-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jsk
senior tag
válasz
sklopp #32398 üzenetére
Nem segít. Most gyorsan megvettem a GOG-os verziót is. Feltelepítem (1.6.02). Bemásolom a játék könyvtárába az All-on-one gamedata mappáját. Majd átírom az fsgame.ltx-ben a gamedata sorban a false-t true-ra. Ennek ellenére hibával elszáll indításkor. Lehet, hogy a Win 10 az oka?
-
shield
Topikgazda
Emberek!
Lehetséges az, hogy a GOG-ról ingyenes a STALKER Trilógia?
-
jsk
senior tag
Sziasztok,
Nem hajlandó elindulni a Way to Pripyat mod. Feltelepítem a CoP 1.6.02-es verzióját. Utána bemásolom a The_way_to_Pripyat_English_All-in-one gamedata mappáját, arra a Fix 6.07.Way in Pripyat gamedata mappáját. Indításkor viszont az X-ray 1.6 működése leáll:
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\Gamez\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\xrCore.dll" at 0023:0121E12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
Mi lehet a gond?
-
hubai38
aktív tag
válasz
shield #32387 üzenetére
Intel Pentium G4560, hozzá ASRock H110M-DGS,plusz 8gb2333ram ddr4,és persze maradt a régi 6770-1gb videokártya,hát mit mondjak soha az életben nem gondoltam volna,hogy játszani fokok a B1-gyel,méghozzá full beállítással,a baraz nagyon gépgyilkos és meg sem kottyan neki.Ilyen kevés pénzből kihozni valamit, méghozzá úgy,hogy a mai játékok sem akadály neki.
-
Dhampir
félisten
Családi moziban megnézitek a The Hallow (2015) című brit-ír romantikus filmet és rögtön edzettebbek lesztek.
-
hubai38
aktív tag
válasz
Balathruin #32371 üzenetére
Főnök félelmetes let a gép,ez a pentium valami amit produkál,mondjuk ki, hogy ez a braz zabáli a gépet, de ennek a procinak meg sem kotyan,köszi szépen a segítséget.
Dx11-minden fulra huzva,és mintha be sen lenne kapcssolva.
-
shield
Topikgazda
válasz
' Tzs , #32381 üzenetére
Ennél semmi hiba nem látszik.
Kicsit bele keveredtem, a Halál leplével kevertem össze.Amit ajánlanék, az a mentés helyének átírása. A fsgame.ltx fájlban ezt a sort így javítsd át.
$app_data_root$ = true | false | user_data\Így mindig a játék saját mappájába kerül és nem a Win dokumentum mappájába. Könnyebb megtalálni és kisebb a keveredés.
INNÉT töltötted le a fordítást és a fix-et? A magasabb sorszámú magyarítás a frissebb. Érdemes az "olvasd" txt-t elolvasni.emre most én is át látogatok a LA topikba, megfeledkeztem a 26-i kiadásról.
-
emre
veterán
válasz
' Tzs , #32381 üzenetére
itt vannak miket változtattam meg
Ha magad akarod megpróbálni a magyarítást, a hozzászólásaim között lesz útmutató, de az options pack disable dream opció kelleni fog hozzá, mert különben összeomlik a játék.
-
emre
veterán
Ha az enyémet akarja valaki visszaállítani akkor ilyesmiket keressen.
Módosítás dátuma ami újabb mint a többség az valószínűleg piszkálva volt, ezeket felül kell íratni az eredetivel.
Az _or végződésű ltx fájlok eredetiek átnevezve arra az esetre a modosítás nem jönne be. Ez alól kivételt képeznek a magyarítás fájlai. Amit megint csak ki kell mazsolázni, hogy melyik micsoda.Ami tuti, hogy az alábbi képeken kiemelt színű fáljokat átírtam,ezeket felül kell iratni az eredetivel és kész.
De ha jól rémlik, akkor az actor.ltx-en kívűl csak néhány trade, weapon és upgrade ltx-be piszkáltam bele.mod: ha nagyot ugrik a csóka akkor az enyém a verzió
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
shield #32379 üzenetére
Eltévedtem kissé. Hol van a log, melyik az? 2 telepítésem is van, egy a smrter és egy ez. Fogadjunk, hogy rosszat másolok be:
DestroySingleton:
efCounter: 0
DestroySingleton:efCounter: 0
DestroySingleton:efCounter: 0
Input: 1
Config-file [c:\users\tzs\docume~1\stalke~1\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 3
* : 1: ui\ui_actor_menu
* : 1: ui\ui_icon_equipment
* : 1: ui\ui_ingame2_common
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: vs : 1
* : 3: stub_notransform_t
* RM_Dump: ps : 1
* : 3: stub_default
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 1
* RM_Dump: tex_list : 3
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 3
* RM_Dump: v_elements: 3
* RM_Dump: v_shaders : 3
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
refCount:m_pSwapChain 1
DeviceREF: 31
refCount:m_pAdapter 1Ugye?
emre köszi, asszem foglak még keresni. Eddig megy minden úgy néz ki. Csak most nem tudom, hogy ez a tuningolt verzió-e a frankóbb
vagy állítsunk vissza amit lehet alapra. Mindenesetre az, hogy a kezdéstől számított 10 percen belül a kedvenc ruha + fegyver + artifaktok nálam vannak az azért erősen megmosolyogtató
-
emre
veterán
válasz
' Tzs , #32378 üzenetére
A CoP magyarítás hegesztés nélkül nem jó a smrter-hez.
Ha magyarul akarsz játszani akkor az enyémet használd, majd segítek visszaállítani az értékeket az eredetire.
Már nem emlékszek rá miket piszkáltam el.Ja, és itt linkelem az eredeti magyarítás nélküli smrter041-es verziót. Letöltés
(#32377) shield
Időnként be is nézek, de a fiam miatt nem játszok ilyen rémisztős dolgokkal, mert folyamatosan jönne nézni, de éjszaka meg állandóan felsírt, mert rémálmai voltak. Ez mostanra szerencsére megszűnt.
Majd az új, végleges Lost Alpha-t azért valahogy kipróbálom. -
' Tzs ,
senior tag
Köszi. A data-s linkek halottak voltak, ahogy a többi is. A Szakáll féle készleten és árakon én is jót röhögtem, SEVA ruha 500 rubel
Eladom megveszi 50000-ért
5 perc alatt Tehetős ügyfél rangom van
Semmi mással nem akarok kísérletezni. Ez a gamedata amit linkeltél az eredeti verzió, vagy az általad tuningolt?
Tesztelném úgy hogy az eredeti és kéne a magyarítás hozzá ha lehet. -
emre
veterán
válasz
' Tzs , #32374 üzenetére
Nem én vagyok a pack összeállítója. Én csak addig másolgattam, rakosgattam egy ismert magyarítás fájlait amíg véletlenül jók nem lettek a SMRTER mod-hoz. Szerencsém volt hogy sikerült, nem tudnám megismételni amit akkor végeztem. Sajnos a SMRTER modok késdzítője kínosan ügyel arra hogy a modjai semmilyen másik moddal ne legyenek kompatibilisek, nem javaslom, hogy bármi mással kísérletezz.
Szerintem az emre féle gamedata mindent tartalmaz ami a játékhoz kell, de én kicsit megvadítottam a magyarítások kívül. Kaptam is a fejemre az ortodox stalker hívőktől érte.
Az atmosfear-hez nem értek, sose használtam.
Ugrás visszaállítás.
Az Option Pack-et nem használtam, a célkereszt és amúgy a HUD egésze gyári, nem piszkáltam el rajta semmit.A fájlok nálam is elérhetőek. gamedata part_1 gamedata part_2
Keress rá a hozzászólásaim között, egy csomó infó már le van írva a fórumon.
-
' Tzs ,
senior tag
[Smrter Pripyat]
Találtam egy régi modot ami mára sajnos halott, de én azért kipróbálnám
Kérnék egy kis help-et
Van ez a mod [smrter-pripyat]Mivel itt már nem elérhető a lényeg, feltöltöttem én, hogy elérhető legyen: [tzs.alfanet.hu]
A kérdéseim. Van az alap mod, megy egy EMRE féle magyarítás. Elég csak ezt az EMRE féle gamedatát feltenni, vagy először a sima mod majd az EMRE féle pack?Plusz van az oldalon egy AtmosFear3 cucc [link] az mire jó?
Leginkább az érdekelne, hogy az options pack-ban mik vannak!
Van fix meg egy csomó módosítás, de melyik mit csinál? (Aki angolos 2 perc alatt rájön tuti és most nem szeretném a guglit használni egyenként lefordítani, melyik mit csinál főleg, hogy nem mindig pontos a fordítás.)
Ha valaki ránézne és pár mondatban tudna tájékoztatni, azt megköszönném
A legfontosabbat meg kihagytam... nem szeretek "csalni" de az első indítás után szokatlan dolgot tapasztaltam. Mit kell átírni és hol, hogy normális ugrás legyen? Jó poén, hogy egyből Szkadovszk tetejére felugrottam, a leérkezés már nem volt ennyire vicces, hogy a piros csík fele el is tűnt egyből.
Aztán hiányzik a célkereszt is, azt vissza lehetne tenni? Pluszban még, hogy ne legyen túl egyszerű a dolgom a HUD is problémás, az SGM féle működne ha bemásolom? -
' Tzs ,
senior tag
-
Balathruin
veterán
válasz
' Tzs , #32370 üzenetére
Igen, üres pálya. Én a fake_start pályára tettem, mint az összes tesztelésemnél.
Azért gondoltam arra hogy Pripyat mellé kerülhetne, mert a térkép alapján a város egy jelentős része nem létezik még a játékban, na meg stílusban is inkább arra hasonlít. Ha a már meglévő Dead City helyére kerülne akkor át kéne szabni a pályát, mivel Yantar, Army warehouses és Limansk is határos vele. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Balathruin #32369 üzenetére
(Tehát bejárni, semmi ellenfelek, karakterek, csak egy sima séta? Mit kell és hova másolni?)
Nem tudtam, hogy itt ekkora mester emberek vannak.
Nekem is beírta magát a kedvencek közé. A Bar területe és Kurcsatov nagyon tetszett, Pripyat mellé? Mint bejárható városrész? Hogy kell ezt elképzelni?
Ha már PripyatA SHoC és a Cop Pripyat-át nem lehet így összecsatolni? Az mekkora lenne!
Jelentkezem teszternek, ha van időm és segítségre lenne szükség. Bár én programozáshoz nem értek, de bug felderítés, pályateszt stb. ilyenek nem hiszem hogy problémásak lennének
Ha már Spectrum. A hardcore verzió mivel több/kevesebb? Jó, gondolom hogy nehezebb jóval...más egyéb?
-
Balathruin
veterán
Nos végül végigértem a Spectrumon ismét, kár hogy nincsen teljesen bejezve. Szeméttelep és a halott város is majdnem teljesen üres, laborok is inkább csak egy nyugis sétával érnek fel. Kár érte, mert látni hogy rengeteg munka van benne, a scriptek nagyon jól meg vannak írva, nem találkoztam egyetlen komoly problémával sem. Mivel a pályák nagyon részletesek megpróbálkozom egy CoC portolással. X14 és a város problémás lesz, mert nem működnek statikussal, továbbá az utóbbit át kéne szabni, mivel a város környéke hiányzik. Vagy átkerülne Pripyat mellé.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Balathruin #32364 üzenetére
Ez mi ez?
Ilyen trükkök vannak? Működik?
-
hanS20
csendes tag
Srácok, diverzáns kérdés: M68-as duplikált gránátos küldi. Informátortól megvettem 10k-ért a dokumentumokat, ugye várni kellett rá, majd amikor megkaptam vittem Nitrónak. Ő köszönte, de hogy kell még a szerszám. Megyek a szennyvíztisztítóhoz, előtte megnéztem, hogy kb 3 helyen lehet, sehol semmi. Átállítom az "F" keresést +30 méterre, sehol semmi. Ötletek? Vagy valamit elcsesztem?
-
Balathruin
veterán
válasz
Balathruin #26582 üzenetére
Hát több mint 2 év után végül kiderült hogyan fut 4690K @4,7GHz, Intel HD 4600 @1600MHz és 16GB 2400-ra húzott memória társaságában. A 7950 meghalt.
Statikuson (Dx8, R1, SM2.0, ahogy tetszik) kívül minden más felejtős, textúra, object, látótáv mehet maxra, a füvet kell nagyon kicsire venni. Effektektől nagyon le tud térdelni (pl. füst, anomáliák), meg ott ahol rendes VGA-val is leesik (bárban pár helyen pl). Ezeken kívül szinte atom stabil 60 FPS 1920x1200-as felbontásban. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
shield #32359 üzenetére
Persze, nem gond. Közben rájöttem, hogy old_yantar a map neve ahova átérek. Kár... lett volna kedvem stalkerezni, de a fent említett jelenségek miatt egyre kevesebb. Amúgy ha már írtam, hogy üresek a pályák a perzselőnél egyszer csak vagy 15-20 pszeudo-kutya támad meg, lehetetlennek tűnik őket elpusztítani, kerülni kell
A kulcs problémára valóban a videóban látott egy megoldás létezik. Ha nem így csinálod, lehet vissza tölteni az előző mentést, mert mert nem tudsz tovább menni. -
SaGa59
őstag
Köszi a tippeket, majd a történet minden részletének ismeretében eldől…
-
Antonius1978
addikt
A legjobb megfogalmazas MirrMurr-e, csak az a baj, hogy ez a pontos fogalom 4 szobol all.Valamelyik olyan lenne talalo, amelyik csak - az altalam is emlitett - 2 osszevont = 1 szo-bol allana.
Mas : mivel senki sem valaszolt a We are alone kerdesemre, nekilattam felturni a netet, es ezt talaltam, valamifele tablazat egy rakas modrol, nezzetek meg : [link]
-
Erdő
tag
válasz
Antonius1978 #32352 üzenetére
Nekem is tetszik a "pásztázott terület". Ez talán a legpontosabb, és nem annyira hosszú, körülírós, hogy ne lehetne cím. A "holtsáv" nem annyira konkrét, kicsit metaforikusabb.
Szerintem mi meg tudnánk egyezni, de SaGa is játszik (meg a kiadó, meg a terjesztő...).
(Vagy kössük a "zóná"-hoz, pl. halálzóna.) -
Dhampir
félisten
"Obsztrela" egyéb összefüggésben.
Tűz alatt tartott, tűz alá vett terület, mint például a "pod obsztrel" esetében?
-
Antonius1978
addikt
Balathruin es az aki meg probalta a We are not alone-t : ehhez a modhoz nincs angol forditas ? Nalam a parbeszedablakban nem jelenik meg semmi szoveg, csak a szkript megnevezese...Igy baromira nem lehet jatszani, de mondjuk oroszul sem lenne konnyebb...
Erdő : lehetne meg Védősáv,Védvonal,Pásztázott terület, Védett terület - most nezem, te is ezt a cimet adtad Saga59
, kulonben most fordittattam le, es az Obstrela-t bombazasnak forditja.Lehetne meg Lefedett terület is.Esetleg Határvonal,Határsáv. Védett mezsgye,Senkiföldje, Védőgyepű.
A legjobban a Pásztázott terület all a legkozelebb az altalad leirtakhoz az en erzeteim szerint, a szoosszetetel szerint a Védvonal tetszik a leginkabb mint szo, utanna a Védőgyepű. A Holtsáv is tetszik, de nem erzem olyan teruletnek amit geppuskaval kellene vedeni, na meg van mar ilyen neven regeny...most ugrott be meg a Pásztázósáv,Pásztázóvonal.Meg beugrott nagyapam nyoman - 2 vh - az Arcvonal is. -
' Tzs ,
senior tag
[A Halál leple alatt]
Nem kötekedni akarok, de az infóban leírt dolgokkal nem feltétlenül értek egyet."A pályák benépesítettek mutánsokkal, különböző frakciók csoportjaival, anomáliákkal és azokban termő képződményekkel."
Már 4-5 pályán átmentem most a perzselő körül vagyok, lassan Pripyatban, de eddig a pályák ilyeneket nyomokban sem tartalmaznak. Rostok pld. teljesen üres, sehol senki, semmi. A katonai raktárakon 6 emberrel találkoztam és 2 mutánssal. Gyakorlatilag majdnem teljesen üresek a pályák. Ha elvétve is találkozol valakivel (5-6 zombi) vagy normál csoportok tagjaival nem lehet beszélgetni, köztük egy sárga csillagos van, azzal is csak annyit, hogy van-e meló, merre vannak képződmények stb. Más is ezt tapasztalta, vagy a hiba az én készülékemben van?
Még valami: a perzselő pályán a megérkezés után az útról nem letérve az első kanyarnál jobbra az utat végig követve egy föld alatti pályára jutok aminek nincs kiírva a neve, az milyen helyszín? Kisebb labirintusnak tűnik, itt sincs sehol senki, kijárat sincs jelölve sehol.
-
Erdő
tag
válasz
SaGa59 #32333 üzenetére
A "szektor obsztrela" dologhoz:
az Antonius által javasolt "zárótűz" nem lenne rossz, de úgy érzem, az inkább a tevékenységre, a cselekményre utal. Te azt írtad, hogy a terület megnevezése, amit pl. egy géppuska pásztázhat, ezért javaslom a "holtsáv"-ot. Önmagában talán nem utal rá egyértelműen, de ha a katonák sem tudtak erre szakkifejezést, akkor... a történettel együtt talán érthető. Hátránya még, hogy van ilyen címen regény István királytól. -
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #32333 üzenetére
Zdrasztvujty sztalkersz
Egy honapig nem volt netem Angliaban, de mostmar hazaerkeztem kedvenc varosomba, es innentol kezdve ujra jelen leszek, amig vissza nem megyek Angliaba.Saga59 : az Arc of fire-t azt en Tűzív-nek forditanam, de ha engem kerdezel, lehetne a cim akar Pergőtűz is.Vagy Zárótűz, habar ezek talan nem ugyanazt jelentik/fejezik ki.
Vajon a We are not alone mod linkje, amit valaki feltett nekem meg mukodik ? Mindjart rakeresek.Ha nem, akkor majd kernem ujra a hivatkozast, ki akarom probalni az itthoni gepemen is,koszonom.(Mukodott a hivatkozas, le tudtam szedni).
-
' Tzs ,
senior tag
[A Halál leple alatt]
Ejj ha én ezt értem... Ilyen nincs. Doksik összeszedése küldetés. Zombiknak nyekk, a 2 legerősebbtől 2 kulcs elvesz. Láda megtalál kinyit - üres.Itt 12:26-tól [link] a játékosnál nincs kulcs, megkeresi felveszi, vissza dobozhoz. Kinyit, nála ott vannak a doksik.
Most tényleg ezt rontottam el, hogy először ládanyitás próba, jéé nincs kulcs, keresés, újra próba és lesznek dokumentumok? Valakinél volt már ilyen? -
rétisün
veterán
válasz
' Tzs , #32342 üzenetére
jobb ötlet híján, ide feltettem az enot hudját, de mielőtt használnád, csinálj mentést a mostani gamedata mappáról!
-
hubai38
aktív tag
válasz
SchmittFire #32341 üzenetére
Örülök hogy sikerült megoldanod.
-
' Tzs ,
senior tag
Feltettem újra ezt a Halál leple alatt modot (Op.Erik verzió). Kérnék egy kis segítséget. [A Halál leple alatt]
Hogy kell előhozni a bal alsó sarokban megszokott F1-F4-ig mutatott ikonokat és a bal felső sarokba az iránymutatót (vagy hogy hívják)?
Ki kell pucolni valami bandita bázist kezdetnek, de a mutató nélkül fogalmam sincs merre induljak -
SchmittFire
csendes tag
válasz
hubai38 #32339 üzenetére
Hát sajnos egyszerűen eltűnt. Elméletileg egy piros ssp ruhás tudós nem volt a sehol. még levettem a füvet is, hogy könnyebben kiszúrjam de se a minimapon nem jelezte se rendesen nem volt ott. Orosz fórumokon egy-ketten írták hogy ezt a küldit azonnal meg kell csinálni ha megkaptad, különben bebuggol. De aztán megoldottam. kivettem a mentés fájlokat és újraraktam az egészet, így már működött
-
hubai38
aktív tag
válasz
SchmittFire #32338 üzenetére
Vagy egy kicsit jobban nézzél széjel,ha megvannak a zsoldos hullák akkor ott lesznek valahol a környéken a tudósok is,de ha nem találod akkor tényleg baj van.
-
SchmittFire
csendes tag
Sziasztok. sgm 2.2-ben red forest-es küldetést adja egy tudós. Hullákat kéne vizsgálnom de egyet nem akar le spawn-olni és meg vagyok itt akadva. nem tud valaki esetleg erre valamilyen fix-et?
Előre is köszönöm a segítséget. -
Erdő
tag
válasz
hanS20 #32334 üzenetére
A hídon túl, vízparton lesz egy karakter, akivel beszélsz, majd letámad néhány zsoldos. Elég kemények.
Az utolsó a konténereknél: több helyre teheti a program. Ha van kedved csalni egy kicsit, állítsd át az actor.ltx-ben a radius...nemtudommi sort 5-ről többre (25-30), úgy könnyebb, mert ez növeli az "F" gomb hatósugarát. Ha nem szeretnél csalni, akkor nézz át mindent alaposan. Én például egyszer balra-hátul találtam meg, a susnyásban, máskor meg a hátsó ház tetején. -
hanS20
csendes tag
válasz
shield #32330 üzenetére
Azota mar rajottem. Eddigi legnehezebb, valtozatosabb, felelmetesebb mod szamomra. Annyit mondjatok meg meg hogy az Informator feladatait hol talalom? Arra gondolok ami utan a lemezt kapom amivel e-rubel gyujtheto a halottaktol. Furesztelepen nagynehezen megtalaltam a pendrivet. Masik allitolag hid kozeleben, 3. Janov kontenereknel. Ezeket egyszeruen nem talalom, se videot se egyeb leirast roluk. Pls help!
-
SaGa59
őstag
válasz
Dhampir #32332 üzenetére
Megjelentek:
Vlagyimir Vasziljev: Halálos Zóna (eredetileg Bújócska a záróvonalon)
Vlagyimir Vasziljev: A duplikátor gyermekei
A kettő együtt a Szivercev saga. Annyira nem jók, mint amire az író neve alapján számítottak, de elolvashatók, csak az elsőnél felejtsd el azt, amit tudsz a Zónáról, mert sem az író, sem a fordító nem ismerik, így vannak fura dolgok. Ha a Zóna lényeinek, anomáliáinak, relikviáinak nevétől és viselkedésétől el tudsz szakadni, akkor annyira nem tragikus. Viszont annak az e−verzióját kell megvenni, mert a nyomtatottból sajnos egy fejezet szimplán kifelejtődött, csak a netről lehet letölteni azt a verzióját, amit én fordítottam első mérgemben. Az e-book változat teljes, az eredeti fordító verziójával.Jezsi Tumanovszkij: Agyar (ez valójában a Csernobil árnyai kötet egyik darabja, de önálló regény. Az antológia többi része, tízegynéhány novella a Galaktika számaiban jelent meg 2015 szeptembere és 2016 júniusa között, illetve később is volt még kettő, de azok már a Tiszta Égbolt antológiából.)
Vlagyimir Orehov: Katasztrófa sújtotta terület
Előkészületben (most fordítom): Vlagyimir Orehov: Tűzvonal(ban)
Vlagyimir Orehov: Védett terület (egyáltalán nem biztos, hogy ez lesz a címe. Az orosz eredeti a szektor obsztrela azt a területet jelenti, amit pl egy telepített géppuska maga előtt le tud fedni a lövedékeivel. Katonákat is kérdeztem erről, de nem nem tudtak rá magyar kifejezést, ami nem egy hosszú mondat. Angolul arc of fire.
A három együtt a Hemul ciklusEzeken kívül van még 80 kötet oroszul, ami a szigorúan vett S.T.A.L.K.E.R. széria része, meg még kb 40, ami valamiképp kapcsolódik ide, de már vannak áthallások pl a Metro 2033 univerzum, meg a Titkos város, vagy Rejtőző város sorozat felé is, ami az Őrség széria és a kalsszikus, félszerzetes, elfes, dwarfos fantasy keveredése a vampire történetekkel, de a modern korban és még kis Warhammer beütése is van, mert emberi inkvizitorok is belekeverednek a sztoriba. Ez a sorozat is valahol a harmincadik kötetnél jár, van egy fő szerzője, majd minden könyvben benne van vagy szerzőként, vagy szerzőtársként.
Szóval orosz nyelven is vannak fanatsyk bőven, igaz, a történetvezetésükön erősen érződik, hogy orosz. Kevesebb a „jóságos elf”, több a „gonosz ork”, és a főhős általában inkább erőszakos vaddisznó, mint barátságos, világmegmentő jóember, bár erre is akad példa. -
shield
Topikgazda
válasz
hanS20 #32309 üzenetére
A játék úgy könnyül ahogy fejlődsz. Érdemes mindent kilőni amit csak lehet.
Néha érdemes futni is, mert kifizetőbb. A pókokkal és a zanozával nem érdemes sík terepen felvenni a harcot. Felugrani kőre vagy magasabb tereptárgyra, onnét lőni őket, ami az elején még így is komoly feladat. A Saiga 12K fejlesztve igen jó fegyver lesz ellenük. -
SaGa59
őstag
Tegnap óta kapható!
Elvileg lesz belőle e-book változat is.Hemul, a kommandós kiképzőből lett stalker rosszul tűri, ha csapata nem az elvárásai szerint viselkedik. Ám mivel kockázatos küldetéseiért kapott pénze rendszerint kifolyik a keze közül, most mégis kénytelen kísérőül szegődni egy csoport extrém kalandokat kereső, öntörvényű turista mellé. A Zóna azonban nem az a hely, ahová önfeledt szafarikra járhat az ember.
A vadásztúra ígéretesen indul, ám a mutánsoktól hemzsegő vidék korántsem veszélytelen. Az első összecsapások után a csapat tagjai arra is ráébrednek, hogy a legveszedelmesebb szörnyeknek olykor emberarcuk van. No persze olykor a turisták sem egyszerű turisták. De hogy az önként vállalt vesszőfutást ki ússza meg élve, ki juthat ki a Zónából – ha ki lehet még jutni belőle egyáltalán –, azt még egy tapasztalt stalker sem tudja előre megmondani.
Vaszilij Orehov lélegzetelállítóan pörgős akcióregényében kaland kalandot követ, és legfőbb tanulságként a szerző azt hirdeti: senki nem az, akinek elsőre mutatja magát. Miként ez a könyv sem. Látszólag kompakt, befejezett történet, de eláruljuk, hogy hamarosan érkezik a folytatás, majd pedig még egy kötet, mert így válik teljessé a trilógia
Itt megvehető, akciósan
Hosszabb, mint az eddigi S.T.A.L.K.E.R. kötetek, és tényleg van benne akció bőven. Ez a történet alapozta meg a további S.T.A.L.K.E.R. regényekben szereplő világot és a modok is rendesen merítenek belőle. Sok minden tisztázódik, ami a modokban kissé furán hat azok számára (nekem is volt néhány keresetlen megjegyzésem a modok fordítása közben, hogy ezt meg honnan vették a modderek), akik csak a játékok Zónáját ismerik, a regényekét nem. Folytatása ősszel várható, a harmadik rész meg jövő tavasszal. Mind önállóan megálló történet, csak a főhős és néhány mellékszereplő azonos a további részekben, na meg a Zóna. -
hubai38
aktív tag
Nem tudom,a brazna van valamilyen hangulata. Az sgm2.2nagyon jó de a hangulat nekem elmaradt.talán a sok rész ami hozzá let csatolva.Vannak modok ami iszonyú kevés,mb-ra gondolok és mégis a legjobbak közz tartozik,példa a sohajok völgye.Ez egy hosszú történet,kit hogy,vagy mivel fog meg a zóna.
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #32322 üzenetére
Véleményem szerint is érdemesebb sorrend szerint haladni.
-
GoTReX
őstag
Nem vagyok nagy Stalkeres,de most elég olcsón hozzáférhető a Call of Pripyat. Érdemes azzal kezdeni?
-
Timstrike
tag
Nagy nehezen sikerült működésre birnom a Diverzáns módot és remekül viselkedik, de az az érzésem,hogy vannak dolgok amelyek nem jellenek meg vagy nem ott ahol a leírásokban fel vannak tüntetve.(pl: szerszámok) . Ilyen a Svarog érzékelő.Sehol nem találok Svarog detektort mert a tudosoknál nem jelenik meg csak a Fönix detector és a diverzáns cuccokban leírt (Sonia adja) nem jelenik meg a báros csajszival folytatott beszélgetések során. Ha valaki tudja a megoldást kérem jelezze mert, nem tudom a Rendellenes aktivitás küldetést sem befejezni nélküle (gondolom csak Svaroggal jelenik majd meg az eltünt csapat) Köszönöm előre a segítséget.
-
Erdő
tag
Belenéztem a Braz 1.6.1-be, de fél óra után úgy kivágott, hogy a mentéseket sem lehet betölteni. Új játékot enged kezdeni, de mást nem. A log fájl végén nem látok semmi olyat, ami utalna a hiba okára.
(A modot a rutor.org-ról szedtem le, és Shield magyarítását raktam fel hozzá.) -
Dhampir
félisten
-
' Tzs ,
senior tag
SaGa: köszi!
shield: próbáltad mág a GoG-os CoP-ot? Én arra raktam a Diverzáns-t és működött.
Amúgy meg nocsak, hátha érdekel valakit: [Exclusive: STALKER TRAILER - New Restoration 2017]
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #32305 üzenetére
Ez az OP-2 nem a Joint Pack 2? Tudtommal az, ami valójában a Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2. Ha az, akkor tényleg nagy, mert tartalmaz egy csomó más modot is, és tényleg nehéz.
-
hanS20
csendes tag
Srácok, diverzánst próbálgatom, melyet Shield mester honlapjáról töltöttem. Egyelőre úgy néz ki ez lesz a legjobb, de legkönnyebb fokozaton is 1 hit vagyok (vagy ez később változik?). Van mód könnyítésre?
u.i.: jól sejtem, hogy ebben a modban van a legtöbb fegyver? -
shield
Topikgazda
válasz
hubai38 #32306 üzenetére
Rajtam átok ül a Diverzanssal kapcsolatban. Zatonon felvettem Csapajev szajréját, akkor visszatölthetetlen a mentés. Csapajev szajréját, hagytam a francba és átmentem Janovra és mindjárt csináltam mentést jó lett, azonban, amikor beraktam vagy kivettem néhány tárgyat a ládámból a mentésnek annyi. Pedig a SeregaLus verzió volt. Azt hiszem ezzel befejezem a kínzásomat. Tényleg, már nem értem az egészet.
Legalább annak örülök, hogy neked megy rendesen.
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai38 #32291 üzenetére
OP-2 + dsh
Azt mondja, hogy minden érdekes mod egy „flaskában”: Narodnaja Szoljanka, OOP, OP-1, Sakkjátékos. (az utolsó háromról nem tudom, mik).
Számtalan új fegyver, tárgy, szörny, npc.
Új küldetések, másfélszer annyi, mint a SoC, OP-1 és Narodnaja Szoljanka együtt. Sok egyedülálló, sosem látott feladat.
Nagy kihívás, hardcore játék.
Ez tényleg egy mindent összefogó (globális) mod, A túlélés minden aspektusát átélheted a Zónában.
Tökéletesen eltérő játékstílus. Az OP-2 egy egész más játék. Ez egy más, még felfedezetlen Zóna.(#32283) tzs182
Bocs, de úgy hadar a srác, hogy fogalmam sincs, mit mond. Ehhez tolmács kellene, az egész más kategória, mint a fordító. Fordítás közben ráérek a szótárat böngészni, de szöveget hallgatva erre nincs lehetőség. Annyi biztos, hogy a játékban bejárható területeket mutatja be. -
hubai38
aktív tag
válasz
pervajakróv #32302 üzenetére
Ősrégi igen, de nem az áljábol való.
-
Dhampir
félisten
válasz
pervajakróv #32302 üzenetére
Ja, ehhez a látványhoz nem kell erős vas.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Házimozi belépő szinten
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Vírusirtó topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- DELL PowerEdge R440 rack szerver - Silver 4114 (10 mag/20 szál, 2.2/3.0GHz), 64GB RAM,199990Ft +ÁFA
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- AKCIÓ! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 1TB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest