-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hubai38
aktív tag
Boldog új évet mindenkinek.
-
farazsol
csendes tag
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. A következő modrol nem sokat találtam (Road To The North) Hogyan lehetne a hátizsák tartalmának mennyiségét növelni 155 tárgynál többet nem enged. Valamelyik LTX fajlban lehet-e módosítani?
-
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #34894 üzenetére
Boldog Új Esztendőt erőben, egészségben és ne feledjétek el mit mond ez a kínai közmondás:
朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰 絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫 楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻敬瑦
捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩E汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻 獩汰祡戺潬正瀻 獯瑩潩敲慬楴敶执獧 搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执b 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧De leginkább a végén, ahol nekem is majdnem sírnom kellett:
汦睯攺 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执
BÚÉK!
-
Dhampir
félisten
BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT!
-
Dhampir
félisten
válasz
SaGa59 #34883 üzenetére
Egyébként a banditák az alapjátékokban is kemények voltak, de nem rémlik, hogy túlcifrázták volna, viszont az orosz háttérhangokban azért egy-két megsebesült harcos kinyögte a "Ёб твою мать"-ot.
(#34881) Sensut
Nyugodj meg, már gyermekkorunkban a legrondább kifejezéseket is elsajátítottuk.
Lehet, hogy csak finomítottabb formában hallottam tőlük, mert jó darabig éltem együtt székelyekkel, igaz, hogy Magyarországon, nem Erdélyországban.
A "Nyóckerben" sem csak a káromkodást hallani, sőt..., viszont a a nyócker a betelepítések miatt lett olyan rossz hírűvé, amilyennek manapság ismerjük. Ezt őslakostól és a történelmet jól ismerő emberektől tudom (egyfajta bosszú volt a hatalom részéről a kerület 1956-os áldozatvállalása miatt).
Egy ismerősöm meg beállt pásztornak a csángóknál, ott elég gyakoriak voltak a kocsmai késelések és az ebből fakadó elhalálozások, de ő sosem beszélt "csúnyán" feleslegesen.
-
Aarpok
őstag
Na akkor azonnal álljon neki fordítani
Vicc volt de tényleg jó lenne ha folytatná.
Más:
Még mindig szabotőr mód. Volt benne egy 2 lábon járó a sztalkerek által halálkaromnak nevezett szörny még a lángszóróval is elég volt kifektetni. Úgy nyelte a tűzet, mint más a vizet.Pokoli egy teremtmény az biztos a sötétvölgyben találkoztam vele és kapásból 3 -an voltak. Szerencse egy megadott pontnál tovább nem merészkedett így ezen ponton kezdtem pörkölni.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #34887 üzenetére
Na igen, van ilyen is, de azért ez már itt is a széle
A zelegor az valami kötekedő, részeg féleség, felénk nem használják ezt a kifejezést.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #34881 üzenetére
Ugy ahogy mondod foldi
A szekelyeknek mindent szabad, meg agyba csinalni is, vagy becsinalni az agyba, vagy az agyba becsinalni? Na mind1, valahogy ugy
Egy kis izelito, hogy hogyan beszelnek a sztalkerek a szekelyfoldi Zonaban[link]
Sensut, te erted, hogy mi a zelegor? Ezt az egy szot en nem...(mellesleg, aki beszel, epp olyan hangja van, mint apam egyik elhunyt baratjanak, Isten nyugtassa).Saga59 es Sensut : hat igen, ez van, a helyzet neha megkivanja az ilyen dumat, es ez jol is van igy...ujabban mar kisgyermekeket is lehet hallani, hogy olyanokat mondanak, hogy az ember esze megall, akkor miert csodalkozunk mi 30-40-50 evesen?
-
Aarpok
őstag
Végeztem a Szabotőr avagy Diverzáns móddal. Azzal a verzióval amit Hubai kolléga állított össze. Voltak meglepik benne főleg szörny vonalon. Az nem tetszett a Misery-s féle beütés ép csak hozzám értek pl a pókok már kampó is volt. Viszonylag kevés crashel találkoztam és a fordítás is még mehetne rá, hogy ténylegesen is érthető legyen. Nitro nanoexo küldetése kimaradt pedig Kardánnak megcsináltam a gauss pisztolyos küldetését elméletileg ez után kellene jönni Nitro exos küldijének, de nem jött.
Tetszettek Pripyatban a szellemek bár nagyon közeli kontaktust kerülni kellett. Egy - két víztócsa felett különös anomáliák voltak nagyon nehezen lehetett észrevenni őket na meg a vízi szörnyek bár azok inkább mulatságosak voltak mint kemények 1 - 2 lövés után csak úgy repültek. Jó élmény volt újra játszani vele. Köszönet a meglévő fordításért Shield kollégának és remélem egyszer még lesz kedve folytatni a fordítást.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #34883 üzenetére
Amúgy ma már a játékok eredeti nyelvenükön sem kímélik az embert. A Fallout 4-ben pld. - ami mégis csak egy mérföldkő a játékiparban -, asszony, ember nem számít, úgy szórják a fuckot, hogy szótárt lehetne szerkeszteni belőle. És ez ìgy van jól, mert ez illik egy szakadt, mindenre elszánt fosztogatóhoz, és az ember ezt is várná el tőle. Azoktól pedig a mi banditáink sem különbek.
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #34877 üzenetére
Ugyan a felesleges trágárságot én sem szeretem, fordítás közben is enyhítem az orosz beszólásokat kevésbé trágár, de azért elég durván hangzó változatokra (van amikor nem lehet, vagy megitélésem szerint már annyira eldurvult a beszélgetés és annyira elszállt a beszélő agya, hogy már egy f@sz is belefér a szövegbe, de emlékeim szerint az eddigi hét és fél stalker kötetben talán egyszer vagy kétszer használtam ilyet), de a Zónába nem azok mennek stalkernek, akik a választékos beszédet favorizálják. Lássuk be, a stalkerek túlnyomó része épp csak annyiban különbözik a szimpla fosztogatóktól, hogy még nem keveredett közéjük és nem állt át a többiek kifosztására a relikvia keresés helyett. Ezen túl pont olyan kültelki kocsmatöltelék mindahányuk. Akik nem ilyenek, azok általában nem élik túl már az első kirándulást sem a Zónában. Vagy eleve nem is jönnek ide...
Szerintem. -
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #34880 üzenetére
A székelyeknek meg van bocsájtva
Hallanátok ti jó sok kemény dumát, csak jönnétek át egy időre Székelyföldre. A nyócker bújjon el mellette. De persze ettől még senki se rosszabb ember, mint a másik, hanem inkább viccesebb és sokszínűbb. Én sem fogom vissza magam ha a helyzet megköveteli (székely létemre ugye), de attól még művelt és civilizált embernek tartom magam és sosem adódott gondom e miatt. Ez szerintem a vérünkben van és jól van így. A túlzott álszenteskedéstől, ami inkább a nyugatra jellemző, meg egyenesen hányingerem van.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Highground #34874 üzenetére
Redist, meg a tobbi ilyen marhasag frissitese ajanlott...
shield egyetertek veled, tul "barsonyos" hangnemben beszelgetnek a sztalkerek. Azert elvarhato picitt tragarabb, kozonsegesebb duma is. Akik utaljak egymast azok biztosan nem bajolognak, es biztos hogy ugy hivjak egymast hogy f@szfej, barom, allat stb...Vicces kifejezesek is lehetnek hasznalatban, olyan sztalkerek kozott akik csipik egymast, mint ocsisajt, toki, apuskam...vagy olyan sztalkerekre, akit nem utalnak, de nem szeretnek, lehet hasznalni pl kapcamarci, kakamatyi stb kifejezeseket is, magyarul a hatar a csillagos eg
Dhampir veled is egyetertek, es annak ellenere, hogy eleg muveltnek tartom magam
, mivel elolvastam azert mondjuk 1 ezer konyvet, neha jolesik olyan szolamokat hasznalni, amelyek nagyon frappansak, fuggetlenul attol, hogy nagyon tragar, kevesbe, vagy egyaltalan nem, vagy az osszes kevereke...
A South Parkot nem nezem (hallottam rola), es biztos vagyok, hogy azok a beszolasok, melyek ott elhangzanak, csakis a magyaritas miatt olyanok amilyenek, angolul nem lehet ilyen dolgokat mondani...persze lehet hogy naluk is vannak dolgok, amelyek frappansan hangzanak (mivel van magyar megfelelojuk, igy erthetjuk, hogy angolul is vaganyul hangzik, most angolul nem jut eszembe, de pl megvan nekik is az a kifejezes, hogy fube harapott...ugye, sokkal vaganyabban hangzik annal, hogy meghalt?).
Vagy magyarul is sokkal vaganyabb es viccesebb (mar amennyiben viccelni lehet az ilyesmivel), hogy kinyirlak, hidegre teszlek, kinyiffantlak, mint az hogy megollek...Angolul azt lehet mondani, hogy: now, you die...mint a Star Warsban...most, ifju sztalker, most meghalsz, ez szepen hangzik, de a Zonaban en annak, akik utalok, es ki akarok csinalni, annak azt mondom, hogy most megdoglesz (McDougles)stb stb.
UI: Neztem egy vagany magyar sorozatot, a Hacktion/Ujratoltve...Nos, Anger Zsolt a foszereplo, olyan bekopeseket mond, hogy csak bamultam ki a fejembol...pl : a szivkoszoruerem ratekeredett a nyakamra
Meloban van egy magyar srac, kerdi tolem, hogy vagy? Mondom, masfel faszaul, o is csak nezett ki a fejebol, ezt meg nem hallottaUI2: van amikor nyelvbotlasbol jonnek ki vicces dolgok, amikor, sajtos karaj helyett azt mondtam, hogy sajtos kanyar
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #34873 üzenetére
Szerencsére én nem ezt a beszédstílust hallom a hétköznapokban (persze hébe-hóba ilyen szóvirágok felcsattannak a közúti forgalomból), pedig én sem burok alatt nevelkedtem. Vagy például eredeti nyelven a South Park sem annyira "ízes", mint a magyar szinkronnal, lehet, hogy eme cifrázások a változatosságukban már inkább hungarikumnak tekinthetők?
Egyébként érdekes módon a nyelvünkkel nagyon sokat tudunk ártani, "mérgezni".
Ugyanakkor érdemes a hétköznapok során is arra törekedni, hogy emberi létünket legalább kicsikét felemeljük (hej, de nehéz és reménytelennek tűnő feladat) és az állatias oldalunkat is kevésbé vagy lehetőség szerint ne juttassuk hatalomra.
-
Dhampir
félisten
válasz
Highground #34874 üzenetére
Esetleg próbáld ki GOG-os verzióval is, ha megvan.
Egy-két kidobás nálam is történt, de gond nélkül lehetett folytatni. Játék közben semmilyen saját mentést nem készítettem, csak a "gyári" gyorsmentést, az F5-öt nyomkodva.
-
Dhampir
félisten
válasz
Dhampir #34876 üzenetére
Azt látom még, ami miatt nehéz lehet harmonikusan egybeolvasztani a különféle stílusokat, hogy vannak, akik inkább a katonai harci vonalat erősítenék, mások rosszfiúk bőrébe bújnának, egyesek kutatók, kincskeresők, kalandorok szeretnének lenni, vagy fantasztikusabb elemekkel tarkítanák a történetet.
Valahogyan harmonikusan össze kell rendezni az ellentétes kívánalmakat, hogy minden benne legyen, mint az életben, de mégiscsak játék maradjon. Persze ez is csak egyfajta szubjektív vélemény.
Még a nehéz élet sem feltétlenül jár együtt szabadszájúsággal, például érdemes megnézni a Cséplő Gyuri című filmet.
-
Dhampir
félisten
válasz
shield #34875 üzenetére
A "gettóban" lehet, hogy így kommunikálnak, de kinek mi jön be.
Nem a túltolt trágárságtól lesz "kemény" az ember, vagy félelmesebb hely a Zóna, szerény véleményem szerint.
Nyilván nem bájologni kell, de azzal sem értek egyet, hogy mindenáron primitívnek kell lenni. A Zónában is van választási lehetőség, hogy baromarc akar-e lenni a sztalker, vagy inkább összeszorított foggal teszi a dolgát.
Biztos, hogy egyes modokban már nem "lányneveldéről" van szó, hisz van olyan mod, amibe a fedetlen kebleket is belevitték, és már lassan a Kék Osztriga Bár is meg fog jelenni, ha így folytatják...
-
shield
Topikgazda
válasz
Dhampir #34864 üzenetére
Nekem pl. a többi modból hiányzik az általad úgynevezett "alpári kifejezések". A Zónában folyó beszélgetések zsoldosok, banditák, gyilkosok, árulók, kemény stalkerek stb... között úgy folynak mint a lányneveldében. Sokszor nagyon szánalmasnak tartom és életszerűtlennek.
"Üdv, rég jártál erre."
Hol a p.csában jártál, hogy ide sem toltad a mocskos pofád.
Ez kicsit életszerűbb a Zónában.
El is határoztam, ha legközelebb neki állok egy modnak, akkor saját használatra át is fogom írni keményebbre egyes szövegeket, ez mégis csak a Zóna és nem lánynevelde. -
Antonius1978
addikt
válasz
Dhampir #34862 üzenetére
Hm, en ugy emlekszem, hogy ez transzmutacios cucc (Fountain, azaz Szokokut, de ugy latszik en ezt inkabb Forrasnak neveztem?!), de legvegul asszem atirtam a kepzodmenyek termelodeset is, es betettem, hogy ez is legyen az anomaliakban, de varni kell ra napokat, azaz a hatizsakkal 1 hetig alszol, es akkor mesz kepzodmenyek utan kutatni.Meg azokat is betettem kezdo kepzodmenynek, melyek pluszba voltak beteve, ha jol dereng 4 kepzodmenyt...azokat immar elsonek lehet kihalaszni az anomaliakbol.
A doki semmit sem ad a kepzodmenyert, szoval lenyegtelen, hogy viszel-e neki.Egyetertek veled, nekem is nagyon tetszett, foleg emiatt a nyomozos tortenet miatt, es szerintem is hasonlit kisse a WIP-ra, itt sincsenek akkora mutanshordak, vagy lassabban termelodnek ujra, a fegyverek arai nagyon tetszettek, a lada hianya kisse zavaro lehet, de most, hogy jobban belegondolok, ezt epp amiatt vettek ki, hogy rakenyszeritsek a jatekost, hogy ne halmozzon fel dolgokat, mert igy eletszerubb...1 golyos, es egy soretes fegyver kell, aztan SEVA pancel kepzodmenyekkel, vagy Szolgalatos pancel anelkul, es minden meg van oldva, masra tenyleg nincs szukseged.
Az alpari kifejezesek benne voltak, es ha jobban belegondolsz, akkor elmeletileg a mai emberek is igy beszelnek a hetkoznapokban, hat meg a Zonaban, ahol mindenfele ember megfordul, es nemely helyzetben indokolt is, en csak megprobaltam nagyon beleelni magamat a jatekosok helyzetebe, es a szavakat a sekelyes angol fuck-baszki, shit-loszar, motherfucker-anyaszomorito harmas helyett, izletes magyar karomkodasokkal helyettesitettem, helyzetnek megfeleloen.En is sajnalom, hogy a vege ilyen rovidre sikerult, gyakorlatilag az egesz jatek, de valoszinu, hogy valami regeny vagy novella alapjan dolgoztak a modderek.Es ebben a modban, gyakorlatilag rengetek infot kapunk, rengeteg osszefuggest megerthetunk.En is a 3-4ik vegigjatszas kozben jottem ra, hogy Brodyaga/Csavargo az tulajdonkeppen Kosza, ugye aki a COP-ben szerepel...es ime, o a monolitosok vezere lett, Kharon utan.Es azok a magyarazatok, hogy tulajdonkeppen minden a Monolit ko befolyasa alatt van, es mindenki az o ugynoke gyakorlatilag, elgondolkodtato...Kosza is azert kerult ossze Gyegtyarjov ornagy urral, mert talan ez volt a Monolit akarata, ki tudja milyen okbol kifolyolag?
-
Dhampir
félisten
Csernobili Krónikák, Chernobyl Chronicles
Napkelte Pripjatyban:
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Dhampir #34865 üzenetére
Még valami a Csernobili Krónikák, Chernobyl Chronicles játékkal kapcsolatban:
Ládát csak Pripjatyban találtam, ott pedig már nem érdemes gyűjtögetni. Nagyon jó képződményeim lettek. aminek javát már nem lehetett felhasználni, pedig nagy kockázatok árán sikerült csak a begyűjtésük.
Pripjatyban a támadó mutánsok nagy része anomáliába csalható. A Kiméra esetében ez a taktika hatástalannak bizonyult...
-
Highground
aktív tag
válasz
Highground #34863 üzenetére
Megoldódott... aktiválni kell a scripteknél.
-
-
Dhampir
félisten
Csernobili Krónikák, Chernobyl Chronicles
Nagyon ajánlott mod a részemről!
A fordítást nagyon szépen köszönöm!
Sajnálom, hogy viszonylag rövid. Szerintem a WoT-nál sokkal jobb, de lehetséges, hogy csak számomra.
A Way in/to Pripyat óta az első olyan Stalker-mod, ami nekem nagyon tetszik, teli tűzdelve fordulatokkal, érdekes, kalandos, habár a legvége kicsit összecsapott-sűrített, szerintem hosszabb levezetést igényelt volna.
Ajánlom, hogy az elején a Svarog-detektort mihamarabb vegyétek meg a Veles mellé (nem tudok róla, hogy másként is beszerezhető-e, de lehetséges). Azzal könnyű lesz kikerülni a rengeteg anomáliamezőt és sokkal könnyebb lesz a "terepfutás".
A játék befejezésekor, a végén a levezető képek és a zenei aláfestés egyaránt szép, tetszik az is.
-
Dhampir
félisten
válasz
Dhampir #34862 üzenetére
Csernobili Krónikák, Chernobyl Chronicles (hogy visszakereshető legyen a fórumban)
"Magad uram, ha szolgád nincsen"...
Vélhetően ebben a videóban meglesz a válasz a "Фонтан" képződményre, ez egy transzmutációs feladat, ha jól hámoztam ki.
Egyébként ilyen videókat "jó esetben" előre nem szoktam megnézni, mert elveszi a játék értelmét.
Mégy egy megjegyzés:
Köszönet a magyar fordításért, de helyenként gyakran meglehetősen alpári kifejezésekkel tűzdelt, például "apád f****" és hasonlók.
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Van tippetek arra, hogy a Csernobili Krónikákban a "Forrás" képződmény merre lehet?
A dokinak kellene.
Rengeteg időt töltöttem a keresésével, a nagy anomáliákat végigjártam, de feladom. Transzmutálásnál nem ajánl fel ilyen képződményt, legalábbis nem láttam.
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Pár friss tapasztalat a Csernobili Krónikákból.
A Csernobil-1 településen órákon át kerestem az "egyemeletes épületet" a raktárral a félrefordításnak köszönhetően (már azt is tudom, hogy az angolból származott), mígnem visszakeresgettem itt a hozzászólásokból a megoldást.
Tényleg bosszantó a láda hiánya. Hálózsákot lehet venni, de nem használható mindenütt a kitörés veszélye miatt.
Ha valaki gyengébb gépen játszaná, Intel HD 4000 integrált grafikus meghajtóval, 1366*768 felbontáson, Teljes dinamikus megvilágítással, magas-minőségi beállítással, levett élsimítással és fűsűrűséggel, kikapcsolt Nap-árnyékokkal folyékonyan játszható (bekapcsolt Nap-árnyékokkal rögtön elkezdett szaggatni).
-
Erdő
tag
Boldog Karácsonyt!
-
shield
Topikgazda
-
hubai38
aktív tag
Kellemes karácsonyi ünnepeket minden kedves fórum társamnak!
-
-
Dhampir
félisten
-
Aarpok
őstag
Zónában gazdag Boldog Karácsonyt minden S.T.A.L.K.E.R. -nek
-
Immy
őstag
Sziasztok,
"Régen" 1024*768 extra low beállításokkal végig toltam a játékot. Gondolkodok rajta, hogy most újra elővenném. Mit gondoltok arról, hogy egy Core2Duo E8600 + Nvidia 1030 társaságával 1280*1024 felbontáson mennyire tekerhetem fel a beállításokat maximumra? -
-
Meg tudnátok mondani, hogy a Dacolva a halállal első részének mi a vége? Navigátornak odaadtam a két képződményt, gondolom most várni kell (csak spawn menüből tudtam az Illúziót megoldani). Arra vagyok kíváncsi érdemes-e még húzni vele az időt. Alapvetően tetszik, csak bosszant a teljesíthetetlensége.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34847 üzenetére
Valo igaz, hogy elkuldtem vagy 2-3 embernek, de mar azt sem tudom kiknek
, mivel elfelejtodott, ok sem jeleztek semmit vissza, vagy ha igen, akkor az is elfelejtodott.
Nyugodtan jatszodhatsz, mivel gyakorlatilag ugy fogd fol, hogy ez egy fegyver, pancel es kepzodmeny+grafikai mod az alapjatekhoz.Ennyi, se tobb, se kevesebb.xFreex nem hajlando velem a Turulrol beszelni, igy azt lehet mondani, hogy kiszallt a tovabbi fejlesztesekbol.
Kinsinoo-t kertem meg anno, hogy a tapasztalatai alapjan probaljon meg par kuldetest irni (mas modokbol, vagy az alapjatekbol kiszedett scriptekbol), hogy pl a tudosok megvegyek a mutans testreszeket, ezt o egyszer meg is csinalta, de az a fejlesztes valahol az otthoni gepemen van, es akkor nem tevodott be ebbe a valtozatba ami nekem van, mert hibas volt picitt, a burer testreszt nem vettek meg a tudosok (valami hiba volt a scriptben), es igy nem tettem bele a kotegelt valtozatba.
Esetleg remenykedem meg abban, hogy talan idovel kerul majd meg 1-2 ember, akik ertenek a moddolashoz, es akkor talan el tudnek kepzelni egy olyan Turult, mint pl az Enot ha jol emlekszem, hogy a helikopteres kivonas utan meg atkalandozhatunk mas palyakra.Van jo par palya, melyek ritkan latottak, es azokat egybefuzve, valamint kuldeteseket irni rajuk lehetne egy erdekesebb modot krealni.Viszont ezt leirni konnyu, megvalositani nehez.En mar csak annak is orulnek, ha a jelenlegi mod elerne a kiforrott vegleges valtozatot.
Habar ahhoz is a terveim szerint kellenenek meg uj fegyverek, mondjuk 5 darab, amiket egy ismerosom meg is csinalna, viszont 40 ezer forint darabja, igy az 5 fegyver mondjuk 200 ezer forint.Habar ezeket a fegyverkerelmeket akar at is lehetne vinni nemzetkozi oldalakra, mivel ha egyszer meg van rajzolva egy modell, akkor azt barmelyik modba be lehet portolni.Ha 1000 nemzetkozi sztalker adna egyenkent 200 forintot, mar meg is lenne az 5 fegyver fel even belul -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34846 üzenetére
Én azt hittem hogy készebb állapotban van, mert egyszer mintha lett volna róla szó, hogy valaki neki áll tesztelni. Arra gondoltam, hogy már csak a végső simítások vannak vissza.
Így akkor nem akarok neki állni. xFreexel mi van? Lesz ebből még valami? -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #34845 üzenetére
Hat ha tesztelni szeretned, akkor a jovo heten valamelyik nap feldobom neked valahova.
Hetvegen keves az idom es hetfon se nagyon lesz szerintem.Kulonben mint tudod, felkesz allapotban van, azaz nincsenek benne lezsirozva veglegesen, hogy melyik fegyvert mikor kapjunk meg, mikor es kitol kapjuk meg a bizonyos Exo-kat, persze otletek vannak/voltak, csak nincs megcsinalva, kivetel 5 pancel, amiket alapjaraton tudsz megszerezni (Tiszta Egbolt Exo - Furgetol, Tiszta Egbolt SEVA - Furgetol, Szolgalatos vagy Szabadsagos Exo - annak fuggvenyeben hogy kikhez csatlakozol, es vegul Pripjatyban alapbol a Katonai Exo, amit a fegyvermestertol kell majd elkerni).
Van meg 4 Exo, amire van otletem, a Sztalker Exo (ez lenne az alapjatekbeli sima Exo) az Spartakusztol jonne (ha oket fogadod fel a tudosok orzesere), a Zsoldos Exo pedig azoktol a Zatoni zsoldosoktol, akiket szinten felfogadhatsz a tudosbunker orzesere, a Bandita Exo pedig akkor jonne, ha Szultan oldalara allnank.A Monolitos Exo pedig akkor kerulne hozzank, amikor megtalaljuk Koszat es monolitos csapatat.
Tehat annak fuggvenyeben hogy hogyan valasztunk 5 Exohoz mindenkepp hozzajutunk, aminek a csucsa termeszetesen ugyis a Katonai Exo, mert az a legjobb. (meg szeretnek/szerettem volna egy vaganyul kinezo fekete Exo-t, de annak a skinje nagyon rossz volt, es abban maradtunk, hogy talan, de csak talan majd xFreex kijavitja es esetleg be is kerul, talan ha majd egyszer akad valaki aki beszalljon, akkor az megcsinalja)
A fegyverek meg szet vannak szorva ide-oda, ahogy az otleteim/otleteink nyoman xFreex megprobalta ide-oda elhelyezni oket, de vegleges allapot nem alakult ki, mert mindig uj otleteim jottek, es emiatt megunta es abban maradtunk, hogy egyelore tobbet nem valtoztat, amig meg nem lesz a vegleges helyuk, en ugyan azota tobbszor is jatszodtam mar a Turullal, egyszer meg is probaltam felallitani egy fegyver sorrendet, hogy mit mikor hol kapunk, de nem jegyzeteltem le,igy megint nem tudom a sorrendet, meg kellene bele meg 1 pisztoly is.
5 uj kepzodmeny is be van teve, azok helyet majd egy osszefoglaloban le fogom irni, csupancsak azert hogy eleve tudja majd az aki jatszik, hogy hol keresse. (kulonben mindent, amit xFreex betett a jatekba, megtalalhato a Szkvadovszk tetejen egy ladaban)
Es meg van par aprosag, amit xFreex megvaltoztatott, de azokat fedezze fel aki kiprobalja
Nagyjabol ez jutott eszembe. -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34844 üzenetére
Én is Ladik dumájára gondoltam, ott figyelmeztessen.
Figyelj, most mi van a Turullal? Mikor lehet játszani vele vagy tesztelni?
Azt hittem hogy már ki lesz adva, de csak nagy csend van. -
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #34837 üzenetére
Kiprobaltam a Turul moddal ezt a 4 gigas cuccot, mit mondjak, meg gyonyorubben fut, kevesebb szaggatas van (annak ellenere, hogy a szaggatasokat nagyon sikerult lecsokkenteni a hibas hangallomanyok helyrehozatalaval)...
A Fotograf mar eleve ezzel a 4 gigas cuccal futott...
shield ezt a megoldast a modban nem csipaztam, hogy a cuccunkat nem tudjuk visszavenni az eromu teruleten...Ugyan miert is nem? Talan elparolog a levegoben? Meg abban az esetben is, ha szetosztottak a cuccainkat a monolitosok kozott, akkor mindegyiknel meg kellett volna talaljuk a cuccaink egyes reszeit, de nem, a nagy Monolit elvitte a fenebe, vagy arrafele
Hat hogy ne sikuljunk el a feladat mellett, be kell iktatni Ladik dumajaba, hogy bosszulj meg, nyird ki Porolyt es csapatat, es akkor vagni fogja, azki jatszik, ennyi. Csak meg kell keresni a megfelelo allomanyt, es a szovegbe beletoldani, ennyi. -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #34842 üzenetére
Végeztem a Chernobyl Chronicles moddal, vagyis jobban mondva, csak majdnem.
A Pöröly és csapata likvidálása kimaradt. Még jó, hogy ráakadtam a júniusi hozzászólásokra, amikor valaki rákérdezett a Pöröly likvidálására. Amikor Ladik elengedett, én csak a meneküléssel voltam elfoglalva, a monolitos lövéseit kikerülni. Nem is vettem észre az új feladatot. Ki kellene valamit találni ide, hogy az ember ne siklodjon át ezen a feladaton.
Amúgy nagyon könnyen átvergődtem az anomáliák közt, a csavarok segítettek, ja meg a térkép, mert a mutatott irány az rossz volt.
Az összes cuccom megmaradt, csak egy leromlott páncél, egy pisztoly és pár apróság veszett oda. Lepakoltam a Mosodában, miközben a két gyilkos stalker majdnem kinyírt, de pórul jártak.
Majd egyszer újra kell játszanom, mert a hosszú idő alatt már elfelejtettem a történet elejét. -
Sensut
őstag
válasz
hubai38 #34833 üzenetére
Ezt már tárgyaltuk régebb, amikor Shield is kinlódott a bugokkal. Viszont én simán végigvittem nem is egyszer a Diverzánst egyetlen hiba nélkül. Azt találgattuk, hogy nem-e az alapjáték verziója a ludas? Az enyém a legutolsó lemezes angol verzió és soha nem volt problémám modokkal vele.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
sklopp #34819 üzenetére
sklopp: Na ennek én is örülnék! Én is támogatnám! Az a mod volt az amit évekig vártam és még fogok is, mivel nagyon nem megy az orosz...
Anno én is feltettem Shield a komplett Diverzánst. Ha kell megint meg tudom majd osztani, nálam nincsenek ilyen hibák amiket ti leírtatok. Van az a csaló menü azzal próbálkoztatok már? Elég sok mindent meg lehet oldani vele.
-
DEARevil
tag
válasz
Antonius1978 #34810 üzenetére
óóóóó nekem a kedvencem ez a két mod, taktikailag a legjobb a stílusomnak. Viszont kipróbálom, amit említettél. Gyakorlatilag eddig minden Stalker mod elindult, már ha volt türelmem bíbelődni
Neked is köszönöm a segítséget, és mindenkinek!
-
DEARevil
tag
válasz
Antonius1978 #34809 üzenetére
Folyamatosan frissítettem minden szükséges komponenst, soha nem futottam hibába. Most pl a rendes gépemen nincs se egér se billentyűzet a LD alatt
-
Erdő
tag
válasz
Laris2 #34823 üzenetére
Kösz a tippeket! Próbálkozom...
Pripjatyban nem engedett menteni, de a Jupiterre való utazás előtt az autosave-et megcsinálta. Utána örültem, mert Jupiteren és Zatonon működött az F5 (mondjuk érdekes lett volna Pripjatyban mentés nélkül akciózni), de korai volt: néhányadik alkalommal már ott is lefagyott. Gyanakodtam egy új fegyverre, de aztán az előtt is csinálta, hogy azt átvettem volna. Mindig a gyorsmentésre fagy le, hibaüzenet nincs. Menüből pedig nem enged menteni, nem csinál semmit a "Mentés" gombra kattintva.
Már újraraktam a játékot, de az nem segített. -
Laris2
senior tag
Ha megvan az eredeti nem magyarított misc fájlod, cseréld le. ugyanis ezt és a weapons fájlt nem ellenőrzi betöltéskor a játék. Lehet hogy van benne hiba, de az is lehet, hogy aki angolra fordította az vétett valami hibát. Ugyanis amikor felvetted ezt a küldetést, még nem szembesülhettél a hibával, csak akkor amikor megközelíted a területet, és elkezdi bespawnolni a személyeket, tárgyakat. De lehet konfigurációs hiba is, pl ha a logs fájl üres, vagy textúra hibát ír ki az is lehet, hogy egy ilyen "spawnoló" helyen lelőnek, vagy hirtelen mozdulatot teszel, és a hirtelen megnövekedett adatokat a gép nem tudja feldolgozni, és kidob de ez csak az én véleményem, tapasztalatom. Az elmentésedbe belekerül a bug is, ilyenkor a feladat felvétele előtti mentés viheti tovább a játékot.
-
borovi
aktív tag
Sziasztok! Föltettem a Dacolva a halállal 2 magyarítását SaGa CoP magyarítások mappájából, de nem lett magyar a játék. Hogyan kell és hova tenni a magyarítást, hogy jó legyen?
-
sklopp
őstag
Üdv stalkerek. Van hír Az idő összekapcsolása magyarításról? Belekóstoltam az orosz feliratos változatba, de egy kukkot nem értek, szégyen ide vagy oda, pedig 4 évig tanultam általános suliban (rohadt régen volt, ne kérdezze senki, mikor). A Szövetség ideje nagyon bejött, ez is ígéretesnek tűnik. Támogatnám Milkával aki nekilátna
.
-
Erdő
tag
válasz
shield #34814 üzenetére
Hát, lehet, hogy te jártál jobban. Én átjutottam, megvolt a kivonulás, a 400 zombiból is már csak tízegynéhány maradt, amikor elkezdte, hogy lefagy a mentésre - a visszatöltésre már korábban, de az kilépés-belépéssel megkerülhető volt -, így nem tudom végigcsinálni a feladatokat. 3700 pontom volt. Elég bosszantó.
-
shield
Topikgazda
Sajnos nem emlékszem erre. Ötször álltam neki, de egyszer sem jutottam át piripatyba.
Minden alkalommal meghaltak a mentéseim, így nem is tudtam leellenőrizni a fordítást. Jupiteren vége
lett mindennek. Nem jöttünk rá, hogy mi lehet a gond. Ha jól emlékszem talán hubai38 társunk töltötte fel nekem a saját komplett játékát, de azzal sem jutottam előrébb. Nagyon elvette a kedvemet a kudarc, pedig lenne még mit csiszolni rajta.
Lehet hogy egyszer még neki állok, de azt hiszem nem mostanában lesz.
De azért köszi a tájékoztatást. -
Erdő
tag
Hello Shield!
Egy kis módosítási javaslat a Diverzáns fordításához: van egy olyan küldi, hogy Novikovnak kell vinni egy Szem képződményt. Vittem, de szóba sem állt velem. Nem az kell neki, hanem egy speciális, amiről Garik ad felvilágosítást (Pripjatyban lesz ott, ahol Zulu dekkol), de annak is Szem a neve. Érdemes lenne valamire átnevezni a leírás alapján. Apróság, de okozhat egy kis zavart.
Kösz! -
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #34809 üzenetére
Ja, a Redist (MS Visual C++) egy rusnya dolog. Pld. az új laptopomra a Lost Alpha egy olyat kért volt, hogy az istennek se kaptam sehol. Hiába talál az évszám, még azon belül is vannak változatok. És ha ez a szarság nem tetszik neki, a játék egyszerűen nem indul el, vagy jön a fekete képernyő.
-
Antonius1978
addikt
válasz
DEARevil #34807 üzenetére
I've been playing Echo of Misery http://www.moddb.com/mods/echo-of-misery quite a bit lately. It's another pack based on Call of Misery, but I like it more than Last Day. It has a more polished presentation overall and so far it's been more stable than LD.
Itt azt irja ez az illeto, hogy az Echo of misery mod sokkal jobban van osszerakva, es sokkal stabilabb mint a Last Day, ha gondolod, probald ki ezt a Last Day helyett.
Meg azt is irtak masok, hogy a LD el van cseszve, elbaszodnak a mentesek es ilyenek.Szerintem inkabb hagyd a fenebe, ha hemzseg a hibaktol, es meg a tetejebe nagyon nehez is.En sem vagyok egy felados fajta, de a Misery-t 2 alkalommal tettem fel, es 2x le is torultem.Egyszeruen tul szivat ez a mod, es nekem nincs se idegem, se idom erre.Az tetszik, hogy nagyon vaganyul megcsinaltak, de esszerutlenul, tehat ha kurva nagy sugarzas van a Zonaban, akkor tuti hogy nem 1 szal puloverben megyunk oda, mint a Miseryben, ez bosszantott a Miseryben.
-
Antonius1978
addikt
válasz
DEARevil #34807 üzenetére
Ne csodalkozz rajta, az nekem sem sikerult, pedig a tobbi mod (Fotograf,OGSE) es az alap COP (najo, az xFreex-el kozos Turul modunk) siman fut rajta.
How is Last Day installed?
Fairly simple. These files need to be installed into a single directory, in order.Last Day — main files, version 1.3 + patch
Last Day — fix (2018/3/14)
Last Day — translation files - itt a telepitesi sorrendet irja, es hogy onmagaban fut, nem kell hozza semmi egyeb.Ma ha lesz idom, meg egyszer letoltom es megprobalom feltenni.An older version of Last Day is available here:
Last Day 1.2 — main files (this version requires version 0.8.5 of the English translation) - ez pedig egy regebbi verzio.Es termeszetesen kellenek ezek a dolgok is, amiket Hubai felsorolt. Sot, olyan esetre is emlekszem (csak nem tudom, hogy Stalker kapcsan-e, hogy a jatek nem indult el bizonyos verzioju Redist-el, ha jol emlekszem)
-
hubai38
aktív tag
válasz
DEARevil #34807 üzenetére
Rengeteg oka lehet hogy nem megy a játék,gondolom üres a laptop,mármint nincs rajta semilyen más játék.akkor szokott szorakozni,redist,drirectX,vcredist 32,64.NET-keretrendszer 4.5,de ez változhat,probálj meg fölrakni egy másik játékot ami ezeket a programokat autómatikusan rakra magával fölfelé,példa nekem a fallout 3 mindig segített.Nem biztos hogy ez a probléma.
-
DEARevil
tag
Sziasztok!
Kérlek segítsetek megérteni!
Vettem egy laptopot, Windows 10 home fut rajta.
A Last Dayt szeretném elindítani, de nem sikerült.Hiába másolom át, azt az üzenetet kapom, az eredeti játék szükséges hozzá. Emlékeim szerint csak kicsomagolni kellett és nem kellett telepíteni semmit.
Tudja valaki ez miért van így?
-
Aarpok
őstag
válasz
Sensut #34802 üzenetére
Én próbáltam illetve kijátszottam mind a 2 részt hát elég szenvedős volt az biztos. A második rész főleg nagyon sok cucc volt benne az alap 2.0-ban sportkocsit megszégyenítő mutánsok és a karakter pedig mint a csiga plusz a kutyafalkák 10 - 20 darab egyszerre. Aztán finomítottak rajta úgy már elviselhetőbb lett. A legutóbbi változattal nem játszottam az nem tudom milyen lett.
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #34797 üzenetére
Mekkora egy baromság 155db-ra korlátozni a cuccot. Egy fegyverhez is ennél többet lőszert szoktam vinni.
Valamelyik modnál már olvastam ezt pár hónapja, lehet hogy talán a Soup-nál találták ki ezt a hülyeséget.
Ezek szerint felénk nem lesz kapós a mod.
Elő lesznek véve a régebbi jó kis modok. -
Sensut
őstag
válasz
borovi #34800 üzenetére
A Solyankának van egy jó sztorija és van értelme benne tökölni, de ennek semmi értelmét nem láttam. Itt nem voltak bugok stb., hanem egyszerűen (nekem) játszhatatlan mert qrvára nehéz és semmi nem motivál benne, hogy kínlódjál. Próbálta valaki a Miseryt? Aki igen, az tudja miről beszélek
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 4080 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Honor X7B szép állapotban 6/128GB fekete / 12 hónap jótállással!
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged