-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz
Riot Gin #31297 üzenetére
nem lehet, hogy valahogy túl nagy lenne az inventoryban a ruha? úgy értem, nem 6 'kockát' foglalna el, hanem sokat, mert pl. a konfig fájljába rosszul van beírva, mekkorának kell lennie? ere gondolok:
inv_weight = 10.0
slot = 6persze ha korábban már használtad, és jó volt (amikor játék közben került hozzád) akkor biztos nem ez a gond.
-
Riot Gin
aktív tag
Tesztelni akartam az egyik ruhát, és hát alapjáraton azt raktam kezdő felszerelésnek az emberen, és ezt a hiba üzenetet kaptam, abban a pillanatban ahogy az inventoryba akartam volna kukkantani:
[error]Expression : 0
[error]Function : CUICellContainer:indFreeCell
[error]File : ui\UIDragDropListEx.cpp
[error]Line : 701
[error]Description : there are no free room to place itemRá kerestem a neten, de nem lettem okosabb sajna
-
Riot Gin
aktív tag
A Forgotten Outfits Pack várható megjelenése 2016 December első két hetében, legkésőbb karácsonykor.
A Forgotten Outfits Pack a Call of Chernobylhoz egy Outfit addon lesz, mely a következőket fogja tartalmazni:
- SBK-3 Freedom Battle Outfit: Pszd-9d Szabadságos szemmel, a PSZD-9d fejlesztési fáját kapja meg, és csak a szabadságnál lehet majd megvenni.
- Ecologist Exoskeleton: Tudós exopáncél, Zöld és Narancssárga színben fog megjelenni. Az exopáncél fejlesztési fáját kapja meg, Shakarovnál és Hermannál lehet majd megvenni, és garantálom hogy nem egy könnyen lehet majd megvenni.... ( 1.000.000 - 5.000.000 rubell közötti ár)
- Military Skafander "Gagarin": A golyóálló páncél, amelyet az Ukrán Hadsereg a legbrutálisabb csatákra szabott. Csak a hadseregnél lesz kapható, és a SKAT-9-es páncél fejlesztési fáját kapja meg. ( Itt lehetséges hogy névváltoztatásra lesz szükség.)Mindegyik páncél a Sigerous Modokból importáltam át a ti segítségetek hála, a jövőben nem vetem meg további Páncélok importálását a Call of Chernobylhoz. Hozzáteszem, a páncélok nem csak úgy "át lesznek b.szva" a Call of Chernobylba, tehát senki sem lesz sérthetetlen és Isten, akármelyet is viseli. Igyekszem a teljes egyensúlyra a többi páncéllal.
A Forgotten Outfits Pack kizárólag a Call of Chernobyl Outfit Addon -nal tud majd működni, és fegyver pakkokhoz és más outfit addonokhoz is csinálok kompatibilitás patchet. ( Arsenal Overhaul, Original Weapons Renewal, Stcop, Ghillie Suit ).
Első megjelenéskor kizárólag a fegyverpakkokhoz való kompatibilitást fogom megoldani, de kihangsúlyozom: Outfit Addon szükséges ahhoz hogy működjön a Forgotten Oufits Pack.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31294 üzenetére
Igen, Milkshape-el ügyeskedtem, és rájöttem valóban mi a fájl neve meg minden, ám abba a dologba ütköztem, hogy a Golyóálló Ruhának az egész OGF-je egy kalap KHM. Ugyanis mint kiderült, hogy TOTÁLISAN nincs meganimálva neki a külső nézete, és ennyi. Ezért kapott egy totál más ruhát külső nézetnek, ami nem egyezik meg az inventory icon képével és ha ledobod a földre kinézetével sem.
Egy bajom van a Milkshape bácsikával: A SZÍNEKET, A MODELLT, nem tudom megjeleníteni
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #31286 üzenetére
Kell neked hozza a Milkshape nevu progi, de asszem ezt mar egyszer leirtam.
Minden jatekbeli panceltipusnak van egy .ogf kiterjesztesu allomanya, ami magat a pancel fizikai alakjat tartalmazza, 3D-ben.
Ugy velem, hogy ez a pancel fizikai modellje vagy Shulga ezredese, vagy Szakalle.Tehat, Shulga es Szakall visel olyan pancelt, aminek a fizikai modellje megegyezik ezen pancellal, csak a bor, azaz a kulso textura mas.Az hogy az adott ogf-hez, azaz a fizikai modellhez melyik bor tartozik, azt a MilkShape/MS tudja kiolvasni az ogf-bol.Amikor betoltod a modellt a progiba, akkor oldalt jobb felol mutatja, hogy mely texturak tartoznak hozza, es milyen neven.
Pl Szakall ezt a pancelt viseli : stalker_neutral_3_face_1.ogf - mint latod,benne van a face elnevezes, ami azt jelenti, hogy ez egy egyedi karakter egyedi pancelja, szoval az a feltetelezesem, hogy Szakall vagy Shulga pancelja az alap, helytelen, bizonyara van egy altalanos pancelmodell,es az altalad kedvelt pancel azon alapszik.Az ugy tudod megtalalni, hogy minden ogf-et egyenkent betoltesz, hacsak ra nem jossz az ogf nevebol, hogy melyik az a pancel amit keresel, de kicsi a valoszinusege - , szoval van az ogf, es hozza meg az act_stalker_neutral_4.DDS jar, ez a Szakall pancelmodelljenek kulso bore.Ha betoltod Szakallt a MS-be, akkor az act_stalker_neutral_4.DDS-t le tudod cserelni mar DDS-ekre, egymas utan.Ez azt eredmenyezi, hogy Szakall feje valtozatlan marad, de a pancelja minden egyes DDS csere eseten/utan maskepp fog kinezni.Pl Shulga ezredes ruhajanak boret is ra tudod tenni, akkor Szakall ruhaja is olyan lesz mint a Shulgae.
De vigyazz, ha jol emlekszem, 4 vagy 5 fele bor van a jatekban, talan 6 vegulis,inkabb 7
1.A sima oltozek, pl banditak, felcser,Vano
2.A borkabatosok, pl banditak,Neo,Szultan,Bagoly
3.Mindenfele alap Sztalker szerko pl Napkelte,Szabadsagszele,stb
4.Seva borok, pl Kosza,Jar bacsi, Nitro,Vano stb
5.Katonai pancel borok, a szabadsagos fonok pancelja,sima katonai pancel
6.Nehez pancelok, pl Bagoly,Shulga, a te kedvenced, stb
7.Az Exo-k.
Szoval a 7 fele fizikai modellhez jar 7 fele bor, azaz DDS.A DDS-en belul valtozik a grafika, ezaltal lesz a kulso bor nezete masmilyen. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31292 üzenetére
WOW
Ez jó cucc.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31290 üzenetére
Láthatatlanság stat?
Mi? What?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31288 üzenetére
Jó ötlet, le is szedem akkor azt is. Torrentem gyorsabb, mint a sima fájl letöltés, vajon van belőle Sergalus repack?
-
Riot Gin
aktív tag
December elején kijön az első Outfit Pack-om a Call of Chernobylhoz "Forgotten Outfits" néven, amely egyenlőre csak két páncélt fog tartalmazni.
- Ecologist Exoskeleton: A tudósok páncél ruhája, amely 2 színben lehetséges a játékba illesztése, zöld illetve narancssárga, mindkettőnek ugyan azok lesznek a védelmi jellemzői. Csak a szín és a felépítése más. A sima exoskeleton fejlesztési fáját kapja meg.
- Freedom Battle Outfit: A szabadságosok Pszd-9d-je ami a Skat-9-en alapul. (KÉPEK RÓLA) Annyival előnyösebb lesz a Szolgálatos rokonával kapcsolatban, hogy lesz rajta alapból 1 képződmény tartó, és valószínűleg két opció lesz hozzá fejlesztés ügyileg: 1. A Skat-9-es Fejlesztési fával lehet fejleszteni a páncélt, illetve a másik pedig az hogy a PSZD-9d páncél fejlesztési fájával lehet fejleszteni, és lesz rajta 2 képződmény tartó.
Tervben van majd a Decemberi megjelenés után:
- Katonai golyóálló ruha a Saboteur Hibrydből(Diverzáns)Ezek a páncélok mind a diverzánsból lettek kiszedve, és nélkületek nem sikerült volna még ennyit se össze kaparnom!
(xFreex, Antonius1978, és a többiek, még 1x köszi)
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Riot Gin #31285 üzenetére
Valaki esetleg tudna javasolni egy olyan keresési módot, ami megkönnyítené azt, hogy megtaláljak egy páncél texturát? Csak, mert amikor megtaláltam egy texturát a "feltúrom a textúra könyvtárat" az volt 1 pár óra.... Pontosabban, nem tudom hogy hol van az a hivatkozás, ami a páncél külső nézeti textúrájának a nevét és helyét mutatná. Remélem tudtok segíteni, mert ez nagyon megkönnyítené a dolgomat.
-
Riot Gin
aktív tag
Emberek, keresek egy páncélt ami a PSZD-9d páncéllal van rokonságban , ám csak a szabadságos Army Warehouse nál lehet kapni valamelyik SGM játékban. Kinézetben ugyan ez, csak szabadságos színekben. Ha esetleg van tippetek mi a neve, akkor legyet szívesek mondjátok meg, előre is köszi, mert már egy ideje keresem, és nem találom, de szükségem lenne rá.
(Nem, nem a SKAT-9 páncél az, mert az Military verzió, és nekem pont erre lenne szükségem, és nem igen tudom hogy mi a neve, az SGM 2.2 -ben nem találom, az enotot még nem próbáltam.)Előre is köszönöm ha bármelyikőtök tudja melyik ez a páncél, mert én csak annyira emlékszem hogy valamelyik SGM modban találkoztam vele.
-
Dhampir
félisten
-
Sensut
őstag
FIGYELEM!
Közkívánatra a StalkerSoup topik neve megváltozott
-
rétisün
veterán
-
shield
Topikgazda
A kísérgetős küldiket én sem szeretem, de a Legendary-ban felfogadtam egy társat a zöldfülűek falújában, még az elején, amikor még igen gyengécske voltam. Egy exo-s, jó felfegyverzett tagot. Nagy segítség volt, sokszor jóval előbb észrevette az ellenséget és jól nyírta is őket. Igaz a földalatti helyekre nem jött utánam. Az Erőműnél kint maradt, de amikor végeztem bent, kijöttem és Ő ott kóválygott. Végül is vele vittem végig a játékot. Persze párszor voltak bosszantó dolgok vele, de végeredményben jó társ volt.
-
PeL
addikt
válasz
Balathruin #31275 üzenetére
Hát még mindkettő él
Pont ott voltam Yantarban előbb. Lelőni nem akarom őket miatta, Kruglov javítja a fegyvereket, vagy valamelyik mászkáló tudós ott Yantarban
-
PeL
addikt
CoC-ban egyébként van Svarog detector? Hogy lehet rá szert tenni?
(#31270) Riot Gin: Őszintén szólva én sosem szerettem Stalker játékokban az olyan részeket ahol valakit kísérni kell vagy valakit kapsz magad mellé, mert nagyon könnyen el tudnak halálozni, emiatt nálam csak frusztrációt okoztak az ilyen részek, jobban szeretek egyedül barangolni a zónában.
-
Riot Gin
aktív tag
-
Riot Gin
aktív tag
DoctorXDynamicFactionRelations: Banditákkal nyomultam, és hát mivel a DoctorXFactionRelations-t kihagytam a buliból, Monolitos volt az életérzés: Mindenki ellenség volt. Aztán sikerült szövetségessé tennem a katonaságot, és ennyi. Freedumbokkal nem sikerült kapcsolatot teremteni, pedig igyekeztem: A szolgálatot lepusztítottam Rostokban.
Ami igazán zavart, hogy EGYÁLTALÁN NEM LEHETETT TÁRSAKAT TOBOROZNI, SE SZÖVETSÉGES BERKEKEN BELÜL , VAGY ILYEN KÜLDETÉSEKET CSINÁLNI. Tehát , előjött a párbeszéd meg minden, ha csak simán társat akartam volna, de hiába ment rá a párbeszéd, nem követett a tag, bármit és bárhol csinálhattam: nem jött utánam. A kísérgetős küldetések nem működnek, mert nem követnek akiknek követniük kell.
Ladies and Gentlemans, The Bandit Faction are fucked up.....
+ az Infinite Companion Mod sem segít, halkan megsúgom....
-
hubai1979
őstag
Na mi a helyzet aludtok,vagy pihentek.Tessék játszani,stalkerezni.
[link]Vagy ünepeltek valamit?
Jó G-vagyok mi.A köcsög művezető mondta mindig, elkapot lógtuk az értékes munka időt.
Na szép estét mindenkinek
és jó pihenést.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31257 üzenetére
Tyűha, az igen, de megközelíthető hely ecsém.... Kösz az infot!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31260 üzenetére
Igazából eddig nem nagyon működnek ezek a frakciós dolgok. Kibontom:
- Szkvadovszk: Itt amikor legutóbb voltam 1.4.14 patchben, azzal találkoztam hogy bandita ruhában vannak bizonyos lonerek, akik egyébként banditák lennének, csak mivel a játék alap Faction Relation-je olyan, hogy ellenségek lennének, ezért azt csinálták hogy Lonerek lesznek azok, akik a Skvadovsk bárjának hű törzs vendégei és bandíták.
Hogy mi jöhet még: nem tudom, de kardán már kidőlt a dologtól..... ne nézzetek rám! Én nem adtam neki egy üvegnyit sem! De egy rekesszel már igen!
-
PeL
addikt
Egyébként nem teljesen világos számomra hogy milyen megfontolásból döntött úgy a Team EPIC hogy a Mercenary frakció alapból neutral legyen a Loner frakciónak. Eddig minden részben ellenségek voltak, nem értem igazából.
BTW kijött az 1.14.15-ös patch.
1.4.15
Patch Notes:
* Dialog text corrections.
+ Added fast travel system when finding specific travel locations on PDA map. Can right-click (house) icon to quick travel. Must be enabled through configs\plugins\fast_travel.ltx
+ Can now specify 4to1_tracer = true in ammo sections to use make every 5th round a tracers (depends on ammo number in magazine, for example magazine of 30 will be first shot tracer, 5th tracer, etc. but magazine of 12 will be first 2 shots no tracer 3 shot tracer, etc. Basically it's ammo_elapsed modulus 5)
+ Can now toggle Tracers in gameplay options or g_use_tracers console command (xrGame.dll)
+ cform to ammo_base.
+ fake knife ammo.
= Fix PDA stalker stats
= Fix Sakharov message not playing
= Fix silencer sounds
= Fix companions/hostages changing levels when it should be disabled
= Fix surge task not working properly
= Fixes to xr_eat_medkit.script
= Prevent companions from entering arena (Because they will deleted if so)
= Speaking to a task giver again will no longer reset the item for fetch tasks
= fix actor_in_zone and npc_in_zone xr_condition
= fix sar_monolith not registering story id
~ Increased stalker bone damage multipliers
~ PSI Storms now cause artefacts to respawn on all levels, like Surges
~ Prevent radio in heli dynamic news spam
~ added detector_scientific to bandit, csky, hermann, sakharov and monolith traders if you have heavy_pockets achievement
~ can now add more than 7 categories to Nimble through nimble_orders.ltx
~ changes to IsWounded evaluation
~ destroy_object logic fix
~ ignore sections that don't have cform field (stashes and death item spawner)
~ increase surrender chance by 10%
~ increased detection luminocity in underground maps
~ refactor some task code of hostages
~ some jup exclusive jobs opened up to simulation -
PeL
addikt
Call of Chernobyl téma: Valakinek sikerült megtalálnia Rostok-on az aréna épületénél lévő egyik rejtekhelyet? Körbejártam ott teljesen mindent többször is de egyszerűen nem találom, nem jövök rá hol van. Vagy bugosan mutatja a map és nem ott van vagy én hagytam ki mégis valamit. A radaron látszik melyik stashről van szó.
http://kepkezelo.com/images/n408up4d11e84qa3ka9z.jpg
http://kepkezelo.com/images/p7ck7hx0bu285hufn7lj.jpg
http://kepkezelo.com/images/odjm0e02pnxzkl94p29a.jpg -
Riot Gin
aktív tag
Kösz, akkor baromira félre értettem a DoctorXDesolation modot. Lost Alphával játszottam 2 órát, és nem lettünk barátok, nagy csalódás volt számomra, bár igaz, ha elvárásaid vannak akkor csalódásaid is lehetnek.
Én a Call Of Chernobylban lévő NPP-ben annyi stasheket tudok, hogy van katonai ruha, nem szervo, hanem az a fajta , amelyik van a dutynak is , csak fejlesztve. ( A duty azon ruhája, amelybe nem lehet képződmény tartót tenni, csak és kizárólag harctéri rendszereket ( hp töltő, vérzés ellálító, stb,) csak ugye a dutys verzió az a fejlesztettje a katonainak.
+ egyébként NPP-ig eljutni úgy, hogy jól felszereld magad, és a felszerelésedet amit gyűjtesz ugye át-át csoportosítani előrebbi stashek, jó játék
-
PeL
addikt
válasz
Riot Gin #31250 üzenetére
NPP-n vanillában sem volt stash ha jól emlékszem, csak törhető dobozok. Agroprom Undergroundban szintén volt vanilla stash nem is egy, csak azokat ugye nem tudja a térkép kijelezni mert külön mapok, nem úgy mint a Lost Alpha-ban. Darkscape az totál üres, még a dobozokban sincs semmi. Lehet amúgy jobban jártak volna ha 1-2 mapot átemelnek a Lost Alphaból, ott legalább pl. Darkscape is jobban ki volt dolgozva. A DoctorX Desolation modot meg amúgy szerintem erősen félreértelmezted, mert ahogy olvastam az a mod pont azt csinálja hogy még néptelenebbé teszi a mapokat legalábbis a stalkerek oldalról, ezáltal nehezebben jutsz hozzá a jobb felszerelésekhez.
-
Riot Gin
aktív tag
Ja, még egy kis irónia: Agropom Underground-on is található Stash. Pont ott, ahol nem várnád
Nem, ezek nem olyan stashek, amiket soha nem jelez ki a játék, akárkit fosztasz ki éppen , és akkor sem jelenik meg, ezek a stashek bizony valamikor megkapják a Zöld Stash jelzést, és találsz benne cuccot, nem is keveset!
-
Riot Gin
aktív tag
Ezt a bugot én is megtapasztaltam, az 1.3.20 verzióban a Duty területen lévő Rostok-ban. Hát mit ne mondjak, ha nem azt hogy anyáztam a dolgot.... Ami igazából elég zavaró dolog, hogy pl az olyan modok is pl.: DoctorXDesolation, úgy érzékeltem hogy lófa-t sem tesznek Zatok-Jupiter-Darkscape mapokon. De tényleg. Sőt, a többin se. Nem tudom milyen modder emberek ezek, de azért még egyszer megnézem hogy én telepítettem-e rosszul a dolgot vagy használom rosszul, de mióta mod az, ami nem tesz semmit egy játékkal csak plusz fájlok a gamedata mappában?
A másik meg: mivel még mindig fejlesztik a dolgokat, nem kell csodálkozni ugyan azon, hogy Darkscape üres, stb. Még a Vanilla Stasheket se hozták vissza a Call of Pripyat pályáin. úgy hogy van itt mit bevárni sajna.
Egyébként kicsit olyan ez a Call of Chernobyl dolog, hogy egyes mapok érdekesen vannak betáplálva a játékba, vagy a modderek nem használnak ki más pályákat, mert pl.: Cordon-Dark Valley - Garbage - Agropom - Army Warehouses - Rostok - Red Forest - Yantar - Wild Territory - Great Swamp - Pripyat Outskirts - ezeken a mapokon van leginkább Stash, a többin éppen hogyan, de Darkscape-en és Chernobyl NPP-n noku, semmi.
Call of Misery: Ha tényleg azt akarom, hogy valósághűen legyen részem a Zónában, akkor nem ezt a modot telepítem fel, hanem elmegyek katonának. A Misery nem az én stílusom valamiért. De nem is érdekel.
-
PeL
addikt
válasz
shield #31248 üzenetére
Már bejártam a délebbi részeket is, ott azért van itt ott csetepaté. Darkscape volt egyedül ahol alig volt ellenfél, 3-4 katonán és 6-8 banditán kívül, bár az a terület amúgy is eléggé sivár és kietlen. Nem is tetszett, szerintem ha nem muszáj nem is megyek arra többet. Ez valami régebbi verziója lehet a mapnak mert még a vasúti alagút sincs meg ami a Lost Alpha-ban megvolt.
Mellesleg felfedeztem hogy a Vodka is telepátiával működik a játékban. A Bar-nál lévő szerelőt leitattam, meg se kottyant neki. Ellenben visszatérve Zaton-ba a Skadovsk-on Cardan úgy be van rúgva hogy többet szerintem fel sem ébred. Több napot átpörgettem alvással és nem tért magához a szerencsétlen. Hát így kell hazavágni egy szerelőt a játékban...
-
shield
Topikgazda
Ha jól emlékszem, én az 1.2.22-es verziót kezdtem el. Azt hiszem Kordonon bóklásztam csak. Ehhez készített op.erik fordítást. Emlékeim szerint volt élet a területen.
Lehet hogy kellene még várnod másik patch-re.Nem tudom mi lehet op.erik-kel, április eleje óta nem jelentkezett. Pedig hamar elkészült egy-egy fordítással.
-
PeL
addikt
válasz
Riot Gin #31243 üzenetére
Az a vicc hogy mikor közel mentem hozzá hogy leszúrjam észrevett a mocsok, kicsit meglepődtem mikor hirtelen felugrott, pont rámszegezte a fegyvert mikor gyorsan odaléptem és fejen szúrtam
Mázlim volt.
Egyébként Basic Tools szerszámokat is random lehet stashben találni vagy hol a bánatban keressem? Advanced Toolsból már találtam 2-t, Expert Toolsból meg már 3 is van nálam...
-
Riot Gin
aktív tag
DoctorXDesolation1.2 segít a problémádon.
A másik meg lehet hogy rosszul raktad be azt amit beraktál a játékba, mert nekem is voltak ilyen érdekes dolgaim, ami amiatt volt, mert a cuccokat nem elég precízen raktam be a játékba. Zaton-Jupiter-Darkscape: ez a három mapon tutira nem találsz nagy intenzitást és életet, és mivel még a játékot fejlesztik, és pláne, mivel a múltban volt olyan hogy 1 nap 2 update, ne csodálkozz hogy crash itt és crash ott.
Azért, amikor a Yantarban a zombi támatásoknál kifagy a játék 30 perc alatt 20x az megfizettethetetlen. Meglepő módon, az nem húzott fel, de a mod használatok miatt ezt betudtam.
-
PeL
addikt
válasz
Balathruin #31238 üzenetére
Pedig fel van húzva maxra a stalker populáció is az opciókban... Én is csak azt a két mapot láttam eddig, azért kérdezem. Lehet kell némi idő a játéknak hogy benépesedjenek a pályák
-
PeL
addikt
Hát ezzel a Call of Chernobyllal továbbra sem vagyok túlzottan elégedett
Nem tudom de minden map ilyen kihalt lesz? Zatonban még azért akad némi élet bár járőröző Stalkerekkel sehol sem találkoztam csak pár Monolithossal meg zombi stalkerekkel. Viszont átjöttem Jupiterre, eddig sehol egy árva lélek, elvétve itt ott pár mutáns, az AA complexben ott vannak a zombik de a terület szinte teljesen üres, Duty-nak, Freedom-nak nyoma sincs, banditákat se láttam sehol, még Monolithost sem. Nem értem én ezt, üvölt a játék azért hogy tele legyen mozgással egy ekkora map, ehelyett csak bóklászik az ember a semmiben pedig itt kéne lennie a legnagyobb harcoknak. Elég lehangoló...
És emellett elég sűrűn crashel random, hibaüzenet nélkül, ma kivágott már vagy 5x-6x legalább pedig mondhatni szinte semmi nincs benne a játékban.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31232 üzenetére
Oh, oké, köszi, majd rá pillantok a redditre akkor.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31233 üzenetére
Nem találtam meg a cuccomat, és igen nehezen de vissza találtam Pripyatba. Komolyan ember, semmi x a térképen hogy "hülye gyerek erre gyere" hanem "ha nem tudod merre kell menni gyökér akkor keresd meg magad". Ugyanis mire kijutottam onnan, konkrétan majdnem bejártam az egész erőművet majdnem....
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
SGM 2.2-ben a cementgyár melléképületének esővédőjén (ahol a monolith rejtekhely van), van egy hátizsák, ami kódot kér. Nem tudjátok mi nyitja?
Előre is köszi! -
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #31228 üzenetére
Ahhoz kepest hogy mennyire rovid, eleg sokat kell forditsak meg, epp az altalad emlitett sok parbeszed miatt.
Es en masodszor toltam vegig, hogy lassam a szoveget amit forditottam.Meg egyszer elszorakoztam
A vegen te valahol megtalaltad a cuccod, vagy te is puloverben mentel vissza Pripjatyba ? -
PeL
addikt
válasz
Balathruin #31229 üzenetére
Mindegy már letöröltem a mentést. Lehet várok még 1-2 patchet inkább. Köszi azért.
(#31227) Riot Gin: Ahogy írtam szó szerint, egy halál után a fűrésztelepnél kiléptem a játékból mert épp nem volt kedvem folytatni, később mikor elindítom a játékot és betölteném a mentést rögtön a halott karakter és a "Lost to the Zone" felirat fogadott. Mikor mentettem semmi nem volt a közelemben, és max hp-n voltam.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31229 üzenetére
Hol van ez a fajta Bug leírva? Mármint, hol van ilyen jelentve ez a típusú hiba? Én még nem találkoztam vele.
-
Balathruin
veterán
-
Riot Gin
aktív tag
Chernobyl Chronicles: Vodkával és szivarral elmegy. 10/5 - 10/8. Ha esetleg van még kaviár is akkor 10/9.
Rövid, ütős, KISREGÉNYES ( ÖCSÉM, EZEK A DIALÓGUSOK EMBER, PLÁNE PRIPYATBAN A MONOLITOS VEZETŐ.... NA ÖCSÉM, AZ MESE DÉLUTÁN TUTIRA)Jó volt, 1x végig vivős mod. 2x nem vinném ki.
-
PeL
addikt
Nah jó asszem kezdek kiborulni... A legutolsó és egy szem mentésem betöltése után rögtön "Lost to the Zone" felirat fogad, vagyis rögtön elhalálozik a semmitől a karakter. Kezdhetem elölről az egészet. De lehet inkább ráhagyom.
-
PeL
addikt
Azért még így is találtam könnyű pénzszerzési lehetőséget...
(miért vagyok ilyen figyelmes, rohadjak meg...)
Nem tudom kinek tűnt fel, de Cardannál feljavítva a fegyvereket a felcser a többszöröséért megveszi... Nem tudom hogy alapból ilyen ez, vagy valamelyik mod csinálta meg ilyenre.
-
Riot Gin
aktív tag
Jupiteren tuti van stash, de Zatonban nem tudom. Egy biztos, hogy a monolitosokon ne csodálkozz, mert Zatonból lehet menni egyből az erőműhöz. A másik meg az , hogy Zaton mellett Ott van Darkscape is , ahová a büdös életben nincs és nem is lesz stash elrejtve, maximum küldetés lesz ami oda szól. Nem mintha egy hű de jó pálya rész lenne a Darkscape, csak feltűnt.
Zatonról meg annyit kérlek, hogy az is majdnem Darkscape lett, úgy hogy én speciel örülök hogy annyi, amennyi van rajta, az rajta van.
-
PeL
addikt
Megint volt egy random crashem Zaton hídjánál és nem ír semmi hibaüzenetet. Remélem azért ez nem lesz olyan gyakori, még SGM 2.2-ben sem voltak crasheim pedig az aztán meg volt tömve tartalommal...
-
PeL
addikt
válasz
shield #31221 üzenetére
Így sem jön azért sokkal lassabban, főleg hogy van moneyloot addon ami random adhat 250-500 rubelt 1-1 hulla lootolása közben. Szerszámokat hol kell amúgy keresni? Azt tapasztaltam hogy a vanilla stashek teljesen eltűntek pl. Zaton-on. Ez az egy kicsit negatívum nálam, mert így tudom hogy kb sehová nem érdemes bemenni pl. a vanilla CoP pályákon mert úgysem találsz semmit. Legalább pár stasht elhelyezhettek volna itt ott ami bizonyos időközönként respawnol vagy megjelenik benne 1-2 kötszer és lőszer vagy medkit, hogy az ember érezze a késztetést a folyamatos kutatásra meg elhiggye hogy van némi élet a zónában. Mondjuk az meglepett hogy Zatonban 3-6 fős Monolith patrol csoportokba lehet botlani meg sok zombi stalkerbe. Viszont stalkereket még nem láttam csak a Sevchenkon amíg ki nem írtotta őket pár zombi stalker. Noah-t is mindig megölik a zombi stalkerek akárhányszor kezdtem eddig újat, mire odaérek mindig csak a lövöldözést hallom. A népességeket felhúztam direkt 1.5-re a stalkereknél meg a mutánsoknál is, szeretem ha van mozgás a pályákon, de ezek gondolom csak azt befolyásolják hogy hány fős csapatok spawnoljanak.
-
Riot Gin
aktív tag
DoctorXDynamicFactionRelations: Annyira nem rossz, csak arra ügyelj, hogy az egyensúly megmaradjon. Egyébként igaz, hogy elég masszívan megkavarja a dolgokat. Kezd el Freedomosként irtani a Duty-t és a Lonerek az ellenségeid lesznek.... F*CK LOGIC!
Én Arsenal Overhaul fegyver csomaggal nyomtam, abban minden rendben volt, STCOP-ban sem tapasztaltam mást, csak annyit egyébként, hogy a banditák csodálatos bőrdzsekijükkel nem nehéz irtani őket. A puska kaliberű fegyvereknél előfordul az egyensúly felborulása. ( NEM , Kalashnikov meg barátai nem tartoznak oda, nem vagyok hajlandó fegyver történeti előadást tartani, az internet kiszolgál mindenkit ha nem érti valaki a PUSKA KALIBERŰ fegyverek címszót). Például garantálom hogy a játék átmegy Easy modba ahogy szerzel egy SCAR-H meg ilyesmi játékszereket. Lehet hogy nehezebbek, mint a Köztes Lőszerű Roham fegyverek, de pikk-pakk kikapsz vele minden emberkét, de a lőszer ritkább hozzá és drágább is.
Amúgy Monolitos barátaink a kedvenceim: Puska kaliberek és a speckó ruszki 9x39mm-es fegyverekből fejlövésből elég nekik 1. De az alatt felejts el mindent, mert van olyan hogy 2-3-4 lövés és akkor csuklik össze ha darálod a fejét.
Ami igazából zavar még egy kicsit az Outfit Addonban, hogy basszus, tök kevés az a fajta páncél, amihez kell sityak. Például anno egy SGM modban volt egy két jó ruha, de nyilván azokból importálni elég érdekes dolog, mert optimalizálatlanok, azt pedig már megtapasztaltam, hogy az optimalizálás nem 5 perc egy ruha illetve fegyver esetében sem.
-
PeL
addikt
Na tegnap játszottam pár órácskát így első nekifutásra a CoC 1.4.14-es verziójával, volt egy random crashem Cordon hídjánál valamitől de utána semmi. Azért feltettem én is 1-2 plusz dolgot:
- STCoP weapon pack
- Lootmoney
- DoctorX More Mutants (elvileg csak annyit módosít hogy variálja a mutáns csapatokat a pályákon)
- DoctorX CoC Quest Lines (több random ismételhető (asszem) questeket pakol a játékba a meglévők mellé)
- Outfit AddonEzek mellé még gondolkozom hogy felrakom a dynamic faction releations modot de azt olvastam eléggé megkavarhatja a dolgokat, volt aki egyik pillanatban még vásárolt egy tradernél, majd sarkon fordulva szitává lőtték az előzőleg még friendly npc-k
Alapvetően tetszik ez a "Sandbox" stílus amit képvisel a mod, nem tudom ez a story mód mit takar, gondolom 1-2 feladaton kívül nem ad semmi kötöttséget vagy iránypontot, csak bolyongj és csinálj amit akarsz.
A traderek elég gyász szerintem hogy jóformán semmit nem vesznek meg abból amit talál az ember, így igazából csak a küldikből lehet pénzt szerezni meg az eladott fegyver kiegészítőkből és lőszerekből. Gondolkodom hogy átírom a buy condition-jüket, de lehet akkor túl hamar meggazdagodnékAzért az SGM szindróma itt is megvan, hogy van akibe fél tár egy AK-ból is kevés, viszont van aki meg kifekszik 2-3 nem fejre lőtt találattól is.
Viszont tetszik hogy abszolút nincs fps probléma, szépen fut 60+ fps-el szinte mindenhol 1920x1080-ban maximumon még az én gyengécske gépemen is
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #31213 üzenetére
Nekem nincs felrakva.
Ha jól emlékszem, ez egy sima mod és kell hozzá az alap játék.
Rá az alap játék magyarítását és abba a mod fájljait. -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #31212 üzenetére
Hat igen, emlitettel ilyesmit, de azt hittem, hogy azok csip-csup dolgok, de rajottem, hogy megse, egy rakas allomany van meg, ahogy nezem, ugyhogy szerintem karacsonyra ha elkeszulok, es elhozza nektek az angyal, akkor mar orvendhettek, de az is lehet hogy elmarad marciusra, amikor hazamegyek, es akkor ott lesz idom akar teljes napokig forditani, meglassuk.Mert van kuldetesleiras a terkepen es meg egy rakas egyeb dolog, amit le kell forditani a parbeszedeken kivul.
UI : hogyan lehet elfogadtatni a magyar karaktereket ? Betettem amit forditottam a jatekba, de a magyar ekezet helyett orosz betuk szerepelnek.Valamit at kell allitani, de mit es hogy ?
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #31198 üzenetére
Én írtam múltkor, hogy még van vissza kb. 13-15 fájl.
Tudod hogy több nyelvi fájl van egy modban. -
Riot Gin
aktív tag
Mennyire nehéz a Call of Pripyatba egy épületet importálni/Készíteni? Ezt azért kérdezem, mert például a Call of Chernobyl esetében például van Yantaron a Tudósok bázisa, ahol azért lehetne több minden is. (Bolt, szervizes srác, stb), és van ott két barakk szerű dolog, amibe nem lehet bemenni. Mennyire tök jó lenne ha a két barakk is bejárható épületek lehetnének?
-
Dhampir
félisten
válasz
Riot Gin #31208 üzenetére
Íme egy "kézi fordító" 1956-ból.
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #31206 üzenetére
Nem directX 1-ről, hanem DXT1-ről van szó, ami egy dds-nél is használt tömörítési formátum, ha jól tudom. Wiki oldal a témáról.
Konkrétan az írják, hogy ahol az alfa csatorna nincs DXT1-re konvertálva, ott csökkentették a méretet 512x512-re.
-
Riot Gin
aktív tag
Létezik Directx 1 ?
Csak, mert google oroszról angora fordítása ezt adta ki nekem a Lightweight textures addon-ál: http://ap-pro.ru/forum/119-89061-1
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31202 üzenetére
Hozzátartozik, hogy azért használok 1-2 nem hivatalos addon-t, mármint olyat, ami nincs fent Moddb-n:
-Optimized Texture for Coc 1.4.10 (ap-pro.ru)
- Animated Detectors ( ap-pro.ru)+ amilyen mod összeállításokat használok.
AO3+Ao fixed npc survivability+ Outfitaddon+DoctorxDynamicFactionRelations+DoctorXFactionRelations+Lootmoneyaddon+Artifactsafteremission+InfiniteCompanions+InaccurateZombies+ meg még folytatnám talán de szerintem megérted a dolgokat....
+ még az, hogy 4 éves gépem van és nem egyforma memóriákat tettem a gépbe, pl: kettő darab 4 gigás és kettő darab 2 gigás van benne, és abból az első kettő például (4 gigás pár) UDIMM típus.
Szóval igen.
Eszembe jutott már hogy nem a játék szar hanem a masina, havi rendszerességgel ki van fújva pedig. Mondjuk lehet ha újra pasztáznám a procit az is segítene egy kicsit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Tőzsde és gazdaság
- Escape from Tarkov
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motoros topic
- Filmvilág
- Tudományos Pandémia Klub
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest