-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dhampir
félisten
válasz
Sensut #31989 üzenetére
Nem tudom, de ha nem tudtad játszani, mert újra kellett tenned, de ugyanaz a gond maradt, akkor az annyira nem kicsi baj.
-
Aarpok
őstag
Valami bug lesz ez.Anno az SGM Geo all in one-ban elment sztrelok a kivonulási pontig,de amint felszálltak a helikopterek az őrnagy úr és sztrelok ott maradt kísértetnek tudósként és halhatatlanul.Valószínű elmentek csupán a textúrájuk maradt ott abban a pozicíóban ahogy a videón voltak.
(#31993) tzs182 Abban a mocsárban van ahol a lezuhant helikopter.Nekem úgy rémlik nincs zsákban és tud vándorolni,de csak a mocsáron belül.A zsákos megoldás a 2.0-ban volt a fűrészmalomnál.
-
Erdő
tag
Kicsit furára sikerült a pripjatyi kivonulás (Diverzáns): Sztrelokék nem messze a mosodától megálltak tüzelő pózban, és nem voltak hajlandóak tovább menni. Előre mentem, hátha valami beragadt zombi van valahol, volt is egy pár, de a többiek csak nem jöttek utánam. Végül elértem a kivonási pontot, elmentek a helik, beadta a 400 zombis küldetést, de amikor visszafelé mentem, megtaláltam Sztrelokékat - holtan. Gondolom, nem ez a normális menete a dolognak...?
A sztalkerek betelepültek, Herman és Garik is adott feladatot. Lehet, hogy nem befolyásolt semmit? -
Sensut
őstag
válasz
Dhampir #31986 üzenetére
A Lost Alphában is ilyen probléma van csak?
Ez kutyaf... Amúgy utána néztem fórumokon és tényleg egy időjárás féle effekt ez is, amit az Atmosfearre terveztek. Ha fent van az Atmosfear, akkor valóban nem is rossz, csak inkább fura, viszont AF nélkül elég ronda. Valamit félre terveztek az eredeti grafikával, mert belerondított nem csak az égboltba, de a modellek textúráiba is ez a túlzott kékség. Egy nyomasztó, borús, majdnem éjszakai környezetről van szó, ami több napig ráül a Zónára. Csak ritkán történik meg, van hogy egész játék alatt soha. Én visszamentem a mentésekkel odáig, ahol kezdődött és még egyszer nem történt meg. Aztán aludtam pár napot és kb egy hét múlva feloszlott és kivirult minden újra
Az éjjellátóban, vagy éjjellátó távcsövekben fel sem tűnik.
rétisün: elvileg így kellene lennie, kitörések alatt jönnek létre képződmények, csakhogy ez ebben a modban nem igaz. Tapasztalatom szerint a kitörések nem befolyásolják a képződmények létrejöttét, azok az idő függvényében jelennek meg az anomáliákban. Ezt hamar le lehet tesztelni a tudósok érzékelőivel, ha közben érdeklődsz náluk. Nálam ki van most kapcsolva a kitörések, de a képződmények úgyis megjelennek. A beállításokban a letiltás csak a látványt és az effektet kapcsolja ki, ami megöl, de nincs hatással a képződményekre. Egyébként minden alváskor jelzi, hogy kitörés történt, de soha nem jelennek meg új képződmények ilyenkor
-
' Tzs ,
senior tag
SGM 2.2: Haladok a Zsoldos küldetéssel. A hídnál ahol megjelenik a Szolgálat és a Tudósok azoknak nyekk. Tudósok csomagja nálam. Szabadságos csapat nyekk (akik elkísértek). A Zsoldosok küldenek valakit a helyzet megtárgyalására. Fel is megyek a Hídra hozzá, de a figura csak távcsővel kémleli a messzeséget. Semmire nem reagál. Mi a teendő?
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #31984 üzenetére
Nem tudom vetted-e észre, hogy a játék menüjében van egy külön "SGM beállítások" szekció, és ott le lehet tiltani dolgokat, köztük a kitöréseket is. Én letiltottam, mert semmi haszna ennyi rutin után. Egyetlen mod, amiben haszna van a kitöréseknek eddig, az az OGSE, mert ott csak kitörés alatt lehet megtalálni bizonyos fontos képződményeket. De itt nincs olyan, úgyhogy letiltottam.
-
' Tzs ,
senior tag
shield: dehogy hagyjuk, jó hogy ez a kis feladat majd utunkba áll nem? Hamarosan kapod a tuti linket innen 1000%, hogy le fog jönni! (Amíg írom a hsz-t addig feltöltődik) Szólj ha lejött, mert akkor törlöm.[link]
hubai: kösz a segítséget!
sensut: Az Atmosfear szép, de nekem ez a kitörés dolog nem jön be, most már van, hogy egymás után 2 is jön és 10 percig malmozok mire visszakapom az irányítást! Ez igaz csak ha alszol akkor van, de engem idegesít
Most belőttem, hogy a kitörések, meg falloutok (azok mik?) 2-4 naponta jöjjenek meg átállítottam az alap időjárást naposra, próbálj variálni esetleg, hátha megjavul.
A hibás feladatokra rájött valaki? Nem lehet, hogy azok a helikopteres küldetések?
-
Sensut
őstag
Próbáltam újrarakni is, illetve muszáj volt, mert addig peccseltem, hogy egyszer csak behalt a játék, és újra kellett tennem - de ugyanaz a gond maradt. Ha sose játszottam volna az SGM-el, akkor azt mondanám, hogy ez is egy valami "húzás", csakhogy most játszom ezzel azt hiszem harmadszor, és eddig sose tapasztaltam ezt a - mondhatom most már hogy - hibát. Közben elindítottam azt a Lost Soul-t, és az első cordoni bunyó után annyit mondhatok róla, hogy ez lényegében az SGM 2.2 tuningolt változata, ami tartalmazza az összes látvány csomagot és még valamit, mert a zsákomban találtam egy olyan dolgot is így startból, ami az alap SGM-ben nem volt benne. Mellesleg a magyarítás se talál hozzá, úgyhogy valami plusz mégis csak van benne. Mivel úgysincs más új mod, amivel el tudnék szórakozni hébehóba a szabad időmben, úgy döntöttem, hogy végigviszem a Lost Soul-t, és hagyom a másikat a francba. Amúgy is voltak dolgok, ami miatt újra akartam kezdeni a játékot - pld. az, hogy itt be lehet-e állni a banditákhoz Zatonon, mielőtt a tiszt úr a Skadovszkon kinyíratná velem őket. Úgy, mint a Diverzánsban. Azt már tudom, hogy a zsoldosokhoz Jupiteren be lehet állni, csak más a feladat, amit adnak.
-
shield
Topikgazda
válasz
' Tzs , #31975 üzenetére
A többi torrentem megy. Amit készítettél torrent fájlt, a tulajdonságaiban semmi sem hivatkozik a megadott szerverre. Hagyjuk a fenébe, ha nem megy, akkor nem megy.
Én simán csak felraktam a megadott modot, nem raktam rá semmit. Gondolom ez is egy SGM2.2 változat.
Az Infuzoria képződmény vagy mi a fene, lehet még a Fűrésztelep melletti domboldalon a savas területen, akár egy hátizsákban.
A feladatlistán azért olyan a küldetés, mert hiányzik a magyarításból. Nálam hiányos a lőszer és fegyverek és egyéb tárgyak neve és leírása. -
hubai1979
őstag
válasz
Antonius1978 #31979 üzenetére
Igen ez a Diverzáns,csak gondolom megmutatom nagyjábol hol is található,anyi verzióval játszotam már hogy pontosan nem is tudom leírni,volt hogy a csomag melet volt ,máskor meg a kocsonyás vacak tetejéről gurult le.
-
Sensut
őstag
Hát, én nem tudom mi a fene ez, de olyan, mint egy ócska horrorfilm. Hiába tettem fel az összes Atmosfeart meg minden, nem javít semmit és már (játék idő szerint) napok óta ilyen csúf a környék. Az egész abból indult, hogy beesteledett és többé nem virradt ki. "Napra nap jött, s arra újabb, de elmaradt a virradat", ahogy Byron mondaná
. Ez az egész olyan világos éjszaka. Leginkább az a zavaró, hogy a textúrák is ronda zavarosak, az égbolt pedig olyan hülyén viselkedik, hogy... na de mindegy, előbb-utóbb csak kivirul, vagy mi.
-
' Tzs ,
senior tag
Sensut: Ez szerintem valami pszi kitörés miatt lett ilyen. Ezt én is láttam de nekem visszaállt alapra egy idő után. Engem például az húzott fel eléggé, hogy ha alszol és jön egy kitörés akkor bizony a játék elveszi tőled az irányítást. Méghozzá úgy, hogy tök sötét van de hallasz mindent ami körülötted zajlik és kb 5-6 percig SEMMIRE nem reagál a játék! Jó alt-tab, meg crt-alt-delete, meg reset-re igen
De akármit nyomsz meg kell várni a kitörés végét, csak aztán ébredsz fel és kapod vissza az irányítást.
sklopp: Köszi! Belementem a Zsoldosok játékába ki fogom próbálni ezt is, azt is. Most épp lelőttük a Szabadsággal a Tudósokat a Probzspfng hídnál (sosem tudom megjegyezni a nevét
), de jött az Alpha csapat is
Végre van normális detektorom is és AS-VAL a hulláktól. Épp ideje volt, mert a Diverzánsban is ez volt a kedvencem. Amúgy a kereskedőknél, hogy hogy ilyen gyér a kínálat? Persze lehet velem van a baj, megszoktam a Diverzánsnál a cuccok tömkelegét
shield: Tényleg nem értem mi lehet nálad. Valakik pedig leszedték tőlem az biztos, az adatforgalom alapján 3-4-en kb. Van még egy ötletem! Privátban adj e-mail címet és dropsend-el, vagy filepostával 2 részletben átküldöm. Ha ez se jó marad a szerverre feltöltés...
Szerencsére a távcsöves dolog nálam nem ilyen. Viszont, hogy csináltad, hogy így néz ki a játék jobb és bal alsó sarka + a bal felső rész?Kérdeznék, ha nem gond. Zatonba érkezés után egy tag áll a lépcső mellett ő elküld egy különleges képződményért, azt hogy lehet megtalálni? Most nem jut eszembe hol van pontosan -de a térkép mutatja- csak én körbe jártam mindent ott de nem találtam.
...és még egy, többször kapok a játék folyamán számomra értelmezhetetlen küldetést!
WTF? -- > [link]
Ebből van vagy 3-4. Mi ez? -
Dhampir
félisten
-
Erdő
tag
válasz
Balathruin #31961 üzenetére
Két Alpha csapat között oldaná a feszültséget
-
Sensut
őstag
Véletlenül nem ez a "lila textúra hiba" az SGM 2.2-ben. Most kezdődött, az alapjáték után... nem is tudom mitől. Csak beesteledett szépen és azóta ilyen lett az egész játék, hiába van már dél
Tiszta kék meg lila minden.
Kénytelen leszek felpakolni a látványjavító csomagokat, hátha az segít.
Ja, és nem valami kitörés vagy egyéb, randa lett az egész.
-
kekeeci
senior tag
válasz
SaGa59 #31949 üzenetére
Az eredet valóban azonos, de a végeredmény teljesen különböző.
Ajánlom figyelmedbe a STALKERSOUP fórumot. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Sensut #31962 üzenetére
Köszi. Hát sajnos nem csináltam mentést előtte, csak copy, felülír, yes. Az eredetit nem tudom visszatenni gondolom újra fel kéne rakni az egészet...?
Ezt a Narodnaya Solyanka-t egyszer kipróbálnám de gondolom vagy full orosz vagy english verziói vannak...?
Ha már itt vagyok tanácsot kérnék
Az alállomáson beszéltem a Zsoldosok vezetőjével egy titkos tervről a Szabadság és a Szolgálat balhéjával kapcsolatban. Kik mellé érdemes állni? Mennyire befolyásolja a végkifejletet ez a küldetés?
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #31961 üzenetére
Eh,
merkantilizmusvirtualizáció, ez már nem a "Zóna-élmény", legfeljebb más "zónáké".(#31963) rétisün
Erre pont beugrott a fórumon a második rész érkezésének híre.
Egyébként én nem ismerem, csak videókon láttam ezeket. -
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #31955 üzenetére
Nem tudom mi van a csomagban és mire jó, nekem benne volt a mod pakkjában egy könyvtárban, mint extrák. Én sose használtam őket, csak a leírásból tudom, hogy mire szánták. Szerintem akkor az eredeti fájlokat tedd vissza és csak a térkép részét cseréld ki. Engem is zavar, hogy nem látszik a minimapon a feladatot jelző iránnyíl, de nem foglalkoztam vele.
SaGa59: A Stalkersoup és a Narodnaya Solyanka ugyanaz a játék, de mégsem. Anno az amerikai Tecnobacon kilépett az eredeti Narodnaya Solyankát készítő csoportból és magával vitte az addig elkészült játékot. Ez a mai Stalkersoup, amit azóta is egyedül, angolul fejleszt. Az eredeti NS-t az oroszok tovább fejlesztették és ki is adták, amit úgy ismerünk ma, mint Narodnaya Solyanka - Cumulative Pack 2 (aka Joint Pack 2). A Stalkersoup még mindig készül, illetve készül hozza a 64 bites motor is, valamint egy hálózati online rész is. Még mindig alpha stádiumban van, de a tesztelése publikus és folyton frissítik - ezért lehet már letölteni és játszani. Egyébként a játék tartalmazza az eredeti SOC-ot, viszont a terjedelme legalább 3x nagyobb és több modból kovácsolták össze. Az NS CP2 még ennél is nagyobb, ha az alapjátékhoz hasonlítanánk, én azt mondanám, hogy legalább 6x akkora és a Soupnál is vagy 3x nagyobb. Nekem fél évbe került először a NS-t kijátszani, amikor pld a Diverzánst egy hét alatt letudtam
-
Balathruin
veterán
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #31959 üzenetére
Viszont a Gauss-t nem is nagyon lehet fejleszteni, az alapjátékban legalábbis biztosan nem, és nem sok alkalomra nyílt lehetőség a kihasználásához, ha jól rémlik.
Megértem azt, ha valakinek modernebb "sci-fi hangulatú" Zóna kell, én jobban vonzódom az egyszerűséghez. Nekem például a Fallout világa és "Pip-Boyozása" sem tetszett, az sem az én világom, de más meg imádja, és jól van ez így.
-
' Tzs ,
senior tag
sensut: Most nézem van egy kis gond! Lefrissítettem a gamedata-t az általad adott cuccal. A bal felső mutató tökéletes lett, viszont a jobb alsóval nem frankó valami. Az látszik, hogy megsebeznek, de hogy mennyi életerő csík van még az nem! Ezzel nem lehetne valamit kezdeni?
-
D4M13N
aktív tag
Strifer-ék megint csak a mézesmadzagot húzzák előttünk.Pedig ezek a dolgok mennyire megdobnák a játékélményt
Gunslinger mod videó
[link] -
Sensut
őstag
válasz
Balathruin #31945 üzenetére
Pontosan, a modra értettem, hogy miféle újabb mutációja lehet ez az SGM-nek
-
shield
Topikgazda
válasz
' Tzs , #31939 üzenetére
Hát eddig nem jöttem rá, hogy miben különbözik ez a mod.
Próbálom lehúzni a torrentet, de semmi, nincs seed.
Majd csinálok képmentést a távcső használatról.hubai1979 az általad belinkelt hardcore SGM2.2-re. Olvasgattam a leírását.
Sensut hol az a mutáns? Nem találtam a képek között sem.
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #31935 üzenetére
"S.T.A.L.K.E.R - Путь во мгле": Spectrum projekt (Út a homályba) 1.07
"S.T.A.L.K.E.R - Путь во мгле - Хардкор": mint az előző, csak a Hardcore változat és az 1.05 verzió
"S.T.A.L.K.E.R._Как_вступить_в_Долг": A Szolgálat katonája (igazából: Hogy (lehet) belépni a Szolgálatba)
"S.T.A.L.K.E.R_Время Альянса",: A Szövetség ideje
"S.T.A.L.K.E.R_Смерти вопреки_Сага_Глава первая_В центре чертовщины": Dacolva a halállal, első rész, a gonoszság centrumában.A fentiekhez van magyarítás a gdrive-omon.
"Диверсант": Diverzáns
"Упакованная Солянка-Исталлятор: Összecsomagolt Szoljanka (stalkersoup) telepítő -
Sensut
őstag
Vajon ez meg milyen mutáns lehet?
SGM 2.2 - Lost Soul. -
' Tzs ,
senior tag
shield: akármikor, 0-24-ben megy, hajrá!
Ez mi ez a "SGM 2.2 + Сборка + STCoP WP" verzió?
Miket? Hát ami az iso-ban volt, Atmosfera meg minden. Amit te megosztottál fentebb képet, azokból mindent szép sorban. Nagyon durva a Zóna! A kitöréstől a hideg kirázott! Képeket is csináltam róla, annyira jól nézett kiA kordon ijesztő volt és nyomasztó hangulatú főleg hogy majdnem végig köd volt, este közlekedni meg...ááh. A mocsarat utáltam bevallom, remélem nem kell már oda visszamenni többet
Hát nem tudom, hogy pici-e csináljak róla képet? Nekem amúgy pont megfelelő. -
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #31935 üzenetére
Dehogynem.A rendes SGM 2.2 kijelzők.
-
' Tzs ,
senior tag
Örülök neki
Még egy ideig hagyom online, szal aki akarja töltse bátran
Viszont az oroszul tudóktól kérnék egy kis segítséget. Rendbe akarom tenni a stalker gyűjteményem, de van pár cím amiről már fogalmam sincs hogy micsoda. Tudna valaki help?
Ezek azok: "S.T.A.L.K.E.R - Путь во мгле", "S.T.A.L.K.E.R - Путь во мгле - Хардкор", "S.T.A.L.K.E.R._Как_вступить_в_Долг", "S.T.A.L.K.E.R_Время Альянса", "S.T.A.L.K.E.R_Смерти вопреки_Сага_Глава первая_В центре чертовщины", "Диверсант", "Упакованная Солянка-Исталлятор"
Köszi.Közben SGM 2.2 vééégre Zaton. A mocsárból kivezető út vége erős húzás volt, sikerült azért 2x meghalni ott is
Azt már most látom, hogy nem egy Diverzáns ez a mod
Itt aknák vannak random helyeken(?) meg a földön haldokló zsoldos akihez ha közel mész felrobbantja magát
Nem lesz ez unalmas az biztos
(Kérdés, nem lehetne az alap HUD-ot -talán jól mondom- visszaállítani? Vagy legalább a bal felső sarokban lévő minimap-ot -ennek se tudom az igazi nevét- az eredetire?
-
rétisün
veterán
válasz
' Tzs , #31929 üzenetére
az nem szokott meglenni általában, amelyik egy 'szemetesen' hever, ha jól emlékszem annál a falnál, amelyik a templom felé van. tudom, a templom elég messze van, de égtájat most nem tudok mondnai, térkép meg nincs hirtelen 'kéznél'
amúgy ez annak idején, amikor az SGM 'bejött', eléggé gyakran téma volt, sztem találsz hozzá régebbi hsz-ben térképet is róla.
-
' Tzs ,
senior tag
Hát 5 katonát találtam meg. Most lehet én vagyok túl harmadnapos, de nincs meg ez a ku szállítmány. A katonák egyik a bejáratnál, másik a fal mellett balra, a 3. a kukában, 4. egy nagy tartály mellett a fűben az 5. egy külön romos házban, egyiknél sincs semmi. Lehet fáradt vagyok, de én innen nem tudok továbbmenni. Ahova mutat a marker ott semmi nincs.
shield: oké, felrakom a szerverünkre, aztán onnan majd szedheted. Később adok linket.
Bár mielőtt feltölteném csináltam egy torrent file-t, tudod így szedni? Ha nem megy szólj és akkor feltöltöm a rar-t [link] -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Sensut #31924 üzenetére
Mint kiderült, ez nem a STALKER Játékokhoz tartozó dolgok, képek, hanem ez egy Garrys Mod-os STALKER, amit anno 2010-ben már teszteltek, de nem lett belőle semmi.
Kép amit találtam az egészről: http://www.indiedb.com/mods/stalker-roleplayrpg/images/stalker-tunnel-event#imagebox
-
rétisün
veterán
bár nem chernobyl, de legalább olyan elhagyatott, meg hátborzongató... (igen, tudom hogy milió ilyen videó van millió hasonló helyről
)
-
Riot Gin
aktív tag
-
shield
Topikgazda
válasz
shield #31920 üzenetére
Ha valakit érdekelne Absolute Nature 4.
Még nagyon az elején vagyok, eddig nem láttam különbséget, de utána nézek, biztos találok valami leírást hozzá.
Valószínűleg ez az SGM 2.2 + Сборка by Cineman and DreamerHardcore + STCoP WP -
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #31919 üzenetére
Tegnap ráakadtam a már elkezdett SGM2.2+Szborka+még valami. Na ebben aztán működik az időjárás változások. Kordonon eső, köd, elsötétülés, különösen nyomasztó a hangulata. Igaz én ezt jobban szeretem. De érdekes mód a növényzet igen zöld. Gondolom ebben is lehet fegyver pakk, mert elég sok lőszer és fegyvernek nincs neve és leírása. Lehet, hogy elkezdem kiegészíteni. A Diverzans fordítása most nem érdekel.
Az oldalamon javítom a Diverzans "összetételét", hogy ne legyen megtévesztő. Én már nem tudom így megjegyezni ezeket a modokat. Sokra már nem is emlékszem.
-
Sensut
őstag
válasz
Aarpok #31918 üzenetére
Nem a vitáról van szó, hanem a téves információ másokat is befolyásolhat, akik még ezután játszanának vele
Ez az internet átka, sok mindent össze lehet olvasgatni. Amúgy itt van az összes kiadott Sigerous Mod (SGM) és mutációi a hozzáadott pályákkal:
SGM 1.7, COP.
SGM 2.0, COP & Sötét Völgy = Geonezis - Diverzáns.
SGM 2.1, COP, Sötét Völgy, X-18, Katonai Raktárak, Agroprom & Agroprom underground.
SGM 2.2, COP, Sötét Völgy, X-18, Katonai Raktárak, Agroprom & Agroprom underground, Vörös erdő, Kordon & Mocsár (CS) = Enot, Sniper.
Én az összeset végigjátszottam az idő során
-
Sensut
őstag
válasz
shield #31916 üzenetére
A hivatalos orosz oldalon ez van:
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #31914 üzenetére
Az orosz oldalon az a leírás van amit Aarpok betett. Végül is nekem mindegy melyik.
Te is a dodopek féle 2.2-őt tolod mind tzs182?
Tele a hócipőm a Diverzanssal, ezért úgy gondoltam én is felrakom a 2.2-őt. Kicsit pakolgattam a modokat és egy olyan összeállításra akadtam mint a dodopek féle.Nálam a telepítésnél a 6. SGM 2.2 new level pack. Ez van a readme-ben, nem egészen értem mi ez.
Read me
This gamedata file is for SGM 2.2.
Choose which style you wish to use and add the gamedata to Cop like any mod.
It is designed to be used along with the COP version of Absolute nature
and all the textures are from Cromm Cruac's Clear sky Absolute nature pack.
Regards D.Everett.Érdemes ezt is felrakni?
Ha a dodo félével játszol, felraktad mindegyik grafikai pakkot?
A Diverzansban azt az Erőműves hibát majd javítom, ha nem felejtem el.
-
Dhampir
félisten
válasz
Sensut #31908 üzenetére
Itt is "erőművet" említ az üzenet, holott a 2.2-ben sincs benne az erőmű. Itt a Vaserdőnél kell találkozni az összekötővel,
Lehet, hogy arra gondolt a fordító, amikor az erdőben még működött a Zóna szeszfőzdéje, ahol "Erőmű" néven mérték az ütős fenyőpálinkát.
A sztalkerek néha tréfásan "Szeszcsillag anomáliának" és "Vaserdei ispotálynak" is hívták a mindenféle odahordott deszkából hevenyészve összeeszkábált söntést. A "Vicces" nevű sztalker ennél a "küldetésnél" vakult meg a rosszul lepárolt szesztől, így a sziklás talajon vaksin és bódultan elterülvén könnyedén vált a mutánsok áldozatává.
Kardán persze korábban szívesen lett volna vele, amikor a kísérleti szeszadagot kimérték, de később könnyeivel küszködve tartott bűnbánatot a mocsári Öreg templomban, hogy inkább a biztonságos Szkadovszkon, olaj- és vodkaszagú sufnijában piált be, de Vicces cimborája egyedül maradt, amikor szüksége lett volna bajtársi segítségére.
Később a "Vaserdő Lelke", vagy másképpen az "Erőmű szikrája" nevű pálinkafajta Zóna szerte híressé vált. Híre túljutott az anomáliák árnyékországán is, egészen a messzi Moszkváig, ahová első ízben a "Haláltáncos" nevű KGB-ügynök vitte el. Az ital fogyasztása leghatásosabb a Kopogó szellemek vibráló körtánca közben.
-
shield
Topikgazda
-
Aarpok
őstag
válasz
Sensut #31908 üzenetére
A fő különbség a diverzáns és az sgm geo között, hogy a geo addon más sgm verzióhoz lett hozzáadva. A Geonezis az SGM2.0 (ami a sötétvölgyig tart, de ott is 1-2 feladatig) míg a diverzáns a 2.2-höz (amihez több régi terület lett hozzáadva). Informátor az alap sgm2.2-ben nincs benne ezért nem kell kideríteni a kilétét. Amennyiben egyszer nekiesel az SGM geonezis all in one-nak meglátod mennyi közös küldetés van a diverzánsal.
-
Sensut
őstag
válasz
Sensut #31740 üzenetére
Magamnak válaszolva, a Diverzánsban 2 plusz történet van, ami nincs az SGM 2.2-ben: a fegyvercsempész összeesküvés Jupiteren és Informátor (Scar) kilétének kiderítése. Ezek angol szöveggel voltak a Diverzánsban. Viszont Informátorra emlékszem az egyik régebbi SGM-ből - talán a Geoból - amit kivettek már eredetileg a későbbi SGM verziókból valamiért, tehát ez már nem a Diverzáns újítása, mert a Diverzánst eddig sose játszottam. Az összeesküvésről is rémlik valami valahonnan, de lehet, hogy csak keverem valamivel. Viszont a Diverzánshoz képest az SGM 2.2 több "ős" pályát tartalmaz Sötét Völgyön kívül, és már Sötét Völgyben is több feladatot kapunk, mint a Diverzánsban. Ugyanazt a fordítási hibát találtam itt is, mint a Diverzánsban, amikor az összekötő levelét átadják:
Itt is "erőművet" említ az üzenet, holott a 2.2-ben sincs benne az erőmű. Itt a Vaserdőnél kell találkozni az összekötővel, nem a Körantennánál, mint a Diverzánsban. Ilyen apró módosítások vannak dögivel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest