-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blizzardking
őstag
válasz
Antonius1978 #34296 üzenetére
Ok, nekem sincs jobb ötletem. Köszönöm mindenesetre.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34298 üzenetére
A moddb-n van több apróság is hozzá. Úgy látom nekem hiányzik 1 nyelvi fájl. Ha majd ráérsz küld el nekem a komplett fordítást. Köszi.
Nálad ez a cc_ui_st_screen.xml le van fordítva?
A laptopomon nem találom a teljes angol nyelvi fájl mappát.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34297 üzenetére
Hat, most epp nincs idom, kell keszuljek melozni, de hat amugy is te erted ezeket az allomanyokat, ami nalad van, es amit en kuldtem azt tedd egybe, csapd hozza...hoppa, most esik le hogy neked nincs fent, nem tudom, asszem nekem megvan, es most van gep is, majd holnap felteszem akkor es leellenorzom, es ha minden klappol, akkor leszedem a progit, es osszekotegelem majd az egesz allomanyt.
Akkor hozzacsapom ezt a teszture fix dolgot is, ha holnap esetleg nem sikerul, akkor majd hetfon lesz idom.
Mindent koszonok.A hivatkozas rossz, majd dobd be a jot, most leleptem, kell keszuljek, pa.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34296 üzenetére
Úgy néz ki, hogy kevesebb volt vissza mint gondoltam. Ment a privi.
Van a mappámban egy "textures fix V0.1.7z" fájl, gondolom a CC-hez van. Feltöltöm azt is, megtudod nézni, nálam nincs fent a mod.Még bele fért a szerk. időbe.
textures fix
Lehet hogy javít a texturán valamennyit. -
Antonius1978
addikt
válasz
Blizzardking #34294 üzenetére
Ertem, hat akkor csak ugy tudod kideriteni hogy mukodik-e, ha mesz Zuluhoz es ha indulni tudtok az alagutba, akkor akkor is mukodik, ha egyebkent nem irja...mast nem tudok javasolni...
-
Blizzardking
őstag
válasz
Antonius1978 #34293 üzenetére
De van sevám. Csak mikor felveszem, nem történik semmi. Nem szűnik meg az a küldi hogy szerezz egy zárt ruhát. Mielőtt csatlakoztam a hajnalhoz működött a dolog.
-
Antonius1978
addikt
válasz
xFreex #34284 üzenetére
Eszrevettem, hogy nem reagalsz, na de ez van...
shield : remek, akkor ha megvagy a fegyveres dologgal, akkor elmeletileg teljesen kesz.
Azt az orosz sort en is lattam, de ha jol dereng, miutan leforditottam en is, ugy tunt, hogy ugyanaz mint a felette levo, es ugy gondoltam, hogy semmi ertelme, ezert hagytam ugy...Blizzardking : hat elmeletileg ha nincs rajtad a seva indulaskor, akkor be sem lephetsz az alagutas palyara, de mivel az Enottal kb 3-4 eve jatszodtam, igy mar nem emlekszem, hogy ez az a mod-e, hol a rampara ramenve is lejuthatsz, de az is lehet hogy ezt csak a Zulus esemeny utan engedelyezik.Volt olyan mod, amiben exoban is lementem, csak kellett vegyi vedelem.Amugy csak a kupolaig kell sevat viselned, ott mar nyugodtan at lehet cserelni exora(az alap jatekban ez igy mukodik).
De ha Zuluhoz van kotve az Enotban, akkor mindenkeppen mukodnie kell, hogy amint lesz egy Sevad, akkor mehetsz az alagutba. -
Blizzardking
őstag
Kéne egy kis segedelem!
Enot-ot tolom, azt hittem rutinos vagyok benne, de most beleszladtam egy bug-ba.
Hajnal küldiket csinálom, hajnal tagként, és mikor kiveszem a janovi ládámból a seva ruhát vagy a monolithos bőröndöt, nem történik semmi, nem tűnik el a feladatok közül. (Ugyebár van egy olyan feladat, hogy szerezz egy zárt légzőkörös rucit). Visszatöltve régebbi mentéseimet, akorra datálódik a dolog, amikor beléptem a hajnalba.
Őszintén remélem, hogy ha feltöltöm az összes ládájukat és kilépek, megint érzékeli hogy kiveszem a sevát és a bőröndöt.
Járt már így valaki? Iszonyat sokat kéne újra játszanom ha ezt beszoptam. Illetve lemenve a pripjati alagútba elég ha rajtam van a seva, vagy addig amíg nem teljesítődik ez a küldetés hogy szerezzek zárt ruhát, megdöglök? -
shield
Topikgazda
válasz
xFreex #34284 üzenetére
Üdv újra köztünk.
Remélem ezután hallatod a hangod.
Antonius1978 Igen, kicsit én is eltűntem, de azért készülget. A PDA fájl meg van. A fegyver fejlesztés fájl is majdnem kész. A fegyver fájlból van még több csinálni való. Az egyik fájlban, amit fordítottál volt néhány orosz sor, azt is megcsináltam.
-
-
xFreex
aktív tag
válasz
Antonius1978 #34283 üzenetére
Én itt voltam végig szépen csendben. Viszont nem vagyok hajlandó reagálni bizonyos témákra.
-
xFreex
aktív tag
Már nem emlékszem hogyan csomagoltam össze, de vagy van még egy gamedata mappa az Enot gamedata mappában és akkor azt kell csak bemásolni a játék főkönyvtárába vagy ha már csak textures, configs, meshes stb mappák vannak az Enot gamedata mappában akkor az Enot gamedata mappát kell átnevezni sima gamedata mappára.
-
sheep
addikt
Sziasztok,
az SGM 2.2 Enot mod-ot szeretném felrakni, de sajnos elakadtam. Az összefoglalóban lévő linkről letöltöttem az xFreex változatot.
A kérdésem az lenne hogy ezzel most mit kell csinálnom? Kitömörítve van benne egy Enot gamedata könyvtár, de hiába másolom be a játék könyvtárába, az nem változik.
Köszi a segítséget előre is! -
Antonius1978
addikt
válasz
' Tzs , #34278 üzenetére
Szia, nekem se volt gep amin jatszhattam volna kb 2,5 honapig, mert penzhiany miatt minden cuccunkat el kellett adjuk.Mostmar osszedobtunk egyet, es tudok jatszani is, szokas szerint a Turult nyustolom, habar jo lenne valami uj modot is kiprobalni a Call of Chernobylra gondolok, de lehet megint nem fog menni, majd meglassuk...
Ma osszeszedem a gondolataimat, es megprobalok valami tajekoztatot, bemutatot irni a Turul modrol.CSK/CC
Husvet elott elkeszult - hitem szerint az osszes forditas Erdo segitsegevel, es Shield is nekifogott hogy osszefesulje a mod fegyver allomanyat es leirasat az alap/mas modokkal, ha az megvan, akkor elmeletileg teljesen kesz is, elofordulhatnak aprobb forditasi hibak, vagy egyeb zavaro tenyezok, de szerintem nem lesz gond, jajj igen, a neveknel meg nincs minden tisztazva, ott elofordulhatnak bakik, de 2x is atneztem a forditast, es igyekeztem mindent helyretenni, de mint tudjuk semmi sem tokeletes
Amugy Shield is eltunt, gondolom valami hasonlo cipoben evezhet, mint te, es nem akartam cseszegetni, hisz amikor kesz lesz a dologgal, akkor bizonyara jelentkezni fog.
Tulajdonkepp a mod mar siman jatszhato az osszefesules nelkul is, annyi a zavaro tenyezo, hogy az kepernyon az otletek, meg a fegyverek es cuccok leirasa angol, de szerintem meg lehet varni, hogy Shield mindennel elkeszuljon, minek adjunk ki fercmunkat a kezunkbol ? -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Antonius1978 #34241 üzenetére
Üdv Antonius!
Hát az utóbbi időkben kissé eltüntem, meló- és lakhely váltás volt
Sajnos nem nagyon van időm játszani mostanában, de majd kell rá időt szakítanom. A tájékozatónak örülni fogok, majd írd meg ha lesz időd!
Igen, ha bármi infó van, írjátok meg bátran, szívesen kiteszem az oldalra, ahogy eddig is!Hol tart most a CSK/CC?
-
Sensut
őstag
válasz
Blizzardking #34274 üzenetére
Hát ez normális, mivel hogy a COP már a sorozat harmadik része és az X-Ray elég szemrevaló fejlesztésen esett át ez alatt
Gondoljunk bele milyen lehetett volna a Stalker 2 ezek után.
-
Dhampir
félisten
válasz
Blizzardking #34274 üzenetére
Azt leszámítva van hangulata a helyszíneknek.
-
Rony949
őstag
válasz
Balathruin #34268 üzenetére
Köszi. Ez a táblázat elég jól és érthetően magyarázza el a dolgot.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34268 üzenetére
xFreex jovoltabol en is bele tudtam matatni ebbe-abba, nevezetesen a pancelok ertekeibe is, tobbnyire olyasmit modositgattunk, mint a kulonbozo anomaliak elleni ellenallast, vagy kepzodmenytartokat, futas soran veszitett pihentseget, de megtalalhato volt a pancel lovedekellenallasa is, mindegyiket valtoztattuk bizonyos elkepzelesek menten, cipelheto suly merteke, stb.
Mivel irhatnekom van, le is vezetem a Free altal betett pancelok jellemzeset.
Bandita Exo - ertekeles : nagyon gyenge - keves golyoallosag, gyenge anomaliavedelem, jo pihentseg, speci tulajdonsag a megemelt sugarzas elleni vedelem - ugye a banditak eddig borkabatban jartak a Zonat, es elegge radioaktiv elemek voltak soraik kozott
Szabadsag Exo - ertekeles : gyenge - picitt jobb golyoallosag, de gyenge, mert inkabb az anomaliavedelemre osszpontositottak, igy az szinte mindegyikben kivalo, speci tulajdonsag 2+3 fejlesztheto kepzodmenytarto.
Monolit Exo - ertekeles : kozepesnel gyengebb - itt mar turheto a golyoallosag, az anomaliavedelem is elfogadhato, speci tulajdonsag a megemelt sugarzasvedelem - ugye az eromu teruleten nagyobb a sugarzas, mivel a katonak agya/tudata a Monolit befolyasa alatt all, nem kell pszi vedelem, igy az exo sisakja a pszi elleni berendezes rovasara golyoallasra van megerositve.
Zsoldos Exo - ertekeles : kozepes - ez a pancel kb mindenben megfelelo, de semmiben sem jo, speci tulajdonsag, hogy egy cseppet megemeltuk a sugarzasellenallast, es ennyi.
Tiszta Egbol exo - ertekeles : kozepesnel picivel jobb - turheto golyoallosag, anomaliavedelem turheto, speci tulajdonsag, hogy 4 kepzodmenytartoja lehet.
Szolgalatos Exo - ertekeles : jo - nagyon jo golyoallosag az anomaliavedelem hatranyara, ami elegge rossz,Speci tulajdonsag nincs.
Katonai Exo - ertekeles : kituno, minden sztalker a'lma- hatalmas golyoallosag, nagyon jo anomaliavedelem minden szinten, speci tulajdonsag a rengeteg kevlar es titanlemez, hatrany a hatalmas suly (55kilora allitottam be), valamint csak 3 kepzodmenytartoja lehet, de vigan futkoshatunk a Zonaban, szinte elpusztithatatlanok vagyunk.
Nagyjabol igy lottuk be az Exokat, a tobbi mezei pancelnal is belepiszkaltunk valamennyire, megjegyzem, ezeket en ujraszamoltam, de csak egy tablazatban, meg nincsenek az allomanyokban atjavitva.
Fegyversebzes : itt az a cel vezerelt, hogy sebzesi ertekeket tudjak adni azoknak a fegyvereknek, amiket Free +-ba betett a Turulba, pisztoly, puska, karabely, mesterlovesz fegyvereknek (1 szepseghibaja van az egesznek, hogy csak a kepek eredetiek a fegyvereknel, maguk a modellek gyakorlatilag mas fegyverek modelljei, ami nem egyezik a keppel, aztan van olyan ami valamennyire egyezik, mert mas fegyver magyar koppintasa, es van 2 fegyver ami viszont mar megegyezik, az egyik az NGM-81 - ezt a modder srac csinalta nekem, AK-74 vaz, galil tar, es PKM csoszajfekkel - , a masik az AMD-65 ami ugyan eredeti modell, de a mellso markolat le van szedve, mert nincs hozza animacio, es az egyik AK animacioja van hozzarendelve).
Szoval emiatt vegiggondoltam, hogy az emlitett fegyvereket hogyan tudnam szintre hozni az alapjatek fegyvereivel, de megneztem par mas mod fegyversebzeseit, es ugy lattam, hogy nagyon kiegyensulyozatlan, azaz nincs 1 kozos keplet, es igy nem tudtam, hogy mihez tartsam magam, ezert elfogadtam ha jol emlekszem az AK-74 sebzeset alapul (31 vagy 33) mar nem emlekszem, es miutan kitalaltam ezt a kepletet amit mar leirtam, az X valtozot kellett megtalaljam, ami az urmeret * sebesseg alapjan kiadta a 31 vagy 33 erteket.Miutan meglett az X valtozo (1350 vagy 1250, egyes fegyvereknel mas, pl pisztolynal es soretesnel, vagy speci fegyvernel, mondjuk AS VAL ahol a sebesseg csak 4-450 m/s) akkor kigyujtottem jopar fegyvert, aminel hozzafertem az adatokhoz, es alkalmaztam a kepletet, ennyi.Hat jo lenne a realis, esetleg, ha van kedved, 1 vagy 2 fegyver eseteben kiszamolhatnad a valos sebzest is, az AMD-65, NGM-81-re gondolok, de foleg az AMD-65 erdekel, ugyanis az a legpopecebb fegyver a modban, mindig azt hasznalom
Es baromira erdekes, hogy egesz jol beallitottam veletlenul az AMD-65 szoraskepet -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #34268 üzenetére
Köszi, így már mindent értek. Bár egy valamit még had kérdezzek:
Helmet Durability nincs csak Suit Durability?
(fejlesztési opció fejlesztési ágon) -
Balathruin
veterán
válasz
Rony949 #34257 üzenetére
Riot Gin: A teljes sebzést beszorozza az immunity érékkel és annyit vesz le. 0.4-et üt egy lövedék, 0.1 a fire_wound immunity, 0.04-et veszít. 0.2 burn, 0.05 immunity akkor csak 0.01-et veszít.
Antonius1978: Teljesen érteni és átlátni elég bonyolult. Már a páncélzat (bonearmor, damages.ltx) is csak akkor számolható ha tudod a kódot. Ebben a CoC változtatásai miatt nem tudok most segíteni, de megkereshetem ha érdekel. Alapból nem is ugyan az a játékosnak mint az NPCknek.
Egy lövedék sebzése a fegyver sebzése * lőszer sebzése - a veszített sebesség (lineárisan csökkenti a sebzést). Utolsó a légellenállás értékektől függ.
Ahogy számoltad annak nem látom értelmét, persze attól függ mit akarsz. Reális vagy csak kiegyensúlyozott? Én mindkettőt csinálom (már amennyire lehet), de cserébe eszméletlenül sok idő. -
Rony949
őstag
válasz
Šolaire #34262 üzenetére
Még annyi eszembe jutott hogy mind a három részben vannak eldugott cuccok. Egyes rejtekhely nem annyira hasznos, de némelyik kifejezetten jó. De ha nem is akarod őket használni, jó pénzért el tudod adni.
A SoC-ban és CS-ben úgy működik, hogy miközben lootolsz egy holttestet, a játék automatikusan adni fog egy random rejtekhelyet a PDA-dhoz. Sajnálatos módon, hiába botlasz bele több rejtekhelybe a játék során, addig abban nem lesz semmi, míg meg nem szerzed annak a koordinátáját, amit mint mondtam, random tudsz szerezni holttestekből. Érdemes ugyanazt a holttestet többször is lootolni alkalmanként, mert nekem egy holttest már kétszer is adott koordinátát.
Call of Pripyat ugyanígy működik, csak ott azzal a különbséggel hogy nem vagy rákényszerülve a koordináta szerzésre. Ott, ha belebotlasz egybe, ott elvehetsz mindent.
-
Šolaire
veterán
Egyébként az alapjátékokban kb hány óra van?
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34256 üzenetére
Szia, el tudnad magyarazni, hogy hogyan mukodik ez a sebzes dolog nehezsegi szintenkent ?
Ugyanis csinaltam magamnak a Turul modhoz egy sebzes tablazatot, a nagyjabol ismert fegyverekhez, a keplet et igy alkottam meg : urmeret * a loszer kezdosebessege / X valtozo = fegyver sebzese.
A magyar AMD-65 sebzese eszerint 7,62*670m / 1350= 37.81 ennyit sebez 1 loszer.
En valahogy ugy gondoltam, hogy kezdo szinten ez tenyleg 37.81, kozepes szinten ez szorzodik mondjuk 1.1-el, igy lesz 41.16, halado szinten 1.2-vel szorzodik igy lesz 45.38, nehez szinten meg 1.3-al, lesz 49.16, szoval kerekitve 37,41,45,49 a sebzes szintenkent.
Utolag megtudtam hogy valamilyen szinten figyelembe van veve a lapossag, a szog stb, szoval ugy tunik hogy eleg bonyolult a tenyleges sebzes, mert sok mindentol, loszertol is fugg, es sok minden arnyalja... -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #34256 üzenetére
Akkor hogy van a Durability? (Nem igazán emlékszem rá, forrást sem igazán találtam ami segítene)
-
Rony949
őstag
válasz
Balathruin #34256 üzenetére
Erre kérlek egy forrást linkelj! Én a mai napig így tudtam a nehézségi fokokat.
-
Balathruin
veterán
válasz
Rony949 #34253 üzenetére
Amit leírtál akkora hülyeség... csak elterjedt mert nem volt kint a forráskód.
Könnyebb fokozaton többet sebzel és csak az első játékban, ami bugfix mod nélkül majdnem akkora szar mint a CS, csak kevésbé látványos néhány hiba.
Mindegyik játékban jelentősen könnyebbek a lazább fokozatok, CS pl. gránátokat állítja. Loot is jóval több.Riot Gin: power_loss le van írva több helyen, durability nem változott
-
SaGa59
őstag
válasz
Blizzardking #34248 üzenetére
Izéé… A SoC−hoz a legkomplexebb mod még mindig a Secret Trails 2, utána a F.O.T.O.G.R.A.F, a Lost Alfa, bármilyen büszkék is vagyunk rá, legjobb esetben is csak a harmadik.
-
Rony949
őstag
válasz
Šolaire #34252 üzenetére
Jajj, ez a másik, a nehézségi fokozat. A fejlesztők eredetileg nem is akartak nehézségi fokokat, de gondolom a kiadó rájuk szólt hogy nem, nem, ezt nem így kéne. Úgyhogy csináltak 4 nehézségi fokot, ebből a Master volt az eredeti elképzelés. Én is azt javaslom neked (még első végigjátszásra is) hogy Master fokozaton játszd az összes részt. Minél lentebb veszed a nehézséget, annál többet kell az ellenfélbe lőni (khm....bulletsponge ellenfelek). Ez azt jelenti hogy Easy és Normál fokozaton nagyon szopó tud lenni a játék emiatt. Master-nél pár lövés és hal az ellenfél, cserébe persze te is gyorsan meghalhatsz ha nem vigyázol, de ennek ellenére is ezt a fokozatot ajánlom.
(Mint Dark Souls veterán, nem leszel bajban)
-
Rony949
őstag
válasz
Šolaire #34247 üzenetére
Szerintem is kiadás szerint játszd. A Clear Sky egy előzmény, de úgy van összerakva a sztori hogy a Shadow of Chernobyl után nagyobbat üssön. A Call of Pripyat-ot meg szerintem már csak azért is érdemes legutoljára hagyni, mert ott csúcsosodott ki kb. minden. Ott a legjobb a grafika, a játékmechanika ott a legjobb, a fegyverfejlesztés is nagyon jó, a pénzszerzési lehetőség is faja (ellenben a Clear Sky-al, ott kb. egy csöves karaktert fogsz irányítani, annyira nehéz pénzt szerezni).
A Shadow of Chernobyl-t én úgy gondolom hogy teljes vanilla állapotában játszható, nem vagy rászorulva semmilyen modra, mert azok nélkül is élvezetesek. Ugyanez a Call of Pripyat is.
Viszont ha hallgatsz rám, a Clear Sky-ra legalább a Sky Reclamation Project-et felrakod. Ez kb. egy unofficial patch a játékhoz és sokkal játszhatóbbá teszi. Ne ijedj meg, a vanilla élmény megmarad (mínusz a stresszelés) -
Blizzardking
őstag
válasz
Šolaire #34247 üzenetére
Szerintem tökmindegy. Ugyanazon mondavilág körül bonyolódik mindegyik. Én személy szerint mod nélkül az elsőt (SOC) kihagynám, mert az már nagyon poros. Szerintem a képződményvadászat izgalmai miatt valami COP alapúval nyomjad. Érdekes módon CS modok nem nagyon vannak. SOC modból a Lost Alpha az egyik legkomplexebb, azt pl tudom ajánlani. A CS és a COP önmagában se rossz, de a COP az amit péppé moddoltak, és azok között rengeteg gyöngyszem van.
Jelmagyarázat: SOC- Shadows of Chernobyl, CS - Clear Sky, COP - Call of Pripyat, és ebben a sorrendben jöttek ki az alapjátékok. -
Šolaire
veterán
Sziasztok. Nekem teljesen újak ezek a S.T.A.L.K.E.R játékok. Most telepítem fel mindhármat Steamről. Milyen sorrendben érdemes játszani őket?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #34231 üzenetére
Ha legalább javítások....
Legyél szíves magyarázd el a power_loss változását, illetve a Durability a ruhák esetében hogy változott meg?
-
Ma pontosan 32 éve kezdődött a Zóna története, amely annyi kalandot nyújtott számunkra az elmúlt 11 évben.
-
rétisün
veterán
válasz
Antonius1978 #34242 üzenetére
őszintén szólva, nem emlékszem
persze ettől még lehettem én, de az az igazság, hogy eléggé read only üzemmódban fórumozok egy ideje.
-
Antonius1978
addikt
válasz
' Tzs , #34239 üzenetére
TZS, mi az abra veled ? Eszembe jutott, hogy meg azota sem irtam meg a tajekoztatot az xFreex-el kozos modunkhoz, valamint varom Shield visszajelzeset is a Csernobili Kronikak kapcsan, de addig is, azt hiszem ahhoz is osszeutok egy leirast, aztan majd bovitjuk, ha valamit kifelejtenek belole, mivel gondolom a CSK/CC az a te oldaladra fog felkerulni mint az osszes tobbi leforditott mod...
-
' Tzs ,
senior tag
Örülök, hogy tetszett
Az első rész megvolt? [A Stalker Múltja és Jövője | RetroShock!]
Vyöhyke filmet még nem is láttam, köszi az ajánlót!
-
' Tzs ,
senior tag
-
rétisün
veterán
válasz
Blizzardking #34232 üzenetére
keresgéltem kicsit, a gamedata/configs/mod_parameters mappát a benne lévő fájlokkal is el kell menteni a mentésekkel együtt, ebben tárolja a játék az aktuális dolgaidat, mint rang, pénz, hasonlók. ha ez elveszett valahogy,
valószínűleg amikor belefagyott a mentés törlésébe, akkor belepiszkált ezekbe a fájlokba, vagy sérültek, emiatt lett mindened 0.azt nem tudom, bele lehet-e piszkálni, ha megvannak, ha igen, mivel, és mennyire 'díjazza' a játék, hogy piszkálod
-
rétisün
veterán
válasz
Blizzardking #34232 üzenetére
most már nem emlékszem, de régebben már volt erről szó, a mentések fájljai mellett van még egy fájl, amire nagyon kell vigyázni, mert abban tárolja a játék azokat adolgokat, amiket te (és korábban más is, pl. én is ) itt elbuktál.
-
Blizzardking
őstag
Sziasztok, kelenleg SGM Enot-ot tolom sokadjára (csak már rég volt
)
Úgy jártam, hogy ki akartam törölni magából a játékból egy mentést, és belefagyott. Az utolsó 15 mentésemet kajak kinyírta, amit meg előtte be tud tölteni, ott a rangom is és a pénzem is Nulla=0
100 mentésből bármelyiket betöltöm, nulla pénz, nulla fejlövés, nulla rang.
Lehet ezzel valamit csinálni? -
Balathruin
veterán
válasz
Riot Gin #34230 üzenetére
Passz. Attól függ mi kerül még bele. Jelenleg van kéz újratextúrázás, modell és pálya javítások, stb.
Nem igazán, csak lassabban halad. Igazából majdnem az összes nagy mod így működik. Fejlesztve van, eljut az első kiadásig, tovább fejlesztik, új verziók, majd lelassul a folyamat.
Azt sem érdemes elfelejteni, hogy CoC alapú modok is vannak készülőben, esetleg egyéb projektek.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #34206 üzenetére
Szóval ez azt jelenti, hogy az 1.5 még messze van a végleges nem béta release-től?
Tehát, ha jól értelmezem, a projekt "kiüresedéshez" közeledik?
Rossz hallani, én meg már megint kiadok egy outfit addont, egyedi fejlesztési fákkal, ötletekkel, új sityakokkal, új modellekkel. Tökéletes.
-
Sensut
őstag
válasz
Mustang4244 #34225 üzenetére
A PATCHED EXE -ket próbáltad már? Mindhárom játék minden verziójához van egy .exe, amivel nem csak hogy nem kér lemezt a játék, de a memória kezelés is növelve van bennük 2 GB-ról 4-re a 64 bites rendszerekhez, illetve 3 GB-ra a 32 bites rendszerekhez. Manapság ez ugyancsak jól jön.
-
Dhampir
félisten
válasz
Mustang4244 #34227 üzenetére
Örülök, ha minden okés, az a lényeg.
-
Dhampir
félisten
válasz
Mustang4244 #34225 üzenetére
Vélhetően a másolásvédelem miatt. A Tages drivert kell feltenni innen. Ezt a kalózkodás ellen találták ki.
Microsoft® Windows™x86 (32bits):TagesSetup.exe
Microsoft® Windows™x64 (64 bits): TagesSetup_x64.exe
-
Mustang4244
újonc
Köszi mindenkinek!
Más,de ugyan csak STALKER
Meg van nekem mind a 3 rész,de ebből 2 fut csak.Hiába állítok bármit a Clear Sky-on mindig csak azt írja ki hogy tegyem be az eredeti lemezt (az van,és nem a STEAM-es),ezt működés képesre lehet valami úton módon varázsolni? -
-
Nem tudom, emlékszik-e még valaki erre, de a Spectrum Projectben az X-5 laborban van egy olyan rész, ahol Borland beenged egy ajtón, de dől ki a füst és monolitosok vannak odabent. Folyamatosan kinyírnak, mielőtt még bejutnék, Borlandot szintén, nem tudom életben tartani. Valami tipp?
-
Antonius1978
addikt
válasz
Mustang4244 #34218 üzenetére
Miutan vege a kitoresnek, akkor odamesz Kovalsky ezredeshez, es elmondod neki hogy keszen allsz a kivonasra.Na akkor o beledumal a radioba, hogy csapat felkeszulni, es akkor kinyilik az ajto es mind mehettek kifele...
Az zip allomanyban nincs olvass el/read me ? abban leirjak hogy pontosan hogyan kell telepiteni a modot...
-
Sensut
őstag
válasz
Mustang4244 #34218 üzenetére
Nem ártana egy kicsit érthetőbben fogalmazni. Az ilyen addonokat általában a "gamedata" mappába kell elhelyezni, ami a játék egyik almappája. De lehet, hogy nincs ilyen, mert az eredeti fájlok csomagolva vannak .dbx tartományokba, így a gamedata almappa is - ezért létre kell hozni. De általában a modok már tartalmazzák, így csak szimplán be kell másolni a archívum tartalmát a játék fő könyvtárába. Azonban nem árt előtte megvizsgálni a tartalmat, mert gyakran más mappák vagy fájlok is szerepelhetnek benne és ezek felülírnak eredeti állományokat a játék könyvtárán belül, ami azt eredményezi, hogy a folyamat visszafordíthatatlan lesz. Ezért a felülírandó fájlokról érdemes előbb biztonsági másolatot készíteni! Ha csak egy - mondom CSAK EGY - fájl is nem a helyére kerül, annak fagyás, crash stb a következménye és lehet, hogy nem a játék elején, hanem valahol menet közben. A mod csomagok általában tartalmaznak utasításokat is, ezeket föltétlenül át kell böngészni, mert itt sem isten senki, hogy minden mod telepítési folyamatát megjegyezze. A tájékozódás a siker alapja
Dióhéjban ennyi.
-
Laris
junior tag
válasz
Mustang4244 #34218 üzenetére
Van lent egy új tiszt azzal beszélj.
-
Mustang4244
újonc
-
rétisün
veterán
válasz
Mustang4244 #34215 üzenetére
de ugye nem magát a .7zip fájlt akarod a moddoláshoz használni? úgy értem ki van csomagolva? alighanem egy gamedata mappa lesz benne (nem ismerem a modot) és azt a game datát kell a játék főmappájába betenni.
-
Laris
junior tag
válasz
Mustang4244 #34215 üzenetére
Ez már közvetlen a helikopteres menekülés előtti helyzet. Beszélned kell valamelyik tisztel, aki majd hívja a helikoptereket, megszervezi a támadást, és akkor nyílik ki az ajtó.
-
Mustang4244
újonc
Hi all!Van még itt olyan aki foglalkozik a S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat-al?
Ha igen,kéne 2 kis segítség!
1.Kicsit spoileres szóval csak óvatosan.Van az a rész ugye hogy Sterlock meglátogatja a katonai bázist Pripartyban,és akkor történik egy kitörés,ahol bezárják az ajtót,ami onnét SOHA többet nem nyílik ki?Ötlet?Próbáltam egy SAVE fájlt is beszerkeszteni,de ahova tenni kellett volna olyan fájl nincs is a gépen.(Win10)
2.Létezik egy WEAPON OVERHAUL mod (705MB)ami 7zip fájlként jön le,de onnét hova tovább?
Mert bárhova rakom nem érzékeli!
Ha valaki tudja pls írjon! -
Dhampir
félisten
válasz
RobberBaron #34210 üzenetére
Hűha, ez igen!
-
Antonius1978
addikt
válasz
RobberBaron #34210 üzenetére
Hálásan köszönöm a magyarázatod, immár a fegyvermodder orra alá dörgölhetem, hogy mégiscsak te vagy a szülőatyja a COC-nek, még akkor is, ha az ötletet ebből a Kostya modból merítetted, mert akkor ő volt az első, aki megálmodta ezt az összes ismert és ismeretlen pálya egybefogását egyetlen játékon belül modot.
-
Timstrike
tag
válasz
RobberBaron #34210 üzenetére
Minden tiszteletem és hálám a játék fejlesztöinek .
Nagyon sok élményel teli órát tölthettem el a Stalker világban nektek is köszönhetöen. Már eddig is remek munkát végeztetek és remélem még nem álltok meg a fejlesztésekkel.
Nagyon köszönöm! -
válasz
RobberBaron #34210 üzenetére
Büszke vagyok, hogy ez az óriás mod magyar kezek által jött létre! Köszönjük!
-
RobberBaron
tag
válasz
Antonius1978 #34202 üzenetére
A SoC-hoz készült még régen a Kostya mappack, amiben egy modder 30 pályát gyűjtött össze, de a-life nélkül, szinte üresen. Később erre épült a Narodnaya Solyanka/Stalkersoup nevű csodálatos mod leves, ami iszonyat bugos volt, mert maga a pályagyűjtemény is hemzsegett az ai map hibáktól és más olyan alap hibáktól, ami az SDK-hoz nem értésből fakadt.
Én valami hasonlót akartam létrehozni, de a sokkal stabilabb COP motorra, a sokkal jobb és gyorsabb COP SDK-val, és hogy ne legyen üres, egy játékostól függetlenül, magában működő élet szimulációval. A COP a-life megoldásai amúgy is sokkal jobban tetszettek, mint a SoC túlbonyolított rendszere, amit kész kínlódás volt moddolni.
2012 közepétől 2013 végéig teljesen egyedül dolgoztam a CoC-on, pl. én találtam ki a mod nevét, és én tettem fel a moddb-re. 2013 végére zsákutcába jutottam, már minden SOC/CS/régi build pálya össze volt rakva (csak a COP pályák hiányoztak), amikor kiderült, hogy ennyi pályával és élettel a játék (COP motor) kegyetlenül szaggat és túl sokszor omlik össze. Ekkor jött Alundaio és Jketiynu/Swartz (övé volt az azóta behalt Radium projekt), akiket éppen érdekelt volna egy mappack, sok új pályával.
2014. elején én, Alundaio és Swartz megalakítottuk a Team EPIC csapatot, és 2015. szeptemberben kijött egy kevés buggal játszható első verzió, azóta ezt optimalizálgatjuk, bugmentesítjük, új fícsöröket adunk hozzá.Swartz már jóval az első verzió kijövetele előtt, az elején kiszállt, neki nagyon más elképzelései voltak.
A kezdeti csapatban benne volt Darkenneko is, de őt már évek óta nem láttam a mod környékén. Kezdettől fogva ott van Borovos és 2C.LyriC is, ők 3d editorokkal nyúltak bele néhány pályába, néha-néha még ők is fel szoktak bukkanni. Később jött Darryl, Nuor és most Balathruin is tag lett.
Sem Alundaio, sem én nem vonultunk vissza véglegesen, de hosszabb szünetek előfordulhatnak. Néha pár hónapig, fél évig (vagy pl. én majdnem egy évig) teljesen mással foglalkozunk, de ilyenkor sem szünetel a projekt, mert a másik csapattag lehet hogy pont ilyenkor aktivizálódik.
-
Dhampir
félisten
Valahol a Zónában...
Vajon mi lapulhat a kerítés mögötti bozótban és hátrébb, a paneltömb félhomályos lépcsőházaiban?
Szinte idilli a kép, ám az iménti derűs, kék égboltot már terjeszkedő fátyolfelhők árnyalják.
Később majd terebélyesre nőnek a lenti árnyékok is és a sötétség karmos teremtményei könnyű zsákmányt remélvén, agyarukat csattogtatva, izgatottan körbeszaglászva-szimatolva bújnak majd elő nyomorúságos, dohos kotorékaik mélyéből...(#34208) Antonius1978
Köszönöm a szívélyes üdvözlést.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34205 üzenetére
Minden ertek, es koszonom a magyarazatot.
Dhampir, isten hozott, igy mar sokkal ismerosebb vagy
-
Dhampir
félisten
Sziasztok Stalkerek! (avagy "Sztókörök"?
)
Ismét a régi, eredeti nevemen jelentkezem be. Shield mester, üdv néked is!
-
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #34203 üzenetére
Az az igazság hogy a csapat nagy részének alig van ideje vagy kedve foglalkozni a moddal. Alundaio előző év vége fele óta már nem szívesen csinálja, ezért próbálom azt is elérni hogy akkor inkább hagyja és csak akkor segítsen ha nagyon kell. Saját játékmotort készít.
Jelenleg Darryl, esetleg Nuor fejleszt, viszont majdnem mindenhez külsős segítséget intézek, így legalább haladunk valamit amíg nincs hír a többiek felől vagy ha én is szünetet tartok. -
Balathruin
veterán
válasz
Antonius1978 #34202 üzenetére
A korai dolgokat nem ismerem, hiába követem a modot régóta (még amikor a CoP pályák ki voltak vágva).
Megjelenéstől egészen az 1.3.20 + warfare kombóig nem is nagyon foglalkoztam vele, csak kipróbáltam párszor.
Előző évben játszottam többet, aztán jött ez, majd egy egyszerű fix, amiből végül az lett belőle hogy teljesen újraépítem a játék néhány részét.LA-t még ennyire sem tudom, annyi rémlik hogy a mod jelentős része az orosz (?) csapattól van.
RobberBaron = Bangalore
-
Antonius1978
addikt
Akit erdekelnek a jatekok : [link]
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34201 üzenetére
Akkor RB is az Epic Team tagja, vagy o mar csak kulsoskent segit be, es eszerint akkor megsem vonult vissza, vagy ha megis, akkor visszatert, mint egy Jedi ?
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #34199 üzenetére
Nos, ezt olvastam, de mivel RobberBaron ritkan jar errefele, mondjuk evente 2x, en gyakorlatilag arra vagyok kivancsi, hogy hogyan indult az egesz - RB-tol annyit tudtam meg, amikor privatban valtottunk par uzenetet, hogy a mod celja hogy alapot nyujtson masok szamara is egy sajat mod keszitesehez, sajat tortenettel, fegyverekkel stb, mert nem sokan foglalkoznak palyak beillesztesevel es A-life teremtessel.Ezutan akkor ugye ebbol a forumos hozzaszolasbol megertettem, hogy mar nem az ove a mod, valamint prv uzibol azt is megtudtam, hogy mar nem csinalja tovabb a modolast, es hogy Alundaio aki a lua szkripteket irta, szinten visszavonult, ez volt 2015 szeptembereben.
De amit nem tudok, hogy hogyan indult az egesz, RB az elejen tok egyedul tette be a sok palyat, aztan mikor mar nem volt ideje vele foglalkozni, megkeresett valakit hogy folytassa, vagy mar kulfoldi forumon eleve tudtak arrol hogy o ezt csinalja, es amikor bejelentette, hogy nem csinalja tovabb, akkor valakik jelentkeztek, hogy ok majd folytatjak ? Te lehet hogy tudod hogy hogyan is tortent, mivel mint tegnap lattam a Moddb-n, te is az Epic Team tagja vagy...Es ugyanez ervenyes Dezowave-re is, hogy o talalta ki az egesz Lost Alphat, vagy ez eleve mar egy csoport tenykedese volt a kezdetektol fogva, vagy o elkezdte, es jelentkeztek nala egymas utan az emberek, es megalakult a Dezo-csoport ?
Azt is elmondom, hogy miert erdekel a dolog, tegnap ugyanis jo hosszasan elbeszelgettem egy marokkoi sraccal - o az, aki a The Armed Zone nevu fegyveres modot kesziti a Miseryhez, beszeltunk sokfele dologrol, aztan valahogy szoba kerult, hogy varja mar a Misery CoC-be valo portolasat, de ezt valahogy ugy fejezte ki, hogy nem erttettem vilagosan es visszakerdeztem hogy a Call of Chernobylra gondol-e, mert arrol annyit tudok, hogy egy magyar srac csinalta, erre o azt mondta hogy nem hiszi...valamit ott magyarazott Alundaio-rol (ot bizonyara ismeri, azaz kapcsolatban all vele valamilyen szinten), meg hogy a CoC-t az Epic Team kesziti.
Hat mondom neki, ha hazudok, akkor masok utan hazudok, de vegulis baszta a csorom ez az egesz, mivel pl nem ismerem RB nevet amit a Moddb-n hasznal (ha egyaltalan ott is tag), igy nem tudtam semmivel alatamasztani a mondandomat, ezert kerdezlek teged, hogy akkor hogy is van ez ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Villanyszerelés
- Sweet.tv - internetes TV
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Marcona Thermaltake léghűtés jött HEDT processzorokhoz
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged