-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Riot Gin #28399 üzenetére
Tehát a lefűrészelt csövű sörétes:
inv_grid_with: 3 = 3 kocka széles az inventoryban
inv_grid_height: 1 = kocka a magassága az inventoryban
Inv_grid_x: 6 = baloldalról jobbra menve 6 kokcka a távolság van
inv_grid_y: 1 = felölről lefelé 1 kocka a távolságban vanKöszönöm szépen.
Amiről kéne még info: a távcsövek "textúrája" ( belenézel, és látod a távcső irányzékát) azt hol kell variálni, és hol található?
-
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28397 üzenetére
Én ablakban hagyom a megnyitott képet. Ctrl és Num+ vagy Num- zoom.
Ha bekapcsolod a nézetnél a vonalzót akkor megjelenik az ablakban baloldalon és felül a vonalzó. Ezen jobbgomb és beállíthatod, hogy képpont, centi, incs vagy milyen beosztású legyen. Állítsd képpontra.
Keresd meg a képen azt a területet ahova tenni akarod az új ikont. Ezt be tudod határolni segédvonalakkal. A vonalzóra kattintva balegér és lenyomva behúzhatsz a képre egy segédvonalat. 4 vonallal be tudod határolni a területet és már csak bele kell tenned a képet. Ezután a nézetnél a segédvonalak törlése opcióval eltávolíthatók a "mankók". -
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28395 üzenetére
Alapból nem tudja kezelni a DDS fájlokat.
Vagy leszeded a DDS Convertert és azzal csinálsz belőle PSD-t vagy TGA-t amit már tud kezelni, de így még mindig nem tudod majd DDS formátumba menteni. A converterrel kell majd visszafelé is alakítani.Vagy leszeded a Photoshop DDS plugint.
Ezzel már a photoshop is kezeli a fájlt viszont arra kell figyelni, hogy így is konvertálja a dds-t oda is vissza is. Ez annyit jelent, hogy ha pl huszadszor konvertálod ugyan azt a fájlt (nyitod meg DDS-ből és mented el DDS -be) akkor jelentős képminőség romlást fogsz tapasztalni. Ajánlom hogy a DDS-t csak egyszer, először nyisd meg vele. Utána egyből mentsd is el TGA-ba. A szerkesztés után először mindig csak TGA ba mentsd és utána mentsd csak el DDS-be. Nyitásnál csak a TGA-t nyisd meg a továbbiakban. így elkerülheted a romlást.
Plusz infó, hogy a PS alapból nem fogja neked szerkeszteni az alfa csatornát. Ha ott nem fehéríted ki az új, látni kívánt kép alapterületét, akkor nem fogsz belöle látni semmit a játékban.
-
Riot Gin
aktív tag
Nos emberek, a következő a helyzet: (Saboteur Hibryd mod Prototype pack)
- P 90 új modell + animáció, de a hangokat még keresem.
- Mossberg 590: Új modell + animáció, de szintén a hangokat még keresem.
- FN FAL: Hááát, itt az a helyzet, hogy nem találtam meg a megfelelő modellt. De ha le is cserélem a modellt, akkor az ikon képét is le kéne. Benne is van a játék .dds kiterjesztésében a modell ( az ui_icon vagy mi a lép fene) de nem igazán tudom kezelni azt az istenverte icon kijelző-t . Értsd: nem tudom rávenni értelmesen hogy másik modellt mutasson a jelenlegi FN FAL helyett. Ugyanis én az FN FAL modelljét az FN SA58-ra akarom cserélni. ( Mert az király.) De még kiforróba van a dolog. Minden után utánanézek.
- M60, Bizon, PPSH41 vissza van.
Továbbiakban: Baromira gec; a játék: most döbbentem rá, hogy a legalapvetőbb fegyver irányzékai is rosszak.
Pl.: AK74-é , PM, HK USP, stb.
Végső döntés ( és következtetés) : NEM ADOM KI HÉTFŐRE A CUCCOST! VÁRJÁTOK MEG! A PROTOTYPE PACK csúszik 1-2 hetet. Sajnálom.
-
shield
Topikgazda
Tud valaki segíteni? A Diverzansban nem tudok menteni, vagyis tudok de nem tölti vissza. Most ezt van a log fájlban.
FATAL ERROR[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...- diverzans\gamedata\scripts\xr_combat_ignore.script:105: attempt to index field 'actor' (a nil value)stack trace:
IDE felraktam a fájlt, mert több hibát is ír feljebb.
A segítséget előre is köszönöm. -
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28391 üzenetére
Ezen a gépen csak ilyent tudtam csinálni, szóval a köveket tegyétek zsebre, majd legközelebb.
Talán ezzel jutsz valamire.
Tippnek annyit tudok mondani hogy viszonyíts valamihez, valamikhez, amiknek tudod az értékét. Be teheted egy meglévő kép mellé, ha van szabad hely és akkor már meg is van az y érték ugyan az mint ami mellé tetted. Az x -et meg számolod. Ami mellé tetted annak az x értéke + hozzáadódik a with értéke is. Ilyen egyszerü. Nézt mostani képen a kormánykerék értéket. Sörétes x értéke +a with és máris ott az új érték.Egyébként a Paint.netnél nem tudok segíteni, mert én PS-t használok. Ott meg ugye van opcióként vonalzó aminél az értéket akár képpontra is állíthatom meg a segédvonalak stb. stb. stb....
Viszont láttam már progit ami direkt az ikon_equipmenthez van. Ott alapból adja a rácsokat stb. Csak azt ne kérdezd, hogy hol. Valamelyik orosz oldalon volt. Az is lehet, hogy a progi is orosz.
A fegyvereknél az animációkat is rakod át vagy a meglévőkkel gazdálkodsz.
(Már dolgozom egy ilyen tudástáros dolgon. Shield-nek már említettem is, csak nem tudom, hogy mikor végzek vele.)
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #28390 üzenetére
Köszi hogy írod, egyébként igazad van, és így tesztelem a legújabb modelleket is a játékban ahogy írtad, hogy kezdő készletbe és a többi.
Az "all.spawn" szerkesztése gondolom hogy komplikáltabb, mert gondolom sok dolgot kezel egyszerre maga azaz egy szem pici fájl.
Azért kérdezem, mert szeretnék új fegyvereket a játékba rakni, de a legnagyobb problémám mindig az az , hogy a fegyverek ikon képét hogyan is adjuk hozzá.
Mert én olyan ikonképet raknék be, ami benne van a játék fájljaiban, viszont még mindig nem tiszta a "hogyan adjuk hozzá a fegyverhez az ikonképét", mert ok, tudom hogy a fegyver .ltx fájlában benne van a dolog, tudom is hogy melyik sorok azok, meg minden, de ezt a paint.net-el megnyitva nem igen tiszták a szám sorok, hogy hogyan kell nézzem a sorokat, számolnom, osztanom és satöbbi.
Egyébként mai nagy eredmény: FN P90 új modell ( új anomáció is, ami inkább illik hozzá! Mert ami pl eddig hozzá volt rendelve animáció az kérem egy hátsó táras fegyveré volt...)
Mossberg 590 helyre hozva. ( Eddig ennek a fegyvernek a SPAS-12 volt a modellje....) Ez is működik!
Még 1x letesztelem a dolgokat, és akkor tovább megyek az FN FAL-ra , és a PPSH41-re.
-
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28389 üzenetére
Mit értesz "Játék körforgás" alatt? Ha azt, hogy megjelenik mindenhol NPC-k, kereskedők stb akkor:
Nem. így még nem fogsz hozzájutni sehol a játékban. Nem lesz kereskedőnél, nem fognak vele NPC-k futkozni és jutalmul sem kapod. Athoz, hogy a játékban megjelenjen be kell adni egy kereskedő készletébe, vagy magadnak a kezdő készletbe, vagy egy küldetés jutalmaként. Esetleg az all.spawn-ba kell beszerkeszteni, de az a legmacerásabb és még nem is biztos, hogy a fegyver müxik tökéletesen.
Az all.spawn piszkálását semmi képpen nem ajánlom.Teszteléshez inkább a kezdő készletedbe kellene berakni. Újj játékot inditva egyből megkapod és tesztelheted. Földredobod, előveszed, elrakod, lőssz vele, betárazod stb. Ha minden rendben akkor mehet a kereskedőknek, küldetésjutalmul, NPC-k készletébe, vagy akár az all.spawn-ba is, de ezt még mindig nem ajánlom, mert tényleg a legmacerásabb.
-
xFreex
aktív tag
válasz
Riot Gin #28387 üzenetére
Nem kell kötelezöen piszkálni az all.spawn-t. Csak akkor, ha a területre akarod bereakni pl rejtekhelyre.
A szerelökhöz be kell tenni, de nem csak 1 hanem 2 fájlba is.
gamedata/configs/mp mappában találsz 1 mp_ranks.ltx-et. Abba is be kell tenni 1x a fegyvertípushoz (pisztoly, vagy puska) meg minimum 1x az elérhetö rangnál. Különben ki fog dobni a játék ha a földre dobod a fegyvert.
-
Riot Gin
aktív tag
Ha az ember új fegyvereket rak be, akkor tudom hogy:
-Új allspaw kell ( módosítani kell)
- weapons.ltx-be be kell írni
- Ha olyan fejlesztései vannak, amik újak, akkor a szervízesekhez be kell importálni ( Engineers vagy mi)
+ az upgrade.ltx -be be kell tenni az új fegyvert és az új fejlesztéseket
+ az ikonokat meg kell csinálni ugye bár hozzá
Az új fegyvereknek a kalibere MÁR benne van alapból az w_ammo.ltx fájlban, tehát ezt nem kell piszkálni.Van még valami amit ilyenkor végre kell hajtani?
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #28385 üzenetére
Pár hete, hónapja írtam erről egy hosszabb szösszenetet, de már meg nem mondom melyik sztalker topikba.
Az ikon pozícióját a legegyszerűbben úgy tudod megadni, hogy megkeresed a bal felső sarkát egy képnézegetőben, az megmutatja, hogy a kurzorod épp melyik pixelre mutat (x:y) és ezeket az értékeket osztod 50-nel és veszed az eredmény egész részét...Azaz ha 236:57 a tárgy bal felső sarkának a pozíciója, akkor a két érték: X=4, Y=1.
Feltéve, hogy a képnézegetőd a bal felső sarkot veszi 0:0-nak. Ha nem, akkor át kell számolni előbb a megfelelő értékre.
Pl vagy egy 2050x2050-as képed és a bal alsó sarok a 0:0, és a mutatott érték az előbbi (236:57), akkor az X érték ugyanaz, az Y értéket meg előbb levonod a 2048-ból és a maradékot osztod el 50-nel. Azaz Y=(2050-57)/50 egész része, ami 39.
-
Antonius1978
addikt
válasz
SaGa59 #28379 üzenetére
Es hogyan szamolod at a pixeleket ? Ez az egesz ui equipment terkep kisse magas egyelore nekem.
Vagy nem a pixelt kell alapul venni, hanem minden racs sarkat, es az alapjan kell szamolni ?
Az a racs sarka, mint amit a hatizsakban latunk ?Riot Gin bocs hogy atvertelek, fejbol ideztem, kimaradt a _icon_ az ui_equipment-bol.
Ki van zarva hogy nincs, mert akkor semmifele kepet nem lathatnal, a TC keresobe egyszeruen csak ird hogy equipment, es ratalal. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #28382 üzenetére
Ember, prototípus csomagot ígértem, nem teljes verziósat!
Válasz a kérdésedre: Sajnos nem volt alkalmam azokat megcsinálni. Tehát értsd: Nem volt alkalmam az egész hó bele bancos fegyver szisztémát szerkeszteni, mert az egy sokkalta, de sokkalta összetettebb dolog.És hogy őszinte legyek, a fegyver arzénálok átdolgozása jelenleg csak a modell és animáció cseréknél ragadt meg.
Annyit tudtam tenni, hogy a Saiga és a Backwater fegyverek ne legyenek túl O.P-k. ( Saiga új modellt kap!)
Igyekszem, hogy vasárnapra kész legyek. A szombat nem fog össze jönni. De ha vasárnapra nem jön össze, tuti hogy Hétfőre megcsinálom.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
SaGa59 #28379 üzenetére
Én nem találtam meg a "Saboteur Hibryd" modnak a "ui_quipment.dds nevű fájlját.
- Kerestem winshit keresővel
- Total Commanderrel is ( általános és fájlon belüli kereséssel)
- Feltúrtam a mappákat
- Felhívtam a KGB-t, és ők sem tudnak róla
- Felhívtam a CIA és az FBI-t, szintén nem tudnak róla.
- Meditáltam az összes Istenséghez a földön: ők sem tudnak semmit.
- S végezetül Strelok-ot is felkerestem, és ő sem tud róla semmit, Kalauz nevű haverjával együtt sem.Ennyi. Kész. Nem létezik ui_quipment.dds. ( Bár lehet rosszul kerestem.)
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #28372 üzenetére
Az ui_quipment.dds-ben 50x50 pixeles a rács. A bal felső sarokban lévő a 0:0 pozíció, tőle jobbra az 1:0, alatta a 0:1.
A fegyver ltx-ében azt a négyzetet kell megadni, amelyik az adott ikon bal felső négyzete... -
Riot Gin
aktív tag
A torrenten nincsenek, de ott vannak a javítások az általam linkelt oldalon. Musicking mega oldalán is fent vannak. ( Írd a fórum keresőbe jobb felső felé találod hogy : " The Armored Zone" és megtalálod ezt a magyar sztalkert.)
Használj 1x Google weboldalfordítót, oroszról angolra: és a weboldalon, amit linkeltem, megtalálod őket, biztosan. ( Én is onnan szedtem le. A google chrome nekem se a kedvencem, de a sok orosz nyelvű sztalkericázió miatt szükségem van rá hogy fordítsa az orosz vodkát magyar pálinkára.)
-
Telda
addikt
A Saboteur Hibryd-hez nem tud valaki SeregA-Lus féle repackot?
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28372 üzenetére
Köszönöm, így már vágok mindent.
Ami még számomra nagy probléma most, az M60, de még vissza van az FN FAL ( EZ ÖCSÉM ANNYIRA BOTRÁNYOS, HOGY AZ HIHETETLEN!).
A P90 megvan. ( S.M.R.T.E.R modból importáltam, és azt kell mondjam , jó, tetszik, de még nem teszteltem le tisztességesen. Mondjuk , elég gyenge a RED-DOT irányzéka, így még gondolkodom, hogy leváltsam.)
A PPSH41-et is szeretném leváltani. Miért? Mert az alap kézállása ( AZ ALAP: ZOOM NÉLKÜLI FEGYVER TARTÁSA (!!!!)) is elég érdekes, de ahogy az orosz modderek mondani szokták: egy kis vodkával még elmegy.
A Saiga shotgun-t is lecserélem. Könnyebb lecserélni, mint átírni az értékeit! Vicc nélkül!
A másik pedig: Az MP7A1-et is lecserélem.... az még botrányosabb!
AZ EGÉSZ GEONEZIS-en ÉS A SABOTEUR HIBRYD MODON LÁTSZIK HOGY EZEK A K
S:G OROSZ MODDEREK SZÉTVODKÁZZÁK MAGUKAT MIKÖZBEN MODDOLNAK!
TUDOM , HOGY HIDEG EGY HELY, DE AKKOR NE MODDOLJANAK!
(Kifúj.)
Elmentem moddolni, még 1x köszi az útmutatást.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #28371 üzenetére
Nem, a koordinatakat a jatek cuccainak palettajarol olvassa be, az ui_equipment.dds-bol.
Toltsd le az internetrol a Paint.Net nevu progit, azokkal latod, hogy mit tartalmaz egy dds, ez lenyegeben egy kep.
Az ui_equipment.dds-en pedig sok kicsi kep lathato egymas mellett (ezek a targyak - granatok, sisakok, pancelok, fegyverek, kepzodmenyek, stb, azaz gyakorlatilag minden ami szerepel a jatekban - ikonjai), valamilyen modon a kepek egy lathatatlan haloracsban fekszenek, es a racs koordinatai jelzik, hogy milyen kepet kell beolvasson az adott fegyverhez.
Tehat csak egy pelda, pl a P90 kezdodik mondjuk X 15, Y 15-nel, tart az X-18-ig es Y-16-ig, ami azt jelenti, hogy 1 kocka magas, es 3 hosszu.De hogy egesz pontosan hogy van en sem tudom, es azt sem, hogy hogyan tudod kiszamolni, hogy hol van a fegyver.Ott, ahova a keszitok megadtak, de nem tudom hogy ok mit hasznalnak, hogy pontosan be tudjak tajolni az illeto targyat.
A koordinatak a fegyver leirasaban vannak beirva, az adott fegyver LTX-ebe.Tehat azokon ne valtoztass, mert akkor elcsusznak a kepek, pl egy fegyver helyett lesz az adott fegyver tusa, es egy masik fegyver csove a tarig, stb.A wpn_p90.ogf az az allomany, ami tulajdonkeppen maga a fegyver fizikai modellje.Tehat ezt latod a kezedben.Azaz lehet hogy forditva. A wpn_p90.ogf az a modell, amit latsz mas stalker kezeben, a hatan, a foldon, wpn_p90_hud.ogf pedig az amit a kezedben fogsz.
Ezeket is meg tudod nyitani a Milkshape nevu progival, de kell egy beepitett dolog (plugin), ami megismeri az X-Ray-t, azaz igy nevezik a Stalker motorjat, egyszoval kell az X-Ray plugin, hogy meg tudd nyitani a stalker ogf allomanyait, a progival a boroket is hozzarendelheted, majd ha nagyon erdekel kesobb visszaterunk hogy hogyan, most egyelore ezeket emeszd meg -
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28370 üzenetére
Kösz, mond hogy ne állítsam a fegyverek kép koordinátáit?
Mert JÓ lenne tudni, hogy melyik fájl az, mert akkor rendbe lenne minden.
P90-nél a wpn_p90.ogf?
Előre köszi a választ!
-
Riot Gin
aktív tag
Viszont leszögezem: Prototípus verzió. Csodákat ne várjatok tőle, de sokat fog változtatni a játékon. Előre szólok hogy az inventoryban néhány fegyvernél NEM lesznek rendben az ikon képek, de igyekszem.
-
Riot Gin
aktív tag
A hétvégére várható a "Saboteur Hibryd" és a "SGM 2.0 GEONEZIS" -hez a prototípus fegyver csomag, remélhetőleg Szombat Délre már fent lesz, de lehet hogy csak vasárnap délutánra sikerül felraknom.
A következőket sikerült elérni:
- DSR-1 SUBSONIC hangjai lelettek cserélve
- Saiga és a BackWater fegyver paraméterei át lettek írva
- M60, P90, FN FAL, Bizon új modellt kapott + új hangokat
- SR-3M Vikhr új lövés hangot kapott
- Az irányzékok helyre lettek téve, persze ha találtok olyan fegyvert aminél rossz, megcsinálom ( Nem az összes sikerült eddig, mert eszméletlen sok van!)
- Kaliber változtatások történtek:FN FAL 5.56 NATO-ról 7.62 NATO-ra
FN FAL PARATROOPERS (FN FNC valójában, csak elírták a szét vodkázott orosz modderek) 7.62 NATO-ról, 5.56 NATO-ra
Bizon 9x19-ről 9x18-ra- A géppuskák (PKM, M60) immár tudnak a rakasz lőszerükön kívül tüzelni sima lőszert.
Pl.: PKM a saját rakaszán kívül lehet majd használni mesterlövész lőszerekkel ( 7.62x54r) és az M60-nál szintén ez a helyzet( Saját 7.62 NATO rakaszán kívül lehet majd vele lőni a rendes 7.62x51 NATO lőszereket)
- A mesterlövész fegyverek át lettek korrigálva ( sebzések szintjén csak egyenlőre!)
- Pár fegyver tárméretén változtattamFN 2000: 60-ról 30-ra
FN FAL 30-ról 20ra
FN FAL PARATROOPERS (FN FNC VALÓJÁBAN!) 20-ról 30-ra
M99-2 Kínai mesterlövészpuska : 25-ről 5-re ( ez a reális!)- Pár fegyver súlya át lett írva
- Jó pár fegyvernek az integrált távcsöve kapott zoomot ( AS .50, Colt Commando Model 933, Sig Patrol 217, ecetera ecetera.)
- Backwater fegyver távcsövéről levettem a kontrasztott, így éjszaka is használható éjjellátó mellett.(talán ez is lehetséges):- A PPSH41 multikaliberű lesz: 7.63x25 TT -én kívül lehet majd használni vele a 9x18 lőszereket.
Remélem örültök
-
' Tzs ,
senior tag
Stlakerek, help pls! Feltettem ezt a SMRTER alfát. Milyen értéket írjak át ahhoz és hol, hogy ne ugorjon fel helyből a karakter a háztetőkre? Nekem elég lenne a normál érték...
-
-
Riot Gin
aktív tag
Stalkermods.ru edition igazából csak egy változata a SGM 2.2 Enot-nak. Új fegyverek, más skinek stb. Talán esetleg más küldi van benne, de nem biztos.
http://www.stalkermods.ru/load/zov_pripjati/globalnye_mody/mod_sgm_2_2_stalkermods_edition_na_stalker_zov_pripjati/30-1-0-1459
-
Riot Gin
aktív tag
Emberkék, itt a kép a játékbeli Bizonból ( még nem cseréltem le ezt a modellt, de aki szeretne egy jót nevetni, itt a) ---> link
Ez az az eredeti modell, ami benne van a SGM 2.0 GEONEZIS ben, és a SABOTEUR HIBRYD modban.
Megnyugtatok mindenkit: lecserélem a modellt.
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #28350 üzenetére
A ST2-höz mindenképpen ajánlott egy végigjátszás, mert ebben a modban nem mindegy, hogy milyen sorrendben vállalod el, illetve teljesíted a feladatokat. Rengeteg jelöleltlen feladat van, amiket csak a szöveg utján tudsz követni, és ha nincs egy végigjátszás kéznél, akkor nehéz megtalálni a megbízókat is, mivel gyakran nem kapsz jelölést, hogy kihez kell menned, csak a párbeszédeken keresztűl tudod meg. Angoltudás mindenképpen kötelező, mert sokszor a feladatok teljesítésének módját is párbeszédekben tudod meg. Ez a mod talán a legnehezebb, de a legjobb is.
-
borovi
aktív tag
Sziasztok! Megkaptam a Diversant Hybridben a sötétvölgyi küldetést, csak azt nem tudom, hogyan lehet átjutni oda.
Valaki járt már ott? -
rétisün
veterán
válasz
' Tzs , #28349 üzenetére
a térképen jelölve vannak a küldik, szóval minimális angollal is játszható (sztem) a párbeszédekben meg nagyon nincs választási lehetőség, ahol nagyon el tudnád szúrni, úgy emlékszem. mindenesetre érdemes hozzá segítségül hívni a végigjátszást, kétfajta is van pdf-ben (igaz, ez is mindkettő angol, az egyiket PeL sztalkerkolléga készítette
) de youtube-on is van végigjátszás, ha nagyon elakadnál.
kár, hogy én egyszerűen nem tudok továbbmenni benne, mert egy bizonyos ponton túl állandóan crashel. talán ha egy jóval korábbi mentéstől újrapróbálom....
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Antonius1978 #28338 üzenetére
Köszönöm!
-
Telda
addikt
válasz
Riot Gin #28346 üzenetére
Köszi szépen, de ezek közül már majdnem minddel játszottam
.
Az a baj annyi mod van letöltve, már magam sem tudom melyik mi, mert orosz a nevük.
Sajnos nem tudok oroszul.SGM 2.2 Stalkersmod.ru edition - ez mit takar, miben másabb?
Valley of Whispers - ezt lehet kipróbálnám, tudom kérdezni könnyebb mint visszakeresni, de magyarítás van hozzá, illetve letöltési linket kérhetek?Szerk: Dolina Sohorov, na így már ismerős, szerintem ez is megvolt.
-
Riot Gin
aktív tag
Barna? Az igen. Am azért , mert Misery stílusra épül.
Kérlek szépen, felsorolok pár jó modot:
Way to Priypat
SGM 2.2
SGM 2.2 ENOT
SGM 2.2 Stalkersmod.ru edition
SGM2.2 FANTOM PACK ( S.N.I.P.E.R mod másnéven)
Gladiator
Gladiator II.
Gladiator II. Time To Alliance
Valley of Whispers ( Létezik hozzá Shoker mod adaptáció, amivel kicsit durvábbak a fegyverek benne)Aztán, ha ezek nem elegek neked, nézz be Saga59 google Drive oldalára.
Ha tudsz oroszul: Az összes stalker mod közül válogathatsz. -
Telda
addikt
Van valami jófajta a mod a Diverzánson kívül? Mert valamiért állandóan kifagy, meg nem is igazán tetszik, olyan barna az egész.
-
Riot Gin
aktív tag
A Call of Chernobyl nevű mod közeledik ( legalább is ez az érzésem) a kiadáshoz.
http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl
Új nyitóképe lett, új Hír, stb. De hogy elmondjam: várom.
Addig is, a Saboteur mod megvan nélkülem is...
-
SaGa59
őstag
Nem, ez a Spectrum project maga...
Viszont az oldalról el lehet jutni a modderek oldalára is, ahol rengeteg koncepció rajz és egyéb témába vágó kép van.
Ez a kedvencem -
Telda
addikt
válasz
Antonius1978 #28340 üzenetére
Elvileg végig
.
-
shield
Topikgazda
-
Telda
addikt
válasz
Antonius1978 #28338 üzenetére
Én is a videót néztem, de egyes részek nekem nem rémlettek, azért kérdeztem.
-
Antonius1978
addikt
Nem hinnem, megneztem a videot, ez teljesen SP-nek tunik, nem valami folytatasnak.
tzs182 megneztem neked a Feliratok.info-n, de nincs ilyen sorozathoz felirat.
Megneztem a keresoben, hogy angol felirat van-e esetleg, de meg sem talalta a sorozatot, azaz nem ismer ilyen sorozatot a kereso, ami felirattal lenne tarsitva. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Antonius1978 #28332 üzenetére
@Antonius1978:
De fent van, de én nem vagyok pro angolból, se oroszból.
Egyszer beszéltem egy felirat készítővel, de nem állt neki mégsem.
Te tudsz hozzá bárminemű feliratot?@Telda: Ez engem is érdekelne
-
Telda
addikt
Ez a spectrum project-nek valami folytatása?
[link] -
shield
Topikgazda
-
shield
Topikgazda
válasz
CJ4567 #28320 üzenetére
Nézd meg EZT a videót! A Husikkal sétál a ZanoZa, most gondold el milyen könnyű észrevenni a bokros részen, egy döfés és annyi a Stalkernek.
Szinte csak a füledre hagyatkozhatsz, elég felismerhető hangot ad.
Másik videóAntonius1978 csak annyit tudok, amennyit ott írnak.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #28327 üzenetére
Elkepzelheto, hogy az adott modell(ek), amiket mas modbol szedtel ki, teljesen mas (nevu) animaciokat hasznalnak, igy ertheto, hogy osszeomlik a jatek.
tzs182 youtubon esetleg nincs fent ? vagy mar kerested ott ? en nem is hallottam errol a sorozatrol...
hubai1979 vagany az oldalt, LA, Fotograf, Spectrum project, Dolina Sorohov mind ott van, es meg par mod amit nem ismerek.
shield mi ez az online dolog ?
Sensut ertem, habar fura volt, hogy nem igazan hasonlitott teljesen a ShoC-hez, de az is lehet rosszul emlekszem.
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #28325 üzenetére
"...akkor mostmar ertem, hogy mi a LA."
A Lost Alpha a Shadow Of Chernobyl nyers változata, úgy, ahogy eredetileg tervezték a játékkészítők. A kiadott hivatalos SOC verziót alaposan megvárgták, vagyis egy csomó pályát meg egyebeket kiszedtek belőle, majd úgy dobták piacra. Ez egy külön történet volt annak idején. Dezoék ezeket a cuccokat szedték össze, még tettek hozza egy kis saját ötletet is, és újragyúrták az eredetileg tervezett játék hosszú verzióját. Ez lehetne akár a SOC rendezői változata is. Innen a neve is. -
shield
Topikgazda
válasz
hubai1979 #28329 üzenetére
Jó reggelt!
Jó a belinkelt oldal, rengeteg cucc van rajta. Kicsit böngészek rajta, van sok érdekes.
CJ4567 a pókok és a ZanoZa tartanak nyomás alatt, nem sétálgathatsz csak úgy figyelmetlenül a Zónában. Ha meghallod a hangjukat, akkor futás és ugorj fel egy magasabb pontra, mert sprintelnek utánad.
Ha utolérnek, akkor neked annyi!
Ez egy nagyon jó "találmány" a modban.Ha esetleg valaki online szeretne játszani: S.T.A.L.K.E.R. - Zone Survival
-
hubai1979
őstag
Jó regelt.
-
' Tzs ,
senior tag
Régóta megnézném ezt a mini sorozatot, de se felirat se a részek nyomát nem lelem.
Valaki tudna segíteni?
-
Riot Gin
aktív tag
Halkan elmondok én most valamit mindenkinek:
TELE LETT A HÓCIPŐM. Az M60-as fegyver modelljét szerettem volna lecserélni ma a következők közül:
- Shocker mod M60
- SGM 2.2 ENOT M60
- Arsenal Overhaul M60 ( Ez esélyesebb hogy belekerül, mert ez működött, csak a fegyver skin-ét raktam rossz helyre.)- Az MG42-vel az a probléma, hogy azt valamiért nem szereti a játék: félre értés ne essék, nem lesz OP ez a fegyver, csak azért az 1 szem pisztoly mellé gondoltam, és 50-et tudna sebezni. + egyébként 50 -es tára van, tehát nem lenne egy OP Cucc. Amit a játék nem igen szeret benne, az az kérem szépen, hogy egyszerűen a PKM animációt használja, és egyszerűen, valamiért NEM találja, pedig van, csak gondolom nem tetszik neki az Arsenal Overhaul féle PKM. ( A minigun-t letesztelem hogy működik-e így, mert a minigun a játékban ZULU PKM név alatt van bent. Azért ott a tajgán kicsit sok a vodka nem de bár?) Úgy hogy egy kicsikit tele lett a hócipőm, folyamatos játék becrashelések alatt. ( Aki ilyenre adja a fejét, minimum úgy üljön le moddingolni hogy van 2-3 táblacsokija: garantálom hogy szüksége lesz rá hogy benyomja azokat, mert nagyon lehangoló néha ezt csinálni.... )
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28325 üzenetére
Nyugi , az MG42 nem lesz OP.
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #28317 üzenetére
Hat nem egyszeru csak ugy csereberelni dolgokat, meg kell erteni hogy mi hogy mukodik, es meg akkor is adodhatnak gubancok.
SaGa59 Akkor en A valtozas idejevel jatszodtam, ugy ahogy mondod, amikor a monolitosok kozott ebredsz, de most nem ugrik be hogy mi a fenet kellett csinalni benne.
A szovetseg ideje az nem a Gladiator ? mar keverem ezt a sok modot
Hat mar a fene tudja az alap ShoC-t, jopar eve jatszodtam vele, azota csak a modokat es az alap COP-t nyustoltem.Sensut akkor mostmar ertem, hogy mi a LA.
Hat nem fogom akkor kihagyni a Secret Trailst, csak most Skyrimezek, es meg a modunk sincs befejezve, majd utanna.Riot Gin azert nem kell elvetni a sulykot, de egy jo kis rohamkarabely meg szoba johet, mint pl az Enotban az AKMS, kb 4 palyan hasznalhato volt, azaz a 4ik palyan is lehetett hasznalni, de ott mar kaptal arnyalattal jobbat.
Szeretnek egy olyan modot, amelyben van egy kezdo cuccunk, es esetleg azzal visszuk vegig az egesz jatekot, vagy legyen 1-2 mas, de ne sok. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
CJ4567 #28320 üzenetére
Pókicák maradnak - azokhoz nem értek. -
Emberek: Ez az MG42 amit találtam, a Stalkermods.ru-n találtam egy fegyver csomagban. AMIRŐL ki is derült, hogy fegyver csomag csak. Tehát, ha ezt teszed be gamedata-ként akkor nem fog működni a játékod. Shocker weapons pedig mint Fegyver mod az működik.
Tehát : ha a jövőben találtok Fegyver csomagot, akkor gondolkozzatok el rajta, hogy nem fegyver mod.
Mert a kettő között hatalmas különbségek vannak!
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #28313 üzenetére
A Lost Alpha egy az egyben a SOC, csak visszatettek belé egy csomó eredetileg kivágott pályát, és ettől jól megduzzadt. Ha azt vesszük, akkor az nem Strelok teljes története, hanem csak fele kb., amikor megébred Sidorovich bunkerében, akárcsak az eredeti játékban. Viszont Strelok története a Secret Trails 2-ben kezdődik, amikor a Zónába jön megkeresni a bátyját, Kapitányt. Ez még legalább egy akkora sztori, mint a SOC tele meglepetésekkel. Azt ki ne hagyd!
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #28317 üzenetére
Én is tudom shield, hogy macerás. De remélhetőleg nem lesz gond a modell cserékkel.
A P90-nél azt bírom, amikor van a tárcsere. Tudod, felső táras a fegyver, de úgy cserél tárat az ember, mintha hátsó táras lenne, mint egy L85. + Totál gagyin van megcsinálva rajta a reddot. Iszonyat gány munka. Ha zavar - ha nem, én kicserélem az ilyen "hulladék" modelleket.
Emberkék, mit szólnátok ahhoz ha megváltozna a Saboteur Hibryd modban a kezdő felszerelésed? Mondjuk, páncélt jobbat nem kapnál, csak a pisztolyt lecserélném + egy MG42-vel indulhatnál
-
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #28313 üzenetére
A változás ideje egy CS mod, úgy kezdődik, hogy a Szarkofág alatt ébredsz monolitosok között. A másik a Szövetség ideje, ami egy CoP mod és nincs teljesen befejezve a sztorija.
A Lost Alfa gyakorlatilag a ShoC, csak átrajzolt pályákon és némileg kibővített feladatkészlettel.
Minigun: a helikoptereken szokásos Gattling forgócsöves géppuska, amit a Doom-ban lehetett először kézből használni és ott kapta a minigun elnevezést, azóta minden játékban így hívják, ahol használható.
-
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
shield #28315 üzenetére
Igazából az a helyzet shield, hogy még vannak dolgok: az értékeket bármikor át tudom írni, csak ésszel szeretném tenni. + át kell írnom a fegyverek hatótávolságát is: egy sörétes mikor lő 900m-re?! ( Vepr-12)
Aztán a másik dolog az, hogy kicserélek pár fegyver modellt is, ami még jobban megnehezíti a dolgokat, mert az nem úgy van, hogy fogsz egy modellt, áthozod lerakod, és meg is van. Hosszú, hosszú és macerás folyamat, de a lényeg az kérlek, hogy megcsinálom ezeket.
Elárulom:
A PKM új moddelt kap ( Arsenal Overhaul 2.5-ből szedtem ki)
Az M60 is új modellt kap ( Az is az Arsenal Overhaulból jön)
Aztán a P90-es is új modellt kap
Talán a Tavor is
És még a hangokkal elbíbelődök.De hamarosan kidobok egy Prototype verziót, ha kéred majd, adom.
A Prototype verziót kb 3-4 hét mire elkészítem.
-
shield
Topikgazda
válasz
Riot Gin #28311 üzenetére
Na , ez nálam nem fordulhat elő, hogy nem lesz öreg detektorom, mivel én gyűjtögető vagyok (rajtam kívül itt még néhányan) így csak kevés cuccot adok el, ezért soha nem fordult elő velem, hogy a későbbiekben nem volt meg valami. Inkább az fordul elő, hogy a játék már nem tudja kezelni a rengeteg cuccost. Eddig egyetlen egy detektort sem adtam el. Gondolom van már vagy 50-80.
Sem képződményt, sem mutáns darabokat, a fegyverekből is csak az egyszerűbbeket.
A fegyver pakkodra már nagyon kíváncsi vagyok, a fegyverek a leggyengébb pontja a modnak, na meg a fegyver javítási árak. Van amikor 10-20 ezer között van.
Mondjuk ez még elmegy.
Ha rendbe vágod, akkor szerintem az egyik legjobb mod lesz. Erre valahogy nem fordítottak energiát. Csináltak két ütős fegyvert, amivel végig lehet vinni és a többivel már nem is kell foglalkozni.
Amire elkezdem másodjára, arra biztos elkészülsz vele.Szerintem, szinte minden modnál az első végigjátszás kaotikus, majd a második, - harmadiknál már nem lesz. Főleg ha nincs hozzá részletes leírás és esetleg még másikkal is nyomulsz.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28313 üzenetére
Sötét völgy GEONEZIS verzióban: Azaz abszurd, hogy NINCS EGY KERESKEDŐ SE a sötét völgyben.
Sőt, Zulu PKM-e tulajdonképpen a minigun. ( Nem, nem rúgtam be, ez így van, ahogy mondom: A w_pkm nevű fájlban is így van leírva. Zulu PKM-je a Minigun!)
Sötét völgy semmi igazából. Egyébként mi a jutalmam ha elhozom hermannak az összes ismeretlen artifact.-ot?
-
Antonius1978
addikt
válasz
Riot Gin #28311 üzenetére
A detektoros hiba az lehet figyelmetlensegbol adodo hiba (vagy tervezesi is - ertsd azt a kepzodmenyt eloszor ugy gondoltak hogy elobb is megkaphatod, azert kell neki Svarog, de kesobb modositottak a helyen, atkerult pl az utolso palyara, ahol normalis, hogy a legfejlettebb detektorral koricalsz, de elfelejtettek atirni a detektort).
Granat : a Geonesisbol emlekszem erre, tenyleg idegesito volt, hogy nem tudtad hogy honnan legyenek meg a tervrajzok, kellett az a kettos szir-szar is, amit te emlitesz, meg kulon valami M48 vagy mi a banat fele granat.
Sotetvolgy : en nem jartam igy a mentesekkel, egyelore fura amit mondasz, a sotetvolgyi kuldetesek nem nagy durranasok, de viszont lehetett szerezni Terminator gepagyut(ez tulajdonkepp valami 6 csovu helikopter golyoszoro/geppuska).
Hangok : hasznald az Audacity es SAVandT nevu progikat, ha a hangokkal szorakozol, maskepp a konzolban latni fogod, hogy az adott ogg (hacsak nem egy masik mod-bol veszed ki, ahol mar megcsinaltak) pirosban jelenik majd meg, azaz piros hibauzenetet kapsz rola.SaGa59 ezt arra ertettem, hogy valoszinuleg te olvastal a legtobbet a Stalker konyvekrol es beloluk is.En pl egyet sem olvastam.
A Fotograf nekem tetszik, majd erre a Secret Trails-re is sort kell majd keritsek valamikor.
A valtozas ideje az melyik is, mert mintha 2 is lenne belole, en az egyikkel jatszodtam...
Lost Alpha : hat nekem ugy tunt, hogy ez Strelok tortenete, a fuletol a farkaig.Tehat hogy honnan indult el, es miket csinalt mondjuk akar addig a pontig, amikor kimenekitik Pripjatybol.A tortenet nem volt rossz, erdekes volt resztvenni az Agyperzselo lekapcsolasaban es egyeb laborokban koricalni, viszont bosszantott, hogy a palyak tul nagyok voltak, es nem lehetett sokat csinalni rajtuk, hianyoztak a kuldetesek, jobban ki kellett volna hasznalni a sok es nagy palyat, nem ilyen elnagyoltta tenni, habar lehet hogy meg kozben dolgoznak eziranyban, szamomra mind1, mert egyszer vegigvittem, tobbszor nem fogom.Sok jo palya van, aminek orvendek, hogy felhasznaljak a modderek, jol jonnek a valtozatos dolgok.
Ugy tunik, hogy RobberBaron free life vagy hogy hivjak modjaban is vannak uj palyak.A Call of Chernobyl-rol beszelek. -
SaGa59
őstag
válasz
Antonius1978 #28307 üzenetére
Az, hogy ismerem a könyveket, erőteljes túlzás. Kettőt ismerek, a többibe belekukkantottam. Már amelyik a címe alapján érdekesnek tűnt, vagy moddal összefüggőnek.Igazából egyet se találtam, ami konkrétan egy mod megfelelője lenne, de ötletek láthatók itt-ott. Van egy Diverzáns című könyv, meg az egyik modban (talán a Spectrum project) a töltőképernyőn idézetek olvvashatók és ott találtam pár idézetet egy Diverzáns című valamiből, ami vagy a mod, vagy a könyv. Abban a Diverzáns egy szívtelen, megcsömörlött gyilkológépként van jellemezve, így gyanítom, a könyvre hivatkozik...
A Secret Trails és a Fotograf modokhoz nem találtam könyvet, viszont a történetek illesztése nagyon egyszerű ennél a két modnál, mert ugyanazok csinálták mindkettőt.
Mondjuk, ha nekem lenne nagy modder csapatom, akkor én is úgy fognék neki, hogy az egymást követő modok kiadjanak egy összefüggő sztorit. Végülis, ha átgondolod, a fotograf lehet egy előzmény. Aztán jön a Secret Trails, ami Sztrelok megérkezése a zónába. Vele párhuzamosan (a végével) fut a CS sztorija.
Utána jön a ShoC. Ezzel párhuzamosan fut a Változás ideje, ami a CS főhősének utóélete, és mintha lenne egy olyan mod, ami Sebhelyes előéletéről szól, bár lehet, hogy ez csak a címe miatt tűnik úgy. Vagy akár Sebhelyes a ShoC (Változás ideje) utáni élete is lehet.Őszinte leszek, minden tiszteletem Dezodoréké, de a Lost Alfa jelen variációja (ami ugye a ShoC alig változtatott története) helyett kerestem volna egy "lyukat" a meglévő modok sztorijaiban és egy illeszkedő történettel töltöttem volna fel az újrarajzolt pályákat.
Ebből a folyamatosságból a CoP kiesik, bár némely CoP modok igyekeznek valahogy beszuszakolódni a sorba, de inkább kevesebb, mint több sikerrel. Azok inkább szakítanak a ShoC vonallal és jóval későbbi időszakban játszódnak, kifejezetten az O-Tudat és az ő bábjaik elleni harcra helyezve a hangsúlyt.
A pályákat meg keresztül-kasul felhasználgatják. A Secret Trails Erdeje benne van a Szövetség Idejében, a NATO "előszoba" meg a Zulu sztorijában is. Ezek ugye eredetileg ShoC modohoz készültek, de CoP modban is szerepelnek.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28310 üzenetére
Mondhatnánk igen, de vannak más rossz tulajdonságai.
Pl.: A nem játékos barát hozzáállás.
Van egy küldetés, mikor ( ez a küldetés is importálva lett a SGM 2.0 Geonezisből) Szakáll le adja a megrendelést nálad hogy " Szerezz egy "Dió" és egy "Fúró" nevű képződményt".
A "Fúró" meg lehet szerezni minden nehézség nélkül, a svarog utáni detektorokkal. De a "Dió"? Ahhoz kérlek kell egy Svarog detektor ( sima, nem fejlesztett) és el kell menjél Janovba Loki-hoz, beszélni, hogy MEGTUDD SZEREZNI - Loki nélkül is lehetséges szerintem - .
De érted, az a b-uzi detektor elavult már a játék ezen része felé, mikor kapod ezt a küldetést, megkaptad már az über cucc detektorokat, mi kell akkor most neked? Egy elavult detektor, igen, egy elavult, amit a játékos biztos elad "mert mi szükségem rá" mentalitás miatt.
Aztán van ez a gránátos küldetés, ami sokaknak fejfájást okozott, és leginkább az a része hogy " hol található meg a gránát duplázó szerszám készlet?"
Írtam nem egyszer, hogy a Szennyvíztisztítónál Zatonban, igen, de azt elfelejtettem írni, hogy A szennyvíztisztítóban ÉS a 200 méteres körzetében. Mindig ott lesz és volt is, csak széjjel kell kérdezősködnöd az illetékeseket amíg meg nem jelenik. Ez nem hiba, csupán türelmetlenség miatt "gúnyolt hiba".
Meg még az a gáz a modban, hogy ha maradsz ugye bár a zónában, nem mész el a zónából a pripyati helikopterekkel, akkor van ez a 400 zombi. Oké: leölöd őket, és megkapod a Sötét Völgyi küldetést. Ez rendben is volna, de ahogy nem mentesz rá egy quicksave-t vagy valami mást, és utána meghalsz, és a zombik kiirtása és a sötét völgyi küldetés megjelenése előtt van egy mentésed: akkor cseszheted: nem is fog megjelenni soha ez a küldetés. Magyarul: nem fogsz eljutni soha Sötét völgybe.
Csak az a mentés lesz jó, ami Autosave, és csak a zombik kiirtásának a vége előtt!
Sötét völgy egyébként nem egy nagy szám. ( Lemegy a küldetés, és kész, ennyi volt sötét völgy. Ki-be járkálhatsz sötét völgy és a külvilág között, de garantálom hogy sötét völgy csak az éj sztalkerekkel teli valami lesz, nem pedig egy rész a játékból, mert annyira szellős, hogy az pfu. De izgalmas játék, új szörnyekkel, sok más fegyverrel. Igen, fegyverrel... amikkel azért van probléma.
Új modelleket is teszek bele. ( Eddig kicseréltem a PKM modellt az Arsenal Overhaul féle PKM-re, de még lehet nem ezt fogom betenni.)
Új lövés hangokat is teszek bele. ( Pl.: DSR-1 Subsonic hangját ki is cseréltem az SGM 2.2 Enot féle hangjára, mert itt egy hang tompítatlan rendes éles dragunov hangja volt.... Ami azért kicsit ciki egy hang tompított fegyvertől...)
Kalibereket írok át, és stb.
Sötét völgyi küldetés megkapásáról töltök fel képeket, hát az valami eszméletlen volt...
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
Antonius1978 #28307 üzenetére
SABOTEUR HIBRYD! Ez a mod teljes neve, és nem bugos. Ja, és még valami: Ha a Saboteur Hibryd bug-os, akkor a SGM 2.2 Geonezis is az, mert a Saboteur a Geonezis-ből lett kialakítva.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #28302 üzenetére
Igen, akkor az a bazis az a bazis, amire en gondolok, egy beretet viselo hadnagy ? ornagy ? a fonok, valamilyen modon tudsz vele beszelni, es engedi hogy a bazis teruleten tartozkodj, a bejarat az valami fold alatti kocsiparkban vagy hol van, vannak benne csapatszallitok, de ahogy kozelebb mentem, ram tamadtak...ezt a kuldetest meg nem csinaltam meg.
Sacharov : persze, o az ezen a palyan levo Nato bazison van, osszekevertem oket.Hat, nagyon is elkepzelheto, hogy akkor o lesz az a hos, aki felterkepezi a Zonat, elnevezi a dolgokat stb.
Erdekes, hogy hogy ossze tudtak egyeztetni, illeszteni a torteneteket, hogy minden klappoljon.
Habar lehetseges, hogy a mod keszitoi is valamilyen Stalkeres konyvekbol szedtek az alapotleteket ?
Kit tudja...talan Saga tudna erre mondani valamit, o ismeri ezeket a konyveket.Riot Gin en hivtam at CJ4567-t a masik forumbol.Es milyen jo, mert itt megismerkedhet jopar moddal, amirol beszelunk, mert o a ShoC-t kedveli, a COP-vel meg nem is jatszott, de mostmar gondolom, ugy figyel, mint egy ozike
Amugy meg nem ertem, hogy miert kinlodsz azoknak a fegyvereknek a beallitasaval...foleg hogy az a Saboteur es a Hybrid vagy milyen modok bugosak...olyanokkal nem sok embernek van kedve jatszani...
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
CJ4567 #28305 üzenetére
Különbözőek. Teljesen.
Két "Groza" van: Az alap 9x39 mm-es, és a Backwater Gun , ami 5.45x39mm-es (az alap GEONEZIS ben és az alap Saboteur Hibryd modban.)
A Backwater gun 7.62x39mm-es kaliberű lesz az én fegyver csomagomban: és mindenki felejtse el az eredeti Backwater gun paramétereit, mert itt nagyon, de nagyon más lesz >D
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Riot Gin #28303 üzenetére
A SHOC topik halott, és ez is Stalker , miért ne lehetne itt?
Kis segítséget tudok adni a mododban: a rombolópuskánál megpróbálhatod hogy az eredeti hangot picit elmélyíted, elhalkítod(mint egy hangtompító) de teljesen nem lehet tompítani mint pl. egy gépkarabélyt vagy géppisztolyt mert nagy a kaliber hozzá.
A Groza alapjátékos célzóját próbáltad a modos Grozájéhoz? Vagy különbözőek?
-
Riot Gin
aktív tag
Az előző kommentelőknek üzenem: szét offoltátok a topicot... EZ CALL OF PRIPYAT, NEM PEDIG SHADOW OF CHERNOBYL TOPIC!!!
Saboteur Hibryd Mod:
Kicseréltem a PKM modelljét, egy másik modbelijére ( nem csak a modellt, hanem az össz hang, ogf., stb minden jött vele együtt). A játék elindul, és a következő a probléma:
A fegyverrel lehet célozni, lehet lőni, újra is tölt, minden oké, DE NINCSEN MEG A SKINJE. Csak egy alap modell színe van, és nem tudom hogyan lehet rá tenni a moddeljének a színét.
)
-
Sensut
őstag
válasz
Antonius1978 #28301 üzenetére
(Fotograf)
A Proving Grounds pályán van egy másik ukrán bázis ahol titkos kísérleteket végeznek. Oda kell besumákolnod magad és meg kell szerezned a földalatti labor bejáratának térképét. Ezt egy szökevény ukrán katonától kapod meg. Ezen a pályán van Sacharov professzor is, aki közben átküld a Mocsárba (ez nem a CS féle mocsár, hanem a Secret Trails 2 féle), hogy megkeresd egy eltűnt tudós PDA-ját, amin fontos dolgok vannak, gondolom képződményekkel kapcsolatban. Amikor átmész a Mocsárba, akkor ott lesz Kruglov professzor is, aki rávesz, hogy katalogizáld fel a 7 féle anomáliát egy bizonyos kütyü segítségével. Sacharov nem a mutánsos doki, az a Mocsári doki. Sacharov egy tudós, akivel már többször is találkoztam modokban. Én úgy vettem ki, hogy ez az egész Fotograf sztori lényegében még Strelok Secret Trails 2 sztorija előtt való és ez a főhős nevezi el az összes mutánst meg anomáliákat úgy, ahogy később mindenki emlegeti. Lényegében ez a feladata: történeteket gyűjteni, képeket készíteni a Zóna különlegességeiről és mindent dokumentálni. Gondolom az ő műve lesz később a Zóna enciklopédiája. Na persze belekeveredünk mindenféle balhéba is. -
Antonius1978
addikt
válasz
Sensut #28294 üzenetére
Nos fene tudja, akkor lehet hogy majd kesobb, esetleg valami kuldetes kapcsan lesz szerepuk, vagy elkepzelheto, hogy van valami huncutsag amire mi nem jottunk ra.
7 anomalia ? az melyik kuldetes, most nem ugrik be hirtelen, meg az ukran labor sem, az az volna amit le kell fenykepezni, es katonak orzik ? kb a palya kozepen jobb kez felol.
Lavrov PDA-ja sem dereng, Sacharov a mocsari doki nem ? valami zombikkal van korulveve.
Kruglov, Fletcher, ezek nem derengnek, a Secret Trails-t sem ismerem egyelore.
Azon a palyan viszont kell valami detektort csinalni, elvinni, szerezni az alagut vegen tanyazo tudosoknak.
Meg van egy olyan kuldi is, hogy egy keszulekkel lezuhant helikopterekbol kell adatokat kinyerni, szerintem lehet meg nem tartasz ott, vagy folyamatban van, a mocsarban is van egy nagy helikopter.
En annal a kuldetesnel akadtam el, ahol - valoszinuleg a felfedezett 7 anomalia kozul 4-be - be kell dobni kulonfele kristalyokat, hogy kepzodmeny jojjon beloluk letre, es el kell vinni a tudosokhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Hálózati / IP kamera
- Magisk
- Hobby elektronika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Mesterséges intelligencia topik
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- XPS 15 9530 15.6" FHD+ IPS i7-13620H Arc A370M 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Dell Latitude 5420 14" FHD IPS i5-1145G7 16GB DDR4 256GB NVMe gar
- Lenovo P53: i7-9850H (6/12T -4.60GHz) / 15.6 FHD / 32GB DDR4 / 512GB NVMe SSD / T1000 4GB / W11 pro
- Segway ninebot max g2e - még 2 év gyári garanciával
- AMD Ryzen 9 9900X3D - Új, 1 év garancia - Eladó!
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged