-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #32998 üzenetére
Így van, csak én próbáltam bump-olni, de nem sikerült.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Balathruin #32996 üzenetére
Viszont ezt a pancelt fel lehetne hasznalni valamelyik fontos vagy uj karakternel, csak hogy minel egyedibbe tegyunk azt a szereplot...
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32996 üzenetére
" Többinél semmit, főleg hogy többször annyi lenne csak az exo rész mint a ruha.
"
Ezt nem értem. De egyébként annyi, hogy az exoskeletonok közül ez lenne a leggyengébb. Sőt, Radsuitként is. De mivel no bump no life, azaz: nincsen bumpja tehát véget ért a karrierje.
-
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #32991 üzenetére
Semmi, Free nagyjabol 1 eve eltunt...
A modder srac,aki csinalhatott volna ilyen olyan fegyvert, az elmondta, hogy tobbe nem foglalkozik hamis fegyverek osszetakolasaval, igy jopar ugymond magyar cucc nem keszul el, habar amikor utoljara beszeltem vele, akkor azt mondta, hogy az egyik fegyverhez kapott egy t'arat, ami epp olyan, ugyhogy lehet megiscsak lesz 1-2 + magyaros fegyver az AMD-65-on kivul.
En meg meg gyujtogetem a zenet, mert boviteni akarom a jatekban elhangzo notak szamat, jelenleg asszem 25 db van palyankent, szerintem meg fog kettozodni, ha majd megcsinalom, es jott volna egy olyan otlet, hogy a pripjatyi zombis hazban is legyen egy radio, ahol magyar komcsi notak mennenek
Free amugy utoljara a dinamikus sisak modon dolgozott, bekerult 2 uj sisak a regiek helyere vagy ilyesmi, es azokat csinalta, hogy a sisak latszodjon bizonyos pancelokkal.
Aztan van Kinsiinoo a masik forumbol o tud bizonyos mertekben szkriptelni, es mar irt is par dolgot, hogy pl Szakallnal meg a tudosoknal el lehessen adogatni a mutans testreszeket - ezt Free tette be a modba, marmint hogy mutans testreszeket vaghatunk le,de nem tokeletes, az egyik modban jobb volt, ott mindig le tudtad vagni a mutansrol a cuccot - valamint kiserletezett azzal is, hogy uj karaktereket tegyen be a palyakra, hogy azoktol kulonbozo mellekkuldetest kaphassunk.
A grafika az eleg jol nez ki, asszem valami Absolute Nature 2-t hasznalunk vele, en meg a Geonesis 2 modbol atvettem a BIN konyvtarat, igy szelesebben latunk, nem kockaban, valamint amit tudtunk kigyomlaltunk a mod es az alapjatek hibaibol, igy tokeletesen fut, neha van 1-2 mikro szaggatas - ezt a kepzodmenyek +pihentseg ertekevel egyensulyoztam, mert ugye futas kozben a program szamolja a pihentseget, es amikor keves van es a kifulladashoz kozeledsz, akkor be-be szaggatott.Vam egy kis modocska, ami nem 50 meterenkent rajzolja a fuvet, hanem 100-200-300-400-500 meterig, csak az en gepem 200-nal tovabb nem birja, marmint a monitorkartya, igy az nincs hozzateve, majd mellette hozzacsapjuk, es akinek jo a vasa, az felteheti es akar 500 meterre is beallithatja, azaz valosagosan is 500 meterig kirajzolja a fuvet, ameddig a szem ellat, nem pedig 50 meter fu,ami utanna van az kopar.
5 kepzodmeny is bekerult a jatekba, es Free egyik talalmanya ugymond, amit o csinalt, ez a detektoroknal van, senki sem csinalt meg ilyet, epp ezert habozok, hogy atadjam oldal feltoltesre az engedelye nelkul.
Vannak fasza pancelok, amik jol neznek ki, kulso nezetben is, mert Free rendesen megcsinalta oket, aztan, jopar fegyver - sajna mind hamis modellel, de legalabb a magyar fegyverek szinevel es leirasaval.Meg sok aprosagot meg kellene valositani, amik ossze vannak irva, de amig Free nem jelentkezik, abbol semmi sem lesz, mivel en csak nagyon keveset ertek a moddolashoz, a modot 90%-ban o csinalta. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32993 üzenetére
Az proto, ez nem. Az Proto Exoskeleton. Ez nem. Sok különbség ugyan nincs, max annyi hogy ez sokkalta jobban exoskeleton, mint az a verzió. (+ nincs bump-ja, sőt, egyik sem hasonlít ami a játékban van.)
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #32990 üzenetére
A fehér maszkot bármikor át lehet színezni.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #32982 üzenetére
Köszi a tanácsokat, oda figyelek rá.
És tényleg, mi van a modotokkal? Nagy a csend.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #32988 üzenetére
Nekem van 1 Sunrise Exo textúrám Bumpok nélkül. (Nem Proto, nem akármilyen kutyulmány, rendes originále Sunrise Exoskeleton)
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #32987 üzenetére
Sajnos, csak megemlitettem, mivel az Napnyugta exo mar nem tudom melyik modban talalthato, marmint a texturaja, ami a masik texturakat illeti, majd egyszer kibanyaszom oket, ugyanis itt megvan nekem a modunk, csak eppen en kotegeltem, azaz osszecsomagoltam, majd ki kell csomagoljam a db-bol, hogy hozzaferjek a 2 fekete pancel modelljehez, es esetleg a TE Seva texturajahoz.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #32986 üzenetére
Küld el privibe vagy itt, és meglátom mit tehetek.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #32985 üzenetére
Az ilyen tobbfele panceltipusbol osszerakott modellhez nem ertek, sztem nem is lattam idaig.
Amivel en szorakoztam, 1 modell, 1 textura, slussz.
Viszont ha szeretsz az ilyesmikkel mokolni, eszembe jutott, hogy a modunkban van egy fekete pancel - vegulis Napkelte, de mivel fekete, elnevezodott Napnyugtanak - viszont Free-nek is volt/szerzett valahonnan egy masfajta texturat, igy 2 Napnyugta pancel van, arra gondoltam, hogy - mivel a jatekban es modokban van Clear Sky pancel, aztan modbol CS Exo, jott egy otletem, hogy legyen CS Seva is, ami kell az alagutbani atkeleshez, es Furgenel lehet megvenni.Free ossze is rakta, valahonnan lett hozza textura is, popecul nez ki.
Naszoval CS Seva mintajara lehetne Free panceljabol egy Napnyugta Seva, mert talaltam regebb egy - sajnos valamilyen szinten hibas - texturat, ami szinten fekete es popecul nez ki, ami lehetne a Napnyugta Exo.
Free az mondta, es vegulis en is lattam valamelyest, hogy szemcses a textura, meg meg mittudomen milyen baja is van, majd ha lesz kedve kijavitja, es talan be is kerul a modunkba - ugyanis rengeteg uj pancel bekerult ugyebar, CS Seva,Napnyugta, aztan Katonai,Monolit,Bandita,Zsoldos,Szabadsag,Szolgalat es CS/Tiszta Egbolt Exo-k is.
Akkor meg 3 pancel kerulne be, Napnyugta Seva es Exo, valamint a tied az az a zold Tudomanyos Exo, mert baromira tetszik -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #32984 üzenetére
A fej és hátul a zsák Seva, az egész többi Exoskeleton textúra. Nincs kutyulás
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #32982 üzenetére
Van egy exo része: az exo
A seva fejfedő és zsák + csövek: seva textúra
Seva fejfedő üvege: Seva Helmet textúra. -
Antonius1978
addikt
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32978 üzenetére
Hááááát, akkor elgondolkodom hogy használom-e vagy sem, pedig k*rva jó modell, a fél karomat oda adnám annak aki végre megcsinálná működőképesre. Miért? Mert ilyen modell nem fog veled szembe jönni az utcán, bárhol legyél a világon!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #32977 üzenetére
Úgy eredeti, hogy a modban amiben találtam, abból vettem ki és a modell neve "new_exo" volt, ebből azt gondoltam, hogy ők csinálták. Egyébként a modell három textúrából áll:
1 Exo textúra
1 Seva textúra
1 Seva helmet üveg textúraA lényeg itt a felülről a másodikon van, mert itt a textúrák azok nem külön-külön lettek alakítgatva hozzá, hanem eredeti már meglévő modellekhez lévő teljes textúrákkal lettek felhasználva.
Igazából még a használni kívánt textúrát is átméreteztem ( 1024x1024-es méretűek a textúrák a páncéloknál általánosságában, ez meg 500x500-as.) De semmi. Torzulás torzulás hátán. Már kb 5 variációt próbáltam, egyik sem jó.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #32967 üzenetére
Rendben, ahogy van rá időd és kedved.
Már csak pár méterre voltam a térbuboréktól. Most akkor gyerünk Jantarra!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32972 üzenetére
Akkor én ezt akárhogyan méretezhetem a textúrákat, meg ilyenek, mert a modellel kéne akkor bajlódni valamely modellező programban?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #32973 üzenetére
Nem én vagyok lüke, hanem eredetileg ilyen ez a ruha
Nem viccelek. Ez tényleg így lett megalkotva, elkészítve.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Balathruin #32969 üzenetére
Akkor az textúra hiba?
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #32965 üzenetére
Gyakran olvasom
UI : ami a Chernobyl Chronichlest illeti, nos, az elso allomany megvan, de amikor otthon voltam, hazajott apam es par napig ilyan olyan programunk volt, es az utolso heten mar nem fogtam neki a 2ik allomanynak, habar a jatekot teszteltem a magyar szoveggel.Majd valamikor nekiugrom a 2ik resznek is, csak nincs hozza sok kedvem, es idom, de majd aztan megiscsak forditgatni fogok 1-1 orat naponta.
-
Riot Gin
aktív tag
A problémám a következő: Van egy nagyon szép modellem, minden passzol rajta. (Textúrák stb.) Viszont, a hátán van egy nyúlás.
-
shield
Topikgazda
válasz
Antonius1978 #32964 üzenetére
Most épp arra fele lehetek, mert az Erdész detektora csipog, de eddig nem történt semmi. Akkor kicsit még keresgetek. Köszi, nagyon jól jött a segítséged.
Gyakran olvasgasd a topikot, lehet hogy még segítségre lesz szükségünk. Köszi még 1x. -
Antonius1978
addikt
válasz
shield #32963 üzenetére
Tudnal egy kepet betenni, vagy valami ? Nem vagom kapasbol, jajj, de megvan, eszembe jutott...Csak kell hozza egy detektor, mar nem tudom ki adja, a sztalkerek vezetoje, vagy az erdesz ?
Amint megvan, kezedben a detektorral elindulsz balfele attol a liktol ahol kijossz a terepre, egy fenyofahoz kozel lesz asszem, ott beteleportal a banyaba egy helysegbe ahol lesz valami doksi, es a foldon vagy valamerre az ajto kulcsa amin ki tudsz menni, vagy ilyesmi... -
shield
Topikgazda
Mégis segítséget kérek azoktól, akik végig vitték a WoT-ot. A déli bányánál levő anomáliánál kellene megtalálnom a tér buborékot vagy mit, valamit írt a konduktorról is. Nem értem mit kell csinálnom.
Kérem a segítségeteket! Előre is köszi. -
shield
Topikgazda
válasz
' Tzs , #32954 üzenetére
Szerintem nem nehéz, igaz elég az elején vagyok, könnyen megérthetőek a feladatok.
Most csak simán az 1.3-as verzió van fent, most megy, nem érdemes rápakolni semmit. Nálam legalább is behalt tőlük.
Nem dől a lé, úgyhogy nem lehet pazarolni semmit. Érdekes benne, hogy nem a kaja fontos, hanem a víz, mindig legyen nálatok néhány palack, mert a vodka is szomjat generál.
Eddig bejött nekem.
Hál' isten nincs irdatlan sok mutáns sem a Vöröserdőben, és nincs agyatlanul sok anomáliával tele tűzdelve.Új játék indítása előtt érdemes beállítani az opciókat, mert az szopatós lehet, ezt írják is az oldalon. Érdemes elolvasni az instrukciókat. Limanszkba való teleportálásnál is lehetnek gondok, de ezt is írják.
-
awacs
tag
Mivel tudom elindítani a Diverzánst?Nagyon ügyesen kitöröltem az indító ikonját.
-
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #32946 üzenetére
Eddig tetszik WoT.
A bányát járom a Vöröserdőben, keresem a technikusnak a cuccokat. Valamit még nem találok sajnos. Találtam pár doboz, kondit, tranyót, forr.ónt, forr.gyantát, nyák lemezt, javító kittet. Az alsó járatot is átnéztem.
Vagy nagyon el van dugva, vagy nem látok a szememtől.Mitől patkolt el az az alak akitől megkaptuk a kulcsot a bánya bejárathoz? Gondoltam megnézem mi van vele, erre már halott.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #32948 üzenetére
Megtaláltam pár spéci diverzáns fegyver hivatkozás neveit, még anno anno amikor dolgoztam rajta,és nem voltam rest, még papírra is kiírtam kézzel! Íme:
L85_tactical= Wild Board
M4A1H= Cold Commando Model 933
SVD_TIGER= SVDS
FN2000HURRICANE=FN2000 Tactical
AK47PACIFIC=AKS 7UB 06M4A1mk=SIG PATROL 716
Vintorez_nimble= AS50nimble_desert_eagle= Mp7A1
mp5_nimble= Bizon PP-19
Groza_nimble=M16A4A hivatkozásnevek(kódok) lehet nem féltétlenül vannak benne nagy betűk..
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #32946 üzenetére
Én is innét szedtem le, itt vannak a hozzávalók is, de most semmit sem raktam rá.
Valószínűleg ezek valamelyike kavarhatott be, most megy, most csak dx11-ben indult el. Írták is, hogy elég problémás a menüben való tevékenységkor, próbálkozni kell.
Limanszkba való teleportáláskor is lehet kifagyás, és még pár dolgot írnak.Telda most megy eddig minden, a súly limit is megoldva.
Más: ebben sem oldották meg ezt botladozó járást és a klaffogó lépés hangokat.
-
Telda
addikt
válasz
shield #32943 üzenetére
A db fájlból kiszedett konfig fájlt ne csomagold vissza, hanem csak úgy simán rakd be a gamedata\... megfelelő mappájában, sajnos most nem tudom megnézni melyikben van eredetileg.
Onnantól kezdve azt fogja figyelembe venni, nem a db fájlban lévőt. Működne kell, én is átírtam a súlyt.
Az elején nekem is volt pár fagyás, de az inkább csak ilyen skriptelési hibák miatt, hogy pl. korábban mentem oda egy npc-hez mint kellett volna és akkor kifagyott.
A memória túlcsordulás miatt DX10-ben kezdtem neki, de mivel egyszer sem fagyott ki ez miatt, így átraktam DX11-be és így sincs vele probléma. -
Sensut
őstag
válasz
shield #32945 üzenetére
Nem tettem fel semmit, mert nem volt hozza semmi. Innen szedtem le s vagy 2 pályán dobált ki memóriahiány miatt, de ahhoz van egy .bat indító fájl, ami kicsit segít. A Bar területe az egyik problémás pálya (ami itt valójában a módosított Vad Vidék), a másikra meg nem emlékszem. Ezek a crashek benne vannak a pakliban hivatalosan is, és a logban memória hiány jelenik meg ilyenkor. Más gond nem volt.
-
shield
Topikgazda
válasz
Sensut #32944 üzenetére
Olvasom az oldalukon, van baja, már az indításnál is. Az előbb nem dx11-ben volt, akkor is minden módosításnál a beállításokban, azonnal lefagyott.
Elindult a játék, azután raktam fel a patchet, az angol patchet és a SWTC Addon-t és már nem indul, pedig rendszergazdaként futtatom, mert ez is kell neki.
Te raktál rá valamit, vagy csak az alap modot? Most leszedem ezeket róla, talán jobb lesz.szerk.: most dx10-ben indítottam, de most d3d11.dll-el és a xrRenderer_R3.dll-el van baja és ha valamit is módisítok a beállításokban, lefagy.
szerk.: sikerült dx11-ben elindítani, remélem befejezi a szívatást. Most megpróbálkozom a súly limit módosításával.
-
Sensut
őstag
válasz
shield #32943 üzenetére
Én befejeztem nem olyan régen semmiféle probléma nélkül a Wind Of Time-ot és tetszett. Korábban írtam is róla. Én is emeltem súlylimitet, mert elég nagy a mod és nehéz pénzhez jutni. Egyebet nem tudok mondani, csak hogy feltelepítettem és átírtam a súlyt a két fájlban, miután kiszedtem őket a csomagból. Ennyi csináltam vele és simán egy hét alatt végigvittem a modot. Nem kell erőltetni a DX11-et, egyik modnál sem, mert sok gondot okoz. Ami szép, az szép az eredeti full dinamikus beállításokkal is, ami pedig nem az, az nem lesz jobb DX 11-el sem. A Stalkert Dx9-re írták és azzal megy si simán.
-
shield
Topikgazda
Gondoltam, hogy kipróbálom a Wind of Time-ot. Már a beállításoknál szopatott. Ott már hibáztam, hogy a dx11-et választottam. Ahogy haladtam a beállításokban úgy lépett ki vagy megfagyott, pedig még nem is kezdtem új játékot, mindjárt a beállításokkal kezdtem. Lehet hogy ez a mod pont nem ezt kedveli a több más moddal ellentétben.
Valamennyit játszottam vele, át kerültem Limanszkba, kis harc, jött a szajré. Na mondom itt az ideje súlyhatárt emelni. Persze a szükséges fájlok csak a db. fájlban, kiszedtem a config mappát, beállítottam amit akartam, na ettől fogva se előre, se hátra.
Nem tudom, ez a mod is esetleg védve van az ilyen módosítások ellen.
Most újra kezdtem a beállításokat, talán sikerül ráéreznem a lelki világára.
Aki már játszott vele, volt nála is ilyesmi fagyások? Szívesen fogadom az instrukciókat a moddal kapcsolatban.
Előre is köszi. -
shield
Topikgazda
válasz
Balathruin #32940 üzenetére
És ezek jók a mostani verzióhoz is?
Ez az egyik, amire gondoltál? -
kekeeci
senior tag
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #32932 üzenetére
A bumpmap tulajdonképpen a textura 3D „térképe”. Ahol sötétebb, ott jobban kidomborodik a minta, ahol világosabb, ott kevésbé. Vagy fordítva. A lényeg, hogy a felület térbeli mintázatát adja meg, így pl befolyásolja az árnyékolást is. Nélküle olyan az objektum, mintha simára csiszolták volna és ráfestették a texturát. Az, hogy egy texturához kell-e bumpmap fájl vagy sem, az objektumot defíniáló fájlban, vagy akár magában a dds fájlban is benne lehet. Ha jól tudom…
-
shield
Topikgazda
-
sklopp
őstag
Így elég tág a lehetséges helyek száma. Pripyat-ban 3 lehet:
1. az óvoda egyik beugrójában
2. a mosoda előtti savas anomáliában
3. a mozi előtti Prométheusz szobornál a kidőlt fa gyökerei között
A Jupiterieket nem sorolom, Zatonban a Déli fennsík melletti thermális anomália az egyik ami biztos, de mind valamelyik anomáliában van. -
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #32930 üzenetére
Nehéz dolog lenne megmondani, mi is az a bump, de mivel tudom hogy tudsz Brezsnyevül ezért a google mindig nagy segítségedre válhat.
Egyébként meg: részletesebbé teszi a ruhákat, a falakat, meg az ilyen dolgok textúráját. Nagy vonalakban. De ez nem volt precíz fogalmazás.
Ja, és hiába van róla ezer meg ezer féle leírás hogy hogyan csinálj bumpot, eddig még nem sikerült legyártanom egy 100%-os jól működő bump textúrát. (Komplex)
-
shield
Topikgazda
válasz
Riot Gin #32927 üzenetére
Másold vissza az eredeti localization.ltx-et. Ennyi.
Ki is tudtad próbálni a pályát?
A 3 orosz nyelvi fájl nem is látszik olyan veszélyesnek, nevek/elnevezések/rövid üzenetek, első pillantásra.Más: a bump textúra, ez valami minőségibb textúrát jelent? Több modban láttam a log fájlban, hogy hiányolja, pl. Diverzansban.
PsiEmitter Láthatnék egy ilyen textúrát a régivel összehasonlítva?
-
Riot Gin
aktív tag
Új helyszínt készítettek a COC-hoz orosz Sztalkerek: Képek, oldal ahol találtam, és letöltési link.
Ha hozzáadod az angol nyelvű COChoz , akkor kérlek Orosz lesz. Akár tetszik, akár nem.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
PsiEmitter #32922 üzenetére
Privi ment.
-
PsiEmitter
csendes újonc
-
Dhampir
félisten
-
sklopp
őstag
válasz
rétisün #32915 üzenetére
Már több különböző ruhában beszéltem a zsoldosokkal a modulos feladatnál, de nem volt gond a ruha miatt. Csak kétszer kellett a zsoldos ruha, mikor az ügynököt kellett kiszabadítani a Jupiter üzem előtti lakókocsinál, illetve a Betonkád anomália melletti zsoldos táborba bemenetelkor.
-
Telda
addikt
válasz
shield #32916 üzenetére
Én angolul játszom, nem mindent értek meg lusta is vagyok olvasni, de nem akadályoz az élményben
.
Tegnap megjártam az x-18 labort ami Rostokban van, át van alakítva az egész gyártelep, illetve a labor is teljesen más. 2x futottam neki, de másodjára már villany mellett és hang nélkül csináltam. Annyira ijesztő, meg nyomasztó volt.
-
Erdő
tag
válasz
rétisün #32915 üzenetére
Hát nem abban mentem, mert fogalmam sem volt róla, hogy zsoldosok is szerepet játszanak majd a modulszerelésben. (Erre a küldetésre nem emlékeztem, vagy még sose jutottam el eddig.) De akkor ez lehet a gond, és akkor buktam.
Egyébként ez a frakciózás itt elég feleslegesnek tűnik, csak arra jó, hogy kizárja az ember magát munkákból, miközben azt nem lehet átlátni, hogy ki, mikor adna még feladatot. A zsoldosok meg szerintem azután kezdenek bepöccenni, miután az Alállomásnál van egy kis összetűzés velük. Bár lehet, hogy a frakció is számít... -
Erdő
tag
válasz
sklopp #32910 üzenetére
Kösz! A rejtekhelyeket megnézem. A modulos feladatnál a futár felrobbanásáig stimmelt a dolog, de nem tudtam beszélni a zsoldosok főnökével, mert ahogy megláttak, lőni kezdtek. Ettől függetlenül az következett utána, hogy adjam le a cuccot Nitrónál, de ő valahogy nem vágyik rá annyira.
-
Telda
addikt
válasz
Dhampir #32911 üzenetére
Én most a Wind Of Time-ot nyomom, egész jól leköt. Teljesen új a sztori vonal.
Az elején volt pár kifagyás, mert korábban beszéltem egy npc-vel mint kellett volna, de ettől eltekintve tökéletes fut.
Sensut írt róla korábban. -
Dhampir
félisten
Sziasztok!
A Hullócsillaggal vagyok ugyan elfoglalva - ami nagyon tetszik - de érdeklődésképpen kérdezek rá, hogy mivel pörgetitek most a CoP topikot, Diverzáns vagy egyéb más mod, ami ennyire lüktet itt?
-
sklopp
őstag
Igen, az üzemről van szó. Ez kicsit problémás, mert előfordul, hogy csak két dokumentumot ad be a játék, ilyenkor újra kell kezdeni a küldetést. Mielőtt keresni kezdesz, a négy szolgálatost ki kell nyírni, ekkor utasít a keresésre. A lehetséges helyek:
1. a javítóműhely a szerelőaknákkal: bal szélső akna fedődeszkákon
2. az oldalán fekvő Lada Niva és a fal között
3. a másik aknában a Zil teherautó alatt
4. a szomszédos helyiségben a ládákra dobott matrac előtt
5. a kétszárnyú bejárati vaskapu melletti őrtorony előtt a földön
6. a kisebb egyemeletes épületben a pincében az egyik sarokban
7. ugyanitt a fa létra előtt
8. a nagy hangár előtt a törött kútgyűrűben
9. mellette a nagyméretű szemetes konténer és a fal között
10. a nagy hangárban a bejárattól jobbra néhány egymásra dobált láda és a fal között
11. a kerekek nélküli páncélos melletti rácsos ajtajú helyiségben az asztal mellett
12. a páncélostól a másik irányban levő sarokban
13. a kétemeletes betonváz alatti csatornában egy elágazásnál, ahol a szétüthető fémdoboz van
Úgy emlékszem, ez az összes lehetőség.A modulos feladatnál sorban kell csinálni mindent, különben előfordul hogy beragad a dolog. Tehát: amint megvan a három modul, beszélni kell a futárral, odébb mész, amint felrobban, beszélni kell a zsoldos vezérrel, pimaszkodni velük, ezután lehet szétcsapni őket, amint mind halott, akkor kapod, hogy vidd a modulokat Nitrónak. És kész.
-
Erdő
tag
Két feladattal elakadtam az SGM 2.2-ben. Az egyik Sötétvölgyben van, a szabadságos ügynök, Lucas adja az antennás küldetés után: meg kellene találnom három rejtekhelyet a volt szabadságos táborban. Gondolom, ez az üzem a térkép felső részén, de nem találok ott semmit. ???
A másik a pripjatyi kivonulás után van: Nitró adja, hogy szereljek ki három modult a Jupiter üzemben lévő gépekből. A szerszámokat átvettem a futártól, a modulok megvannak, megjelent egy zsoldos csapat, aztán el is távoztak boldogabb tartományokba, és már csak át kellene adnom Nitrónak a modulokat, de nem jelenik meg ilyen szöveg a párbeszédablakában. ???
Ha valakinek van ötlete... -
Riot Gin
aktív tag
Szeretnék megkérni valakit, hogy csináljon nekem BUMP textúrát, egy textúra fájl alapján. ( Vannak leírások, atya úr Istenek, eddig nem jött össze nekem. )
-
shield
Topikgazda
Nem az oldalamra tettem föl, hanem ide az összefoglalóba. Ha majd lesz rá időm, akkor az oldalamra is felteszem. Ha akadnak jó addonok, akkor szóljatok és itt is benne lesznek az Összefoglalóban. Csak élő link kell és már be is raktam. Nem nagy ügy.
tzs182 ha jó hozzá, akkor persze. Ráérős időmben majd komolyabban is megnézem az oldaladat.
-
Erdő
tag
válasz
shield #32884 üzenetére
Kösz!
Nem az én tárhelyemen vannak, de már elég régóta élnek ezek a linkek. Azért az jó, hogy TZS is feltette az oldalára.TZS: új fegyvereket rak be a játékba, de hogy pontosan miket, azt nem tudom megmondani, mert régebben is ezzel a kiegészítővel játszottam az SGM modot. Vagyis nem tudom, hogy mi az, ami az alaphoz képest újítás benne. De kösz, hogy felteszed az oldaladra!
-
Riot Gin
aktív tag
-
' Tzs ,
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF-MT / i5 8-9-10 gen, Hp EliteDesk 800 G4 / Win11- Számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged