-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #33598 üzenetére
Furcsa, nem jellemző rá. Az viszont igen, hogy pályaváltásoknál (ott, ahol nem a CS eredeti pályaváltói szerepelnek, pl az Erőműből Propjatyba, vagy Pripjatyból a Bárba) bármiféle figelmeztetés nélkül elsötétül a kép és egy-két percig olyan, mintha kifagyott volna. Aztán megy tovább.
Az viszont fontos, hogy a mellékelt starter programmal kell indítani, nem a CS alap indítójával, különben nem működik néhány dolog. Pl a BTR vezetése. -
-
shield
Topikgazda
válasz
Highground #33596 üzenetére
Persze, hogy érdekel bennünket. Jöhet az infó.
-
Highground
aktív tag
Ha valakit esetleg érdekel, akkor működésre tudtam bírni a Zaton Anomaly 2.0 modot. Elég egyszerűen sikerült:
Alapjáték-->Zaton Anomaly .2 v0.9 Beta version-->Zaton Anomaly .2 v1.0
(Angol) -
kekeeci
senior tag
válasz
Balathruin #33592 üzenetére
Szerintem így reálisabb, egy valódi fegyvernél sem változik az 'egérérzékenység', ha távcsövet használsz.
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33589 üzenetére
Rágugliztam először természetesen, de csak angolul találtam rá választ ezért inkább ide kérdeztem.
Értem, köszi!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #33590 üzenetére
A fegyvereket elég precízen lehet testre szabni: Különböző távcsövek, különböző válltámaszok, tárméretek, stb.
Azért szólok, hogy az alkotónak nem ez az egyetlen egy videója van fent a YT-on. Ez csak 1 darab volt a sok közül. Amúgy pedig rossz volt a taktika, bár amit demonstrálni akart volna, azt megtette.
Nekem a távcsövek tetszenek nagyon, amelyek rendelkeznek nagyítással. Hogy nem az egész képernyő zoom-ol mikor a távcsőbe nézel, hanem csak a távcső, és mellette nem kell egy feketével kitakarni a képernyő további 99%-át hogy úgy tűnjön, hogy zoomolsz éppen. Ez egy tök jó dolog szerintem.
-
shield
Topikgazda
válasz
Riot Gin #33587 üzenetére
2x végig néztem, azon kívül hogy csilli-villi a fegyver, semmi extrát nem láttam benne, sőt....
Nem beszélve a pancser bemutatóról. Ebből az irányból támadni meg az Alállomást gránátvetővel, nem semmi.
Személy szerint engem sosem érdekeltek ezek a pakkok, még több kacat, amire semmi szükségem. -
Balathruin
veterán
válasz
nem_tom #33588 üzenetére
Stalkerben semmit se csinál, csak feleslegesen dolgoztatja a VGA-t. Szinte észrevehetetlen a hatása, ami inkább ronda. Amúgy egy sima google keresés hogy mi lenne.
A másik totál idióta dolog a sun shaft, irreális, lezúzza az FPS-t és kifakul tőle a kép.
Depth of Field (magyarításban hibásan fotdítva látószög) pedig arra jó hogy a játék megmondja helyetted hogy te éppen mire fókuszálsz. Totális hülyeség ismét, képeken tud jól kinézni, játékhoz erősen zavaró.
Saját vélemény, aki szereti ezeket az élvezze nyugodtan. -
nem_tom
őstag
Valaki azt el tudná nekem mondani amúgy, hogy mi ez az SSAO mód? Már nagyon régóta gondolkozok ezen és mindig elfelejtem megkérdezni.
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #33585 üzenetére
Lejárt az idő, bocs…
Egy másik leírás alapján:
A fő sztori színhelyei, aJupiter művek, Limanszk környéke a Vörös-erdővel, a Bár, az X-5 labor, Radar.
A szabad játék helyszínei a Sötét-Völgy, az Erőmű, Katonai Raktárak, az egyesített Pripjaty.
Néhány helyszínt a mod kedvéért átrendeztek, megváltoztattak. A korábbi részekben elég fontos szerepet játszó Borongós kimarad ezek szerint.
Több modból átemeltek ezt-azt, pl Atmosfear, STCoP fegyvercsomag…
Mivel a főhős egy bandita, bevezették a lopás képességét, de minden sztalkert csak egyszer lehet meglopni és ezt meg is kell tanulni az elején. Inni is kell, mert a kaja, gyógyszerek növelik a szomjúságot.
Szóval mégsem azt a sztorit viszik tovább, amit a Szövetség idejében nem fejeztek be, csak valahogy kapcsolódnak hozzá. Kár. Meglátjuk, mert az ötletes mod volt, talán ez is az lesz. Egy hosszabb beharangozó szerint hősünk találkozik az előző két rész főhősével, Gyigtyarjovval és a klánok szövetsége most is fennáll, de az, hogy harcolnak-e tovább a közös ellenséggel még, vagy sem, részben a játékoson is múlik. Aki nem igazán elkötelezett a Szövetség iránt, sőt, inkább közömbös. Viszont egyedül nem annyira jó
a Zónában és most módjában áll átgondolni a dolgokat, újratervezni az életét, eldönteni, hogy ki mellé áll, pontosabban, hogy egyáltalán oda akar-e állni valaki mellé és ha igen, az melyik oldal legyen. Ez a történet az emberek közötti viszonyokról szól, a múlt és a jelen közit kapcsolatról, a múltbéli tettek következményeiről, arról, hogy nincs végzet, sorsunk az lesz, amit magunknak választunk. A játék folyamán számtalanszor kell olyan döntést hozni, ami befolyásolja a további történéseket (azaz, valószínűleg több végigjátszási lehetőség is lesz benne és az esetleges fordítókat alaposan meg fogja szívatni az elágazások miatt). Néha az a legjobb választás, ha félreállsz, a pálya szélére és onnan nézed, ahogy a dolgok megoldódnak maguktól.A képek és a leírás alapján ez is tele lesz amazonokkal (kiderül, mi az Amazon projekt), ami nekem nem illik annyira a Zónába, de meglássuk…
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #33577 üzenetére
Nem, ez az a mod, aminek van egy Gladiátor 2 című korábbi és egy A Szövetség ideje című későbbi, továbbfejlesztett változata is. Ebben lesz szerelmes a karaktered az egyik őrszolgálatos leánykában, és ez szakad félbe úgy, hogy egy klónt üldözöl, csak mivel nincs befejezve, nem tudod elkapni. A belinkelt információkkal csak annyi gond van, hogy az egyik már 2016-ra igérte a release-t. Az ad valami kis reményt rá, hogy tényleg emberi időn belül megjelenik, hogy az egyik infó szerint az idén júliusban a fő sztorivonallal már kész voltak, a másodlagos feladatokkal úgyszint, a freeplay rész 45%-os állapotban volt, az egyéb objektumokkal (GUI, hangok, tárgyak, stb…) 90%-ban. Viszont mivel a fejlesztést már három éve elkezdték és gyakorlatilag a sztorivonal legalább kétharmada már a Szövetség idejében is kész volt, ez nem túl gyors munkára utal. Igaz, hatan dolgoznak rajta mindösszesen és ha akkora a változás a korábbi verziókban játszható feladatokban is, mint az első két rész között, akkor gyakorlatilag az erőforrásokon (tárgyak, fogalmak) kívül szinte mindent újra kellett írniuk.
Aarpok: nem tévedsz, az valóban A változás ideje, ahol Sebhelyes, a CS főhőse „jóvá teheti bűnét”, amit Sztrelokkal szemben elkövetett a CS-ben. És igen, az CS mod,
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33583 üzenetére
A játékmenet alatt én a sztorit és a küldetéseket értettem inkább. Így nem vanilla az viszont tény.
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33581 üzenetére
Miben változtatja meg a játékmenetet? Csak azért kérdem mert ilyet nem tapasztaltam.
Köszi a linket, fel is teszem.
-
Balathruin
veterán
válasz
nem_tom #33580 üzenetére
Complete pont megváltoztatja a játékmenetet (főleg SoC esetében), szóval az máris kiesett.
Mondjuk nem sok mod van már ami nem piszkálja, még akkor is ha az van a leírásában.
CoP grafikailag nagyon gyenge, néhány textúrának és időjárás beállításnak köszönhetően.
Mentések nem fognak menni kb. semmivel, kivéve ha natúr textúramodot teszel fel. Misery-nek semmi köze ahhoz amit keresel, dark soulst csinál a játékból.
Ha nem akarod újrakezdeni, akkor ez elég. Amúgy enélkül nem éri meg elkezdeni a játékot, játékmenetbe viszont minimálisan beleszól a psi kitörésekkel és azt hiszem savas eső is van benne. -
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33576 üzenetére
Pont az ellenkezőjét tapasztaltam eddig.
Viszont ha ismersz olyan más módot ami javít a grafikán, javít az AI -n és a bugokon, illetve nem nyúl a játékmenethez akkor kérlek oszd meg velem is. Ha már olyan sok van.
Egyébként tényleg durva a grafikai visszaesés most, hogy natúrba kezdtem el a játékot. Az összefoglalóban említett Misery módot ha most feltenném, akkor elölről kéne kezdenem, vagy működnének a mentéseim? Mert ha nem akkor inkább hagyom békén és most már végigviszem ahogy van.
-
-
nem_tom
őstag
válasz
Balathruin #33572 üzenetére
A SoC -hoz és CS -en kifejezetten javít a complete mód. Nem csak grafikailag, de más szempontból is. Ráadásul hibátlanul futnak. Ez is sok széppel és jóval toldja meg a játékot de úgy látszik ezt buktam.
(#33573) Erdő: Majd ha kijátszottam az alapot akkor ki akarok próbálni néhány módot amúgy is. Ez a Complete csak egy kis kiegészítés lett volna, élmény javítás/fokozás ha úgy tetszik.
-
nem_tom
őstag
válasz
nem_tom #33570 üzenetére
Egyelőre sikerült működésre bírni. A megfelelő sorrendben raktam rá mindent, lehet ez volt a baja. Viszont most valamiért nem jeleníti meg a feliratokat, hiába van bekapcsolva. Ez eléggé kellemetlen.
Szerk.: Úgy tűnik elszóltam magam. Most, hogy kiléptem és újra vissza annyi változott, hogy a menübe beenged. Viszont amint megmozdítom az egeret crash. Áldásom rá, komolyan...
-
nem_tom
őstag
Megcsináltam. Teljesen lepucoltam a játékot. Feltelepítettem natúr, indít, működik. Complete felrak, indít, működik. Magyarítás felrak, indít, működik. Aztán állítottam a grafikai beállításokon, ennek hatására crash és azóta megint csak nem lehet elindítani. (új játékot nem kezdtem és a mentéseket sem másoltam még vissza)
Szerk.: Mielőtt lepucoltam volna, csak a magyarítást szedtem le. Nem indult úgy sem.
-
Erdő
tag
válasz
nem_tom #33567 üzenetére
A magyarítás törlését nem annyira a továbbjátszás miatt gondoltam, hanem hogy be tudd lőni, hogy tényleg azzal van-e a gond, mivel más támpontod nincs. Egyébként nem tudom, nem csináltam még ilyet.
Én azt csinálnám, hogy a mentéseket elraknám valahova, és utána próbálkoznék, hogy mi válik be. Sokkal rosszabb helyzetben nem leszel, mint amilyenben most vagy... -
Erdő
tag
válasz
nem_tom #33565 üzenetére
A Complete moddal nem játszottam, úgyhogy csak tipp, de a fi csoport magyarításait általában lehet uninstallálni - én ezt megpróbálnám, hátha kiderül, hogy tényleg azzal van-e baj, vagy sem.
Vagy megpróbálhatnád azt is, ha még nem tetted, hogy a mentéseket elmásolod valahova, az egész játékot leszeded és újrarakod, mentések vissza, és megnézed, hogy mit szól hozzá. -
nem_tom
őstag
válasz
shield #33564 üzenetére
Pedig a magyarítás leírásában is meg neten is fel van tüntetve, hogy kompatibilis a Complete móddal. Ráadásul mint mondtam, több óra gondtalan játék után adta be a derekát. Ha minden kötél szakad inkább leszedem a módot és natúrba játszom ki de akkor meg kezdhetem elölről. Ezt szeretném elkerülni amennyiben lehetséges.
-
nem_tom
őstag
Üdv! S.O.S. Help somebody pls! Felmerült egy olyan probléma, hogy játszottam vidáman, minden rendben volt, már javában Jupiter környékénél űztem a stalker életet amikor a játék gondolt egyet és xRay engine működése leállt. Hát mondom fasza, de van ilyen. Viszont azóta nem tudom elindítani a játékot. Indítanám, nem történik semmi. Fekete képernyő majd xRay engine működése leállt. Hiba üzenet nincs, log file teljesen üres. Ez mi a búbánat szerintetek? A játék egyébként magyarítással és Complete móddal fut.
-
Nyethuszar
tag
Sziasztok!
A MISERY 2.2 mod mappájában van egy Addons nevezetű mappa is.
De arról már nincsen leírás sehol,hogy micsodákat tartalmaz.
Ezek szerepelnek benne:-Alternative_AN3_Sky
-Dark_inventory_UI
-Optional_Sphere08-12_upgrade
-Refunct helpNem tudja valaki elmondani,hogy ezek micsodák ?
-
agojozsef
csendes tag
válasz
shield #33558 üzenetére
A játék elején kapsz egyet, ha teljesíted a térbuborékban eltűnt stalker küldetést, vagy Agronom-ban valamelyik banditáknál található. Az elsőnél tuti, mert a feladat teljesítéséhez kapcsolódik.Nekem ez egy kellemes meglepetés feladat volt.Én máshol nem találkoztam vele, pedig kétszer is végig játszottam.
-
shield
Topikgazda
Rostokban a vasúti peronon keresem a rák elleni artit, már 3x átfésültem, de nem találom. Végigjátszásban is kerestem, de eddig eredménytelenül. Megmondaná valaki, hogy hol a fenében van.
-
-
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #33552 üzenetére
Tudom.
Azért Bárnál valahogy megoldhatták volna az optimalizálást. 30-32 karakter van akció nélkül, ahhoz képes nagyon szaggat. -
Erdő
tag
válasz
sklopp #33548 üzenetére
Igen, az már ott zsákutca. Ahogy agojozsef is írja, előtte kellene azt mondanod neki, hogy öljön meg, akkor gondolkozik el, és nyújt egy kiutat. Menj vissza, ha van mentésed, és próbáld meg ezt, azután jutsz el a teleportokig.
TZS: szerintem próbálja meg lejjebb venni a minőséget.
-
sklopp
őstag
Valami megzakkanhatott, nincs teleport, csak a lebegés, nem lehet semmit tenni, fegyvert sem elővenni, visszatöltöm az érkezést, aztán majd lesz valami. Néztem a youtubos végigjátszást, de nem igazán úgy néz ki, mint nálam.
-
sklopp
őstag
A vége felé járok a WoT-al, az O-tudat irányító központját kell megtalálni, na ez az a dolog, amit utálok, a misztikus marhaságok. Miután össze-vissza rakott különböző helyekre, fönt vagyok a kis szobában, ahol csak egy létrán lehet lemenni, mozogni nem lehet, csak lassan lebegek ide-oda irányíthatatlanul. Ha nem hagyja abba hamarosan, hagyom a fenébe az egészet.
-
' Tzs ,
senior tag
[Wind of Time]
Havernál mindig kilép a játék a Bár-nál. Mi lehet a gond?
"[ D3D ]: textures[551109 K]
* [x-ray]: crt heap[17 K], process heap[70081 K], game lua[129762 K], render[285 K]
* [x-ray]: economy: strings[26682 K], smem[18503 K]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 13351 objects are successfully saved
* Game Dr. TeeBee - quicksave.scop is successfully saved to file '_savedgames_and_screenshots\savedgames\dr. teebee - quicksave.scop'
compiling shader model_distort_1
* [win32]: free[255952 K], reserved[125548 K], committed[1715588 K]
* [ D3D ]: textures[563724 K]
* [x-ray]: crt heap[17 K], process heap[74661 K], game lua[222911 K], render[357 K]
* [x-ray]: economy: strings[26776 K], smem[18505 K]
* [win32]: free[193424 K], reserved[124208 K], committed[1779456 K]
* [ D3D ]: textures[559628 K]
* [x-ray]: crt heap[17 K], process heap[82877 K], game lua[260381 K], render[358 K]
* [x-ray]: economy: strings[26775 K], smem[18505 K]FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : ..\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : not enough memorystack trace:"
-
Call of Chernobyl szerszám (tool) tipp: úgy vettem észre, hogy a különböző szerszámok küldetésekért kapott rejtekhelyeken vannak eldugva, azaz nem fogunk csak úgy rájuk bukkanni, mint a CoP-ban. Eddig azt a rendszert látom, hogy azon a mapon vannak a szerszámok stash-be elrejtve, ahol maga a műszerész is tartózkodik (pl. Mocsár, Janov, Rosztok).
-
Erdő
tag
válasz
Highground #33540 üzenetére
A háttérhangokkal önmagában nem lenne baj, sok helyen, pl. a Wind of Time labirintusaiban baromi jól járulnak hozzá a hangulathoz. Itt azonban épp ellenkező hatást érnek el amiatt, hogy egyszerűen túltolták ezeket. Olyan az egész, mintha egy automata bekapcsolna 30 másodpercenként, mint egy rögzített lejátszási lista egy kereskedelmi rádióban. Inkább kiábrándító. De, persze, ettől még lehet jó a mod, ez csak egy első benyomás...
-
Highground
aktív tag
-
' Tzs ,
senior tag
Oké, várok még most egy kicsit, hogy mik lesznek a tapasztalataitok. Meg hát eleve úgyse fogok érteni belőle semmit fordítás nélkül.
-
Highground
aktív tag
válasz
shield #33534 üzenetére
A defines.ltx fájlt nem találja ha minden igaz. Legalábbis a "stalker-misery2" nevű mappában lévő .log fájl szerint azt. De nem is találom a játékban sehol
Egyenlőre feladtam. Ráadásul mint kiderült, ez az angol fájlokat is tartalmazza, sőt elvileg angolul indul(na) el.
FATAL ERROR[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 256
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : defines.ltxMost én is feltettem a DC 4.80-at meg a ZA régebbi kiadását. Egyenlőre azokat próbálgatom.
-
Erdő
tag
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Highground #33530 üzenetére
A baj az eredetileg orosz modoknál, hogy ott nagyon sok esetben van olyan mappa amit a mod használ, és ciril betű. Nagyon sok orosz mod telepítőnél át kellett például nevezni a mappát, amiben benne volt, mert cirill betű volt benne. Lehet, ez lehet a probléma, csak egy mod esetében millió meg millió dolog van, ami cirill betűs lehet, és át kéne írni mindet, hogy működhessen. ( Talán így van, de volt 1-2 ilyen mod, amit feltettem, és azért dobott ki , mert nem talált valami cirill betűs cuccot, ami ott volt, csak ugye nekem Magyar a Windowsom, és ugye az én verziómat nem érdekli a cirill betű.)
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
' Tzs , #33532 üzenetére
Hát ez a standalone cucc nem indul, azonnal kidob. Mi ez a Misery meg a SweetFx a mappák közt?
Amúgy pedig:
"Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 8074 files cached 0 archives, 1427Kb memory used.
Init FileSystem 0.190574 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166
-----loading e:\-games\zaton anomaly .2 v1.0\gamedata\configs\system.ltx
FATAL ERROR
[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 256
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : defines.ltxstack trace:"
-
' Tzs ,
senior tag
Highground, Аарпок: köszi az infókat! Akkor a Zaton Anomaly lesz az érdekes Erdő
Az első linket nem tudom tölteni, csak Yandex-re menteni (olyanom nincs), nem tudnád fellőni MEGA-ra?
A frissebb változatot egyenlőre nem tesztelem akkor, csak belenézek. Haha pont a te videódat láttam először a mod-ról.A súlyhatárral szerintem shield majd tud mit kezdeni ha eljutunk odáig
Antonius1978: neked még adós vagyok a mod teszttel, nemsokára nekiállok
-
Aarpok
őstag
válasz
' Tzs , #33529 üzenetére
Highground összefoglalta a lényeget. A sztoriból nem értettem semmit pályákon mászkágattam és ennyi. Ami még furca volt az angol telepítése után nem tudtam mozogni ugyanis a 60 kiló a súlyhatár és én kaptam 120kg cuccot legtöbbjét le kellett szállítani valakinek illetve a feladat részét képezték. Már több éve annak, hogy próbáltam azóta nem is hallottam róla és hogy mi van vele.
-
Highground
aktív tag
válasz
' Tzs , #33529 üzenetére
Régebben nagyon sokat toltam azzal a moddal. Rengeteg újítás van benne. Tele van új fegyverekkel és pályákkal. A történet nem egy nagy só ha emlékeim nem csalnak. Viszont sosem készült el ebből sem a végleges. Ez a 4.80 is 6 éve "elkészült" :/ Ha kell valakinek a Moddb-n fent van az összes hozzá való fixxel és angolosítással együtt. Anno amikor kérdeztem DavidEverett-et, hogy be fogja-e fejezni hozzá az angolosítást, akkor már azt a választ kaptam tőle, hogy jobb ha inkább a "Zaton Anomaly" moddal játszunk, mert az egy javított verziója a Dead City-nek és eleve van hozzá angolosítás. A Zaton Anomaly a Dead City moddereinek a munkája. Új nevet adtak neki konkrétan. Pont tegnap szedtem le a legutóbbi változatot. A DavidME által lefordított változat (.700 v0.9) itt elérhető és itt van hozzá az angolosítás is. De azóta már kiadtak egy frissebb változatot (.2 v1.0) is, csak ez még orosz, és nem is tudtam valamiért működésre bírni :/ Látszólag standalone, tehát valamit az én gépemen nem szeret. Minden esetre a DC az egyik legösszetettebb mod amivel valaha játszottam. Nem a legstabilabb, de a StalkerSoup után a legösszetettebb szerintem. Annak idején (4 éve) én is csináltam egy amolyan kedvcsináló videót hozzá
-
Timstrike
tag
Tudna valaki megoldást a The way in Pripyat crash meg (nagyon) lassú játékbetöltésre/játékkilépésre?
A log fájlban meg semmi rendellenes nem jelenik meg.
A dodopek oldalán található útasítások alapján telepítettem a játékot meg a magyarítást, de sajnos nem működik rendesen. Nem lehet igaz,hogy egy kis mód ennyire lefogja a játékbetöltését meg a menübe való kilépés is nagyon lassan,akadozva megy. -
' Tzs ,
senior tag
Erdő, esetleg a Dead City-t fel lehetne venni a fordítandó modok listájára?
Egész jónak tűnik, persze a sztorija érdekelne.[Dead City Mod Gameplay], látom a Könyvtáros is benne van hehe.
Info: [S.T.A.L.K.E.R. - Мёртвый город / Dead City v.4.80 (2011) PC | RePack] vagy [Dead City Mod v. 4.80] -
Walter
kezdő
válasz
FeketePok #33518 üzenetére
NEM szabad külön spawn modot berakni a diverzáns modba,mert már van benne egy! scriptek között van egy olyan,hogy ui_main_menu(.)script. Ebben nincs hozzárendelve billentyű. Nekem ebben a scriptben most ez szerepel(így megy a spawner):
if dik == DIK_keys.DIK_S then
if db.actor then
self : OnButton_load_god()
ende helyett: (így nem megy)
if dik == DIK_keys.DIK_ then
if db.actor then
self : OnButton_load_god()
endDIK_ után kell egy billentyűt írni,amivel a menüt akarod használni esc+akármi kombinációval
ha kell fel teszem neked -
SaGa59
őstag
Egy kis S.T.A.L.K.E.R. könyv beharangozó…
-
FeketePok
tag
válasz
' Tzs , #33517 üzenetére
A Hubai alltal modositott verzioval jatszom,ami a tudnivalok elolvasasat ileti azt megtettem de enyhen szollva is elegge nagy zur van benne mivelhogy azthiszem google forditotta katyfasz.Annyit azert kihamoztam belole hogy a szerszam spawnolas bizonyos semakat kovet namostmar nalam a 3. sema mukodik minden szerszam ott van ahol a hermadik semaban irja ugy Zatonon mint Jupiteren csupan a Zatoni durva munkahoz valo szerszamkeszlet hianyzik.Ugyancsak a tudnivalokbol kihamoztam,hogy allitolag a dilissel ertsd Noe csak akkor lehet beszelni ha megkapod a helikopterek felkutatatasa -SZKAT-kuldiket vagy tevedek?
Ja es spawnolos segedeszkozt en is probalatam hasznalnai -sikeresen el is basztam ezzel nehany dolgot es egy nagyon korai mentesrol visszakellet toltenem_de a szerszamokon kivul mindent bespawnolt majdnem csak amit kell azt nem.A spawn mod neve Skidz spawn menu -
' Tzs ,
senior tag
válasz
FeketePok #33515 üzenetére
A Diverzánsot legalább 6x végigvittem és mindig értek meglepetések, ennek ellenére tetszett a mod. Ne kövezzetek meg, de én most egy csalást fogok javasolni. Tehát amikor már tényleg nincs megoldás én javaslom azt a spawn menü (ha jól emlékszem ez a neve) megoldást. Én a 4. végigjátszás után kapcsoltam be poénból, tesztelésből. Érdemes belőni, mert pld. a szerszámokat egyszerűen csak hozzá adod a listából és nem kell keresgetni többet. Persze ennél több mindent is lehet csinálni, de csak óvatosan, (pld teleportok berakása) mert könnyen tönkremehet az egész játék és lehet elölről kezdeni! Ha jól emlékszem olyant is lehet, hogy átugratod a Noé küldetést -vagy bármelyiket-, bár azt az opciót soha nem próbáltam.
(Én leginkább csak szórakozásból ellenfeleket raktam be, meg magamnak segítőket és csináltam hatalmas lövöldözéseket, jó élmény volt.)
Ha gondolod segítek benne, ha visszajöttem.
Addig is javaslom a [link] vagy [link] linekek átnézését (nem tudom melyik verzióval játszol). Oldal alja "[Tippek, trükkök, segítség]" rész. -
Riot Gin
aktív tag
-
FeketePok
tag
Sziasztok, Diverzans moddal probalok jatszani hat mit ne mondjak ekkora halom szart eletemben nem lattam -most nem reszletezem mert oldalakot lehetne irni a mod keszito idotizmusarol - most abban szeretnek segitseget kerni azoktol akik jatszottak mar ezzel a moddal,mi a francot lehet kezdeni amikor nem tudok Noeval beszelni az istennek sem a teranomalias kuldetes kapcsan ugyanis a dilinyos ha odamegyek hozza nem all szoba mert allitolag varja az uj mutans tamadast.Amugy ehez hasonlu script bugokkal meg spawn bugokkal tele van ez az idiota mod.Ja es meg egy kerdes Zatonban hol lehet durva munkahoz szerszamokat talalni mert en vegigfesultem minden teruletet es sehol nem talaltam ,erdekes modon a finim munkara valo meg a kalibralashoz valo szerszamok rendesen megvannak de a durva az sehol nincs.
-
' Tzs ,
senior tag
SaGa: köszi az észrevételeidet!
Mirr Murr: A Lost Alpha-t egyszer végig játszottam már, ezt az "új" Dc verziót még nem próbáltam. Magyarítás van hozzá? Olvastam róla hideget, meleget is kapott, mik a tapasztalatok?
Amúgy az még szívás, amikor a WoT végén nem futsz egyből Novikov után! Hagytam, hogy hadd szaladjon előre, majd én megyek...hát fél óra kevergés után vissza kellett töltenem a mentést, mert nem találtam meg, hogy hova futott. Meg észrevettem egy bug-ot is (legalábbis szerintem bug) Amikor mondja, hogy vissza kell kapcsolni az áramot, azon a helyen jön 2 vérszívó és akkor beáll a karaktere. Nem is küzd ellenük csak áll ott és néz. A szörnyek kiiktatása után is csak áll. Vagy nem megy tovább és mentés vissza töltése, vagy bele kellett lőnöm egyet, akkor tért magához. Másnál is volt ilyen?
-
' Tzs ,
senior tag
Ja az a rész eléggé ijesztőre sikeredett, kellemesen borzongatóra. Persze utáltam, hogy a 3. doksi mellett elfutottam sokszor, mire a yt videó alapján megtaláltam... El lehet veszni, nekem sikerült. De ha a videó alapján keresgeted a doksikat akkor 6-8 perc alatt kijutsz.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #33507 üzenetére
Gondoltam javaslok neked egy dolgot, mivel neked ez sokkalta könnyebben érthető google fordító meg egyebek nélkül: különböző orosz modok amelyek le lettek fordítva angolra / vagy magyarra azoknak van Orosz nyelvű végigjátszás leírás is meg videó is. (ap-pro.ru amin biztos lehet találni.)
-
shield
Topikgazda
Köszi, erre nem is gondoltam.
Na kinyírtam a tüzes szellemeket. Hermannál mindjárt fel is vettem az X19-es küldetést. Azt mondja a feladathoz vegyek megfelelő mennyiségű gyógyszert és felszerelést. Érdekes mert alig kapható nála gyógyszer. Főleg ugye az X19-ben psi kísérleteket végeztek, persze nála nincs psi blokkoló gyógyszer.
Gondolom hogy jól jönne majd. -
shield
Topikgazda
válasz
Highground #33503 üzenetére
A Diverzansban, ha Zatonon vagy és a "kaját viszel a zsoldosoknak az Alállomásra" résznél vagy, az nagyon akad, de nem csak ennél a modnál. Érdemes mindjárt az összeszedett cuccal oda menni. Ha máshol van ez a gond, akkor passz.
Más: WoT-ban Bárban vagyok, Herman megbízott, hogy keressem meg az elveszett emberét az egyik nagy épületben. Hol a fenében lehet oda bemenni? Ha jól emlékszem a kód 9635. Megkerültem az épületet, akkor néztem nagyot, nincs fala az épületnek és a füves területet lehet látni benne.
Szóval, hol lehet bemenni? Köszi előre is.Erdő ez a Fan-os küldetést én sem kaptam meg, pedig elég sokat dekkoltam ott, míg az Erdész üzent. Amikor az angollal játszottam, akkor a várakozás alatt kaptam a küldetést az elektronikai cuccok összeszedésére, de most az sem volt. Nem tudom az mennyire befolyásolta, hogy akkor a zsoldosokat kinyírtam Limanszkban. Nem hiszem hogy ez befolyásolná, nem tudom.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Highground #33503 üzenetére
Nem is volt igazán sosem teljes verziójú játék tudtommal, béta? Alfa? vagy milyen állapotban is hagyták?
Próbálj orosz oldalakat felkeresni, természetesen a google fordító és barátai segítségével. Ők biztos csináltak hozzá végigjátszást - írásban vagy videóban is - . -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Highground #33501 üzenetére
Sajnos ismerem, és nem tudok benne segíteni, azért remélem valamilyen fun-élvezeti szintje van, mert amikor én játszottam vele, frissen fordított korában, akkor nem volt valami tuti cucc.
-
Highground
aktív tag
A "Slayer" modot ismeri valaki?
Kicsit elakadtam benne
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen légkondit a lakásba?
- XMLTV EPG letöltő progi
- Renault, Dacia topik
- Mercedes topic
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- TCL LCD és LED TV-k
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD - garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 9 9900X Processzor!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged