Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz Musicking #28090 üzenetére

    ...és Antonius1978:

    Nyilván, azért vannak a nehézségi fokozatok, hogy lehessen választani: kezdő fokozaton kicsit több zsákmány pottyanna, amiből többet is lehetne elvinni. Amikor az impossibble misson-t írtam, pont az ilyenek megszüntetésére gondoltam, hogy ne egy szál ágyékkötőben kelljen megküzdened a kitörés közben egy törp-különítménnyel.
    Ha a környezet barátságtalan, akkor ne rakjon be ott "legyőzhetetlen" ellenfeleket, vagy tényleg az ilyenek legyenek az átjárók biztosításai - tehát, alapból messzire elkerülhetők, amíg nincs rájuk "szükség" - , hogy amikor már megvan az ehhez szükséges felszerelés, csak akkor tudj "átmenni" ott.

    Az meg már tényleg játékegyensúlyi probléma, ha túlzásba viszik a meg-, ill. elvonásokat. A zsákmány elvitelnél arra gondoltam, hogy a 40 kg-al még tudnál futni, a 80-al már biztos nem -> nem 10 kg volna az a súlyzóna, ami dönt ezen lehetőség kihasználhatósága körül - ez a limit eshetne a szállításidő hosszával (magasabb fokozatokon mindenképp), a fáradság megjelenésével. Az autódba meg tudjál már pakolni, ne csak a haladás legyen a szerepük... (autós üldözés az anomáliákkal szegélyezett úton és ha nincs meg minden motorfejlesztésed, akkor csak abban bízhatsz, hogy az ablakon kihajolva eltalálod a kerekét... :U )
    Az megint nonszensz, hogy egy lelőtt osztagtól egy működőképes fegyvert sem tudsz elemelni és összesen egy tucat lőszer marad 6 fő után, amikor azok végig sorozatokat lőttek rád, amíg meg nem haltak - vagy, ha ez van alapból, akkor a roncsokból tudj javítani, vagy azokat pénzé tenni a szerelőknél -> nem életszerű, hogy annak a társaságnak, ami a halála előtt még minden támadásra erélyesen válaszol, a veszte után marad 1 babkonzerv és 2 rubel... (ha meg neked használhatatlan az a fegyver, akkor az már az előző gazdájánál sem lehetett sokkal jobb állapotban - netán, neki is beragadhatna...)

    A 30-40 fős társaság már nagyon nagy, eltúlzott a kihalt zónához képest - és akkora készleteket tételez fel, amiből az egész játékban meg kéne tudni élni - , meg nem Rambo a karakterünk, hogy egyedül beléjük kelljen kötnie: erre volnának a mellékküldetések, hogy ez a szám apadjon és legyen segítség a végső leszámoláshoz, ha mégis beilleszthető volna egy ilyen hentelés.
    Ha meg ilyen halálos a fejlövés, akkor pláne nem lehet a lövöldözni tudó ellenfelek számát a csillagos égig növelni, mert megint csak ott vagyunk, hogy Tom Cruise-nak kell képzelnünk magunkat a zóna magányos vándora helyett...

    Az egészet egyben kéne átlátni és összekötni a részeket, hogy amikor ezen elemek közül egy változtatásra kerül, akkor a többinek is hozzá kelljen igazodnia: pl. ha mindig sok cuccot találsz, akkor sokat kell tudnod elvinni, de ekkor olyan mértékű alul-árazásnak kell lennie a kereskedőknél, hogy ihaj és vica versa; egy szál pisztolyod van, akkor nem fog beléd kötni a Banditák egyletének válogatott kommandója és nem fog rád respawn-olni a vérszopók fészke sem, minden 100 méteren, hanem keresgélős, szállítós feladataid lesznek, amíg nem rendeződik a helyzeted, hogy komolyabb dolgokhoz is nekiláthass.
    Ezeket a részleteket egy egységes egésszé kell(ene) átgyúrni, ha meg egy részlet nem megfelelő, akkor a többit is változtatni kell(ene) mellette, nem csak azt egyedül.

    Ehh, ha így folytatjuk és lesz, aki megcsinálja, akkor abból Stalker 4 lesz! ;]

Új hozzászólás Aktív témák