-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PsiEmitter
csendes újonc
válasz Balathruin #32868 üzenetére
Próbaképpen letöltöttem a COP SDK-t. Eredeti COP installból bemásolok az SDK-ba egy pályát, plusz az összes textúrát, a converter szépen megcsinál mindent, Level Editorban szuperül bejön minden. Ám a Lost Alpha esetén nem tudom ezt megtenni. Egyrészt el se indul a converter, csak akkor, ha a játék eredeti installjából a gamedata teljes tartalmát átmásolom az SDK-ba. Viszont. Ha az alapverzió gamedata állományával próbálkozom, akkor az *object fájlokat megcsinálja, viszont a *level fájl készítésénél összeomlik a következő hibaüzenettel:
saving error list
building HOM object
building SOM object
Assertion failed_ gamemtl_it != gamemtls.end<> && <*gamemtl_it>->snd_occlusion_factor == it->occ, file ..\converter\level_aux_mesh.cxx, line 94Amennyiben pedig a DC gamedata fájljaival próbálkozom, akkor a config\environment és a config\weather mappákban található environment.ltx fájlok nem tetszenek neki, ezt a hibaüzenetet kapom:
item without section at environment.ltx:15
[bug] unexpected code path at ..\xr_ini_file.cxx:301És végül: ha kitörlöm konvertálás előtt a két environment.ltx fájlt, akkor megcsinálja az object fájlokat, a part fájlokat és a level fájlt is, ám hiába másolom vissza utóbb mindkét environment.ltx fájlt a helyére, a Level Editor indításakor kapok egy hibaüzenetet, hogy probléma van az FS.h fájllal (ami nem tudom, mi). Ettől még elindul a Level Editor, de a konvertált levelt betöltve nincsenek a fákon levelek és ágak (csak a törzsek), az összes fű be van importálva, ami nem kellene, plusz olyan helyen is van fa (mellesleg az egyetlen, amelyen levelek is vannak), amelyről biztosan tudom, hogy nem kellene ott lennie.
Megjegyzem, az LA SDK tartalmaz 6 pályát, amelyek már előre vannak konvertálva (érdekes módon, ezekhez nem tartoznak *object fájlok a rawdata\objects\levels mappában, valahogyan az SDK object fáljait használják, bárcsak tudnám, hogyan...). És ez a 6 előre konvertált pálya mind tökéletesen, valamint gyorsan betöltődik, minden látszik (ágak, levelek), nincs fű stb. Valahogy tehát meg lehet csinálni, de elképzelésem sincs, hogyan.
Ha van esetleg bármilyen ötleted/ötletetek, örömmel venném. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gaming notebook topik
- EAFC 24
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Aliexpress tapasztalatok
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letiltás - hogy is van ez?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen