-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balathruin
veterán
-
Balathruin
veterán
válasz Rony949 #34257 üzenetére
Riot Gin: A teljes sebzést beszorozza az immunity érékkel és annyit vesz le. 0.4-et üt egy lövedék, 0.1 a fire_wound immunity, 0.04-et veszít. 0.2 burn, 0.05 immunity akkor csak 0.01-et veszít.
Antonius1978: Teljesen érteni és átlátni elég bonyolult. Már a páncélzat (bonearmor, damages.ltx) is csak akkor számolható ha tudod a kódot. Ebben a CoC változtatásai miatt nem tudok most segíteni, de megkereshetem ha érdekel. Alapból nem is ugyan az a játékosnak mint az NPCknek.
Egy lövedék sebzése a fegyver sebzése * lőszer sebzése - a veszített sebesség (lineárisan csökkenti a sebzést). Utolsó a légellenállás értékektől függ.
Ahogy számoltad annak nem látom értelmét, persze attól függ mit akarsz. Reális vagy csak kiegyensúlyozott? Én mindkettőt csinálom (már amennyire lehet), de cserébe eszméletlenül sok idő. -
Balathruin
veterán
válasz Rony949 #34253 üzenetére
Amit leírtál akkora hülyeség... csak elterjedt mert nem volt kint a forráskód.
Könnyebb fokozaton többet sebzel és csak az első játékban, ami bugfix mod nélkül majdnem akkora szar mint a CS, csak kevésbé látványos néhány hiba.
Mindegyik játékban jelentősen könnyebbek a lazább fokozatok, CS pl. gránátokat állítja. Loot is jóval több.Riot Gin: power_loss le van írva több helyen, durability nem változott
-
Balathruin
veterán
válasz Riot Gin #34230 üzenetére
Passz. Attól függ mi kerül még bele. Jelenleg van kéz újratextúrázás, modell és pálya javítások, stb.
Nem igazán, csak lassabban halad. Igazából majdnem az összes nagy mod így működik. Fejlesztve van, eljut az első kiadásig, tovább fejlesztik, új verziók, majd lelassul a folyamat.
Azt sem érdemes elfelejteni, hogy CoC alapú modok is vannak készülőben, esetleg egyéb projektek.
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34203 üzenetére
Az az igazság hogy a csapat nagy részének alig van ideje vagy kedve foglalkozni a moddal. Alundaio előző év vége fele óta már nem szívesen csinálja, ezért próbálom azt is elérni hogy akkor inkább hagyja és csak akkor segítsen ha nagyon kell. Saját játékmotort készít.
Jelenleg Darryl, esetleg Nuor fejleszt, viszont majdnem mindenhez külsős segítséget intézek, így legalább haladunk valamit amíg nincs hír a többiek felől vagy ha én is szünetet tartok. -
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34202 üzenetére
A korai dolgokat nem ismerem, hiába követem a modot régóta (még amikor a CoP pályák ki voltak vágva).
Megjelenéstől egészen az 1.3.20 + warfare kombóig nem is nagyon foglalkoztam vele, csak kipróbáltam párszor.
Előző évben játszottam többet, aztán jött ez, majd egy egyszerű fix, amiből végül az lett belőle hogy teljesen újraépítem a játék néhány részét.LA-t még ennyire sem tudom, annyi rémlik hogy a mod jelentős része az orosz (?) csapattól van.
RobberBaron = Bangalore
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34198 üzenetére
CoC ezzel jól össze lett foglalva.
-
Balathruin
veterán
válasz shield #34138 üzenetére
Az a gond hogy ilyenekből áll az egész. Misery alap az oké, de pár dolgot eltúloztak. Pl. a fegyver darabok meg javítás rész is rosszabb mint alap Misery-ben, meg sok ilyen apróság. Na meg van könnyű pénzforrás szeméttelepen, tudtommal nem megoldották hanem feltolták a mutánsokat a pályán...
Komolyan mondom a Legend Returns modon kívül (ami még mindig elmehet rossz irányba) nincs semmi értelmes. -
Balathruin
veterán
válasz shield #34136 üzenetére
Aki élvezi hogy szándékosan szivatják annak igen.
Legújabb fícsöre hogy random radioaktív zónákat tesz le a pályára, szóval ha szerencséd van a biztonságos területeken beledöglesz a sugárzásba (pl. Skadovsk). Ennek a párja azok a kezdő pozíciók ahol kötelező végigmenned radioaktív területen (pl. Cordon), halj is meg, minek a játék.
Totál nem értem mit akarnak... -
Balathruin
veterán
válasz RobberBaron #34108 üzenetére
Amikor pár hónapja láttam mekkora sebességgel mozog az offline nem akartam elhinni. Az után lett visszavéve, bár arra még vissza szeretnék térni később.
Ha már mellékküldetések, remélem sikerül a mostaniak működését átdolgozni később, legalább végre megszabadulhatunk a rinyálástól. Mindenki beállítja magának mit akar és kész.
Projekttel mennyire sikerült haladni? Működik rendesen? -
Balathruin
veterán
válasz RobberBaron #34094 üzenetére
Yep.
Az a legjobb amikor pályaváltás után meghalsz, mert poltergeist van a laborban. -
Balathruin
veterán
válasz Mr_no_Name #34075 üzenetére
Azt is számold bele hogy elég sokan vannak akik utálják a Misery 2 alapú modokat. Se a CoM se a LD nem jobb az alap CoC-nál, hanem más.
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34042 üzenetére
Nem hinném hogy kicsi, ha megnézed a videót akkor csak simán magas a FOV. Alap CoP olyan mintha kétszeres nagyításba néznéd a világot.
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34040 üzenetére
Az AMD modell honnan van amúgy? Ez az?
Radium-ban is van. -
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #34037 üzenetére
Hogy őszinte legyek én sosem fizetnék olyanért ami egy ingyenes mod része lesz. Az remélem megvan hogy nem csak modell és textúra kell, de a fegyver néhány része és az összes kiegészítő is és egy speciális "csontváz"-t igényel plusz animációk is kellenek hozzá. Mindezt olyan formátumú fájlokban amit a játék tud kezelni, vagy a játékhoz készült eszközökkel át lehet konvertálni.
-
Balathruin
veterán
válasz Mr_no_Name #34015 üzenetére
Nem lenne rossz, de annyi mindent próbál máshogy csinálni, hogy a végén nem úgy működik ahogy kell. Mivel Misery alapú, lehet jobb lenne először azt kipróbálnod.
-
Balathruin
veterán
-
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #33616 üzenetére
SDK és nyers pálya kell hozzá. Itt láthatod hogy elég primitív megoldáson alapszik.
-
Balathruin
veterán
válasz nem_tom #33588 üzenetére
Stalkerben semmit se csinál, csak feleslegesen dolgoztatja a VGA-t. Szinte észrevehetetlen a hatása, ami inkább ronda. Amúgy egy sima google keresés hogy mi lenne.
A másik totál idióta dolog a sun shaft, irreális, lezúzza az FPS-t és kifakul tőle a kép.
Depth of Field (magyarításban hibásan fotdítva látószög) pedig arra jó hogy a játék megmondja helyetted hogy te éppen mire fókuszálsz. Totális hülyeség ismét, képeken tud jól kinézni, játékhoz erősen zavaró.
Saját vélemény, aki szereti ezeket az élvezze nyugodtan.[ Szerkesztve ]
-
Balathruin
veterán
válasz nem_tom #33580 üzenetére
Complete pont megváltoztatja a játékmenetet (főleg SoC esetében), szóval az máris kiesett. Mondjuk nem sok mod van már ami nem piszkálja, még akkor is ha az van a leírásában.
CoP grafikailag nagyon gyenge, néhány textúrának és időjárás beállításnak köszönhetően.
Mentések nem fognak menni kb. semmivel, kivéve ha natúr textúramodot teszel fel. Misery-nek semmi köze ahhoz amit keresel, dark soulst csinál a játékból.
Ha nem akarod újrakezdeni, akkor ez elég. Amúgy enélkül nem éri meg elkezdeni a játékot, játékmenetbe viszont minimálisan beleszól a psi kitörésekkel és azt hiszem savas eső is van benne. -
-
Balathruin
veterán
válasz Mr_no_Name #33426 üzenetére
Ez nem Fallout.
-
Balathruin
veterán
válasz Mr_no_Name #33418 üzenetére
SGM viszonylag régi mod, 3 állítólag készülőben van, csak az eredeti csapat abbahagyta és mások fejezik be.
Minőségre nem túl jó, de nem rossz mod. Alapvetően rengeteg van a játékhoz, viszont soknak nincs angol vagy magyar fordítása.
SGM-ből én mondjuk inkább a 2.1-et mondanám, nagyon sokan inkább azt javasolják a 2.2 helyett. Minél újabb annál messzebb ment az alap CoP-tól. -
Balathruin
veterán
válasz Riot Gin #33169 üzenetére
Lenne értelme a Merc Sunrise ruhának, de nem a jelenlegi állapotban. A bandita változatok sem hülyeségek, de felesleges túlzásba vinni.
Ha végzek a hangokkal akkor nekiesek a dolognak valamikor, mert nagyon gáz, bár lehet addigra már nem lesz rá időm.
Team Epic fórumon semmit se kaptam, itt meg nem értesített a rendszer. -
Balathruin
veterán
-
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #33088 üzenetére
Instabilak.
Amúgy meg más de mégis hasonló. Sok érdekesség nincs benne, én végigmentem rajta ahogy fejlődött. -
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #33085 üzenetére
Én az összes buildet próbáltam ami elindult és fellelhető.
-
-
-
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32881 üzenetére
Ennyi.
Ki lenne az ha szabad kérdezni? -
Balathruin
veterán
válasz Antonius1978 #32878 üzenetére
Sokat nem ér vele, mert soká készül el.
-
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32875 üzenetére
Dx11 ugyan az mint a CoP-ban (ők is ezt írták), hiányos és helyenként hibás. Dx9-10 sem hiszem hogy fejlettebb. Amúgy átlagos minőségű textúrák vannak a játékban, kivéve ahol borzalmas vagy teljesen hibás az UV map. Van egy olyan íratlan "szabály" is hogy ha modba kezdesz csak CoP alapot használj ha nem akarod hogy kihulljon a hajad - nem véletlenül.
Nem tudom miféle grafikára gondolsz, egyetlen alap játék sem kiemelkedő ilyen téren. Jelenleg ilyet lehet összehozni. Csak textúrák és pár modell. -
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32871 üzenetére
Grafikai szempontból a legjobb? Ugye most viccelsz? A legótvarabbul megírt hulladék talán, rosszabb mint a Clear Sky.
A legtöbb mod készítő és fejlesztő is utálja a Lost Alpha-t, egyszerűen nulla minőséget tartalmaz, össze van hányva az egész.
Többet érsz ha CoP/CoC alapra építenél, hidd el. Utóbbi teljesen fel van készítve módosításra, külön eszközök is vannak hozzá. -
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32869 üzenetére
Többet érsz ha vársz az új SDK kiadásra, meg írni kell nekik hogy legyenek szívesek a rawdata-t is odaadni, nem arra várni hogy az a pár modder irkáljon hogy kéne.
Mondjuk én nem javaslom az LA módosítást, mivel már az alap játék is egy káosz bug halmaz. -
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32865 üzenetére
Ha nálad nincs az SDK mappájában még editors vagy level_editor akkor jó.
2947 az ami neked lényeges (ha az LA nem használ mást), többi nem fontos. 3120 az pl. a Clear Sky E3 demo verziója. -
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32863 üzenetére
Akkor az enyémet hagyjad, az LA SDK teljesen más (mókolt SoC) és az aktuális verziót ki se adták még.
Az hogy milyen útvonalt adtam meg vagy nem (X meghajtó), az mindegy, amit tudnod kell:
2947 - SoC
3456 - CS
3870 - CoP -
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32858 üzenetére
Mi a gond a megnyitott pályával? Ha lefut a konvertáló és minden fájl a helyén, akkor nem csináltad rosszul.
Szerintem itt is elfér -
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32855 üzenetére
Ha nem elérhető a rawdata akkor simán a konvertáló kell, de converter.ini és fsconverter.ltx mellett.
Ez az amit én használok. Az útvonalakat át kell majd írnod. -
Balathruin
veterán
válasz PsiEmitter #32852 üzenetére
Vagyunk egy páran akinek van tapasztalata, de attól függ mi érdekel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest