-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz
Riot Gin #28096 üzenetére
Na jó, ahhoz egy teljesen új játékot kellene építeni
. Ez csak telesítés, téli hangulat. Láttam egy csomót már, ez a legjobb idáig, mert pld. a hó nem csak vak fehér textúra, de ki vannak dolgozva benne a lábnyomok, meg jég stb. Rénszarvasok?
Lovak sincsenek a nyári verziókban, viszont a tábortüzek azok élég jó téli hangulatot varázsolnak, habár ebben kitörés kitörést ér, sokat nem látni belőlük.
-
Riot Gin
aktív tag
Valaki megtudná mondani hogy hol kell buherálni azt a dolgot, ami a napszakokkal kapcsolatos dolgokkal van kapcsolatban? Mert az elég ciki hogy naplementekor lefekszel (20:15) és reggel (9 óra) felkelsz és még mindig naplemente van.
Kicsikét a k.anyját annak aki ezt így csinálta meg.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Sensut #28094 üzenetére
Tetszik, tetszik, de kérlek: tökéletes téli mod egy modhoz? NINCS.
Van havazás, és hó vihar? Oké. És vannak rénszarvas bundás stalkerek, megjavított házak, amelyeknél be vannak tömve a lukak, hogy meg ne fagyjanak, és vannak kályhák is? Szerintem nincsenek.
Nincs tökéletes téli mod. Pont.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Kotomicuki #28091 üzenetére
Nos az a velemenyem, hogy maskepp is alakithattak volna a jatekot, jatekmenetet.
Pl a zsakmanynal ugy gondoltam el, hogy a legyozott ellenfeleknel talalt felszerelest el lehetne rejteni valahol, aztan a cuccok fuggvenyeben el tudnad adni a relytekhely helyet mas sztalkereknek, vagy frakcionak, vagy kereskedonek, akik utannakuldenek az embereiket, vagy ugy lenne a jatek, hogy neked is lennenek haverjaid, akik megteszik neked ezt a szivesseget jutalek fejeben - vagy penz, vagy a zsakmanybol magabol tarthatnak meg azt, ami nekik kell stb.Vagy te is utannamehetnel tobbszor, de 1 animacio kereteben, hogy ne kelljen annyit jarkalj foloslegesen. (gyorsutazas a la Oblivion,Skyrim es meg mas jatekok, hogy izgalmasabba tegyuk ezt a gyorsutazast, pl be lehetne iktatni olyant, ami volt a Fallout 1-2-ben, hogy amikor a kocsival utaztal, akkor kozbejohettek esemenyek, pl hogy utkozben megtamadtak a banditak, vagy szornyek stb., ilyenkor bejott a harcmezo, es ki kellett nyird a tamadokat).A jatek kuldeteseivel meg vagyok elegedve, eleg kuldetest ad, hogy ne csak 1 sima FPS-sse silanyuljon. (ervenyes ez a modokra is, ott a rengeteg fegyver mellett gondot forditottak, hogy rengetek mellekkuldetest is lehessen csinalni, meg arnyalta'k keresgelos kuldetesekkel is.Amit banok, hogy nem eleg nagyok, es valtozatosak a palyak, mondjuk egyes modok ezt is megoldjak mind3 jatek palyainak osszevonasaval, vagy egyeb ismeretlen palyakkal)
A fegyverekbol tenyleg sok van egyes modokban, viszont ha ugy keszitik el hogy lehet nalad mondjuk 5 fele fegyver, es mas mar nem, akkor az lenne a baj, hogy pl miert nem lehet hasznalni az ellenfelnel levo fegyvereket is
-
Sensut
őstag
Próbáltátok már a Dead City 4.80 COP modot? Én még ilyen nyomasztó Atmosfear-rel eddig még nem találkoztam egyetlen modban se. Egy-egy kitöréskor a szőr feláll a hátadon olyan hangok jönnek mindenfelől, mellesleg a nappali időszak is szinte fehér-fekete és sötét. Nem tudom mennyire fogja bírni a motor, mert még az elején bóklászom Zatonban, de már ez az élmény is megérte, hogy feltettem a modot. Ha valakit érdekel, itt vannak a linkek:
AZ ANGOL FORDÍTÁS (félig gépi-félig javított, azt mondják)
Képek:
Van a modhoz egy téli add-on is, ami végre igazi telet hoz a Zónára havazással, hóviharral stb. Nem tökéletes, de eddig ez a legjobb téli mod. A képek azzal készültek.
-
Riot Gin
aktív tag
Megoldottam azt amit eredetileg írtam. Sorry.
-
Musicking
aktív tag
válasz
Kotomicuki #28091 üzenetére
Az eszmefuttatásodban oda-vissza lavírozol az agyaggalamblövészet meg a hardcore szint között így a balance gondok már elméleti síkon is megjelentek.
Ami neked lehetetlen az még mások számára bőven beleesik a játszható szintbe így ez a globális helyett csak egyéni szocproblem. Továbbá a probléma teljesen máshol körvonalazódik és nehezen tudom elképzelni hogy neked a játékipar tud olyan terméket letenni az asztalra ami megfelel az elvárásaidnak. -
Kotomicuki
senior tag
válasz
Musicking #28090 üzenetére
...és Antonius1978:
Nyilván, azért vannak a nehézségi fokozatok, hogy lehessen választani: kezdő fokozaton kicsit több zsákmány pottyanna, amiből többet is lehetne elvinni. Amikor az impossibble misson-t írtam, pont az ilyenek megszüntetésére gondoltam, hogy ne egy szál ágyékkötőben kelljen megküzdened a kitörés közben egy törp-különítménnyel.
Ha a környezet barátságtalan, akkor ne rakjon be ott "legyőzhetetlen" ellenfeleket, vagy tényleg az ilyenek legyenek az átjárók biztosításai - tehát, alapból messzire elkerülhetők, amíg nincs rájuk "szükség" - , hogy amikor már megvan az ehhez szükséges felszerelés, csak akkor tudj "átmenni" ott.Az meg már tényleg játékegyensúlyi probléma, ha túlzásba viszik a meg-, ill. elvonásokat. A zsákmány elvitelnél arra gondoltam, hogy a 40 kg-al még tudnál futni, a 80-al már biztos nem -> nem 10 kg volna az a súlyzóna, ami dönt ezen lehetőség kihasználhatósága körül - ez a limit eshetne a szállításidő hosszával (magasabb fokozatokon mindenképp), a fáradság megjelenésével. Az autódba meg tudjál már pakolni, ne csak a haladás legyen a szerepük... (autós üldözés az anomáliákkal szegélyezett úton és ha nincs meg minden motorfejlesztésed, akkor csak abban bízhatsz, hogy az ablakon kihajolva eltalálod a kerekét...
)
Az megint nonszensz, hogy egy lelőtt osztagtól egy működőképes fegyvert sem tudsz elemelni és összesen egy tucat lőszer marad 6 fő után, amikor azok végig sorozatokat lőttek rád, amíg meg nem haltak - vagy, ha ez van alapból, akkor a roncsokból tudj javítani, vagy azokat pénzé tenni a szerelőknél -> nem életszerű, hogy annak a társaságnak, ami a halála előtt még minden támadásra erélyesen válaszol, a veszte után marad 1 babkonzerv és 2 rubel... (ha meg neked használhatatlan az a fegyver, akkor az már az előző gazdájánál sem lehetett sokkal jobb állapotban - netán, neki is beragadhatna...)A 30-40 fős társaság már nagyon nagy, eltúlzott a kihalt zónához képest - és akkora készleteket tételez fel, amiből az egész játékban meg kéne tudni élni - , meg nem Rambo a karakterünk, hogy egyedül beléjük kelljen kötnie: erre volnának a mellékküldetések, hogy ez a szám apadjon és legyen segítség a végső leszámoláshoz, ha mégis beilleszthető volna egy ilyen hentelés.
Ha meg ilyen halálos a fejlövés, akkor pláne nem lehet a lövöldözni tudó ellenfelek számát a csillagos égig növelni, mert megint csak ott vagyunk, hogy Tom Cruise-nak kell képzelnünk magunkat a zóna magányos vándora helyett...Az egészet egyben kéne átlátni és összekötni a részeket, hogy amikor ezen elemek közül egy változtatásra kerül, akkor a többinek is hozzá kelljen igazodnia: pl. ha mindig sok cuccot találsz, akkor sokat kell tudnod elvinni, de ekkor olyan mértékű alul-árazásnak kell lennie a kereskedőknél, hogy ihaj és vica versa; egy szál pisztolyod van, akkor nem fog beléd kötni a Banditák egyletének válogatott kommandója és nem fog rád respawn-olni a vérszopók fészke sem, minden 100 méteren, hanem keresgélős, szállítós feladataid lesznek, amíg nem rendeződik a helyzeted, hogy komolyabb dolgokhoz is nekiláthass.
Ezeket a részleteket egy egységes egésszé kell(ene) átgyúrni, ha meg egy részlet nem megfelelő, akkor a többit is változtatni kell(ene) mellette, nem csak azt egyedül.Ehh, ha így folytatjuk és lesz, aki megcsinálja, akkor abból Stalker 4 lesz!
-
Musicking
aktív tag
válasz
Kotomicuki #28086 üzenetére
Misery 2.1 (misery fokozaton) + The Armed Zone 1.7.4 és mindjárt nem fogod olyan nagyon könnyűnek találni a zónabeli túrát, meg a 'hiánylistádnak' legalább a fele is teljesül.
A három karakterosztályhoz kapcsolódó kasztspecifikus fegyverekkel nem fogod terminátornak érezni magad, mert a fegyvereket és ruhákat folyton javítgatni kell, a hulláknál kevés a lőszer és amortizáltak fegyverek a kereskedőknél meg húzósak az árak. Ha fejlövést kapsz borítékolható a gémóver és ha a fegyvert éri a találat akkor nagy az eséllyel kukázható mert olyan mértékben amortizálódik (ezt is csak pár mod tudja).
A gyenge pontok pont jól vannak úgy ahogy, ahol kevés a fejlövés ott a gránátvetőkkel lehet lenyugtatni az ellenfeleket, meg egyébként is hogy nézne már ki ha a kisóriásnak a sarkán lenne a weak point-ja. -
Antonius1978
addikt
válasz
Kotomicuki #28086 üzenetére
Megprobalnak legalabb ott valosaghuek lenni, ahol nem lehet...
Mivel ez egy jatek, nem lehet lemodellezni eletszeru dolgokat, mert nem lehet egyszeru megoldani, habar a programozok meg tudnak esetleg, bizonyos valtozok, ertekek figyelembevetelevel.
Ezt most ugy kepzelem el, hogy mondjuk neked/feled ugrik egy kutya, hogy megharapjon.A foszereplonek meg lennenek bizonyos pontszamai, amik fejlodnenek minden egyes valamilyen esemeny soran.Tehat pl ha sok kutya tamad rad - ertsd : egymas utan, mas idoben - akkor a furgeseged, vagy kiteresed, vagy nevezzuk aminek akarjuk, az fejlodne, egy egy kicsit (hasonloan az Oblivion vagy Skyrim nevu jatekokhoz, minel tobbet hasznalod a kepesseget, annal jobban fejlodik, tapasztalatot nyersz az adott dologrol.Pl mondjuk a zarfeltores, minel tobb zarat torsz fel, annal tobb tapasztalattal rendelkezel a kovetkezo feltoresenel, stb.)
Szoval, ez mar tenyleg szerepjatek fele hajlana, amit en mondok, szoval folytassuk ezzel a furgeseg/kiteres kepesseggel, van mondjuk rajta 67 pontod.Ezt is lehetne varialni mondjuk a testalkat, tomeg stb fuggvenyeben.
Egy 65 kilos furge illeto jobban ki tud terni, mint egy 120 kilos nagydarab.Ezeknek fuggvenyeben mondjuk a 65 kilosnak 100 pont lenne a felso hatar, a 120 kilosnak meg csak 50, egy 85 kilosnak meg mondjuk 70-75 stb.
Ekkor bejonne egy animacio, vagy ha nem animacio akkor - a gep kiveve a kezedbol az iranyitast, a kiteresi 67 pontszamod es a kutya sebessege stb valtozoinak figyelembevetelevel mondjuk elugranal a kutya elol, vetodnel egyet valamelyik oldalra, es a foldeteres pillanataban lonel monjuk pisztollyal, a talalat szinten ilyen valtozok szamitasa alapjan dolne el, magyaran, hogy eltalaltad-e a celt, es ha igen, akkor hol, melyik reszen, es milyen sebzest okoz stb. (mondjuk ez a Stalkerben is megvan, testreszeknel figyelembe veszi, hogy hol lotted meg mondjuk a kutyat, ha a faran vagy a laban, akkor abba nem hal bele).Ha furge vagy el tudsz ugrani (65 kilos), ha rosszul jon ki a szamolas (olyan mint a szerepjatekoknal a kockadobas mondjuk), akkor nem tudtal elugrani, es a kutya neked ugrik,es akkor megharap vagy egyeb serulest okoz, stb, itt ki lehetne talalni, hogy mi hogyan legyen.Modok : pl a Misery engem hulyere idegesitett, nagyon tulzasba vittek az elethuseget.Tehat bemegyunk a Zonaba ugyebar 1 szal bugyiban, aztan futkoraszunk mutansok utan hogy eladjuk a szerveiket Szakallnak, jajj, de ha kozel megyunk egy radioaktiv kocsihoz, akkor hirtelen elkezdunk leepulni a sugarzastol, na de sebaj, mer elszivunk egy csomag Marlborot, es attol csokken a sugarzas...jajj, hoppa, hogy nem elegge...akkor kell egyunk sugarfertozott hust, hogy megerosodjunk, es hat epp nem sikerul tole a felepules, irany a doki, hoppa, az a szarhazi 2000 rubelert akar meggyogyitani, de nekunk csak 200 van...mehetsz sugarszennyezetten megint mutansokra vagy valamire vadaszni, ha idokozben el nem patkolsz.Na 2 ora jatek utan toroltem ezt a modot...
Cselekvesi szabadsag : az a baj, hogy kicsik a palyak, es nem lehet elhelyezni ilyen bizonyos dontesek utani kovetkezmenyekkel jaro esemenyeket.Egy Oblivion,Skyrim stb nagysagu palyan mar lenne ertelme, de 3 kicsi palyan folosleges is lenne.Azaz nem folosleges, de ha minden olyan eletszeru lenne, hogyan irtanal ki egy 20-30 fobol allo zsoldos vagy banditatabort egyedul ? Nos, hat sehogy.
Fegyverek es cuccok : egyetertek amit irtal, de hogyan gyujtened be a zsakmanyt, ki cipelne a 10 lelott bandita fegyveret, es minden egyeb dolgat, ezert van ez is igy csinalva, hogy legyen valamibol beveteled...maskepp mibol kapnal penzt ? ha meg csak mondjuk 2 fegyvert tudnal elhozni az adott helyrol es meg 4x vissza kellene menj, megneznem hogy ki jatszana a jatekkal
Ez lehet korlatozni viszont, hogy keves loszert lehet venni, es azt is nagyon dragan.Es akkor hasznalnal pisztolyt is, vagy csak egyeseval lonel a karabelyokkal is, mert erre kenyszeritene a korulmeny, epp mint a valosagban. Amugy egy 30as sorozatot ki sem lehet loni rendes fegyverekbol, mert az elso 3-4-5 tolteny utan mar az eget loned, annyira felemelkedik a cso.Es celzott lovesekkel probalkoznal, meg minden a loszersprolas vegett.Szornyek bore : lehet az is, de minek lojjed a boret, amikor ott a feje.Jajj, hogy pisztollyal a fejet at sem lehet loni ? akkor amikor olyan helyre mesz, akkor vigyel mestelovesz puskat, geppuskat, vagy raketavetot.
Amig olyan nincs, addig nincs is ertelme odamenni, tehat legyen palya, helysegkorlatozas stb.
Gondolom, te sem indulnal el egy szal poloban a Zona fele
Tehat amig nincs meg a megfelelo szerko, addig ne is lehessen arrafele menni.SaGa59 na es a feje ? azt azert kellene sebezni, ugy ertve hogy lehetseges kellene legyen, mondjuk a szemen keresztul stb, meg ha kilojjuk mindket szemet, akkor ne lasson, jajj, ha' hogy ki tudja szagolni, hogy hol vagyunk ? na akkor ott rab@sztunk
Amugy a regenyekben szerepel ez a toppanto szornyeteg ? onnan veszed ezt a leirast ? -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #28085 üzenetére
A kisóriásba két okból kell ennyi lőszer. By design, vastag csontozat mögött vannak a létfontosságú szerveik, és nagyon gyorsan regenerálódnak. Gépkarabéllyal gyakorlatilag lelőhetetlennek kellene lenniük, hosszú géppuska sorozatok, és/vagy gránátok...
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
Antonius1978 #28085 üzenetére
De ha már maga az életerő visszanyerése, a gyógyítás nem valósághű, akkor minek modellezzék le, hogy pl. az M4A1 visszarúgása hogyan változik a ráaggatott modulok súlyának köszönhetően?!
Ez a játék nem a lövöldözésről szól, elsősorban, annál sokkal több: egy utolérhetetlen hangulatot áraszt a képi világával, a hangjaival, a küldetéseivel, a karaktereivel. A legnagyobb ellenfelednek a zónának kéne lennie a sugárzásával és az egyéb behatásaival - amíg a barlangüregből elő nem halászod a -2 sugárzást adó artifack-ot, addig az alapjáték is tud (nem eléggé) keménykedni - , ezután jöhetnének a mutáns kóbor kutyák és a többi "őslakos". A sugárzásmentes ivóvíz és élelem állandó előteremtéséről nem is beszélve...Tényleg kevés az a mod, amiben 1-2 kiflid van és azt kell beosztanod és a széthullófélben lévő fegyvereiddel, állandó (lőszer)spórolás mellett kell az életben maradásodért küzdened - de ennek ellenére nem lehetetlen küldetésekkel van tele, mint pl. Noé és társainak megmentése 4-5 mutáns hullámtól a nyílt mezőn, amikor a bárkáról kényelmesen is "megoldható" volna egy ilyen probléma, ha az illetők volnának szívesek felfáradni néhány lépcsőfokot. A cselekvési szabadság általi döntések következményeinek lehetne egy kicsit nagyobb teret szentelni, ezeket jobban beleszőni a történetbe és máris egy interaktív kalandregény volna a játék cselekménye - még jobban az volna, mint most.
A fegyvereknek nem a valóságot kell visszaadnia, hanem ebbe az "idillbe" kéne jól illeszkedniük: RPG-s módon, elnyújtva egyre jobbakhoz jutnod - itt mindenképp szerepet kapnának a pisztolyok -, azokat apránként fejlesztgetve - mialatt folyamatosan dolgozol a fenntartásukért (lőszer utánpótlás, javíttatás). A rejtekhelyeken nem szabadna 2 heti ellátmánynak lennie egy egész szakasz számára, minden apróságért meg kéne küzdeni, hogy a félmarék 9x18-as lőszernek is értéke legyen.
Meg tényleg el kellene tudnia dönteni az egyénnek, "ott" a semmi közepén, hogy mindent magával visz-e és akkor nem tud elmenekülni az eléggé valószínű támadások elől, vagy kiválogatja, ami éppen akkor, a következő ilyen lehetőség eléréséig feltétlenül szükséges számára - 40 kg az nagyon nehéz, ha egész nap annyi nyomja a hátadat (ha már vannak, akik azért sírnak, és hajlandók több százezret kiadni, hogy a 2,5 kg-os notebook-juk helyett 2 kg-os legyen...), meg még szaladgálni is szeretnél vele, fél napokat... (megnézném, hogy terepen, 5 km legyalogolása után hogy ki, miként iramodna el vele egy kutyafalka elől - nem a notebook-kal...)Annyit el tudnék képzelni, hogy bizonyos szörnyek bőre nagyon jól ellenállna a lőfegyvereknek - gyenge pontokat lehetne rájuk aggatni, de, hogy aztán azt a harc hevében el is lehetne-e találni... - és ezért nagyobb hatóerejű rakétával kelljen kiiktatni őket, esetleg: mindennek megvolna a maga ellenszere, fegyver és lőszertípus tekintetében, amivel jobban sebezhető, mint mással, de tényleg ne legyen olyan, hogy egy kutyát nem üt ki fél tár 9x19-es lövedék sem...
-
Antonius1978
addikt
válasz
Kotomicuki #28082 üzenetére
Az a helyzet, hogy a fegyvermodok csak arra jok, hogy bemutassanak kulonfele fegyvereket, azaz hogy egyaltalan olyanok is leteznek.Es termeszetesen a jatek szintjen igyekeznek is beallitani az adott fegyver jellemzoit, amennyire a jatek parameterei engedik - pontossag, visszarugas, tarkapacitas,kopas - de nem mindig lehet pontosan visszaadni dolgokat, pl a kopas modellezese eleg sutara sikerult, mert idegesito hogy pl 120 loves utan elkopik a fegyver - a valosagban ennek 100x-osat, azaz legalabb 10-12 ezer lovest kell kibirjon egy fegyver csove - es javittatni kell, de ezzel azt akartak lemodellezni, szerintem, ami a valosagban is megesik, tehat hogy pl az M16 annak idejen (vietnami haboru idejen) sokszor besult, 1. mert a fegyvert gyakran kellett tisztitani, 2. a katonak nem nagyon tudtak hogy hogyan, mert rohadt bonyolult volt a fegyver szerkezete, es nehezen lehetett szetszeni, ha igazak a leirasok, ellentetben pl az AK-47-el, mert azt a fold ala is elashattad, utanna megis mukodott.
Nekem ebben a temaban az a velemenyem, hogy jobb lett volna, ha eletszeruve keszitettek volna a Stalkert, mert akkor valosaghubb lett volna, viszont az a jatekmenet, es a jatekosok idegeire ment volna.
Ezt ugy ertem, hogy pl egy kisoriasba/toppantoba (Saga59 utan) bele kell lojj 5 tar vagy tobb 5.45-os loszert, hogy kinyuljon.Ez hol eletszeru. Nem is beszelve arrol, hogyha ilyen lenyekkel talalkozol, akkor kell legyen nalad egy hatizsak loszer, ami ugy hulyen nezne ki a valo eletben...(meg egy tarisznya loszer bevallalhato, nagyapam meselte, hogy neki a tarisznyaja tele volt geppisztolyloszerrel, gondolom Kiraly geppisztolya volt a masodik vilaghaboru idejen).
Szoval azert menne a jatekosok idegeire - es ezt mar egyes modokban meg is valositottak hogy 1-2 lovestol kiefekszel - mert ugye a gep a bokor mogul is fejbe lo teged 200 meterrol, es te mint jatekos meg nem is latod a gep altal iranyitott valakit, ez azert idegesito, mert akkor egy ora alatt legalabb 10-20x kellene visszatolts egy allast, hogy atjuss az ellensegen egy adott helyen, stb.Ezert nem engedhettek meg akkora sebzeseket egy fegyvernek (mondjuk az egyetlen kivetel az alapjatekban a Gauss, mert annak a lovesetol barmi fekszik a jatekban, egybol, meg egy toppanto is), es epp emiatt hasznalhatatlanok a pisztolyok a modban, najo, ezt azt le tudsz veluk szedni, de minek ha van nalad gepkarabely ?Egyetlen moddal jatszodtam, ami megfelelt annak amit irtal, hogy a fegyverek is szepen sebeztek, de nem jottek 1000-el respawnolt mutans hordak, loszert sem lehetett hatizsakszamra kapni az elejen, esetleg meg draga is volt, szoval ez a mod a Way in Pripjat volt, amit mar sokat tomjeneztunk Dhampir mesterrel
Ott az elso palyan az elso kuldeteshez volt 1 pisztolyod, 1 soretesed ha meg tudtad venni, es keves loszer hozza, egy falka kutyat kellett kicsinalj, lehet hogy a soretes loszer nem volt hozza eleg, akkor maradt a pisztoly meg a kes.Es ha ott megtisztitottad a helyet, soha nem jottek a helyukbe mas mutansok, ez is nagyon tetszett, mert ha letaroltad az egesz palyat, akkor kapott egy kihalt,sivar, borongos hangulatot a jatek, amilyennek valoban lennie kellene a Stalkernek.
Szoval ugy kellene jatszadozni a fegyverek sebzo ertekevel, hogy 1-2-3 lovestol kifekudjenek a mutansok, ami a szereploket illeti, azokat bizonyos szintig vedje a panceljuk bizonyos kaliberek ellen, ha nagyobb kaliberrel rendelkezo ellenfellel allsz szemben, akkor a nagyobb kaliber sebezni tudjon tobbet beled a pancel erteken felul, ha viszont kissebbel, akkor a pancel ertek miatt kevesebb eleterot veszitsel.
Ugyanakkor ne lehessen sok loszert talalni, es draga is legyen, mert hiaba csempeszik be a zonaba a katonak, azert epp egy vagonnal egyszerre nem lehetne, marpedig egyes kereskedoknel annyi cucc van, mintha egy feneketlen kutbol huznak elo -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Kotomicuki #28082 üzenetére
Van ebben valami, amit mondasz, mert én is ebbe a probléma körbe kerültem. Ugyanis, még most a fegyverek célzójával bíbelődök, ez után már a "fegyver elrendezéssel" fogok foglalkozni. ( Azaz: Most fogom majd, és valahogy rendbe vágom az egész modban a fegyverek statikáját, mert ez így, ahogy van, lópikula.)
Remélem nem volt ez annyira csúnya, hogy a moderátorok megtámadjanak miatta.
De folytatva: én igyekszek kiegyenlíteni amit ki kell egyenlíteni.
-
Kotomicuki
senior tag
Nekem az a bajom a több fegyvert a játékba mod-okkal, hogy ha értelmet is kellene, hogy kapjanak, akkor eléggé táposak is lesznek köztük, hiszen az x az n-ediken, uo fegyverre a kutya sem kíváncsi. De ekkor meg, ezt a táposságot kompenzálandó, vagy ellenséges lények hordái árasztják el az amúgy szinte kihalt zónát, vagy olyan über kemény ellenfelek kerülnek elő, amik nagyon visszavetik a játékélményt - az alapjáték, néha módot is ad ezek elkerülésére, "átugrására", hogy ne legyen folyamatos mission impossibble érzése az ezt nem kívánóknak (amúgy sem Rambo, vagy Terminator a játék címe). Ha meg nem kap kompenzációt, akkor egy sima fps-é redukálja az ennél sokkal többet érő játékot.
Meg még az is gond, hogy van mód korán megszerezni egy über táp fegyvert, vagy már eleve egy ilyennel indul a karakter és emiatt fölösleges és túlzott nehezítéseket kap a játékmenet.Az alapjátékban volt ~5 pisztoly és választhattál, hogy rombolóerőt, tárkapacitást, csendességet, vagy pontosságot "kérsz-e" és eszerint választottál (és néha még használható is volt a pisztoly, míg a 9 mm-es géppisztolyokat csak addig és kényszerből használta az egyén - de csak kutyák és ehhez hasonló kaliberű ellenfelek ellen - , amíg össze nem szedett annyi zsét, hogy az AKSU-ját, sörétesét fenn tudja tartani, mert annyira gyöngék voltak). A többi fegyvernél is volt hasonló rendezési elv, még ha ránézésre alig különbözött az is adatlapjuk. A mod-oknál már ezt a különbözőséget sem tudom mindig felfedezni: van egy-két über fegyver, ezek mielőbbi megszerzése a cél - a többi fegyver meg (emiatt is) használhatatlan - , utána meg lejtmenet, mert vagy mindenki elhasal előtted, vagy lépni nem tudsz a nyakadba respawn-oló lények légióitól.
-
Riot Gin
aktív tag
Szavazást írtam ki az oldalamra az FN FAL -ról, akit érdekel, a javítócsomagom a Saboteur Hibryd modhoz, az kérem szavazzon: http://saboteurmod.mindenkilapja.hu/ Jobb oldalt lehet megtalálni. Előre is köszönöm!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Riot Gin #28078 üzenetére
Rájöttem: https://www.google.hu/search?q=Stalker+Bengal+Fire+artifact&biw=1920&bih=941&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=2NBNVeCrM4T5yQOJ5oCYBw&ved=0CAcQ_AUoAQ#tbm=isch&q=Stalker+%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%85+%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D1%8F&imgrc=eSE206St7icEeM%253A%3B-zX4o0uxOSJwBM%3Bhttp%253A%252F%252Fvignette3.wikia.nocookie.net%252Fstalker%252Fimages%252Ff%252Ff5%252F%2525D0%252591%2525D0%2525B5%2525D0%2525BD%2525D0%2525B3%2525D0%2525B0%2525D0%2525BB%2525D1%25258C%2525D1%252581%2525D0%2525BA%2525D0%2525B8%2525D0%2525B9_%2525D0%2525BE%2525D0%2525B3%2525D0%2525BE%2525D0%2525BD%2525D1%25258C%28ico%29_cop.png%252Frevision%252Flatest%253Fcb%253D20120226182310%2526path-prefix%253Dru%3Bhttp%253A%252F%252Fru.stalker.wikia.com%252Fwiki%252F%2525D0%252591%2525D0%2525B5%2525D0%2525BD%2525D0%2525B3%2525D0%2525B0%2525D0%2525BB%2525D1%25258C%2525D1%252581%2525D0%2525BA%2525D0%2525B8%2525D0%2525B9_%2525D0%2525BE%2525D0%2525B3%2525D0%2525BE%2525D0%2525BD%2525D1%25258C%3B51%3B57
"Szikrancs" a magyar nevén...
-
Riot Gin
aktív tag
Saboteur Hibryd Mod:
Hermannak elvittek a kért mutáns alkatrészeket.
Most Ozoresky vagy ki ( Hermann labor társa) kér tőlem képződményeket.Megvan a 3 húscafat, 2 facsarék, kell neki 1 szem és amit nem tudtam azonosítani: "Bengal Fire", abból kettő darab. Google megpurcant, az nem tud segíteni, ide jöttem ide. (Oroszul így írják : 2 бенгальских огня) MI A SZÖSZ EZ?! Ha valaki tudja, írja meg legyen szíves a választ!
-
-
Riot Gin
aktív tag
Köszi xFreex a segítséget! Íme, amit ma alkottam eddig:
http://www.kephost.com/image/FDUT
Ez nem valósulhatott volna meg nélküled: még 1x köszönöm!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
' Tzs , #28070 üzenetére
Ha nem tudsz valamit angolul: google fordító. De én is ingyen vagyok, és szívesen segítek neked:
- Főnix radar: A tudósokat kell segítened minden téren, és akkor kapod meg! ( Jupiter : Tudósok Bunkere)
- Hermannak kell vigyél mutáns testrészeket: 10 Darab Snork Lábat, 5 darab fekete-fehér vérszívó csápot, 3 darab vörös zsonglőr kezet, 1 darab irányító (controller) kezet, és 1 darab Kiméra karmot.
- A steyr augot max akkor találod meg, ha folytatod a fő vonalat! Tehát Találd meg a helicopter kulcsot, amivel kitudod nyitni a lezuhant helikopterek ajtajait.
-Strelok Pripyatban lesz, a fő vonal vége előtt éppenséggel.
- Az Xlaborokról nagyon sok mellékküldetés által tudsz infókat szerezni.
- Ahhoz hogy a helikopterek ajtaját kinyíssad, meg kell találnod a pilótát, aki Jupiteren van a tudósok bunkerében, de előtte kell beszéljél Zatonban a büfétől jobbra felvezető lépcső alatt lévő tudóssal, aki elindítja az egész folyamatot. -
' Tzs ,
senior tag
Elakadtam ebben a Hybrid modban.
Most találkoztam Bosszúállóval, akihez nem tudom miért mentem, de miután elmondta a szövegét biztosan szívszélhűdést kapott, mert azonnal összeesett és 5 bandita akart hirtelen a földdel egyenlővé tenni ebben a pillanatban. (Egyedül is elintéztem volna őket, de a 2 testőr segítségével izgalmasabb)
Ezután ha bemegyek a Szabadság vezetőjéhez egy csomó ajándékkal lát el (ruha, töltények stb.) Itt előtte mentettem, lehet a Duty főnökhöz kéne menni? Igaziból azt sem tudom mi történt...* Tehát: szerezz egy bio főnix radart. Ez hol a francban van? Vagy hogy lehet hozzájutni?
* Aztán: please bring Herman bilogical samples of six types. Ezt nem tudom micsoda.
* Fürgének kéne egy Steyr Aug SS190, ez a map szerint prypiatban van, ahova fogalmam sincs hogy jutok át.
* Sárga mission: find the key access the helicopters. Nem sikerült találni key-t.
* Sárga szintén: múlt rejtélyei, Strelok megkeresése, fogalmam sincs merre induljak.
* Sárga: X-labokról keress infó, szintén nem jutok sehova ezzel a küldetéssel.Köszönöm ha valakinek van ötlete a küldetésekkel kapcsolatban.
Shieldnek is köszönöm a magyarítást! -
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28065 üzenetére
Nem tudom, hogy jól értelmezem-e, mert nekem a linknél nem hozza be a képeket (Előtte/utána). így csak a galériában tudtam megnézni. Szóval én így látom.
Előtte ?
Utána ?
Ha így van, akkor van egy pici gond.
Ezzel a beállítással 5 méterről te a karakter fejére célozva mellbe vagy nyakon fogod lőni azt.Mondom miért.
Te a Zöld körrel célzol, viszont a lövedék a Piros kereszt közepébe megy:
Mielőtt elkezded 1 fegyver állítását kapcsold be a célkeresztet zoomnál is.
zoom_hide_crosshair = true -t írd át
zoom_hide_crosshair = false -ra a fegyver ltx fájljában. Ezután mentsd. így jobbegeres célzáskor megmarad a célkereszt és arra igazítsd az irányzékot. -
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28058 üzenetére
Válasz az 1-esre:
Azért, mert a játék mentése tartalmaz adatokat a fegyverre, amiket viszont te módosítottál az ltx-ben.
Értsd: Mentésben van neked eltéve a tárolódba, vagy a hátizsákodban 1 ak74 aminek a kalibere 5.45x39 és ilyen lőszerből van a tárjában mondjuk 25. A fájlban te a kalibert átírtad 5x56-ra és mentetted. Ezután inditod a játékot és be akarod tölteni a mentést amiben a fegyver tárjában 5x45-ös lőszer van akkor az összeakad az ltx- tatralmával és kidob.Tipp: ne töröld az ltx-ből az eredeti kalibert, csak ird hozzá az újat. Inditsd a játékot és tárazd át az új kaliberre. Ezután csinálj egy mentés és elviekben törölheted az ltx-ből a régi kalibert.
Nem garantálom, hogy müxik, mivel előfordulhat hogy olyan fegyvernél is van mentett adat amihez nem férsz hozzá. (mondjuk egy NPC tulajdonában van).
Teljesen biztonságos megoldás csak az ha új játékot kezdesz.Válasz a 2-ra:
Biztos jobb mint ami volt ha már egyszer lehet használni. (1-2 képet azért dobhatsz bemutatónak)
3-ra meg már válaszolt SaGa59.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Dhampir #28061 üzenetére
Azért ott még nem tartok.
Valaki megtudja nekem írni, hogy mi a fenével lehet kikapcsolni ezt a hülyeséget, hogy amikor aludtál, akkor utána NEM mehetsz vissza aludni, mert 1 órája aludtál? Csak, mert aki ezt kitalálta, azt az éjszaka egy Kimérával zárnám össze egy szobába. (+ 1 kis óriással, hogy érezze a törődést.)
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #28058 üzenetére
Az 1-re talán tudom a választ: Ha a mentett állásban van nálad olyan fegyver, aminél utólag módosítottál a kaliberen, hozzá használt lőszeren, abból lesz gond, mert más van betöltve a puskába, mint amit a leírófájl megad. Ilyen szintű módosítások után csak új játékkal szabad kezdeni...
A fejlesztések külön ltx-ekben vannak megadva, ott ki kell keresni a nevüket és a fegyver ltx-ében az
upgrades = up_gr_ab_mp5, up_gr_cd_mp5, up_gr_ef_mp5, up_gr_h_mp5, up_gr_i_mp5, up_gr_sgm_mp5
installed_upgrades =
upgrade_scheme = upgrade_scheme_u10a_sgmsorokkal kell variálni (ezek pl az MP5 upgrade lehetőségei). Ilyet sosem csináltam, így nem tudom megmondani, mi a pontos menete.
-
Riot Gin
aktív tag
-
Riot Gin
aktív tag
Jó reggelt mindenkinek, újból jöttem szétírni magamat. Az Mlap bedöglött, így egy másik oldalt hozok létre, és azon az oldalon fogom ecsetelni a szép kis fejlesztésemet, ma tervezem feltölteni majd délután (16-17 óra) a fotókat a fegyverek irányzékáról.
Kérdéseim vannak:
1.Miért van az , hogy a játéknak nem bejövős az a dolog,hogy megváltoztatom a kalibereket, vagy kiveszek 1 fajta muníciót az egyik fegyvernél? Mert összeomlik, ha mentést töltök be, új játékot még nem indítottam.
2. Ha használható az irányzék, viszont nem realisztikus, az most jó vagy nem? (Tudsz vele célozni, de nem valami hiper realisztikus. Nyílt irányzékra értendő.)
3. Hogy lehet egy fegyverre olyan fejlesztést vinni, hogy a kaliberét meglehessen változtatni? (Pl.: 9x19-ről 9x18-ra) Nem alap fegyverről van szó!
Előre is köszönöm.
xFreex: Oksa, köszi a tanácsot. (Mit vállaltam be édes Istenem.... De egy elégedett Stalkernél nincs jobb, ha csak nem mégtöbb elégedet stalker van a világon.
)
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Riot Gin #28053 üzenetére
Kellenek tesztre önként jelentkezők.
Van egy pár fegyver, aminél átírtam a kalibert, és nem tudom hogy működik-e így. Mert amikor én nem új játékot indítva, csak folytattam volna a legutolsó mentéstől a játékot, kiakadt a játék emiatt.
Aminek átírtam a kaliber jeleit:
- FN FAL 5.56 NATO-ról 7.62 NATO-ra
- FN FAL PARATROOPER (Valójában FN FNC) 7.62 NATO-ról 5.56 NATO-ra.
Tervben van még a Sig Patrol 716, és a Saiga is. (Sörét helyett csak gyöngygolyót és ilyeneket tudjon lőni.)+ pár fegyvernek az alapvető irányzékát helyre pofoztam. Íme a lista:
- Fort Marauder 500
- OC-14 Groza (9x39mm) <-Használhatóvá tettem és nem széppé!
- Vepr-12
- AKS-74U<-Használhatóvá tettem és nem széppé!
- Saiga
- PPSH41<-Használhatóvá tettem és nem széppé!+ Zoom-ot adtam a következő fegyvereknek:
- HK417 SNIPER ( kb annyit amennyit egy SVD-nek van.)
- FN SCAR
- Colt Commando model 633
- Sig Patrol 716Tervben van még pár fegyvert "feltávcsövezni".
Ezeket: Sig 550, Tavor, Wz.96 BerylÚj játékot nem szeretnék indítani (oké, vissza tölthetem az utolsó mentésem, de akkor sem.)
Tesztelők kellenek. Privátban való jelentkezést várom. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #28049 üzenetére
(Mindjárt elsírom magam.... ilyen nem létezik.... 4x3-as felbontásban?! 4x3-as felbontásban? MAMA!!!)
Jó, rendben van. Csak mond, milyen felbontásra kell állítsam a játékot, hogy 4x3-as felbontást produkáljak, mert 16x9-es felbontást használok.
Egyébként mától kezdve itt a weboldal amit ígértem, előre írom: nem fogom nagyon megerőltetni magam a weblapot illetően. ( Tehát komoly programozási készséget SENKI ne várjon ezen az oldalon.)
Íme: http://saboteurmod.mindenkilapja.hu/ (a minkenkilapja-mlap.hu is lehet)
-
SaGa59
őstag
válasz
shield #28051 üzenetére
Én is a DSpellcheck nevű NPP plugint használom. On-line kézikönyv hozzá.
Beállíthatsz egy időben több nyelvet is, így amikor váltasz, nem kell ezt is cserélgetni. -
shield
Topikgazda
válasz
SaGa59 #28044 üzenetére
Kicsit írnál többet a helyesírás ellenőrzésről? Nem akarom elbarmolni a progit.
Olvastam egy ilyet:
"Helyesírás-ellenőrző Notepad++ alatt
A hét nagy felismerése az volt, hogy a Notepad++-ba telepíthető Aspellre épülő Spell-Checker plugint ki kell dobni a fenébe. Az Aspellhez van ugyan magyar szótár, de a legjobb indulattal se erre találták ki. Ehhez képest a DSpellCheck a magyarral tökéletesen működő Hunspellt használja, ráadásul egy gombnyomással le tud tölteni helyesírási szótárakat." -
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #28045 üzenetére
Telepíted a Notepad++ programot innen.
Elindítod, nyomsz egy CTRL-F-et. A megnyúló ablakban beállítod az alábbiakat:Ha cirill szövegre kell keresni, azt is tudja, feltéve, hogy az xml fájlok első sorában rendesen be van állítva a Windows-1251 kódlap.
Fordítás közben váltogatni szoktam a Windows-1251 (cirill) és a Windows-1250 (magyar) között két gyorsbillentyűvel nálam F5 és F6, de te arra állítod, amire akarod).Fontos, hogy ez a két kódlap legyen, ne valamilyen UTF, mert a magyar szövegből hiányozni fognak az ékezetes karakterek, vagy valami 3 karakteres zűrzavar lesz helyettük, ha nem Windows-1250-ben mented a fájlokat.
Ha a forrásfájlokban nincs jól belőve a kódlap, akkor kicsit nehezebb a cirill szövegek keresése, de nem lehetetlen. Megkeresed a cirill betűs szöveget, átváltod a kódlapot Windows-1250-re, ettől lesz olyan, mint egy klingon szöveg, ezt másolod be a keresőbe, majd amikor megvan, visszaváltasz 1251-re.
Nem árt, ha a windowsra telepítve van az orosz nyelvi környezet is a magyar mellé, akkor lesznek rendes cirill betűid, meg a hibaüzeneteket is olvashatóan írja ki pl egy orosz stalker (ha tudod olvasni a cirill betűket).
-
xFreex
aktív tag
-
dodopek
addikt
válasz
Riot Gin #28045 üzenetére
Az eszköztáron van egy kis távcső ikon. Azzal nyitod meg a file/szöveg keresést. Betallózod pl a gamedata mappát a szöveg keresésbe, beírod a keresendő szót, és esetleg ha nem talál, játszol a karakter kódolással. Unicode, UTF8, és hasonló. Ha egyszer rájöttél, hogy hogy találja meg, utána már könnyebb...
-
SaGa59
őstag
válasz
dodopek #28043 üzenetére
Ugyanígy meg lehet csinálni a notepad++-szal is könyvtárstruktúrákban lévő fájlokon a keresést (kiadod a gamedata-ra, bejelölve a *.ltx fájlokat és végigtúrja az összeset másodpercek alatt), én azt használom fordításra.
Nagy előnye, hogy átváltva a kódlapot ciril szövegre is lehet keresni, meg pár hete jöttem rá, hogy van magyar helyesírás ellenőrzési lehetősége is egy pluginnal meg az OOo magyar szótárával, azaz már fordítás közben mutatja, ha valahol elgépeltél valamit.
Emellett szépen kiemeli az ltx, xml és script fájlok szintaxisát, így lehet kiszúrni, amikor egy idézőjel lemarad, vagy egy tag nincs lezárva rendesen. -
Riot Gin
aktív tag
Azt hiszem ennek a modnak lehet csinálok egy magyar weboldalt, az mlap.hu-n.
Erőteljesen gondolkozok rajta.
(MÉG mindig Saboteur Hibryd mod.)
-
Sensut
őstag
válasz
op.erik #28038 üzenetére
Nos, mondhatni befejeztem, mert a főszál megvolt. Ezeket telepítettem ebben a sorrendben:
1. EZ AZ ALAPCSOMAG TORRENT (alul mondjad, hogy nem akarsz regisztrálni és akkor letöltheted a szálat)
2. EZ A JAVÍTÁS
3. EZ AZ ANGOLOSÍTÁS (jelzem gépi és katasztrófális!)
A játék 3 szálra szakad, amiből 2 mellék, de elég hosszan visz végig a pályákon. Viszont a mod befejezetlen és egy idő után nem lehet folytatni sajnos. Azonban a főszál végigvihető, ha követed a sárga feladatokat. Helyenként nem kapsz útmutatást a folytatáshoz, de ha jól ismered az alapjátékot, ki tudod következtetni a következő lépéseket. Ha elkészülne, baromi jó lenne a mod, de az még odébb lesz szerintem.
PS: elfelejtettem: a gamedata/localization.ltx fájlban cseréld ki a "rus" paramétert "eng" -re miután feltetted az angolosítást.
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #28036 üzenetére
Aminek nincs külön ltx fájlja, azokra keress rá a weapons.ltx-ben, de néha teljesen elborult helyeken lehet rájuk akadni szövegkereséssel az összes ltx-ben...
De olyat is láttam már, hogy egy fegyvernek nem voltak saját statjai, hanem egy már létező fegyver fájlba beszúrták, mint annak egy módosulatát és csak a hang és a kép leírója volt megadva azon belül egy alszekcióban. -
op.erik
aktív tag
sensut te végig nyomtad a Klondike-t? Ha igen, milyen sorrendben és miket raktál fel, hogy működőképes lett?
-
Telda
addikt
Hali!
Van most valami új felkapott mod amit érdemes kipróbálni?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Sensut #28035 üzenetére
Na, igen, az előfordul, de ebben a modban vannak komoly gebaszok, és aggodalmat adnak.
A gránátok működnek rendesen, még a gépkarabély gránátok is. (Remélem!)Jelenlegi problémám:
HOGYAN CONFIG-OLJAK EGY FEGYVERT, AMINEK A config/weapons/weapons mappájában NINCSEN .ltx FÁJLJA?
Példának okáért:
- Nincs .ltx fájlja a Tavor gépkarabélynak
- Nincs .ltx fájlja a Wz.96 nevű Lengyel Nato kaliberű Gépkarabélynak
- Nincs .ltx fájlja az AKMSB (vagy hasonló nevű) hangtompítós, gránát vetős, állítható irányzékú AKMS-nek
(Ez utóbbit sajnálom nagyon!)Ezekre kíváncsi lennék, hogy mivel tudnám állítani az ilyesfajta csodaszüleményeket. (Komolyan emberek, ezek az orosz modderek néha túlzásba viszik a vodkát! Értem én hogy szeretik meg minden, de basszus! Ne akkor amikor moddolnak az Istenit már!)
-
-
Riot Gin
aktív tag
Megoldva
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Riot Gin #28031 üzenetére
DSR-1: Működik a dolog, a tüzelési hangját át tettem, de az animációit is átrakom.
Vepr-12: Fél siker, mert a statjait feljavítottam, de a szórása nem tetszik. Itt megjegyezném, hogy ez a dobtáras sörétes puska azért igen érdekes, mert összesen 3-szor található meg ebben a játékban! HÁROMSZOR- de lehet tévedek, mert én eddig - KÉTSZER- találkoztam vele. Rendelni se lehet.
Ilyen fegyvere van: Egy zsoldosnak, Noénak, és azt hiszem ennyi. Ahhoz képest, hogy milyen ritka fegyver, nincsen értéke neki, és még az irányzékára is cseszett az alkotója.
Felfejlesztve a tára, és a "főbb alkatrészek kicserélve" által tud 24 sörétet vinni. Na, azt hiszem érti mindenki, miért olyan cuki cucc ez a fegyver.
Egyenlőre ennél a szórását kell át írnom, és kész.
A fegyver: Olyan erős, mint egy dupla csövű sörétes. (Ezt az erőt azért tulajdonítom neki, mert összesen mint írtam 2x-3x található meg az egész játék során!)
Kicsit a PPSH41-ről is szót ejtenék: megcsináltam az irányzékát, de a sebzése össz-vissz 37.
Kicsit keveslem, de mindegy. Békén hagyom. Ez a fegyver is egyébként a játék egésze alatt 1x szerepel.
Mondjuk, a fejlesztő fájába be kéne tenni a 9x18mm-re való átalakítást. Úgy több értelmét látnám. (Esetleg a 9x19-re való átalakítást se restellném, de a 9x18mm-re való átalakítás reálisabb szerintem.)
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #28030 üzenetére
ok-ok.
Mai munkám eddig:
OC-Groza Irányzék igazítás ( Nem lett egy mestermű hogy őszinte leszek, sőt, még azt se mondanám hogy készen van, de hogy őszinte legyek: ez a max ennél a fegyvernél, bár, persze azért megkérdezném, ki a jó csuda fogja ezt a nagy rakás szerencsétlenséget használni, ne kérdezd.)
Saiga nyílt irányzékának a megigazítása. (Ennek az irányzéka egy borzalom, pont lövészetre értelemszerűen nem való!
Vepr-12 -nél a sebzést és a szórást korrigáltam a fájlban ( majd meglátom, hogy jó-e vagy nem)
DSR-1: Ahhoz képest, hogy hangtompítós a fegyver, olyan szép hangosan lő, mint egy SVD! Próba jön, SGM 2.2 ENOT editionből remélem átpakoltam mindent ami kell. ( A mozgást nem írtam át, illetve nem írtam át az egész LTX.-et mert nem láttam értelmét). Mondjuk ennél lehet hogy átírom a mozgásokat, mert az svd-re hivatkozik, és ha átírtam, átrakom az .ogf és barátaival együtt.
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #28026 üzenetére
A spawnolás (tárgyak, lények, NPC-k megjelenése) első variációja:
Durva munkához
-- Zaton, Szennyvíztisztító
-- Jupiter, Konténerraktár
A finomabb munkához
--Jupiter, a szellőző komplexum bejárata
--Zaton, Vaserdő anomália
Kalibráló szerszámok
-- Zaton, Noé bárkája
-- Jupiter, Volhov rakétabázisMásodik variáció:
Durva
--Zaton, Fűrésztelep
-- Jupiter, Cemenetgyár
Fínom szerszám
-- Zaton, Benzinkút (töltőállomás)
-- Jupiter, az alagút (a Hajnalosok bázisa)
Kalibráló
--Zaton, kikötői daruk
--Jupiter művek, adminisztrációs épületHarmadik variáció
Durva
--Zaton, fűrészüzem
--Jupiter, Kopacsi
Fínom meló
--Zaton, Sevcsenkó
--Jupiter, keleti csatorna (alagút)
Kalibráló
--Zaton, a Preobrazsenszkij híd
--Jupiter művek, első részleg (divízió) -
Riot Gin
aktív tag
Ezt valaki fordítsa le, mert a google nem tudja értelmesen lefordítani:
Первый вариант спавна:
Для грубой работы
--Затон.Ст.переработки отходов
--Юпитер.Контейнерная площадка
Для тонкой работы
--Юпитер.Вход в вент.комплекс
--Затон.Аномалия"Железный лес"
Для калибровки
--Затон.Хижина Ноя
--Юпитер.ЗРК Волхов
Второй вариант спавна:
Для грубой работы
--Затон.Лесопилка
--Юпитер.Цементный завод
Для тонкой работы
--Затон.Заправка
--Юпитер.Тоннель(база Рассвета)
Для калибровки
--Затон.Портовые краны
--Завод Юпитер.Адм.корпус
Третий вариант спавна:
Для грубой работы
--Затон.Лесопилка
--Юпитер.Копачи
Для тонкой работы
--Затон.Шевченко
--Юпитер.Восточный тоннель
Для калибровки
--Мост им.Преобр.
--Завод Юпитер.Первый отдел(A szerszámok helyei itt vannak leírva.)
-
Riot Gin
aktív tag
Emberek, el szeretném készíteni a ti segítségetekkel a Saboteur Hibryd Mod-hoz egy "Weapon Correction Pack"-et. ( Eddig a PPSH41, és a VEPR-12 nyílt irányzékait helyre tettem, és levettem a Backwater fegyver távcsövéről a "kontrasztos" megvilágítást, és adtam Zoom-ot a HK417 Sniperre.)
A jövőbeli neve egyébként a csomagnak : "Prohardver Forum Weapon Correction Pack For Saboteur Hibryd Mod".
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #28022 üzenetére
Igen, ha valamelyik megsérül, mindaddig rosszakat menteget, amíg egyszer vissza nem akarod tölteni valamelyik hibásat és rájössz, hogy gond van velük. Meg kell találni a legutolsó még jót...
Mert ez a sérülés általában nem fizikai fájl probléma, hanem a memóriatartalom zavarodott meg valamitől, ami mindaddig nem takarodik ki a memóriából, amíg a program fut és minden mentésbe belekutyul. -
Riot Gin
aktív tag
Na, emberek, tegnap sikerült a játékot "ketté törnöm":
! [LUA][ERROR] Âŕřĺ ńîőđŕíĺíčĺ áčňîĺ. Ďîďđîáóéňĺ çŕăđóçčňń˙ c đŕííĺăî ńîőđŕíĺíč˙.
FATAL ERROR
[error]Expression : 0
[error]Function : ErrorLog
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line : 49
[error]Description : Âŕřĺ ńîőđŕíĺíčĺ áčňîĺ. Ďîďđîáóéňĺ çŕăđóçčňń˙ c đŕííĺăî ńîőđŕíĺíč˙.Ahol tartottam: ( Ez még mindig a Saboteur Hibryd)
Csapáev dolgait elvégeztem, és hát a játék fel ajánlotta hogy kinyírhatom őt jutalomért ( stalkerekkel lerohantuk) és kész megvolt. Vissza a hajóra, és puff, jön az alap küldetés, banditák üzletét megkell akadályozni. Oké, megvolt.
Irány Jupiter: mert Zatonban megtaláltam nitrónak a gránátokhoz való szerszámokat. Oda adom, megcsinálom az 5-öt amit kér Grouse, és irány vissza Zatonba, és igen, Jupiterből Zatonba visszafelé előjött ez a hiba, és mindig, de mindig ezt csinálja, (korábbi mentések közül, még egy korábbit megpróbálok, és ha ezt csinálja akkor akkor csessze meg ez a játék).
Mindenkit figyelmeztetek, akinek ezt a hibát dobja be a játék, akkor rácseszett. Kezdheti az elejéről. (Vagy, egy másik sokkalta korábbi mentéstől)
-
SaGa59
őstag
válasz
SaGa59 #28018 üzenetére
Kiegészítés: a hit_impulse a fegyver csőtorkolati energiájától függ alapvetően, ezt is ki lehet olvasni az adatlapokból. A játékbeli mértékegységet nem tudom, IRL joule-ban van megadva. A magyar törvények szerint az minősül lőfegyvernek, aminél ez az érték több, mint 7,5 joule (a 4,5-es normál légpuska még nem erősebb ennél, de pl az amcsi pumpálhatóak már bőven fölé mehetnek, így engedélykötelesek)
A lőtáv méterben, a sebesség m/sec-ben értendő.
A fire_dispersion_base a szórásra van hatással, az elmozdulás a:
cam_relax_speed = 10 ;visszatérés sebessége a kiindulási pontba
cam_relax_speed_ai = 360
cam_dispersion = 0.1 ; elmozduéási szög az első lövéskor, fokban
cam_dispersion_inc = 0.6 ;az elmozdulás növekedése a további lövéseknél
cam_dispersion_frac = 0.7 ;a csövet ekkora erővel kell visszatartani(?): cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle = 10.0 ;maximális kimozdulás lövéskor (,bár az orosz eredetiben találatkor szerepel, valószínűleg fokban megadva, és talán függőlegesen)
cam_max_angle_horz = 5.0 ;maximális vízszintes kimozdulás lövéskor, fokban
cam_step_angle_horzsoroktól függ. Megvan a célzott lövéshez tartozó párjuk is:
zoom_cam_relax_speed = 10 ; scope & ironsight
zoom_cam_relax_speed_ai = 360
zoom_cam_dispersion = 0.1
zoom_cam_dispersion_inc = 0.5
zoom_cam_dispersion_frac = 0.7
zoom_cam_max_angle = 5.0
zoom_cam_max_angle_horz = 5.0
zoom_cam_step_angle_horz = 0.5 -
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #28016 üzenetére
a gamedata\configs\weapons könyvtárban lévő ltx fájlokban vannak a fegyver tulajdonságok, hacsak a modder máshova is nem pakolt ilyeneket..
Az általam módosított (valós képességekre hangolt) abakan adatai:hit_power = 0.72, 0.72, 0.72, 0.22 (A négy érték a "képzettséghez" kapcsolódik, novice,stalker, veteran, master.. Nálam ezek egyformák, mert nem a találat ereje, hanem a pontossága fögg attól, hogy mennyire vagy gyakorlott. A találat hatásosságát az adott lényt, embert leíró ltx-ben megadott sebzési táblázat befolyásolja. Ha itt 1 az érték, akkor az ott megadott sebződés a meghatározó, ha itt kisebb, mint egy, akkor annak arányában csökken, ha nagyobb, annak arányában nő. Tipikusan a mesterlövész puskák és a gauss puskáknál 1 vagy nagyobb ez a szám.)
hit_impulse = 140 ; size of physic impulse by bullet
fire_distance = 700 ; maximum fire distance that bullet can fly
bullet_speed = 900 ; starting bullet speedA feniteknek van "silencer_" kezdetű változata is, ami a felszerelt hangtompítóval használatos értéke. Tipikusan alacsonyabbak, mint a normál értékek. A hangtompító miatt lassabb a lövedék, így minden fenti érték csökken valamelyest.
silencer_hit_power = 0.66, 0.66, 0.66, 0.66
silencer_hit_impulse = 120
silencer_fire_distance = 450
silencer_bullet_speed = 600rpm = 680 ; max round per minute
Az alábbiak a lövés közbeni elmozdulás mértékét befolyásolják.
fire_dispersion_base = 0.17 (minél kisebb, annál kisebb a fegyver szórása, ha jól emlékszem)
control_inertion_factor = 1.3f (minél nagyobb, annál nehezebb kézbentartani (a kezelhetőség értékét befolyásolja)Ezek meg a "kopást" és a használhatatlanságot határozzák meg:
misfire_probability = 0.005 (mekkora az esély a besülésre, ha tökéletes állapotban van a fegyver)
condition_shot_dec = 0.0002 (mennyit csökken egy lövéstől a fegyver használhatóságaAz "áthangoláskor" megkerestem a fegyverek IRL megfelelőjének adatait. A lőtáv, lövedéksebesség kiolvasható az adatlapjaikról, ahogy a tömeg, és a csőhossz is. A lövedék "laposságát, azaz a pontosságot, a sebesség és a csőhossz, a találati erőt a lőtáv, a lőszer mérete, a lövedék torkolati sebessége határozza meg, A tartósságot vagy saccolja az ember, vagy elolvasgatja az adott fegyverrel kapcsolatos véleményeket.
A fegyver tömege a kezelhetőséget befolyásolja, minél nagyobb, annál kisebb a visszarúgás, de ezen gyártási és tervezési trükökkel is lehet javítani.
Anno, még 2007-ben csináltam egy táblázatot magamnak a ShoC fegyvereiről, és összeraktam a saját weapons mappámat. A CS SGM 2.2-höz kibővített változatot letöltheted innen. -
Dhampir
félisten
válasz
Riot Gin #28016 üzenetére
Például a golyóérzékenység módosítása Sensut hozzászólásában:
gamedata\configs\creatures\actor.ltx
"health_hit_part" értékét 1.0-ről kell cserélni alacsonyabbra, mondjuk 0.5 -re, és akkor a golyó kevesebb sérülést okoz. A ST2 ben máshol is vannak módosítások e tekintetben, gondolom a lőszereknél és fegyvereknél is, ezért a 0.05 lett a számomra optimális érték.
A keresőbe beírva a "fegyver config" szókat, elég sok találatból lehet csemegézni.
-
Riot Gin
aktív tag
Saboteur Hibryd mod:
Sikerült az Xfreex által felrakott programmal megjavítani a Vepr-12 -es dobtáras sörétes puska Red-dot célzóját.
Elhatároztam, e sikerem után, hogy felrakok a modhoz egy javító pakkot, de az nem csak ebből a célzóka állítgatásból állna, hanem a fegyvereket szeretném végre normalizálni.Szeretném a fegyverek alap képességeit átírni ( pontosság, kezelhetőség, tűzgyorsaság, sebzés) csak nem tudom hol kell és mit kell piszkálni.
Aki tudja, az legyen szíves írja meg! Előre is köszönöm!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #28009 üzenetére
Így gyorsabb ezzel csinálni, még most is ezen dolgozok, de szerintem fél 6-ig, mert kezdem nagyon, de nagyon unni. Ha a Geonesisben benne van, ÉS ott jól van megcsinálva: akkor megfogom azt, és az értékeit beírom a Saboteur Hibryd-ébe is.
(12 óra folyamatos káromkodás következik.)
-
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28008 üzenetére
Próbálkozhatsz manualisan is.
aim_hud_offset_pos_16x9 =
aim_hud_offset_rot_16x9 =Ennek a két sornak a számértékeit, nem a 16x9, kell változtatni. Ltx megnyit, változtat, elment, játék indit, mentés betölt, célzás és foggd a fejed, me' marhára nem úgy mozdult el ahogy gondoltad.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28007 üzenetére
Megosztom veletek mit érzek most:
MEGŐRÜLÖK B+ MEGŐRÜLÖK!
-
Antonius1978
addikt
válasz
Dhampir #27998 üzenetére
Az egy beszed.Sirtam a rohogestol amikor elolvastam amit irtal, hogy is tudtal ilyent kitalalni
Riot Gin Sajna nem emlekszem hogy melyekben lattam, de van 2-3-ban is.
Talan a Geonesisben is benne van, azt kapunk a kocsibol kimentett ladaban, tudod az orrmanyosok barlangjaban, vagy jutalomkent, mar nem emlekszem, lehet nem is a Geo-ban volt ez a dolog... -
Riot Gin
aktív tag
S.O.S - Ha valaki tudja, hogy melyik Stalker modban van még meg a Tavor fegyver, az írja meg, sürgős lenne, előre is köszi!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65QNED86T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged