-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz
dodopek #31399 üzenetére
először is, BUÉK mindenkinek, akit a Zóna 'elkapott'
konkrétan milyen segítségre gondolsz? mert a nyelvtudásom eléggé sekélyes, a tesztelésben tudnék segíteni, de amilyen keveset játszom mostanában, az se lenne sok segítség, de persze azért benne vagyok
itt van mindjárt a korábbi mentés betöltésekor kapott log fájl:
"FATAL ERROR
[error]Expression : <no expression>
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 193
[error]Description : fatal error
[error]Arguments : LUA error: ... - call of chernobyl\gamedata\scripts\axr_keybind.script:209: attempt to call method 'KeyExist' (a nil value)stack trace:
0023:00B8717C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:00B87C82 xrCore.dll, xrMemory::mem_alloc()
0023:00B88337 xrCore.dll, str_container::dock()
0023:08B55BF4 xrGame.dll, CDialogHolder:seIndicators()
0023:67832F18 lua51.dll, lua_sethook()
0023:6783A54E lua51.dll, lua_loadx()
0023:67812C9D lua51.dll
0023:67817246 lua51.dll, lua_pcall()
0023:08B6B00A xrGame.dll, CDialogHolder:seIndicators()
0023:08B6BDA2 xrGame.dll, CDialogHolder:seIndicators()
0023:08B44BC2 xrGame.dll, CDialogHolder:seIndicators()
0023:08CF406D xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:77935C95 ntdll.dll, RtlAllocateHeap()
0023:08DD0159 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:00B703A9 xrCore.dll, IReaderBase<CStreamReader>::find_chunk()
0023:00B8AD9F xrCore.dll, CInifile::r_string()
0023:00B87C82 xrCore.dll, xrMemory::mem_alloc()
0023:0906FF70 xrGame.dll, xrFactory_Destroy()
0023:71E936BD d3d11.dll, D3D11CoreGetLayeredDeviceSize()
0023:71E67DC4 d3d11.dll, D3D11CreateDeviceAndSwapChain()
0023:733616B9 dxgi.dll, CreateDXGIFactory1()
0023:6706B995 atidxx32.dll, AmdDxGsaFreeCompiledShader()
0023:66BD2047 atidxx32.dll, XdxInitXopAdapterServices()
0023:674674AB atiuxpag.dll, OpenAdapter10_2()
0023:71E65C40 d3d11.dll, D3D11CreateDeviceAndSwapChain()
0023:71E5FA38 d3d11.dll, D3D11CreateDeviceAndSwapChain()
0023:71E98F2E d3d11.dll, EnableFeatureLevelUpgrade()
0023:71E98F39 d3d11.dll, EnableFeatureLevelUpgrade()
0023:71E5FE37 d3d11.dll, D3D11CreateDeviceAndSwapChain()
0023:7336970F dxgi.dll, ApplyCompatResolutionQuirking()ez meg új játék kezdésekor, itt még addig se jut el. ameddig mentett állás betöltésekor:
! [SCRIPT ERROR]: .... - call of chernobyl\gamedata\scripts\alun_utils.script:1531: attempt to index local 'n' (a nil value)
FATAL ERROR
[error]Expression : <no expression>
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 193
[error]Description : fatal error
[error]Arguments : LUA error: .... - call of chernobyl\gamedata\scripts\alun_utils.script:1531: attempt to index local 'n' (a nil value)stack trace:
0023:00B9717C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:09011A9D xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:08FFBDAB xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:08FFB7A6 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:0902C443 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold() -
-
shield
Topikgazda
op.erik fordításai között van a AO3_honositas.7z, ha most az életem múlna rajta akkor sem ugrik be, hogy mi az.
-
rétisün
veterán
közben én is feltettem a magyarítást, nem jó
és a log fájlból se tudtam kibogozni, miért nem.
-
kekeeci
senior tag
válasz
intensa_man #31392 üzenetére
Mivel a magyarítást op.erik készítette, ő tud felvilágosítást adni az aktualizálásáról.
(Sajnos több mint egy éve nem járt erre, és az adatlapja szerint bejelentkezve áprilisban volt utoljára.) -
intensa_man
tag
válasz
intensa_man #31391 üzenetére
A válasz saját magamnak...
Sajnos a frissíre patch-elt verzióval nem megy a magyarítás.
Várható esetleg a honosítás frissítése?
Köszönöm! -
intensa_man
tag
Sziasztok!
Nem tudtok valami snell letöltést a CoC-hoz? A MODDB-ről 4 órát ír, és el sem akar indulni...A (#31389) kekeeci által linkelt MEGA oldalon van egy honosítás a modhoz, ami v1.2.22 jelölésü build-hez van. Vajon a magyarítás megy a 1.4.22 patch után is?
Köszi! -
rétisün
veterán
válasz
Balathruin #31386 üzenetére
CoC magyarítás? kérhetek linket?
-
SaGa59
őstag
A Szarkofág a szarkofágban…
Bocs, hogy nem képként illesztem be, de nagy.
Így látszik igazán, mekkora is az új, és ezt csak az tudja igazán átérezni, aki részt vett az építésben, a „likvidálásban”, vagy akire már lőttek fentről a monolitosok…
-
Balathruin
veterán
Players Choice - Mod of the Year 2016
Szerintem nem túl nagy meglepetés, bár szoros volt. -
Riot Gin
aktív tag
Gott mit Uns mod:
Expression : !m_error_code
Function : raii_guard::~raii_guard
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line : 748
Description : ....r. - Çîâ Ďđčď˙ňč\gamedata\scripts\xr_effects.script:3667: attempt to call global 'play_particle_in_vertex' (a nil value) -
Riot Gin
aktív tag
Spatial Anomaly (V4): A játék elég jó volt, élveztem, de a vége sajnos nem vidám
The Bandit's Way: Valaki tud erről valami tapasztalatot írni? Mert egyébként ugyan az majdnem, mint a Call of Pripyat, csak itt egy Banditával kezdesz, minden rohadt drága ( Sphere M12-es sisak például 60k), és elég könnyen meg is lehet halni, a brutális mutánsok miatt ( Kiméra, Zsonglőr 200m-re a kezdési ponttól....)
-
Dhampir
félisten
Habár karácsony elmúlt már, mégis ajánlom figyelmetekbe a Sziget (Osztrov) című, 2006-ban készült orosz filmet.
-
hubai1979
őstag
Boldog karácsonyt mindenkinek,kicsiknek,nagyoknak,és
persze a veterán Stalkereinknek. -
Riot Gin
aktív tag
Boldog Karácsonyt minden kedves Sztalkernek!
-
Antonius1978
addikt
válasz
Dhampir #31376 üzenetére
Szep volt
, kisse konnybe is labadt a szemem, pedig nem vagyok erzelgos tulzottan.
Jo ideje hanyagoltam a forumot - habar olvastam a hozzaszolasokat -, majd ha jol kialudtam ma magam, akkor visszaterek, es en is hozzaszolok dolgokhoz.
Kellemes Karacsonyt minden Sztalkernek, meg annak a majom Szidorovicsnak is ezt kivanom
-
Dhampir
félisten
-
Medvelászló
senior tag
Boldog Karácsonyt kívánok minden Kól of Piripócs rajongónak!
-
Balathruin
veterán
válasz
' Tzs , #31373 üzenetére
Van elég sok addon, érdemes végignézni aztán ami tetszik kiprólálod, összerakod a megfelelő kombót magadnak.
Grafikából az alap textúrákat érdemes cserélni, arra is van már több megoldás, de pl. ott van Moddb-ről az updatelt Absolute Nature meg ha kell a régi Absolute Structures. -
' Tzs ,
senior tag
Ha már CoC. Látom van story mod, így újra nekiállnék. Noob kérdésem lenne. Alapjáték install, rá a patch gondolom, nincs nagy dolog. Viszont, mit érdemes még felrakni mellé? Fegyver mod, grafikai javítás stb? Valami extra?
Vagy jó ez így simán? -
Telda
addikt
válasz
Balathruin #31371 üzenetére
-
Telda
addikt
válasz
Balathruin #31368 üzenetére
Csak 1.4.21-et találtam, gondolom az is jó? A napokban adták ki.
[link] -
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #31360 üzenetére
Még tovább lesz fejlesztve vagy már csak javítgatva lesz?
-
grosy
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy a Gamemanias verzió van meg, amit szeretnék a STEAM-el párosítani, hogy a STEAM-controller tolhassam. A STEAM be is teszi a könyvtárba, de nem talál hozzá előre beállított gombkiosztást annak ellenére, hogy rengeteg van hozzá. Mi maradhatott el? -
rétisün
veterán
válasz
Balathruin #31360 üzenetére
ez melyik verzió? vagy patchelni kell az 'eredetit'?
-
Telda
addikt
válasz
Balathruin #31360 üzenetére
Köszi, már régóta ki akarom próbálni, csak vártam hogy kiforrja magát
.
-
Telda
addikt
Hali!
CoC-nak van végigjátszható sztorija? Vagy valami sztorimód hozzá? -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Riot Gin #31357 üzenetére
A héten kijön az Outfit Expansion for Outfit Addon.
A tartalma a következő:- Military Seva
- Ecologist Exoskeleton
- SBK-3 Freedom Battle Outfit
- SKAT-9 Half-Exoskeleton Prototype
- Duty Captured Monolith SuitA "Military Seva" sajnálatos mód nem fog egyedi fejlesztési fával érkezni. Ugyanis már minden meg lett oldva, csak a fejlesztési ikonképek ugráltak össze vissza, és sehogy nem tudtam lebetonozni őket a hejükre. (Átállítás nélkül cserélődnek fel véletlenszerűen a fejlesztések a fejlesztési fán.)
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #31356 üzenetére
Diverzáns féle fegyver csomag készítés pont hogy nehezebb, mert ott egy fegyvernél több adattal kell birkózzál, mint egy ruhánál. De megnyugtatok mindenkit, hogy jövőhéten így is - úgy is kijön az Outfit Expansion Mod For Outfit Addon COC, mert ha nem leszek kész ezzel az egyedi fejlesztési fa importtal, akkor megkapja más páncél fejlesztési fáját.
Amúgy ezen kívül szeretném nektek javasolni a COC ap-pro.ru oldalát, mert ott kijött egy új fegyver csomag a COC-hoz: az OSWP - Old School Weapon Pack. Vannak hibái, de az eddigi OWR-AO3-STCOP fegyver csomag importokhoz képest egy álom ez a fegyver mod.
Másik pedig azért javaslom nektek, mert kijött az SGM for Call of Chernobyl mod is, ami sajnálatos módon elég silány minőségű, de orosz barátaink javítgatják. Sajnos az OSWP-t nem, de az SGM for COC-ot igen. Mindkettő egyébként orosz, de az OSWP esetében ez annyira nem probléma, mert az egész játék marad angol, csak a fegyver mod dolgai Orosz nyelvűek, míg az SGM for COC is ilyen, csak ott már azért több minden.
-
shield
Topikgazda
válasz
Riot Gin #31355 üzenetére
Úgy látom nagy fába vágtad a fejszéd, nem olyan egyszerűek ezek a dolgok.
Ha valahonnét lehetne szerezni egy komoly leírást, ami segítene az ilyen megoldásokban, hogy átlehetne látni ezeket az összefüggéseket. Így nehéz dolog ez, én nem is mernék bele vágni.
Talán jobb lett volna a fegyver mod, amit elkezdtél a Diverzanshoz. Igaz újra kell kezdeni, de már annál képben voltál. -
Riot Gin
aktív tag
További problémák amikre egyszerűen nem tudom a választ jelenleg, de elég viccesek
- Az egyedi fejlesztési képek ugye, be vannak illesztve, megvannak adva a koordinátái, meg minden. De amikor elviszem a szervizeshez, az ikonképek kiosztása ugyan még nem jó, de gyanús volt a dolog: még egyszer egy új játék, és hoppá: random cserélődnek az ikonok a fejlesztési fán
Tehát , hiába adod meg neki hogy a fejlesztési fán hol van a helye, lehetsz Alcapone Tommygunnal : lebetonozhatod a lábát a fejlesztéseknek, de ezek csak szállingóznak random. Tehát akárhányszor kezdek egy új játékot , a fejlesztési fa ikonok helyet cserélnek, és nem csak a képek, hanem a fejlesztés is.
Random fejlesztési fa by Riot Gin?
-
Riot Gin
aktív tag
A koordináta rendszert nem kellett megfejtenem, mert a program mutatja.
De a kis szemét még mindig nem szereti valamiért a dolgokat. Páncél a szerelőnél, ahol még előzőleg működött a dolog, csak a koordináták vannak elcsúszva.
Íme, a crash log mikor a páncélra rámegyek az egyik szervízesnél:
stack trace:
0023:0606A06A xrGame.dll, CDialogHolder:
seIndicators()
Kicsit tele van a ------
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31350 üzenetére
Nem vált be sajna egyenlőre, de még vizsgálom a dolgokat a progival.
Az a helyzet, hogy a ui_icon_equipment és az ui_armor_upgrade .dds képeknél más hogy van felosztva az ikon koordináta rendszer.
Az utóbbit nem sikerült még meg fejtenem.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31350 üzenetére
Köszi, remélem beválik.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31348 üzenetére
Ha van valami speckó programod amivel a fejlesztési ikonok koordinátáit elő lehet hozni, és fel lehet osztani azt a képet ahol a fejlesztési képek vannak azon koordináták szerint, amiket ha beírsz akkor játékon belül is minden a helyén lesz: akkor küldöm a képeket. ui_icon_equipment viewer nem jó erre a célra, csak szólok.
-
Riot Gin
aktív tag
Nos sikerült majdnem minden hibámat korrigálnom az egyedi fejlesztési fa importnál, DE:
- Amennyiben rámegyek a páncélra, FATAL ERROR nélkül kidob a játékban, és a logban nem találok semmit.
- Egyszer működött, de az ikonképek erősen elcsúsztak.Szóval van még munkám....
-
ja azt mááár nem is akartam annyira bolygatni ,hogy win 8.1 alatt mit kell csinálni hogy menjen a játék... !!!!
mert máár azt is megoldottam hogy lehessen csalni,bár nem vagyok a csalás híve,csak kíváncsiságból... -
Riot Gin
aktív tag
Sikerült valamennyit az előző dolgokból és ezt kaptam:
Expression : <no expression>
Function : WinMain
File : x_ray.cpp
Line : 960
Description : fatal error
Arguments : stack overflowstack trace:
0023:0077717C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:00432FB3 xrEngine.exe, shared_motions::id()
0023:7739338A kernel32.dll
0023:77ACA242 ntdll.dll
0023:77ACA215 ntdll.dllNem értem, most mi van?
Egyébként éppen akartam volna kezdeni egy új játékot Agropom katonaságnál, hogy teszteljem a dolgokat, de ezt kaptam a töltési képernyőre térve
-
Riot Gin
aktív tag
Nos, éppen importálok be egy egyedi fejlesztési fát az egyik páncélhoz, de akárhányszor oda megyek egy olyan technikushoz, amelynek megadtam a fejlesztési fát és a dolgokat hogy melyik fejlesztést melyik szerszámmal tudja hozzá adni a páncélhoz, összeomlik a játék crash log nélkül.
- Beimportál a páncél egyedi fejlesztési fájának a leírását
- beimportáltam a páncél egyedi fejlesztési fájának a fejlesztéseit
- beimportáltam a hivatkozást minden olyan szükséges fájlba, ami kell hozzá
- beimportáltam a fejlesztési képeket az egyedi fejlesztési fához
- beimportáltam és megadtam a fejlesztési képekhez való útvonalat és koordinátákatSzóval tele a hócipellősöm. Remélem tud valaki segíteni, legyen szíves...
+ még a golyóállóságot növelő hivatkozásokat is lecseréltem egy meglévőre...
-
Sziasztok.... én is nagy stalker fan vagyok,de mióta kinn van a misery 2.x azóta el vesztettem a fonalat
most a 2.1.1 nél (remélem jó verzió számot irtam) bele fogtam megint,máármááár nagy nehezen a zatont végig vittem emlékezetbőőől,de annyira nehééz,hogy már ott tartok hogy vissza rakom az alapotde tulajdon képpen nem is ezt akartam írni hanem,hanem hogy a missery-t valahogy le lehet magyarosítani,mert én el kezdtem bütykölni berhelni a 2.0 régebben kiadott önkicsomagolós magyar csomagot és a fele ciril,a másik fele angol,magyarul meg tán minden második szóóó
vagy legalább a párbeszédek legyenek magyarok.... rengeteg uj tárgy amihez van olyan ismertető/leírás hogy tudok angolul,de ennyire nem
na szóval erre van valami orvosság ?előre is köszönöm szépen...
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #31338 üzenetére
Mostmar ertem a patch elmaradasanak okat.
Most jottem ra, hogy a kepeket mar lattam regebb, nem lehet oket uj fulon megnyitani, es a helyszinek sem mukodnek, hiba jon be.Ram elso ranezesre nem gyakorolt valami nagy hatast ez a Diverzans a kepek alapjan.
Habar ettol fuggetlenul meg lehet jo mod.Mirol van szo benne, es csak a 3 palya van, Zaton,Janov,Pripjaty ? -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #31337 üzenetére
Az játszott közre a patch-elés elmaradásához, mert az eredeti modot telepítettem és nem azt amit már magamnak csináltam, azon már rajta vannak a patch-ek. Így jártam.
Most ahhoz képest sokkal kevesebb a hiba, persze az ogg-okat jelzi a log, de ezt megcsinálom ahogy írtad.
Ha megnézed az oldalam ott már láthatsz képeket róla. -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #31335 üzenetére
Az utolso hozzaszolasod alapjan vilagos hogy 4 alkalommal miert nem volt vele gond
Szoval a Savandt benne volt a csomagban ? Fasza, akkor amint lesz idod, maris nekiugorhatsz az atalakitgatasoknak.Szerintem minden hibat ami javitasz, tartsd meg kulon is, hogy tudj csinalni te is egy patchet a jatekhoz, amit majd feldobsz orosz forumokon,moddb, es mashol.
Elfelejtetted ? Nos, a modderek is, ezert kellett hozza akkor a patch, mert kihagytak, ugy ahogy vazoltam, kb.
Ha van egy kis idod, meselj errol a Diverzansrol es tegy be par kepet.Tiszta ideg vagyok, hogy nem tudok Stalkerezni, mert nincs gep hozza, se Stalker, se World of Tanks, semmi.
UI : patch nelkuli mentesek nem jok a patchelt-el ? Szivas...
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #31334 üzenetére
Köszi a "stalker_neutral_metro_1_bak.ogf"-ot. Az érdekes, hogy negyedszer kezdtem el a modot és eddig nem volt ezzel baja, mindig megtudtam csinálni ezt a küldetést. Ha jól fog működni, akkor bele teszem a fordításba, hogy többé senkit se szopasson meg.
Megtaláltam az ogg-hoz a progit. SAVandT_1.1. Benne volt a csomagotokban és van benne iránymutatás is. Köszönet nektek.szerk.: én csesztem el, újra raktam a modot és elfelejtettem rárakni a patch-et, ezért hiányzott a stalker_neutral_metro_1_bak.ogf .
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #31333 üzenetére
! Missing ogg-comment, file: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat
- a diverzans\gamedata\sounds\radio_music\radio_music_10.ogg
Nos igen, ez a hiba azt jelenti, hogy az adott ogg nincs Sztalkerre konvertalva,magyarul alalkitva, kell hozza a kis progi amit emlitettem.Habar a jatek felismeri hogy ogg az allomany, es le is tudja jatszani, de hianyzik az atalakitas, ezert dobja a hibat.A progi ezt megoldja, betoltod az allomanyt,es utanna ugyanazon a neven kimented egy masik mappaba, mikor mindennel kesz vagy, az egesz mappa tartalmat visszamasolod a diverzans\gamedata\sounds\radio_music alkonyvtarba, es meg is szuntek a piros missing ogg comment hibak.Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_neutral_metro_1_bak.ogf ---> teljesen egyertelmu, hogy a gamedata mappa actors/stb alkonyvtarabol hianyzik a stalker_neutral_metro_1_bak.ogf nevu allomany.Itt az tortenhetett, azon esetek egyike, amit vazoltam neked fennebb, espedig nevezetesen az, hogy az aki a Diverzansot csinalta felruhazta azt az egyedi karaktert akit ki kell nyirjal egy olyan pancellal, ami egy masik modbol szarmazott, beszedes a METRO_1, valoszinuleg egy olyan pancelrol, vagy sisakrol van szo, ami a Metro 2033 nevu jatekbol lett atultetve, a mi modunkban is benne lesz a Metro-s sisak,Szoval a modder atvette, es atultette a pancelt a Diverzansba, de valamilyen okbol kifolyolag a fizikai model nem kerult at.Lehet hogy mindent helyesen beallitott, a jatek ismeri,kezeli az adott pancelt/sisakot, csak epp megfeletkeztek az ogf-et oda tenni, ahol a jatek keresi, talan mas konyvtarban van, a Gamedata mappat kerestesd vegig a stalker_neutral_metro_1_bak.ogf utan, hatha megis ott lesz valahol.
Mivel ez ismert mod, es kizart hogy ne foglalkoznanak vele, beirtam a keresobe az ogf nevet, es kidobta egy orosz helyrol magat az ogf-et, mentsd le, es tedd az actors\stalker_neutral\ alkonyvtarba, es ha minden klappol, akkor nem fog kifagyni[link]
! Invalid weather name: dynamic_zaton ----> ugy tunik, hogy valamifele idojaras mod van tarsitva a Diverzanssal, ami szinten nem mukodik valami fenyesen, de lehet hogy ez nem okoz egbekialto gondokat.
! Unknown command: dump_infos ----> ez nalunk is van, de nem okoz gondot,pontosan nem tudom mi ez, a fegyvermodder ahogy ertettem ugy magyarazta, hogy ez valami +DDS allomany, ami valami olyasmit tartalmaz, hogy a fegyvernek jobban kitunnek a domborulatai, nem fizikailag, hanem latvanyilag, ezt probalja csinalni ez a dump dolog.
Jo jatekot neked
Mostmar barmilyen iranybol kozelithetsz, nem fog osszeomlani, mert megvan a hianyzo allomany.Amig nincs meg, mehet 6 iranybol, es akar kezen allva, akkor is mindig ossze fog omlani
UI : igen, progi pakk, nos nem emlekszem pontosan, de szerintem a hangokat buheralo progit nem talalod meg benne, asszem ez a modellek, es a dds-ek kezelesere szolgalo dolgok vannak benne, de proba cseresznye, asszem Free OKTATO, vagy valami ilyesmi neven volt - osszecsomagolva ?! Mar nem emlekszem.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #31332 üzenetére
Három irányból próbáltam megközelíteni a területet, itt a 3 log vég és egy pici belőlük.
! Missing ogg-comment, file: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat
- a diverzans\gamedata\sounds\radio_music\radio_music_10.oggFATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 117
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_neutral_metro_1_bak.ogf'.--------------------------------------------------------------------------------
* [x-ray]: economy: strings[49209 K], smem[102353 K]
! Invalid weather name: dynamic_zaton
! Missing ogg-comment, file: g:\s.t.a.l.k.e.r. - worlds\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat
- a diverzans\gamedata\sounds\weapons\wpn_grom\grom_shoot_silence.ogg
! Unknown command: dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 544775 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loadedFATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 117
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_neutral_metro_1_bak.ogf'.------------------------------------------------------------------------------
* Game Shield - quicksave.scop is successfully saved to file 'user_data\savedgames\shield - quicksave.scop'
! Fallback to default bump map: act\act_diger_slemnew_bump#
! Fallback to default bump map: act\act_diger_slemnew_bump
! Fallback to default bump map: act\act_eyeball_bump#
! Fallback to default bump map: act\act_eyeball_bump
! Fallback to default bump map: act\act_fashist_heavy_bump#
! Fallback to default bump map: act\act_fashist_heavy_bump
! Fallback to default bump map: act\act_hunter_head_bump#
! Fallback to default bump map: act\act_hunter_head_bumpFATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 117
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find model file 'actors\stalker_neutral\stalker_neutral_metro_1_bak.ogf'.Egyszer feltöltöttél egy progi pakkot amivel dolgoztok, én le is töltöttem. Most megpróbálom előkeresni a több száz giga cuccból.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #31330 üzenetére
Meg szerencse, hogy a legtobb hiba az ogg-kkel van, egyszeru orvosolni, mindegyik allomanyt, amirol piros hibat kapsz elmented, egyenket betoltod a progiba, es ujra elmented,az ujakat visszateszed a megfelelo konyvtarba es ennyi.
Az ogf allomanyok tartalmazzak a - barmilyen - cuccok fizikai modelljet, tehat a fegyvert a kezedben, majd a foldon, loszert a foldon, pancelt a foldon stb, egyszoval mindent.
Ha arra panaszkodik, akkor itt sok eset lehetseges, parat felsorolok, de ennek szakartoje Free, o mar sok ilyen esettel talalkozott, amikor epp a cuccainkat tette be a modba.
Szoval, a mod ugy van csinalva, hogy pl kivettek egy szkriptet egy masik modbol es az hivatkozik egy cuccra, amit viszont nem tettek at, vagy mas neven, igy azert nem tudja beazonositani es megtalalni mert vagy mas a neve, vagy nincs - crash.Ugyanez a varians, hogy pl spawnoltatnak valakit, akinel ilyen vagy olyan pancel,fegyver, targy van, de nincs meg a fizikai modellje - crash.
Az egyik fegyverednek van kezibeli modellje, de nincs foldi modellje ? Probalod eldobni a fegyvert a kezedbol, ekkor elo kellene jojjon a foldi model, hogy megjelenjen a foldon, de nincs - crash.
A fegyvert leiro allomanyban egy nem letezo ogf-hez adtak hivatkozast ? -crash.
Magaban az ogf-ben van valami elcseszve ? Tartalmazza bizonyos dds-ek eleresi utvonalat, meg ilyenek, az animaciokat, es valami hianyzik ? -crash
Es utoljara az Enotban talalkoztam egy ehhez hasonlo hibaval, amikor a jatek minduntalan osszeomlott, kulonbozo helyeken, kulonbozo targyak birtokaban stb.Az volt a magyarazat, hogy van valami leiro tablazat, ahova a jatek feljegyzi, hogy hany targyad van, mekkorak, hol vannak stb, nagyjabol ilyesmi.Es az az allomany valami 32 bites, vagy mittudomen milyen szar, aminek korlatozott a tarolasi kepessege meg ilyenek, szoval az amikor feltelt, crash.Ehhez adtak hivatalos patchet, ott le van pontosan irva hogy mi is ez es hogy van, most kapasbol irtam egy ilyesfele tajekoztatot hogy ertheto legyen.Nos igen, szerintem a sok hiba tuti hogy kihasznalja, es le is foglalja a jatek motorjat, es azert gyakorik a sok kifagyas, mivel ennek is van asszem egy bizonyos tarolasi kepessege, es ha az a valami megtelik, akkor stack overflow, azaz verem tulcsordulas, es akkor beadja a motor a kulcsot.
Mi mindent kigyomlaltunk ami lehetseges volt, asszem 1 piros meg 1 sarga hibank van a modban, es meg soha sem omlott ossze, pedig mar vagy 16x vegigjatszodtam
Az ogg hibakat azokat fel ora, 1 ora alatt megcsinalod, csak kell a progi es en nem emlekszem most ra, mert 7 honapja tavol vagyok otthonrol es nem jut eszembe a progi neve, de majd felturom a privat uzenetek kozott, mert Free talalta.
Az ogf hibat az nagyon jol dokumentald le, amint idod van ird le hogy mi is a neve annak a hibas/hianyzo ogf-nek hogy legalabb legyen egy halvany sejtesem, hogy mi baja, de ennek szakartoje Free, nem en. -
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #31329 üzenetére
Nos mar mondtam, hogy teljesen toled fugg, hogy hogyan allitgatod az uj pancel ertekeit.
En/mi minden alapjatekbeli pancelt figyelembe vettunk, es azok koze, majd fole szurtuk be azokat, amiket mi tettunk be.Es mindegyiknel figyeltunk az elodre, es az utodra.Az elod gyengebb, az utod erosebb, valamikben,valamilyen ertekekben, pl a Szolgalatos exo nalunk jo golyofogo, de szar az anomaliavedelme, a Szabadsagos ellenben jo anomaliavdelemmel rendelkezik, es +2 kepzodmenytartoval, de csak alig mulja felul az alap-Sztalker-exo-t pancelvedelemben,stb.
A bandita exoban jol lehet futni, jo a sugarvedelem es psi vedelem, szar a golyoallosag,a zsoldos exo nagyjabol mindenben jo, de semmiben sem kiemelkedo, a Tiszta Egbol Exo is hasonlo, csak kissebb pancelvedelemmel mint a zsoldos,viszont +1 kepzodmenytarto, a monolit exo az is hasonlo az elozo kettohoz, ott gyenge a psi vedelem, ugye a monolitosok eleve agymosottak, a - psi vedelem helyett megerositettek az exo sisak reszet, mert onnan kiszereltek a psi elharito cuccot stb, a katonai exo a jatek csucspancelja, minden van neki, de csak 3 kepzodmenytartoja van, viszont pancel ertekben a legeslegerosebb, a legnehezebb fokozaton 3 ellenseg kell korbealljon, es ok 1-1 sorozattal kb az eleted felet tudjak levinni.A modunkat a legnehezebb fokozaton kell jatszani, hogy kiegyensulyozottabb legyen.Ne haljal meg egybol, de szenvedj seruleseket, ha 2-3 katona lovoldoz rad egyszerre.Ez a sisak mod mit takar pontosan ? Bizonyos pancelokhoz akarsz kulonfele sisakokat tenni ? Van valami dinamic helmet mod, Free is azzal gurcolt utoljara, nem egyszeru, mert minden sisakot kell tarsits minden pancellal - kiveve azokkal melyeknek egybe van a sisak a ruhaval - es az baromi nagy melo.Tehat ha csak 2 sisak van a jatekban es 10 fele ruha, akkor az 2x10=20 mozzanat, ha viszont 6 sisak es 10 pancel, akkor az 60 mozzanat, es a tokod leereszkedik mire megcsinalod
Erre gondoltal ??? -
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #31321 üzenetére
Eddig csak piros betűs hibákat találtam. A legtöbb baja a hang fájlokkal van (ogg). Akkor ezek szerint ezeket csak a progival kell javítani.
Most bejött egy nagy hiba, a Zatonon a Leégett tanya mögött, túl a vízen, kellene Fantomot és csapatát kinyírnom, de amikor mennék át a vízen, ott megfagy. Próbáltam szárazföldön a Bojler anomália felől menni, de ugyanaz a gond. Így nem lehet végre hajtani a küldetést.
Itt egy valamilyen xxyyy. ogf-ra panaszkodik, ezt megpróbálom kicserélni egy másik modból, ha megtalálom.
Már vagy negyedszerre kezdtem el, eddig nem volt ez a fagyási baja.
Ki kell gyomlálni ezt a rengeteg hibát, mert így egyszer sem fogom tudni végigjátszani.
Ha jól emlékszem az ogg-nál verzió hibára panaszkodik. Ha azzal a progival megoldható, akkor rengeteg hibától szabadulna meg a mod. Érdekes módon Zatonon, Jupiteres ogg-ra panaszkodik, így persze hogy egyszer bekrepál az egész.
Talán az lenne a legjobb, ha ünnepekkor neki állnék és az összes ogg-ot átküldeném a progin.
Várom a javaslatodat. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31328 üzenetére
Referencia anyagként ez tökéletesen megfelel számomra.
Majd a V1.1 vagy 1.2-ben lehet benne lesz. De még ki tudja mi vár rám... ( Apropó, tudsz valami tanácsot adni Wear Your Goddamn Helmet mod készítéshez?)
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #31327 üzenetére
Nos, mivel te vagy a keszitoje ennek a kis mini pancelmodnak, te olyan ertekeket adsz meg, amilyeneket akarsz, teljesen toled fugg.
Elmondom, hogy en hogyan allitgatnam be az ertekeket.
A Szkat9M egy PSZ12 pancelmellenybol, es Sphere 12 sisakbol all.
A Szkat 10 meg PSZ12 mod 3 es Sphere 12 mark 2 sisakbol.Tehat lathato, hogy a pancelmelleny mar a 3ik fejlesztesnel jar az alaphoz kepest, a sisak pedig a 2 fokozaton.
A kulonbseg tehat 10% a mellenynel, es 5% a sisaknal, ennyivel kell erositsd a Szkat9M-et a Szkat10 javara,vagyis ennyivel erositenem en,ha en allitgatnam a pancelt.3 valtoztatast csinalnek :
1.A pihentseg allando megvaltoztatasa - tehat hogy tobbet tudjunk futni, ne faradjunk olyan hamar, mert a leiras szerint sokkal konnyebb lett az uj anyagoknak koszonhetoen, pl a Szkat9M 15 kilo, akkor ez legyen csak 13 vagy 12, amennyit akarsz.
2.A testpancel minden ertekenek novelese 10%-al a 9M-hez kepest.Anomaliavedelem, sugarvedelem,pancel stb.
3.A sisak tulajdonsagainak novelese 5%-al a 9M-hez kepest, esetleg egy kis plusz pancel neki, mert a leiras szerint megerositettek. *Betoldas : tehat a Sphere 12 sisakot kell alapul vedd, az az a katonai sisak, amelyik nem a taktikai sisak,jol elmagyaraztam mi ? naszoval annak az ertekeit buherald +5%-ra, es tarsai.Nos en ezeket a valtoztatasokat eszkozolnem, a cipelheto sulyt is neked kell beallitanod.
En a modunkban ezt ugy csinaltam (ujra), hogy van az elso pancel, masodik pancel +5 kilo, 3ik pancel +10 kilo, 10-ik pancel +50 kilo stb, tehat az utolso legfejlettebb pancellal mar 50 kiloval tobbet tudunk cipelni a legelso legkezdetlegesebb pancelhoz kepest, persze az elso sima cucc, az utolso meg katonai szervoruha.
Ez nem kifejezetten igy van,nem 5 kilonkent, de hasonlo elven, csak azert irtam a peldat, hogy egyszerubben megertsd. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31326 üzenetére
Összehasonlíthatatlanság oka nálam a Skat-9M-el
Bár lehet hogy a StalkerSoup vagy valami más oroszos nevű modban biztos nem ezek a statisztikái mint itt, de annyi azért hozzá tennék , hogy ha már ugye a referencia hivatkozásom alapján ennyire brutál a SKAT-9M akkor a SKAT-10 az mi? Bár a kép amit mutatsz nem tükrözi a fejlődést a referencia linkhez képest. Tehát a StalkerSoup modban ideje lenne elmerülnöm.... Lehet, és akkor tényleg lehet hogy egyet tudok veled érteni.
-
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31324 üzenetére
Köszi, tudok angolul, de a SKAT-10 számomra egy érdekes dolog. Miért? SKAT-9M-el össze hasoníthatatlan (Mert a SKAT-9M jobb), és a SKAT-9-hez képest pedig előre lépés, de egyenlőre úgy vagyok most, hogy jövő héten ( Már 1000%-osan) kijön az "Outfit Expansion Pack For Outfit Addon to Coc 1.4.3" nevű csomagom, és majd "további harapni valónak a következőekben" lesz jó ez a SKAT-10 talán.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #31323 üzenetére
Hat, nem tudom mi alapjan tudod majd beloni a tulajdonsagait, nezd meg hogy milyen ertekei vannak a Szkat 9-nek es 9M-nek, es meg radobsz belatasod szerint 5-10%-ot az ertekeire.
A kepen levo szoveget/magyarazatot leforditom neked, mert nem tudom hogy tudsz-e angolul.Naszoval : a Szkat 9M-en alapulo nehez pancel, a Szkat 10 noveli a mozgekonysagot a konnyebb es jobb vedelmet nyujto anyagok hasznalata altal.Eszmenyien megfelel tamado muveletek kivitelezesere nagyszamu anomaliat tartalmazo teruleten.
PSZ-12 mod-3 mellenybol, beepitett anomaliakiegyenlito egysegbol, es egy kulonlegesen megerositett Sphere- 12 mk.2 sisakbol all.Nagyjabol igy forditottam, majdnem szo szerint, mert lehetne maskepp is.
Az adatait meg a kepen latod, azokat is vedd figyelembe, amikor belovod az ertekeket, + az elodok tulajdonsagait. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #31322 üzenetére
Köszi az infot, kíváncsi vagyok hogy mit tud az a SKAT-10.... Mert egyik SKAT-9 Típustól sem vagyok elájulva( A SKAT-9 és a Skat-9M az általam ismert típusok nálam.)
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #31316 üzenetére
Beneztem a Soup es Solyanka forumra - vagy 450 hozzaszolas volt osszegyulve, persze leginkabb a kepeket nezegettem el, es 1-2 hozzaszolast, amin megakadt a szemem - na es ott latom, hogy valaki tett be kepet a SZKAT-10 ruharol.Ugy tunik, hogy az amit a foldre dobtal, az SZKAT-10, persze ilyenrol en nem hallottam a COP-ben - vagy ha igen regen es elfeledtem - ugy tunik, hogy ez ShoC mod cucc, es onnan volt valahogy atemelve a COP-be.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #31320 üzenetére
Igen, sajnos meg itt vagyok, marcius 4-en huzom haza a csikot
A Csernobili Kronikak forditasaval felhagytam, mert keves a szabadidom, es immar gep sincs amin a forditast tesztelhetnem, ugyanis van par apro hiba a jatekban, es azok szovegeit csak ugy lehet ertelmesre irni, ha benne vagy a jatek folyamaban, es teszteled a szoveget hogy egybevagjon a cselekmennyel.Diverzans : rendben, gyujtogesd a logokat, es a konzolrol a Page Up/Down gombokkal lepdeljel, es keszits kepeket.Ha jol emlekszem, akkor a sarga szinuek szkript hibakat jelentenek, azokhoz nem tudunk hozzaszolni, a pirosak altalaban vagy egy felresikerult, azaz nem megfelelo modon lekezelt hangallomanyt jelentenek a jatek szamara, vagy pedig el vannak csuszva a hatizsak kepek, vagy fejlesztesi ikonkepek, a piros hibak kapcsan ez a ket hiba dereng.
A hangokat 2 - de ha nem akarsz allitgatni rajtuk, akkor csak 1 - program hasznalataval siman lehet javitani.
Sajnos az az erzesem, hogy a legtobb hiba sarga betus lesz, azaz hibas szkriptek, ami velemenyem szerint allandoan fut a hatterben, es ezaltal zabalja a memoriat is, valamint esetleg terheli a jatek motorjat is.Sajat velemenyem szerint, pl az az allando amibol szamitja a faradtsagot, azaz hogy mennyit tudsz futni, az is nagyon hatassal van a motorra.Ezt ugy tapasztaltam ki, hogy a Free altal betett kepzodmenyeknek pihentseget is raktam, jo sokat, a pancelok ertekeit is allitgattam, es ugy vettem eszre, hogy emiatt az apro szaggatasok kb 25%-al csokkentek, vagy meg tobb szazalekkal.
Free gozom nincs merre jar, vagy 3 honapig nem valtottunk uzenetet, utanna irtam neki, annak mar 1 honapja, de arra sem valaszolt.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #31319 üzenetére
Még kint vagy Angliában?
Elkezdtem újra a Diverzanst, rengeteg a konzolban a piros betűs hiba. Összegyűjtöm a log fájlokat és a konzolos képmentéseket. Szeretnék majd tőled és xfreex-től segítséget kérni ezek megszüntetéséhez. -
Riot Gin
aktív tag
Az Outfit Addon-ban nincsenek Skat-9 Típusú ruhák, és ezt a ruhát ahogy a képen látható, olyan formában már láttam SGM játékok ikonképei között. De egyébként helyes a meglátás, mert valóban a Skat-9-hez hasonlít és csak a sisak nem az.
De újból leírom:
- Fenti képen így látható a földön a ruha
- Ha felvetted az inventoryban Skat-9 a neve és a leírása is
- Ha a ruhát felhúztad akkor Skat-9 kinézete van és a statjai is tökéletesen Skat-9-et tükrözik. -
Riot Gin
aktív tag
Találtam egy páncélt a Call of Chernobylban, a Monolith Control Center-ben. Lényegében:
- Az inventory Icon képe SKAT-9
- Statjai és a karakter külső nézete, leírása és neve SKAT-9
- Ám, ha földre dobod, nem SKAT-9. Hanem valami más, ami nem tudom mi.Valaki megtudná határozni a páncél típusát földre dobott külső nézete alapján? Mert ez baromi érdekes.... Skat-9M nem lehet, az biztos. Ez az egyetlen SKAT-9 páncél, ami ezt csinálja, a többi SKAT-9 páncél normális ami CHNPP-nél található, és valószínűleg ami a játékban is van.
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
A csernobili zóna, ahol órák alatt hagyta hátra mindenki az életét
"Egy zalai fotós elutazott novemberben megnézni a csernobili erőművet, mielőtt lefedik azt az új szarkofággal." ...
-
shield
Topikgazda
válasz
shield #31307 üzenetére
Egy kis tanulság:
A régen befejezett Sniper-rel nyomultam még Pripyatban, a 400 zombi kinyírásával foglalkoztam.
Egyik nap akarom indítani a modot, nagyon lassan jött be a menü, ami pár másod perc után már beugrik (SSD-ről fut) a hang pedig néha ugrott be. Gondoltam egyet, újra telepítettem a hangkártya drivert, láss csodát működik. Nem sokáig tartott az öröm, mert a következő nap ugyanaz.
Akkor elkezdtem törni a fejemet, és rájöttem mi a baj. Mivel legtöbbször este játszok, így használom a fejhallgatót és így is állítottam le a gépet. De másnap délután akartam játszani így a gép indítása előtt már kihúztam a fejhallgatót és az után indítottam a játékot és ez miatt megint nem töltött be, ugyanaz volt a hiba.
Konklúzió: ha fejhallgatót használtam, akkor azzal is indítsam újra a modot, vagy még a játék alatt iktassam ki a fejhallgatót, akkor fejes nélkül is indítható a mod.
Na azért ilyen szívatásra nem gondoltam. Lehet hogy mások is szívtak már a mod indításával és lehet hogy csak ilyen piti dolog lépett fel, amire nem is gondolna az ember. -
' Tzs ,
senior tag
No,ez azt hiszem jó hír, csak minden simán menjen
[link]
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #31300 üzenetére
Köszi
-
Riot Gin
aktív tag
Lehet ma kint lesz a pack, de csak az Outfit Addon + Original Weapons Renewal-hoz lesz jó maximum. A Pack neve Sigerous Outfits Addon vagy Sigerous Outfits Pack lesz a neve.
-
sklopp
őstag
válasz
intensa_man #31301 üzenetére
A dolog roppant egyszerű: túl közel álltál az ablakhoz és megláttak. Próbálj távolabb állni. Tapasztalatból tudom, jártam így én is, szerencsére rájöttem az okára.
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
Láttatok már olyat, hogy az egy lövés küldetést nem lehet megcsinálni? Megjönnek a zsoldosok, és ahelyett, hogy érkeznének a megrendelők, felbolydul a szürke banda, és elkezdik lőni az ablakom. Többször visszatöltöttem, Kowalskyval is mindkét lehetséges párbeszédet lefolytattam, de hiába. Pedig úgy szeretném a piros kártyát...
Ja, amúgy SGM 2.2...
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ALIENWARE Area-51 R5
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Eladó ANDROID TV box 4/64GB tárhely / 12 hónap jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest