-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #26898 üzenetére
Azt hiszem ennél még bonyolultabb. Volt valamikor egy Galdiátor nevű mod, azt továbbfejlesztve jött a képbe a Klánok Szövetsége az O-Tudat ellen és lett Gladiátor II, a Szövetség ideje. Az eredeti Gladiátorról csak olvastam, gyanítom afféle kezdő ujjgyakorlat lehetett. Miután a Gladiátor II-ben nem lett vége a történetnek, tovább fejlesztették, kigészítették új pályákkal és feladatokkal, már a Szövetség feladataira koncentrálva, így a nevét is megváltoztatták. Ez lett A Szövetség ideje 2.0
Készül a Szövetség ideje 3.0, de elég rég nem jött róla új hír, meg közben valami "köztes" moddal is foglalkozni kezdtek. Szóval lehet, hogy sosem kapjuk el a fő replikánst......
-
SaGa59
őstag
válasz
hubai1979 #26897 üzenetére
A címe: Új életet keresve
Alapvetően szabadjátékra (freeplay) kihegyezett módosítás, új feladatokkal és lehetőségekkel. Lehet, hogy egy-két új helyen a változtatások nem sikerültek a legjobban, de ez van. A CS-ből beemeltek három helyszínt, a Mocsarat, a Szeméttelepet és a Vörös Erdőt.
A mutánsok dinamikusan jelennek meg. Már az elején is lesznek, de később már érezhető lesz a sztalkerek ellenállása (gyanítom a sztalkerek is beszállnak a muténsok elleni harcba és az ő mozgásuktól is függ, hogy hol mennyit találsz majd).A gázmaszk nem csak egy opció, hanem kötelezően hordani kell, különben leterít a sugárzás. A szűrőket időnként cserélni kell, mert tönkremennek. Minél jobb minőségű (drágább?) egy gázálarc, annál ritkábban kell benne betétet cserélni.
A rejtekhelyeket is dinamikusan generálja, amikor átkutatsz valakit, akkor teszi le és jelöli meg. A cuccok amiket benne találsz, általában nem lesznek jobbak, mint amit a sztalkernél is találhattál.
Az anomáliák és relikviák dinamikusan kerülnek a helyükre, sosem tudhatod, hogy mikor futsz bele egy anomáliába, így a csavart tartsd kézben. A relikviák mennyisége és fajtája függ az adott helyen lévő anomáliáktól és a helytől. Másutt ugyanolyan anomáliákban más fajta vagy mennyiségű relikviiát találhatsz.
A mutánsok új képességeket is kaptak a már ismertek mellé.
-
Sensut
őstag
válasz
rétisün #26895 üzenetére
Értem, szóval ez már nem Gladiator. Még ilyet nem láttam, egy verzióval megváltoztatni valaminek a fő címét? Nem is csoda ennyi félreértés. Ez olyan mint "Stalker - Call Of Pripyat" v1 és már csak "Call Of Pripyat" a v2, ami már nem "Stalker" lenne, de ugyanaz a játék, csak továbbfejlesztve. És akkor van Gladiator I is?
-
rétisün
veterán
válasz
Sensut #26894 üzenetére
itt van saga magyarázata, hogy is vannak ezek a modok.
-
rétisün
veterán
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #26886 üzenetére
Ebbe én is beleakadtam, nem tudom mi a megoldás. Talán egy újratöltés még mielőtt belépsz a területre. Másoknak is mókolt itt egy darabig, de tovább jutott. Igazából mellék küldetés, bár emiatt kellene megtalálni a Radaron egy tagot és visszakisérni ide.
Lehet, hogy hamarabb lőtted ki a vaddisznókat, vagy valami más dögöt, mint kellett volna. -
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #26881 üzenetére
Ha a küldetések egy részének angol neve van, akkor valószínűleg összekeverted a Szövetség ideje 2 modot és a Gladiátor II magyarítását.
Mi a kezdőképenyője a modnak?
Ha a háttérben áll egy nagy vérszívó, előtte egy sorban többen és középen egy kardos, pajzsos tag, kék sapkában akkor a Galdiator II, de ha egy halom töltény is látszik, meg egy hosszú hajú csaj és keki ruhás gázálarcos tag, nyakában egy AK-val, akkor a Szövetség ideje 2-t játszod. Azért csak az "angol nevét" látod a feladatoknak, meg bizonyos beszélgetéseknek, mert azok nem léteznek a magyarításban, így a hivatkozásukat írja ki.A Gladiator II-ben nincs mód átmenni a Katonai raktárakhoz, csak elmondják, hogy majd a folytatásban.
A 2.0 is arra mutat, hogy a Szövetség Ideje 2-t játszod, csak rossz magyarítást tettél fel hozzá. -
Sensut
őstag
válasz
rétisün #26883 üzenetére
Naná, hogy Gladiator II. Meglett, visszatöltöttem ott vagy kétszer és megjelent alul a kereskedés lehetőség. Borongósban megvédtem a futárt is, de egy újabb gond akadt. Meg kell védjem az egyik tudóst miközben levegőmintát vesz, mert a sztalkerek meghibbantak valamitől s egymásra lövöldöznek. Ez az ürge:
Amikor elértünk a célhoz, jött egy kitörés. Furcsamód ebben a játékban csak nekem kell elbújni a kitörések elöl, mindenki más köszöni szépen. Nekem vissza kellett futnom a bázisra a kitörés elől, utána meg vissza a tudóshoz. Csakhogy ő már jó ideje ott macerál és nem történik semmi körülötte. Valami mutánsok ott ólálkodtak, leszedtem őket már kétszer is, de Superman nem mozdul? Van valami egyéb is itt, vagy újra beragadtunk
-
rétisün
veterán
válasz
Riot Gin #26884 üzenetére
ja, hogy part 2...akkor alighanem én vagyok kicsit elmaradva ezügyben, amivel én játszottam nemrég, az véget ért, amikor mentem volna a katonai raktárakhoz.
ha kicsit is követi a ВРЕМЯ АЛЬЯНСА játékmenetét, akkor a raktáraknál beszélni kell az ottani főnökkel, és közben támadnak majd a bio-k, minden felől, segíteni kell kipucolni őket. asszem....
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #26880 üzenetére
Semmit se tudok vele kezdeni. Mi a helyzet, és kész. Viszlát, mondom én. Ennyit kérdez. Ha ez valami hiba, akkor már késő visszatölteni, mert még valahol Borongós előtt álltam vele szóba, úgyhogy a jótékonykodásomnak ennyi. Még körbejárok, hátha van valami egyéb is ezzel kapcsolatban, de nem hiszem, hogy lenne. Isten lássa lelkemet, én jótékonykodni akartam, de a bürokrácia keresztbe tett
.
-
Riot Gin
aktív tag
Stalker Call Of Pripyat: Gladiator II. Time To Alliance, szituáció:
Borongós kivan pucolva az alfa bióktól, Radar is, Limanszk is. A következő: Mivel nekem fennt van a magyarítás, ezért némely küldetésnek angol rövidítéses neve van, és hát a küldetés leírása is valami ilyesmi. Lényeg: a bánatos rossebb sem tudja mit kell csinálni. Eltudok már teleportálni a Katonai raktárakhoz, de ott is kiirtottam az alfabiókat. (Aki nem értené: a kiborgokat.)
A bár fegyvermestere is ad egy küldit, de nem tudom miről szól, mert angol és kötőjeles zagyvaság, ugyanúgy mint a fő küldi, ami erdészhez küld, de nem tudok vele mit csinálni.
Közben a szuperszervopáncél küldit is felvettem, és hát az is megakadt szint úgy e-okból.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #26878 üzenetére
Na hát ez az, hogy a tag nem mond semmit. Elfogadtam, hogy jótékonykodom és ő elmondta, hogy amint meg lesz az alap (?), jönni fog egy valaki és akkor értesít a PDA-mon. A feladat meg átváltás, de hiába állok vele szóba, annyit kérdez mi a helyzet, én meg viszlát. Nem tudok nála se venni se váltani, semmit se csinálni. Az összeg rég megvan, 500000. Nekem majdnem egy millióm van már
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #26877 üzenetére
Össze kell szedni a kívánt pénzmennyiséget (talán 500 rugó) és odamenni a taghoz, akinél felvetted a feladatot. Ott üldögél Erdész mellett. Tőle kell vegyél "bonokat", talán 5000 darabja. Ha megvan, akkor szól, hogy a futárhoz kell menned. Ő Borongósban fog várni, az út mellett, azon a részen túl, ahol az egyik Élet virágát kellett megszereni egy irányítótól, a Kordon felöli alagút irányába.. Miután találkoztatok, odasunnyog 3 banditaszerűség, tőlük meg kell védeni a futárt.
Nekem a legnagyobb bevételt (több mint 300) a Radaron a zombik megállítása táni zsákmányolás hozta, azzal sikerült összeszedni a szükséges öszeget. Náluk rengeteg pénz, meg helyben eladható cucc volt. Már ha megmaradt a helikoptereknél tanyázó brigád kereskedője...
-
Sensut
őstag
A Szövetség idejében hol kell beváltani az elektronikus pénzt papírpénzre? Jótékonykodnék, de nem tudok. A tag azt mondta értesít ha jön egy illető, de mindjárt befejeztem a játékot és sehol semmi felőle. Mondani is csak annyit mond hogy viszlát, s a feladat azt lenne, hogy váltsam át a e-pénzt papírpénzre.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
sklopp #26870 üzenetére
Már túl jutottam rég azon. Csak én vártam külön parancsot, nem a játék. Mint kiderült, beülsz, és elkezdesz hentelni de mint a szemét, és egyszer véget ér az áradat. (PSZH-val persze, mert a saját muníció az pént.) Bevettem limansk-ot, és hát a hangtompító megszerzésénél tartok. AZONBAN nem találom a kódot, amivel ki tudjam nyitni a táskát, amiben ott van a hangtompító. Végigjátszást is néztem, nincs benne ilyesmi. A linket is néztem amit küldött Sensut küldött pár hsz-el ezelőtt.
(Fél perc káromkodás szünet. Pillanat)
Mi a bánatosom lehet a kód? Illetve hol lehet megtalálni.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
SaGa59 #26867 üzenetére
Én a Gladiator II. Time To Alliance játszom, és a probléma részletesebben:
A pszh a helyén van, előtte egy ujjal se nyúltam hozzá, jelzi a térkép "itt van h:lyegyerek szájjá be" és beszálok tök könnyen, és nem megy tovább a feladat. A mutánsok nem jönnek oda hozzád ha ott maradsz a PSZH-nál. Vicc nélkül. Hiába lőttem a helikoptereket mind PSZH-val, rokettával, meg más kézifegyverekkel, hiába lövöm a mutánsokat a pszh-val és a kézifegyverekkel: semmi. Nem megy tovább a feladat, a térképen mindig kijelzi hogy szájjá be , mert a pszh-val kell kiírtani a mutánsokat.
Stalker világ... Hogy te mennyire bonyolult vagy!
PSZH: BTR másképpen, vagy azzal keverve.
-
SaGa59
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #26864 üzenetére
Annyi van, leírva (a google drive-omon lévő olvass-el.txt-ben is, hogy a pszh irányítása csak azzal az xrgame.dll-el megy, ami benne van a modban. A telepítő elvileg felrakja...
Emlékszem én is valami hasonlóra, de meg nem mondom, mi oldotta meg, de sikerült rajta túl lépni. -
Riot Gin
aktív tag
válasz
SaGa59 #26861 üzenetére
Köszi a tájékoztatást, a szerszámos már megvan. A következő probléma jött elő: PSZH-hoz megkaptam a kulcsot, oda megyek, kapok egy mentést a pszh előtt 100m-el, odaérek a pszh-hoz térkép is jelzi száljál be. Oké, beszállok, elindulok, és nem lép tovább. Mindig azt írja ki, hogy üljek be a PSZH-ba. És slussz. Jönnek a mutánsok, és semmi. Nem lép tovább.
Van erre fix?
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #26860 üzenetére
Meglett a replikáns feladat is. Valami összeesküvés volt egy tudós és a monolit között, le kellett lőnöm őket ott a két Irányító fészkénél, és megoldódott egyben ez a feladat is.
Irtó fasza ez a mod, minden lépéssel egyre izgalmasabb lesz. Azt hiszem ez a legjobb egyedi mod amivel eddig játszottam, aminek a sztorija teljesen új és nem kötődik az eredeti játékhoz. Most kell átmennem a Raktárakhoz, eddig minden tökéletesen működött, crash is csak az az egy volt Borongósban. Van egy jó kis humora is a párbeszédeknek és itt hadd Gratuláljak a fordításhoz, ami tökéletesen hozza a sztori ízét. Az a néhány mutáns-kellemetlenség igazán elenyésző ahhoz képest, hogy mennyi ötletes megoldás van ebben a modban.
Ja, a Lexikon szövege rendben volt. Az valami más lehetett, én nem találtam még olyan dokumentumot, aminek a szövege hiányozna.
-
SaGa59
őstag
válasz
Riot Gin #26850 üzenetére
A szerszámos doboz helyét már megadták. Emlékeim szerint olyan szöveg, aminek van jelentősége a modban, nem marad lefordítatlanul. Csak az Enciklopédia szövegei, meg néhány történet, amit a sztalkerek mesélgetnek, ha megkéred őket erre.
Nem lehet, hogy az enciklopédiát szedted össze a csövekről? Azt mkadm-nek kell odaadni, ott ácsorog a bárban a hátsó szoba felé vezető folyosón.Egyébként korábban sensut is belinkelte, de én is beteszem ismét végigjátszás és képek, videok. Itt a második részhez mindent megtalálsz, de a Galdiátorhoz is sokmindent, csak abban jóval kevesebb cucc és helyszín van. A Bárban, Borongóson és Limanszkban minden ugyanott van mindkét részben, kivéve a Klánok könyve darabjait.
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #26842 üzenetére
Ez nem az, amit borovi kolléga írt, abban Alfa-biókat kell irtani és én is jeleztem, hogy egy hajlamos elfeküdni élve a bokrok között. Itt konkrétan két vagy három replikánst kell követni (meg talán kilőni) Borongóson. Ha jól emlékszem, valahol arrafelé lehet rájuk találni, ahol a pszi-sugárzóért folyó harcot kellett megvívni. Ennek mintha a jelzője is meg lett volna, bár elég rég volt, így nem biztos...
-
Antonius1978
addikt
válasz
shield #26852 üzenetére
Mint mondtam a Fallout 3-ban ez volt a neve, nemcsak magyarul (Halalkarom), hanem angolul is (Deathclaw), szoval nagyon talalo nev, mert a jatekban rad ugrott, es a karmaival szettepett.
Amugy ez a mod, aminek betetted a videojat, igeretesnek latszik, picitt neztem meg belole.
Angolul, vagy oroszul, vagy magyarul mi a neve ? -
Dhampir
félisten
-
Riot Gin
aktív tag
Gladiator 2: Time to alliance (Szövetség ideje): A kezdeti helyen vagyok, és ott tartok hogy a fegyvermester macskája szétszórta a szerszámokat. Már vagy 1 órája keresem, és sehol sem találom, viszont találtam egy dokumentumot, ami számomra nem érthető, mert a magyaritás ugye még nem 100% -os állapota miatt érthetetlen kötőjeles meg fekvőkötő jeles angol rövidítéseket tartalmazó szöveget dob ki.
Hogyan tovább? Előre is köszönöm a választ!
-
Sensut
őstag
-
Aarpok
őstag
válasz
Dhampir #26847 üzenetére
Kicsit én is kiakadtam mikor megláttam a SGM2.2 - ben a metro2033 - ból megismert könyvtárost.Azzal nem volt bajom,hogy belekerült hanem ahogyan belerakták.Szegénynek olyan béna mozgási animációt csináltak,mint ha egy vasúti sínen tologatták volna.A metróban viszont olyan kung-fu támadásokat mutatott be,hogy leesett az állam.
-
borovi
aktív tag
válasz
Antonius1978 #26836 üzenetére
Nekem ez Halálkarom marad, nagyon eltalálták a nevét a fordítók, hiszen tényleg a mancsával, karmaival öl. (Fegyvert is a karmaiból lehet készíteni.) Szerintem kár megváltoztatni a nevét.
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Antonius1978 #26836 üzenetére
Érdemesebb tájszólással Ta'vat Hulió (Julio)-nak ejteni.
-
shield
Topikgazda
Egy kis segítséget kérnék!
EZEN a videón látható aranyos lénynek kellene nevet adni.
rus - когтя смерти
eng - horn death
hun - ??? ???Naa...ugye milyen tetszetős lény?
-
rétisün
veterán
válasz
Sensut #26828 üzenetére
este még játszottam vele, egyszer még kidobott (a mentést se töltötte be) utána már szépen.
a kód, amit keresel limanszkban, a lépcső (ami az építkezéshez visz fel) előtti területen valahol, a földön egy cetli. nem olyan kicsi, elég könnyű észrevenni.
ha jól emlékszem, a kód 1408 -
Sensut
őstag
válasz
rétisün #26827 üzenetére
Ne keseríts. Még nem vagyok ott, egy cetlit kellene megtalálnom egy kóddal, amivel megszerezhetem a monolitostól a hangtompítót. Egy újabb tű a szénakazalban és addig nem enged tovább, amíg meg nincs a hangtompító. A hülyeség az, hogy már 2 kódot is találtam a környéken, de egyik se az mert a hátizsák mindig felrobban. Azért nem fair ilyen feladatot adni fő küldetésként. Mellesleg ez a kód nem is kellett az eredeti verzióban, hogy még a végigjátszást se használhassam
.
-
rétisün
veterán
a fene megeszi, elkezdett a Время Альянса random kidobálni
a bárban vagyok, most takarítottuk ki a katonai raktárakat, más is járt így?
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #26823 üzenetére
Az aknamező kapcsolójánál az a trükk, hogy a toronyban lapító mesterlövész szemből sérthetetlen, csak a kapcsoló mellől lehet kilőni. Viszont oda eljutni csak a jobb oldalon lévő házba bemenve, fel a padlásra, ki a tetőre, végig óvakodni a csőhídon a kultúrház terasza felé, közben minden ellenfelet leszedni, lekapcsolni, lemászni, bejönnek a monolitosok, majd jön egy komyolí mutáns roham, ezeket vissza kell verni, lehetőleg úgy, hogy a műszerészük megmaradjon, mert később még kellene...
A csőhíd alatt alá van aknázva a terep, de fura mód csak rád hat, az onnan sunnyogó monolitosokra és mutánsokra nem.
A modellek pontos helyére is van a linkelt oldalon egy fotó sorozat... Egyet Limanszk eredeti bejárata (ahová a Vörös Erdő melletti hídról lehet bejutni a CS-ban) után közvetlenül az első jobb oldalon lévő ház mellett parkoló ZIL platóján találod meg.
-
rétisün
veterán
válasz
Sensut #26823 üzenetére
"Elég egy visszatöltés s az összes rohadék újra ott a helyén s kezdhetem elölről a hentelést"
igen, ezt én is utálom ebben a modban. ezért szoktam inkább elfutni/kikerülni őket, nem állok le kicsinálni őket. mondjuk limanszkban előbb a kiméra, aztán a két vérszívó is eltűnik, csak a snorkok meg a törpék az egyik épületben maradnak, de azok tényleg mindig ott vannak. lehenteled őket, elmész a pálya végéig, és visszafelé már megint megjelennek. ezt eléggé elk***ák a mod készítői...
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #26822 üzenetére
Azokat megtaláltam s leállítottam a 3 dolgot. Van még egy deaktiválandó aknamező tovább, de most egyelőre visszamegyek mutánsmodelleket keresni a városba. Eddig egyet találtam az egész játékban, ilyen tempóval sose lesz meg a 10. Viszont újra meg újra az a tipikus, ócska mutánsmánia jön elő lépten-nyomon, de itt aztán durván. Elég egy visszatöltés s az összes rohadék újra ott a helyén s kezdhetem elölről a hentelést
. Remélem később lesz valami Csernobilhez köthető dolog is, mert eddig csak a frakciók verekedtek egymással, ami lehetne bármelyik akció játék a világon, de a Stalker sajátos hangulatához egyáltalán nem köthető. Tévedés ne essék, a mod az jó, csak nem igazi Stalker. Idáig.
Majd holnap folytatom, mennem kell melózni.
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #26821 üzenetére
Az egyik jelölő rossz helyen van. A kapcsolók az épület jobb oldali végén vannak mind, ahogy a főbejáraton belépsz. A földszinten abban a kis szobácskában, ahol egy őr sétálgat föl-le. A többi meg vagy ebben a sarkában, vagy a mellette lévőben, de mind azon a végén az épületnek, nagyjából mell magasságban. Nem könnyű észrevenni, de ha az első megvan, a többit már felismered. A felső szinten, ahol ketten sétálgatnak, egy kifelé néz, egy meg a földön ül, meg kell figyelni a mozgásukat, ha megvan, hogy melyik mikor merre fordul, gyorsan le lehet őket rendezni. Vigyázz, ha csak kézbe vesezl más fegyvert, mint a bicska, már szól is a riadó, így kipakolni is csak akkor érdemes őket, amikor már elfogytak, de még a kapcsolók lecsattintása lőtt, mert ez után beözönlenek a monolitosok és mindent elraknak, amit találnak.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #26815 üzenetére
Megtaláltam a puskát, talán valakinek még szüksége lehet rá:
GLADIATOR II - A SZÖVETSÉG IDEJE véggjátszás (tedd a Google fordítóba).
Most a késsel osonok az építkezésen. Itt is van szkriptelés jócskán. Ha guggolva megyek, akár az ellenség elé is beállhatok helyenként, nem vesznek észre. De ha felálltam, egyből lelőnek
. Még nem tudom hol kell kikapcsolni a dolgokat, először kinyírok mindenkit.
-
hubai1979
őstag
Lesz fojtatás.
-
rétisün
veterán
szövetség ideje mod: amint mehetsz radarra (asszem oda lehet legkésőbb eljutni) érdemes egyből összeszedni trio-nak a mütyürkéit (bár itt mintha 1 lenne csak) mert igencsak jóféle távcsövest ad, ha mind a 10-et visszaviszed neki.
majdhogynem gauss hatékonyságú, csak éppen lőszert is lehet hozzá kapni. távcsöve nem olyan erős.(#26778) SaGa59: "Ogrét nem tudod megvédeni semmiképp. Scriptelt a dolog."
de igen, láttam végigjátszást, ahol sikerült...de persze én se fogok emiatt még egyszer nekiállni, elég hülyére írták szegényt, kár ezzel vacakolni
-
xFreex
aktív tag
válasz
- = Zk = - #26811 üzenetére
Ha csak a kijelölt sorban módosítottad a pénz mennyiségét és nem töröltél karaktert, akkor jónak kellene lenni.
Biztos, hogy alapjátékon van. Ha SGM-be másoltad be ezt a fájlt akkor az lehet a baj.
Amikor kidob a játék, elöjön a bugreport. Ott is meg tudod nézni a hibát.
-
SaGa59
őstag
válasz
Sensut #26813 üzenetére
Igen, Limanszk. Lesz egy jópofa fejtörő, vissza tudod itt is keresni, hogy lehet átteleportálni az építési területre, fotókat is belinkeltem még a nyár végén, ősz elején róla, illetve valahol bent van a linkje annak az orosz oldalnak, ahol minden makettről, hátizsákról, rejtekhelyről van kép.
Igazából túl sokat nem kell járművekkel közlekedni. Az elején elég a kapun túl menni, de a teherautóig már nem kell elhajtani és szép kényelmesen le lehet szedni mindent, ami szembe jön. A helikoptert nem te vezeted, ott csak lőni kell a megfelelő pillanatban. Később Borongóson lesz még olyan, hogy használhatsz autót vagy PSzH-t (ott konkértan jól jön, mert rakétával lőnek helikopterekből, amit gyalog elég nehéz megúszni), és gyorsan el kell menned az ott landoló helikopterhez, beszállni és elintézni a támadó helikoptereket. Kézi fegyverrel esélytelen. Ezen kívül másutt nem kell velük foglalkozni.
-
Sensut
őstag
válasz
SaGa59 #26803 üzenetére
Limanszk a város neve, a Clear Skyból. Elég jól előhaladtam a v2 ben, nem foglalkoztam az első verzióval. Egyelőre a replikánsokat kellett kinyírnom, az sikerült, most megyek vissza a monolithoz, mert ajánlatuk van a számomra. Tetszik ez a mod is, csak egyetlen ami zavar, hogy itt is erőltetik a járműveket akárcsak a LA-ban, holott ez a játék nem arra volt kitalálva. A járművek csak rontnak és csúfítnak a játékon. A harckocsit egy kutya is felborította, a helikopter meg úgy remegett mögöttem, hogy valósággal beleszédültem. Baj van a járművek fizikájával, talán nem is javítható. Különben, szerintem, az eredeti játékokba is beépítették volna őket.
-
shield
Topikgazda
válasz
- = Zk = - #26811 üzenetére
Ez melyik mod?
-
- = Zk = -
félisten
válasz
Antonius1978 #26809 üzenetére
nem tudok új játékot kezdeni, kifagy... hm.
márhájó' -
Antonius1978
addikt
válasz
Antonius1978 #26809 üzenetére
Elfelejtettem, hogy gamedata mappa eloszor, es abban letrehozod a tobbit.
-
Antonius1978
addikt
válasz
- = Zk = - #26808 üzenetére
Hat hogy a nyavajaba ?
Ha nincs, akkor letrehozod a jatekon belul, es beteszed az allomanyt -
- = Zk = -
félisten
válasz
Antonius1978 #26807 üzenetére
nincs is olyan mappám
-
Antonius1978
addikt
válasz
- = Zk = - #26806 üzenetére
Hm, nem tudom hol lehet a baj
, mert a jatek eredeti allomanyat kuldtem neked, csak annyi hogy atirtam az osszeget.Amugy ott meg azt irja, hogy 0 infinitive, azaz vegtelen, de kerdes hogy hogy erti, mindket helyre 0-t kell-e irni, vagy hogy ?!
Az is lehet hogy a jatek nem tud annyi nullat megjeleniteni, ki tudja...amugy minek kell neked annyi penz, 2,5 milla, talan Lada Nivat akarsz venni ?
Jah, amugy ha kifagy, akkor a Users/Public documents/Stalker-Call of Pripyat/logs konyvtarban van egy xray_geped neve.log
Abban F3-F4-el megnezheted hogy mit ir a legvegen, az neki a baja, ami miatt megfekszik. -
- = Zk = -
félisten
válasz
Antonius1978 #26804 üzenetére
nah, ha új játékot kezdek, kifagy...
ugye a régi mentést meg nem változtatja
átírtam 2,5 millára... lehet ez a baj?! -
- = Zk = -
félisten
válasz
Antonius1978 #26804 üzenetére
köszönöm szépen
-
Antonius1978
addikt
válasz
- = Zk = - #26797 üzenetére
Nos, itt van amit kertel, 250 ezret allitottam be. [link]
Ha tobbet, kevesebbet, vegtelent akarsz, akkor F4-el megnyitod, es megkeresed az osszeget - min 250.000, max 250.000 es atirod annyira amennyire akarod.
Az allomanyt a configs/gameplay alkonyvtarba kell betenni, a tobbi xml melle. -
SaGa59
őstag
válasz
rétisün #26800 üzenetére
Róla talán mondják is, hogy jó lenne, ha megmaradna, de nem biztos. A legtöbb feladatot olyankotól kapod, akik szép biztonségos bázison/épületben üldögélnek, míg el nem takarítod az ellent. A Monolit szerelő is jó, ha túléli a mutáns támadást a kihalt városban (nem ugrik be a város neve), bár nélküle is megszerezhető a hangtompító, de nem baj, ha él, úgy jóval könnyebb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged