube-on is határozottan jól nèz ki. [link]
-
Weareus
addikt
válasz
Balathruin #31797 üzenetére
"...Viszont azt érdemes még megjegyezni, hogy az összes alap játékban valamennyire visszafogták az AI-t (leginkább az elsőben)...."
Akkor majd nézek hozzá javítócsomagot...
-
Weareus
addikt
válasz
kekeeci #31795 üzenetére
Ez ígéretesnek hangzik. Volt egy-két, fejlesztők által beígért szuper MI, pl. Half Life 2, mondjuk attól pont nem dőltem hanyatt, ellenben a Metro-ban elég jó lett (de ez csak személyes vélemény, mondjuk nem kevés végig játszás van mögötte). Akkor sorba megyek majd a Stalkeren, már kronológiailag, persze, bár nem tudom, ez mennyire fontos, ill. hogy pl. egy karakterünk van-e végig az összes részben...
-
Weareus
addikt
Értem, köszi az információkat. Épp most újítom fel a gépemet - régi sajna leázott -, szóval nem hiszem, hogy gond lesz. Az MI-nek örülök, hogy jó, úgyis ritka még manapság is a jó ellen.
-
Dhampir
félisten
válasz
Weareus #31788 üzenetére
Én egy ilyen régi használt notin is végigtoltam, csak az enyémben a cikkben szereplőnél kicsit gyengébb proci volt (i5-560M + Nvidia NVS 3100M VGA, 1x4GB memória).
Szépen, simán futott a játék, csak Janovnál (például a bázist elhagyva a vasúti síneken valahol) és Pripjatyban (a laborban a vízben rohanó patiknál) bizonyos helyeken beszaggatott, de azokon a pontokon erősebb konfigurációknál is történt pár akadozás.
-
Weareus
addikt
válasz
Balathruin #31790 üzenetére
Jól optimalizált játék lehet ez is... A Dead Space-vel voltam így meg főleg a Metro-val (ez utóbbi fejlesztői a Stalker készítői közül váltak ki, ha jól tudom). Mondjuk a Metro képi világa azért, eh, na... Aztán ette is a vasat rendesen 1920x1200 kimaxolva: I72600k@4,5 ghz + 2 db 7970, 16 gb ram, de azzal elvolt és még azt sem mondhatnám rá, hogy konzolport, mondjuk a Stalker sem az, a DS viszont igen, bár ott nem is a gépigény volt a fő gond, hanem az irányítás, főleg az első résznél.
-
rétisün
veterán
válasz
Weareus #31788 üzenetére
pontos gépigényt nem tudok mondani, de igazából nem vészes, én régebben laptopon játszottam, ami ugye azért nem kifejezettem játszani van (van olyan is. de ez enyém nem az
)
intel i5 2.5 GHz, 4 giga ram, Nvidia GT 630M 1 giga memóriával
ez szerintem ma már nem egy csúcskonfig, sőt.....
-
Weareus
addikt
válasz
Balathruin #31787 üzenetére
Értem. Jó lenne tudni, mi a reális gépigény, amúgy..., összefoglalóban nem találtam.
-
Weareus
addikt
válasz
Antonius1978 #31785 üzenetére
Köszi, nem is tudtam, hogy magyar szinkronos. Többi részhez is van fordítás? Belenéztem kicsit és maga az univerzum, a képi világ tetszik, bejövős.... Csak az a szaggatás, bár lehet, csak a felvétel miatt van..., ámbár a Stalker-játékokról azt hallottam, hogy szeretik, ha van alattuk "vas"...
-
Antonius1978
addikt
válasz
Weareus #31779 üzenetére
Nos hat, itt van egy vegigjatszas a masodik resszel, raadasul magyar szinkronos. [link]
Azert rakom csak ezt be, mert kar volna leloni a poen a masik ket reszrol, azok sokkal jobbak - habar nekem ez a resz is marhara tetszett - , raadasul a modok 90%-a az elso es a 3-ik reszhez van csinalva, a 2-ik reszhez nagyon keves mod keszult.shield a hangtompitos Grozan es a Minigun-on kivul nem is nagyon van szukseged mas fegyverre, esetleg egy nagyot sebzo, vagy egy gyorstuzelo soretesre kiegesziteskent, es egy automata pisztolyra, amikor detektorral kutakodsz.Pancelt Furgetol vasarolj, marmint az Exo-t, 150 teherbiras, megfejelve 2 db aranyhallal, 2 eletkovel, es egy sarkanyszemmel, igy mar baromira golyoallo is vagy, persze a kepzodmenyeket fejleszteni kell majd.Az osszes tobbi szirszart, 1-2 kedvenctol es fontosnak itelt dolgon kivul eladhatod,egyszeruen nincs ra szukseged - kivetel persze a kuldeteshez szukseges cuccok.A jatekban folosleges a sok fegyver, ugyanis az emlitett Grozat nagyon hatekonnya tettek, loszert is talalsz hozza dogivel, tavcsove is van, amit hokeresosre tudsz cserelni, granatvetoje, teljesen felfejlesztve (es majd ha meglesz a konyv rola, meg a 300 fejloveses kuldi, akkor ha jol szamolom 96-ot fog sebezni, azaz 1 loves, 1 hulla kb, azaz csak majdnem, de 2 loves es szinte mindennek kampec + tuzgyorsasag, szoval aminek nem eleg 2, abba hamar belepumpalsz 10-et es kesz).
SaGa59 eloszoris koszonom az elozo valaszod, masodszor meg azt hiszem az Enotban volt valami ilyen gond, hogy valami csak 16 bites tablazat volt, es le kellett csereljek 32 bitesre, vagy ilyesmi, szerintem ott is a targyak szamaval es nyilvantartasaval volt gond.
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #31782 üzenetére
Akkor ezzel nem foglalkozok.
Akkor a súly marad. Elkezdtem eladni a cuccokat, Szkadovszkon simán megy a mentés, de már távolabb nem. Nem akarom elhinni, hogy a cuccok befolyásolják és eddig senki sem javította.
Más modokban is gyűjtögettem, de nem szívatott így, főleg a ShoC modok nem.
Ráadásul most hibát sem dob a log végén.
Most mindent adjak el!? Ez rohadt bosszantó. -
shield
Topikgazda
Tudja valaki, hogy mit jelent ez?
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadows_world'A log fájlban találtam.
-
Weareus
addikt
Ha valaki esetleg tud youtube-os magyar kommentes végigjátszást a sorozat bármely részéről, megoszthatná itt, no persze nyilván, ha van ilyesmi. Max graf, max nehézség előny. Amíg nincs kész az új gépem, szívesen néznék egy kis kedvcsinálót. Köszi előre is.
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #31774 üzenetére
Már láttam. A beharangozott filmről és könyvről (ZÓNA) szóló FB oldalt is. Erősen gyanítom (ne legyen igazam), hogy ez egy soha meg nem valósuló dolog, az egész csak arról szól, hogy valaki pénzt kalapozzon össze magának. Különféle határidőket adtak az utóbbi két-három évben. Elvileg a filmet már legalább egy éve forgatni kellene, ehhez képest csak a kezdeti koncepció rajzok léteznek, a könyv „hírneves” szerzője bibliográfiájában három nem túl ismert írást sikerült találnom. Már nézegette a kiadó, ha lesz belőle valami, talán nálam köt ki, de tartok tőle efelől nyugodtan alhatok, nem mostanában lesz belőle bármi is.
-
Antonius1978
addikt
Ezt lattatok mar ? A film alatt a leirasban szerepel egy FB csoport is, oroszul, Saga59 esetleg rajuk nezhetne, amint lesz ideje. [link]
-
Antonius1978
addikt
válasz
agojozsef #31768 üzenetére
Kosz, a kulonleges Szem-et megtalaltam, ott a suliban, azzal a hellyel szemben, ahol Zuluval vedekezunk, fel kell menni azon a par lepcson ami az epulet sarkanal van, es valami asztal mellett ott a Szem, Omega detektorral talaltam meg en is.
Az ismeretlen kepzodmenyekbol 2-t megtalaltam, mostmar nem jut eszembe hol volt a 2-ik asszem az is Pripjatyban, talan a Szoloindanal ? Vagy valahol arrebb, mar fene tudja.
Az X-8as labor tippet koszonom, az is lehet hogy nem pont ott lesz ahol mondod, mert azok a nyomoru torpek mindent a levegobe dobalnak...
Az 1-so emeleti papirt megtalaltam, olyan mint egy ujsagpaksameta, akkor a laborbeli hianyzik a boldogsaghoz csak
A kitores valahogy kikapcsolodott, nem is csoda ha nem lettek uj kepzodmenyek
Amugy elmentem, es kinyirtam Csapajevet, es kesz
Most talan a zsoldosokat gyilkolom majd le, csak hogy kerek legyen a kep, esetleg a Hajnalosokat is ? Meg nem tudomVillam : abbol egyet talaltam, Szikrancsbol is egy van, remelem majd meg kepzodik, az elejen ha tudom, akkor nem adom el...
A Sotetvolgyben hol van Balthazar ?
Shield : eladogattad a cuccokat ? es ha igen, helyrejott-e a mentes ?
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #31763 üzenetére
Sajnálom, de én már ezekben nem tudok segíteni, mert még 1x sem jutottam idáig a mentési hibák miatt.
-
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #31763 üzenetére
Kardánnak Villám képződmény kell, de a Szikrancs is kell a bioradarhoz.
-
agojozsef
csendes tag
válasz
Antonius1978 #31760 üzenetére
Ha még nem találtad volna meg a szemet, az iskolában keresd az omega detektorral egyből rátalálsz kimutatja, ki is írja a PDA-on olyan zöld-fekete színű.Kharon iratai az x8-ban az egyik lépcső alatt van egy függőleges lejáró ami egy körfolyosóba vezet ott megleled, Fönt az első emeleten is van 1 doksi ez talán Nazar-nak kell.
-
Sensut
őstag
válasz
Mr_no_Name #31765 üzenetére
Sztori nélkül unalmas. Mindaddig, amíg egy komoly, komplex történetet nem húznak rá, konkrét szeplőkkel és összefüggő küldetésekkel, addig csak ismerkedés a Zónával. Lehet lövöldözni jókat benne, barangolni egy csomót... sanyi. De ki kell próbálni, lehet hogy bejön. Ingyen van
-
Mr_no_Name
tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek a Call of Chernobyl modról?
Ezt szedik a legjobban a moddb-n, és a promója szerint egy komplett sandbox majdhogynem fps-rpg-t csinált a játékból.
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #31762 üzenetére
A hangtompítós pisztoly ott van az alapjátékban is. A vasútikocsi szerű lakókocsiban az egyik kötszeres dobozban. A falu szélső házának padlásán (át kell ugrani a Farkas melletti ház tetejéről a következőre és átmenni az út felőli végére, a hiányzó palák helyén benyúlva szét kell verni a ládát és ki lehet pecázni a ruhát) meg a jobb fajta páncél, csak körül kell nézni, mielőtt az ember egy szál stukerral nekiáll banditákra vadászni. Ezeket az összetettebb modoknál ki szokták szedni.
-
Antonius1978
addikt
Annak ellenere nem kepzodtek, elkepzelheto, hogy nem valt napszakot,azert.Nalam pl - es gondolom nalatok is, mert le van irva hibakent - van amikor folyton nappal, vagy ejjel van, menteni kell, es ki-be/lepni, hogy helyrejojjon.
Akkor ellatogatok a szennyviztisztitohoz, hatha talalok valami szerszamot, hogy lassam egyaltalan spawnolja-e a jatek a cuccokat.A zsoldoskaktol meg begyujtok par szikrancsot is, most kerdes, hogy villam, vagy szikrancs kell-e igazan Kardannak, majd kiderul.
En azzal szivtam meg - hasonloan hozzad - hogy beleptem a Hajnalhoz.Igy sem Csapajev, sem a Monolitos faszi nem ad kuldetest, mondjuk a monolitot kisepertem a Vulkan hadmuvelet kereten belul,meg is kell nezzem, hogy hany X-labor feljegyzesem van, azaz Cyborg cuccai kozott volt-e ilyesmi.
Elkepzelheto, hogy megyek es lelovom Csapajevet is, vagy nem tudom, pl Noetol sem jott uzenet, hogy jon a mutanshorda.
Mondjuk engem ezek a kuldetesek mar nagyon nem izgatnak - mar unom is oket kisse - mert anno en mar vegigtoltam asszem az SGM-et, es az Enot-ot is, azokbol emlekszem meg halvanyan, hogy a monolitos kuldeteseknek annyi volt a celjuk, hogy egy rakas dolgot kellett csinalj, hogy a Monolit megbocsassa az ellene altalad elkovetett bunoket, a banditasra es hajnalosra mar nem emlekszem.De amugy mintha az is le lett volna irva - tan Shield altal - hogy nyugodtan kinyirhatsz barkit, mert mar ugysem adnak uj kuldetest, ezt epp a zsoldosokra irta, a monolit es hajnalnal nem biztos, nem tudom...
Ha a kiuritest valasztod, attol meg utanna lesz jopar km koricalni valod -
Dhampir
félisten
válasz
Weareus #31744 üzenetére
Ez a Shadow of Chernobyl? Ha váratlanul letámadod a tábortűznél ülő banditákat, akkor máris hozzájuthatsz egy söréteshez, ha jól emlékszem. Még mielőtt végrehajtod ezt a küldetést, a sebesült stalker melletti kocsiban találsz egy hangtompítós pisztolyt, ám lehet, hogy az már egy modban volt elhelyezve.
-
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #31760 üzenetére
Sima Szem kell.
Kikapcsoltad a kitöréseket, vagy annak ellenére nem képződnek képződmények, hogy vannak kitörések?
A gránátduplázáshoz spec. szerszám kell, a diverzáns_cuccokban benne vannak a helyek, ahol felbukkanhat ez a készlet. (Szennyvíztisztító, de azon belül több helyen is lehet.)
Dió képződmény: Lemurral beszéltem, csak az a rész nincs lefordítva, így nem értettem. Köszi a tippet, megnézem Kopacsiban.
A kiürítésbe még nem mertem belemenni. Most azzal szívok, amit Sensut is ír, hogy beléptem a zsoldosokhoz, erre se a monolitos, se a hajnalos vezér nem ad küldetést. Bosszantó. Még nem tudom, mit csináljak: ürítsek, ne ürítsek? -
Antonius1978
addikt
Szoval csak simma Szem kell neki, nem valami egyedi Szem ? Akkor jo, volt belole jopar, de a jatek folyaman eladogattam oket Szonykanak.
Ujabban nem kepzodik egy szal kepzodmeny sem az anomaliakban, a zsoldosok jo otlet, altalaban szokott lenni naluk Szikrancs, 1 Villamot valamelyik Renegatnal talaltam Sotetvolgyben.
Duplagranat : igen, Fajd adja, meg is szerzem hozza a tervrajzokat, mostmar csak a szerszamok kellenek, lehet, hogy meg 1-re sem bukkantam ra, es azert nem folytatodik a kuldi ?
A Dio nem a Mozgalomkaban van - ott a Violin/Hagedu van - , hanem Kopacsiban az egyik hazban, beszelni kell Janovban Lemurral, o mondja az infot, miutan felveszed a kuldit, Szonyka atiranyit Janovba, hogy ott beszelj Lemurral, aki Jar bacsi orra elott ucsorog, szoval o elmondja hogy hol keresd azaz Kpoacsiban a nagyon radioaktiv teruleten.
Sotetvolgybe a kiurites utan kapott - olj meg 400 zombit - kuldetes utan tudsz atmenni, amint teljesited a kuldit, azaz kinyirsz 400 zombit, akik mindenhol ott vannak/lesznek, persze a legbosegesebb zombihordak Pripjatyban vannak, de ha a palyak kozott koricalsz, akkor is lesznek itt-ott dogivel. -
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #31758 üzenetére
Szemet általában anomáliában találtam (talán tüzesben), a bioradarhoz kellő képződményeket szintén, vagy npc-knél. Én azért is szoktam időnként legyepálni a különböző helyeken táborozó zsoldosokat, mert náluk is szokott lenni képződmény, és néha pont olyan, amelyik valamelyik feladathoz kell. Az 5 db villámot viszont többnyire nem anomáliákban, hanem csak úgy, valahol a földön találtam (ehhez elővett keresővel kell járkálni), illetve szintén npc-knél.
A dupla gránátos küldetést, ha jól emlékszem, Fajd adja a Szkadovszkon.
Én egyelőre a Diót nem lelem, bár néztem a Mozgolomka anomáliában - mintha ott kellene lennie.
Sötétvölgybe mikor kell átmenni? -
Antonius1978
addikt
válasz
Dhampir #31753 üzenetére
Attol nem, a 600 kilo cucc 2 kerek millat eredmenyezett, mostmar 4 millam van a bankarnal a szamlamon
Sensut halvany gozom nincs, a tarsam rakta ossze, valami szerverfeleseg 2 db 2 magos procival ha jol tudom, 8 giga ram, 9600-as Nvidia, es 64 bites win 7.
Erdő koszonjuk hogy eloastad a megoldast, akik szembesulnek ezzel a hibaval, azoknak jol jon, nalam pl nem volt ez a hiba, ez a dolog a 4 eltunt felderitonel tortent meg velem, hogy nem voltak ott a holttestek, de az atvezeto animacio gond nelkul elindult.
shield hatha ez lenne a baj, hogy tul sokfele mindent tarolsz a dobozban, es nem tudja tarolni a sok infot, vagy effele...En 5 AEK-t tartottam meg es 5 Velest, a leirasodban olvastam, hogy valahol ezek a dolgok kellenek.
Amugy elakadtam a jatekban, megtalaltam a Furot es a Diot hala az irasaidnak, nem tudom viszont hogy hol keressem az ismeretlen kepzodmenyeket - az elsot megtalaltam, aztan nem tudom hogy hol a Szem, nincs meg a kepzodmeny a bioradarhoz, a Gauss pisztolyhoz, nem indult el a dupla granatos dolog - nem tudom mit kell csinalni, vagy keresni a szerszamokat Nitronak, es jelen pillanatban Sotetvolgyben voltam, kinyirtuk a Renegatokat a gyarnal, leadtam a PDA-kat, es nem talalom sehol Baltazart.Van utalas, hogy meg kell keresni Charon iratait, ami vagy a Muvelodesi hazban, vagy az alatta levo laborban van.Talaltam is egy iratkoteget, amit elvett Informator, amikor kb kiderult hogy ki is o, de ez vajon az a doksi, valoszinuleg nem, mert a feladat meg aktiv...
Sensut : en nem tudom hogy ez okozza-e, mert elsore a szkriptre gyanakodtam, aztan beugrott, amit Shield mondott, hogy nem tud menteni Zatonban, aztan valaki meg mondta, hogy akkor is elofordulhat palyaatlepesnek fagyas ha sok a holmid, ezert en a nalam levo holmik sulyat is csokkentettem, meg eladtam mindent, es voila', egybol mukodott a mentes, ugyhogy megsem a szkripttel kellett legyen a hiba, nemde ?
-
Sensut
őstag
válasz
shield #31756 üzenetére
Háta arra, hogy a túl sok cucc miatt merül ki leghamarabb a memória, de 16 GB-nál biztosan nem ez a baj. Nem tudom, nekem 12 GB van és semmit se adtam el a fegyvereken kívül. Na, meg a Stalker úgysem használ annyit, ez gond lenne mondjuk 3-4 GB-nál. Viszont nekem minden cucc a janovi ládában van - rengeteg minden, legalább 2T, de nem volt gondom miatta. Elég furcsa ha ez okozza a bajt nálatok.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #31752 üzenetére
Köszi, megpróbálom.
Sensut mire gondolsz memória hiba alatt?
A konfigomat megtalálod az adataimnál. -
Erdő
tag
Rádiózavarás küldetés Pripjatyban - eltűnt holttest bug megoldása:
1., Le kell tölteni a spawn menü mod-ot és feltelepíteni.
http://www.nexusmods.com/stalkercallofpripyat/mods/76/?2., Ennél nem lehet úgy megadni a karakter azonosítóját, mint a Misery-ben, csak menüből választani, ezért egy kicsit módosítani kell az egyik fájljában. Tehát, a játék
gamedata\scripts\ui_si.script fájljában a következőket kell átírni:
a local NPC_table résznél az utolsó sor Vánóra vonatkozik, e mögé kell egy vessző, tehát így nézzen ki:
"jup_a10_stalker_vano",
majd be kell szúrni utána egy új sort, ami pedig így nézzen ki:
"pri_a22_military_yarmoshuk"
Valamivel lejjebb pedig a
if self.list:GetSize()==59 then
sorban az 59-et át kell javítani 60-ra.3., Indítsuk el a játékot. Álljunk arra a helyre, ahol az eltűnt holttestet kellene megtalálnunk. Nyomjunk ESC-t, válasszuk ki a spawn menüpontot, azon belül az npc-k közül az utolsót (Yarmoshuk), majd kattintsunk a létrehozás és a kilépés gombokra.
Vissza a játékba. Yarmoshuk megjelenik élve, lőjük le, és vegyük el tőle a robbanóanyagot. A játék a következő feladattal folytatódik. -
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #31752 üzenetére
Akkor ez valami memória hiba. Milyen konfigurációtok van?
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #31752 üzenetére
Bezzeg a sok pénztől nem fagy ki.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #31739 üzenetére
Figyelj csak : ma nalam is osszeomlott a jatek, nem tudom milyen loggal, elfelejtettem.
A lenyeg az, hogy nezd meg a szemelyes tarolodat, es minden szirszart adj el, en 818 kilot gyujtottem egybe, beszeltem Furgevel, utann Informatorral hogy ki is o, es menteni akartam, es kifagyott.
Eladtam 600 kilot a cuccosbol, es mostmar popecul lehet menteni, no problemo. -
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31748 üzenetére
Gondolom az ellenkezőjét akarták csinálni, vagy mi?
Én amikor Complete modokat nézegettem, azokat valami grafikai tuningolásnak vettem, de így még én se akarok vele szenvedni.
-
Weareus
addikt
válasz
Balathruin #31745 üzenetére
Kösz a megerősítést. Akkor ha felépült az új konfigom, mindenképp ràlesek.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31745 üzenetére
Complete-al mi a baj? (Én még nem igazán játszottam egyikkel se)
-
Balathruin
veterán
válasz
Weareus #31744 üzenetére
Az alap játékokban többnyire nem a legjobb a sebzés, de elég hamar leváltod a pisztolyt. A sörétes puskák, gépfegyverek később már normálisabban működnek, csak a fejet kell célozni ha lehet. Első két részhez vannak bugfix csomagok meg alap modok (SoC - Zone Reclamation Project vagy Starter Pack, CS - Sky Reclamation Project), csak a Complete-t kerüld messzire. Ez - a harmadik - minden nélkül játszható, esetleg pár grafikai moddal felturbózható.
-
Weareus
addikt
válasz
Balathruin #31743 üzenetére
Köszi az infót.
Mondjuk az igaz, hogy az első ellenfél-csoportig jutottam el az egyikben, azt kb. annyi. Valami bandita-csoportot kellett egy elhagyott épület-együttesben likvidálni, de még csak pisztolyom volt és hát nem nagyon foglalkoztak a pisztolygolyóval és ez idegesített kicsit.
Ettől függetlenül lehet, adok még egy esélyt neki, mert akik végigtolták/tolják ált. jókat mondanak róla. -
Weareus
addikt
'sztok!
Azt tudja valaki, hogy mikor lesz folytatása ennek a sorozatnak?
Az eddigi meglévők közül melyiket tartják a legjobbnak?
Én próbáltam őket, de valahogy soha nem jutottam el az első ellenfélig sem.
Nem azért, mert nem tetszett, csak hát.. nem valami pörgős gama.
(Nem, nem multizok, nem vagyok sem C.O.D.-os, sem Bf-es megyeklövökosztjóvan-típusú játékos...) -
Riot Gin
aktív tag
Valaki megtudja nekem mondani, hogy oroszul hogy rövidítik a stalker sorozat címet? Mert az ok, hogy SHOC - CS - COP angolul, de kedves orosz és ciril betűs társaiknál tök máshogy jönnek ki a dolgok, mikor google bácsi a cirillt angolra fordítja: Láttam PM - RFP - CHN - PO és társai. Remélem valaki megtudja írni, előre is köszönöm!
-
Sensut
őstag
válasz
shield #31739 üzenetére
Ja persze, ismerem a szitut. Nem ez az egyetlen és első googlangol mod, amivel játszom. Most nekifogok az SGM 2.2-nek hadd lám mi a különbség a Diverzáns és közte. Emlékezetből nem sok különbséget fedeztem fel köztük, de nagyon rég játszottam volt SGM-et. A Diverzáns legnagyobb húzása az összeesküvéses sztori volt, erre valahogy nem emlékszem az SGM-ből
-
shield
Topikgazda
válasz
' Tzs , #31736 üzenetére
Sajnos én nem tudok segíteni a későbbi történésekben, mert még Jupitertől távolabb nem jutottam el. Ez a 4. neki futásom. Mindig ezek a hibák miatt maradt félbe a játék, pedig jó lenne folytatni, mert így nem látom mi van lefordítva. Ebben több mod szövege is benne van, a feleslegest ki kell szűrni.
Sensut persze hogy rossz az angol, amikor az orosz szavakat egy az egyben fordította angolra, és az érthetetlen orosz szavakat betű szerint fordította a gugli.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #31736 üzenetére
A szindikátus feladatot a zsoldosoknál csak akkor adják, ha csatlakozol hozzuk (nem elég csak a ruha). Ha pedig csatlakozol, akkor bukod az összes többi tagságodat és azzal néhány feladatot is, ezért bármikor nem lehet csak úgy csatlakozni egy klánhoz. Ez pedig része a nagy összeesküvés sztorinak a Vétekkel, amibe az összes klán belekeveredik és adott ponton és ami Zjágincevnél kezdődik a nagy mutánsháborúval jupiteren. Sajnos nagy az összevisszaság ebben a történetben és kellene egy útmutató, hogy mikor kinél kezded és mivel, mert az úgy volna jó, ha minden sorban történne. Így, hogy én a játék végére hagytam a zsoldosokat, ez a szindikátus sztori teljesen kilóg mindenből már, és nem nagyon van értelme. Arról szól, hogy Bagolytól vissza kell szerezni a laptopot amin fontos dolgok vannak ezzel kapcsolatban. csakhogy Bagoly túladott rajta és így végig kell követni a laptop útját, míg végül fontos dolgokat tudunk meg az összeesküvésről. Sok angol szöveg van végig a történetben, és rossz az angol fordítás is. Nehezen érthető, ezért nem túl szórakoztató. Viszont nem történt semmi közben, ami gondot okozott volna nálam a játékban
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #31736 üzenetére
Én a zsoldosokhoz jóval az alapsztori befejezése után csatlakoztam, és nem volt akkor se gond. Azt nem tudom, hogy a freeplayben vannak-e új feladatok, mert én elég idejekorán letudtam a kötelező alapjátékot és csak azután koncentráltam a mellékszálakra. Utolsóként a vadászatokat tudtam le Gontával, de Szarkát/Flinetet is a végén intéztem el, meg az eltévedt monolitos csapatot is. Szerintem nincs köze a problémákhoz annak, hogy mikor csinálod a feladatokat.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
shield #31734 üzenetére
shield én a GoG-os COP-al nyomom, semmi gond nincs vele! Nálam ott csesződött el a játék, miután a helikopter itt hagyott. Most például szétvág az ideg. A zsoldosoktól kaptam egy feladatot, ki kéne vizsgálni a Szindikátust bagolyhoz vinne a feladat. Felveszem oké, viszont se gyorsmentés se sima mentés utána nem megy. Így lehetetlen átmenni vele Zatonra, tehát hiába veszed fel. esély sincs végig vinni. Talán megcsinálható ez, csak nem freeplay-ben. Kharon iratai sincsenek meg pedig mindent átvizsgáltam már.
Amúgy kérdezném ha már itt vagyok, hogy vannak olyan küldetések amik direkt csak a helikopterek után jönnek majd elő, vagy a játék vége előtt is megszerezhetőek, csak én nem csináltam jól a dolgokat?sensut köszi a csalásokat!
nem fogom őket tesztelni kapásból, meg nem is merek átírogatni csak úgy semmit se, de majd megnézem kíváncsiságból mindenképpen őket!
-
rétisün
veterán
válasz
shield #31734 üzenetére
nem akarlak elkeseríteni, de nálam sem volt semmi olyan bug, ami megakadályozta volna a végigjátszást (ha jól emlékszem
)
nekem is (azt hiszem) angol CoP van fenn, orosz talán soha nem is volt nekem, szóval lehet az a gond nálad? ami azért fura, mivel a modok nagy része orosz, szóval pont azzal kéne jobban működnie -
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #31733 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a tippeket, talán lesz rá valami megoldás. Csak az az elképesztő benne, hogy Sensut simán végig vitte gond nélkül. Én pedig szívok feszt.
Megpróbálkozom egy másik CoP-al is, hátha.Aarpok köszi megpróbálom amit linkeltél.
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #31731 üzenetére
r2_aa cucc nem hiba.
NVAPI asszem nVidia kártya észlelés, de nem biztos.
Effects/shadow_world is fixen ott van, nem hiba. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #31726 üzenetére
Próbáltad más fajta módon futtatni? (Emlékszem régebben, nekem a COC-nál volt az hogy minden egyes alkalommal kifagyot a Truck Cementery-nél és ott írt valamit Baltharuin ( Remélem jól írom), de egyébként az is lehetséges, hogy akár 1.6.00 vagy 1.6.0.1 -es verziót kéne használjál. ( Előfordulhat). Én amikor leszedtem és azóta is meg van a Diverzáns, akkor úgy szedtem le hogy Diverzáns + külön az alapjáték 1.6.0.0 és hozzá az 1.6.0.1 , 1.6.0.2 patch, és volt hozzá egy másik, amivel csak multiplayerben tudtan játszani. Lehet, ezt meg lehet próbálni, vagy a jelenlegi .exe-édnél amit használsz valamiféle kódot írni, hogy ne normál módban futassad, hanem másban ( az out of memory elkerülése érdekében.)
Ahogy látom, sok minden nincs rendben a logok alapján a diverzánssal, és csak tipjeim vannak a logok alapján amiket küldtél:
- All.spawn probléma? ( INCORRECT LOAD [_se_actor] 2x is ilyen crash logot küldtél)
- Itt meg valami grafikai cucc talán?FATAL ERROR
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph:Header::level
[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 153
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 11Az itt belinkelt logjaid alapján ennyire jutottam, bár nem feltétlen hiszem hogy "pontos diagnózist" adtam. A többit letöltöm a linked alapján, megskubizom.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #31729 üzenetére
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[user_data\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:683D]: AMD Radeon HD 7700 Series
* CREATE: DeviceREF: 4
* Texture memory: 2006 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVAPI is missing.
* ATI MGPU: 2-Way CrossFire detected.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
DX10: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat - a diverzans\gamedata\shaders\r3\particle_s-mul.ps is missing. Replace with stub_default.ps
- r__tf_aniso 11
- r2_tf_mipbias 0.! [LUA][ERROR] INCORRECT LOAD [_se_actor].[576][1]
! load/save mismatch, object: 'sleeping_bag35588'
stack trace:0023:6DA55148 MSVCR80.dll, memcpy()
0023:00284DDC xrCore.dll, NET_Packet::r()
0023:00296212 xrCore.dll, NET_Packet::r_u16()[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrgame\ga2.me_graph_inline.h
[error]Line : 153
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 11[error]Function : out_of_memory_handler
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 336
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 2097152 KEn ezekre figyeltem fel...
1.Ha megfigyeled, belekot valami r2-be, vector3 range, 'r2_aa_weight', aztan valami 10 perc,1 ora, 1 nap, 1 het, 1 honap zagyvasag.
De ami a legerdekesebb : * GPU vertex cache: unrecognized, 24, * NVAPI is missing., ! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world', DX10: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat - a diverzans\gamedata\shaders\r3\particle_s-mul.ps is missing. Replace with stub_default.ps, tehat mint latod az AMD kartyad nem ismer valamifele bizbaszokat, es DX10-nel valami particles missing a shaders r3 konyvtarban. Ez valamifele monitorkartya, es rossz shaderhasznalat ? A lenyeg az, hogy minden szart a latotavon kivul vidd le a legalacsonyabbra, es ugy probalkozz.
2.INCORRECT LOAD [_se_actor].[576][1] - meghalt valami fontos karakter, vagy az ellenseged lett, holott a jatekmenetben nem kellett volna ? ki tudja...
3.! load/save mismatch, object: 'sleeping_bag35588' - belekot a halozsakba, vajon miert ?
4.0023:00296212 xrCore.dll, NET_Packet::r_u16() - valami nem klappol a DLL-ekkel, esetleg tedd ujra a DX-et, es a Netfix vagy mi a fene valamit, most nem jut eszembe a neve.
5.ez is valami grafikai hiba
6.out_of_memory_handler - talan a sok OGG comment es egyeb hatterben futo hibas szkriptek miatt van...Es meg lattam valami hangkartya hibat is, lehet amiatt, hogy cserelted a drivert, amikor az OGSE-vel jatszodtal ?
Esetleg egy teljes alaplap, monitor, es hangkartya ujratelepites, grafika teljes levetele a legalacsonyabbra, DX es Netfix ujratelepitese talan segitene.Egy masik modbol meg vedd at a shadereket esetleg.
Mast en sem tudok mondani... -
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #31727 üzenetére
Én orosz 1.6.02 COP-ra másoltam, lehet hogy akkor én is megpróbálok egy angolt. Már gondoltam én is rá, hogy talán az alapjátékot nem szereti.
A statisztikák hülyeségek, nem érdemes foglalkozni vele. Neked nagy szerencséd van vele. Esetleg az alapjátékban tudnál segíteni? Hátha nálam is bejönne.Erdő köszi rákeresek, de ez a legritkább hibája. Legtöbbször nem is látok hibát a log végén.
-
Erdő
tag
válasz
shield #31726 üzenetére
Ha rákeresel erre a guglival: out_of_memory_handler, akkor elég sok bejegyzést fogsz találni. Úgy tűnik, hogy ez is egy Stalker alapprobléma. Érdemes megnézni párat, hátha valahol ott lesz a megoldás.
Általában olyanokat írnak, hogy 64 bites op. rendszer, meg lapozófájl beállítás, meg a szükségtelen programok kikapcsolása/kivétele az aut. indításból... -
Sensut
őstag
válasz
shield #31726 üzenetére
Hát, nekem fogalmam sincs mi lehet a baj nálad, de még egy crash sem volt nekem egész idáig
Amit csináltam: feltelepítettem azt a csomagot egy eredeti, lemezes, angol 1.6.02 COP-ra és bemásoltam a fordításodat. Ennyi volt. Lehet, hogy az alapjátékod nem tetszik neki? Most itt tartok a játékban, de már senkitől se kapok feladatot:
Még van 1-2 aktív küldetésem, egy Villámot kell még szerezzek és valami x laboros dokumentumot. Most jártam vissza Csapajevhez, mert valamit én is elszúrtam a banditáknál az elején, de már nem állnak szóba velem, mert közben átigazoltam volt a Hajnalhoz is, így csak egy feladattal maradtam náluk, hogy szerezzem meg azt a fegyvert Csapajevnek. Sötét Völgy viszont agyon van terhelve mutánsokkal és csapatokkal és ettől eléggé akadozik ott a játék, de ki nem dobot soha ott sem. Viszont arra kíváncsi lennék, hogy valóban lenne 110 SGM feladat meg rejtekhely? Csak mert akkor én a felénél vagyok a játéknak, holott az eredeti SGM szerint befejeztem és freeplayben vagyok, ahol nem nagyon adnak már megbízásokat. Hogy hol lehet a többi feladat és rejtekhely - fogalmam sincs. Szerintem az nem valós.
Na most látom a végét, azt mondja, hogy 373 PDA-t találtam alpha parancsnokoknál, holott nekem ki volt kapcsolva az alpha csapatok már az elején
Szóval ez a statisztika baromság, nem valós egyáltalán
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #31725 üzenetére
Én nem értem ezt az egészet, nálad megy szépen a mod, én megint mentési problémával küzdök. Már ez a 4. újra játszás.
Ahogy tanácsoltátok, leraktam a sok cuccost és sok mindent eladtam. Na így már Navigátorral át tudtam menni Jupiterre és vissza. Elvállaltam Csapajev távcsöves küldetését, de már Gavrral az emberével nem tudtam elmenni Jupiterre. Out of memory hiba miatt. Az Erdőgazdaságban nem lehetett menteni. Közben megjöttek a pókok is és sokakat megöltek, közben én még nem is lőhettem mer akkor megfagyott a játék.
Kimenekültem a hídhoz, jöttek utánam a banditák, mert már ellenség lettem, ott már lőhettem őket és még menteni is lehetett. A küldetés ugrott, Csapajev is halott volt, összeszedtem a cuccost és életben találtam Gavrot és az Informátort. Gavrral áttudtam már menni Jupiterre.
A kettőzött gránát küldetéshez akartam összeszedni a cuccokat, de itt is a mentési gondok léptek fel, pedig 100kg alatti a cuccaim és a tárolóból rengeteg cuccot átvittem Zatonra eladni. Eddig amikor sok cucc volt a tárolóban és nálam is nem volt egyszer sem ilyen gondom, rohadtúúúúl nem értem az egészet.
Ez a 4. neki futásom a modnak, múltkor ezért sokalltam már be és hanyagoltam az egészet hosszú ideig, de nem oldódik meg.Erdőgazdaságnál: out of memory és ez csak ez.
! Unknown command: dump_infos
! Missing ogg-comment, file: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat - a diverzans\gamedata\sounds\radio_music\radio_music_10.ogg
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 582845 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
! Invalid weather name: dynamic_zaton
stack trace:0023:098E057B xrGame.dll, CDialogHolder:
DialogHolder()
___________________________________________________________
Janov állomás és környéke:FATAL ERROR
[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : INCORRECT LOAD [_se_actor].[5296][1]---------------------------------------------------------------------------------------------
render[8998 K]
* [x-ray]: economy: strings[66058 K], smem[555899 K]
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: ''
! load/save mismatch, object: 'sleeping_bag35588'
stack trace:0023:6DA55148 MSVCR80.dll, memcpy()
0023:00284DDC xrCore.dll, NET_Packet::r()
0023:00296212 xrCore.dll, NET_Packet::r_u16()[error][ 87] : A paraméter nem megfelelő.
--------------------------------------------------------------------------FATAL ERROR
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph:Header::level
[error]File : d:\prog_repository\sources\trunk\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 153
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 11--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FATAL ERROR
[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : INCORRECT LOAD [_se_actor].[30][1]--------------------------------------------------------------------------------------------
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : out_of_memory_handler
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 336
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 2097152 K-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IDE feltöltöttem az összes logot. Megkérek MINDENKIT, aki tud segítsen, mert nagyon elvagyok keseredve, így nem tudom tesztelni a fordítást.
-
Sensut
őstag
válasz
shield #31719 üzenetére
Volt szó Strelokról a Hajnalosoknál, ha jól emlékszem, de angolul ment a szöveg. Informátornak a történetét kellett megfejteni a Hajnalosoknál kezdve, akik ugye régebben a Clear Sky voltak. Mesélnek Strelokról meg Scarről (Heg), az üldözésről az erőműnél és a végén kiderül ugye, hogy ki is valójában Informátor. De ez egy elég hosszú nyomozás és az alapjáték végén még Strelok is mesél ezt-azt amikor megjelenik Pripyatban. Aztán Fürgénél fejeződik be a sztori. De pontosan hogy ki és mit említ a szálban, azt már nem tudom mert elég zavaros volt az angol fordítás. Viszont a kimenekítéskor vigyázni kell, mert Strelok meghalhat és akkor annyi az egész történetnek, feltéve ha előtte nem oldódott meg ez a kérdés Informátorral kapcsolatban.
-
shield
Topikgazda
Nem Fejszés hanem Sakál, Sakált meg kell ölnöd, azt a feladatot kaptad. Amikor vissza mész Csapajevhez, beszélsz vele, de ha új beszélgetést kezdesz vele, akkor adja a távcsöves küldit.
Szerintem olyan küldetéseket vársz, ami más modban volt, de ebben nem így van.Köszi bejött a tanács, lepakoltam a sok cuccot, akkor eltudtam menni Navigátorral Jupiterre. Most az a bajom, hogy a távcsöves küldetésben, Csapajev emberével Gavrral kellene menni Jupiterre, de ez nem megy. Out of memory hibával ki dob, hiába próbálkozom. Ha szerencsém van, akkor talán ha Navigátorral utazom talán tovább megy a küldetés.
A debuggal kapcsolatban, Balathruin biztos tud segíteni.
-
Erdő
tag
válasz
shield #31719 üzenetére
OK, kösz minden javítást!
Őszintén szólva, nem tudom, hogy ki az a Fejszés. Én Csapajevet az elején csesztem el, mert hiába nyírom ki Sakált (akinél Csapajev fegyvere van), ha előtte elfogadom tőle a kenőpénzt, akkor Csapajevhez visszaérve ők árulóként érzékelnek, és ki kell nyírnom a zsoldosokat, bukva a többi csapajeves küldetést, és talán a szultánosakat is... Ezért tettem szóvá, mert úgy tűnt, hogy itt nem csak egy mellékküldetést bukik az ember, hanem többet.
Más: úgy tűnik, hogy Pripjatyban a rádiófrekvencia zavarás küldetésnél, ha eltűnik a holttest, az egy alap bug, sokan írnak róla, és pl. a Myseryben van megoldása, csak debug mód kell hozzá. Megnéztem a fájlokat, és a paraméterek egyeznek, az npc, a küldetés és a helyszín is ugyanúgy kódolódik, de a debug módot nem sikerült előcsalnom, a fájlokban való módosítások pedig nem vezettek eredményre. Ha van olyan sztalker, aki tudja, hol kell debugot kapcsolni a Diverzánsban, kérem, ne fogja vissza magát! Előre is kösz! -
D4M13N
aktív tag
Helló.Eddig read only-ban voltam
Először is köszönet a magyarításért.
Viszont segítség kellene.
Diverzánsban amikor elvállalom Jupiterben az éjszakai vadászat küldetést,akkor az egyin npc nem hal meg.A Külszíni fejtőgépen mindenki meghalt,csak ez az egy nem.Ez direkte van,vagy még próbálgassam? -
shield
Topikgazda
A feladat listában javítottam a kaja csomagokat az Alállomási zsoldosoknál, a párbeszédnél már rendesen volt írva. Ez azért volt, mert a feladatkezelőben levő dolgok még nincsen átírva, ez még az eredeti fordításból való fájl. Valószínűleg még lesz ilyen.
Kérek mindenkit, aki talál hibákat/elírásokat, készítsen képmentést róla, mert úgy könnyebb dolgom lenne.
A Vérszopó csápokat is rendbe teszem, de jó lett volna képmentés róla és a hiba leírása.Akkor lerakom a sok cuccot, ahogy tanácsoltátok, talán akkor tényleg menni fog a pálya váltás.
A mit kell gyűjteni és a többi mappában levő leírások, azok az orosz oldalakról vannak leszedve, így nem egyezik sok minden a mi fordításainkban levőkkel. Ezért fenntartással kell fogadni. Pl. Bengáli tűz - Szikrancs.
Ezek sok gondot okoztak nekem is.Antonius1978, Sensut a Hajnalosoknál elvégzett feladatok után, egy idő után (ha jól emlékszem régebbi játszásnál) szó lesz Strelokról is, hogy meg kell keresni vagy infót szerezni Pripyatban. Volt már ilyen beszélgetésetek a hajnalos főnökkel?
A Csapajev - Sakál küldetésnél én kinyírtam Fejszést, mert pirossá váltak és a mellette levő zsoldos lőtt is rám, végül is azt mondta Csapaj hogy nyírjam ki. Nem tudom más megtudta-e oldani másképp.
Erdő miért gondolod, hogy nem jó a Fejszés és a többi zsoldos kinyírása? Valami mást akartál?
A fegyver vissza adása után megbíz a távcső elhozásával Jupiterrtől, de ehhez új beszélgetést kell kezdeményezni. Szerintem ha vissza mész hozzá, adja a küldetést. -
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #31712 üzenetére
Azt nem tudom, esetleg a ruha modellekkel mukodhet, de a fegyverekkel tuti nem mukodik, marmint a ShOC-s fegyverekkel, abban ugyanis a kar egyben van a fegyverrel, a COP-ben pedig kulon.Viszont, a pancelhoz a karok is hozzatartoznak, ugyhogy nem ertem hogyan tudta az illeto atteni...
Az hogy beimportalod a cuccot es ujra visszaalakitod, annak mi ertelme van ?
Erdo : mire jo az a debug dolog ?
Dhampir majd utannanezek, hogy valahonnan meg tudom-e szerezni.
-
Erdő
tag
A Diverzánsnál lehet kapcsolni debug módot? Próbáltam -dbg -vel indítani az exe-t, de nem reagál.
-
Dhampir
félisten
2016-ban jelent meg Szvetlana Alekszijevics: Csernobili ima
1986. április 26-án kezdődött Csernobilban minden idők legnagyobb atomerőmű-katasztrófája. Az akkori szovjet vezetés titkolózása miatt a világ napokig szinte semmit sem tudott róla.
A Nobel-díjas fehérorosz írónő két évtizedet szánt a téma feldolgozására. Beszélt olyan emberekkel, akiket rögtön a katasztrófa után a helyszínre rendeltek, és a legveszélyesebb munkákat végeztették velük. Beszélt az özvegyekkel, akiknek csak a kitüntetések és az oklevelek maradtak. Beszélt azokkal, akik az erőmű közelében, a paraszti Atlantisszá vált Poléziában éltek aztán bedeszkázták a kútjukat, és kitelepítették őket, vagy maradhattak a házukban, de eztán már úgy éltek, mint egy rezervátum lakói. Megismerjük az áldozatokat, a felelősöket és a szovjet virtusba belerokkant vakmerő önkénteseket. Megismerjük azokat, akik számára Csernobil filozófiai probléma, az atomkorszak utáni ember alapító mítosza, és azokat is, akik a szovjethatalom ellenségeit, a Nyugatot és az árulókat okolják érte.
Csernobil nemcsak egyéni, családi, hanem nemzeti tragédia is. Nem szovjet, nem orosz, nem is ukrán, hanem fehérorosz nemzeti tragédia. A tízmilliós nemzetből több mint kétmillióan élnek szennyezett területen. Mert amikor a szovjet híradókban örömhírként közölték, hogy szerencsére nem Kijev felé szállt a radioaktív felhő, azt nem közölték, hogy Minszket és Fehéroroszországot borította el. Mivel a birodalom itt többször is erőszakkal állította meg a nemzetté válás folyamatát, sokan csak ekkor döbbentek rá, hogy az ő sorsuk más, maguknak kell kitalálniuk, hogyan menthetik meg az életüket. A gyarmati sorban élő nemzet a csernobili katasztrófával lépett be a világtörténelembe. Mert az afganisztáni háború és az atomkatasztrófa a birodalmat is romba döntötte.
Csernobil minden szereplő számára korszakhatár. A boldog tudatlanság elvesztését jelenti, ahonnan csak hosszú idő után lehet eljutni a rezignált, keserű bölcsességig. Vannak, akik már eljutottak ide, és vannak, akik most csak most indulnak el, mint a Szolzsenyicint olvasó falusi párttitkár. Egyesek menekülnek a zónából, másokat meg vonz az a terület, amelyet lassan visszahódít a természet.
Csernobil nemcsak katasztrófa volt, hanem figyelmeztetés is. És Alekszijevics szerint minden nemzedéknek olvasnia kell a jövőnek hagyott jelekből.
Csernobil ma is aktuális. És aktuális lesz még 48 ezer évig.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31714 üzenetére
Azt is próbáltam, de nem találtam semmi egyebet. Így megpróbáltam a következőt:
-Új létrehozása milkshape-ben.
- Beimportálom az OGF-et
- Elmentem mint xray .object
- Az xray .object-et (ogf viewer? vagy OGF Master?) segítségével vissza mentem .ogf-be....éééééééééééééééééééés kapom ezt:
stack trace:
0023:05AC08AD xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
-
Riot Gin
aktív tag
FATAL ERROR
[error]Expression : <no expression>
[error]Function : motions_value::load
[error]File : SkeletonMotions.cpp
[error]Line : 165
[error]Description : fatal error
[error]Arguments : Old skinned model version unsupported! (actors\stalker_freedom\test1.ogf)stack trace:
0023:0076399C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:004344FC xrEngine.exe, xrSASH::Message()
0023:00434AA0 xrEngine.exe, xrSASH::GetOption()
0023:05625CEF xrRender_R2.dllSHOC .ogf fájl crash log a COC-ból.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31708 üzenetére
Sőt mi több, állítólag a CS OGSE modjából szedte ki Vodka Chicken nevű felhasználó az Outfit Addonban lévő ruhákat.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31708 üzenetére
A SHOC nem kompatibilis CS és COP-al. CS Kompatibilis COP-al részben. Tapasztaltam.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31708 üzenetére
fakk yeah, a legjobbakat belehet bukni, mert a shoc ma is annyira népszerű keleten, hogy sok jó cucc ott van ám, azért köszi antonius és Balathruin.
-
Riot Gin
aktív tag
Valaki tudja hogyan tudok SHOC ( Shadow Of Chernobyl) .ogf fájlokat Call of Pripyat számára is használhatóvá tenni?
-
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #31703 üzenetére
Nyugodtan kiállhatsz a Hajnalosoktól, és bármelyiktől, miután nem adnak feladatot. A banditák Zatonon is csak egy feladatot adtak, aztán annyi. Kiálltam tőlük, beálltam Hajnalosnak, aztán meg nem álltam be sehova. Ha kiállsz egy klánból akkor független leszel és helyreállnak a korábbi kapcsolataid. Elvileg, bár itt elég bugos ez a klánosdi, hamar össze lehet zavarni vele a játékot s a végén te leszel egy közellenség
-
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #31701 üzenetére
Azt nem tudod, hogy a Hajnalosokkal es Csapajevvel mi a helyzet ezugyben ?
Mint irtam, bealltam a Hajnalhoz, es igy Csapajev nem targyal velem, talan ha kilepek majd a Hajnalbol az helyrehozza a dolgot ? Ugyanis mint olvastam Shieldnel, Csapajev is ad egy infot az X laborokrol.A Csapajev - Sakal kuldi kapcsan vajon az baj hogy ki kellett nyirjam Fejszest, azt a zsoldost, akit fel lehet berelni a tudosbunker orzesere ? o nem adott volna valami + infot esetleg ?
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #31699 üzenetére
Nem lesz több küldetésük, ezt a 2.2-es SGM-ből tudom, mert abban sem volt több
Hacsak itt a Diverzánsban nem módosítottak és tettek be többet, de kétlem.
Erdő: a helyzet az, hogy én már a játék végén vagyok. Kivégeztem már Sötét Völgyet is, még van egy-két potya feladat a kereskedőknél, amik utólag jelentek meg és annyi. Ezért nincs honnan szerezzek zsoldos ruhát, már csak a gyár melletti zsoldosok maradtak életben. Kinyírtam volna őket is, de a kapuőr halhatatlan, ezért barátkoznom kell velük
A feladat a gyárnál, amit adnak, a kontrollerrel, egy nagy nulla, azért nem kavartam volna velük, de aztán beugrott, hogy csak annyi feladat lesz náluk. Lehet kereskedni, bár gyenge a felhozataluk. Mellesleg ott a testőr, vagy mi, nem kamel valamiért, mert egyedül ő veszettül lő rám és üldöz az udvaron
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- PlayStation 5
- Kazy Computers vélemények - tapasztalatok
- Acer notebook topic
- Hardcore café
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Milyen házat vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Tesla topik
- További aktív témák...
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest