-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Antonius1978
addikt
válasz
xFreex #35664 üzenetére
En azert meg mindig remenykedem
, hogy egyszer majd megis meggondolod magad, legalabbis annyi idore, hogy elintezd a karakterek cserejet ami felbemaradt, valamint a sisakok, es az emlitett uj pancelok, es meg 1-2 fegyver bevitelet a modba, hogy hasznalni lehessen oket. Aztan vagy mas, vagy en (megtanulom inkabb) majd elintezi a szkriptelest.
-
Csokishurka
őstag
válasz
xFreex #35379 üzenetére
Hm köszi ez egész összeszedetnek tűnik, ahogy látom elég sok fegyót rakott bele a fejlesztő.
Illetve itt egy elég friss márciusi kiadás, gondolom ez a legújabb:
[ABR MOD 2.0: Final weapon tier and outfit skins]
Hogy éri meg, alapjáték végigtolni és utána a más küldetéses modokkal?
-
Antonius1978
addikt
válasz
xFreex #34284 üzenetére
Eszrevettem, hogy nem reagalsz, na de ez van...
shield : remek, akkor ha megvagy a fegyveres dologgal, akkor elmeletileg teljesen kesz.
Azt az orosz sort en is lattam, de ha jol dereng, miutan leforditottam en is, ugy tunt, hogy ugyanaz mint a felette levo, es ugy gondoltam, hogy semmi ertelme, ezert hagytam ugy...Blizzardking : hat elmeletileg ha nincs rajtad a seva indulaskor, akkor be sem lephetsz az alagutas palyara, de mivel az Enottal kb 3-4 eve jatszodtam, igy mar nem emlekszem, hogy ez az a mod-e, hol a rampara ramenve is lejuthatsz, de az is lehet hogy ezt csak a Zulus esemeny utan engedelyezik.Volt olyan mod, amiben exoban is lementem, csak kellett vegyi vedelem.Amugy csak a kupolaig kell sevat viselned, ott mar nyugodtan at lehet cserelni exora(az alap jatekban ez igy mukodik).
De ha Zuluhoz van kotve az Enotban, akkor mindenkeppen mukodnie kell, hogy amint lesz egy Sevad, akkor mehetsz az alagutba. -
shield
Topikgazda
válasz
xFreex #34284 üzenetére
Üdv újra köztünk.
Remélem ezután hallatod a hangod.
Antonius1978 Igen, kicsit én is eltűntem, de azért készülget. A PDA fájl meg van. A fegyver fejlesztés fájl is majdnem kész. A fegyver fájlból van még több csinálni való. Az egyik fájlban, amit fordítottál volt néhány orosz sor, azt is megcsináltam.
-
Tekagi
tag
válasz
xFreex #30741 üzenetére
Köszi
este már aknakereső miatt rohangáltam, találtam egy rpg-t is, cipelem lelkesen, de asszem megy majd ládába vagy eladom. Viszont megvan egyik kedvenc szovjet gépkarabély,Obokaan asszem a neve,mocsárba minden csöves bandita ezzel rohangál
Azokra alfásokra leszek kiváncsi, mostmár jöhetnek, igy ez jó fegyverzet ami van)
-
Dhampir
félisten
válasz
xFreex #30182 üzenetére
Nos igen, habár számomra még mindig kissé különös, hogy a játékban Csernobil által diktáltan köszön vissza a Sztrugackij-fivérek ötletéből származó Zóna és annak csapdái. Talán mindez most már korunk egyik traumájának sajátos feldolgozását szolgálja. Azonban ennek köszönhetően felkeltették az érdeklődést az eredeti mű iránt is.
-
Antonius1978
addikt
válasz
xFreex #30090 üzenetére
Az is lehet
SaGa59 Ertem az elgondolasod, de nem valoszinu, hogy minden adatot ki lehet nyerni, pl az emlitett katalogusokat honnan lehet megszerezni ?
Nalam pl a Dragunov 68-at sebez, a Gepard M3 Elefant 14,5mm pedig 161-et, az AMD-65 pedig 39.8 egy altalam felallitott keplet szerint.
Az SKS 45 ; az AK-47 42,5 ; AK-74 40,8 ; M16 46,5 ; HK417 63,5 ; Abakan 38,2 ; FN FAL 64 ; SG550 45,6; AK-12 38,2 stb stb.
Nagyjabol ugy erzem, hogy majdnem megfelel a keplet a jatekhoz kepest, figyelemve veve a tobbi modban latott sebzesi ertekeket. -
hubai1979
őstag
válasz
xFreex #29960 üzenetére
Ezzel a verzióval kezdtem el most játszani,de nem nagyon jutotam még el sehova,hogy miben külömbözik még nem jöttem rá.
Mindegy tudom hogy a fallout 3 sem veted meg,na evvel a modal probálkozom,a négy feladatot elvégeztem meg is van a szökés meg minden,de vannak olyan képek, amik olyan területet mutatnak ahól még nem jártam,
Hólnap megyek nyögni,ha lenne kedved kicsit falloutozni,hátha te rá ébrednél mi is van,de ha nem sem baj.
Érdekes kis történet.
-
shield
Topikgazda
válasz
xFreex #29933 üzenetére
Igen ez az a mod. Szerintem, akkor már az összes fegyvert érdemes lenne átnézni. Bocs, hogy csak most jelentkezem, de tegnap valamilyen 'kórság' gyötört.
Szerintem ez a mod megérdemelné, hogy rendbe legyen téve a fegyverek.hubai1979 akkó má' az új konfigon nyomod?
Gyűjtögetem a Diverzanshoz az anyagot, már olyan rég foglalkoztam az oldalammal, hogy megint bele kell jönnöm, nem jön össze elsőre. Találtam a modhoz idén októberi javítást. Ha jól olvastam a Groza távcső problémát javították és ha igaz akkor az árakat is. De valószínűleg csak új játék kezdéssel működik. És még más hibákat is. -
shield
Topikgazda
válasz
xFreex #29929 üzenetére
Ez a Diverzans mod. Az a gond hogy sz@rul vannak belőve a fegyverek.
"Ami most eszembe jut, HK 417 Sniper, hatalmas távcsővel, van neki vagy 1x-es nagyítása. AKM amire lehet távcsövet is applikálni és pontosnak számít, de 50 méternél leesik a golyó."
Másik sniper amivel nem lehet messzebbre lőni mint egy karabéllyal és hasonló dolgok.Nem tudom hogy elég-e csak az adott fegyver fájljában átírni dolgokat vagy más fájlban is kell-e? Jaa... meg nem ártana tudnom, hogy mi-micsoda. Egyszerűbb dolgokat nagyjából tudom, de ugye ennél összetettebb.
Talán valamelyik modhoz kellene viszonyítani, amelyikben a fegyverek jól vannak hangolva és aszerint korrigálni. Tanácsokat szeretnék kérni tőled, és valamilyen iránymutatást amit követni tudnék. -
Antonius1978
addikt
válasz
xFreex #29895 üzenetére
Ertem.Be szeretned tenni ezt a sisakot is ? Ha lehet ? De asszem nem lehet, mert meg van szabva a dinamikus sisak modnal, hogy hany sisak lehet, nem ?
Engem a pancel erdekel mert a fekete exo dds-e hibas, mintha azt mondtad volna, gondoltam ez hatha jo lesz, es nem kell javitgassad. -
rétisün
veterán
válasz
xFreex #29707 üzenetére
ha jól emlékszem, a rejtekhely csak az enot modban van, az sgm-ben meg a s.n.i.p.e.r.-ben benne sincsen, az meg, hogy mit találsz, gondolom többféle lehet, nekem szerencsém volt, hogy 2x is exo-t találtam benne.
(#29708) morbias2: asszem van ilyen 'vetkőztessük le a hullákat' modom, utanézek, aztán ha megvan (és működik), feltolom valahova.
-
Dhampir
félisten
válasz
xFreex #29695 üzenetére
Köszi, akkor az Egy Lövés küldi kimaradt, mert lövésem sem volt már a hogyan -járól.
(#29696) shield
Ott maradtam, de új küldetéseket a megkérdezett sztalkerektől nem kaptam, a janovi tudósokhoz nem mentem vissza. Lövöldözni és képződményeket gyűjteni biztosan lehetséges. Kardán magára eszmélése is tetszik. A záró videó nagyon jó, csak kicsit szívfacsaró a búcsúzás.
-
shield
Topikgazda
válasz
xFreex #29647 üzenetére
Köszi az infót és neked is köszönöm rétisün. Sajnos akkor gebasz van. Ez a Diverzans, már többször átmentem Jupiterre, de más ügyben. A 3 Veles detektoros küldi még nem volt, de már van 2 Svarogom. Igaz, úgyhogy oda mentem Novikovhoz és a nem létező Svarogomat fejlesztettem és már is lett belőle egy darab. Akkor ezek szerint nem fogadja el ily módon,. ki kell várnom a 3 Veles küldit. De miért adta be előre ezt a mentési küldetést!?
op.erik akkor meg kell oldani, hogy a 12GB memória ne csak legyen.
-
hanS20
csendes tag
válasz
xFreex #29378 üzenetére
Köszönöm srácok, úgy tűnik felszívódott az npc... ahogy megérkeztem gyors odamentem valakihez és elvitetettem magam egy távolabbi helyre, aztán mikorra visszamentem nem volt ott. Egyébként az SGM 2.2 Enot-ról volt szó. Egy utolsó kérdés. Van még olyan mod, ami a történetet változtatja meg, de a grafika (szar gép miatt) marad? Szívesen kipróbálnék egy másikat is, ha ennek vége!
-
hanS20
csendes tag
válasz
xFreex #29369 üzenetére
Kár volt leírnom, hogy minden ok... Ismét egy hasonló probléma, csak most egy kicsit rosszabb helyen. Ha visszamegyek Zatonba, a hajón ott van stalker (olyan cuccban ami zatonban egyébként sztem nincs) és a bárban össze van esve... tök mind1 h adok-e neki mentőládát vagy úgyhagyom, fél percen belül kifagy.. nem lehet valahogy kivenni onnan azt az npct? vagy várjak, aludjak pár napot janovban, hátha eltűnik? nagyon idegesítő h nem bírok visszamenni.
-
hanS20
csendes tag
válasz
xFreex #29369 üzenetére
Félig megoldottam a problémát, annyira elvarázsolt a mod, hogy a grafikai beállításokat nem is néztem, és Magas-on voltak... (érdekes mert nem szaggatott a játék egyébként)
Levettem 0-ra mindent és kikapcsoltam az alpha osztagokat, mert ők csinálják a legnagyobb balhét (szórnak mindenkit, és lehet ők lövik le azt a bizonyos karaktert amit nem kellene). Néha így is kidob, de 100x jobb. Köszönöm segítséged.
-
hanS20
csendes tag
válasz
xFreex #29310 üzenetére
Bocs a lassú válaszért, vidéken voltam az utóbbi hétben. Tehát a mod_crash_log.txt-ben a következő hibaüzenet van: [start]
wrong wounded animation sim_default_bandit_231762
[end]
[start]
ERROR: ILLEGAL SET STATE CALLED!!! nil fo sim_default_bandit_231762
[end]
Meglepődtem, mert memóriahibát vártam én is. Valaki ötlet? -
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #29302 üzenetére
Az egész modban az összes fegyver szinte bal felé veti ki a hüvelyt
És amúgy azt tervezem, hogy az összes modellt lecserélem a játékban , valami értelmesebb modellre, mert amik benne vannak, azok silányabbak, mint a spiáter.
És, speciel, megvannak a modellek, most éppen küzdök, mert arra gondoltam, hogy az Arsenal Overhaul 3 modelljeit raknám be a játékba, de sajnos a 3 gigabájtos cuccot kell alkalmaznom + vissza kell vegyem a grafikát, hogy megnézhessem a modelleket.
És őszinte leszek: nekem jobb az hogy kicserélem az összes hangfájlt, meshes-t, texture-t, és átírom a z LTX-et, mint hogy most próbálkozzak más módszerrel.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #29237 üzenetére
Hehe, vicces, vicces
Egyébként PRODATA: az húz fel engem leginkább a fegyver modell cserés meg animációs cserés cuccokban, hogy SOHA nem tudod meg azonnal mit csináltál rosszul. SEMMILYEN útjelző nincs, és amikor ki akarod próbálni, akkor is várni kell 5 percet, míg bejön a crash képernyő, és utána van a haj tépés, és ecetera ecetera, hiba keresés. Eszméletlenül húzza az időt a dolog. Persze egy idő után kicsit hozzá szoksz, de engem az zavar az egészben, hogy amikor baromi sokat melózól modell skin, meshes, sounds, meg egyebek, eltelik egy óra , mire azt mondod " hm, azt hiszem rendbe lesz, teszteljük le!" és utána a bűvös 5 perc, és hiba kidobás, NEM EGYSZER, hanem SOKSZOR TÖBBSZÖR. Ez DEGRADÁL engem leginkább.
Pl.: Be akartam tenni a diverzánsba az MG42-t mint kezdő fegyver legnehezebb fokozaton. NEM LEHET, mert csomó adat hiányzik, nem is a Call Of Pripyathoz van, egy ruszki gondolt egyet és kivette egy Shadow Of Chernobyl modból. Arra nem gondolt, hogy használhatatlan lesz a Call of Pripyatban, csak felcseszte.
Nesze nektek , bajlódjatok vele alapon. Azóta NEM találtam kompatibilis verziót. ( Előre szólok mindenkinek: Misery modellek felejtősek, túrjatok bele abba a szénába is, megtudjátok milyen rohadt is az! )
Ami megint kiborít: az instabilitás. Na ez az , amivel nem tudsz mit kezdeni, egyik pillanatról a másikra hátbaszúr a játék oktalanul. Elkezded a játékot, csomót mentesz, előre jutottál mint schumi a hungaroringen, és utána jön egy halál, és hoppá, a mentéseid HASZNÁLHATATLANOK. Csak-mert. Nem egyszer, volt többszöri alkalom is / mod. Még a diverzáns is benne van ebben a könyvben.
Egyáltalán az értelmét keresem annak hogy elkészítem a fegyver pakkomat. Mert, nem igen játszák ezt sokan manapság a műmájer gémerek aranykorában. ( A modot, nem a többi modot és az alapjátékra gondoltam.) Várom a kommenteket.
"Give to me some power to complete this mod, or i stop and do other things"
-
Awacs111
csendes tag
válasz
xFreex #29059 üzenetére
"f:\jatekok\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 129998 K
Loading objects...
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
! Invalid ogg-comment version, file: f:\jatekok\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_colt1911\colt1911_shoot.ogg
! Missing ogg-comment, file: f:\jatekok\s.t.a.l.k.e.r. call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_groza\groza_shoot_silence.oggFATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'wpn_m134'. Please attach [*.ini_log] file to your bug reportstack trace:
Erre gondolsz?
-
prodata2
tag
válasz
xFreex #28975 üzenetére
Szerintem a történet nem sokmindenben változik. Szóval ha csak a küldetések párbeszédei kellenek akkor az megoldható .Persze biztos lenne benne hiba. De viszont a tárgyak kiegészítők igen sok mindenben változott az tuti nem működne Így. De ha össze hasonlitod a szöveget mennyiséget nem olyan sok mindenben változik. Egy ügyesebb emberke napokon belül meg tudná csinálni. A tárgyak eszközök fordítása lenne a nehezebb.
-
Antonius1978
addikt
válasz
xFreex #28846 üzenetére
Az egy beszed !
PRODATA igen, ugy kell, ahogy FREE leirta, de eloszor masold be a txt-ben talalhato leirasban az X-Ray plugin DLL-jeit (asszem) ahova kell, a MS konyvtarba, akkor majd a File - Import - Xray sor megjelenik a legordulo menuben, kb kozeptajon kicsivel lejjebb.
Akkor majd egy konyvtarbol be tudod tolteni a modellt, legjobb, ha az NGM-81 csomagolt allomanyt kibontod az asztalra, egy konyvtarba, es akkor onnan elered mind a modellt, mind a hozza jaro boroket.Ha valami meg kodos, kerdezz, es csinalok inkabb kepeket, ugy konnyebb megerteni.
Azt latom hogy mas fegyver boret szerkesztetted at, de marha jo lett maga a fanak a minosege, ultrafaszaul nez ki, honnan szereztel olyan fasza sarga bukkfakepet ?
A szine valoban tul elenk, picit sotetiteni kell, de inkabb kapjon valami olyan hatast, mintha le lenne lakkozva, es akkor jobb lesz valoszinuleg. -
prodata2
tag
válasz
xFreex #28831 üzenetére
Kezdem érteni de így nem olyan könnyű mert két külön álló programot futtatsz . Az lenne jó ha már a 3D modellt meg is tudnád nyitni PS-ben és ott tudnád át alakítani . ahogy nézegettem a DDS skint megnyitva nem könnyű kifeszített textúrák
) És azt kell alakítani amit nem is nagyon látsz . Megpróbálom de nem ígérek semmit , nem kettő perc a művelet ...
-
prodata2
tag
válasz
xFreex #28829 üzenetére
Érdekes , nem most csinálod ez először gondolom.
És hogyan működik ez az egész . Festeni kell és textúrázni , modellre igazítani ?
Egy pár kép amit én csináltam , nem sok maradt sajnos . A legnagyobb bajom ,hogy a 3D idegen nekem .
Ez a karakter egy filmben volt..
[link]
[link]
Ezek csak úgy jöttek , a háttereket nem én csináltam .
[link]
[link] -
Antonius1978
addikt
válasz
xFreex #28805 üzenetére
Jajj, mostmar leesett. Ahogy irtad, hogy 1-2 x, te egy-ket iksz-re gondoltal, en meg 1-2-szer-nek ertelmeztem.
Az X nelkuliek azert vannak, mert meloban egy regi laptopon tudok neteni, es nincs hozza eger, es volt hogy masolni akartam valaki nevet, de az altalam beirt osszes szoveget jeloltem ki, es raadasul meg mas gombhoz is hozzaertem, es minden kitorlodott, mert beirta a kijelolt szoveg helyere azt a betut, parszor mar megszivtam igy, es inkabb nem kockaztattam, beirtam hogy FREE az X-ek nelkul, mert ugy is tudod hogy rolad van szo.rétisün miutan elolvastam a hozzaszolasod, leesett
prodata2 : Őszinte leszek ilyet még nem csináltam.
Na sebaj, az ezer merfoldes ut megtetele is az elso lepessel kezdodik (japan mondas)hubai1979 nincs mit, de szedd le az angol forditast, en hulyet kapnek ha oroszul kellene jatszodjak
A tuznel a kulonbozo husok kiirasa allando, azaz 1 nyomogomb, felul van egy szamlalo is, ami mutatja, hogy mennyi nyers hus van nalad. -
Antonius1978
addikt
válasz
xFreex #28720 üzenetére
En az athuzott sisakra gondoltam, nem a pancelra.
Dhampir en is ugy szamitottam, hogy a tobbiek besegitenek, de nem az tortent, asszem csak az or lebzselt ott, a tobbiek bent voltak az udvaron, az ort kinyirta, aztan mar a fene tudja , hogy bejott az udvarra, es ugy nyirtuk ki, vagy felkaptam az or fegyveret (egesz utos cucc, es a modell is tetszett, marmint a fegyver alakja, Yantarban szukseg is van ra a zombik ellen ha nem akarunk az elejen sokat szivni), es ugy nyirtam ki, fene emlekszik mar 2 evvel ezelottre vissza pontosan
-
hubai1979
őstag
válasz
xFreex #28609 üzenetére
Köszönöm mindenkinek,nem akarok én piszkálni hogy is mertnék na mindegy,van egy mod francia szövegel, nem sok az egész gondoltam én megpróbálom gogle fordítóval átírogatni hogy magyar legyen.Egy új kis sziget ről van szó fegyverek,páncélok rabszolga vásárlás,tásakat lehet toborozni meg hasonló dolgok,de nem megy az egész mert francia.
Nekem az sok nem merem piszkálni,azt hitem meglehet nyitni sima jegyzettömbel.
-
Riot Gin
aktív tag
válasz
xFreex #28415 üzenetére
Rendben. Csak a külseje a lényeg? Más nem? Tehát az animációi legyenek rendben?
Mert van pl olyan, hogy mikor importáltam a SMERTERből a Saiga-t a Saboteurbe, akkor újratöltött meg minden, de minden a helyén maradt: a tár pl a kézmozdulat szerint ki kellett volna vennie de az maradt ott ahol van.
-
Riot Gin
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Formula-1
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Drón topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OTP Bank topic
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Call of Duty: Warzone
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged